Όλα είναι δώρο!

Ένα video ενός λεπτού και κάτι, είναι η τελευταία σκηνοθετική δουλειά του μικρού μου γιου Κωνσταντίνου και παρόλο που είναι διαφημιστικό, μεταφέρει όμορφα μηνύματα!

Έχει τίτλο, «Όλα είναι δώρο», και είναι αφιερωμένο στο «Μαζί για το Παιδί» όπου όλοι μας μπορούμε να βοηθήσουμε με μια μικρή συμβολή.

.

.

Όταν προσπαθείς να ελέγξεις τα πάντα, δεν μπορείς να απολαύσεις τίποτα.

Πήγαινε μεγάλους περιπάτους.

Αφέσου σε μεγάλες συζητήσεις.

Αμφισβήτησε τις υποθέσεις σου.

Αγάπα τον εαυτό σου.

Δώσε προσοχή στη στιγμή.

Έχε λίγη τρέλα μέσα σου.

Μέτρησε τις αρετές σου.

Αφέσου για λίγο.

291220162220-768x576

.

Απ’ το χιονισμένο σπιτικό μου,
«λέω» να αφεθούμε για λίγο
και ν’ απολαύσουμε την ομορφιά που υπάρχει γύρω μας.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

45 απαντήσεις στο Όλα είναι δώρο!

  1. Ο/Η Evi λέει:

    Τι ωραίο χιονάκι!!! Και γω θέλωωω.. 🙂 τα λόγια αυτά είναι υπέροχα και το βίντεο επίσης!! Ας αφεθούμε λοιπόν!! Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!!! ❤❤❤

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το χιονάκι όμορφο Evi μου, αν και έξω έχουμε -7! 😉
    Ότι πρέπει για να αφεθούμε σ’ ένα τρυφερό Σαββατιάτικο βραδάκι! 😛

    ΑΦιλιά πολλά και ζεστά! 🙂

  3. Ο/Η Χαρά Θ. λέει:

    Χαίρομαι που κάνω ποδαρικό μ ένα ευαίσθητο,όπως πάντα βιντεάκι του Κωνσταντίνου σου και με μία ανάρτηση με βαθύ μνμ ,ως συνήθως!Στεφανία μου αγαπημένη χαίρομαι πολύ για τη νέα δουλειά του αγοριού σου και γιατί πάντα εδώ μέσα βρίσκω τρυφερότητα και ζεστασιά,σε αναρτήσεις γεμάτες όμορφα νοήματα και προτροπές.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Νάχουμε,με Υγεία και δημιουργία.
    Σε φιλώ με ειλικρινή Αγάπη και θα κοινοποιήσω τη συγκεκριμένη 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Χαρά μου και καλή μας Κυριακή! 😀
      Σήμερα εδώ στο πολύ μεγάλο κρύο (-9) και χιονισμένο μου βουνό, ξημέρωσε ζόρικη μέρα γιατί πάγωσαν οι σωληνώσεις παρόλο που είχαμε ανοιχτή βρύση και δεν έχουμε νερό! 😦
      Μόλις μπήκα μέσα με δυο κουβάδες χιόνι, τουλάχιστο για τα καζανάκια… νερό να πιούμε έχουμε για σήμερα… αργότερα θα δοκιμάσουμε να βγάλουμε στην είσοδο του κτήματος ένα αυτοκίνητο… για ηρωική έξοδο, γιατί αύριο πάλι θα χιονίσει! 😛
      Αλλά, δεν επιτρέπω στον εαυτό μου τη παραμικρή γκρίνια όταν χιλιάδες μετανάστες βρίσκονται σε απίστευτα πιο δύσκολες καταστάσεις…
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου Χαρά μου και για τα μπράβο του γιόκα και με τη σειρά μου, θέλω να σου πω και η ίδια ένα μεγάλο μπράβο καρδιάς για ότι έχεις καταφέρει στη ζωή σου τα τελευταία χρόνια σε όλα τα επίπεδα! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω με τις πιο ζεστές ευχές μου, για υγεία, υγεία, υγεία και όλα τ’ άλλα τα βρίσκομαι ! 🙂

  4. Ο/Η syros2js λέει:

    Το έχω ξαναπεί για τον Κωνσταντίνο: «Πώς να ξεφύγει από αυτό το γονίδιο?»
    Πραγματικά υπέροχη και προσεγμένη δουλειά και είναι και το θέμα τέτοιο που… … …
    Πολλά μπράβο από κάθε άποψη!
    Μπρρρρ! Χιονάκι, ε? Το πρωί κάτι πήγε να κάνει κι εδώ αλλά τελικά το συνέχισε σε βροχή, όπως κάνει εδώ και 10 μέρες αδιάκοπα!!!
    😉
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν θα ξαναγράψω για το τι περνάμε τις τελευταίες μέρες εδώ, Γιάννα μου… φτάνει! 😉
      [Λεπτομέρειες πιο πάνω στη Χαρά… 😛 ]

      Δεν ξέρω αν πρόσεξες πως στο βιντεάκι του γιόκα πνέει η ίδια αύρα που έχουν όλες οι δουλειές του και ας είναι διαφημιστικό! 😉

      Ελπίζω να περάσατε όμορφα χθες στη γιορτούλα σας και πάλι χρόνια σας πολλά! 😀

      ΑΦιλιά ζεστά με μια τεράστια αγαπησιάρικη αγκαλιά! 🙂

  5. Ο/Η μαριελα λέει:

    Το ζηλεύω κι εγώ αυτό το χιόνι…. θέλω έναν χιονάνθρωπο!!! τους λατρεύω από τότε που ήμουνα παιδί!!!
    Πολύ ιδιαίτερο το βιντεάκι. Πιστεύω ότι η διαφήμιση σου δίνει δυνατότητα να κάνεις πολύ ωραία δημιουργικά αλλα να περάσεις μέσα από το προιόν και σημαντικά ,μηνύματα…άλλο αν δεν γίνονται γιατί «παίζονται» πολλά….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θέλεις χιονάνθρωπο, αν το θέλεις πολύ, θα σου έρθω η ίδια! χαχαχα! (αν καταφέρω να βγω απ΄το κτήμα!) 😀
      Σίγουρα κάτι έχει το βιντεάκι και αν έχεις δει και πιο παλιά δουλειά του γιόκα, το έμπειρο σου μάτι θα πιάσει μια κοινή ευαισθησία! 😛
      Φυσικά και στη διαφήμιση «παίζονται» πολλά και πολλές φορές έχω ενοχληθεί που οι διαφημιστές χρησιμοποιούν το συναίσθημα πουλώντας σου πχ. ουίσκι! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά Μαρία Ελπίδα μου και καλές εμπνεύσεις να έχεις στη ζωγραφική σου! 🙂

  6. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Δυσνόητο μου φαίνεται αυτό.
    Στο ίδιο μήκος κύματος και πάλι?
    Την παγωμένη καλημέρα μου και τη ζεστή μου αγκαλιά αφήνω εδώ και πάω για το e-mail σου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν δυο άτομα Ζωή μου, εκπέμπουν στην ίδια συχνότητα, τίποτα δεν είναι δυσνόητο, είναι απλά πολύ πολύ φυσικό! 😉

      Ευχαριστώ για τη ζεστή αγκαλιά τόσο απαραίτητη και σήμερα και αντεύχομαι με όλη μου την καρδιά! 😀

  7. Ο/Η eleniplus λέει:

    Πολύ ξεχωριστό βίντεο αυτό που μοιράστηκες, Στεφανία μου! Δείχνει για άλλη μια φορά πως ο τρόπος που χειρίζεται κανείς ένα μέσο -τη διαφήμιση σε αυτή την περίπτωση- προσδιορίζει την ουσία του αποτελέσματος.

    Όσο για το χιόνι «σου», εντάξει, χτύπησες ευαίσθητο σημείο… Εμείς μείναμε μόνο με τις αρνητικές θερμοκρασίες…

    Φιλιά ζεστά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Ελένη μου, που το διαφημιστικό βίντεο, μίλησε στη καρδιά σου γιατί νομίζω πως κατάφερε να περάσει όμορφα μηνύματα! 😉
      Θυμάμαι τη Nivea από παιδί, τότε δεν υπήρχαν τόσα καλλυντικά όπως στις μέρες μας που δεν ξέρει κανείς τι να διαλέξει!!! 😛
      Όσο για το χιόνι, με τέτοια ταλαιπωρία έχει γίνει και το δικό μου ευαίσθητο σημείο, χαχαχα! 😀

      Ευχαριστώ για τα ζεστά φιλιά είναι πολύ πολύ καλοδεχούμενα! 🙂

  8. Ο/Η Poupermina _ λέει:

    Σατέν μπλε κορδέλλα γλιστρά, βολτάρει, ξετυλίγεται και δένοντάς μας διηγείται μιαν όμορφη ιστορία: «Τί μας δένει;» Απίστευτο – οι κορδέλλες έχουν φωνή!

    Κυριακή σήμερα. Πώς είπατε; ΑΦέσου για λίγο;
    Καλημέρα σας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αφημένη και κουκουλωμένη μ’ ένα τεράστιο σάλι, απαντώ στα σχόλια των φίλων μου! 😉
      Και σε μένα άρεσε αυτή η μπλε σατέν κορδέλα, νομίζω πως ήταν έξυπνη ιδέα που όμως χειρίστηκε όμορφα και σκηνοθετικά ο γιόκας, αν έχεις λίγο χρόνο ρίξε μια ματιά στη δουλειά του! (μιλάει η περήφανη μανούλα!) 😛

      Πολλά ΑΦιλιά λοιπόν Πουπερμίνα μου που ελπίζω να γύρισες απ΄ τη Νάξο και ναι, ας ΑΦεθούμε ήρεμα σ’ αυτή την Κυριακάτικη μέρα! 🙂

  9. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Η ματιά του παιδιού σου πολύ τρυφερή και ουσιαστική .Αυτό κι αν είναι δώρο 😉
    Γι αυτό και εκμαιεύει θαυμαστά και εστιάζει τόσο καθοριστικά στις ματιές των ηθοποιών του !!!
    (Τελικά η διαφήμιση είναι απ’τις λίγες ευκαιρίες που έχουν πια να κάνουν μικρά διαμαντάκια οι δημιουργοί ,το έχω διαπιστώσει συχνά τα τελευταία χρόνια )
    Αφήνομαι να…ζηλεύω το χιόνι σου (κι ας ξέρω πως σε βασανίζει 🙂 🙂

    Πολύυυυ πάαααααρα πολύυυυ ζεστά φιλιά και αγκαλιά σου αφήνω 😉

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έχω την ίδια αίσθηση με σένα Ξωτικούλη μου, πως η σκηνοθετική καθοδήγηση του γιόκα μου, φαίνεται καθαρά απ΄το ευαίσθητο αποτέλεσμα! 😉
    Ευτυχώς από την άλλη που υπάρχουν και τα διαφημιστικά γιατί εκεί πολλοί μπορούν να εκφραστούν (και να ζήσουν!)… περιμένοντας να κάνουν και μια ταινία, μελλοντικά! 😛

    Είσαι ελεύθερη να ζηλεύεις το χιόνι όσο θέλεις… χαχαχαχα!
    Να δω τώρα πώς θα πλύνω κατσαρόλες και πιάτα! 😦

    Πολύ πολύ σ’ ευχαριστώ για τα ζεστά φιλιά, τα τόσο απαραίτητα! 🙂

    ΑΦημένα ΑΦιλιά και από μένα! 🙂

  11. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Μα και κάποιες μικρές ταινίες του είναι εξίσου υπέροχες! Να έχεις αρκετά ξύλα για το τζάκι!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η ζέστη που λαμβάνω απ΄ όλους σας, με κρατούν πιο ζεστή απ΄ τη φωτιά που καίει στο τζάκι! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  13. Ο/Η dodo λέει:

    Τι τρυφερή ματιά, μού χάρισε ένα πολύτιμο χαμόγελο- ευχαριστώ! Καλό κουράγιο εκεί έξω, ελπίζω να λιώσουν γρήγορα οι πάγοι γύρω σας!

  14. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Όσον αφορά το χιονάκι (που εμείς οι πιο καμπίσιοι αυτη τη δεύτερη φορα δεν είδαμε, ζηλευωωωωω! Την πρωτη μπήκα με την ευκαιρία μετα απο καιρο στο μπλογκοσπιτικό μου για να αφιερώσω ενα γερμανικό τραγουδάκι στο χιόνι…) https://dreamsofafairytale.wordpress.com/2017/01/01/άγιε-ήσουν-γενναιόδωρος/
    Όπως ήδη σου είπα, εξαιρετικό το βιντεάκι, μου θυμιζει την ομορφιά κ την ευαισθησία που έχουν οι ταινιες μικρού μήκους του Γιόκα… 🙂 Οσο για το οτι ολα ειναι δώρο, το μεγαλύτερο δώρο των Χριστουγέννων που πήρα ειναι…το βαμπιρακι μου που με ρουφάει 15ωρες το 24ωρο!! 🙂 🙂 Και το πιο απλό πραγμα στη ζωή ομως, ενα λουλούδι, ενα χαμόγελο ή ενα ζεστό πιάτο φαΐ, ειναι απλα δωρο!!… Πολλα ζεστά Αφιλακια κ απο τους τρεις μας μαγισσούλι μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Κατερίνα μου ότι στο βιντεάκι στη πρώτη σκηνή, βλέπουμε μια μανούλα που κρατάει το μωράκι της στην αγκαλιά της; Η γέννηση είναι το πρώτο δώρο που μας δίνεται απ΄ τη ζωή και όλα τα πλάσματα στη Γη γεννήθηκαν με αυτό το δώρο, άσχετα αν λίγοι είναι αυτοί που βλέπουν έτσι τη ζωή… Το δεύτερο δώρο είναι όταν εμείς φέρουμε στη ζωή ένα νέο πλάσμα και το τρίτο είναι όταν το παιδί μας γεννήσει! (εδώ μιλάει και η χαζογιαγιά!) 😛

      ΑΦιλάκια πολύ πολύ ζεστά και στους τρεις σας απ’ το παγωμένο (-6) αλλά επί τέλους ηλιόλουστο βουνό μας! 🙂

  15. Πολύ τρυφερό το βίντεο Στεφανία μου. Συγχαρητήρια στο γιόκα σου που φαίνεται ότι εξελίσσεται σε μετρ του είδους. Σαν μια ταινία μικρού μήκους, απ’ το μαιευτήριο ως το γιορτινό τραπέζι… εξαίσιο! Ζέστανε την καρδιά μας η ανάρτησή σου, γιατί -προσωπικά τουλάχιστον- δεν τον θέλω καθόλου αυτό το χειμώνα 😦

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτός ο χειμώνας Μαρία Κ. φαίνεται πως μας δοκιμάζει όλους και πρέπει να έχεις κλείσει εντελώς τη καρδιά σου για να μη σε θλίβει βαθιά ο πόνος και η δυστυχία που έχει απλωθεί σε όλο τον πλανήτη… Στην Ελλάδα αυτή η δυστυχία είναι δίπλα μας και τώρα με τα χιόνια και τα μεγάλα κρύα πονάει ακόμα πιο πολύ η καρδιά μας…
      Χαίρομαι όμως γιατί υπάρχουν ακόμα πολλοί νέοι που έχουν μέσα τους την ευαισθησία που τους κάνει Ανθρώπους! 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά και εύχομαι να έχουμε μια ήρεμη βδομάδα! 🙂

  16. Ο/Η byelli λέει:

    Το αγαπημένο μου νομίζω από τα κείμενα σου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ με χαροποιεί Έλλη μου, πρώτα η παρουσία σου εδώ και πως σου άρεσε πολύ όλο αυτό… 😉
      Και πώς αλλιώς, όταν αναγνωρίζει κανείς, πως όλα είναι δώρο! 😀

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  17. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Ξανά υπέροχος ο γιος σου. Αγαπημένο μου από όλα του τα βίντεό του παραμένει εκείνο με τα χιόνια, που έφτιαξε από το τίποτα πέρσι τα Χριστούγεννα. Τεράστιο κόλλημα με εκείνο το βίντεο! Φιλιά Στεφανία μου και εύχομαι να μη σας ταλαιπωρήσει άλλο ο χιονιάς.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Ελίνα μου, πως όλες οι δουλειές του γιόκα μου, έχουν την ίδια αύρα; 😉
      Τα περσινά χιόνια ήταν σημαδιακά για κείνον αν και τότε δεν ήξερε πως αυτή η σχέση του θα τελείωνε…

      Τώρα ετοιμαζόμαστε για την ηρωική έξοδο, γιατί εκτός από νερό, (δεν ξεπάγωσαν οι σωληνώσεις!) τελειώνουν και τα φάρμακα του Παραμυθοσυντρόφου! 😛
      Η ομορφιά έχει κόστος!!! 😀

      ΑΦ! 🙂

      • Ο/Η Ελίνα λέει:

        Xαίρομαι που όλα πήγαν καλά και γυρίσατε σπιτάκι σας.
        Λυπάμαι για τον Κ. Ελπίζω να μην πληγώθηκε από αυτό (μου βγήκε το μαμαδίστικό μου τώρα και το νιώθω λες και είναι δικός μου γιος 🙂 ). Δεν ξέρω αν όλες οι ταινίες του έχουν ακριβώς την ίδια αύρα, γιατί εμένα αυτή με τα χιόνια για κάποιο λόγο που δεν τον έχω βρει ακόμη, παρόλο που την έχω δει πάρα πολλές φορές, μου φαίνεται ότι βγάζει ένα πολύ πιο δυνατό και έντονο συναίσθημα από τις άλλες. Σαν να λέει πολλά περισσότερα από αυτά που δείχνει μου φαίνεται. Γι΄αυτό κι έχω κολλήσει τόσο πολύ με αυτήν. Όλο κάτι καινούριο παρατηρώ εκεί μέσα και αυτό το πράγμα δεν έχει τελειωμό. Απίστευτη ταινία.

        Φιλιά πολλά και αληθινά. Να είστε ζεστά

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Πιο πολύ στεναχωρήθηκε η αφεντιά μου… θα δεις και εσύ τη γλύκα όταν θα μεγαλώσουν τα παιδάκια σου! 😉
          Το ξαναείδα μια και είναι τόσο επίκαιρο… άσε που ακριβώς σαν σήμερα το είχε ανεβάσει στο youtube…σατανική σύμπτωση! 😛

          ΑΦ! πάλι με full χιόνι και αναβάλλεται η κάθοδος προς Αθήνα για μπανάκι! 🙂

  18. Ο/Η fantra13 λέει:

    Ξέρεις ότι είμαι φαν του γιου σου οπότε δύσκολα θα δω δουλειά του που να μη μου αρέσει! Θερμά συγχαρητήρια πες του. Αλήθεια ετοιμάζει κανένα καινούριο φιλμάκι μικρού μήκους; 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ χαίρομαι Φανή μου που και εσύ είσαι φαν της δουλειάς του! 😉
      Μήνες τώρα ετοιμάζει για την κρατική EΡT 2 μια σειρά ντοκιμαντέρ σχετικά με το κινούμενο σχέδιο, ξεκινάει την άλλη βδομάδα και θα φροντίσω να κάνω σχετική ανάρτηση!
      Έχει ανακοινωθεί για τις 15/1 στις 18.30 και αν είσαι ακόμα στη πατρίδα, ελπίζω να την δεις! 😉

      ΑΦιλιά παγωμένα, αλλά με χαμόγελα που η ηρωική έξοδος πέτυχε, παρόλο που εξακολουθούμε να μην έχουμε νερό! 🙂

  19. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Η ευαισθησία που κρυβει μέσα του ο Κωνσταντίνος σου βγαίνει και στις δουλειες του Στεφανια μου όλες έχουν μέσα τους αυτο το συναισθημα και περναει και στον κοσμο που τις βλεπει και στις διαφημησεις του και στις ταινιες του..πιο όμορφα δεν θα μπορουσε να μας κανει να καταλαβουμε … οτι όλα ειναι ενα δωρο τελικα.. μαγισσούλα μου μακαρι να το βλεπαμε ετσι… πολλα γλυκα φιλια απο το χιονισμενο Ηράκλειο στην αυλή μου που βρισκεται διπλα στο λιμανι μετα απο 35 χρονια ξαναείδαμε χιονι μακαρι να μπορουσαν να σου βαλω φωτο…χα..χα.. !! φιλακια ζεστα μεσα στην παγωνια…!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φαντάσου Ρούλα μου, για να έχετε εσείς χιόνια στο Ηράκλειο, τι γίνεται σε μας που είμαστε στο μάτι της «Αριάδνης» (Στη γραμμή της Εύβοιας!)… Τι όνομα και αυτό που έδωσαν σ’ αυτό το ψύχος που δεν λέει να πάει κατά Τουρκία και να τελειώνουμε, μπας και έχουμε νεράκι… πάντως αύριο με βλέπω να πηγαίνω στην Αθήνα για μπανάκι! 😛

      Αλλά όχι γκρίνια, έχουμε το δώρο της υγείας μας, της στέγης και του φαγητού! 😉

      ΑΦιλιά πολλά με μια ζεστή αγκαλίτσα! 🙂

  20. όλα είναι δώρο! υπέροχο βιντεάκι! βλέπω ακριβώς αυτό που λες ότι πνέει η ίδια αύρα που έχουν όλες οι δουλειές του… είχα δει παλιά τις μικρές χαρές υπέροχο και αυτό είχα κάνει ανάρτηση και στο μπλόγκ που είχα τότε… μαγικές δουλειές τέτοιες δουλειές λείπουν γενικώς!!! συγχαρητήρια για τον γιο σου! υπομονή για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε με το χιόνι! ΑΦιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η υπομονή μαθαίνεται και εμείς σ’ αυτό το υψόμετρο (500μ) έχουμε περάσει και χειρότερα για πάρα πολλές μέρες και αν τώρα είχαμε και νερό, τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο απλά και υποφερτά! 😛
      Μη ξεχνάμε επίσης πως πάντα θα υπάρχουν «Μικρές Χαρές»!!! 😉

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι! 🙂

  21. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Πόση τρυφερότητα μέσα σε ένα μόλις λεπτό!!
    Υπέροχο βιντεάκι!
    Και πόσα χιόνια!!
    Καλή χρονιά Στεφανία μου, κάθε καλό στο σπιτικό σου 🙂

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Παρόλα τα ζόρια και τις δυσκολίες μας, Τζίνα μου, το τοπίο είναι υπέροχο και μάλιστα σκεφτόμουν πως θα μπορούσες να φωτογραφήσεις όλη αυτή την ομορφιά… αλλά οι δρόμοι είναι ακόμα παγωμένοι και από αύριο έρχεται και δεύτερο κύμα χιονιού! 😛

    Και εσύ να έχεις μια χρονιά έτσι όπως την ονειρεύεσαι! 😉

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και ζεστά! 🙂

  23. Ο/Η aristea k λέει:

    Πολύ όμορφη και τρυφερή η δουλειά του Κωνσταντίνου σας Στεφανία μου!
    Το απόλαυσα το βιντεάκι ( μάλιστα έπιασα τον εαυτό μου να μην θέλει να τελειώσει τόσο γρήγορα ! ☺)
    Εύχομαι να αντέξετε τις δυσκολίες του χιονιά και να απολαύσετε τις μικρές, λευκές σας στιγμές σαν μικρά παιδιά♥
    Φιλάκια καρδιάς!

  24. Ο/Η womaneditor λέει:

    Αν έχεις κάτι να πεις και ταλέντο, ό,τι φτιάξεις θα είναι ένας μικρός θησαυρός.
    Ας αφεθούμε στην ομορφιά της φύσης, στη δύναμη της αλληλεγγύης και στην τρυφεράδα ενός παιδικού χαμόγελου!

    Φιλιά! Καλό βράδυ, Μαγισσούλα μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις απόλυτα δίκαιο Αλεξάνδρα μου, πως για το καλό μας πρέπει ν΄ αφηνόμαστε στην ομορφιά της φύσης και να μη ξεχνάμε πως όλοι μας έχουμε μέσα μας ένα παιδί που θέλει τρυφερότητα, αγκαλιές, ενθάρρυνση και Αγάπη! 😉

      ΑΦιλιά ηλιόλουστα και χαμογελαστά (και ας είμαστε ακόμα 5 μέρα χωρίς νερό)! 🙂

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μετά από πολλές πολλές ταλαιπωρίες περίπου δέκα ημερών λόγω χιονιά Αριστέα μου, είναι η πρώτη βραδιά που χαλαρώνουμε μια και επί τέλους τρέχει λίγο νεράκι και το θερμόμετρο έδειξε πάνω από Ο! 😛
    Εύχομαι και εσύ πια να χαλαρώνεις μετά από τόση δουλειά! 😉

    ΑΦιλιά χαλαρά και χαμογελαστά! 🙂

Σχολιάστε

