Έχετε δει…

Έχετε δει, πώς αλλάζει η ζωή απ’ τη μια στιγμή στην άλλη;

Και πώς γιορτάζει κανείς τα γενέθλια του;

Πώς συγχρόνως γιορτάζει το τέλος μιας πολυήμερης ταλαιπωρίας, λόγω χιονιού και έλλειψης νερού;

Η Enya, μου έδωσε τη λύση μ’ ένα τρυφερό χειμωνιάτικο τραγούδι!
.

.

«Άσπρη Είναι Η Νύχτα Τον Χειμώνα»

‘Εχετε δει το γκι;
Γεμίζει τη νύχτα με φιλιά.
Έχετε δει το νέο λαμπερό αστέρι;
Γεμίζει τη καρδιά σας με ευχές.
Έχετε δει το φως των κεριών;
Λάμπει από κάθε παράθυρο.
Έχετε δει από πάνω το φεγγάρι;
Φωτίζει με ασήμι τον ουρανό.
.

Πράσινο είναι το γκι
Και κόκκινο είναι το πουρνάρι,
Ασημί είναι πάνω στ’ αστέρια
Που λάμπουν για όλους.
Χρυσό είναι το φως των κεριών και
πορφυρό στα κάρβουνα.
Άσπρο τη νύχτα του χειμώνα
Αυτά είναι που όλοι θυμόμαστε.
.

Έχετε ακούσει όλα τ΄αγόρια ν’ αναστενάζουν
Όταν όλα τα κορίτσια κάνουν πατινάζ;

Έχετε ακούσει το τρυφερό κλάμα της καρδιάς
‘Οσο διάστημα περιμένουν;
.

Πράσινο είναι το γκι
Και κόκκινο είναι το πουρνάρι,
Ασημί είναι πάνω στ’ αστέρια
Που λάμπουν για όλους.
Χρυσό είναι το φως των κεριών και
πορφυρό στα κάρβουνα.
Άσπρο τη νύχτα του χειμώνα
Αυτά είναι που όλοι θυμόμαστε.
.

Έχετε δει τα παιδιά που παίζουν;
Τα μικρά χεράκια έχουν παγώσει!
Έχετε δει πώς βιάζονται να γυρίσουν σπίτι,
όταν ξαφνικά χιονίζει!
.

Πράσινο είναι το γκι
Και κόκκινο είναι το πουρνάρι,
Ασημί είναι πάνω στ’ αστέρια
Που λάμπουν για όλους.
Χρυσό είναι το φως των κεριών και
πορφυρό στα κάρβουνα.
Άσπρο τη νύχτα του χειμώνα
Αυτά είναι που όλοι θυμόμαστε.
.

Ακούσατε τις καμπάνες να κτυπούν;
Αντιλαλούν την ιστορία τους!
Ακούσατε τη χορωδία να τραγουδάει;

Δόξα! Δόξα! Δόξα!

.

  gateau-aux-framboises-et-au-chocolat-blanc

 

Και γενέθλια χωρίς τούρτα δεν «λέει»:
Και λόγω ημερών την διάλεξα ολόλευκη!

.

 

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

48 απαντήσεις στο Έχετε δει…

  1. Ο/Η syros2js λέει:

    Μια φωνή-διαμάντι από την Ιρλανδία! Υπέροχη!
    Στεφανία μου, να σε χαιρόμαστε! Να είσαι γερή, να έχεις πολλή αγάπη μέσα σου και πλάι σου και να μη χάσεις ποτέ, ούτε ένα τόσο δα μικρό κομματάκι της μαγικής σου ψυχοσύνθεσης!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και γιορτινά!
    Bon anniversaire!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χρόνια τώρα η Enya Γιάννα μου, είναι απ΄τις αγαπημένες μου, όπως εξάλλου και όλη η Κέλτικη μουσική! 😉
      Ευχαριστώ για την όμορφη ευχή που έχει να κάνει με τη ψυχοσύνθεση γιατί και η ίδια είναι κάτι που εύχομαι στον εαυτό μου, μια και όλα ξεκινούν απ΄τη ψυχοσύνθεση μας! 😛
      ΑΦιλιά πολλά όπως και πολλά bisous de coeur! ❤

  2. Ο/Η Levina λέει:

    Χρόνια πολλά κ ευτυχισμένα Στεφ μου ¯¨˜“ª¤.☆¤ª“˜¨¨˜“ *¨¯¨˜“ª¤.☆¤ª“˜¨¨˜“ *¨
    να είσαι γερή και δυνατή εσύ κ ο σύντροφος της ζωής σου να χαίρεστε ο ένας τον άλλο…
    Ταλαιπωρηθήκαμε ολίγον τι αυτή την δόση με τις παγωνιές μας προσωπικά νοιώθω λες κι έκανα τρίαθλο και τώρα χρειάζομαι μόνο ύπνο.
    *♥**•.¸♡¸.•*♥*•.¸¸.•*♡*• .¸¸♥♡.Φιλιά πολλά γεμάτα ζάχαρες *♥**•.¸♡¸.•*♥*•.¸¸.•*♡*• .¸¸♥♡.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Εύη μου, για τις τρυφερές ευχές σου, τις έχω τόσο ανάγκη μετά απ’ τις ταλαιπωρίες που περάσαμε και οι δυο, όπως ξέρεις και εσύ μια και είμαστε γειτόνισσες ή κοντοχωριανές με 4 χιλ απόσταση!… και τώρα αξίζουμε την ξεκούραση… τουλάχιστο ψυχολογικά! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και πολύ ζαχαρωμένα! ❤

  3. *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` X Ρ Ο Ν Ι Α Σ Ο Υ Π Ο Λ Λ Α!!!
    Υπέροχη η πάνλευκη τούρτα σου Στεφανία μου και οι στίχοι που διάλεξες να τη συνοδεύουν.
    Τις πιο γλυκές ευχές μου για τα γενέθλιά σου!
    Με όλη μου την αγάπη και την εκτίμηση ❀ ✿ ❁

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σ’ ευχαριστώ Μαρία Κ. μου, οι ευχές σου πάντα μου δίνουν τη δύναμη να συνεχίσω να «εργάζομαι» για το καλό! 😉
      Η τούρτα είναι από άσπρη σοκολάτα και καρύδα και πολύ θα ήθελα να μπορούσαμε να την γευτούμε μαζί από κοντά!!! 😛

      ΑΦιλιά πάντα με πολύ αγάπη! ❤

  4. Ο/Η lefti λέει:

    Χρόνια σου πολλά Στεφανία μου! 🙂 🎇🎇🎇🎆🎇🎇🎇
    Nα έχεις υγεία αγάπη, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν κι εκτιμούν, κι εμείς μαζί!
    ΑΦιλιά πολλά πολλά 💋 και όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι όμορφα σχεδιάκια (ή όπως λέγονται!) Ελευθερία μου, είναι αυτά που συνοδεύουν τις όμορφες ευχές σου! 😛
      Πολύ σ’ ευχαριστώ για την αγάπη που μου στέλνεις! 😀

      ΑΦιλιά και στον Αριστοτέλη και να έχετε ένα δημιουργικό Σαββατοκύριακο! ❤ ❤

  5. Ο/Η Poupermina _ λέει:

    Χρόνια Πολλά μάγισσα ΑνιΦάδα! Πολύχρονη και λαμπυριστή.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν υπάρχει καλύτερη ευχή για μένα Πουπερμίνα μου, από το να είμαι λαμπυριστή όσο για το πολύχρονη είμαι ήδη!!! 😉
      Όσο για τις ΑνυΦάδες χιονιού… ας μείνουν καλύτερα στο τραγούδι της Enya! 😛

      ΑΦιλιά λαμπυριστά και χαμογελαστά απ΄την ΑνιΦάδα! ❤

  6. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Χρόνια πολλά με πολλές γλυκές ημέρες, χωρίς ταλαιπωρίες. Βίον ανθόσπαρτον, χιόνι που λιώνει, γιασεμί ανθισμένο, καλοκαίρι τριανταφυλλένιο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ ηλιογράφε μου, για τα ευωδιαστά χρόνια πολλά! 😀
      Το χιόνι σιγά σιγά λιώνει και τώρα ήρθε η σειρά να περιποιηθώ τα λουλουδάκια που το χιόνι ταλαιπώρησε! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και χαμογελαστά! ❤

  7. Ο/Η μαριελα λέει:

    Ωωωωωωωωωωωωω!!!!! Γεννέθλια έχει το μαγισσάκι μας το καλό!!!!
    Να είσαι γερή και τυχερή και χαρούμενη και η ζωή σου να είναι γεμάτη από μοναδικές στιγμές κι ας είναι και λίγο ζόρικες (βλέπε χιόνι) καμιά φορά…. σύντομα θα βγει ο ήλιος ξανά, το ξέρεις άλλωστε ίσως και καλύτερα από εμένα!!!
    Φιλάκια μαγισσένια και του χρόνου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μάθαμε πια Μαρία Ελπίδα μου, πως πίσω απ΄τα σύννεφα ο ήλιος πάντα λάμπει! 😀
      Μάθαμε επίσης πως όταν δεν έχεις νερό για μέρες, το εκτιμάς και το απολαμβάνεις πολύ περισσότερο! 😛
      Ευχαριστώ για τα φιλάκια και τις μαγισσένιες ευχές! 🙂

      ΑΦιλιά με όλη μου την Αγάπη! ❤

  8. Ο/Η μαριελα λέει:

    Το γλυκό είναι… κόλαση! αν περισσέψει κράτα μου άλλο ένα κομμάτι πλίιιιιιιιιιιιζ!!

  9. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Ωωωωω (χ) είδες τι πάθαμε με το χιόνι ,σε είχαμε έννοια και ξεχάστηκαν τα γενέθλια .
    Πόσο χαίρομαι που έληξαν τα βάσανα .
    Χρόνια πολλά γεμάτα ουσία και αγάπη και δύναμη και σοφία να προσπερνάς τα εμπόδια και να συνεχίζεις χαρούμενη το μαγικό ταξίδι !!!

    Το γλυκό σκέτο ποίημα (όπως το’πε ο Ηλιογράφος ) και το πολύ χιόνι θα φέρει την ωραιότερη άνοιξη !!!

    Τα πιο αγαπησιάρικα (και ζεστάαααα ) φιλιά !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Ξωτικούλη μου, με αυτά και με εκείνα δεν πέρασα απ΄το γνωστό μας, μπλογκοστέκι, αλλά θα εμφανιστώ σύντομα με πιο πολλά χαμόγελα! 😀
      Ευχαριστώ για τις όμορφες σου ευχές και εύχομαι με τη σειρά μου, καλή δύναμη σε ότι κάνεις! 😉

      ΑΦιλιά πολύ πολύ ζεστά και αγαπησιάρικα! ❤

  10. Ο/Η aristea k λέει:

    Μια αιγοκερίνα με καρδιά μαρουλιού και πνεύμα λιονταρίσιο!
    Πολύχρονη και πάντα χαρούμενη!
    Πάντα να πετάς μαγικά πάνω στο φανταστικό σου σκουπόξυλο
    και να μας φέρνεις τα καλύτερα εδώ ☺
    Πολλά φιλιά Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Αριστέα μου, η Γαλλίδα μαμά έλεγε πως έχω καρδιά αγκινάρας γιατί ήμουν μόνιμα ερωτευμένη… με τα χρόνια φαίνεται πως έγινε μαρουλιού!!! 😉
      Έχει «πλάκα» γιατί ως αιγοκερίνα έχω ωροσκόπο στο λιοντάρι! 😛

      Ευχαριστώ για τις τρυφερές ευχές σου και ελπίζω πως το σκουπόξυλο μου πάντα θα με ταξιδεύει σε κόσμους ονειρικούς! 😀

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα τρυφερά! ❤

  11. Ο/Η Ελίνσ λέει:

    Χρόνια σου πολλά!!!!! Με πολλή αγάπη οι ευχές μου

  12. Ο/Η womaneditor λέει:

    🎉 Χρόνια σου πολλά, Μαγισσούλα μου! 🎂 Να είσαι γερή και δυνατή και χαρούμενη και δημιουργική. Και να ‘χεις πάντα αυτό το μεγάλο, ειλικρινές χαμόγελο! 🍬
    Μου αρέσουν πολύ αυτές οι μελωδίες και η λευκή σοκολάτα: πέρασα υπέροχα στα γενέθλιά σου! ❤

  13. Ο/Η dodo λέει:

    Προσθέτω και τις δικές μου ευχές, να τα εκατοστήσεις έτσι, όπως είσαι, δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σ’ ευχαριστώ Dodoula μου αγαπημένη για τις ευχές σου! 😀
      Παίρνω στα σοβαρά το θέμα αλλαγής και αντεύχομαι το ίδιο και για σένα! 😛

      ΑΦιλιά ανάλαφρα και χαμογελαστά! ❤

  14. Ο/Η Ariadni St. λέει:

    Καλη χρονιά!
    Χρονια Πολλά με υγεία και χαμόγελα και ό,τι ποθεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλι γλυκό!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μόλις επέστεψα από τ’ όμορφο σπιτικό σου Αριάδνη μου, ήθελα να σε διαβάσω πριν σ’ ευχαριστήσω για τις τρυφερές ευχές σου! 😉
      Σε σκεφτόμουν αυτές τις καιρικά ζόρικες μέρες γιατί το ψυχρό κύμα που σάρωσε τη χώρα τ’ ονόμασαν Αριάδνη! 😛

      ΑΦιλιά πολύ ζεστά και τρυφερά! ❤

  15. Ο/Η To love life for what it is λέει:

    Οι νότες εξερράγησαν και έντυσαν στα χαρούμενα την ανάρτηση, οι στίχοι τη στόλισαν με όλα τα χρώματα τα γιορτάρικα! Τι χειμωνιατικο-μαγικά που έκανες τα γενέθλιά σου: ξανάφερες τα Χριστούγεννα! Χρόνια σου ευτυχισμένα και πολλά, Μαγισσούλα! (Πωπω, τι υπέροχη που φαίνεται η τούρτα!!! Βασίλισσα του χιονιού!)
    Φεύγω με πλατύ – πλατύ – πλατύ χαμόγελο, μετά και από την ακρόαση του τραγουδιού της Enya (που δεν το είχα ξανακούσει, αν και η Enya είναι μια πολύ αγαπημένη μου τραγουδίστρια)! Μού έφτιαξες το κέφι! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις δίκιο Διονυσία μου, το τραγούδι της Enya που ούτε η ίδια γνώριζα, έχει μια γεύση Χριστουγέννων… με τα πράσινα γκι όπου η παράδοση θέλει να φιλιέσαι από κάτω για καλή τύχη! 😉
      Ομολογώ πως λιγάκι με παίδεψε η μετάφραση των στίχων αλλά νομίζω πως έφεραν μια γιορτινή και πολύχρωμη αίσθηση! 😛
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσε και η ολόλευκη τούρτα! 😀

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα καρδιάς! ❤

  16. Ο/Η Evi λέει:

    Μαγισσούλα μου πολύχρονη και πλημμυρισμένη πάντα από αγάπη και ευτυχία εύχομαι!!! Η τούρτα σου φαίνεται υπέροχη!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ πολύ σ’ ευχαριστεί Εύη μου, η μαγισσούλα για τις όμορφες ευχές σου! 😉
      Ξέρεις ποιο είναι το καλό με τις μαγισσούλες, δεν γερνούν ποτέ!!! 😛

      ΑΦιλιά ζεστά και πολύ χαρούμενα! ❤

  17. Ο/Η Βre Melaxrinaki λέει:

    Ωωωωω!!! Γενέθλια έχουμε?
    Στεφανία μου, χρόνια σου καλά και όπως τα θες!
    Οι επιθυμίες σου, ευχή μου.
    Η τούρτα σου, αν και είμαι της σοκολάτας, υπέροχη!
    Φιλιά πολλάαααααααααααα ♥

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η τούρτα Ματίνα μου, είναι απ΄έξω με άσπρη σοκολάτα και νυφάδες καρύδας και μέσα με 100% σοκολάτα, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική μια και είμαι (λιγουλάκι!) εθισμένη στη πραγματική σοκολάτα (75%)! 😛

    Ευχαριστώ για τις γιορτινές ευχές σου, εύχομαι να είσαι και εσύ πάντα καλά για να μοιραζόμαστε ότι μας δίνει χαρά! 😀

    Πολλά πολλά ΑΦιλιάααααααααααααααααααααααααααα σου στέλνω! ❤

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Απ΄ τα πιο όμορφα video είναι αυτά όπου βλέπουμε μια κοπέλα να φτιάχνει με άμμο υπέροχα τοπία και τώρα και ευχές! 😀
    Πολύ σ’ ευχαριστώ μυστήριο κορίτσι για το υπέροχο αυτό video! 🙂

    ΑΦιλιά ποιητικά και πολύ χαμογελαστά! ❤

  20. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Τι υπέροχο τραγούδι!
    Να σε χαιρόμαστε μαγισσούλα μου και ας άργησα να έρθω να σου ευχηθώ, ήμουν άρρωστο και δεν είχα μπει αυτές τις μέρες.
    Θα σου τραγουδήσω όμως το τραγουδάκι για να επανορθώσω:
    Να ζήσεις μαγισσούλα και χρόνια πολλά, και πάντα να κάνεις πολλά μαγικά, παντού να σκορπίζεις της γλυκύτητας σου το φως και όλοι να λένε πως ο κόσμος με σένα είναι μαγικός!
    Σε Καλοκυριακίζω και σου στέλνω ένα μεγάλο εορταστικό φιλί! ❤

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ω! μα τι τυχερή που είμαι, έχω τραγουδάκια, όμορφα λογάκια και τώρα και ποιηματάκι! 😛
    Ευχαριστώ Μαρινάκι μου για τις ευχές σου, πριν λίγο ήμουν στο σπιτικό σου και σου έγραψα σχετικό σχόλιο… ,με λίγο black χιούμορ! 😀

    ΑΦιλιά ηλιόλουστα ακόμα (?) και καλή μας Κυριακή! ❤

  22. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Να μην με παρεις με το σκουπόξυλο Μαγισσουλα μου που ήρθα κατοπιν γενεθλιων… δεν παιζει .. αν δεν ειναι την ιδια μερα οι ευχες αλλα..εγω θα τις πω και ελπίζω να πιασουν εστω και καθυστεριμενες φιλεναδα.. να τα εκατοστησεις…:) να είσαι γερή δυνατη να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου και εμεις μαζι τους….να ερχομαστε εδώ στο χωρο σου για πολλά πολλά χρονια..σου στελνω εκατο γιορτινα καθυστεριμένα φιλακιαααα!! :)<3 ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το σκουπόξυλο της μαγισσούλας και λόγω χιονιού και τώρα λόγω ατελείωτης βροχής, θέλει σέρβις!!! 😛
      Θα σε παρακαλούσα να μην απολογείσαι κάθε φορά που έρχεσαι καθυστερημένα γιατί εμείς οι γιαγιάδες έχουμε χιλιάδες υποχρεώσεις και το blogging όσο και αν μας αρέσει δεν είναι η προτεραιότητα μας, έτσι δεν είναι; 😉
      Αυτό που έχει σημασία είναι οι ευχές και πολύ πολύ σ’ ευχαριστώ γι αυτές! 🙂

      Σου στέλνω όλη μου την αγάπη με χίλια ΑΦιλιά! ❤

  23. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Ωωωωωω!!! Για δες!!!! Τι έχουμε εδώ? Έχασα το σβήσιμο των κεριών???
    Την τούρτα όμως την πρόλαβα!!! Επομένως προλαβαίνω να πω και τις ευχές μου. 🙂
    Στεφανία μου,
    Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά να χορεύεις ανάλαφρα τα βήματα της ζωής, να ψιθυρίζεις «δυνατά» τους στίχους της και η ψυχή σου να ευφραίνεται με τα μικρά και μέγιστα συγχρόνως!!!
    Τώρα καταλαβαίνω το χθεσινοβραδινό σου Ευχαριστώ!!!
    Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
    Χρόνια πολλά, εύρωστα, δημιουργικά, ταξιδιάρικα, ανθεκτικά, ευτυχισμένα!!! Χρόνια όμορφα!!!
    Ευχές χωρίς αγκαλιά είναι «κουτσουρεμένες» ευχές.
    Την πιο ανοιχτή και σφιχτή αγκαλιά μου σου στέλνω.

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αγαπημένη μου Ζωή, πολύ σ’ ευχαριστώ πρώτα για τις εύρωστες, δημιουργικές, ταξιδιάρικες, ανθεκτικές και τρυφερές ευχές σου. Στη συνέχεια ένα δεύτερο ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μου σκέψεις και προβληματισμούς! 😉

    Τώρα που σου γράφω ετοιμάζομαι να πάω στης μητέρας μου (είναι η σειρά μου) και ρίχνει καρεκλοπόδαρα, αλλά αυτό δεν μ’ εμποδίζει να σου στείλω μια τεράστια αγκαλιά καρδιάς! ❤

    • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

      Όταν το μοίρασμα είναι αμφίδρομο Στεφανία μου, γίνεται αβίαστα, ανάλαφρα, λυτρωτικά.

      Κάθε φορά που μου γράφεις πως ετοιμάζεσαι για επίσκεψη στη μητέρα σου, σκέφτομαι πόσο θα μου άρεσε, τώρα που η ψυχή της αναπαύεται, να είχε φτιάξει αν μπορούσε κι αυτή ένα blog, να τρέχω εκεί και να τρυπώνω μέσα στις σκέψεις της, να δω τον κόσμο με τα μάτια της, να διδαχτώ από την εμπειρία της ζωής της. Να καταλάβω τον Άνθρωπο-μητέρα. Να λέω και να παρηγορεί. Να λέω και ν’ ακούει. Να …

      Καλά να περνάς και να μεγαλώνεις όμορφα και γαληνεμένα!!!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Ευχαριστώ και πάλι Ζωή μου, σκοπός της ζωής μου είναι πλέον να μην επιτρέπω σε κανένα να κηλιδώσει τον εσωτερικό μου κόσμο και ξέρω πως και σε αυτό είμαστε μαζί! ❤

  25. Ο/Η a stylish choice λέει:

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ πολύ σ΄ευχαριστώ, να είσαι και εσύ πάντα καλά για να βρισκόμαστε σε ότι μας προβληματίζει και σε ότι μας χαροποιεί! 🙂

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα καρδιάς! ❤

  26. Ο/Η Memaria λέει:

    Με αγαπημένο τραγούδι, η Enya είναι μεγάλη μου αδυναμία, γιόρτασες τα γενέθλιά σου κι εγώ έρχομαι για άλλη μια φορά καθυστερημένη για να αφήσω όμως τις θερμότερες ευχές μου για χρόνια πολλά, χρόνια καλά και δημιουργικά!!
    Να σε χαιρόμαστε!!
    Φιλιά πολλά!!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Στην όμορφη μας μπλογκογειτονιά, Μαρία (me) μου, δεν «παίζουν» ηλικίες, επαγγέλματα, τοποθεσίες, ιδιότητες και φυσικά ούτε χρονικά όρια γιατί είμαστε υπεράνω!!! 😛
    Έτσι τίποτα δεν είναι καθυστερημένο! 😉
    Χίλια ευχαριστώ που είσαι εδώ (ακόμα!) μετά από αρκετά χρόνια και μου στέλνεις τις ευχές σου!

    Πολλά πολλά χαρούμενα ΑΦιλιά! ❤

Σχολιάστε

