Μετα-μόρφωση!

1

 

Μπορούμε να μεταμορφωθούμε, αν πρώτα δεν γίνουμε ‘Ανθρωποι;

 

Γίνε άνθρωπος, τί σου ζητάνε;
Άσε και μια ριμάδα κουβέντα να πέσει κάτω, μην ψάχνεις συνεχώς λόγους να καυγαδίσεις.
Σεβάσου τον διπλανό σου, τον υφιστάμενό σου, τη διαφορετικότητα, την αντίθετη γνώμη. Δείξε συμπόνοια στον αδύναμο, μην ακονίζεις τα νύχια σου σε κάθε ευκαιρία, μην ορμάς να κατασπαράξεις αυτό που δεν φτάνεις ή αυτόν που γεννήθηκε με λιγότερα προνόμια από εσένα.

156615841

Γίνε άνθρωπος.
Ξεκίνα να δίνεις, αντί να παίρνεις μόνο.
Χτυπάς και φεύγεις, μαζεύεις και μετράς και με τα λάφυρα σου φτιάχνεις βουνά, βουνά που πριν το τέλος θα πέσουν και θα σε πλακώσουν.
Και δεν είναι που δεν θα πάρεις τίποτα από όλα αυτά μαζί σου, είναι που δεν θα νιώσεις ούτε μια φορά στη μίζερη ζωή σου, πόσο ευλογημένο συναίσθημα είναι να δίνεις χαρά, να αγαπάς και να αγαπιέσαι.

 

17251697-silhouette-of-group-of-men-posing-against-white-model-allen-bernardo-medel-melchor-kenzo-y-de-jesuvi-stock-photo

Γίνε άνθρωπος.
Μάθε πέντε γράμματα, άνοιξε ένα βιβλίο, ρώτα για να μάθεις, ξεστραβώσου.
Τόσο, όσο για να μπορέσεις να αποκτήσεις και να προσφέρεις με αξιοπρέπεια, όχι να γίνεις επιστήμονας.
Μη μένεις στα σκοτάδια, τρέξε προς το φως. Τόσο, όσο χρειάζεται ώστε όταν τα πράγματα πηγαίνουν στραβά, να μην ξεσπάς όλα σου τα απωθημένα στη γυναίκα σου, στα παιδιά σου, σε εκείνους που σε περιβάλλουν.

people-people_clipart_5

Και παιδιά, επιτέλους, μην κάνεις παιδιά αν δεν μπορείς να τα αναθρέψεις.
Αν δεν μπορείς να τα ταΐσεις και τα βγάζεις στους δρόμους ξυπόλητα να ζητιανεύουν για το ψωμάκι τους. Ή για τη δόση σου, το αλκοόλ και τα τσιγάρα σου.
Σου απαγορεύεται να λέγεσαι και πόσο μάλλον να γίνεσαι γονιός, όταν δεν μπορείς να μεγαλώσεις το παιδί σου όπως αρμόζει σε ένα πλάσμα αθώο και απροστάτευτο, όταν αντί για σπίτι τού δίνεις φυλακή, αντί για χάδι ξύλο, αντί για αγάπη μίσος.

vector_business_people_clip_art_568140

Γίνε άνθρωπος.
Πάψε να κρίνεις εκ του ασφαλούς και να υποτιμάς τους γύρω σου με τόση ευκολία.
Δεκάρα δεν δίνουν για το ποιος είσαι εσύ, για το τι θα έκανες εσύ, δεν είσαι αυτοί, δεν καίγεσαι εσύ, δεν είσαι στη θέση τους.
Σε ένα χορό που δεν έχεις χορέψει, δεν σου επιτρέπεται να μιλάς για βήματα. Μπες και χόρεψε αν έχεις τα κότσια ή βγάλε τους έξω από τον κύκλο αν μπορείς, μη στέκεσαι απλώς κάνοντας υποδείξεις.

 

10423326-group-of-man-stock-vector-silhouettes-men-silhouette

Μη στερείς την ελπίδα, τι σου ζητάνε;
Η ελπίδα σβήνει και αυτός ο κόσμος, αν δεν γίνεις εσύ πρώτα άνθρωπος, δεν θα αλλάξει ποτέ.

Γράφει η Σοφία Ισμήνη

Πηγή  με πλήρες κείμενο

.

 

.
.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

34 Responses to Μετα-μόρφωση!

  1. Ο/Η Ελινα λέει:

    Πόσο ωραίο! Καλημερα!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Ελίνα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο! 😉
      «Σε ένα χορό που δεν έχεις χορέψει, δεν σου επιτρέπεται να μιλάς για βήματα. Μπες και χόρεψε αν έχεις τα κότσια ή βγάλε τους έξω από τον κύκλο αν μπορείς, μη στέκεσαι απλώς κάνοντας υποδείξεις» …
      Νομίζω πως αρκετοί από μας έχουμε «χορέψει» γιατί ξέραμε τα βήματα, γι αυτό και βγάλαμε απ’τον κύκλο όσους μας έκαναν υποδείξεις και όχι μόνο! 😛

      ΑΦ! και να έχετε όλοι σας μια ακόμη «χορευτική» Κυριακή! 🙂

      • Ο/Η Ελίνα λέει:

        Καλημέρα Στεφανία μου!
        Από όλο το κείμενο το συγκεκριμένο σημείο είναι αυτό που με άγγιξε λιγότερο προσωπικά. Πιστεύω πως και τον ίδιο χορό να χορεύουμε μερικοί, πάλι διαφορετικά τα βλέπουμε τα πράγματα γιατί είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι. Οπότε, γενικά εμένα δε με ενοχλούν πάντα οι υποδείξεις, γιατί δε μου λένε τίποτα. Καταλαβαίνω ότι έρχονται από διαφορετικούς ανθρώπους που απλώς βλέπουν τα πράγματα αλλιώς από εμένα. Με ενοχλούν μόνο όταν με ρίχνουν ψυχολογικά και επιμένω να ζητάω από τους άλλους να τις σταματήσουν και δε σταματάνε. Συνήθως όμως σταματάνε στο τέλος και δε χρειάζεται να τους βγάλω από τον κύκλο μου. Μάλλον είμαι πολύ επίμονη όταν ζητάω κάτι. Χαχαχα! Αλλά μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί μου θύμισε να μην κάνω εγώ υποδείξεις στους άλλους και γιατί είναι αυτό που μου λέει συχνά ο άντρας μου: «Πάρε κάνε αυτό που κάνω και μετά έλα να μου πεις που κάνω λάθος» , εννοώντας ότι λάθη (τα ίδια ή άλλα θα κάνω κι εγώ, γιατί πάντα θα γίνονται). Ε, τους κάνω κι εγώ εδώ μέσα τις δικές μου υποδείξεις και τα ακούω μετά, αλλά το έχω βελτιώσει πάρα πολύ. Καταλαβαίνω πια πόσο άχρηστο είναι κάτι τέτοιο. Και άδικο μαζί. 🙂 Βελτιώνομαι 🙂 ΑΦ και καλημέρα!

  2. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Η πρόταση – ερώτηση – προβληματισμός με τα πλάγια μπλε γράμματα ήταν για μένα η πιο ουσιαστική: «Μπορούμε να μεταμορφωθούμε, αν πρώτα δεν γίνουμε άνθρωποι?»
    Όλο το παρακάτω κείμενο, με τις σωστές μεν επισημάνσεις, μου έδωσε την εντύπωση της παρατήρησης που κάνει ο δάσκαλος (λέμε τώρα) με την παλάμη παρατεταμένη να δείχνει τον δείκτη προς τον άτακτο μαθητή. Ελπίζω, η άλλη παλάμη να μην κρατά τη βέργα 😉
    O τρόπος γραφής στο 2ο ενικό με τα ρήματα στη διατακτική μού δίνει την εντύπωση -επίσης- της νουθεσίας σε μη σκεπτόμενα όντα.
    Εκείνο δε, που ενίσχυσε τη σκέψη μου ήταν η φράση: «ΔΕΚΑΡΑ δεν δίνουν για το ποιος είσαι εσύ, για το τι θα έκανες εσύ, δεν είσαι αυτοί, δεν καίγεσαι εσύ, δεν είσαι στη θέση τους». Είναι η απόλυτη επιχειρηματολογία για την αρχή της «μη ανθρωπιάς». Γιατί απαξιώνει την έννοια του ανθρωπισμού. Γιατί μπορεί να μην ενδιαφέρει «αυτούς» για το «ποιός είσαι», έχει μεγάλη σημασία όμως για το «τι κάνεις» … για «αυτούς».
    Μπορούμε να μεταμορφωθούμε και να γίνουμε άνθρωποι, από γυρολόγοι της ζωής, μόνο αν συνειδητοποιήσουμε το λόγο της ύπαρξης μας. Τότε μόνο θα επαναπροσδιορίσουμε το ρόλο και τη στάση μας. Το φως είναι μέσα μας 🙂
    Σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατόβραδο, μια απολαυστικη Κυριακή στον παράδεισό σου και σου στέλνω την Ααγάπη μου και Αγλυκά φιλιά!
    ΥΓ: Ερώτηση: η μαμά αλεπού εμφανίστηκε και φέτος με τα μικρά της ??

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σίγουρα Φρίντα μου, το κείμενο έχει μια αυστηρότητα-δεικτικότητα που θυμίζει δάσκαλο που μαλώνει άτομα που είναι αλλού για αλλού και ήμουν πολύ δισταχτική αν θα το ανέβαζα εδώ ή όχι… στη συνέχεια μερικά περάσματα όπως εκεί που προειδοποιεί αυτούς που κάνουν παιδιά εντελώς ανεύθυνα ή που δεν ανοίγουν ένα βιβλίο ή που ξεσπούν στη γυναίκα τους ή στα παιδιά τους, μ’ έσπρωξε να το ανεβάσω… και τελικά καταλήγω, πως αυτό που μπορεί να ενοχλήσει είναι σε ποιο τόνο λες ότι έχεις να πεις! 😛

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και όσο γίνεται πιο φωτεινά! 🙂

      ΥΓ: Η αλεπουδίτσα κόβει βόλτες στο κτήμα χωρίς τα μωρά της! 😉

  3. Ο/Η dodo λέει:

    Η ανθρωπιά κοστίζει…

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Κοστίζει την συνειδητοποίηση πως αν δεν γίνει ο καθένας μας άνθρωπος, τίποτα δεν θ’ αλλάξει σ’ αυτόν τον πλανήτη! 😉

    ΑΦιλιά και να έχουμε μια όμορφη και ήρεμη Κυριακή! 🙂

  5. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    «μην ψάχνεις συνεχώς λόγους να καυγαδίσεις» ….και να επικρίνεις και να δικάσεις….
    Γενικώς αυτό το καμπανάκι μου χτυπάει πολύ δυνατά ως κριτήριο εδώ και αρκετά χρόνια .
    Στα όρια βαρύτατης αλλεργίας είμαι με όσους ηδονίζονται (έχω καταλήξει) να εστιάζουν στα αρνητικά και να…εισαγγελεύουν ολημερίς . Νόσος βαριά και δυσθεράπευτη .
    Εξ’ού και θα συμφωνήσω και με την Φρίντα 😉
    Ανθρωπιά ,αγάπη και κυρίως σεβασμός και σηκωμένο δάχτυλο δεν πάνε αντάμα .

    Καλή αφορμή για σκέψεις όμως !!

    Όμορφη Κυριακή σε όλους ,ας απολαύσουμε το καλοκαίρι να μεταμορφώνεται σιγά σιγά …

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Παρόμοια κείμενα νομίζω πως έχουν τους αποδέκτες τους ξωτικούλι μου, γιατί αυτοί που σκέφτονται εγωκεντρικά (που είναι πάνω από το 87% του πληθυσμού της γης), χρειάζονται αυστηρότητα για να ταρακουνηθούν και κάτι ν’ αλλάξει στη ζωούλα τους! 😛
    Επίσης, άλλο αυστηρότητα και άλλο σκληρότητα! 😉

    «Αγαπάτε, αγαπάτε, είναι μεταδοτικό»!!! 😀

    Πολλά πολλά Κυριακάτικα και λίγο συννεφιασμένα ΑΦιλιά σου στέλνω! 🙂

  7. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Απλό και κατανοητό, γι αυτό και τόσο δύσκολο στην εφαρμογή.

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλέ μου φίλε, η ζωή είναι απλή μες την πολυπλοκότητα της! 😀

    «Η ζωή δεν είναι πολύπλοκη.
    Εμείς είμαστε πολύπλοκα όντα.
    Η ζωή είναι απλή και πάντα το απλό είναι το καλύτερο»
    – Όσκαρ Ουάϊλντ

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και καλή απλή μας βδομάδα! 🙂

  9. Ο/Η lefti λέει:

    «Γίνεσαι» άνθρωπος ή είσαι? αυτό ήταν το πρώτο που σκέφτηκα ( και χαμογέλασα πικρά κάπως..) μόλις διάβασα την ανάρτηση σου Μαγισσούλα μου..Έπειτα σκέφτηκα πως αυτά που λέει η ανάρτηση σου θα έπρεπε υποχρεωτικά να τα διαβάζουν όλοι οι γονείς κάθε πρωί,πριν αφήσουν τον εγωισμό τους να μιλήσει στον/στην συντροφό τους μετά από ένα δύσκολο βράδυ ή εβδομάδα, πριν ξεπροβοδίσουν τα παιδιά τους στο σχολείο, πριν πάνε στη δουλειά..
    Γιατί οι γονείς παίζουν μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση των αυριανών αδιάφορων ή μη πολιτών, ανθρώπων. Ανθρώπων..
    Kρατώ την αγάπη,τον σεβασμό, την συμπόνοια, το να δίνουμε αντί να παίρνουμε, το να ξεστραβωθούμε..
    Κι όσο για το τόσο αληθινό : κάποιοι καλό θα ήταν να μην κάνουν παιδιά, συμφωνώ.Δεν μας φταίνε σε τίποτα αυτά αν εμείς είμαστε χμ.. άλλαλα μπάλαλα κούφια καρύδια ( όπως έλεγε η γιαγιά μου ).
    Θά θελα να συνεχίσω αλλά δέχομαι πιέσεις από τον μικρό ανυπόμονο εξερευνητή – ποδηλατάδα βλέπεις υποσχέθηκα.. 🙂 οπότε προς το παρόν αυτά και σε δεύτερο χρόνο κι άλλα.
    Kαλή εβδομάδα να έχουμε
    ΑΦιλιά πολλά πολλά ηλιόλουστα 🙂

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα στην Ελευθερία και στον γιόκα της! 😀
    Όλοι μας γεννιόμαστε άνθρωποι και στη συνέχεια οι περισσότεροι το ξεχνάμε και έτσι καλούμαστε να το ξαναθυμηθούμε, σίγουρα δεν βοηθάει το πώς μας μεγάλωσαν και πώς μας διαμόρφωσε η κοινωνία… 😉
    Στο χέρι μας είναι να μεταμορφώσουμε τα κακώς κείμενα και αυτό αλλάζοντας πλεύση…
    Και όπως πολύ σωστά επισημαίνεις:
    «Kρατώ την αγάπη, τον σεβασμό, την συμπόνοια, το να δίνουμε αντί να παίρνουμε, το να ξεστραβωθούμε»…
    Ξεκινάμε με τον εαυτό μας, δείχνοντας του κατανόηση, σεβασμό, συμπόνοια δλδ Αγάπη, μόνο έτσι θα μπορέσουμε να την προσφέρουμε και γύρω μας! 😉

    Ελπίζω να είχατε μια όμορφη ποδηλατάδα και εσύ να ήσουν πάνω στο δικό σου ποδήλατο! 😛

    Καλή μας συνετή βδομάδα και πολλά πολλά ΑΦιλιά και στα δυο σας… Α! και καλή σας σχολική χρονιά!!! 🙂

  11. Φοβάμαι ότι οι αληθινοί αποδέκτες αυτού του κειμένου, αυτούς που τους αφορά άμεσα δηλαδή, δεν θα κάνουν ποτέ τον κόπο να το διαβάσουν. Ψιλά γράμματα για όλους αυτούς τους τύπους που το κέντρο του κόσμου είναι μόνο ο εαυτός τους. Κι εμένα με ξένισε η προστακτική, σαν να άκουγα την ετυμηγορία ενός εισαγγελέα. Γιατί όλα αυτά τα ωραία και ολόσωστα, δεν αφομοιώνονται από ένα γραπτό κείμενο, αλλά μέσα από τις εμπειρίες της ζωής κι απ’ το αξιακό μας σύστημα. Οι οικογένειες που μπορούν να ταίσουν τα παιδιά τους (και να τα καλοταϊσουν μάλιστα), δεν είναι απαραίτητα και οι πλέον επιτυχημένες. Μη σου πω πως είναι αυτές που κακομαθαίνουν το παιδί και το προσανατολίζουν στην κάλυψη των υλικών αναγκών του. Όχι όλες, αλλά συμβαίνει συχνά.
    Χρήσιμη η ανάγνωση πάντως, με την ευκαιρία της έναρξης της σχολικής χρονιάς. Αγάπη μόνο χρειάζεται. Όλα τα άλλα, έπονται.
    Την καλησπέρα μου Στεφανία μου!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τις ίδιες σκέψεις έκανα και η ίδια Μαρία Κ. μου, ήμουν σίγουρη πως ότι γράφεται εδώ και 7 χρόνια έχει λίγους αποδέκτες αλλά αυτό δεν θα μ’ εμποδίσει ν’ αναρτώ κείμενα που δίνουν τροφή σε σκέψη και ίσως σπρώξουν μερικούς ν’ αναλάβουν την ευθύνη των πράξεων τους…
    Πιστεύω πως όλοι μας έχουμε δουλειά να κάνουμε με τους εαυτούς μας που αναπόφευκτα θα έχει αντίκτυπο και στο χώρο της δουλειάς μας όσο και στο άμεσο περιβάλλον μας! 😛

    Και φυσικά όταν υπάρχει αγάπη το «γίνε άνθρωπος» αναιρείται από μόνο του! 😉

    Πολλά ΑΦιλιά και καλή δύναμη σε όλους μας! 🙂

  13. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Εχω την εντύπωση ότι το ξεκίνημα του… να γίνεις άνθρωπος αρχίζει μέσα από το σπίτι…όταν ζεις σε ενα περιβάλλον γεμάτο από αγάπη και αξίες σχέσεων…Στεφανία μου μεγαλώνοντας γίνονται βίωμα σου και ο σεβασμος και η κατανόηση στον διπλανό σου…είναι για σένα αυτονόητα… δεν χρειαζεται να τα ψάξεις να τα βρείς ..γιατί ήδη τα κατέχεις….δεν χρειάζονται πανεπιστήμια φιλενάδα… απλα είναι τα πράγματα .. αγάπη δίνεις αγάπη παίρνεις..!!! γύρω από αυτήν όλα γυρίζουν… και μοσχοβολούν..!! :)<3
    Οταν έρθει ο καιρός να σου επιστήσουν την προσοχή ….να γίνεις άνθρωπος θα είναι πλέον αργά.. φιλενάδα…!! αυτό με δίδαξε η πείρα…!!!! αν και μερικοί .. αλλάζουν στην πορεία της ζω'ης τους…όταν βρουν αυτό που θέλουν !! αυτογνωσία χρειάζεται..!!
    Να περνάς όμορφα μαγισσούλα μου… σου στέλω φιλάκια θαλασσινά ακόμα..!!! 🙂 🙂 ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όπως έγραφα και πιο πάνω Ρούλα μου και ο χειρότερος εγκληματίας γεννιέται άνθρωπος και όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, το «χάνει» μεγαλώνοντας, αν και πολλοί υποστηρίζουν πως τα γονίδια της εγκληματικότητας φαίνονται στο DNΑ μας… ίσως αυτά τα άτομα αν είχαν πραγματική αγάπη να μην ήταν και τόσο κακά, αλλά και εδώ κρατώ τις επιφυλάξεις μου! 😛
      Επίσης κάτι μέσα μου, μου λέει, πως δεν είναι ποτέ πολύ αργά για να ξυπνήσεις! 😉

      Ανταποδίδω το θαλασσινό σου φιλί με τρυφερά ΑΦιλιά βουνίσια! 🙂

  14. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Μαγισσσούλα μου, όσον αφορά τον «τονο» του κειμένου, πιστεύω πως εκτός από δηκτικότητα θα μπορούσε να κρύβει και μιαν αγανάκτηση, γιατί λοιπόν να μην το δούμε ως «αγανακτισμένο» και όχι ως «δηκτικό» που το χαρακτηρίζουν οι προηγούμενοι μπλογκόφιλοι, από κάποιον που τον πνίγει ένα αντικειμενικό δίκιο;

    Ιδιαίτερα τώρα που πρόκειται να γίνω μητέρα, αυτό το απόσπασμα για τα παιδιά με άγγιξε πάρα πολύ…

    Γενικά το κείμενο μου θύμισε κάτι που μας είχαν διδάξει στο σχολείο στα Θρησκευτικά – γιατί όλα τα μαθήματα είναι χρήσιμα, όπως και η προσευχή (χμμμμ), αρκεί να είναι αντικείμενο επιλογής/προσαρμογής στις ανάγκες και την κουλτούρα μας και όχι επιβολής-.

    Μου είχε κάνει λοιπόν εντύπωση ο διαχωρισμός σε κάποιο κεφάλαιο του μαθήματος αυτού ανάμεσα στις λέξεις (και την ετυμολογία τους) Πρόσωπο και Άτομο. Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως μας δίδασκαν ότι είσαι κοντά στο Θεό αν προσπαθείς καθημερινά να είσαι Πρόσωπο (δηλαδή να κοιτάς προς τις Όψεις των άλλων και τις ανάγκες τους) και όχι Άτομο, δηλαδή να τρέφεις μοναχά τον εγωισμό και την δική σου οντότητα. Γιατί κάτι τέτοιο είναι ξένο ως προς την αληθινή ζωή, την πραγματική Αγάπη…

    Σε φιλώ γλυκά – ξου ξου είναι και Τρίτη και 13 σήμερα, κάνε λοιπόν τα μαγικά σου!! 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σίγουρα ο τόνος ενός κειμένου Κατερίνα μου, μπορεί να επηρεάσει, αλλά για μένα προσωπικά πιο πολύ σημασία έχει τι λέει το κείμενο παρά πώς το λέει…και εδώ όλοι συμφωνούν πως είναι εξαιρετικά σωστό και ειδικά το πώς τελειώνει:
      «Μη στερείς την ελπίδα, τι σου ζητάνε;
      Η ελπίδα σβήνει και αυτός ο κόσμος, αν δεν γίνεις εσύ πρώτα άνθρωπος, δεν θα αλλάξει ποτέ»…. και είναι ακριβώς έτσι! 😉

      Για μένα η Τρίτη και 13 είναι εξαιρετική μέρα γι αυτό τα μαγικά μου τα κρατώ για να σου στείλω την αγάπη μου με πολλά πολλά ΑΦιλιά! 🙂

  15. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Καλημέρα σε όλους! Μιας κι έγινε μεγάλη κουβέντα για το ύφος του κειμένου, θα ήθελα να σας πω και τη δική μου οπτική. Μερικοί άνθρωποι μιλάνε όπως τους βγαίνει ο λόγος κατευθείαν από μέσα τους. Άλλοι άνθρωποι μιλάνε και σκέφτονται πρώτα πως να πούνε κάτι για να μην παρεξηγηθούν οι άλλοι ή για να το πάρουν καλά. Η ουσία όμως δεν αλλάζει. Είτε ένας πει κάτι με λόγια πιο αρεστά στα αυτιά των άλλων, είτε τα πει ακριβώς όπως του έρχονται από μέσα του, το νόημα των λόγων δεν αλλάζει. Ο άνθρωπος που έγραψε αυτό το κείμενο, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι ούτε δηκτικός, ούτε θέλει να μας κάνει μάθημα, ούτε είναι καν θυμωμένος. Απλώς είναι ένας άνθρωπος που μιλάει λίγο διαφορετική γλώσσα από αυτήν που έχουμε συνηθίσει να ακούμε. Και ίσως και να μην του είναι εύκολο να την αλλάξει αυτή τη γλώσσα. Στην κοινωνία που έχουμε διαμορφώσει πολύ συχνά μένουμε στο περιτύλιγμα (πως θα ακουστεί κάτι, πως να πούμε κάτι, πως να κερδίσουμε τη συμπάθεια των άλλων χρησιμοποιώντας λέξεις αρεστές). Αυτό όμως είναι κάτι που από τη φύση τους δεν μπορούν να το κάνουν όλοι οι άνθρωποι. Σε μερικούς παίρνει πολλή, πολλή ενέργεια να σκέφτονται όλες αυτές τις παραμέτρους καθώς μιλάνε ή υπάρχει πιθανότητα να μην μπορούν να το κάνουν καν αυτό. Οπότε πάντα στην κοινωνία θα υπάρχουν άνθρωποι που δε θα μιλάνε όπως μας αρέσει, όχι γιατί είναι κακοί ή γιατί έχουν κακά συναισθήματα. Το αντίθετο μάλιστα. Απλώς γιατί στη δική τους φύση είναι δύσκολο να συνδυαστεί ο λόγος με την εικόνα που θέλουν να δώσουν προς τα έξω (να πω αυτό, αλλά να το πω με τρόπο που οι άλλοι να με συμπαθήσουν). Θα έλεγα να το ξαναδιαβάσετε το κείμενο έχοντας στο μυαλό πως ο άνθρωπος που το έγραψε είπε απλώς τις σκέψεις του, χωρίς να έχει καμία διάθεση να μας κρίνει/μαλώσει. Άλλωστε κι εμείς τον κρίναμε πολύ για τον τρόπο που τα είπε και μπορεί να ήμασταν και εντελώς άδικοι σε αυτή μας την κρίση, αν σκεφτούμε ότι υπάρχει πιθανότητα να τα είπε έτσι επειδή δεν μπορούσε να τα πει αλλιώς. Καλημέρα σε όλους!!!!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μου αρέσει όταν ένα κείμενο που αναρτώ γίνεται αντικείμενο συζήτησης και πολύ σ’ ευχαριστώ Ελίνα μου που μας γράφεις το πώς εισέπραξες η ίδια το κείμενο της κοπέλας… γιατί μπήκα στο ίντερνετ και διάβασα και άλλα κείμενα της και όντος έχει ένα δικό της ειδικό τρόπο γραφής! 😉
    Μου άρεσαν τα κείμενα της, όπου πουθενά δεν χαρίζεται ειδικά όταν γράφει για σχέσεις! 😛
    Και τελικά μήπως έχει πιο πολύ σημασία τι γράφεται παρά το πώς γράφεται; 😉

    ΑΦ! και καλό σας απογευματάκι! 🙂

    • Ο/Η Ελίνα λέει:

      Άιναφετς, ήθελα να σου απαντήσω αλλά δεν ήξερα τι. Ούτε τώρα ξέρω, οπότε θα αρκεστώ σε ένα ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου, γιατί είσαι τόσο ανοιχτόμυαλη (και ανοιχτόκαρδη 🙂 ) και δε μένεις στις πρώτες εντυπώσεις που μας αφήνουν οι άνθρωποι. Έχεις την ικανότητα να βλέπεις πίσω από αυτό και να πιάνεις την ουσία των πραγμάτων. ΑΦ σε εσένα και την υπόλοιπη παρέα εδώ μέσα!

  17. Ο/Η aswtosyios λέει:

    ωραιο κειμενο οντως

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που σου άρεσε Νίκο μου! 😉
    Έλα με το καλό να συνεχίσουμε να σε διαβάζουμε!

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

    ΥΓ: Καλή επιστροφή, τώρα μόνο σε διάβασα…

  19. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Όμορφη ανάρτηση!!
    Με την πρώτη ευκαιρία θα επιστρέψω να την ξαναδιαβάσω αλλά δεν ξέρω αν καταφέρω να βρω κάτι να αφήσω ως σχόλιο. Δύσκολο το θέμα που αγγίζει.
    Πάντως θα επιστρέψω με την πρώτη ευκαιρία.
    Υπόσχεση!
    Καλή σου μέρα Στεφανία μου!!!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Ζωή μου! 😀
    Μην αισθάνεσαι υποχρέωση ν’ αφήσεις σχόλιο… ειδικά σ’ ένα παρόμοιο αυστηρό κείμενο! 😉
    Ας χαρούμε τις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού ανθρώπινα!

    Μια ηλιόλουστη αγκαλιά σου στέλνω απ΄το βουνό μου! 🙂

    • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

      Επέστρεψα, το ξαναδιάβασα τώρα που βρήκα λιγουλάκι χρόνο.
      Αυτό μόνο. Επέστρεψα για να το ξαναδιαβάσω… Μόνο.

      Φθινοπώριασε στα μέρη μου. Το χρειάζεσαι το ζακετάκι, όχι για να το φορέσεις, αλλά για να νιώθεις πως το έχεις αν το χρειαστείς. Έτσι για να μην χαλάσει η διάθεση στη βραδινή σου βολτίτσα.
      Μια μεγάλη αγκαλιά επιστροφής. 🙂 ❤

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Καλό Φθινόπωρο και επισήμως από χθες Ζωή μου! και σήμερα έχουμε ισημερία, έτσι σιγά σιγά μπαίνουμε σε άλλους ρυθμούς ακολουθώντας τα καπρίτσια του καιρού… σιγά σιγά μαζεύουμε κοντομάνικα, σαγιονάρες, φουστανάκια και βγάζουμε τα ελαφριά μακρυμάνικα κλπ κλπ! Να, εμείς στο βουνό μου, το πρωί είχαμε 12 βαθμούς έξω και 22 μέσα… τώρα έχει ήλιο και σε λίγο θα πάμε για τη βραδινή μας βολτίτσα! 😉

        Να περνάς καλά και με όμορφη διάθεση να υποδεχτείς τις όποιες αλλαγές! 😛

        Ανταποδίδω τη μεγάλη αγκαλιά με πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂

  21. Ο/Η aristea k λέει:

    Αχ μίλησε κατευθείαν μέσα μου κάθε λέξη μαγισσούλα μου!
    Για την ακρίβεια κύλησε απαλά!
    Και πραγματικά με στεναχωρεί που δεν είναι έτσι ο κόσμος γύρω μας, αλλά ευτυχώς που αρκετοί προσπαθούν και αυτό από μόνο του είναι μια ανάσα!
    Σε φιλώ γλυκά!♥

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι πολύ Αριστέα μου, όταν αυστηρά κείμενα κυλούν μέσα μας απαλά κι έτσι είναι καλό να γίνεται! 😉
    Ο κόσμος είναι αυτός που είναι… και είναι «δουλειά» μας να φέρουμε την τόσο επιθυμητή αλλαγή ξεκινώντας απ΄τους εαυτούς μας, γιατί «ως γνωστόν» αυτό γίνεται ντόμινο! 😛

    ΑΦιλιά γλυκά και να έχουμε ένα συνετό και δημιουργικό Φθινόπωρο! 🙂

Σχολιάστε

