Μαγεία!

450px-look_out_for_the_little_folk_-_geograph-org-uk_-_773026

Ξωτικό

Κάθε μέρα έχουμε στιγμές που για μια φευγαλέα στιγμή συνδεόμαστε με την βαθύτερη ομορφιά του κόσμου. Μπορεί να είναι όσο απλή είναι μια κουβέντα που μοιραζόμαστε, ένα ποτήρι κρασί, μια βόλτα στη φύση. Ωστόσο, κάποιες φορές είμαστε τόσο απορροφημένοι που δεν έχουμε το χρόνο ή τον χώρο να το διαπιστώσουμε.

 

Ξέρετε ποιο είναι το θέμα με τον κόσμο;

Ο καθένας θέλει κάποια μαγική λύση στο πρόβλημα του

και παρόλα αυτά όλοι αρνούνται να πιστέψουν στη μαγεία.

Από το βιβλίο
«Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων».
Lewis Caroll

photo phil champion

Η μετάφραση του παραπάνω κειμένου είναι από εδώ.

.

Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων

To παραμύθι “Alice in Wonderland” γράφτηκε από έναν Άγγλο συγγραφέα.τον Charles Lutwidge Dodgson, με το ψευδώνυμο Lewis Carroll και εκδόθηκε το 1865.
Η έμπνευση για την ιστορία τού ήρθε ενώ ο ίδιος βρισκόταν σε μια βάρκα στον Τάμεση με τρία κορίτσια, που το όνομα ενός εξ αυτών ήταν Alice(Αλίκη). Ο Charles είπε την ιστορία στα κορίτσια και εκείνα του ζήτησαν να τους τη γράψει. Δύο από τους πρώτους αναγνώστες της ιστορίας ήταν η Βασίλισσα Βικτώρια και ο μικρός τότε Oscar Wilde. Η ιστορία της Αλίκης έχει μεταφραστεί σε 125 γλώσσες, ενώ υπάρχουν πάνω από εκατό εκδοχές του βιβλίου. Επίσης έχει παιχτεί στο θέατρο και στον κινηματογράφο.

.

walt_retouche10

.

Και φτάνουμε στο σημείο που ο Walt Disney αποφάσισε να φτιάξει τη δική του εκδοχή του έργου. Η ταινία κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους το 1951 και περιγράφει τις περιπέτειες της Αλίκης ενώ ονειρεύεται ένα δικό της κόσμο που όλα θα ήταν το αντίθετο από αυτό που είναι, έχοντας βαρεθεί τον κόσμο των “μεγάλων”. Η ειρωνεία είναι πως στο τέλος προσπαθεί να γλιτώσει από τον τρελό κόσμο των ονείρων της…

.

.

Εσείς πιστεύετε στη μαγεία;

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

40 Responses to Μαγεία!

  1. Ο/Η Memaria λέει:

    Πιστεύω…πώς θα μπορούσα να μην?
    Αφού μαγεία είναι όλα όσα λες στον πρόλογο!
    Άσε που όταν ήμουν μικρή η Αλίκη με έπαιρνε συχνά μαζί της στη χώρα των θαυμάτων!
    Και για να μη λέω πολλά…να, εδώ τώρα, καλή ώρα, δεν συνομιλώ με μια μάγισσα? 🙂
    Φιλιά μαγικά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα όλοι μας Μαρία μου, κρύβουμε μέσα μας κάτι μαγικό και αυτό δεν θέλει και πολλά πολλά για να φανερωθεί… 😉
      Ώρες ώρες με λυπεί που έχουμε αποκοπεί απ΄ τον κόσμο των θαυμάτων, ευτυχώς έρχονται εγγονάκια και μας τον θυμίζουν!!! 😛

      Πολλά πολλά μαγικά ΑΦιλιά σου στέλνω! 🙂

  2. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Άαααχ!!! Είναι και βράδυ ..
    Πόσες λέξεις- έννοιες έχουν κατακρεουργηθεί στο βωμό της διαστροφικής σκέψης. Πόσοι άνθρωποι δεν καταστράφηκαν πιστεύοντας κι ακολουθώντας επιτήδειους «μάγους» που με το αζημίωτο τούς πρόσφεραν σάπια δεκανίκια μαγείας. Ο πρόλογος αρκεί. Και ο νοών, νοήτω.
    Υπάρχει όμως κι η μαγεία της ζωής. Μέσα σ’ αυτήν περιλαμβάνεται η μαγεία της όρασης, της ακοής, της όσφρησης, της αφής, της φύσης, του ονείρου, της σκέψης, των συναισθημάτων .. να γράψω κι άλλα?
    Τέλος, υπάρχει και η μαγεία του παραμυθιού, του δίδυμου αδελφού του μύθου. Εξάλλου, ο παραμυθοσύντροφός σου, με την έμπνευσή του, πόσες φορές σε έχει πάρει από το χέρι και σ’ έχει οδηγήσει στη μαγευτική χώρα του παραμυθιού!!
    Από μικρή λάτρευα τα παραμύθια και πάντα χαιρόμουν τη στιγμή που η καλή μάγισσα με το μικρό ραβδάκι της, θα έδινε τη λύση στο μικρό στον ανύμπορο, στο φοβισμένο, στον απελπισμένο.
    Μεγαλώνοντας, διαπίστωσα ότι δεν υπάρχουν μαγικά ραβδάκια. Φαίνεται πως οι μαγισσούλες τα έκρυψαν, μπας και τα σώσουν από τις ματαιόδοξες και παραδόπιστες ευχές των ανθρώπων.;)
    Τώρα, πως γίνεται αυτή τη στιγμή να συνομιλώ με μία μαγισσούλα??? Μα για το λόγο του ότι .. ό,τι πιστεύεις, υπάρχει. Ό,τι δεν πιστεύεις, δεν υπάρχει. Και πάλι ο νοών, νοήτω. 🙂
    Σημείωση: Έχω δει σχεδόν όλες τις παλιές κλασσικές ταινίες κινουμένων σχεδίων του Disney. Μου θύμισες αυτή, της Αλίκης στη χώρα των θαυμάτων, που μ’ εντυπωσιάζει ακόμη.
    Μαγεμένα γλυκά Αφιλιά με Ααγάπη ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Φρίντα, μα η μαγεία βρίσκεται παντού και κανείς δεν χρειάζεται κανένα μαγικό ραβδάκι για να βάλει στη ζωή του τη μαγεία… ναι, ξέρω πως όλο αυτό φαντάζει εξωπραγματικό αλλά είναι έτσι! 😉
      Μια γλυκιά κουβέντα, ένα όμορφο σχόλιο σαν και το δικό σου και να η μαγεία!!! 😛

      Τ’ ότι υπάρχω στα Παραμύθια του συντρόφου μου ως η καλή μάγισσα Άιναφετς, μη νομίζεις πως αυτό με καθιστά αυτόματα και μαγισσούλα… με τιμά όταν με αποκαλούν έτσι και σίγουρα μου γλυκαίνει τη καρδιά, από την άλλη όμως πολλές φορές μ’ έχει βάλει μπροστά σ’ ένα ρόλο εξαιρετικά υπεύθυνο και δύσκολο γιατί αισθάνομαι πως μαζί σας μαθαίνω τη μαγεία της ζωής! 😉

      Ανταποδίδω τα γλυκά και όλο αγάπη ΑΦιλιά με όλη μου την καρδιά! 🙂

  3. Ο/Η dodo λέει:

    Ένας… στρατός από εξωτικά πλάσματα, από τα παλιά: http://inseconds.blogspot.gr/2009_09_01_archive.html
    :-Ρ

  4. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Παρόλο που είμαι Παραμυθού, το συγκεκριμένο παραμύθι ποτέ δεν ήταν από τα αγαπημένα μου, ίσως γιατί το είχα διαβάσει πολύ μικρή σε ένα βιβλίο με πολύ «αιχμηρή» εικονογράφηση, και με είχε τρομάξει απίστευτα! Ιδιαίτερα το κομμάτι με τα τραπουλόχαρτα, χιχι!
    Προτιμώ τέτοια παραμύθια https://dreamsofafairytale.wordpress.com/2016/09/22/%CF%84%CE%BF-%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9/ (επανήλθα 😉 – αλλά μάλλον δεν σου έρχονται οι ειδοποιήσεις!) που μιλούν μέσω της παρατήρησης για την μαγεία των τόσων απλών πραγμάτων γύρω μας. Πιστεύω στην μαγεία των αμοιβαίων συναισθημάτων και της ανοιχτής καρδιάς…Και βέβαια ανυπομονώ και για την «μαγεία» σε 2,5 περίπου μήνες!! 😉
    Αφιλάκια ηλιόλουστα μαγισσούλι μου!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όντως Κατερίνα μου, αυτό το παραμύθι μπορεί να τρομάξει τα κοριτσάκια ειδικά οι παλιές εικονογραφήσεις έχουν κάτι σκληρό και αυστηρό… και η ίδια σε παρόμοιο βιβλίο το είχα διαβάσει, αλλά στη συνέχεια είδα τη ταινία του Disney και άλλαξα γνώμη! 😉

      Η Αλίκη ονειρεύεται ένα δικό της κόσμο που όλα θα ήταν το αντίθετο από αυτό που είναι, έχοντας βαρεθεί τον κόσμο των “μεγάλων”… κάπως έτσι και εμείς!!! 😛

      Πολύ χαίρομαι που όλα πάνε καλά και σύντομα θα ζήσεις την μοναδική μαγεία της ζωής! 🙂

      ΑΦιλιά μόνο μαγικά «σας» στέλνω! 🙂 🙂 🙂

  5. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Θα σου εξομολογηθώ κάτι, δεν μου άρεσαν ποτέ τα παραμύθια.. ούτε ως παιδί .. μόνο από αυτό καταλαβαίνεις πως δεν έχεις να κάνεις με φυσιολογικό άνθρωπο χαχαχαχαχα

    (είμαι πια wordpress, χθες σου στάλθηκε και το newsletter)

    φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπορεί να μην σου άρεσαν τα παραμύθια Τζίνα μου, αλλά με τίποτα δεν θα πιστέψω πως δεν σου αρέσει η μαγεία που κρύβει η ζωή… ή η μαγεία που κρύβεται πίσω από κάθε φωτογραφία σου!!! 😛
      Και προσωπικά σε βρίσκω πολύ πολύ φυσιολογική! 😉

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ μαγεία! 🙂

  6. Ο/Η serenata λέει:

    Μαγισσούλα μου,
    δεν πιστεύω στην μαγεία…
    Οκ ακούγεται αστείο να μιλάω σε μια μάγισσα και να λέω πως δεν πιστεύω στη μαγεία.
    Πιστεύω σε ‘μαγικές στιγμές’, στη μαγεία της φύσης…στα χρώματα του ουρανού την ανατολή, στο ασήμι της θάλασσας όταν καθρεφτίζεται το φεγγάρι…

    Φιλάκια πολλά:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρω τι νομίζεις πως είναι τελικά η μαγεία Σοφία μου, ειδικά όταν πιστεύεις σε μαγικές στιγμές και όταν τις περιγράφεις τόσο όμορφα… όπως μαγική είναι αυτή η κουβεντούλα μας ή μια βόλτα στη φύση, ή ένα ποτηράκι κρασί με καλή παρέα… αυτά νομίζει πως είναι η μαγεία μια μαγισσούλα που είναι γέννημα θρέμμα παραμυθιού και ας μην μοιάζει η ζωή της παραμυθένια… 😛

      ΑΦιλιά με μαγεία και χαμόγελα! 🙂

  7. Ο/Η aswtosyiostosg λέει:

    κι εγω πιστευω κι εγω ! φθινοπωρινη αγκαλια σου κανω απο δω

  8. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Αν πιστεύω λέει στη μαγεία…
    Φυσικά και πιστεύω!!! Και στην μαγεία και στις μαγικές στιγμές!!!
    Τα ζω καθημερινά και τα δύο παρέα με την μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση και τον Κορύλοβό μου!!!
    Και ανυπομονώ για την ώρα που θα «σκάσει μύτη» μια ακόμη λιλιπούτια ύπαρξη για να με αποτελειώσει με τα μάγια της 😉
    Ακόμη μια αγκαλιά. Αυτή από ΄μένα!!!
    Καλό Σ/Κ Στεφανία μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρεις Ζωή μου, πόση χαρά και δύναμη αντλώ όταν μπορώ να μοιραστώ τη μαγεία που υπάρχει παντού γύρω μας και ειδικά όταν ξέρω πως αυτή η αίσθηση είναι αμοιβαία! 😉
      Θέλεις να μου πεις πως η μικρή σου ηχορύπανση θα αποκτήσει αδελφάκι… υπέροχα νέα!!! 😛

      Το πρωί κολυμπούσα στον Ευβοικό σχεδόν μόνη και τώρα απολαμβάνω ένα μαγικό ηλιοβασίλεμα μαζί σας και αυτό μου φέρνει δάκρυα στα μάτια… αυτή είναι η μαγεία! 😀

      Μια μαγική αγκαλιά και από μένα και καλό μαγικό μας μήνα! 🙂

  9. Πιστεύω στη μαγεία και έχω νιώσει και την ύπαρξη ξωτικών και μερικών νεράιδων, μια φορά που ήμουν σε ένα ποτάμι στην Εύβοια. Ήμουν μόνη εκεί και καθόμουν κάτω από ένα δέντρο και διάβαζα το βιβλίο μου ήσυχα-ήσυχα, όταν κάποια στιγμή ένα παράξενο θρόισμα των φύλλων ακούστηκε, ενώ δεν φυσούσε κανένα αεράκι. Δεν γύρισα να κοιτάξω τριγύρω, για να μη φανώ αδιάκριτη, παρά έκλεισα τα μάτια και συγκεντρώθηκα στον ήχο. Είμαι σίγουρη ότι ήταν ξωτικά και νεράιδες, που περνούσαν από κει για να πάνε κάπου, δεν ξέρω πού.
    Προφανώς, εξετίμησαν την διακριτικότητά μου και δεν με ενόχλησαν, παρά μόνο μου άφησαν μια αίσθηση γαλήνης μέσα μου.
    Μετά από λίγο κι όταν τα θροΐσματα είχαν σταματήσει, άνοιξα τα μάτια και γύρω μου βλέπω να πετούν κάτι μπλε λιβελούλες, τουλάχιστον 10 μέτρησα. Είχαν στήσει χορό γύρω μου, στον ρυθμό της 9ης του Μπετόβεν, πιο συγκεκριμένα στη «Ωδή της Χαράς» και ήταν πολύ όμορφες όπως έπεφταν πάνω τους οι ακτίνες του ήλιου.
    Μετά αποχώρησαν κι αυτές, τόσο ξαφνικά όπως ήλθαν.
    Όπως αντιλαμβάνεσαι, μετά το γεγονός, δεν είχα όρεξη να συνεχίσω το διάβασμα, γιατί δεν ήθελα τίποτα να παρεμβληθεί σ’ αυτό που είχα βιώσει.
    Σηκώθηκα, κοίταξα γύρω-γύρω, έκανα μια υπόκλιση, αποχαιρέτησα και έφυγα όσο πιο αθόρυβα μπορούσα, για να μην ενοχλήσω και πήγα και βρήκα την υπόλοιπη παρέα, που ήδη είχε στρογγυλοκαθίσει στο τραπέζι μιας μικρής ταβέρνας για φαγητό!

    Αν δεν ήταν μαγικό αυτό που έζησα, τότε τι ήταν;
    (σ. σ. στη μαγεία να συμπεριληφθούν και τα τηγανόψωμα, γεμιστά με τυρί, από τα χεράκια της ταβερνιάρισσας, που ήταν εκπληκτικά)!

    Το ποτάμι ήταν ο Πλατανιστός, στη Ν. Εύβοια, λίγο μετά την Κάρυστο και η εποχή που πήγα εκεί ήταν Άνοιξη του 1989. Μπορείς να δεις μια φωτογραφία του εδώ: http://www.allaroundevia.gr/images/galleries/karystos/beaches/potami/01.jpg
    Αλλά, φαντάζομαι, ότι δεν είναι απαραίτητα τα ποτάμια και οι λίμνες για συναντήσεις με ξωτικά και νεράιδες!
    Τι λες κι εσύ μαγισσούλα;

    Καλό μήνα!
    Κίσιζ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πόσο τυχερή υπήρξες αρτίστα μου που έζησες «αυτό»… ανατρίχιασα όταν σε διάβαζα γιατί και η ίδια είχα και έχω σύνδεση με την μαγεία της ζωής με λίγο διαφορετικούς τρόπους και όταν μου διηγούνται παρόμοιες εμπειρίες, αισθάνομαι πως δεν είμαι μόνη ούτε σ’ αυτό! 😛
      Είναι γνωστό πως τα νερά έλκουν αυτές τις υπέροχες υπάρξεις και ευχαριστώ για το μοίρασμα! ❤
      Καλό μαγικό μήνα δεν μένει παρά να μας ευχηθώ! 😉

      ΑΦιλιά και υποκλίνομαι στη μαγεία της ζωής! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μεγαλώνοντας την πανέμορφη φωτογραφία «είδα» έξι ψυχούλες που χόρευαν πάνω στα νερά… φαίνονται πολύ καθαρά!

      • Τώρα που το ανέφερες, τις είδα κι εγώ. Μάλλον νεραιδούλες είναι! Μοιάζουν πολύ τα χρώματά τους με εκείνα των λιβελούλων που είχα δει τότε!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          😛 !!! Όποιος έχει μάτια… ορά!

          • Ο/Η womaneditor λέει:

            Μαγικές στιγμές στη φύση είχα ζήσει μικρή, όταν πήγαινα για… εξερεύνηση και πάντα κάποιος ήρωας από το βιβλίο που διάβαζα μου είχε αφήσει ένα σημάδι!!!!!
            Τώρα που μεγάλωσα οι μαγικές μου στιγμές είναι πιο… πραγματικές: ένας καφές στη βεράντα (με ζακέτα), μια βόλτα στη θάλασσα το βράδυ, ένα βιβλίο που διαλέγω τυχαία από τη βιβλιοθήκη και είναι αυτό που χρειαζόμουν…
            Και, κυρίως, αυτό που έγραφα και στην Άννα, οι στιγμές που δυο άνθρωποι νιώθουν το μαζί…
            Φιλιά, Μαγισσούλα μου! Κι εύχομαι ένα μαγικό καινούριο μήνα!

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Αλεξάνδρα μου, το μαζί και το μοίρασμα είναι οι πιο μαγικές στιγμές που μπορεί κανείς να νιώσει! 😛

              ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και θα τον έχουμε τον μαγικό μήνα, γιατί κρατάμε το κλειδί! 🙂

  10. Όχι μόνο πιστεύω, αλλά έχω καθιερώσει ένα μικρό «παιχνίδι» με τον εαυτό μου. Τη μαγική στιγμή της μέρας. Όταν όλα είναι γκρίζα και δυσοίωνα, υπάρχει μια μαγική στιγμή που τη δημιουργεί μια ασήμαντη λεπτομέρεια. Ξέρεις, αυτή τη στιγμή που νιώθεις πως κάποιος σε τραβάει στην επιφάνεια του νερού και παίρνεις μια βαθιά ανάσα. Που γαληνεύει για λίγο η ψυχή και κοιτάς με ευγνωμοσύνη τον ουρανό γι αυτό το μήνυμα που σου έστειλε.
    Η χώρα των θαυμάτων υπάρχει γύρω μας και γίνονται αναρίθμητα κάθε στιγμή. Αρκεί να είμαστε κι εμείς εκεί για να τα διακρίνουμε και να εκτιμήσουμε την αξία τους.
    Μαγεμένα φιλιά Στεφανία μου!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μπράβο Μαρία Κ, μου που ανακάλυψες αυτό το ας το πούμε «παιχνίδι»… ειδικά όταν δουλεύεις και αναγκαστικά αντιμετωπίζεις τόσα και τόσα! 😛
    Αυτές τις στιγμές περιμένουν οι μικρές και τρυφερές υπάρξεις που ζουν και μέσα μας για να μας πάρουν απ΄ το χέρι και να μας δείξουν πως ο κόσμος δεν είναι και τόσο άσχημος ούτε και τόσο κακός! 😉

    Ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά τα μαγεμένα φιλιά σου και καλό μας μήνα! 🙂

  12. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Ο καθένας θέλει κάποια μαγική λύση στο πρόβλημα του

    και παρόλα αυτά όλοι αρνούνται να πιστέψουν στη μαγεία.

    Καλά ε; πσσσσσσσσ

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι πσσσσσσσσσσσσσσσσσ! καλέ μου μάγε! 🙂

  14. Ο/Η eleniplus λέει:

    Προφανώς και πιστεύω στη μαγεία! Νομίζω πως μέσα μου κρύβεται ένας/μία μικρός Πίτερ Παν ή μια Αλίκη που αρνείται να μεγαλώσει και να βλέπει τον κόσμο διαφορετικά.
    Μπορεί βέβαια μέσα στη δύσκολη καθημερινότητα να μην πιστεύω κάαααααθε μέρα στη μαγεία και την αρμονία, αλλά κατά βάθος, ναι, I’ m a believer.

    Καλημέρα καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    Υ.Γ. Δεν ξέρω αν παραστρατίζω το θέμα, αλλά πιστεύω και στον Αγιο Βασίλη…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν κάποιος δεν πιστεύει στη μαγεία, δεν μπορεί και να γράψει παραμύθια όπως εσύ Ελένη μου, έτσι δεν είναι; 😉
      Όσο για τον Άγιο Βασίλη, θα επανέλθουμε σίγουρα κάποια άλλη στιγμή! 😉
      Τυχερά τα παιδάκια που μεγαλώνουν κοντά σε μια μαμά που αρνείται να ξεχάσει τον κόσμο της αθωότητας! 😛

      ΑΦιλιά παραμυθένια και μαγικά και καλή μας Κυριακή! 🙂

  15. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Aαααα χαχαχααααα 🙂 🙂 🙂
    Καλέ που βρίσκεται αυτή η πινακίδα ;;;;

    Καλά εγώ μάλλον δεν χρειάζεται να απαντήσω ε ; 😉

    υγ. πάντως η απάντηση της Μαρίας Κανελλάκη με καλύπτει πλήρως 😉

    φιλιά ξωτικά και μαγικά βέβαια και θα επανέλθω 🙂

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχαχαχαχαααααααααα! Είναι δυνατό εσύ ΤΟ ξωτικό να ξέχασες πού βρίσκεται η πινακίδα; 😛
    Αν δεν απαντήσεις εσύ ποιος θ’ απαντήσει, οι μαγισσούλες, τα αερικά, οι νεράιδες, οι νύφες….ποιος!!!!!!!!!!!!! 😀
    Τώρα θυμήθηκα πως παλιές εποχές όπου μερικοί από μας είχαμε στήσει ένα μαγικό χορό σχολίων με ιππότες και μάγισσες, μας μίλαγες για το μαγικό σου σεντούκι… θυμάσαι; 😛

    Μόνο μαγικά μπορεί να είναι σήμερα τα ΑΦιλιά μου! 🙂

  17. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Aαα μήπως είναι σ’εκείνο το χωριό των ξωτικών στα Τρίκαλα (νομίζω) ;;

    Το σεντουκάκι μου πόσο γλυκές αναμνήσεις κρύβει ,να μωρέ όλα αυτά τα ωραία απ’το τίποτα δεν είναι μαγικά ;;
    Κι ο τρόπος που η ματιά μπορεί να μεταμορφώνει πολλά γύρω μας δεν είναι μαγικός ;;
    Και το πόσο και πώς η αγάπη μεταμορφώνει εμάς δεν είναι μαγικό ;;
    Και πόσα άλλα τελειωμό δεν έχουν ευτυχώς…

    (Εντάξει δεν θα πω κουβέντα για την κακή μαγεία αλλά ας το’χουμε κι αυτό κατα νού 😉 )

    φιλιά ..μαγεμένα (απ’τις αναρτήσεις σου !!!!! )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και τ’ ότι έχουμε συναντηθεί εμείς τα δυο, δεν είναι μαγικό; 😉
      Δεν θυμάμαι αν «τότε» ήταν στα Τρίκαλα, αλλά θυμάμαι ένα fractal που μας είχε κάνει άνω κάτω μαγικά… απ΄ τα γέλια!!! 😀

      Όταν η αγάπη φωλιάσει στη καρδιά μας, η κακιά μαγεία αχρηστεύεται… 😛

      ΑΦιλιά ξωτικούλη με μαγεία και Αγάπη! 🙂

  18. Ο/Η aristea k λέει:

    Η ζωή είναι Ωραία όταν μπορείς να δεις τη μαγεία στα πιο απλά πράγματα!
    Κι εκεί που είσαι πνιγμένος από σκοτούρες και προβλήματα αν έχεις λίγη τρέλα, γυρίζεις το διακόπτη… μαγικά και χαμογελάς! Το έχω δει άπειρες φορές να συμβαίνει. Γίνεται να μην πιστεύω;

    Αφήνω λίγη αστερόσκονη και ένα γλυκό φιλί….μαγισσούλα μου ♥

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όσο δυσκολεύουν και ζορίζουν τα πράγματα γύρω μας Αριστέα μου, τόσο επιτακτική γίνεται η ανάγκη να συνδεθούμε με τη μαγεία που υπάρχει παντού γύρω μας… και είναι στο χέρι μας! 😉

    Πολύ θα μου άρεσε να μπορούσε και η αφεντιά μου ν’ αφήνει, λίγη αστερόσκονη πιο συχνά και στο σπιτικό σου… έστω με καφεδάκι όπως παλιά! 😛

    Πολλά πολλά ΑΦιλιά πάντα καρδιάς, σου στέλνω! 🙂

  20. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Καλέ Μαγισσούλα μου τι ωραία μαγική ανάρτηση είναι αυτή; όλα τα μαγικά του κόσμου διάβασα εδώ μέσα…και βέβαια πιστεύω σε μαγικές στιγμές φιλενάδα μέσα σε όλες είναι και αυτές.. που κάνουν δύο ανθρώπους από την μια άκρη της γης ως την άλλη …να βρεθούν μαζί να αγαπηθούν..αποφασημένοι να είναι για πάντα μαζί..!!! από μόνη της η ζωή είναι μαγική… 🙂 μαγισσούλα μου..!!!! να έχεις ένα μαγικό υπόλοιπο Φθινοπώρου..και εννοείτε λόγο μαγείας φιλάκια μαγικά..χα..χα.. !!! 🙂 ❤ ❤

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χωρίς να θέλω να γίνω πολύ συναισθηματική Ρούλα μου, δεν μπορώ να μην αναφερθώ στη μαγεία που κυλάει ομαλά και τρυφερά στη μπλογκογειτονιά μας και σ’ αυτό έχεις βάλει και εσύ (πολύ) το χεράκι σου, γι αυτό να είσαι καλά!!! 😛

    Το Φθινόπωρο με τα πανέμορφα της χρώματα, μας θυμίζει κάθε στιγμή τη μαγεία της ζωής! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και μαγικά σου στέλνω με μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

  22. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Νομίζω πως όποιος ζει και δεν υπάρχει απλά, πιστεύει στην μαγεία, η ύπαρξη του από μόνη της είναι κάτι μαγικό.
    Νομίζω επίσης, πως η μαγεία υπάρχει τριγύρω μας και κάθε φορά που χαμογελάμε αυθόρμητα είναι γιατί ανακαλύψαμε έστω ένα μικρό κομμάτι της! ❤
    Φιλάκι γλυκό μαγισσούλα μου! 🙂

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μακάρι Μαρινάκι μου, όλοι να είχαν την ίδια άποψη με σένα για τη μαγεία… ο κόσμος μας, θα ήταν πιο χαμογελαστός… η ανθρωπότητα έχει αυτά τα χάλια γιατί της λείπει η μαγεία! 😛
    Χαίρομαι αφάνταστα όταν έχω την αίσθηση πως εδώ επικοινωνώ με άτομα που μπορούν να μιλήσουν για μαγεία… αυτό είναι ΜΑΓΙΚΟ! 😉

    Ανταποδίδω το γλυκό φιλάκι με ΑΦιλιά μαγικά! 🙂

Σχολιάστε

