Γη μάθε μου…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

33 Responses to Γη μάθε μου…

  1. Ο/Η Memaria λέει:

    Η γη μπορεί να μας μάθει τα πάντα, φτάνει να έχουμε ανοιχτά τα μάτια και να «ακούμε» όσα μας λέει…
    Βλέπω φυσικά από τις όμορφες φωτογραφίες του κτήματός σας, πως εσείς έχετε πάρα πολύ καλό δάσκαλο!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα από αύριο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και αυτές τις μέρες, Μαρία(me) μου, όχι μόνο η Γη «μιλάει», αλλά μας στέλνει και υπέροχες γλυκιές μυρωδιές απ΄τα σπάρτα της! 😉
      Ο «δάσκαλο» μπορεί να μιλήσει και μέσα απ΄ τις φωτογραφίες του κινητού μου! 😛

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και καλή μας βδομάδα! 🙂

  2. Ο/Η evrynoos λέει:

    Πάντα εύστοχοι και αυθεντικοί οι Ινδιάνοι.
    Πάντα σε αρμονία με την Φύση!
    Μακάρι να μπορούσα να ανεβάσω μια φωτογραφία που τα λέει όλα..

    «Λατρεύω την Φύση. Μην γελάτε, εγώ μπορώ να αποδείξω πως υπάρχει»..

    Χαιρετώ σας 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δοκιμασμένο και εύστοχο το link σου! 😉
      Ευτυχώς για μένα, ανακάλυψα αρκετά νωρίς τι σημαίνει να περπατάς χωρίς παπούτσια και να αφήνεις τον ήλιο να στεγνώσει τις πληγές σου!

      ΑΦιλιά μ’ ένα μεγάλο ευχαριστώ καρδιάς για την γείωση!!! 🙂

  3. Ο/Η μαριελα λέει:

    Μια όαση για τα μάτια μου και υπέροχα λόγια στο ξεκίνημα της εβδομάδας,…. τι άλλο να ζητήσει κανείς;; ευχαριστώ!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και όταν ξεκινάει η βδομάδα με παρόμοια λόγια, Μαριέλα μου, θα δεις πως πόσο όμορφα θα κυλήσει και η υπόλοιπη! 😉

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά, ζεστά και γαλήνια! 🙂

  4. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Υπέροχη αναρτησούλα ειδικά για την Παγκόσμια μέρα Περιβάλλοντος! 😀
    Απλά πράγματα που μπορείς να μάθεις από την φύση κι όμως τόσο σημαντικά…
    Μια εικόνα 1000 λέξεις! 😀 και μην ξεχνιόμαστε.. «Αφήνω μόνο πατημασιές, παίρνω μόνο εντυπώσεις!»

    Καλησπέρες μαγεισούλα μου ΑΦΦΦιλάκια και ΠΑΦ ΠΑΦ με χαμόγελο! 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ήξερα πως πριν λίγες μέρες ήταν η παγκόσμια Μέρα Περιβάλλοντος, αλλά δεν ήθελα να συνδέσω αυτή την ανάρτηση με αυτή την επέτειο, γιατί όπως πολλοί από μας, δεν συμπαθώ τις τυποποιημένες επετείους, ειδικά όταν ζει κανείς μέσα στη φύση και η κάθε του μέρα είναι γιορτή!!! 😛
      Χαίρομαι όταν αστεράκι τρυφερό αφήνεις τις όμορφες σου πατημασιές! 😉

      Καλή βδομάδα σου εύχομαι! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και ζεστά με μια μεγάλη αγκαλίτσα! 🙂

      • Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

        Εννοείται μαγεισούλα μου οτι οι γιορτές οι παγκόσμιες μέρες κλπ δεν είναι λόγος για να κάνει οτι θυμάται κάτι για 24ωρες και τέλειωσε αλλά αφορμή για να «γιορτάσει» κανείς ακόμα περισσότερο κάτι το οποίο δίνει καθημερινή σημασία…αλλιώς δεν έχει νόημα! 😉

        Καλή Εβδομάδα μαγεισούλα μου με πολλά χαμόγελα! 😀
        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλακια και ΠΑΦ ΠΑΦ! 😀
        Υ.Γ. Και έξτρα παραγγελία ΑΦΦΦΦΦιλάκια για τα μικρουλίνιααααααααα! 🙂

  5. Ο/Η Evi λέει:

    Μακάρι όλοι μας να σεβόμασταν τη γη όπως οι Ινδιάνοι! Αλλά να μου πεις, εδώ δε σεβόμαστε τον εαυτό μας πολλές φορές! Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου, καλή εβδομάδα!! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αν δεν αγαπήσεις τη Φύση, δεν μπορείς ν’ αγαπήσεις ούτε τον άνθρωπο… και από εκεί πρέπει να ξεκινήσει κανείς για να ονομάζεται Άνθρωπος! 😉

    Καλή βδομάδα σου εύχομαι Εύη μου και να είναι γαλήνια! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και χαμογελαστά! 🙂

  7. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Αυτή την εποχή κάνω το μάθημά μου πρωί κι απόγευμα 😉
    Τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να αποδεχθώ τον διαφαινόμενο θάνατο της γαρδένιας μου 😦

    Πόσο νοιώθω άνθρωπος όταν «χάνομαι» μέσα στη φύση .
    Σου μαθαίνει και χωρίς να το ζητάς .Πρέπει να είναι κανείς εντελώς κατεστραμμένος για να μην τον αγγίζει .

    Παρά τα όσα είπαμε δεν μπορώ να μην συγκινούμαι με τα κατακίτρινα σπάρτα σου 😉

    Σε φιλώ πολύ καλή δασκαλομάγισσα !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα λουλουδένιο ( 😉 ) ξωτικούλι! 😛
      Ξέρω ακριβώς πώς μπορεί κανείς να αισθανθεί αν κάποιο φυτό που φροντίζει, πεθάνει και ειδικά όταν έχουμε κάνει όλες τις προσπάθειες για να το γιατρέψουμε…

      Η τρίτη φωτό, είναι ο θάμνος με το σπάρτο που σου είχα στείλει πριν κάτι χρόνια, θυμίζοντας σου/μας εποχές «άλλες»… μεγάλωσε και θέριεψε και αυτός!!! 😀 (Χμ!)
      Αυτές τις μέρες όλα τα σπάρτα που έχουν κατακλύσει το κτήμα έχουν ανθίσει και η μυρωδιά είναι μεθυστική… τον υπόλοιπο χρόνο, μ’ εκνευρίζουν γιατί πνιγούν τα πάντα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά μεθυστικά και πάντα χαμογελαστά (αυτό το δασκαλομάγισσα έχει πλάκα γιατί καθόλου δεν το αισθάνομαι!) 🙂

  8. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Η γή μας δειχνει τον δρομο Μαγισσουλα μου εμεις τον μαθενουμε;..απο συτην ξεκιναν και σε αυτην τελειωνουν ολα.. αξιζει τον σεβασμό μας… !! οι Ιδιανοι ηταν παντα ενας φιλοσοφημενος λαός.. και πίστευαν πολύ στην γη..και τις παραδοσεις τους μεχρι να( εκπολιτιστούν) και αυτοί.. μακαρι να καταλαβουμε τι ανεκτιμητη αξια ειναι η γη και η φύση της…!!!
    Και οπως συμβανει τωρα τλευταία εκανα την βολατα μου και στις προηγυμενες αναρτησεις . περί Σωκρατη με τις σοφίες του..!! και περι πόνου.. είναι αλήθεια οτι δεν έχω νιωσει ακομα ψυχικο πονο.. και δεν θα ξερω σιγουρα πως θα τον ανατιμετωπισω .. αλλα με ενδιαφερει πολύ η αποψη που διαβασα.. !!
    Ενα σχολιο και για τις τρείς αναρτησεις σου φιλεναδα.. για να μην σε ταλαιπωρω.. πανω κατω..
    Για μενα ήταν ευχαριστηση οτι διδάκτηκα παλι εδω.. στο χωρο σου… !! Απόλαυσα και χαθηκα στο πράσινο σου … να περνας ομορφα ότι και να κανεις .. καλο καλοκαιρι σου στελνω θαλασσινα φιλάκιαααααα:) 🙂 ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εσύ Ρούλα μου, έχεις τη τύχη να έχεις γεννηθεί με την αγάπη της φύσης και όχι μόνο μέσα σου… μόνο την φωτό της αυλής σου να δει κανείς… έχει καταλάβει! 😛
      Καλά κάνεις και βολτάρεις σε προηγούμενες αναρτήσεις, το κάνει και η αφεντιά μου, γιατί ο χρόνος στο blogging, όλο και περιορίζεται, ειδικά με όλες τις κηπευτικές ασχολίες της εποχής! 😉

      ΑΦιλιά με πολλά καλοκαιρινά και μυρωδάτα χαμόγελα, σου στέλνω! 🙂

  9. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Πριν περίπου ένα πεντάμηνο, ψάχνοντας κάτι στη μικρή μου βιβλιοθήκη, πήρα στα χέρια μου ένα βιβλίο με τίτλο «Ιστορίες και ποίηση απ’ το Γαλάζιο Σύννεφο» – Σύγχρονοι Ινδιάνοι της Β. Αμερικής. Ξαφνιάστηκα μιας και δεν θυμάμαι να αγόρασα κάτι σχετικό. Από την άλλη πάλι, ότι δανείζομαι φροντίζω να το επιστρέφω αμέσως μόλις το τελειώσω οπότε?
    Ανοίγοντάς το, στην πρώτη σελίδα, διάβασα ένα ευχαριστήριο σχόλιο της Ζέλιας Σταύρου για μια συμμετοχή μου σε μια εκπομπή του δεύτερου προγράμματος.Το σχόλιό της αυτό ήταν γραμμένο κάτω από το τυπωμένο «ΓΑΛΆΖΙΟ ΣΎΝΝΕΦΟ. Γαλάζιο σύννεφο : ευλογημένο σύννεφο γεμάτο βροχή που πέφτει στη μητέρα γη.» Είχε και ημερομηνία (25-10-2010) και τέλος το ονοματεπώνυμο και η υπογραφή της ραδιοφωνικής παραγωγού.
    Δεν κατάλαβα πως το άφησα έτσι στην βιβλιοθήκη χωρίς καν να το ξεφυλλίσω.
    Έχει λοιπόν ένα 5μηνο περίπου που το έχω στο κομοδίνο μου δίπλα μου, και καμιά φορά, όταν με κουράζει το όποιο βιβλίο έχω στα χέρια μου, πιάνω αυτές τις «Ιστορίες και ποίηση απ’ το Γαλάζιο Σύννεφο». Η ανάρτησή σου με έκανε να διαβάσω δυο και τρεις φορές σε ένα βράδυ τα ποιήματα που περιλαμβάνονται σ’ αυτό το βιβλίο. Εντύπωση μου έκανε η συχνή αναφορά στο ποτάμι, στα δέντρα, στη γη, στο φεγγάρι, στο άλογο.
    Ξεχωρίζω ένα ποίημα της Ανίτα Έντρεζε, στης οποίας το βιογραφικό αναφέρει πως είναι μια από τις πιο γνωστές αυτόχθονες ποιήτριες της Αμερικής. Ανήκει στη φυλή των Γιάκουι και ζει σήμερα στο δάσος κοντά στην πόλη Σποκάνε. Διδάσκει δημιουργικό γράψιμο στο πανεπιστήμιο Ήστερν της Ουάσιγκτον και έχει εκδώσει πολλές ποιητικές συλλογές και μυθιστορήματα. Ένας δικός της δε πίνακας ζωγραφικής ήταν στο εξώφυλλο της έκδοσης του οίκου Χάμπερ για τους αυτόχθονες της Αμερικής (αντέγραψα λίγα πράγματα από το βιογραφικό της).
    Το ποίημά της :

    ΣΕ ΤΙ ΠΙΣΤΕΎΟΥΜΕ
    Πιστεύουμε σε μια γη όπου ιδρωμένα άλογα
    κλωτσάνε τη σκόνη, φτιάχνοντας κόκκινα πόνυ
    που αναπνέουν με κόκκινες και κίτρινες ανάσες.
    Πιστεύουμε στο γρασίδι που αναδεύεται,
    που τα δάχτυλά του σχηματίζουν μαλακές κουβέρτες,
    στα χρώματα του πράσινου, του κίτρινου και του καφέ.
    Πιστεύουμε σε άλογα που θα φοράνε τις κουβέρτες μας,
    θα περιπλανιούνται για πάντα γύρω από τους καταυλισμούς μας,
    ακούγοντάς μας να λέμε ιστορίες αρχαίες.
    Πιστεύουμε πως χρόνια πολλά πριν ήμασταν άλογα
    και γρασίδι, πως οι ιστορίες μας είναι των παιδιών μας
    τα όνειρα. Περιμένουμε τον ήχο των όπλων το ρυθμικό.
    Να σηκωθεί από τα λαρύγγια μας η φωνή και στο ψηλό γρασίδι
    να περπατήσουν και να ρουθουνίσουν στον άνεμο.
    Αυτό που πιστεύουμε
    θα είναι πάντα… και είναι πάντα αληθινό.

    Συγνώμη για το «σεντόνι» Στεφανία μου, μα φαντάζομαι πως στις αναρτήσεις σου δεν περιμένεις μικρά σχόλια. Και πάντα να έχεις υπ’ όψιν σου πως καταβάλω μεγάλη προσπάθεια να μην ανταπαντήσω στις απαντήσεις σου…

    Μια ζεστή αγκαλιά μαζί με την καλημέρα μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι υπέροχο ποίημα είναι αυτό Ζωή μου, πολύ σ’ ευχαριστώ και για τις σχετικές πληροφορίες!!! 😀
      Είδες που το βιβλίο ήταν σαν να περίμενε αυτή την ανάρτηση για να μας δώσει τόση σοφία και ομορφιά; Είδες πάλι; 😉
      Θυμάσαι που σου είχα γράψει όταν έφτιαχνες ακόμα το ψηφιδωτό σου με τ’ άλογα, τη σχέση μου με τ’ άλογα;
      Όταν έχεις μεγαλώσει φροντίζοντας και ιππεύοντας ένα άλογο, δεν υπάρχει περίπτωση να μη καταλάβεις και τους Ινδιάνους που τ’ άλογα τους ήταν μέλη της οικογένειας τους!
      Το άλογο που φρόντιζα, όταν το ίππευα ήξερε πώς ένιωθα και επειδή δεν είχα καθόλου εύκολη εφηβεία, σεβόταν τις διαθέσεις μου, δεν μου έκανε κόλπα και ήταν πολύ πιο υπάκουο, το έλεγαν Μάρθα! 😉

      Γιατί κάνεις προσπάθειες και δεν ανταπαντάς στα σχόλια, μόνο έτσι ζωντανεύουν οι αναρτήσεις! 😛

      ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω πάνω σ’ ένα γαλάζιο σύννεφο!!! 🙂

      • Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

        Kαί από μίνα.. πολλά…:) 🙂 🙂 και στις δυό σας..!!

          • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

            Στεφανία θα σου πω μόνο πως με την ανάρτησή σου έκανα διάφορους συνειρμούς για το βιβλίο αυτό. Παράτησα τον Καμύ που κόντευα να τελειώσω με τον «κίνδυνο» πως όταν θα τον ξαναπιάσω στα χέρια μου θα πρέπει να αρχίσω ξανά από την αρχή γιατί θα μου είναι δύσκολο να συνδέσω το τέλος λόγω … μνήμης 😦 Έπιασα τις Ινδιάνικες ιστορίες νιώθοντας πως κάτι στις σελίδες των διηγημάτων (μιας και τα ποιήματα σου είπα πως τα έχω ήδη διαβάσει) θα μου κάνει ένα «τσουπ! έκπληξη!!! «.
            Το γεγονός ότι αυτό το βιβλίο έπεσε στα χέρια μου και βγαίνει στην επιφάνεια με αυτόν τον «περίεργο» τρόπο, μου θύμισε το «Γλάρο Ιωνάθαν Λίβινγκστον». . Παίρνοντας από το πορτ μπαγάζ του αυτοκινήτου μου πριν πολλά πολλά χρόνια (θα ΄ναι πάνω από τριάντα), τις αποσκευές από ένα ταξίδι που μόλις είχα επιστρέψει, ανακάλυψα το βιβλίο του Richard Bach. Όσους θεωρούσα πιθανούς κατόχους του και τους ρώτησα με σκοπό να το επιστρέψω, όλοι μου είχαν απαντήσει αρνητικά. Ακόμη μετά από τόσα χρόνια παραμένει «σκοτεινό» το σημείο αυτό, πως δηλαδή βρέθηκε μέσα στο αυτοκίνητό μου ένα βιβλίο που άλλαξε την ματιά μου στα πράγματα…
            Την αγάπη μου και τη ζεστή αγκαλιά μου σε ΄σένα και στη roulasmaragdenia, μαζί με την συννεφιασμένη, ευτυχώς μόνο στο καιρό και όχι στη διάθεση, καλημέρα μου!!!

            Υ.Γ. Είναι που είμαι βιαστικούλα και θέλω άμεσα απαντήσεις σ’ αυτά που λέω γιατί το μυαλό μου τρέχει συνέχεια και ξεχνώ… Γι’ αυτό καταβάλω προσπάθειες να μην σχολιάζω εδώ πολλά πολλά και να μην συμμετέχω σε συζητήσεις άλλων blogers. 😦 😦 😦

  10. ….Και φρόντισαν να τους εξοντώσουν, για να κατακτηθεί η Γη τους.
    Δεν γινόταν αλλιώς, ιστορικά. Υπολογίζεται ότι στους αιώνες της Ευρωπαϊκής αποίκισης, εξολοθρεύτηκαν 100 εκατομμύρια αυτόχθονες κάτοικοι της Αμερικανικής Ηπείρου.

    Η Ιστορία με φωτιά και με μαχαίρι προχωρεί.

    Να δούμε πώς θα σώσουμε τη Γη μας τώρα, όλοι εμείς.

    Υπέροχες φωτό, εύχομαι να είστε πάντα σε τέτοιες ομορφιές μέσα, Στεφανία μου, φιλιά***

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όσα εκατομμύρια Ινδιάνων και αν εξολοθρεύτηκαν Ειρήνη μου, ποτέ δεν θα καταφέρουν ν’ αφανίσουν το ελεύθερο πνεύμα των Ινδιάνων… αυτό δεν είναι η «αθανασία»; 😉

      «Το κακό είναι ισχυρό, αλλά το καλό πολύ πιο ανθεκτικό», αυτό μας διδάσκει η ιστορία και η Γη θα σωθεί από σένα και μένα και απ΄ όσους αναγνωρίζουν πως η αλλαγή είναι στο χέρι του καθενός! 😛

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και με πολύ αγάπη! 🙂

  11. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    «Αν ζεις σύμφωνα με τις επιταγές της φύσης, ποτέ δε θα είσαι φτωχός. Αν ζεις σύμφωνα με τις επιταγές των ανθρώπων, ποτέ δε θα γίνεις πλούσιος» προείπε ο Σενέκας
    Έχουμε πολλές διαφορές, εμείς οι σημερινοί «α-πολιτισμένοι» άνθρωποι, με τους Ινδιάνους.
    Εκείνοι πιστεύουν πως η γη δεν είναι ιδιοκτησία κανενός και την αντιμετωπίζουν σαν μάνα τους, με σεβασμό, με στοργή με τρυφερότητα, και με τόσα άλλα που μας γράφεις Στεφανία μου!
    Ενώ εμείς, είμαστε υλιστές, εκμεταλλευτές, βίαιοι, ασεβείς και της συμπεριφερόμαστε σαν να είναι εχθρός μας. Μακάρι να πληθαίνουμε όσοι πασχίζουμε για τη σωτηρία της πολύπαθης φύσης! Πάντως είναι πολύ δύσκολος ο δρόμος και υποχθόνιος ο πόλεμος. Να είσαι καλά φίλη μου και ν’ απολαμβάνεις τα αγαθά της φύσης, μιας κι έχεις την τύχη να ζεις μαζί της!
    Όμορφες οι εικόνες σου! Φιλάκια πολλά με μια ανθισμένη αγκαλιά!:)) ♥

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Από μικρή έχω την αίσθηση πως η Γη είναι ζωντανή και πως νιώθει την ανθρώπινη αναισθησία όπως τα φυτά και τα ζώα και εκδικείται. Δες τις πλημμύρες στη Γαλλία… όταν οι Γάλλοι έκαναν πυρηνικές δοκιμές στον Ατλαντικό καθόλου δεν τους ενδιέφερε οι οικολογική καταστροφή… τώρα μαζεύουν νερά, ενώ αλλού «άλλοι» δεν έχουν νερό να ποτίσουν τη γη… 😉

    Εμείς έχουμε θεοποιήσει το χρήμα, οι Ινδιάνοι τη Φύση… η διαφορά, τεράστια! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και μυρωδάτα! 🙂

  13. Σοφοί οι Ινδιάνοι αλλά αφανίστηκαν μαζί με τους Αβοριγίνες της Αυστραλίας και τόσους άλλους αυτόχθονες λαούς. Η πίστη αυτών των ανθρώπων στη θρησκευτικότητα της γης και ο σεβασμός τους στα προγονικά πνεύματα που την κατοικούν, καταπατήθηκε βάναυσα απ’ τους λευκούς άποικους που στο όνομα του δυτικού «πολιτισμού» κατέσφαξαν και λεηλάτησαν δίχως έλεος.
    Στεφανία μου η γη θα μας εκδικηθεί κάποια στιγμή, γιατί την έχουμε αποδεκατίσει.
    Όαση τα λόγια σου και οι επιλογές κειμένων που κάνεις. Μικρές ανάσες στη μολυσμένη ατμόσφαιρα της πόλης…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η Γη, με ταχύτατους ρυθμούς δίνει μαθήματα και εκδικείται την απληστία…
      Οι λέξεις, απληστία, αλαζονεία, βία, εγωκεντρισμός ανήκουν στο ανθρώπινο είδος, έτσι δεν είναι; 😉
      «Μη περιμένετε τη Δεύτερη Παρουσία, αυτή συμβαίνει κάθε μέρα» , κάπου έγραψε ο Καμύ, μόνο που εμείς δεν το βλέπουμε! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά Μαρία μου, με βαθιές ανάσες! 🙂

  14. Ο/Η aristea k λέει:

    Η φιλοσοφία των Ινδιάνων θυμίζει την ανατολική σκέψη μαγισσούλα μου, όπως και τον Χριστό ( με την ταπεινότητα του αγρού κλπ κλπ)
    Όσα κείμενα, ποιήματα, ιστορίες και σκέψεις Ινδιάνων έχω διαβάσει ως τώρα ( και να’ναι καλά το διαδίκτυο , έχει πάρα απ όλα από όλα αυτά) εγώ έχω βγει κερδισμένη: γαληνεύω…. αλλά και μαθαίνω!
    Θυμάμαι πάντα την ιστορική απάντηση του Ινδιάνου φύλαρχου προς τον τότε πρόεδρο Αμερικής, στα 1855, που τη διδαχτήκαμε στα Νεοελληνικά κείμενα του σχολείου. Ήταν η πρώτη φορά που διάβαζα κείμενο ινδιάνων. Ως τότε η εικόνα που είχα από τις καουμπόικες ταινίες και τα κόμικς τύπου Μπλέικ, ήταν ότι ήταν κακοί!

    Σε φιλώ γλυκά♥

    https://olympia.gr/2013/09/09/%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%8C-%CF%80/

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η Αλήθεια είναι μια, γιατί αλλιώς δεν θα ήταν Αλήθεια! 😉
    Έτσι και η σοφία απ΄ όπου και να προέρχεται είναι κοινή!

    Υπέροχο το κείμενο που μου έστειλες και πολύ σ’ ευχαριστώ Αριστέα μου! 😛

    «Όταν μαγαρίζεις συνέχεια το στρώμα σου, κάποια νύχτα θα πλαντάξεις από τις μαγαρισιές σου. Όταν όλα τα βουβάλια σφαχτούν, όταν όλα τα άγρια αλόγα τα μερέψουν, όταν την ιερή γωνιά του δάσους τη γιομίσει το ανθρώπινο χνότο και το θέαμα των φουντωμένων λόφων το κηλιδώσουν τα σύρματα του τηλέγραφου με το βουητό τους, τότες (…) θα σημαίνει το τέλος της ζωής και την αρχή του θανάτου».

    ΑΦιλιά καρδιάς και πάντα τρυφερά! 🙂

  16. Συγχαρητήρια για την ανάρτηση!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ!
    Αν έχεις λίγο χρόνο, διάβασε το εξαιρετικό άρθρο που μας έβαλε το link η Αριστέα πιο πάνω! 😉
    Καλή μέρα εύχομαι! 🙂

Σχολιάστε

