Πρόσεχε τι παραδίνεις…

 

06052011593

.

Παρόλο που η παρακάτω ιστορία κυκλοφορεί σαν παραμύθι στο διαδίκτυο, προσωπικά την βρήκα πολύ επίκαιρη γιατί μπορεί να συμβεί και στην εποχή μας.

Ήταν κάποτε ένας ξυλουργός που ειδικευόταν στη συναρμολόγηση προκατασκευασμένων σπιτιών. Εργαζόταν για κάποιον επιχειρηματία, ο οποίος του προμήθευε έτοιμα τα ξύλα κι εκείνος τα μοντάριζε, στερέωνε τους αρμούς, έφτιαχνε το σπίτι και προετοίμαζε τις λεπτομέρειες.
Μια μέρα, αποφασίζει ο ξυλουργός ότι έχει δουλέψει αρκετά, κι είναι πια καιρός να ξεκουραστεί. Έτσι, πάει να μιλήσει στον επιχειρηματία και του λέει πως πήρε την απόφαση να βγει στη σύνταξη. Καθώς, όμως, του έμενε ακόμη να τελειώσει ένα σπίτι, τον ειδοποιεί ότι αυτή θα είναι η τελευταία του δουλειά.
“Τί κρίμα!” λέει ο επιχειρηματίας, “είσαι καλός στη δουλειά σου… Δε θέλεις να δουλέψεις λίγο ακόμα;”
“Όχι, όχι. Η αλήθεια είναι πως έχω πολλά πράγματα να κάνω, θέλω και να ξεκουραστώ…”
“Πολύ καλά…”

.

02062012951
Ο ξυλουργός τελειώνει το τελευταίο σπίτι και πάει να αποχαιρετήσει τον επιχειρηματία, αλλά αυτός του λέει:
“Κοίτα, ήρθε μια παραγγελία της τελευταίας στιγμής, πρέπει να φτιάξεις ακόμη ένα σπίτι. Αν μου κάνεις αυτή τη χάρη… Δε θα έχεις τίποτα άλλο να κάνεις… Ασχολήσου αποκλειστικά με την κατασκευή αυτού του τελευταίου σπιτιού, πάρε όσο χρόνο χρειάζεσαι, αλλά σε παρακαλώ, ανάλαβε αυτήν την τελευταία δουλειά”.
Ο ξυλουργός, αν και θυμωμένος με την παραγγελία αυτή, αποφασίζει παρ’ όλα αυτά να την εκτελέσει και να φτιάξει το σπίτι όσο πιο γρήγορα γίνεται, για να πάει μετά να ξεκουραστεί, όπως ήθελε πραγματικά. Τώρα πια δεν έχει τίποτε να διαφυλάξει, αφού θα σταματήσει τη δουλειά, τώρα πια δεν χρειάζεται να επιδιώκει την αναγνώριση των άλλων, τώρα δεν διακυβεύεται η φήμη ούτε η αμοιβή του, τώρα δεν διακινδυνεύει τίποτα απολύτως, γιατί έχει τελειώσει την καριέρα του. Το μόνο που θέλει, είναι να τελειώσει το σπίτι γρήγορα.
Έτσι λοιπόν, συναρμολογεί τα ξύλα, τα στερεώνει χωρίς πολύ κέφι, χρησιμοποιεί υλικά πολύ χαμηλής ποιότητας για να μειώσει το κόστος, δεν τελειώνει τις λεπτομέρειες…

ceb6ceb1cf81cebdcf84ceb9cebdceb9ceadcf81ceb1.
Με λίγα λόγια κάνει δουλειά πολύ κατώτερη αυτής που έκανε συνήθως. Τέλος, στα γρήγορα, ολοκληρώνει το σπίτι.
Οπότε, πάει στον επιχειρηματία κι εκείνος, έκπληκτος, του λέει:
“Τί; Το τελείωσες κιόλας;”
“Ναι, ναι, είναι έτοιμο.”
“Ωραία, πάρε… Βάλε την κλειδαριά, κλείδωσε και φέρε μου το κλειδί.”
Πάει ο ξυλουργός, βάζει την κλειδαριά, κλειδώνει και επιστρέφει με το κλειδί.
Μόλις παίρνει ο επιχειρηματίας το κλειδί, του το ξαναδίνει και λέει:
“Αυτό είναι το δώρο της εταιρείας για σένα…”

Από το βιβλίο Ο Δρόμος της Αυτοεξάρτησης του Χόρχε Μπουκάϊ.

.

cebbcebfcf85cebbcebfcf8dceb4ceb9ceb1

 

Οι παραπάνω φωτογραφίες είναι απ΄το σπίτι μου που είναι προκατασκευασμένο και εξ’ ολοκλήρου ξύλινο, έτσι η παραπάνω ιστορία, του ταίριαξε πολύ και παρόλο που φτιάχτηκε πριν 24 χρόνια, είναι εξαιρετικής κατασκευής… είχε «σωστό» μάστορα!!!

.

 

.

 

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

34 Responses to Πρόσεχε τι παραδίνεις…

  1. Ο/Η dodo λέει:

    Διδακτική ιστορία!
    Ο μάστορας του δικού σου σπιτιού πάντως, φαίνεται πώς ήξερε να φτιάχνει σπίτια για νεράιδες: https://www.myfairygardens.com/product-category/houses/
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό το σπίτι που βλέπεις Dodoula μου, το σχεδίασα μόνη, ακόμα και σε πιο συρτάρι θα έβαζα τις ξύλινες κουτάλες της κουζίνας είχα υπολογίσει, φυσικά είχα έναν εξαιρετικό πολιτικό μηχανικό που διόρθωσε στατικά το σπίτι γιατί επηρεασμένη από τα σκηνικά που έφτιαχνα τότε, η στέγη δεν θα μπορούσε να σταθεί και θα το πλάκωνε! χαχαχα! 😛
      Το δειγματολόγιο με τα νεραϊδένια σπίτια που μου έστειλες, εξαιρετικό και είμαι σίγουρη πως αν τα είχα όταν έφτιαξα το σπίτι θα είχα επηρεαστεί πολύ! 😉

      ΑΦιλιά καυτά αλλά πολύ χαμογελαστά! 🙂

  2. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Ότι κάνεις, να το κάνεις με αγάπη! Συμβουλή που θυμάμαι από … πάντα νομίζω. Και χωρίς αυτοί που μου την έδιναν να έχουν διαβάσει Μπουκάϊ.
    Μπήκα μέσα στην πρώτη σου φωτογραφία. Κάθησα μακριά και παρακολουθούσα το σπίτι σου να αναδύεται μέσα από τη γη και να ανυψώνεται προς τον ουρανό.
    ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση στο εκατομμύριο να κάνει κανείς τ’ οτιδήποτε χωρίς αγάπη και αυτό να είναι πετυχημένο… ακόμα και τα τζάμια να καθαρίσει κανείς αδιάφορα, αυτό θα φανεί! 😉
      Και όταν λέμε αγάπη στις δουλειές μας, φυσικά και εννοούμε φροντίδα, προσοχή, κέφι, χαρά, παρόλο που αυτό μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να φανεί πολύ δύσκολο, ειδικά όταν το περιβάλλον δεν βοηθά! 😛

      Εύχομαι ολόψυχα Ζωή μου, να σου δοθεί η ευκαιρία και να μας επισκεφτείς μια απ΄ αυτές τις μέρες και να ζήσεις τη ζούγκλα μας από κοντά! 😉

      Καλή ξεκούραστη και δημιουργική Κυριακή σου εύχομαι κοντά σε ότι αγαπάς! 🙂

  3. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Τον τελευταίο μήνα στη δουλειά μου, πριν τη σύνταξη μου -αποχώρησα και 2 χρόνια νωρίτερα γιατί είχα κουραστεί πολύ- είχα να εκπαιδεύσω τον αντικαταστάτη μου, να κλείσω τις εκκρεμότητες, να ενημερώσω τους ενδιαφερόμενους για τα τρέχοντα και μεσοπρόθεσμα πλάνα, να ..να .. να.. μέχρι που κάποιος συνάδελφος με πλησιάζει την τελευταία εβδομάδα και μου λέει: πάτα και λίγο το φρένο, σάμπως θ’ ακούσεις και κάποιο ευχαριστώ? Τον κοίταξα όσο πιο συμπονετικά μπορούσα και του είπα:
    Επί 33 χρόνια κάθε μέρα που ερχόμουν στη δουλειά, είχα την αίσθηση ότι ερχόμουν για πρώτη φορά, κι έτσι μ’ αυτόν τον τρόπο αποδείκνυα -σ’ εμένα- ότι δεν έχασα το μεράκι, τη ζωντάνια και την αξία αυτού που κάνω. Έτσι, τώρα που φεύγω φροντίζω αυτό που έκτισα, να μην το παρατήσω ημιτελές. Θα είναι σαν να παρατάω 33 χρόνια ζωής. Όσο για το «ευχαριστώ», το έχω πει ήδη εγώ .. σ’ εμένα.
    Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι μόνο τί και σε ποιόν παραδίδεις, αγαπημένη μου μαγισσούλα, αλλά τί αξία προσδίδεις σ’ αυτό που κάνεις, που δημιουργείς και που τελικά εισπράττεις, όχι τόσο από δευτερότριτους, όσο από τον ίδιο σου τον εαυτό.
    Πολύ ωραίο το θέμα της ιστορίας που ανάρτησες .. ααχχ! μου θύμησες ιστορίες που μοιράζομαι μαζί σου και με τους πολύτιμους διαδυκτυακούς συνοδοιπόρους, χωρίς να γίνομαι γραφική και βαρετή .. υποθέτω 😉
    Σε γλυκοφιλώ με Ααγάπη, να έχεις ένα ξεκούραστο Σαββατοκύριακο στον 24χρονο παράδεισό σου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Φρίντα μου ή καλύτερα έτσι πρέπει να είναι η δουλειά μας, η κάθε δουλειά μας! 😉
      Όταν η δουλειά που κάνουμε μας δίνει χαρά αυτό αντανακλάται και στο αντικείμενο! 😛
      Υπάρχουν φυσικά δουλειές που βαριόμαστε να τις κάνουμε, «εκεί σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα»… τι κάνουμε τότε; Ή τις αναβάλουμε ή τις κάνουμε βιαστικά- βιαστικά για να ξεμπερδεύουμε ή δοκιμάζουμε να τις κάνουμε έχοντας επίγνωση της αντίστασης και τότε υπάρχει περίπτωση να βρούμε ενδιαφέρον πώς μια αγγαρεία μπορεί να μεταμορφωθεί σε κάτι υποφερτό! (Το έχω δοκιμάσει και η μεταμόρφωση της διάθεσης μου, μ’ εξέπληξε!) 😀

      Ανταποδίδω την αγάπη σου και εύχομαι να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! 🙂

      • Ο/Η Φρίντα λέει:

        Υιοθετώντας τη φράση: Ό,τι δεν μπορείς να αποφύγεις, απόλαυσέ το, καταστάλαξα -μετά από χρόνια και εμπειρίες- στην τρίτη εκδοχή μεταμόρφωσης σε κάτι πιο υποφερτό.
        Καλό μεσημέρι!! Εδώ τα κλιματιστικά πήραν τα πάνω τους και πάντως πριν το συρτάρι με τις ξύλινες κουτάλες σχεδίασες τον τρόπο να ζήσεις και μια διαφορετική ποιότητα ζωής, μέσα στη φύση που τόσο αγαπάς και φροντίζεις 🙂 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Η «επίγνωση» Φρίντα μου, που τόσο όμορφα και απλά εξηγεί ο Κρισναμούρτι στο «Εγώ χωρίς Εγώ», είναι που πάντα φέρνει τη σωστή σκέψη και δράση! 🙂 🙂

          Τα τελευταία χρόνια και λόγω ηλικίας και λόγω οικονομικής κατάστασης, έχω πάψει να φροντίζω τη φύση και έχω αφήσει τη Φύση να με φροντίσει και προς το παρόν συμβιώνουμε αρμονικά!!! 😛

  4. Ο/Η eleniplus λέει:

    Πόσο σημαντικό το μάθημα αυτής της ιστορίας… Αν και για να είμαι ειλικρινής, νομίζω πως ένας άνθρωπος που έχει μάθει σε όλη του τη ζωή να δουλεύει και να συμπεριφέρεται με ένα συγκεκριμένο τρόπο, με μια συγκεκριμένη ηθική, δεν μπορεί να αλλάξει στα στερνά, που λέμε. Το έχω παρατηρήσει και στον εαυτό μου αυτό. Βαριέμαι καμιά φορά, θέλω να κάνω τσάτρα πάτρα μια δουλειά, ένα γράψιμο, μια μετάφραση, οτιδήποτε. Και προσπαθώ, πραγματικά προσπαθώ να προχωρήσω χωρίς να γυρίσω πίσω, να ξαναδιαβάσω, να επιμεληθώ. Κι αν καταφέρω και το κάνω, θα το σκέφτομαι όλη τη νύχτα, και το πρωί θα κάνω αυτό που έχω μάθει τόσα χρόνια να κάνω: όσο πιο σωστά μπορώ τη δουλειά μου.
    Φιλιά πολλά πολλά και να έχουμε όλοι μια όμορφη Κυριακή
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν είμαι σίγουρη Ελένη μου, αν ακόμα και τα «επιμελή» άτομα δεν θα κάνουν τσάτρα πάτρα μια δουλειά που τους είναι βαρετή και λίγα είναι τ΄ άτομα που θα αισθάνονται άσχημα μετά και θα επανορθώσουν… Συνήθως κάνουμε καλά ότι μας ευχαριστεί και ξεπετάμε αυτά που βαριόμαστε! 😛
      Πάντως για μένα ισχύει η παροιμία:
      Όπως στρώσεις θα κοιμηθείς! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχουμε μια ευχάριστη και ξεκούραστη Κυριακή! 🙂

  5. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Μετά από ένα διάστημα απουσίας…και άρτι αφιχθείσα…από προίκες μωρού….. γαμους και ιατρικές διακοπές.. έφτασα επιτέλους μέχρι εδώ και τι τύχη..!! να με καλοσωρίζει ενα ομορφο και καλοφτιαγμενο σπιτι. φιλεναδα….. είναι αυτό που θα αφήσουμε πίσω μας … και δεν εννοώ μονο το σπίτι το ξερεις..οτι αξιες θα αφήσεις πίσω σου αυτές θα βρουν και εκεινοι που αγαπας.. και θα συνεχίσουν να δινουν αργοτερα τις δικες τους…στους επόμενους …ένας εάνεος κύκλος ( έτσι γράφεται;) η ζωή μας που εμεις την κανουμε ομορφη η ασχημη…!! χαιρομαι που μπορω και είμαιι παλι μαζι σας… φιλακιααααα δροσερά…!!
    υ.γ ααααα ο αριθμος μου ειναι.. το 6… μας λέει κατι αυτό;…χα..χα.. καλο υπολυπο καλοκαιριού..,<3 ❤ 🙂

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αμοιβαία η μπλογκοαπουσία Ρουλίτσα μου, πάντως τα βαπτιστικά τ’ απόλαυσα!!! 😉
    Η αίσθηση το ξύλινου σπιτιού, του σπιτιού που αναπνέει είναι ιδιαίτερη, ειδικά όταν η στέγη είναι ξύλινη και ακούς ακόμα και τις πατημασιές των πουλιών πάνω απ΄το κεφάλι σου και όταν βρέχει ή φυσάει, είναι σκέτη συμφωνία! 😛
    Την ξύλινη αίσθηση τι έχει σίγουρα ο Σμαραγδένιος σου, με τα ξύλινα σπιτάκια του! 😉

    Καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι σου εύχομαι με πολλές πολλές ακόμα εκπλήξεις! 🙂

    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και χαρούμενα! 🙂

    ΥΓ: Το 6, είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου ή εσύ είσαι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του! 😛

  7. Λατρεύω τα προκατασκευασμένα σπίτια, την αισθητική και τη φινέτσα τους, κυρίως όταν είναι στην εξοχή και δένουν αρμονικά με το περιβάλλον. Όσο για την πολύ διδακτική ιστορία του Μπουχάι, ναι θα συμφωνήσω απόλυτα με τον τίτλο και τα νοήματα. Είναι αυτό που εγώ το λέω «ό,τι κάνεις, θα το βρεις μπροστά σου». Το έχω τσεκάρει και στη δουλειά και στη ζωή. Και σκοπεύω να το τηρήσω ως την τελευταία μέρα εργασίας μου. Θέλω ν’ αφήσω πίσω μου ένα «καθαρό» περιβάλλον, έτσι όπως εγώ το δημιούργησα και το υπηρέτησα χρόνια τώρα.
    Καλόν Αύγουστο να έχετε Στεφανία μου!

  8. Ο/Η serenata λέει:

    Υπέροχο σπίτι μαγισσούλα μου!
    Οσο για την ιστορία…
    Πολύ διδακτική, πρόσεχε τι παραδίδεις!
    Κυριολεκτικά!
    Μ’ αρέσουν τα ξύλινα σπίτια στο πράσινο.
    Εχουν κάτι αρχοντικό…
    Καλό καλοκαίρι Στεφανία μου!!

    Φιλάκια πολλά:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! καλώς την μικρή μου Serenata…πολύ χαίρομαι που ήρθες να μ’ επισκεφτείς μες τη φύση (ζούγκλα) και στο ξύλινο σπιτάκι μου! 😉
      Πάω τώρα ν’ ανταποδώσω την επίσκεψη σου σαν δυο φίλοι που χρόνια «μιλάνε»! 😀

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο υπόλοιπο καλοκαιριού! 🙂

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Θα συμφωνήσω με την αισθητική των προκατασκευασμένων σπιτιών Μαρία Κ μου, σπάνια βλέπεις εκτρώματα και επειδή προσωπικά, μου αρέσουν τα σπίτια που είναι ένα με το έδαφος και με τη φύση, φρόντισα να μην υπάρχει ούτε ένα σκαλάκι πουθενά (μόνο για να πας στους υπόγειους χώρους που εξάλλου είναι από μπετόν!) 😛
    Δεν έτυχε ποτέ στη ζωή μου να δουλέψω για κάποιο «αφεντικό», είχα πάντα τη τύχη να ορίζω το πώς και το πότε της δουλειάς μου και αυτό με ανάγκασε να είμαι ακόμα πιο συνεπής και απέναντι στον εαυτό μου και σ’ αυτόν που μου έδινε την παραγγελία, είτε αυτό ήταν σκηνικό ή εικονογράφηση κάποιου βιβλίου… γι αυτό και μιλάω για «παράδοση»! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά καλό μας μήνα από Αύριο και… μόνο καλά να βρίσκουμε μπροστά μας! 🙂

  10. Ο/Η syros2js λέει:

    Δεν ειχα ξανασυναντησει την ιστορια αυτη! Θαυμασια ειναι!
    Oι δε φωτογραφιες σου, ονειρο! Παραδεισος σωστος!
    ΣΣΣΣMOYTΣ πολλα κ ολογλυκα, Στεφανια μου! Kαλο ξημερωμα!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σίγουρα πολύ πολύ διδακτική η ιστορία Γιάννα μου, ειδικά για όσους πρέπει να εκτελέσουν έργο και να το παραδώσουν σε ορισμένη ημερομηνία! 😉
    Χαίρομαι που σου άρεσε η παραδεισένια ζούγκλα μας, άσε που σε λίγο καιρό δεν θα βρίσκω χώρο να φωτογραφήσω το σπίτι, γιατί η εδώ φύση δεν αστειεύεται… σιγά-σιγά, μας σκεπάζει! 😎

    ΑΦιλιά χαμογελαστά και πάντα ολόγλυκα και στα δυο σας! 🙂 🙂

    ΥΓ: Πάω τώρα να πάρω τη δόση μου, στο σπιτικό σου! 😛

  12. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Τι υπέροχη και διδακτική ιστορία… Κάθε μας πράξη,κάθε μας κίνηση,κάθε σκέψη συντελεί στο κτίσιμο του σπιτιού της ψυχή μας όπου μέσα κρύβετε ο κόσμος μας όλος.. Οτι γίνεται μ αγάπη δημιουργεί ένα στέρεο τοίχο,ένα τούβλο να σε προφυλάξει απ τα «κακά»… οτι γίνεται στο πόδι ή με μισή καρδιά είναι σαν καρυδότσουφλο.. λέγε λέγε,θυμήθηκα το παραμύθι με τα 3γουρουνάκια.. μεγάλη αλήθεια μήπως?!

    Καλησπέρααααα μαγεισούλα μου και Καλό Καλοκαίρι να χουμε! 😀
    Καλόοοοοοο Μήναααααααα!
    ΑΦΦΦιλάκιαααααα και πολλα ΠΑΦ ΠΑΦ! 😀 :* D

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου άρεσε η ψυχοφιλοσοφική ερμηνεία της ιστορίας που έδωσες αστεράκι!!! 😉
      Καλό μήνα σου εύχομαι και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, όπως το επιθυμείς! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  13. Ο/Η fantra13 λέει:

    Καλό μήνα Στεφανία μου! Υπέροχες φωτογραφίες απ’ το σπιτάκι σου και τα λουλουδάκια σου! Και η ιστορία του Μπουκάι όπως πάντα αποτελεί τροφή για σκέψη!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα και σε σένα Φανή μου! 🙂
    Είσαι ακόμα στα Βόρεια ή κατηφόρισες προς πατρίδα;
    Πάντα εξαιρετικός ο Μπουκάι και ούτε καλοκαιριάτικα δεν μας αφήνει ν’ ανασάνουμε!!! χαχαχα! 😉

    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά απ΄τη φλεγόμενη Ελλάδα! 🙂

  15. Ο/Η Margo λέει:

    Πολύ ενδιαφέροντα σχόλια με αφορμή την ιστορία του Μπουκάι….
    Χμμ το φετινό καλοκαίρι νομίζω μπόρεσα να κάνω μία δουλειά που ουδέποτε θα επέλεγα, σε μία πολύ ενδιαφέρουσα ασχολία. Θα έλεγα, μπήκα στο όνειρο κάποιου άλλου και βοηθώ να το πραγματοποιήσει. Είναι καλά 😉

    Πολλά πολλά ΑΦάκια με αγάπη!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό και αν είναι δόσιμο Margo μου και δεν έχει ημερομηνία λήξης, παραδίνεις κάθε στιγμή και αυτό γίνεται όταν ο άλλος αισθανθεί ότι είσαι εκεί, ψυχή και σώμα! Εύγε σου! 😀

      Θυμάμαι όλα τα περασμένα σου καλοκαίρια πόσο δύσκολα ήταν γιατί έπρεπε μόνη να φροντίζεις, παιδιά, φίλους, ζώα, κήπους και θυμάμαι που σου έγραφα πως τελικά αυτά τα καλοκαίρια ήταν απίστευτα εξουθενωτικά και έπρεπε να κάνουμε υπομονή… όταν όμως προστεθεί στα γνωστά κάτι νέο, η ενέργεια που παίρνουμε έχει άλλη ποιότητα!!! 😛

      Αν έχεις χρόνο, γράψε μου πιο προσωπικά (όπως κάνουμε συνήθως)! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και με Αγάπη για όλη την οικογένεια σου! 🙂

  16. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Aιναφέτς μου, 3 μέρες τώρα που το έχεις αναρτήσει σκέφτομαι κάθε φορά που βαριέμαι να κάνω κάτι ότι φροντίδα είναι η μαγική λέξη και το κάνω χαρούμενα.. Ελπίζω να κρατήσει η επίδραση του post σου μέσα μου και να μην το ξεχάσω μετά τις διακοπές. 🙂 Καλού κακού το φυλάω και στα αγαπημένα για να το ξαναδιαβάσω κάποια στιγμή.

    Μου άρεσε πάρα πολύ η αυλίτσα σου με το τραπεζάκι της. ΑΦ πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν κολλήσεις το «μικρόβιο» της εσωτερικής εργασίας Ελίνα μου, δύσκολα το ξεχνάς, φυσικά και θα υπάρχουν πολλές στιγμές που βαριέται κανείς και θέλει ενέργεια για να λειτουργήσει η όποια δουλειά, ειδικά οι σπιτικές δουλειές για πολλούς ή φροντίδα των 7 στρεμμάτων ζούγκλας στη δική μου περίπτωση!… 😛 Την ενέργεια τη βρίσκεις όμως όταν κάνεις με προσοχή και φροντίδα ότι έχεις να κάνεις και είσαι παρούσα… είναι μαγικό πώς αυτό λειτουργεί πάντα! 😉

      Καλή συνέχεια σε ότι έχουμε να κάνουμε και καλό μας μήνα!
      ΑΦ! πολλά πάντα! 🙂

  17. Ο/Η lefti λέει:

    Την ιστορία την γνώριζα μια και Μπουκάι διάβαζα αρκετά στα φοιτητιικά μου χρόνια, μου θύμισες τον πατέρα μου όμως που από μικρή μου έδινε δύο συμβουλές ( καλά, πολλές έδινε με τον δικό του τρόπο μια και είχε πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια )..να φροντίσω να έχω ένα βραχιόλι στο χέρι μου = πτυχίο «γιατί δεν ξέρεις ποτέ πως έρχονται τα πράγματα»- και είχε δίκιο- και ότι κάνω, με ότι ασχολούμαι να το κάνω με αγάπη..είτε είναι δουλειά, είτε είναι χόμπι είτε οτιδήποτε.
    Στη μετέπειτα ενήλικη ζωή μου είδα πως ο μόνος τρόπος να τα έχω καλά με τον εαυτό μου ήταν αυτός που μου είχε πει ο πατέρας μου γιατί μόνο έτσι ένοιωθα..όμορφα, γεμάτα.
    Ένας από τους εργοδότες/διευθυντές μου που δούλεψα μαζί του για 10 χρόνια και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δούλευα μαζί του, μου είπε κάποτε, βλέποντας με να αγχώνομαι με την ύλη που δεν έβγαινε:» Ελευθερία μην αγχώνεσαι γιατί τα παιδιά παίρνουν τόσα άλλα από σένα που αυτό είναι το λιγότερο..» και είχα βουρκώσει με τα λόγια του..
    Πόooσο μου αρέσουν τα ξύλινα σπίτια δεν λέγεται..και το δικό σου ακόμη περισσότερο που είναι μέσα στη φύση! 🙂
    Kαλημερούδια αγαπημένη μου Μαγισσούλα και καλό μήνα 🙂 o Iούλιος ήταν μήνας των εκδρομών από τη μια και καλών φίλων που ήρθαν εδώ και περάσαμε όμορφα από την άλλη.
    ΑΦιλιά πολλά, χαμογελαστά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού 🙂

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τυχεροί όσοι στα νιάτα τους είχαν μπαμπάδες δασκάλους! 😉
    Αν και κοιτάζοντας πίσω, αναγνωρίζω πως σε πολλούς έχουν παρουσιαστεί κατά εποχές άτομα που με μια μόνο φράση, έπαιξαν το ρόλο του Δασκάλου και έδωσαν κατεύθυνση στη ζωή τους… φτάνει όμως να έχεις μέσα σου το «μικρόβιο» της αναζήτησης… γιατί οι περισσότεροι δεν παίρνουν μυρωδιά, των «σημαδιών» που τους στέλνει η ζωή! 😛
    Έτσι είναι τα παιδιά, ρουφούν τη γνώση όταν τους δίνεται απλά και εκεί είναι που «παίζει» η φροντίδα, η προσοχή και η αγάπη που βάζουμε σε ότι κάνουμε! 🙂

    Χαίρομαι Ελευθερία μου που πέρασες όμορφα και εύχομαι να συνεχίσεις να περνάς όμορφα και αυτόν τον μήνα! 😉

    ΑΦιλιά τρυφερά και πάντα καρδιάς! 🙂

  19. Ο/Η metaphrasi λέει:

    Υπέροχο Στεφανία μου και πραγματικά καμιά φορά ξεχνάμε στη βιασύνη μας να «παραδώσουμε» ή να προλάβουμε ότι πρέπει πάντα να βάζουμε την καλύτερη τέχνη μας σε ό,τι κάνουμε…. Και για κάθε έναν που δε θα το εκτιμήσει μακάρι να υπάρχουν άλλοι δέκα που θα το καταλάβουν 🙂

    Φιλιά πολλά και καλοκαιρινά!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ήξερα Φωτεινή μου, πως ειδικά εσύ θα κατανοούσες πολύ καλά το βαθύτερο νόημα της ιστορίας, γιατί και λόγω επαγγέλματος, σου ζητείται να «παραδώσεις»! 😉
    Για να λειτουργεί έστω και «ανά κατά» ή «πάνω κάτω» η κοινωνία μας, σίγουρα υπάρχουν και αρκετοί υπεύθυνοι! 😛

    ΑΦιλιά πολύ πολύ ζεστά και πάντα χαμογελαστά! 🙂

  21. Στον καλό και ευσυνείδητο μάστορα «δεν πάει το χέρι» να κάνει σκάρτη δουλειά.
    Νόμος αυτό!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Υπάρχουν αυτοί οι άγραφοι νόμοι που φροντίζει η ζωή και η Φύση να τηρούνται! 😉
    Και όποιος έχει καλό και ευσυνείδητο χέρι, με ότι και να καταπιαστεί, η παράδοση είναι πάντα άξια του! 😛

    ΑΦιλιά καρδιάς πάντα! 🙂

  23. Ο/Η Evi λέει:

    ενδιαφέρουσα ιστορία!! όταν είσαι τεχνίτης, είσαι τεχνίτης!! 😉 φιλιά πολλά!!! όμορφες οι φωτό από το σπίτι σας!!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι Εύη μου!
    Μήπως όμως αυτή η ιστορία «κολλάει» και για οποιαδήποτε δουλειά… ακόμα και στο να γράψουμε ένα ποστ ή να πλύνουμε τα δόντια μας; 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και τρυφερά! 🙂

Σχολιάστε

