George Carlin, εκκεντρικός;

maxresdefault

.

George Carlin

 Περί γήρατος

Έχετε αντιληφθεί ότι η μόνη περίοδος της ζωής μας, που μας αρέσει να μεγαλώνουμε είναι όταν είμαστε παιδιά ;
Εάν είσαι κάτω των 10 ετών, είσαι τόσο ενθουσιασμένος που μεγαλώνεις, που σκέφτεσαι τμηματικά.

« – Πόσων ετών είσαι ;»
« Είμαι τέσσερα και μισό ! »
Ποτέ δεν είσαι τριάντα έξι και μισό. Είσαι τέσσερα και μισό και περπατάς στα πέντε ! Αυτό είναι το κλειδί.
Μπαίνεις στην εφηβεία και τώρα κανείς δεν μπορεί να σε συγκρατήσει.
Πηδάς στον επόμενο αριθμό ή ακόμη και μερικούς αριθμούς μπροστά.

« – Πόσων ετών είσαι ; »
« – Θα γίνω 16 ! »
Μπορεί να είσαι 13 αλλά έ, θα γίνεις 16 !
Και τότε έρχεται η καλύτερη μέρα της ζωής σου ! Γίνεσαι 21.
Ακόμα και οι λέξεις ακούγονται σαν ιεροτελεστία. Γίνεσαι 21… ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ !!!
Αλλά τότε περνάς στα 30. Ωωωω , τί έγινε εδώ ;
Ακούγεσαι σαν χαλασμένο γάλα !
Αυτός ΠΕΡΑΣΕ, έπρεπε να τον πετάξουμε.
Δεν έχει πλάκα πια, είσαι απλά ένας ξινισμένος λουκουμάς. Τι πάει στραβά ;
Τί άλλαξε;

Γίνεσαι 21, περνάς στα 30 και τότε περπατάς στα 40. Ουάου !
Πάτα φρένο, όλα σου ξεγλιστρούν. Πριν να το καταλάβεις, φτάνεις τα 50 και τα όνειρά σου χάνονται . . .
Αλλά ! για περίμενε ! ! ! ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΩΣ τα 60. Δεν πίστευες ότι θα τα έφθανες !

Οπότε ΓΙΝΕΣΑΙ 21, ΠΕΡΝΑΣ στα 30, ΠΕΡΠΑΤΑΣ στα 40, ΦΘΑΝΕΙΣ τα 50 και ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΩΣ τα 60.
Έχεις αναπτύξει τόσο μεγάλη ταχύτητα που ΧΤΥΠΑΣ τα 70 !
Μετά απ’ αυτό, η κατάσταση είναι μέρα με τη μέρα. ΧΤΥΠΑΣ την Τετάρτη !

Μπαίνεις! στα 80 και κάθε μέρα είναι ένας πλήρης κύκλος. Χτυπάς το γεύμα.
Περνάς στις 4:30. Φτάνεις την ώρα του ύπνου. Και δεν τελειώνει εκεί.
Στα 90 σου, αρχίζεις να οπισθοδρομείς . «Ήμουν ΜΟΛΙΣ 92 » .
Και τότε κάτι παράξενο συμβαίνει. Εάν καταφέρεις να ξεπεράσεις τα 100 , ξαναγίνεσαι μικρό παιδί. « Είμαι 100 και μισό ! » .

Μακάρι να φθάσετε όλοι στα υγιή 100 και μισό !

Αν θέλετε να παραμείνετε νέοι, διαβάστε πώς, εδώ!

.

Ο Τζορτζ Ντένις Πάτρικ Κάρλιν (George Carlin, 12 Μαΐου 1937 – 22 Ιουνίου 2008)
Ο Κάρλιν θεωρείται απ΄τους σημαντικότερους stand up κωμικούς, ηθοποιός, συγγραφέας, ο οποίος ασκούσε κοινωνική κριτική. Είναι ιδιαίτερα γνωστός για το μπλακ χιούμορ του και τις σκέψεις του σε πολιτικά, ψυχολογικά, θρησκευτικά και σε ταμπού ζητήματα, καθώς επίσης και στην αγγλική γλώσσα.
Μία εφημερίδα είχε αποκαλέσει τον Κάρλιν «Ο πρύτανης της κωμικής αντικουλτούρας». Το 2004, το Comedy Cental τoν κατέταξε δεύτερο στη λίστα Top 10 Comedians of US Audiences. Το πρώτο από τα 14 κωμικά του φιλμ, γυρίστηκε το 1977, από το HBO.
Προς το τέλος της δεκαετίας του 1980, τα θέματά του αφορούσαν την κοινωνικοπολιτισμική κριτική της αμερικανικής κοινωνίας. Σε πολλές περιπτώσεις, σχολίαζε την πολιτική επικαιρότητα και σατίριζε τις υπερβολές του αμερικανικού πολιτισμού.

Ο Carlin απολαυστικός σε «δράση» σ’ ένα εξάλεπτο video!

 

.

ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ :

Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Το ταξίδι της ζωής δεν είναι για να φθάσουμε στον τάφο με ασφάλεια σ’ ένα καλοδιατηρημένο σώμα , αλλά κυρίως για να ξεγλιστρούμε προς όλες τις πλευρές , πλήρως εξαντλημένοι, φωνάζοντας «…ρε γαμώτο….τί βόλτα!».

 

.

 

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

39 Responses to George Carlin, εκκεντρικός;

  1. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Tέλειο! Διάβασα και τις οδηγίες του link και πρέπει να πω πως η Άιναφετς είναι η ευχάριστη φίλη που μας κρατάει συντροφιά διαδιδυκτιακά και μας μεταδίδει θετικά κύματα, αισθήματα και μηνύματα μέσα από τα κείμενά της. Εμένα πολλές φορές αυτό το «ρε γαμώτο, τι βόλτα» με τρομάζει, γιατί είμαι πολύ αναλυτική και σκέφτομαι συνεχώς τα πάντα. Και ως γνωστόν τα πάντα περιλαμβάνουν κινδύνους, όπως και ευκαιρίες βεβαίως. Καμιά φορά για να κάνουμε ωραίες βόλτες στη ζωή χρειάζεται λιγότερη σκέψη και μεγαλύτερη άγνοια κινδύνων. Δεν ξέρω αν θα το καταφέρω ποτέ, αλλά πολύ τους χαίρομαι όσους έχουν βρει τον τρόπο να ζούνε έτσι. ΑΦ μαγικά (συνδύασα και την προηγούμενη ανάρτησή σου) με χαμόγελα και ξεγνοιασιά.

    • Ο/Η Ελίνα λέει:

      Μόλις είδα και το βίντεο και κατάλαβα πως γίνεται να μην υπεραναλύεις. χαχαχα. Το έχω, εντάξει.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μήπως τελικά, (αν υπάρχει τελικό!) Ελίνα μου, όταν ζούμε την καθημερινότητα μας απλά αλλά alert και με επίγνωση (και αυτό όσο μπορούμε), μήπως η ζωή στο τέλος και όχι στο τέλος «της», δεν μας φαίνεται και τόσο δυσβάσταχτη ή τόσο πολύπλοκη ή τόσο δυσνόητη… 😉
      Και αναρωτιέμαι, είναι η ζωή πολύπλοκη ή εμείς την περιπλέκουμε; 😛
      Ν’ ακολουθούμε λοιπόν το ποταμάκι, όπως λες, αλλά συνειδητά δλδ με επίγνωση γιατί μόνο αυτή φέρνει τη σωστή δράση! 😉

      ΑΦ! απλά και μαγικά, βεβαίως βεβαίως! 🙂

      • Ο/Η Ελίνα λέει:

        Mερικά πράγματα Άιναφετς, που δεν αφορούν την ζωή στη βάση της (π.χ. επαγγελματικά ή άλλα) είναι πράγματι περίπλοκα. Κι εκεί αν δεν έχεις άγνοια κινδύνου, πραγματικά είναι φορές που καθηλώνεσαι. Όμως χάνεις ευκαιρίες για ωραίες εμπειρίες και «ταξίδια» αν συνηθίζεις να μένεις καθηλωμένος. Τη ζωή σαν ύπαρξη, σαν συμβίωση με τους άλλους, σαν αλληλεπίδραση και σαν στιγμές μαζί τους, δεν την αναλύω καθόλου. Για μενα οι στιγμές απλώς περνάνε και φεύγουν σαν ποταμάκι, που λέγαμε. Άλλες αφήνουν κάτι θετικό, άλλες αρνητικό, αλλά αυτή είναι η μαγεία της ύπαρξής μας. Η ποικιλία. Η επίγνωση πάντως παίζει και στα πιο «σύνθετα» θέματα ζωής, απλώς εγώ δεν την έχω καταφέρει ακόμη. Αν καταλάβεις γιατί φοβάσαι τους κινδύνους ενός εγχειρήματος, για παράδειγμα, περισσότερο από όση σημασία δίνεις στις ευκαιρίες που μπορεί αυτό να σου φέρει, νομίζω ξεπερνάς και την ακινησία που σε πιάνει μερικές φορές (εμένα με πιάνει, για εμένα τα λέω). Αλλά ο φόβος είναι τεράστιο θέμα από μόνος του και δεν έχω καλή επίγνωσή του ακόμη. Καλό βράδυ, Στεφανία μου!

  2. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Καλησπέραααααααααααααα σε όλη την παρεούλα! 😀

    Ε ναι λογικό μου ακούγεται…ξεκινάς ξεκινάς παίρνεις φόρα στο διάβα σου και στα 99,9 μηδενίζει το κοντέρ πάλι και γίνεσαι πάλι «παιδί»….αν δεν είσαι απ πάντα… 😛 αυτό βέβαια σε άλλες κουβέντες.. το σίγουρο είναι οτι δεν έχει σημασία πόσο είσαι αλλά το πως το ζεις, πως το αισθάνεσαι!

    Εμείς οι περιβαντολλογοι είμαστε συναισθηματικά δεμένοι με την φύση αφήστε τι λεει ο κυριούλης! 😛 χαχαχα ωραία οπτική κι αυτή… Αλλά μ αγχώνει ο τρόπος που μιλάει! 😛 χαχαχαχα

    Μαγεισούλα μου ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και ΠΑΦ ΠΑΦ με ζουληχτές αγκαλίτθεθ! Να εχεις μια όμορφη μέρα! 😀

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φόρα φόρα κατηφόρα ή προσεχτικά βηματάκια και πάντα με επίγνωση; 😉
    Συμφωνώ πως η ηλικία δεν παίζει πολύ ρόλο, γιατί υπάρχουν νέοι που δεν έχουν τη ζωτικότητα των ηλικιωμένων, μια και η ζωτικότητα είναι εσωτερική κατάσταση, έτσι δεν είναι; 😛

    » Πετάξτε τους ασήμαντους αριθμούς. Αυτό συμπεριλαμβάνει την ηλικία, το βάρος και το ύψος. Αφήστε τους γιατρούς να νοιάζονται γι’ αυτά. Γι’ αυτό τους πληρώνετε άλλωστε.» 😉

    ΑΦιλιάαααααααααααααααααα πάντα χαμογελαστά! 🙂

  4. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καλέ πως μιλούσε τόσο γρήγορα και τα θυμόταν οοοο’ολα αυτά; Εξαιρετικός!
    Βλέποντας τόσα τροπικά φαινόμενα, πλημμύρες, τυφώνες Μάθιου και τα συναφή τους τελευταίους μήνες στις ειδήσεις σκεφτόμουν τις προάλλες ότι πριν 20 χρόνια έγραφα στις εκθέσεις των Πανελληνίων για το φαινόμενο του Θερμοκηπίου που πρόκειται να γιγαντωθεί – και τώρα το βλέπω να γιγαντώνεται σε όλον τον πλανήτη- ωστόσο δεν είχα σκεφτεί ποτέ την οπτική του Carlin, πως ο πλανήτης θα επιβιώσει για αυτό κάνει εκατομμύρια χρόνια, ΕΜΕΙΣ απλά την έχουμε άσχημα, σωστό, χιχι!
    Άρα… εγώ περπατάω… αυτή τη στιγμή προς τα 40…
    Αλλά χμμμμ, αφήνω τους αριθμούς κατά μέρος, αφού ένα παιδί είμαι ακόμα, γεμάτο όνειρα για παιδικά παραμύθια! Αφιλάκια γλυκά μαγισσούλι μου, για ένα όμορφο ΣΚ! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Κατερίνα μου! Αυτό το γρήγορο performance είναι το χαρακτηριστικό των stund up κομεντί ηθοποιών ή show men και προσωπικά συνήθως τον ακούω δυο και τρις φορές για να είμαι σίγουρη πως δεν χάνω τα λεγόμενα του!!! Σίφουνας ο τύπος! 😛
      Όσο για τα λεγόμενα του, είναι μεν καυστικός αλλά τόσο αληθινός, μη ξεχνάμε όμως πως βασικά τα είχε βάλει με την αμερικάνικη κοινωνία όπου κανείς έχει πολλά να της καταλογίσει…το τι θα έλεγε για τη δική μας, ένας θεός ξέρει!!! 😉
      Μην ανησυχείς για το ανθρώπινο είδος, είδη οργανώνει την μετοίκηση σου του στον Άρη! 😀
      Και όπου νάναι θα δεις και εσύ τι θα πει ξαναμωράματα! χιχιχι! 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά και χαμογελαστά στους (σχεδόν) τρις σας! 🙂

  5. Ο/Η xristin λέει:

    Πω,πω,πολύ τον απόλαυσα τον κύριο George Carlin!
    Λέει απίστευτες αλήθειες με έναν πολύ εκφραστικό ομολογούμενος τρόπο!
    Μου αρέσει πολύ και μου ταιριάζει με τον χαρακτήρα που κουβαλάω και εκεί που έλεγα να τον βάλω στα αγαπημένα για να παρακολουθώ την πορεία του με ενημέρωσε η Wikipedia ότι μας τελείωσε ο κύριος Carlin το σωτήριων έτος 2008.
    Πάντα μετά εορτής εγώ.
    Ωραίος τύπος πάντως και οι συμβουλές του για να παραμείνουμε νέοι μου ταιριάζουν γάντι.
    Κάτι μου λέει ότι αν της ακολουθήσω θα φτάσω τον Μητσοτάκη σε μακροζωία και ζωηράδα!
    Να είσαι καλά Στεφανία και καλώς σε ξαναβρήκα μετά από αρκετό καιρό αλητείας(δικής μου βεβαίως,βεβαίως)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μην ανησυχείς Χριστίνα μου, το youtube έχει πολλά video του με πολλές πολλές παραστάσεις του…φυσικά κρίμα που μας άφησε αλλά νομίζω πως όντος στο τέλος της ζωής του είπε:
      «…ρε γαμώτο….τί βόλτα!». 😀
      Ήμουν σίγουρη πως θα σου άρεσε γιατί και εσύ μοιράζεσαι αυτό το «ενδιαφέρον» είδος χιούμορ! 😉
      Χρόνια μας πολλά λοιπόν και αυτό στη κυριολεξία!!! 😛

      Έτσι με πολλά χαμόγελα να ξεκινάει η μπλογκοσεζόν μας! 😉

      ΑΦιλιά μόνο χαμογελαστά, αλλά και τρυφερά και αγαπησιάρικα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Dodoula μου, δεν ξέρω αν κατάφερε να γυρίσουν τα κεφάλια των 17 χρονών κοριτσιών, αλλά των -ήντα και βάλε σίγουρα… μια χαρά ο παππούς!!! 😀
      Επίσης, για να έχει κάποιος τη διάθεση να φτιάξει το σώμα του στα ενενήντα του, σίγουρα το μυαλό του πρέπει να μπορεί ν΄ ακολουθήσει και αντιθέτως, το μυαλό έχει τη διάθεση και τότε μόνο το σώμα ακολουθεί! 😛

      Ευχαριστώ για το εξαιρετικό «συμπλήρωμα» νοητικής δια-τροφής! 😉

      Καλό Σαββατιάτικο βραδάκι με πολλά πολλά ΑΦιλιά! 🙂

  6. Ο/Η Crux λέει:

    Λατρεύω τον Carlin Στεφανία! Χτυπούσε πάντα με χιούμορ στα ευαίσθητα σημεία της ηθικολογίας. Και γι’ αυτούς που τον χαρακτηρίζουν ωμό, κυνικό και τα λοιπά, είχε φροντίσει να πει κάτι εξαιρετικά βαθύ και εύστοχο : «Μέσα σε κάθε κυνικό άνθρωπο υπάρχει ένας πληγωμένος ιδεαλιστής».

    Καλό ακηλίδωτο μεσημέρι ( να πάρει η ευχή, αυτή η κηλίδα στο μάτι ακόμη με βασανίζει, αλλά τουλάχιστον σε αποκλειστικά κυριολεκτικό πλαίσιο. Κατα τ’ άλλα νομίζω πως είμαι διαυγής 😀 )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά και σου αρέσει ο Carlin, αλίμονο… έτσι λειτουργούν τα ακηλίδωτα μυαλά! 😉
      Δεν είμαι υπέρ καθόλου υπέρ του κυνισμού, αν και σε κάποια στιγμή της ζωής μου, ο αυτοσαρκασμός μου, υπήρξε κυνικός και όντος εκείνη την εποχή αισθανόμουν πληγωμένη… το τι είχε πληγωθεί φυσικά και είναι μια άλλη υπόθεση! χαχαχα! 😛

      Να τη φροντίσεις παρακαλώ τη κηλίδα στο μάτι, μια και λένε, «πως το σώμα φωνάζει ότι σιωπά ο νους»! 😉

      ΑΦιλιά πάντα ακηλίδωτα σου στέλνω! 🙂

  7. Πολύ μου άρεσε αυτή η μέθοδος υπολογισμού της ηλικίας! Και θα συμφωνήσω πως υπάρχουν νέοι που έχουν γεράσει πρόωρα και το ανάποδο. Ηλικιωμένοι που δεν μασάνε και δεν ακολουθούν το συμβατικό δρόμο ζωής. Το μυστικό το ξέρεις καλύτερα απ’ όλους μας, αν κι εδώ δεν υπάρχουν συνταγές. Είναι μια ολόκληρη φιλοσοφία και στάση ζωής.
    Ευχαριστούμε που μας σύστησες τον υπέροχο αυτό άνθρωπο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όσο πιο νωρίς κανείς μυηθεί στο μυστικό της νεότητας Μαρία μου, (της εσωτερικής!) τόσο και πιο γρήγορα θα διαπιστώσει πως ναι, το σώμα βαραίνει, χάνει την ευλυγισία του, αλλά αν μέσα σου είσαι γεμάτος ζωτικότητα, το αποδέχεσαι και συνεχίζεις χαμογελώντας!!! 😛

      «Η ηλικία κάνει ρυτίδες στο σώμα. Το να παρατάς τα όνειρα σου, κάνει ρυτίδες στη ψυχή»… από κάπου το διάβασα και το βρήκα εξαιρετικό! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και ποτέ μα ποτέ να μη ρυτιδώσει η ψυχή μας! 🙂

  8. Ο/Η Ελινα λέει:

    Τέλειο. Το είχα ξαναδιαβάσει κι άλλες φορες στο παρελθον.

  9. Το διάβασα πολύ προσεκτικά και πρόκειται να προσπαθήσω να τηρήσω με ευλάβεια τα δέκα πράγματα που θα με κάνουν να περάσω τα εκατό! Αν και μεταξύ μας, δεν το πολυπιστεύω, αλλά θα προσπαθήσω! Άλλωστε δεν θέλω και πολύ ακόμα μέχρι τα εκατό!
    Κίσιζ Άιναφετς!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχαχα! Αρτίστα μου, νομίζεις πως εδώ μέσα είσαι η μεγαλύτερη; Λάθος μεγάλο… μπες στο βιογραφικό μου και με πολύ λίγους υπολογισμούς θα δεις πως είσαι «πιτσιρίκι» (Η Σμαραγδένια, είναι η μεγαλύτερη, ακολουθεί ο Παραμυθοσύντροφος μου, μετά η αφεντιά μου!) 😛

    Η διαίσθηση μου ως μαγισσούλα, (τρομάρα μου!), μου λέει πως και εσύ θα φύγεις λέγοντας:
    «…ρε γαμώτο….τί βόλτα!» και εμείς δεν θα είμαστε ούτε καν εξαντλημένες… για τους γύρω μας, δεν βάζω το χέρι στη φωτιά!!! χαχαχα! 😀

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας Κυριακή! 🙂

  11. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    «… Να ζεις σημαίνει να κάνεις, να εντάσσεσαι στην καθημερινότητα έχοντας το βλέμμα σου στραμμένο προς το αύριο, να αναμειγνύεσαι με τους άλλους ανθρώπους, να συμμετέχεις. Είναι προφανές πως όσο προχωρά η ηλικία τείνουμε να περνάμε από την πράξη στην περισυλλογή, από τη συμμετοχή στο νόημα του βιωμένου χρόνου. Ακόμη και για όποιον δεν την κουβαλούσε μαζί του στη διάρκεια της ζωής του, η ιδέα του θανάτου είναι πανταχού παρούσα, ενώ συνάμα ζωηρεύουν τα χρώματα της ποίησης. Έλεγε μια κυρία προχωρημένης ηλικίας : «Τι κρίμα που η αγάπη τελείωσε ακριβώς τώρα που θα ήξερα να την απολαύσω σε όλες τις πτυχές της ποίησης!» Ποίηση και θάνατος πηγαίνουν αντάμα, ή θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό : η πρώτη υπό την προστασία του δεύτερου, και ο δεύτερος να φωτίζεται από την πρώτη. …»
    Αγαπημένο αποσπασματάκι από το βιβλίο τσέπης (μόλις 40 σελίδων αλλά με πολύ πυκνή γραφή) του Valentino Bomriani με τίτλο «Τα αόρατα γηρατειά».
    Μου το θύμισες με την ανάρτησή σου Στεφανία μου. Πρόταση για μια θέση στην τσάντα. Θα γεμίσει με τον καλύτερο τρόπο στιγμές ανιαρές σε ουρά Τράπεζας, δημόσιας ή δημοτικής Αρχής ή ακόμη και διαδρομές με μέσα μαζικής μεταφοράς. 🙂
    Μια μεγάλη αγκαλιά από μια μεσήλικη φίλη 😉

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ μου άρεσε το κείμενο που μας παράθεσες και πολύ σ’ ευχαριστώ!
    Ομολογώ Ζωή μου πως αυτό το «μεσήλικη», μ’ έκανε και χαμογέλασα! 😉
    Προσωπικά δεν είμαι πια μεσήλικη, ούτε όμως και γραία, απλά είμαι!!! 😛

    Νομίζω πως η επικοινωνία που γίνεται στα blogs πολλών εδώ μέσα, είναι πέρα από ηλικίες, φύλλα, επαγγέλματα, πολιτικά ή θρησκευτικά πιστεύω… απλά επικοινωνούμε συχνά με ανοιχτή καρδιά και συνομιλούμε ενίοτε με χιούμορ που προσωπικά το θεωρώ πολύ πολύ σημαντικό…
    Το χιούμορ, είναι ο μόνος τρόπος να μη ταυτίζεται κανείς με ότι πρόβλημα μπορεί να συναντήσει!
    Έτσι μόνο κάποιος μπορεί στο τέλος της ζωής του να φωνάξει:
    «…ρε γαμώτο….τί βόλτα!». 😉

    Τελειώνει η αγάπη με το πέρασμα των χρόνων; … αντιθέτως αν δεν φουντώσει, έχεις «φύγει» από καιρό και το δράμα είναι πως δεν το έχεις καταλάβει!!! 😛

    Μια μεγάλη Κυριακάτικη χαμογελαστή αγκαλιά σου στέλνω, Ζωή μου! 🙂

  13. Ο/Η Memaria λέει:

    Απίστευτος!!
    Κι αυτό που είπε για τον πλανήτη πως θα μας τινάξει σαν ψύλλους και θα συνεχίσει να υπάρχει, το λέω εδώ και χρόνια σε όποιον υπερβάλει με την προστασία του πλανήτη…σε όποιον υπερβάλει όμως, γιατί να προσέχουμε πρέπει κι ας είναι εγωιστικό, μια και το κάνουμε για μας…όχι για τον πλανήτη.
    Άσε που έχω και γνωστούς φανατικούς και καλά της προστασίας του πλανήτη που δε διστάζουν διόλου να ανάψουν πέντε αιρκοντίσιον μαζί το καλοκαίρι για να ζήσουν αυτοί καλύτερα, κι αυτό είναι ένα μικρό παράδειγμα της υποκρισία τους, γιατί υπάρχουν μεγαλύτερα και χειρότερα!
    Για την ηλικία τι να πω πω δε συμφωνώ με όσα λέει?…έτσι ακριβώς δεν είναι?
    Ή το νόημα της ζωής τελικά δεν είναι αυτό που λέει? Να πούμε δηλαδή στο τέλος: «…ρε γαμώτο….τι βόλτα!»!
    Απολαυστική ανάρτηση!
    Φιλιά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι όντος απίστευτος ο τύπος Μαρία me μου, αν και με τη πρώτη ανάγνωση μπορεί να σε ζαλίσει, ειδικά αν τον ακούσεις στα Αγγλικά και χωρίς υπότιτλους, στη δεύτερη όμως προσπάθεια είναι απολαυστικός! 😛
      Επίσης έχει σημασία γιατί απευθύνεται στους Αμερικάνους που «πέρα βρέχει» γενικώς και ειδικώς! 😉
      Συμφωνώ με την υποκρισία των δήθεν οικολόγων όπως όμως και των ζωόφιλων! 😉

      Να προσέχουμε λοιπόν για να έχουμε και όταν θα κοντεύουμε τα 100 και μισό! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να φροντίσουμε να έχουμε μια απολαυστική βδομάδα! 🙂

  14. Ο/Η womaneditor λέει:

    Θυμάμαι τους γονείς μου που μιλούσαν για κάτι που τους είχε συμβεί πριν 10 χρόνια κι αναρωτιόμουν πώς ζουν τόσα χρόνια!!!! Αλλά ζήλευα κιόλας! Και σε κάθε ευκαιρία έλεγα κι εγώ: θυμάμαι πέρσυ… που πήγαινα στο νηπιαγωγείο…
    Η αλήθεια είναι πως δεν βιαζόμουν να μεγαλώσω, όχι πως δεν ήθελα, αλλά δεν βιαζόμουν.
    Μεγαλώνοντας ενθουσιάζομαι, τελικά. Νιώθω πως ξεκλειδώνονται δωμάτια μες στο μυαλό μου…
    Έβλεπα ένα ντοκυμαντέρ για το πόσο γρήγορα η φύση θα καταπιεί τον πολιτισμό μας, αν εξαφανιστεί ο άνθρωπος…
    Απολαυστικός ο τύπος! Και τώρα φεύγω, έχω κάποια βήματα να κάνω!
    Καλή συνέχεια, μαγισσούλα μου αγαπημένη.

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σαν και σένα και η αφεντιά μου Αλεξάνδρα μου, ποτέ δεν βιάστηκα να μεγαλώσω, ούτε όμως και να μικρύνω τον εαυτό μου από κοκεταρία, αντιθέτως καμάρωνα και ακόμα καμαρώνω όταν πέφτουν έξω οι περισσότεροι με την ηλικία μου, εξάλλου όταν τα «έφαγες» τα ψωμάκια σου, καλά θα κάνεις ν’ απολαμβάνεις τη κάθε σου στιγμή, μια και επιστροφή δεν υπάρχει! 😛

    Καλή μας συνέχεια λοιπόν και με επίγνωση πάντα! 😉

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και χαμογελαστά! 🙂

  16. Ο/Η Maria Kat λέει:

    Στεφανία μου είχα βγαλει καταλάθος το blog σου απο τα feed μου και δεν μου έρχονταν οι νέες αναρτήσεις σου… και προσπαθούσα να καταλαβω τι εγινε. Με τους ρυθμους της ζωής μου που αλλαξαν δεν ειχα συνειδητοποιησει πόσο καιρο έκανα να διαβασω αναρτηση σου και σημερα που έκανα ένα ξεκαθαρισμα στο blogroll μου και δεν σε βρήκα, την ψιλιάστηκα τη δουλεια!!!!! I am back λοιπόν!!
    Τον κυριούλη κάπου τον είχα ξανακουσει αλλα δεν μπορω να θυμηθώ που.
    φοβερα παντως και πόσο σωστά τα λόγια του
    Σε γλυκοφιλώ και πάλι :*
    Μαρία

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ότι κόλπα και να κάνει το internet, εμείς δεν πρόκειται να χαθούμε Μαράκι μου… γιατί είμαστε υπεράνω των bloggroll και έχουμε δικούς μας τρόπους επικοινωνίας! 😛

      Χαίρομαι που ο συμπαθέστατος κυριούλης κατάφερε και μας κάνει να χαμογελάμε με νόημα! 😉

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  17. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Απόλαυσα μαγισσούλα μου τον τύπο…. αν κατσεις και σκεφτεις τι λέει.. για τον πλανητη μας νομιζω πως εχει δίκιο … !!!
    οσο τα περι γειρατιών.. εγω εχω αναπτυξει ταχυτητα και δεν με φτανεις κανείς..χα..χα… μολις φτασω στα εκατο ( εννοειτε οτι θα σερφάρω μεχρι τότε)…θα γυρίσω το κοντέρ πίσω στο μηδέν .χα..χα.. 🙂
    Μου έβαλες ιδέα για το… θέλω να το πω όταν θα την κάνω.. για αλλού….και να υπάρχει και κάπου γραμμένο.. ονόματα δεν λέμε για να μην το κάνουμε μακάβριο..χα..χα..!!!!!:) 🙂 φιλακιααα ακόμα ζεστά απο εδώ.. γυρισα λεει για τον χειμωνα αλλα ειναι ακομα καλοκαιρι .. οτι θελει κανει ο πλανήτης μας…!!!:) ❤

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το «ρε γαμώτο… τι βόλτα» Ρουλίτσα μου, λέω ν’ αρχίσουμε να το λέμε από τώρα… γιατί στα 100 και μισό, θα γυρίσουμε που θα γυρίσουμε το κοντέρ να μην έχουμε και άλλες έννοιες! 😛

    Πχ: Μόνο μια βόλτα να κάνουμε στη μπλογκογειτονιά το είπαμε το «ρε γαμώτο… τι βόλτα»!!! 😉

    Καλά κάνει ότι κάνει ο πλανήτης μας, μαθήματα μας δίνει! 😉

    ΑΦιλιά πολύ πολύ βροχερά και υγρά αλλά χαμογελαστά! 🙂

  19. Νεανική ψυχή και διάθεση, εύχομαι εγκαρδίως…

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ και ανταποδίδω τη ευχή! 😉
    «Η ηλικία κάνει ρυτίδες στο σώμα. Το να παρατάς τα όνειρα σου, κάνει ρυτίδες στην ψυχή»… 🙂

Σχολιάστε

