Ευτυχία

%ce%b5%cf%85%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1-1

.

 Ο δρόμος προς την ευτυχία είναι πάντα υπό κατασκευή.
(Άγνωστος)


.

mississippi-river.

Μπορούμε να βρούμε την ευτυχία μέσα απ’ οτιδήποτε;

.

«Αναζητάμε την ευτυχία μέσα από πράγματα, μέσα από σχέσεις, μέσα από την σκέψη, τις ιδέες. Έτσι τα πράγματα, οι σχέσεις και οι ιδέες γίνονται πιο σημαντικά και όχι η ευτυχία.
Όταν αναζητάμε την ευτυχία μέσα από κάτι, τότε το αντικείμενο αποκτά μεγαλύτερη αξία από την ίδια την ευτυχία.
.
.
winding-river
.
Όταν το πρόβλημα διατυπώνεται με αυτόν τον τρόπο,  ακούγεται απλό και είναι απλό.
Αναζητάμε την ευτυχία στην ιδιοκτησία, στην οικογένεια στο όνομα, τότε η ιδιοκτησία, η οικογένεια, η ιδέα γίνονται πιο σημαντικά, γιατί τότε η ευτυχία αναζητιέται με κάποιο μέσο και τότε το μέσο καταστρέφει τον σκοπό.
Μπορεί η ευτυχία να βρεθεί με οποιοδήποτε μέσο, με οτιδήποτε κατασκευασμένο από το χέρι ή από το νου;
.
river-13
.
 Τα πράγματα, οι σχέσεις και οι ιδέες είναι τόσο ξεκάθαρα πρόσκαιρα και ποτέ δεν μας κάνουν ευτυχισμένους.
Τα πράγματα είναι πρόσκαιρα, φθείρονται και χάνονται.
Οι σχέσεις είναι μια συνεχής τριβή και ο θάνατος περιμένει.
Οι ιδέες και τα πιστεύω δεν έχουν σταθερότητα, δεν έχουν μονιμότητα.
Αναζητάμε την ευτυχία σ’ αυτά και δεν αντιλαμβανόμαστε την παροδικότητα τους. Έτσι η θλίψη γίνεται ο μόνιμος  σύντροφός μας και κυριεύει το πρόβλημα μας.
 .
 the_river
.
Για ν’ ανακαλύψουμε την πραγματική σημασία της ευτυχίας, πρέπει να εξερευνήσουμε το ποτάμι της αυτογνωσίας.
Η αυτογνωσία δεν είναι από μόνη της σκοπός».

 

ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ

J. Krishnamurti, The Book of Life

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα, Φροντίδα φυτών. Bookmark the permalink.

46 Responses to Ευτυχία

  1. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Kαλημέρα Άιναφετς! Καλημέρα θα πω αν και είναι ακόμη βράδυ, γιατί όταν κοιμάσαι με τις κότες ξυπνάς πιο νωρίς από αυτές. Συμφωνώ τόσο μα τόσο πολύ με αυτό κι ας μη μ΄αρέσει να παραδεχτώ πως οι σχέσεις είναι μιας συνεχής τριβή. Μας αρέσει και λίγο το παραμύθι ότι όλα είναι τέλεια, όπως μας βολεύουν πάντα και όπως αρέσουν σε εμάς. Και ότι αν δεν είναι έτσι σίγουρα θα τα κάνουμε να είναι. Αλλά η αλήθεια είναι πως οι σχέσεις είναι μια αιώνια τριβή και συνήθως όχι όπως μας βολεύουν (δες σχέσεις γονιών-παιδιών 😉 ). Μου άρεσε πολύ το σκιτσάκι σου!!! ΑΦ πολλά, πολλά, πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Ελίνα μου! 😀
      Είχες μέρες να εμφανιστείς… και χαίρομαι να σε διαβάζω! 😉

      Η ζωή είναι μια συνεχής τριβή και αυτό φαίνεται πιο εύκολα σε όλες τις σχέσεις μας και όταν λέμε τριβή, δεν εννοούμε ούτε την επιθετικότητα ούτε την βία, αλλά την επίγνωση που χωρίς αυτή «ζούμε» βολεμένοι και υπνωτισμένοι! 😛
      Γιατί, «η επίγνωση είναι μια φλόγα που καίει κάθε περιορισμό ή μπλοκάρισμα». (Κρισναμούρτι)

      Αυτή η ανάρτηση προέκυψε απ΄αυτό το απλό σκιτσάκι!!! 😉

      ΑΦ πολλά πολλά πολλά! 🙂

      • Ο/Η Ελίνα λέει:

        Με πήρε η μπάλα των σχολικών διαβασμάτων, Άιναφετς. Το ξεκίνησα χαλαρά και χωρίς να κάνω πολλά, αλλά μετά μας την έπεσε η δασκάλα και καταλαβαίνεις…Το ψάχνω ακόμη, το πως, το τι, το πόσο,αν και βαθιά μέσα μου πιστεύω πως τα παιδί είναι καλύτερο να το αφήνεις μόνο και ό,τι είναι να κάνει θα το κάνει. Η δασκάλα έχει όμως λίγο διαφορετική άποψη κι έτσι έγινα κι εγώ σαν τις άλλες μαμάδες που λένε «έχουμε να διαβάσουμε», που βάζουν επαναλήψεις κτλ. Για πόσο ακόμη δεν ξέρω, γιατί δεν τα σηκώνει πολύ αυτά ο οργανισμός μου 🙂 ΑΦ!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Λυπάμαι γι αυτό που διαβάζω Ελίνα μου και εννοώ την κόντρα που αντιμετωπίζεις με την δασκάλα της μικρής… εύχομαι να βρεις τη χρυσή τομή μεταξύ του συστήματος που είναι μακριά απ’ το να βοηθά το παιδί ν’ ανθίσει και της δικής σου δουλειάς… και μη ξεχνάμε πως όταν στο σπίτι υπάρχει αγάπη, οι ισορροπίες είναι πιο εύκολες, είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις! 😉
          ΑΦ! υπομονετικά! 🙂

  2. το σκιτσάκι σου τέλειο!!!! θα συμφωνήσω φυσικά! πάλι μια ανάρτηση σου τροφή για σκέψη! καλημέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το σκιτσάκι «λέει» όντος πολλά και χαίρομαι που σου άρεσε! 😉
      Μαζί ερευνούμε και ανακαλύπτουμε πώς θα θρέψουμε πιο σωστά και αποτελεσματικά το νου μας! 😛

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις μια καλή μέρα! 🙂

  3. Ο/Η aswtos λέει:

    κι εγω συμφωνω ! καλημεριζω και ευχομαι καλα χριστουγεννα αφιλιααααα

  4. Ο/Η eleniplus λέει:

    Καλημέρα Στεφανία με τη χιονάτη σελίδα!!! (Να, αυτό ήταν μια μικρή στιγμή ευτυχίας όταν είδα τις νιφάδες να πέφτουν καθώς διάβαζα την ανάρτησή σου!)
    Στιγμούλες είναι η ευτυχία, λέξεις, εικόνες και συναισθήματα… Και όλα όσα μας μεταφέρεις με κάνουν να σκέφτομαι και να εκτιμώ διπλά τις στιγμές που νιώθω πραγματικά ευτυχισμένη.

    Φιλιά πολλά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευτυχώς Ελένη μου που οι νιφάδες πέφτουν στο blog μου και όχι έξω… τη γλυτώσαμε προς το παρόν γιατί σ’ εμάς το χιόνι δημιουργεί τεράστια πρακτικά προβλήματα! 😉

      Όλοι μας έχουμε στιγμές ευτυχίας, έτσι αναγνωρίζουμε για τι πράγμα μιλάμε! 😛

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  5. Ο/Η geopela λέει:

    Η ευτυχία θέλει περιπέτεια…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η αυτογνωσία σίγουρα μπορεί να σε βάλει σε περιπέτειες, αλλά τίποτα δεν γίνεται εύκολα, έτσι δεν είναι; 😉

      «Για ν’ ανακαλύψουμε την πραγματική σημασία της ευτυχίας, πρέπει να εξερευνήσουμε το ποτάμι της αυτογνωσίας».

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και στα δυο σας! 🙂

  6. Ο/Η Δημήτρης λέει:

    Γιατί αγαπάς τόσο τον Κρισναμούρτι; Καλή σου μέρα!

  7. Θεωρώ ότι το σκίτσο σου τα λέει όλα!
    Χιονίζει στο βλογ σου!
    Ευτυχία!
    Καλό Σαββατοκύριακο Άιναφετς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, αρτίστα μου, σκέφτηκα ν’ αφήσω μόνο το σκιτσάκι, αλλά ο πειρασμός του κειμένου ήταν μεγαλύτερος! 😛
      Το χιόνι «έρχεται» κάθε Δεκέμβρη μηχανικά τώρα και 7 χρόνια! 😉

      ΑΦιλία και να έχεις ένα χαρούμενο Σ/Κ! 🙂

  8. Ο/Η Βre Melaxrinaki λέει:

    Αν σου έλεγα ότι διαφωνώ, ψέματα θα σου έλεγα!
    Συμφωνώ και επαυξάνω δαγκωτό!
    Το σκιτσάκι άπαιχτο!
    Παρεπιπτόντως, λατρεύω Krishnamurti και χαίρομαι που
    βλέπω πόσο τον αγαπάς!
    Φιλί ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      «Δαγκωτή» πρέπει να είναι και η ευτυχία Ματίνα μου!
      Παλιά αγάπη ο Κρισναμούρτι που είχα τη τύχη να γνωρίσω και προσωπικά! 😉

      ΑΦιλιά και εύχομαι καλό Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  9. Ο/Η aristea k λέει:

    Όλα είναι πρόσκαιρα!
    Αχ μαγισσούλα μου ( διαστόματος)Κρισναμούρτι , αυτό ξαναπές το.
    Την Κυριακή όλοι γελούσαμε…
    Από την Πέμπτη βυθιστήκαμε στη θλίψη απρόσμενα…
    Είμαι σίγουρη ότι και πάλι θα χαμογελάσουμε…
    καλό μήνα μάτια μου♥

    υγ: Επιτέλους…χιόνι!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχω μέρες να επισκεφτώ την μπλογκογειτονιά Αριστέα μου… μήπως κάτι μου ξεφεύγει (στείλε mail)…
      Σίγουρα ο δρόμος προς την ευτυχία περνάει από κακοτράχαλα μονοπάτια, αλλά όχι μόνο… 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  10. Ο/Η dodo λέει:

    Εκφραστικότατο το σκίτσο σου!
    Ας πούμε ότι ο δρόμος προς την ευτυχία περνά μέσα από την κατάκτηση τής ισορροπίας 😉

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και επειδή η ισορροπία δεν είναι κάτι στατικό:
    «Οι ιδέες και τα πιστεύω δεν έχουν σταθερότητα, δεν έχουν μονιμότητα.
    Αναζητάμε την ευτυχία σ’ αυτά και δεν αντιλαμβανόμαστε την παροδικότητα τους»…

    ΑΦιλιά με μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  12. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Μαγισσούλα μου ο επίλογος νομίζω τα λέει όλα. Γιατί αν δεν ξέρουμε τα θέλω μας μπορεί να μπερδευτούμε. Για την ακρίβεια αυτός πιστεύω είναι ο λόγος, που ο κόσμος στην πλειοψηφία του αν όχι δυστυχισμένος, σίγουρα δεν είναι ευτυχισμένος. Γιατί αναζητούμε την ευτυχία, έτσι όπως κάποιος άλλος την αντιλαμβάνεται και ακόμα και αν την αποκτήσουμε δεν μας γεμίζει, γιατί δεν ήταν δική μας εξαρχής.
    Νομίζω ότι αν πάψεις να αναζητάς την ευτυχία, και το πάρεις ένα βήμα την φορά και προσπαθήσεις απλά να είσαι καλά με τον εαυτό σου, να έχεις ωραίους ανθρώπους δίπλα σου, να κάνεις πράγματα που αγαπάς και σε γεμίζουν και να ζεις τις στιγμές σου, η ευτυχία θα σε βρει και θα σου χαμογελάσει.
    Καλή Κυριακή μαγισσούλα μου, σε φιλώ γλυκά 💜😘

  13. Ο/Η womaneditor λέει:

    Να μοιράζεσαι και να ανακαλύπτεις τον εαυτό σου: αυτό είναι για μένα ευτυχία!
    Το σκιτσάκι σου λέει πολλά!
    Καλή συνέχεια, Μαγισσούλα μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το σχόλιο της Μαρίνας χοροπήδησε και μπήκε κάτω απ΄ το δικό σου Αλεξάνδρα μου και αυτό την ώρα που σχολίαζα τη τρυφερή σου ιστορία στο σπιτικό σου!!! 😉

      Ναι, το σκιτσάκι για μένα συνοψίζει, πως αυτές οι φευγαλέες στιγμές ευτυχίας μόνο μέσα μας βρίσκονται και φυσικά το μοίρασμα αυτών των στιγμών, είναι ένας ομαλός και σίγουρος δρόμος! 😛

      Αφιλιά πολλά πολλά και καλό μας δρόμο! 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μαρινάκι μου,
    «Για ν’ ανακαλύψουμε την πραγματική σημασία της ευτυχίας, πρέπει να εξερευνήσουμε το ποτάμι της αυτογνωσίας».
    Που σημαίνει παρατήρηση, πολύ και καθημερινή παρατήρηση, πώς λειτουργούμε, πώς φερόμαστε στον εαυτό μας και στους άλλους, έτσι βήμα βήμα ερευνώντας το ποτάμι της αυτογνωσίας θα γνωρίσουμε τι είναι η ευτυχία, που είναι πέρα από πράγματα και σχέσεις! 😛

    ΑΦιλιά πάντα γλυκά και καλό Κυριακάτικο μας βραδάκι! 🙂

  15. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Αγαπημένη μου Στεφανία, έχω χάσει τέσσερις σημαντικές αναρτήσεις σου με τη σημερινή, να τις διαβάσω (εννοείται πως κάποια στιγμή θα το κάνω), να τις κάνω κάτι σαν δανεικό κομμάτι ψυχής, να βάλω κι εγώ το λιθαράκι των σχολίων, να τις απολαύσω βρε αδελφέ, όμως το μυαλό και το σώμα μου βρίσκεται σε αναβρασμό και απ’ ό,τι υπολογίζω θα πάρει όλον τον μήνα, καθότι το κοριτσάκι μου μετακομίζει λόγω δουλειάς του άντρα της στην Αθήνα και ψάχνουν για σπίτι, ψάχνουν για έπιπλα, ψάχνουν γενικά κι εγώ απ’ εδώ πακετάρω πράγματα και συναισθήματα και είμαι αλλού γι’ αλλού που λένε.
    «Ο ζωντανός ο χωρισμός, το λέει και το τραγούδι, παρηγοριά δεν έχει ..»
    Συμπάθα με που κλείνω τόσο βιαστικά, δεν μου βγαίνουν οι λέξεις στο κείμενο, σου στέλνω όμως γλυκά φιλιά με Ααγάπη!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Λυπάμαι Φρίντα μου, που πρέπει να ζήσεις τον αποχωρισμό…το πρώτο βήμα είχε γίνει όταν παντρεύτηκε το κοριτσάκι σου και τώρα το δεύτερο που στη τελική ανάλυση αν το καλοσκεφτείς δεν φεύγει και εκτός Ελλάδας όπως τόσα νέα ζευγάρια! 😉
    Κάτι μου λέει πως ειδικά οι τρεις αναρτήσεις που δεν πρόλαβες να διαβάσεις έχουν να σου πουν πολλά ειδικά σ’ αυτή τη φάση!
    Σκέψου επίσης πως όταν θα πηγαίνεις να επισκεφτείς την κόρη σου, θα μπορείς να κανονίσεις και μια συνάντηση με την Άιναφετς! 😛

    ΑΦιλιά πάντα με αγάπη και καλή σου δύναμη! 🙂

  17. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Χα χα χα χα! Καλόοοοοο, είμαι τόσο ευτυχισμένος!

  18. Το σύνθημα του Αγνώστου, είναι μεγάλη αλήθεια. Και το σκίτσο και το απόσπασμα του Κρισναμούρτι, όλα… Στεφανία μου αν δεν είχαμε τόση απόσπαση προσοχής, σίγουρα θα παρατηρούσαμε τις μικρές ευτυχίες που ζούμε καθημερινά. Το πρωινό ξύπνημα, το ξεκίνημα της μέρας, τις στιγμές στο σπίτι μας με τους δικούς μας ανθρώπους, το στρωμένο τραπέζι, το ζεστό κρεββάτι, τόσα πολλά… Αυτονόητα για κάποιους, με ωστόσο τόσο πολύτιμα και δυσεύρετα για κάποιους άλλους συνανθρώπους.
    Καλό σου βράδυ Στεφανία μου και να’σαι καλά!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τα αυτονόητα έχουν όντος γίνει δυσεύρετα Μαρία Κ. μου και αυτό γιατί τα αναζητάμε έξω… 😉
    Ποιος ευθύνεται για την απόσπαση προσοχής;
    Είμαι η πρώτη που ξέρω πόσο δύσκολη είναι η καθημερινότητα και τον αγώνα που πρέπει να δώσει κανείς ακόμα και για τα αυτονόητα, όπως είναι το φαγητό και η στέγη… αλλά δεν είναι και στο χέρι μας, να μην αφεθούμε να μας πάρει από κάτω;

    «Ο δρόμος προς την ευτυχία είναι πάντα υπό κατασκευή»… και θα είναι υπό κατασκευή όσο ζούμε! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  20. Σκίτσο που ισοδυναμεί… με σελίδες επί σελίδων βιβλίων!

  21. Ο/Η Foteini λέει:

    Εντάξει είναι υπέροχο Στεφανία μου! Και το σχόλιο του Ευρυτάνα Ιχνηλάτη από πάνω τα συνοψίζει όλα 🙂 Με μία τόσο απλή απάντηση κάνεις κάτι τόσο σημαντικό για τον εαυτό σου και τους άλλους! Ευχαριστώ πολύ που μου το θύμισες 🙂

    Αφιλιά πολλά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Φωτεινή μου! 😉
      Δυστυχώς δεν παίρνουμε εύκολα «μυρωδιά» απ΄ τα απλά και χρειαζόμαστε λόγια πολλά για να ξυπνήσουμε! 😛

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  22. Ο/Η Foteini λέει:

    Μου επιτρέπεις να το μοιραστώ στη σελίδα μου στο instagram? Δεν έχεις εκεί λογαριασμό έτσι δεν είναι; Αφιλιά και πάλι!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν έχω λογαριασμό στο Instagram ούτε facebook, καθαρά από γούστο και θα προτιμούσα να μην έχω σύνδεση και από εκεί… πάντως χαίρομαι που σου άρεσε! 😛

  24. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Και τελικά τι σημαίνει να είσαι ευτυχισμένος? Προσπαθώ να δώσω έναν ορισμό για να βάλω ένα στόχο, μα δεν τα καταφέρνω.
    Ούτε και με την … βοήθεια του «κοινού» 🙂
    Μια παγωμένη καλημέρα και μια αγκαλιά από την παραστολισμένη πόλη μου!!! ❤

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν νομίζω πως υπάρχει ορισμός της ευτυχίας Ζωή μου, γιατί είναι μέσα στον καθένα και ο καθένας την «αισθάνεται» εντελώς διαφορικά (βλέπε σκιτσάκι!) όπως και είναι ένας Δρόμος υπό κατασκευή! 😛
    Προσωπικά δεν βάζω στόχους αφήνω τη ζωή να μου δείξει το δρόμο, έχοντας όσο μπορώ επίγνωση της φάσης που περνώ! 😉

    Μη μου μιλάς για στολισμούς γιατί αυτή η φτιαχτή «ευτυχία» των γιορτών με βρίσκει εντελώς αλλού!

    Και από εδώ η καλημέρα είναι παγωμένη (0 βαθμοί) αλλά η αγκαλιά ζεστή! 🙂

    • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

      Βάζοντας στόχους δε σημαίνει πως θα φτάσεις στην ευτυχία απαραίτητα. Έχεις απόλυτο δίκιο. Απλά περπατάς σε έναν δρόμο που εσύ χάραξες και σου ταιριάζει. Τώρα το που θα βρεθείς, είναι άλλη ιστορία και θα συμφωνήσω κι εδώ πως πρέπει να αφήνεσαι έχοντας επίγνωση της στιγμής που ζεις. Μα όχι όπου φυσάει ο άνεμος να σε παρασέρνει. Θα «πρέπει» να έχεις μια ρότα, ένα πλάνο, ένα σκοπό και ταυτόχρονα να είσαι ευέλικτος στην πορεία να αλλάξεις τα όποια δεδομένα σου.
      Δεν θα μας έφτανε ένας καφές για να καταλήξουμε σε ένα συμπέρασμα.
      Δυσκολεύομαι πολύ με αυτήν την επικοινωνία. Όλα τα θέματα μένουν μετέωρα…

      Και όχι. Δεν σου μιλώ για στολισμούς και για μια φτιαχτή «ευτυχία». Θεωρώ πως κάτι τέτοιες εικόνες είναι που δημιουργούν ένα τεράστιο κενό μέσα μας που με τα χρόνια γίνεται μια μαύρη τρύπα η οποία μας ρουφάει στην κυριολεξία.
      Ετοίμασα μια σχετική ανάρτηση για όλα αυτά τα ξενόφερτα που υιοθετήσαμε μα τελευταία στιγμή το μετάνιωσα και δεν τη δημοσίευσα για πολλούς και διάφορους λόγους.

      Την αγάπη μου!!!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Τελικά η «επίγνωση» της εσωτερικής μας κατάστασης στο παρόν είναι το κλειδί γιατί μόνο όταν είμαστε παρόντες ακούμε την καρδιά μας και επιμένω στο παρόν γιατί οι διαθέσεις μας αλλάζουν όπως και ο καιρός! 😛
        Θα μου άρεσε να διαβάσω τι πιστεύεις για όλες αυτές τις «παραδοσιακές» και ξενόφερτες γιορτές, αν θέλεις στείλε μου το κείμενο με mail! 😉

        Και τη δική μου αγάπη! 🙂

        • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

          Το κείμενο το πέταξα Στεφανία μου. Ναι. Ξαναγύρισα στις παλιές καλές(?) μου συνήθειες. Γράφω και πετάω. Γι’ αυτό άλλωστε βλέπεις και ελάχιστες πλέον αναρτήσεις στο blog μου.
          Είμαι άνθρωπος της παράδοσης. Θα μπορούσες να το πεις και εθισμό αν υποθέσεις πως ολόκληρη 25ετία ήμουν στο Λύκειο Ελληνίδων Δράμας. Επομένως με όλους αυτούς τους στολισμούς, τη φωτορύπανση και τα χωριά του Αη Βασίλη, με όλους αυτούς τους Αη Βασίληδες που κυκλοφορούν συνέχεια μέσα στην πόλη, είμαι κάθετα αντίθετη γιατί κάπως έτσι έχουν χάσει τη μαγεία τους αυτές οι γιορτές, Έχουν χάσει την κατάνυξη και το «χρώμα» τους. Όλα στο βωμό της κατανάλωσης και του φθηνού θεάματος που κάθε άλλο παρά φθηνά στοιχίζει.
          Δεν συνεχίζω. Γιατί αν το κάνω δεν θα έχω σταματημό.
          Καλό βράδυ Στεφανία μου.
          Ζεστή αγκαλιά!!!

  26. Ο/Η matobookalo λέει:

    Είχες δίκιο τελικά! Ήταν ωραίο και αληθινό κείμενο! Ευχαριστώ που μου το πρότεινες!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι… κάποια ευλογημένη στιγμή ανακαλύπτει κανείς πως την ευτυχία που ψάχνει κανείς παντού, βρίσκεται μέσα μας! ❤

Σχολιάστε

