Ήρθαν και τα επτά!

9139272-Number-7-Stock-Vector-alphabet-butterfly-number

Πώς πέρασαν επτά χρόνια που γράφω και επικοινωνώ μέσα απ΄ αυτό το blog… το ξέρω το ξέρω πολύ καλά γιατί βασικά ήταν επτά υπέροχα χρόνια!

Δεν έχω να παραπονεθώ για τίποτα, μια και δεν είχα ούτε ένα κακόβουλο ή προσβλητικό ή ανώνυμο σχόλιο ούτε καμιά κλοπή κειμένου!!!

Μου είπαν πως το 7 είναι ο αριθμός του πεπρωμένου μου.
Πολλά σημαντικά γεγονότα στη ζωή μου, έχουν μέσα το 7!
.
«Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση»…
 
.
number-7-cardboard-cutouts-and-standups-4D74jW-clipart

Και στην περίπτωση του αριθμού 7 είναι πολλές οι ιστορικές αναφορές.AdTech Ad

– Από τα 7 θαύματα του κόσμου, 4 βρίσκονταν στην Αρχαία Ελλάδα και 3 εκτός. Οι αριθμοί 3 και 4 είχαν επίσης συμβολική σημασία για τους Έλληνες.

– Οι Πυθαγόρειοι θεωρούσαν το 7 τέλειο αριθμό γιατί είναι το άθροισμα του 3 και του 4 που αντιστοιχούν στα τέλεια σχήματα, τρίγωνο και τετράγωνο.

– Οι Αρχαίοι Έλληνες αναγνώριζαν το 7 ως μυστηριώδη αριθμό για τις γεωμετρικές του ιδιότητες, π.χ 7 σημεία δεν μπορούν να δημιουργήσουν συμμετρία σε ένα κύκλο!

– Τα μέταλλα που γνώριζαν στην Αρχαιότητα ήταν 7:
Χρυσός, χαλκός, μόλυβδος, κασσίτερος, υδράργυρος, ασήμι, σίδηρος.
Σε αυτά βασίστηκε η εξέλιξη του Πολιτισμού!

– Οι 7 πλανήτες που ήταν γνωστοί στην αρχαιότητα ήταν οι: Ερμής, Αφροδίτη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ήλιος και Σελήνη.

– Σύμφωνα με την επιστήμη υπάρχουν 7 ενεργειακά πεδία στο ανθρώπινο σώμα και βρίσκονται κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης! (Τα λεγόμενα Τσάκρα).

– Κάθε φάση της Σελήνης, διαρκεί 7 ημέρες.

– Στην Κίνα πιστεύουν ότι η μέρα του πρώτου φεγγαριού του έτους, είναι τα γενέθλια της ανθρωπότητας και όλοι γιορτάζουν γενέθλια αυτή τη μέρα.

– Η Κινέζικη Φιλοσοφία θεωρεί ως θεμελιώδη στοιχεία τα εξής 7:
Αέρας, νερό, μέταλλο, αιθέρας, φωτιά, ξύλο και γη.

Βλέπουμε τελικά πως ο αριθμός 7 κρύβει κάτι το ξεχωριστό αλλά… σίγουρα και μυστήριο αφού από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα, σημαδεύει με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο την ζωή μας.

Εδώ πολλές ακόμη πληροφορίες για το 7.

.

7-alluring-dog-birthday-cakes-recipes-edible-for-dogs

.

Και μαζί με την τούρτα αυτή τη φορά θα σας κεράσω και ένα ποίημα που βρήκα εδώ.

.

Ήρθε, Εφυγε…Έμεινε…ΥπΆρχει

Ήρθε η στιγμή, έφυγε η στιγμή
Ήρθε το λεπτό, έφυγε το λεπτό
Ήρθε η ώρα, έφυγε η ώρα
Ήρθε το κύμα, έφυγε το κύμα
Ήρθε το  σύννεφο, έφυγε το σύννεφο
Ήρθε  ο Ήλιος, έφυγε ο Ήλιος
Ήρθε η σελήνη, έφυγε  η σελήνη
Ήρθε η απελπισία, έφυγε η απελπισία
Ήρθε η Χαρά, έφυγε η Χαρά

Η ευωδιαστή θυμαρίσια αναπνοή έμεινε
Ο χάρτης περηφάνιας που φουσκώνει  στο στήθος έμεινε
Η πηγή  της σπίθας στα μάτια έμεινε
Οι πυρωμένες απ΄την καυτή καρδιά παπαρούνες έμειναν
Ο πόθος  για δημιουργία χαράς  έμεινε
Η δημιουργία έμεινε

Εσύ υπΆρχεις…

*

champagne-balloons

.

Μέσα απ΄τη καρδιά μου, σας ευχαριστώ όλους για την όμορφη σας παρουσία εδώ.

.
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας και για τον επικοδομητικό διάλογο που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια!

 

Καλή μας συνέχεια…

*

**

***

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

61 Responses to Ήρθαν και τα επτά!

  1. Ο/Η Evi λέει:

    Μαγισσούλα μου!!! Τι ωραίααα..7 χρόνια!!! Εύχομαι να είναι πολύχρονο το μπλογκ σου και να μας χαρίζεις πάντα τόσο ουσιαστικές αναρτήσεις.. πάντα διδασκόμαστε κάτι καινούριο από σένα με όλα αυτά τα ενδιαφέροντα που επιλέγεις να μας παρουσιάσεις.. προσωπικά έχω χαρεί πολύ που σε βρήκα και χαίρομαι που μας δείχνεις το δρόμο σε πολλές στιγμές μας!! Φιλάκια πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλές φορές Εύη μου, έχω γράψει πως μαζί μαθαίνουμε για τους εαυτούς μας, γιατί στη πραγματικότητα οι σχέσεις μας καθρεπτίζουν τη σχέση που έχουμε με τον εαυτό μας! 😉
      Χαίρομαι που κείμενα που αναρτώ μπορούν να δείξουν το δρόμο ή τουλάχιστο να καθαρίσουν το τοπίο… αλλά το ταξίδι μας είναι μοναχικό…

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  2. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Άιναφετς, καλημέρα μας! Είσαι μοναδικό κορίτσι. Καλύτερα θα πω κοριτσάκι. Μ΄αρέσει τόσο πολύ η καλοσύνη της ψυχής σου. Πως να σου αφήσει κανείς κακόβουλο σχόλιο, όταν μόνο καλό εκπέμπεις; Και στα επόμενα 7 χρόνια θα σου ευχηθώ! 7 φιλιά κι από εμένα, αφού πρώτα σου πω ότι χάρηκα πολύ που σε «γνώρισα» μέσα από εδώ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δυο «κορίτσια» (στη ψυχή σίγουρα!) που για κάποιο λόγο συναντήθηκαν μέσα απ’ το blogging και αυτή η συνάντηση, δεν έχει τίποτα το τυχαίο, γι αυτό και σου έγραψα στο blog του Παραμυθά:
      «Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση»… 😉

      Για μένα η χαρά είναι τεράστια όταν αισθάνομαι πως έβαλα έστω και ένα λιθαράκι στην αναζήτηση κάποιου…
      Ο καθένας μας είναι μοναδικός! 😛

      ΑΦ! επτά φορές καρδιάς! 🙂

      • Ο/Η Ελίνα λέει:

        Έβαλες, Άιναφετς! Λιθαράκι, κοτρόνα, δεν ξέρω τι ήταν 🙂 Διάβαζα μια συνέντευξη του γιου σου χτες (Μου είπε ο Παραμυθάς ότι έχει κι άλλο post για το δημοτικό του/μου και googlαρα μήπως το βρω. Δεν το βρήκα ακόμη, αλλά το google με πήγε σε μια συνέντευξη του cpil). Έλεγε λοιπόν εκεί ότι μακάρι οι άνθρωποι να μάθαιναν να βλέπουν τη ζωή όπως τη βλέπει εκείνος. Να ζουν το τώρα, χωρίς άγχος για το πριν και το μετά. Περιφραστικά κάτι τέτοιο είπε. Δεν το θυμάμαι ακριβώς, όμως αυτό ήταν το νόημα. Και σκέφτηκα αμέσως ότι εγώ σίγουρα το έμαθα αυτό πια. Οπότε μάλλον μιλάμε για βράχο και όχι απλό λιθαράκι που πρόσθεσες. Τώρα μένει να το μάθω κι εγώ αυτό σε άλλους. Καλό σου απόγευμα και ξανά χρόνια σου πολλά!

  3. Ο/Η aswtosyios λέει:

    7;τραγουδια θα σου πω! ευχομαι να μεινεις οπως εισαι να μας γραφεις και να σε διαβαζουμε
    ειμαστε τυχεροι που γραφεις
    Σαυτον εδω τον μπλογκο πλανητη, εισαι η μαγισσουλα που χρειαζομαστε

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ν’ ακούσουμε Νίκο μου μαζί το τραγούδι που ήρθε στο νου σου;
      Το υπέροχο τραγούδι του Μάνου Χατζιδάκι με την Μελίνα…

      Και να ξέρεις πως τυχερή είμαι η ίδια που μπορώ και επικοινωνώ τόσο όμορφα και τόσα χρόνια μαζί σας! 😉

      ΑΦιλιά και στ’ όμορφο νησί μας (5 Αυγούστου θα είμαι εκεί!) 🙂

  4. Ο/Η geopela λέει:

    Ευχόμαστε πολύχρονο να είναι το blog σου με τις ωραίες πάντα αναρτήσεις σου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Πελαγία και Γιώργο για τις ευχές μια και μαζί αναρτούμε θέματα που ενδιαφέρουν και αγγίζουν πολλούς! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και στα δυο σας! 🙂

  5. Ο/Η eleniplus λέει:

    Καλημέρα μαγισσούλα! Επτά κι άλλα επτά κι άλλα επτά -τουλάχιστον- χρόνια να μας κρατάς παρέα , να μας ταξιδεύεις, να μας μαγεύεις και να μας δίνεις τροφή για σκέψη.
    Φιλιά πολλά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα το πολλαπλασιάσουμε το 7 Ελένη μου, για να μπορούμε παρέα να ταξιδεύουμε, ακόμα και μέσα από το blogging! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω και καλή μας συνέχεια! 🙂

  6. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Παίρνω το ραβδάκι σου και σε μεταμορφώνω σήμερα σε Χιονάτη. Να έχουν κάποια γλυκιά ύπαρξη οι επτά καλοί μου νάνοι να ξυπνήσουν!
    Άλλα τόσα κι άλλα τόσα και μετά πολλαπλασιασμένα με όποιο νούμερο εσύ επιλέξεις σου εύχομαι για την εδώ παρουσία σου!!!
    Να σε χαιρόμαστε!!!
    ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Ζωή μου που πήρες το μαγικό ραβδάκι (που δεν είναι δικό μου), μου το άφησε μια καλή Νεράιδα για κάθε ενδεχόμενο με την προϋπόθεση όμως πως όποιος το χρειαζόταν μπορούσε να το χρησιμοποιήσει για να κάνει όμορφα μαγικά! 😛
      Να δούμε τώρα τι θα τους κάνει η Χιονάτη τους 7 νάνους, τώρα που τους ζωντάνεψες! χαχαχα! 😉

      Πολλά ΑΦιλιά με τα ευχαριστώ μου και μια μεγάλη «δική» μας χαμογελαστή αγκαλιά! 🙂

  7. Ο/Η Paramithas λέει:

    Χρόνια πολλά Άιναφετς, γεμάτα εμπνευσμένα posts

  8. Ο/Η syros2js λέει:

    Το αγαπώ το 7, μα μετά από αυτή την ανάρτηση, βρήκα κι άλλο λόγο να το αγαπώ!
    😉
    Χρόνια πολλά, καλά και γεμάτα με άπειρες όμορφες στιγμές που γεμίζουν την ψυχούλα σου, Μαγισσούλα μου!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και… «happy blog anniversary» (που λέμε και στο χωριό μου!) χιχι!
    ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σ’ ευχαριστώ Γιάννα μου, για τη παρουσία σου και για τις όμορφες ευχές σου με την ευκαιρία του blog anniversary! 😉

      ΑΦιλιά και στα δυο σας και καλή δύναμη για τις εκδηλώσεις σας! 🙂

  9. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Να συνεχίσεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα , χρόνια πολλά πολλά στο blog σου χρόνια πολλά και σε σένα.. την ψυχή του!
    Φιλιά!

  10. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Το ίδιο τραγουδι ειχα σκεφτείνα σου πω με τον Ασωστο …αυτο με τα 7 τραγουδια θα σου πω…χα..χα.. δεν ξερω να σου βαλω το βιντεο καρντια μου ..!! να τα εκατοστησει το μπλοκακι σου Μαγισσούλα μου !!!! καθε φορα που μπαινω εδώ.. απο την μια μαθενω πραγματα που δεν ξερω και απο την αλλη γαληνευω..με τα φιλοσοφικα που βαζεις.. για μενα είναι σαν να πηγαινω σχολειο…!! να είσαι εδω και να μας κρτας συντροφια για πολλα πολλα χρονια ακομα… χαιρομαι και εγω που σε ( γνωρισα) αυτα ειναι τα καλα του μπλοκινκ..φιλη μου . να περνας παντα έτσι ομορφα και να είσαι γεματη απο συναισθήματα. ..φιλακια θαλασσινα.. :k :k 🙂 🙂 ..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το έβαλα πιο πάνω το τραγούδι και το αφιερώνω και σε σένα και στον Ασωτούλι μας! 😉

      Για να γαληνέψει η καρδούλα μας Ρούλα μου, θέλει φροντίδα, θέλει λόγια τρυφερά, θέλει χαμόγελα και αγκαλιές και εμείς τα δυο τα δίνουμε γύρω μας απλόχερα γι αυτό και τα παίρνουμε πίσω «επταπλάσια»! 😉

      7 ΑΦιλιά σου στέλνω και επταχιλιάδες ευχαριστώ για τις ευχές σου! 🙂

  11. Ο/Η womaneditor λέει:

    Γενέθλια, λοιπόν! Πολλά χρόνια ακόμα, γλυκιά μαγισσούλα, να συναντιόμαστε εδώ, στο e σπιτάκι σου, να τα λέμε, να μαθαίνουμε.
    Γεννήθηκα το 1977 κι έτσι το 7 πάντα μου… άρεσε. Τώρα ανακαλύπτω κι άλλους πολλούς λόγους να… θαυμάζω αυτόν τον αριθμό!
    Εφτά φιλιά αφήνω κι ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαγικός ο αριθμός 7 και χαίρομαι Αλεξάνδρα μου που και στη δική σου τη ζωή, έχει «μιλήσει»! 😉
      Και η δική μου ημερομηνία γέννησης έχει 7!
      Είμαι περίεργη τώρα να δω πώς θα «μιλήσει» το 2017 στα δυο μας! 😛

      Πολλαπλασιάζω τα 7 φιλιά σου και σου τα στέλνω με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂

  12. Κλείνει ένα κύκλο πάντα το επτά, είναι η χρονιά που στη σχέση μπαίνει το μίσος, η γνωστή ‘φαγούρα’..
    Εύχομαι να τα εκατοστήσεις και να μπεις δυναμικά στο νέο κύκλο του αέναου σπυράλ της μπλογκοΰπαρξης!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ‘Εχω ερευνήσει προσεχτικά τι συμβαίνει στη ζωή μου κάθε 7 χρόνια, Δάφνη μου και έχω «δει» και έτσι κατανοήσει αρκετά… Ναι σίγουρα κλείνει ένας κύκλος και ανοίγει ένας άλλος και στο χέρι μας είναι να πάρουμε το μάθημα μας απ΄τον προηγούμενο, έτσι που στον επόμενο να μην επαναλάβουμε τα ίδια λάθη! 😉
      Ευχαριστώ για την ώθηση στο νέο κύκλο της μπλογκοπαρουσιάς μου!!! 😛

      Πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω όπως και στη μητέρα σου! 🙂

  13. Ο/Η dodo λέει:

    Να συνεχίσεις έτσι! πολλές επταετίες- όσες εσύ επιθυμείς- πάντοτε με την ίδια, καλή διάθεση και με θέματα που προκαλούν σκέψεις και ανοίγουν συζητήσεις 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δυσκολεύουν τα πράγματα αυτή την επταετία, έτσι το αισθάνομαι και θέλω να πιστεύω πως και φέτος θα έχω την ενέργεια που χρειάζεται ν’ αναρτώ… δύναμη, μου δίνει και η καθημερινή σου παρουσία με τις αναρτήσεις σου και γι αυτό και σ’ ευχαριστώ! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω dodoula μου! 🙂

  14. Ο/Η glarenia λέει:

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο μπλογκ σου και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ σε σένα. Να ΥΠΑΡΧΕΙΣ, ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ και ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ στη ζωή.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για την ώθηση Γλαρένια μου… πόσα χρόνια εμείς τα δυο βρισκόμαστε στη μπλογκογειτονιά και μοιραζόμαστε τόσα και τόσα, έτσι δεν είναι; 😉

    Ανταποδίδω τα Γλαρένια φιλιά με μια μεγάλη τρυφερή αγκαλιά! 🙂

  16. Xρόνια πολλά, ευτυχισμένα, αληθινά, εμπνευσμένα γεμάτα αγάπη! Δεν έχω άλλα λόγια….χαίρομαι που συναντηθήκαμε (7 χρόνια τώρα).
    ΑΑΑΦ 🙂

    ΥΓ αφιερωμένο το τραγούδι…δεν ξέρω αν ταιριάζει στην περίπτωση(ήταν το πρώτο που μου ήρθε να σου αφιερώσω)…Nevermind…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πάντα ταιριάζει ότι έρχεται πρώτο στο νου μας Δημήτρη μου μια και έχει τη φρεσκάδα του νέου! 😉
      Φυσικά και «Nevermind»… δεν πειράζει… τουλάχιστο δοκιμάσαμε και εξακολουθούμε να δοκιμαζόμαστε με αγάπη, σεβασμό και φροντίδα προς τους εαυτούς μας!

      Τα τραγούδια του Κοέν έχουν πάντα κάτι παραπάνω να πουν και να μεταδώσουν!

      Ευχαριστώ για το τραγούδι και για τις ευχές και σίγουρα δεν ξεχνώ πως ήσουν απ΄ τους πρώτους που μου άφησαν σχόλιο στη πρώτη μου ανάρτηση! 😛

      ΑΦιλιά πάντα με πολύ Αγάπη! 🙂

  17. Ο/Η fantra13 λέει:

    Να τα εκατοστήσει το όμορφο blog σου Στεφανία μου και μαζι του κι εσύ να ζήσεις μοναδικές στιγμές! Η ανάλυση του συμπαντικού αριθμού 7 μου άρεσε πολύ καθώς κάποτε διάβαζα κι εγώ για τις ιδιαίτερες «δυνάμεις» των αριθμών κι απ’ όσα είχα ακούσει είχα ξεχωρίσει το 7 και το 12 ως πολύ ιδιαίτερους αριθμούς. Σου εύχομαι λοιπόν να συμπληρώνεις πάντα τυχερές επτάδες σε ό,τι κι αν επιθυμείς! Αφιλάκια πολλά από Βαρκελώνη! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Φανή μου, πόσο χαίρομαι που το ταξίδι σας, σας έφερε στην όμορφη Βαρκελώνη που δυστυχώς δεν γνώρισα! 😉
      Να τον «μελετήσεις» το 7… να δεις τι έχει συμβεί στην ζωή σου κάθε 7 χρόνια από τότε που γεννήθηκες… πολύτιμες πληροφορίες για το ταξίδι μέσα μας! 😛

      Ευχαριστώ για τις επτάψυχες τυχερές ευχές σου! 😀

      ΑΦιλιά τρυφερά λίγο πριν βουτήξω στον Ευβοικό! 🙂

      • Ο/Η patzaroula λέει:

        Να είναι πολύχρονο,πολύχρωμο,πολύμορφο,πολύτιμο,πολυταξιδεμένο!! Να είσαι πάντα η Στεφανία που αγαπάμε και να μας «φωτίζεις»! Ναι,είμαι στο 7 των χρόνων της ζωής μου που γίνονται απίστευτες αλλαγές,συθέμελα…και είμαι τρομοκρατημένη,αλλά είναι για καλό..»πολύτιμες πληροφορίες για το ταξίδι μέσα» μου..Φιλάκια πολλά! Σε ευχαριστώ που διατηρείς αυτό το χώρο στο κυβερνοχώρο…

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Ω! δεν έχεις (ή έχεις;) ιδέα πόσο χαρά μου δίνει το σχόλιο σου, Τόνια μου; 😉
          Πρώτα χαίρομαι που «είδες» το 7 στη ζωή σου… και να ξέρεις πως το 7 θα σου δείξει και άλλα πολύτιμα στη συνέχεια! 😛
          Τώρα, εδώ μιλάει η πείρα ή καλύτερα η παρατήρηση, μη φοβηθείς για τα «συθέμελα» είναι όντος πάντα για το καλό μας, ακόμα και αν μερικές φορές έχουμε την αίσθηση ότι είναι, too much!!! 😉
          Αν νομίζεις πως σε κάτι μπορώ να φανώ χρήσιμη (και αυτό ισχύει για όλους!) στείλε mail στο steftapta@yahoo.gr… καμιά φορά οι μαγισσούλες ξεκαθαρίζουν τοπία! 😎

          Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές καρδιάς!

          ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά και χαρούμενα! 🙂

  18. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Η πηγή της σπίθας .. έμεινε κι εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να μείνει για πολλές-πολλές χρονιές ακόμη. Γιατί το blog που με τόσο μεράκι επιμελείσαι, σαν μια πηγή σπίθας το γνώρισα και το αγάπησα.
    Και το μακρινό ήρθε τόσο κοντά και το απρόσωπο ζωγράφισε ζεστή εικόνα στην ψυχή μου.
    Να είσαι πάντα δημιουργική κι αυθεντική!!!
    ΥΓ: Σκέφτηκα να σου στείλω απόσπασμα από την ταινία «7 χρόνια φαγούρα» με τη Μέριλιν, μόνο και μόνο για να θυμήσω κάτι κι εγώ από τον αριθμό 7, όμως οι προλαλήσαντες με τη Μερκούρη και τον Cohen με κάλυψαν .. διαφορετικά 😉
    Σε γλυκοφιλώ με Αγάπη 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η σπίθα υπήρχε πριν 7 χρόνια Φρίντα μου, μόνο λίγο πριν ετοιμαζόταν να σβήσει… και χάρη σε όλους σας πήρε πάνω της και εξακολουθεί να με τροφοδοτεί και να δημιουργεί! 😉
      Γι αυτό το μεγάλο ευχαριστώ καρδιάς, σας το επιστρέφω συνειδητά και με Αγάπη! ❤

      Treyler της ταινίας που δεν έχω δει αλλά θα δω, σου αφιερώνω και εύχομαι αυτή η "φαγούρα" της εσωτερικής αναζήτηση να μη σταματήσει ποτέ να μας τρώει!!! 😛

      ΑΦιλιά γλυκά και χαμογελαστά σου στέλνω! 🙂

  19. Ο/Η Memaria λέει:

    Ωωωω, χρόνια πολλά!!
    Να είσαι πάντα καλά και να μη σταματήσεις να μας χαρίζεις την παρουσία σου και την αύρα σου μέσα από τις καταπληκτικές σου αναρτήσεις!!
    Με άλλα λόγια, δε σου επιτρέπουμε να (μας) βαρεθείς ποτέ! χαχα!
    Φιλιά πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! Memaria μου, πολύ πολύ σ’ ευχαριστώ για τη πολύχρονη και εμψυχωτική σου παρουσία! 😉
      Σωστά… δύσκολα βαριέται μια τόσο τρυφερή επικοινωνία, γι αυτό και πάμε για τα επόμενα 7! 😀

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  20. Ο/Η nikol λέει:

    Είναι πολύ λίγος ο χρόνος που σε γνώρισα Στεφανία όμως κάθε φορά που μπαίνω εδώ νιώθω ότι είσαι μια γυναίκα με ιδιαίτερα χαρίσματα στην ανθρώπινη επαφή . Πάντα υπάρχει κάτι που θα τροφοδοτήσει μια ιδέα μια σκέψη από μια λεξούλα σου μόνο . Δεν σε συνάντησα στο παζάρι της Αλεξάνδρας , κάποια άλλη φορά που ξέρεις..
    Να είσαι κοντά μας πολλά χρόνια ακόμα , να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον !!
    Πολλά φιλιά αφήνω !!!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αυτό που συμβαίνει με άτομα που γνωρίζουμε πρόσφατα Νικόλ μου, δείχνει πως αν υπάρχει επικοινωνία αυτό θα φανεί απ’ το πρώτο σχόλιο! 😛
    Έχουμε πολλά να δώσουμε ακόμα και αυτό θα το κάνουμε μαζί! 😉
    Ευχαριστώ για τις ευχές!
    Πολλά πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω και να έχεις μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  22. Πολλές ευχές για το blog.
    Eμπνεύσεις και δημιουργικότητα!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χίλια ευχαριστώ καρδιάς για τις ευχές σου, ιχνηλάτη! 😉

    Καλή συνέχεια και σε σένα εύχομαι με πολλές πολλές ακόμα πολύτιμες αναρτήσεις!

    ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω! ( το Α=Αληθινά πάντα!) 🙂

  24. Ο/Η lefti λέει:

    Xρόνια πολλά Μαγισούλα μου 🙂 και πολλά πολλά ακόμη να σε διαβάζουμε!
    Αγαπημένος αριθμός το 7..τον έχω βρει μπροστά μου αρκετές φορές..
    Tην τούρτα μου ήρθε κρίμα να την πειράξω..και το ποίημα που την συνόδευε υπέροχο.
    Την καλησπέρα μου από την ζεστή Δυτική Ελλάδα και πολλά πολλά ΑΦιλιά από καρδιάς! 🙂

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μου αρέσει (πολύ) που πολλοί έχουν βρει το 7 μπροστά τους! 😉
    Λογικά, σε όλους «παίζει» το 7 και αν μπουν στο κόπο να το ψάξουν, θα εκπλαγούν απ΄τις συμπτώσεις!!!
    «Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση»… 😛

    Επίσης χαίρομαι που σε άγγιξε και σένα το ποίημα… μια και υπΆρχουμε!!! 🙂

    Η πηγή της σπίθας στα μάτια έμεινε
    Οι πυρωμένες απ΄την καυτή καρδιά παπαρούνες έμειναν
    Ο πόθος για δημιουργία χαράς έμεινε
    Η δημιουργία έμεινε

    Όσο για τη τούρτα ξέχασα να γράψω πως είναι μαγική, όσο και να τη «τρως» παραμένει ίδια! 😀

    ΑΦιλιά με τα χίλια ευχαριστώ Ελευθερία μου για τις ευχές! 🙂

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ουαααααααααααααααααάου! ηλιογράφε… επταχιλιάδες ευχαριστώ!!! 😉

    Πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω και καλή βδομάδα να έχουμε! 🙂

  27. Στεφανία μου είσαι μια σταθερή αξία στην παρέα μας κι όσα χρόνια κι αν περάσουν, ξέρω πως μόνο σοφότερη θα σε κάνουν και πιο δυνατή στις αντιξοότητες της ζωής.
    Υγεία σου εύχομαι, ολόψυχα και εγκάρδια και μακάρι να σε δω κάποια μέρα να στο πω και με το στόμα: Να είσαι καλά!
    Αφιερωμένο με πολλή αγάπη για όλα τα νοήματα που κρύβουν οι στίχοι του, και που μας ταιριάζουν γάντι:

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το 7, μου έδειξε πολύ γρήγορα το πρόσωπο του… έμεινα 3 μέρες χωρίς pc και μόλις τώρα είδα το σχόλιο σου με τις ευχές και το πολύ «έτσι» τραγούδι που δεν είχα ξανακούσει και πολύ σ’ ευχαριστώ! 😉
      Έχω χαρεί γιατί είδα ότι δεν έχω καμιά εξάρτηση από το internet, δεν έχω και fb, δεν βλέπω από καιρό TV και ειδήσεις ακούω απ΄ το ραδιόφωνο!!! 😎

      ΑΦιλιά Μαρία Κ. μου και όταν δεν φοβάται κανείς, τη βρίσκει την «άκρη»! 🙂

  28. Ο/Η aristea k λέει:

    Ήρθα το καθυστερημένο, άργησα να το πάρω είδηση, αλλά ήρθα με αγκαλιές και φιλιά
    μαγισσούλα μου γλυκιά! Για τα 7 σου, που εύχομαι να γίνουν και 17 και όσα θελήσεις και μπορείς….
    Όπως λέει και το Μαράκι μας, είσαι σταθερή αξία!
    Τα καλύτερα σου εύχομαι!
    Σε φιλώ γλυκά! ♥

    υγ: Σήμερα έφυγε το δέμα σου !

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ανταποδίδω και η ίδια καθυστερημένα τις ευχές και τις αγκαλιές Αριστέα μου, μια και ήμουνα χωρίς pc αυτές τις μέρες και στη Μαρία μας, γράφω πώς μου φάνηκε αυτή η αποχή!!! 😛
    Τώρα φυσικά έμεινα πίσω αλλά έχω αποφασίσει πως από εδώ και πέρα θα είμαι ακόμα πιο χαλαρή στο blogging! 😉
    Περιμένω με αγωνία το δέμα, μια και δεν ξέρω τι θα δω! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και γλυκά και τρυφερά σου στέλνω!

  30. Ο/Η dodo λέει:

    Δεν έχω πρόσβαση στα σχόλια στην νέα ανάρτηση με τις μαγικές φωτογραφίες 😦

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ θα το κοιτάξω! 😉

  32. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ, από καρδιάς να τα χιλιάσεις! Να είσαι υγιής, γερή, δημιουργική, με φαντασία και αγάπη… Και στο blog και στη ζωή.

    ΑΦΣ, από τον αεί ΑΦΣ, από καρδιάς

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα τι έγινε και είδα το σχόλιο σου τώρα, ΑΦΣ μου, μη ρωτάς! 😉
      Αν η Κατερίνα (από κάτω!) δεν είχε επιστρέψει δυναμικά στο blogging και αν δεν είχε πάει όλο και πιο πίσω να διαβάσει τις αναρτήσεις μου, οι ευχές σου, θα είχαν μείνει μετέωρες! 😛
      Συγνώμη για την καθυστέρηση και χίλια ευχαριστώ για τις ευχές! 😀

      Εύχομαι να είσαι καλά και να είχες ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι! 😎

      ΑΦΣ, από την αεί ΑΦΣ και πάντα καρδιάς! 🙂

  33. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Χαρούμενα 7 χρόνια μαγισσούλι μου! Συνέχισε να μας κερνάς σοφία, χαμόγελα ψυχής και γνήσια αφιλιά… ❤

  34. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαρούμενα θα είναι τα επόμενα χρόνια Κατερίνα μου, γιατί έτσι θέλω!!! 😛

    Ευχαριστώ για τις ευχές σου και συνέχισε να σε/σας φροντίζεις! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και πολύ τρυφερά! 🙂

  35. Ο/Η maria z #dirtychicdiary# λέει:

    Συγχαρητηρια, συνεχιστε τον δημιουργικο σας δρομο ♡ πολυ ενδιαφεροντα αρθρα !

    http://www.dirtychicdiary.wordpress.com

  36. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Μαρία.Ζ για την ενθάρρυνση! 😀
    Εύχομαι να τα λέμε συχνά και μπορείς να κάνεις reblog ότι σου κάνει κέφι! 😛
    Πολλά ΑΦιλιά και στη Γερμανία! 🙂

    ΥΓ:Το Α που βάζω πριν τα Φιλιά σημαίνει Α Αληθινά! 😉

Σχολιάστε

