Ο αριθμός σου!

 

maxresdefault

 

Στα 7 χρόνια του blog μου, είχα υποσχεθεί μια ανάρτηση που να δείχνει πώς ο καθένας μας μπορεί να βρει ποιος είναι ο προσωπικός του αριθμός που πολλοί τον ονομάζουν «αριθμό του πεπρωμένου» ή «κάρμα».

Η διαδικασία είναι απλή:
Για να μάθεις τον αριθμό σου, πρόσθεσε τα ψηφία της ημερομηνίας σου, το μήνα και το έτος γέννησης, μέχρι να έχεις ένα μονοψήφιο αριθμό.

Για παράδειγμα, αν έχεις γεννηθεί στις 12/3/1978, το μονοψήφιο άθροισμα θα είναι 4.
(1+2+3+1+9+7+8=6+25=31=4)

Μάθε το μυστικό δώρο που σου δόθηκε όπως προκύπτει από την Αριθμολογία.

Από την άποψη της αριθμολογίας, η ημερομηνία γέννησής σου δεν είναι τυχαία και εκτός από την τύχη, μπορεί να σου αποκαλύψει μαγικά δώρα που δεν υποψιάζεσαι καν ότι μπορείς να έχεις!

Η ημερομηνία της γέννησης μας μπορεί να μας αποκαλύψει σημαντικά στοιχεία για την προσωπικότητά μας, για το πεπρωμένο μας αλλά και για το μάθημα που έχουμε έρθει για να πάρουμε σε αυτή τη ζωή, δηλαδή το κάρμα μας!

Οι αρχές της αριθμολογίας, που οι ρίζες τους ξεκινούν από τον αρχαίο φιλόσοφο και μαθηματικό Πυθαγόρα, μας φανερώνουν καλά κρυμμένα μυστικά του χαρακτήρα μας και μας βοηθά να κατανοήσουμε ακόμα καλύτερα τον εαυτό μας αλλά και τους γύρω μας.

Βρες λοιπόν τον αριθμό σου σύμφωνα με τις πιο πάνω οδηγίες και διάβασε την σημασία του μονοψήφιου αριθμού σου.

 

fc9508dada0170a3fc7a7dbb93878de1

1 – Έχεις μια ισχυρή θέληση και είσαι ειδήμονας στο να ελέγχεις τους ανθρώπους γύρω σου. Το κρυμμένο ταλέντο σου είναι να πείθεις και να υπνωτίζεις τους άλλους. Δηλαδή να μπορείς να κυριαρχείς στο μυαλό του κάθε ατόμου και να καθοδηγείς ομάδες ανθρώπων.
Το μάθημα που έχεις έρθει να πάρεις σε αυτή τη ζωή, είναι πως η καθημερινότητά μας είναι μία μεγάλη αρένα, που πρέπει καθημερινά να δίνουμε τις μάχες μας.
Σε αυτή τη ζωή θα πρέπει να μάθεις να κερδίζεις αλλά και να χάνεις, αλλά και να περιορίσεις τις εγωιστικές σου τάσεις.

bigstock-funny-cartoon-numbers-7381947

2 – Είσαι πολύ ευαίσθητος/η και συμπονετικός/η. Το δώρο σου βρίσκεται στα χέρια σου. Θα πρέπει να τα χρησιμοποιήσεις για να ανακουφίσεις τον πόνο των άλλων, αλλά και να αποκαταστήσεις γρήγορα την ενέργειά σου, ερχόμενος/η σε επαφή με τη φύση.
Το μάθημα που έχεις έρθει να πάρεις σε αυτή τη ζωή είναι ότι με την αγάπη και την ενότητα, όλα γύρω μας μπορούν να γίνουν πιο όμορφα!

757554

3 – Είσαι ένα «όργανο» της μοίρας. Τι εννοώ; Γεννήθηκες κάτω από ένα τυχερό αριθμό και η επιτυχία θα σε ακολουθεί σε όλη τη ζωή σου. Ο παλιός κανόνας «Να προσέχεις τι εύχεσαι» ισχύει για εσένα, δεδομένου ότι το δώρο σου είναι ότι οι σκέψεις και οι επιθυμίες σου, μπορούν να γίνουν γρήγορα πραγματικότητα.
Το μάθημα που έχεις έρθει να πάρεις σε αυτή τη ζωή, είναι πως με τον διάλογο και την σωστή επικοινωνία, λύνονται τα μικρά αλλά και τα μεγάλα προβλήματα της ζωής.

aec70b94b74c4420f27a727d8dd70727

4 – Είσαι πολύ μετρημένος/η και λογικός/η. Είναι δύσκολο για οποιονδήποτε να θέσει μια κατάρα ή να σε επηρεάσει αρνητικά με οποιονδήποτε τρόπο, γιατί έχεις μια πολύ ισχυρή ενεργειακή ασπίδα που σε προστατεύει.
Ο προορισμός σου σε αυτή τη ζωή είναι να δημιουργήσεις σταθερές βάσεις και να βάλεις γερά θεμέλια που θα σου προσφέρουν την ασφάλεια και την σιγουριά που τόσο πολύ έχεις ανάγκη.

51653

5 – Μπορεί να διαθέτεις μια πολύ ανεπτυγμένη και απίστευτα ισχυρή διαίσθηση. Αυτό καθορίζει και το δώρο σου, το οποίο είναι να μπορείς να προβλέπεις το μέλλον με εξαιρετική ακρίβεια. Λάβε υπόψη σου τα προαισθήματα, επειδή κατά την πλειοψηφία τους, είναι αλήθεια.
Το μάθημα σου είναι πως τα όρια είναι για να τα υπερβαίνουμε για να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι !

images

6 – Είσαι βαθιά συναισθηματικός/η. Τα συναισθήματά σου είναι και το πιο ισχυρό όπλο σου. Έχεις μια ευκολία να αντιλαμβάνεσαι το τι αισθάνονται οι άλλοι και έτσι να μπορείς να τους κατανοείς ή να διαβάζεις τις σκέψεις τους, χωρίς πρόβλημα.
Το μάθημα σου είναι ότι σε αυτή τη ζωή πρέπει να κάνεις θυσίες για να πετύχεις τους στόχους σου!

9100405-happy-number-7-making-a-victory-sign

7 – Είσαι ένα άτομο ιδιαίτερα πνευματικό. Το δώρο, που σου δόθηκε σε αυτή την ζωή, είναι να ονειρεύεσαι προφητικά όνειρα. Αν τα ερμηνεύσεις σωστά, μπορείς να αποφύγεις πολλές δύσκολες καταστάσεις και να λύνεις τα προβλήματα σου πολύ πιο εύκολα.
Το μάθημα σου είναι ότι η γνώση είναι ένα ισχυρό όπλο, που μας κάνει ακόμα πιο δυνατούς!

imagesi
8 – Είσαι εξαιρετικά προσεκτικός/η. Δεν σου αρέσει να ψεύδεσαι και θα προσπαθήσεις να εκθέσεις τους απατεώνες ή τους ψεύτες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η μοίρα σου, σε έχει προικίσει με το ταλέντο του να είναι σε θέση να διακρίνεις τα ψέματα από την αλήθεια.
Το μάθημά σου σε αυτή τη ζωή είναι ότι για να κατακτήσεις τις επιθυμίες σου πρέπει να κάνεις θυσίες!

animal_number_9

9 – Είσαι μια δημιουργική προσωπικότητα. Μπορεί να διαθέτεις καλλιτεχνικές δεξιότητες και συχνά να δεις πράγματα και καταστάσεις που άλλοι δεν μπορούν. Το δώρο σου, είναι ότι μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποιον θανόντα και έστω και υποσυνείδητα να λαμβάνεις πληροφορίες από τον άλλο κόσμο.
Το μάθημα σου είναι πως όσα περισσότερα δίνουμε στη ζωή, τόσα περισσότερα θα λάβουμε. Σε αυτή τη ζωή έχεις έρθει για να προσφέρεις στους γύρω σου.

Υπάρχουν πολλά σχετικά άρθρα στο διαδίκτυο, σας παραθέτω δυο απ΄όπου μπορείτε να συμπληρώσετε την έρευνα σας.
Ποιο το μαγικό σου χάρισμα.
Προσωπικός αριθμός.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

46 Responses to Ο αριθμός σου!

  1. Ο/Η dodo λέει:

    Επτά- αλλά δεν θυμούμαι όνειρα που είδα, προφητικά ή μη 😦

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ούτε και η ίδια δεν τα θυμάμαι πάντα… αλλά στο 7 ανα-γνωρίζω πολλά! 😉

    ΑΦιλιά ήσυχα αλλά ακόμα καυτά! 🙂

  3. το 2 πέτυχε διάνα έτσι ακριβώς είναι… μόνο που οι άλλοι δεν ανακουφίζουν ποτέ τον πόνο τον δικό μου αλλά συνεχίζω… καλό απόγευμα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς το «μυστήριο κορίτσι» με τις εκπληκτικές φωτογραφίες!!! 😛

      Το 2 έχει δυαδικότητα γι αυτό και είναι κανείς «μια έτσι, μια γιουβέτσι», αλλά απ΄την άλλη είναι Θείο δώρο να μπορείς να ανακουφίζεις τον πόνο των άλλων! 😉
      Δες το και αλλιώς, νομίζω πως ο καλύτερος τρόπος να γαληνέψουμε οι ίδιοι είναι να είμαστε δοτικοί, είναι απ΄ αυτά που σου επιστρέφονται πενταπλάσια! 😉

      ΑΦιλιά χαμογελαστά! 🙂 (Α=Αληθινά)

  4. Ο/Η syros2js λέει:

    ?!?!?
    To 9 είναι το δικό μου!
    Αν και ποτέ δεν ήταν μέσα στους αγαπημένους μου αριθμούς, μήπως τελικά να το ξανασκεφτώ?!
    😉
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Στεφανία μου!
    ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είμαστε απίστευτοι, έχουμε και αγαπημένους αριθμούς 😉 χωρίς καλά καλά να γνωρίζουμε το γιατί… ενδιαφέρον θα είχε πάντως να διαβάσεις Γιάννα μου, τι λένε οι «αγαπημένοι» σου αριθμοί! 😎
      Πάντως αν θέλω κάποια πληροφορία απ΄ τον άλλο κόσμο πχ της Σύρου, θα σ’ έχω υπ΄ όψη μου!!! χαχαχα! 😀

      ΑΦιλιάααααααααααααααααααα και στα δυο σας! (δες και τι αριθμό βγάζει ο Γιάννης!) 🙂

      • Ο/Η Memaria λέει:

        Κι εμένα το 9 είναι ο αριθμός μου…το δώρο με ψιλοτρόμαξε λίγο, αλλά μπορεί να είναι κι έτσι, αφού συλλογίζομαι το όνειρο που είδα λίγο μετά το θάνατο της μητέρας μου και λέω βρε λες?
        Ποιος να ξέρει άραγε!
        Φιλιά πολλά!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Σίγουρα Μαρία μου, αυτού του είδους τα «δώρα» μπορεί να τρομάζουν μεν, αλλά από την άλλη είναι ένα εξαιρετικό χάρισμα! 😉
          Πάντως το 9 έχει πολύ ενδιαφέρον και το «μάθημα» εξαιρετικό! 😛
          «Το μάθημα σου είναι πως όσα περισσότερα δίνουμε στη ζωή, τόσα περισσότερα θα λάβουμε. Σε αυτή τη ζωή έχεις έρθει για να προσφέρεις στους γύρω σου.» ❤

          ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή σου δύναμη! 🙂

    • Ο/Η syros2js λέει:

      Ο Γιάννης είναι στο 8!!!
      😉 😉 😉
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, μαγισσούλα μου!

  5. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Το 6! Πόσες θυσίες πια σ’ αυτήν τη ζωή!!!!!!!!!!!!
    Αγαπημένη μου μαγισσούλα, το καλό είναι ότι πλέον όλα γίνονται όλο και περισσότερο συνειδητά.
    Καλή εβδομάδα να έχουμε. ΑΦιλιά 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Υπέροχο το 6 Φρίντα μου, το δώρο σου, βοηθά τους γύρω και εσένα να κατανοήσεις… και όπως λέει και ο Κρισναμούρτι, η κατανόηση οδηγεί στην συμπόνοια και αν δεν συμπονέσουμε τον συνάνθρωπο μας δεν θα μπορέσουμε ν΄ αγαπήσουμε ούτε τον εαυτό μας!!! 😉
      Μα ναι… χωρίς θυσίες (του εγώ) τίποτα δεν θα καταφέρουμε! 😛

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω με μια υπέροχη βδομάδα! 🙂

  6. Ο/Η geopela λέει:

    8- σε έχει προικίσει με το ταλέντο του να είναι σε θέση να διακρίνεις τα ψέματα από την αλήθεια…. τι κρίμα που δεν το έχω καταφέρει μέχρι σήμερα. Αλλά θα το προσπαθήσω από εδώ και πέρα. Καλή εβδομάδα

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Γιατί Πελαγία και Γιώργο, έχω την αίσθηση πως και οι δυο διακρίνετε πολύ καλά το ψέμα απ΄ την αλήθεια; Μήπως δεν το έχετε συνειδητοποιήσει ακόμα; Τα κείμενα στο blog σας, είναι ξεκάθαρα και δεν αφήνουν ψεύτικη αίσθηση! 😛
    Τώρα ποιος απ΄ τους δυο είναι το 8… αν είστε και οι δυο, το «πράγμα» έχει ενδιαφέρον! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή δημιουργική μας βδομάδα! 🙂

  8. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Οι εγωιστικές μου τάσεις δεν μαζεύονται με τίποτα.. είμαι το νάμπερ ουάν (τιμή μου και καμάρι μου!).. :p

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φυσικά τιμή σου και καμάρι σου, Τζίνα μου, το 1! 😛
    Λίγο το έχεις να υπνωτίζεις τους γύρω σου με τα χαρίσματα και τις ικανότητες σου; 😉
    Εξάλλου οι φωτογραφίες σου το έχουν περίτρανα αποδείξει! 😉

    ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις μια μοναδική βδομάδα! 🙂

  10. Είμαι το 4. Είναι καλό αυτό τώρα;
    Αφήνω φιλί και πάω στους συνδέσμους που έχεις, για περισσότερες πληροφορίες!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Με το 4 Αρτίστα μου, δεν έχεις να φοβηθείς καμιά κατάρα… παίζε pokemon με την ησυχία σου, το πολύ πολύ να σε φοβηθεί η θεία Φεβρωνία! 😛
    Έτσι να μαζευόμαστε όλα τα δείγματα αριθμών, το 5, μας λείπει, το 3 είναι ο Παραμυθοσύντροφος, που θα πάει θα τα πάρουμε τα δώρα του πεπρωμένου μας και τότε δεν θα μας πιάνει τίποτα! χαχαχα! 😉

    ΑΦιλιά δυναμικά και χαρισματικά! 🙂

    • Ο/Η Ελίνα λέει:

      3 κι εδώ Άιναφετς, αλλά δε σχολίασα χτες που το διάβασα, γιατί δε με πέτυχε καθόλου σε αυτά που έλεγε. Επιτυχία και ό,τι ονειρεύομαι γίνεται αμέσως, λέει, αλλά δεν τα έχω αυτά καθόλου 🙂 Μάλλον είμαι η εξαίρεση του 3. Χαχαχαχα! Μου θύμισε ένα παιχνίδι που παίζαμε στο δημοτικό, που γράφαμε το όνομά μας, το όνομα του αγοριού που αγαπούσαμε, προσθέταμε τα κοινά γράμματα στα δύο ονόματα και βρίσκαμε πόσο ταιριάζαμε. Με κανέναν δεν ταίριαζα ποτέ :-)))) Μου θύμισες τα παιδικά χρόνια με αυτό το post. ΑΦ!

  12. Ο/Η Evi λέει:

    Εμένα το 5 είναι το δικο μου!!! Πραγματικά, αυτό με τη διαίσθηση το έχω προσέξει τα τελευταία χρόνια!! Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ χρήσιμη η διαίσθηση Εύη μου, φτάνει να την εμπιστευόμαστε! 😉

    Και το μάθημα σου, εξαιρετικό! 😎
    «Το μάθημα σου είναι πως τα όρια είναι για να τα υπερβαίνουμε για να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι «! 😛

    Πολλά ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  14. Ο/Η vasiliki λέει:

    το 7 και ειναι αληθεια!!!
    ταλαιπωρουμαι συχνα απο ονειρα αλλα τα προσπερναω με χιουμορ παντα.
    φιλι κρδιακο

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την εφτάρα συναδέλφισα! 😀
    «Αυτά» τα όνειρα Βασιλική μου, σε «μας» όταν τα θυμηθούμε μπορούν να έχουν πολύ ενδιαφέρον… 😉
    Τα δικά μου, πολλές φορές είναι διδακτικά, μού εξηγούν τη ψυχολογική μου κατάσταση και συνήθως με προειδοποιούν ή με συμβουλεύουν και είναι πάντα για το καλό μου! 😛

    Καλά κάνεις και αντιμετωπίζεις με χιούμορ ότι σε ζορίζει γενικώς, είναι ο μόνος τρόπος να μη ταυτιστούμε με αυτά που βλέπουμε! 😎

    ΑΦιλιά χαμογελαστά και με χιούμορ ονειροπαρμένα! 🙂

  16. Ο/Η womaneditor λέει:

    Λοιπόν, ποτέ δεν το είχα ψάξει! και τώρα τι ανακαλύπτω; πως ο αριθμός μου είναι το… 7! Που έλεγα στην προηγούμενη ανάρτηση πως μου αρέσει πολύ (μαζί το με το 5 – 5/5/1977)!!!!
    Και ξέρεις; πάντα πίστευα με πάθος πως η γνώση είναι όπλο!
    Προφητικά όνειρα δεν βλέπω… ή ίσως δεν μπορώ να τα ερμηνεύσω ως τέτοια…
    Φιλιά, Μαγισσούλα μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εμείς οι «εφτάρες» Αλεξάνδρα μου, έχουμε τα χαρισματάκια μας και το πιο σοβαρό, είμαστε επτάψυχες…δεν ξέρω για σένα αλλά η αφεντιά μου έχει επιζήσει από πολλές φουρτούνες και εξακολουθεί να ταρακουνιέται σαν καρυδότσουφλο 😛 αυτό που με σώζει είναι το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός!!! 😉
      Τα όνειρα θέλουν δουλίτσα, αν τα θυμάσαι (θέλει εξάσκηση) είναι πολύ χρήσιμα γιατί μας προειδοποιούν για επερχόμενες καταιγίδες, έτσι φροντίζουμε να έχουμε μαζί μας ομπρέλες, ακόμα και καλοκαιριάτικα στη θάλασσα!!! xaxaxa! 😎
      Όλα αυτά στα γράφω γιατί ΝΑΙ, η γνώση είναι όπλο! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά εφταρούλα μου! 🙂

  17. Διαβάζοντας την ερμηνεία του αριθμού μου (3), διαπιστώνω πως είμαι τυχερή τελικά.
    Στο εξής θα προσέχω περισσότερο τις ευχές μου, αν και το κάνω ήδη γιατί πιστεύω πολύ στην αυτοεκπληρούμενη προφητεία.
    Μας μάγεψες πάλι Στεφανία μου!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω Μαρία Κ. μου, πως όλοι μας πρέπει να προσέχουμε τι ευχόμαστε φυσικά για τους εαυτούς μας όπως και για τους αγαπημένους μας… δυστυχώς οι ευχές μας δεν φαίνεται να «πιάνουν» τη χώρα μας, αλλά ξεκινώντας από μας, βήμα βήμα κάτι μπορεί ν’ αλλάζει και γύρω μας! (Έτσι μας συμβουλεύουν οι σοφοί!) 😛

    Χαίρομαι όταν τα καλοκαιρινά μου ποστάκια αφήνουν χαμόγελα! 😀

    Πολλά πολλά χαμογελαστά ΑΦιλιά σου στέλνω! 🙂

  19. καλό καλοκαιράκι (και όσο το δυνατόν πιο ανέμελο)!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ πολύ Ευρυτάνα μου! 🙂
    Όσο είναι στο χέρι μας, θα επιδιώξουμε αυτό το καλοκαιράκι να είναι ανέμελο και κάτι μου λέει πως θα το καταφέρουμε! 😉

  21. Ο/Η aristea k λέει:

    Μαγισσούλα μου ήρθα κι επιβεβαίωσα κάτι που το έχω «ψιλιαστεί»… είμαι πίσω από το 5 και η διαίσθησή μου δουλεύει ρολόι! Ξέρεις πόσο έχω μείνει έκπληκτη όταν διαισθάνομαι και έπειτα βγαίνω σωστή;
    Η συμβουλή με τα όρια ταμάμ! Μου άρεσε τρελά!
    Όπως και η ανάρτησή σου!
    Εύχομαι να περνάς καλά και να απολαμβάνεις γαλήνια το καλοκαιράκι σου!
    Φιλιά καρδιάς♥

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αυτό που θεωρώ εξαιρετικό δώρο Αριστέα μου, άσχετα απ’ τον αριθμό του καθενός, είναι να εμπιστεύεται κανείς τη δι-αίσθηση του, γιατί για μένα μόνο έτσι μιλάει η καρδιά μας! ❤

    ΑΦιλιά φανταστικά και καρδιάς σου στέλνω! 🙂

  23. Ο/Η patzaroula λέει:

    Και τι πιστεύεις από την καλλιεργημένη σου διαίσθηση;;; (και τα like στα σχόλια..😊😊😊).Εεεεε;;;
    Πολύ όμορφο το άρθρο σου!Και τίποτα δεν είναι τυχαίο..αυτο-καλλιέργεια θέλει…Φιλιά!!!😄

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν πιστεύω τίποτα Τόνια μου, χαρά μου δίνουν μόνο τα σχόλια και τα like! 😛

      Πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω και αυτά είναι καρδιάς! 🙂

      ΥΓ: Η λέξη «καλλιέργεια» , εδώ σημαίνει πως όταν κανείς έχει επίγνωση, μπορεί να χειριστεί τη διαίσθηση του πιο απλά, σεμνά και αποτελεσματικά! 😉

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μόνο μια «εφτάρα» θα μπορούσε ν’ αφήσει παρόμοιο σχόλιο! χαχαχα! 😀
    Καλή αυτο-καλλιέργεια μας λοιπόν!!!

    ΑΦιλιά πολλά και ονειρεμένα! 🙂

  25. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καλησπέρες και από μένα μετά από μπόοολικο καιρό!! (σε χαιρετούμε και τα δυο χμ…κοριτσάκια) 😉 Λοιπόν αν και αγαπώ πολύ τον αριθμό 8, είμαι τελικά ένα 7αράκι και κοινώς πολύ…πνευματικό άτομο μαγισσούλι μου, χιχιχι! Καλό μήνα να ευχηθώ από αύριο και σου στέλνουμε και τα δυο μας πολλά πολλά αφιλάκια!<3

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Υπάρχει Κατερίνα μου, μεγαλύτερη ευτυχία… δεν νομίζω! 😉
    Θέλω επειγόντως με mail όλες τις λεπτομέρειες!!! (Και ως πνευματικό άτομο, παρακαλώ να το κάνεις)! 😛
    Να σας ζήσει το κουκλάκι… φαντάζομαι τον Φ. χιχιχιχι! γιατί ξέρω πώς αντιδρούν τα λιονταράκια! 😀

    Καλό μήνα και καλή σας δύναμη!

    ΑΦιλιάααααααααααααααα Χ τρία! 🙂 🙂 🙂

  27. Ο/Η Margo λέει:

    Ολίγον αργοπορημένη ή αλλιώς τελευταία και καταϊδρωμένη 🙂 🙂
    Το 9 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν υπάρχει τελικά αργοπορία στο blogging, αυτή είναι και η ομορφιά του, η χαλαρότητα! 😉
      Όσο για το 9, έχω μείνει έκπληκτη πώς έρχεται να συμπληρώσει ή να εξηγήσει την νέα σου «δουλειά»… εξαιρετικό! 😛

      ΑΦ! πολλά και από εδώ! 🙂

  28. Ο/Η lefti λέει:

    Κι εγώ αργοπορημένη..μα ποτέ δεν είν’ αργά πιστεύω 😉 Νόμιζα πως ήμουν 7 αλλά είμαι 8 (@)

    AΦιλιά πολλά πολλά Στεφανία μου! 🙂

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ! αυτές οι θυσίες που κουβαλά το 8… και γιατί έχω την αίσθηση πως έχεις περάσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής σου θυσιάζοντας την καλοπέραση σου για να είσαι πιο δοτική; 😉
    Όσο για την αίσθηση που είχες για το 7, αυτό σου συμβαίνει γιατί είσαι επτάψυχη! χαχαχα! 😛

    ΑΦ πολλά πολλά και πολύ χαμογελαστά! 🙂

  30. Από χρόνια έχω για «καλό» αριθμό το 5, εξαιτίας της συχνής ύπαρξής του σε στοιχεία της ζωής μου.

    ‘Ομορφο υπόλοιπο καλοκαίρι να έχεις Στεφανία μας, με τη καλοσύνη σου και τη διάθεση φιλίας προς όλους και όλες τις ευλογίες συντροφιά. Φιλιά πολλά καλή μου :]]]

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ξαναδιάβασα το 5… και βρήκα εξαιρετικό και το:
    «Τα όρια είναι για να τα υπερβαίνουμε για να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι»!!! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά Ειρήνη μου και καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι! 🙂

Σχολιάστε

