Το νησί…

11143494_829741200436180_6980801364550195273_n

.

As time went by, I realized that the particular place I’d chose was less important than the fact that I’d chosen a place and focused my life around it. Although the island has taken on great significance for me, it’s no more inherently beautiful or meaningful than any other place on earth. What makes a place special is the way it buries itself inside the heart, not whether it’s flat or rugged, rich or austere. wet or arid, gentle or harsh, warm or cold, wild or tame. Every place, like every person, is elevated by the love and respect shown toward it, and by the way in which its bounty is received
 
 
Καθώς περνούσε ο καιρός, συνειδητοποίησα πως το συγκεκριμένο μέρος που είχα διαλέξει ήταν λιγότερο σημαντικό απ΄το γεγονός πως είχα διαλέξει ένα μέρος και είχα εστιάσει τη ζωή μου γύρω απ΄αυτό. Παρόλο που το νησί είχε αποκτήσει μεγάλη σημασία για μένα, δεν είναι πια  αμετάκλητα ωραίο ούτε είναι πιο σημαντικό απ΄ οποιοδήποτε μέρος στη γη. Αυτό που κάνει ένα μέρος ιδιαίτερο είναι ο τρόπος που θάβεται μέσα στη καρδιά, όχι κατά πόσο είναι στρωτό ή τραχύ, πλούσιο ή λιτό, υγρό ή άγονο, ομαλό ή απότομο, ζεστό ή κρύο, άγριο ή ήρεμο. Κάθε μέρος, όπως κάθε άτομο, ανυψώνεται απ΄την αγάπη και τον σεβασμό που του δείχνουν και από τον τρόπο που η γενναιοδωρία του γίνεται δεκτή.
Richard Nelson,  Το Νησί μέσα μας.
.
.
10553437_678534192223549_7850615603744719806_n
5bfa2a28_originalaf113b1a-0051-4a65-86fa-9f74116da006.1.6
5af7d24c33072cadf4d434089ad262d3
.
κατάλογος
 Οι φωτογραφίες είναι απ΄το σπίτι.
.
45 καλοκαίρια συνεχώς έρχομαι για διακοπές στη Σκιάθο, στο οικογενειακό σπίτι που απέκτησε ο πατέρας μου.
Φέτος είναι η τρίτη γενιά που το χαίρεται και στους δύσκολους καιρούς που περνάει η χώρα, το να μπορείς να απολαύσεις αυτή την ομορφιά έστω για 10 μέρες, είναι ευλογία…
.
Τελικά μήπως αυτό που κάνει ένα μέρος ιδιαίτερο είναι ο τρόπος που θάβεται μέσα στη καρδιά;
.
.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

26 Responses to Το νησί…

  1. Ο/Η lefti λέει:

    Ωωω… αναγνώρισα αμέσως το σπίτι..τη θέα απ’ την βεράντα.. 🙂
    Όταν υπάρχει αγάπη για ένα μέρος, ακόμη κι αν κάνουμε χρόνια να πάμε, το θυμόμαστε, το κουβαλάμε μέσα μας όπου κι αν βρισκόμαστε, ότι κι αν κάνουμε..
    Τώρα θυμήθηκα αναρτήσεις σου σχετικές, εσείς με τα εγγόνια 🙂 στην παραλία, εσείς με τα παιδιά και πόσο αγαπάς αυτό το μέρος..
    Εύχομαι η τρίτη γενιά να περάσει όμορφα εκεί και να ξεκουραστεί 🙂
    AΦιλιά πολλά πολλά από καρδιάς Στεφανία μου και όμορφο απόγευμα σε σένα και τον Παραμυθοσύντροφο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από τη Σκιάθο τώρα και απαντώ στο πρώτο και γουρλίδικο σχόλιο! 😛
      Όταν κανείς είναι αγκαλιά με ότι πιο πολύ αγαπά, δεν χρειάζεται να προσθέσει τίποτα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και Σκιαθίτικα! 🙂

  2. Ο/Η dodo λέει:

    Οι αναμνήσεις μας κάνουν ξεχωριστό ένα μέρος.
    Στην δική σου περίπτωση, βεβαίως, η Σκιάθος είναι αληθινά πανέμορφη, και το οικογενειακό σπίτι δείχνει υπέροχο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η αίσθηση, μεγαλώνω μαζί μ’ ένα σπίτι, μαζί με τα δένδρα και γενικά με τη φύση, είναι μοναδική, ειδικά όταν έρχεσαι για 45 χρόνια κάθε καλοκαίρι και τα βλέπεις όλα πιο μεγάλα!
      Κάποτε το σπίτι φαινόταν απ΄ τη θάλασσα, τώρα μόλις που φαίνεται! 😛

      ΑΦιλιά Dodoula μου και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! 🙂

  3. Ο/Η syros2js λέει:

    Εννοείται, μαγισσούλα μου! Κάθε τι γίνεται ξεχωριστό για τον καθένα μας για όλα αυτά που μας δένουν μαζί του! (Ευτυχώς θα έλεγα! 😉 )
    Τόσο χαλαρωτικές οι φωτογραφίες από τον… Παράδεισό σας! Να περνάτε όμορφα!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό μας μήνα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και το να φεύγεις από τη βουνίσια σου παραδεισένια ζούγκλα και να πηγαίνεις σ΄ένα θαλασσινό παράδεισο, είναι κάτι που δεν περιγράφεται με λόγια… με ποίηση ίσως, αλλά έλα που δεν το έχω!!! 😀

      ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά στα δυο σας! 🙂 🙂

  4. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Σου το έχω γράψει ξανά και ξανά και δεν χορταίνω να βλέπω τις φωτογραφίες που αναρτάς.
    Τι όμορφο το τοπίο στο σημείο που ο πατέρας επέλεξε πριν από 45 χρόνια!! Τι να πρωτοθαυμάσει κάποιος .. την πέτρινη βεράντα με θέα τη θάλασσα, τη σχεδόν ιδιωτική παραλία όπου τα δένδρα καταλήγουν στην άμμο.. υπέροχη φύση, σωστό ησυχαστήριο και οι τρεις γενιές να συνθέτουν τη χαρά, τη διασκέδαση και την ανεμελιά!!!
    Έχω την αίσθηση δε, ότι ένα μέρος δεν γίνεται ιδιαίτερο με τον τρόπο που θάβεται μέσα στην καρδιά αλλά που φυλάσσεται μέσα σ΄αυτήν, καθότι λιγουλάκι δύσκολο να ξεθάψεις μνήμες και συναισθήματα, μπορείς όμως ν’ ανοίξεις με το μοναδικό κλειδί που διαθέτεις ό,τι φυλάσσεται, ως ανεκτίμητο 😉
    Εύχομαι από καρδιάς να απολαμβάνετε (όλες οι γενιές της οικογένειας) το καλοκαίρι και να περνάτε υπέροχα!!!!!!!!
    ΑΦιλιά 🙂 με Ααγάπη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πανέμορφο, ναι! 🙂
      Μοναδικό, ναι, μια και είναι το πρώτο σπίτι που κτίστηκε με καΐκια εκτός χωριού πριν ακόμα ανοιχτεί δρόμος! 😉
      Τώρα ησυχαστήριο μπορεί κανείς να το πει, ίσως τον χειμώνα… γιατί τώρα, αυτή η πανέμορφη αμμουδιά «φιλοξενεί», παιδάκια, παππούδες, μαμάδες, ευτυχώς τους ξέρουμε χρόνια! 😛
      Το δε χωριό βουλιάζει από τουρίστες και είναι μέρος απαγορευμένο για όσους θέλουν λίγο να ησυχάσουν! 😉

      Εύχομαι με όλη μου τη καρδιά ν’ απολαμβάνεις το καλοκαίρι σου, όπου και να είσαι!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και καλοκαιρινά! 🙂

  5. Ο/Η womaneditor λέει:

    Ένας παράδεισος! Να τον χαρείτε και φέτος!
    Όλα πιστεύω, και μέρη και μνήμες, χρωματίζονται από το συναίσθημα…
    (Άργησα λίγο, αλλά, επιτέλους: http://thewomansmagazine.blogspot.gr/2016/08/small.pleasures.html)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου και για τις ευχές και για το αφιέρωμα στο blog σου, στον μικρό μου γιο! 😀
      Καλά να περνάς και εσύ όπου και να βρίσκεσαι και σου εύχομαι πολλές μικρές χαρές! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά!

  6. Ο/Η serenata λέει:

    Τι όμορφο σπίτι!
    Υπέροχη βεράντα και θέα!
    Με κάποια μέρη δενόμαστε.
    Δεν είμαι σίγουρη γιατί, ίσως είναι χημεία…
    Μπορεί να είναι κάτι που μας θυμίζουν, η μυρωδιά τους, οι αναμνήσεις που φτιάχνουμε σ’ αυτά, το αποτύπωμα των ανθρώπων που έζησαν εκεί.
    Ο,τι κι αν είναι τα μέρη που αγαπάμε είναι ο παράδεισος μας.
    Να περάσετε υπέροχα!!!
    Να χαρείτε κάθε στιγμούλα!!

    Πολλά φιλάκια:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι αναμνήσεις μιας ζωής είναι αυτές που μας δένουν Σοφία μου και πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί ώστε αυτό το δέσιμο να μη γίνει εξάρτηση! 😉

      Εύχομαι να περνάς και εσύ καλά στον δικό σου παράδεισο!

      Πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω απ΄ το πανέμορφο αυτό νησί! 🙂

  7. Ευεργετικές οι -έστω και πρόσκαιρες- αποδράσεις…

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το μόνο που κανείς μπορεί πλέον να χειριστεί είναι το πρόσκαιρο… 😉
    Εύχομαι σε όλους ευεργετικές αποδράσεις! 🙂

  9. Ο/Η Memaria λέει:

    Να περνάτε υπέροχα και ναι, θα συμφωνήσω απόλυτα με την τελευταία σου φράση!
    Είναι όμως και πανέμορφο μέρος το νησί σας!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εσύ Μαρία(me) μου, να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι κοντά σε ότι αγαπάς! 😉
      Τελικά η λέξη «θάβεται» που είναι του συγγραφέα, μάλλον δεν μου ταιριάζει προσωπικά, θα έβαζα «φυλάς μέσα σου»… 😛

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  10. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Έφτασες λοιπόν!
    Μέσα στον παράδεισο η μόνιμη κατοικία, μέσα στον παράδεισο και η εξοχική!
    Πόσο τυχερή!!!
    Ο τόπος που αγαπήσαμε και μέσα μας θα μένει, είναι εκείνος που άφησε βαθιά μες την ψυχή μας τα ίχνη των ανέμελων κι ευτυχισμένων χρόνων.
    Δηλώνεις πως με την ποίηση «δεν το ΄χεις». Μα εγώ βλέπω το αντίθετο. Ένα ξεχωριστό ποίημα η ανάρτηση και τα στιχάκια του οι υπέροχές σου φωτογραφίες.
    Να περάσεις πολύ πιο ονειρεμένα και χαλαρωτικά απ’ ότι περιμένεις!!!
    Μια αγκαλιά Αυγουστιάτικη!!!

    Υ.Γ. Ένα δεκάλεπτο καθημερινό και για τη Στεφανία. Μέσα ή έξω από τη θάλασσα. Δεν έχει σημασία. 😉

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η Στεφανία, αφού μεγάλωσε τρία παιδιά, αποφάσισε τα τελευταία χρόνια όταν κάνει διακοπές αυτές να είναι δια-κοπή απ΄ την καθημερινότητα και αυτό γίνεται και το σέβεται όλη η οικογένεια της… πλέον! 😛

    Σήμερα έχουμε συννεφιά και μάλλον ετοιμάζεται μπόρα… αλλά η βουτιά, βουτιά! 😎

    Ελπίζω να κυλάει ειρηνικά το καλοκαιράκι σου και να απολαμβάνεις τις βόλτες σου! 😉

    Ναι και ανταποδίδω την Αυγουστιάτικη αγκαλιά και σου στέλνω και όλη μου την αγάπη! 🙂

  12. Και το δικό σου είναι καλά φυλαγμένο στην καρδιά σου, αν κρίνω απ’ τη συγκίνηση που έχεις κάθε φορά που μας μιλάς γι αυτό το σπίτι και τις γενιές που φιλοξένησε.
    Απ’ τη γειτονική Σκύρο σου στέλνω τους χαιρετισμούς και τα φιλιά μου Στεφανία μου!
    Να περνάς όμορφα και καλή ξεκούραση!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ! η Σκύρος και να φανταστείς Μαρία Κ. μου, πως όλα αυτά τα χρόνια που πηγαίνω στη Σκιάθο, δεν έχω επισκεφτεί την πανέμορφη Σκύρο και αυτό γιατί δεν έχουν βάλει κανένα πλοίο να πηγαίνει εκεί απ΄τη Σκιάθο, ενώ οι υπόλοιπες Σποράδες εξυπηρετούνται άψογα! 😉

    ΑΦιλιά ολίγον συννεφιασμένα σήμερα, αλλά πολύ ζεστά! 🙂

  14. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Ομορφιές… όμορφες…΄χειμωνα καλοκαιρι και τυχεροί οσοι μπορουν να τις απολαμβανουν φιλη μου και εσύ μια απο τους τυχερους ανθρωπους..! !! Οταν ξεκουραζεται το ματι με οτι γυρω του αντικρίζει… το απολαμβανει μεχρι τα μεσα του μαγισσουλα μου ..!!! να απολαύσεις οσο μπορείς τις μερες των διακοπων σου να κανεις τα μπανακια σου και να χαιρεσαι την ζωή.. οπως εσύ την εννοεις και αγαπας να κανεις..!! μου αρεσει που το νησι σου ειναι γεματο στο πρασινο… και με το γαλαζιο που το αγκαλιαζει… όνειρο..!!! να περνας ομορφα σου στελνω την αγαπη μου και θαλασσινα φιλάκια…να ανταμωσουνε τα δικα σου…!!! 🙂 🙂 <3<3

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το νησί των διακοπών μου, τα τελευταία 45 χρόνια, έχει ένα καλό και κάποιο κακό, τα καλοκαίρια δεν ταξιδεύω και δεν γνωρίζω άλλα νησιά, εκτός από τα πολύ κοντινά! 😉
    Στα νιάτα μου όμως, τότε που η κρίση ήταν ακόμα (φαινομενικά) μακριά, πρόλαβα και γύρισα την Ελλάδα και επισκέφτηκα και το δικό σου νησί και το όμορφο Ηράκλειο! 😛

    Να περνάς όμορφα Ρούλα μου και ν’ απολαμβάνεις το καλοκαίρι σου και την μοναδική σου θέα απ΄ το βεραντάκι σου! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα χαμογελαστά! 🙂

  16. Ο/Η aristea k λέει:

    «Αυτό που κάνει ένα μέρος ιδιαίτερο είναι ο τρόπος που θάβεται μέσα στη καρδιά, όχι κατά πόσο είναι στρωτό ή τραχύ, πλούσιο ή λιτό, υγρό ή άγονο, ομαλό ή απότομο, ζεστό ή κρύο, άγριο ή ήρεμο. Κάθε μέρος, όπως κάθε άτομο, ανυψώνεται απ΄την αγάπη και τον σεβασμό που του δείχνουν και από τον τρόπο που η γενναιοδωρία του γίνεται δεκτή.»

    40 χρόνια στο ίδιο μέρος μαγισσούλα μου, έχω τους λόγους μου . Είναι αυτό που είναι θαμμένο στην καρδιά!
    Πόσο σε νιώθω!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού χαρά μου, στο υπέροχο νησί σας!
    (αν καταφέρω κι έρθω στην Ινώ από τη Σκιάθο που με εκλιπαρεί από πέρυσι να με φιλοξενήσει, θα με δεις κι εσύ!!)
    Πολλά φιλιά♥

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Κάνε γρήγορα Αριστέα μου γιατί στις 16 γυρίζω στο δροσερό και άνευ υγρασίας βουνό μου! 😉

    «Κάθε μέρος, όπως κάθε άτομο, ανυψώνεται απ΄την αγάπη και τον σεβασμό που του δείχνουν και από τον τρόπο που η γενναιοδωρία του γίνεται δεκτή.»… αυτό τελικά μένει στη καρδιά κάθε ατόμου όπου… και λίγοι είναι αυτοί που το νιώθουν! 😀

    ΑΦιλιά Σκιαθίτικα και πάντα τρυφερά! 🙂

  18. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Τις ίδιες σκέψεις κάνω και γω κάθε φορά που κοιτάζω το κτήμα μας στο χωριό ή τον άντρα μου στα μάτια…Πολύ όμορφα λόγια μαγισσούλι μου…

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ότι κρατάμε στη καρδιά μας, Κατερίνα μου, θα βρίσκεται πάντα εκεί… ❤
    Και σε λίγο καιρό θα έχεις την εμπειρία της ομορφότερης ματιάς στη ζωή σου!!! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με κατανόηση και Αγάπη! 🙂

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.