Ευχαριστώ!

attraction

.

Ξέρετε πως υπάρχουν άτομα που το «ευχαριστώ» το θεωρούν περιττό ή ένδειξη καθωσπρεπισμού ή τυπικότητας;
.
Μήπως καλό θα ήταν να επανεξετάσουμε όλα αυτά που έχουμε και που δεν τους δίνουμε καμιά σημασία, γιατί τα θεωρούμε δεδομένα;

Και μήπως θα άξιζε να πούμε ένα «ευχαριστώ»  στη  Ζωή για τα τόσα,
πολλά, πάρα πολλά, που μας έχει προσφέρει,
που καθημερινά μας προσφέρει και συνεχίζει  ασταμάτητα να μας προσφέρει,
χωρίς να μας ζητάει σε αντάλλαγμα το παραμικρό;

Το παρακάτω τραγούδι ευχαριστεί τη Ζωή και το είναι πανέμορφο!

.

.

Ευχαριστώ τη Ζωή που μου έδωσε τόσα…

Ευχαριστώ

Ευχαριστώ

Ευχαριστώ

 

*

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

36 απαντήσεις στο Ευχαριστώ!

  1. Ο/Η μαριελα λέει:

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…. που υπάρχεις στη ζωή μου με τον τρόπο σου!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ γι αυτό το πρώτο σχόλιο που μου έφερε δάκρυα στα μάτια…
      Αλλά δικό μου είναι και το ευχαριστώ Μαρία Ελπίδα μου, που πρώτα με την φιλία σου όπως και με τη ζωγραφική σου, έχεις έρθει κοντά μου! 😀

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! ❤

  2. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Αχ, Στεφανία! Τι ωραίο να το λέμε! Κι εγώ σε ευχαριστώ κι εσένα και όλους τους άλλους χαρούμενους, γλυκείς και αισιόδοξους ανθρώπους που υπάρχουν στη γη και την ομορφαίνουν. Ευχαριστώ επίσης την τεχνολογία που μας φέρνει πιο κοντά με τους ανθρώπους (καλή ώρα τώρα). Το σκεφτόμουν αυτό έντονα στις γιορτές. Έχω φίλες από μαθήτρια, που μπορεί να έχω και 2 χρόνια να τις συναντήσω από κοντά, γιατί έτσι είναι οι ζωές πια….γρήγορες και συνεχώς γεμάτες, που όμως είναι οι πρώτες που θα πάρω τηλέφωνο όταν συμβεί κάτι σημαντικό. Και πάντα είναι σαν να είχαμε βρεθεί μόλις το προηγούμενο απόγευμα. Αυτή η αβίαστη αγάπη και ζεστασιά που νιώθεις στις σχέσεις με μερικούς ανθρώπους , που ξέρεις πως και ήπειρο να αλλάξεις η φιλία θα μείνει και θα διατηρηθεί όσα χρόνια κι αν περάσουν, με κάνει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη ευγνωμοσύνη! Σε ευχαριστώ επίσης για τις όμορφες ζωγραφιές σου που μου έχουν χαρίσει πολλές φορές ωραία συναισθήματα, για όσες φορές μου έχεις δώσει τα φώτα σου σαν πιο έμπειρη μαμά και γιατί με έχεις εμπνεύσει στο να βλέπω πόσο απλά όμορφη είναι η ζωή χωρίς άγχος και ζώντας το τώρα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Ελίνα μου, πόσα ευχαριστώ μπορούμε να πούμε, όταν αισθανόμαστε ευγνωμοσύνη και αναγνωρίζουμε πόσα μας έχει δώσει η Ζωή; 😉
      Όμως, καλό είναι να συνειδητοποιήσουμε πως τίποτα απ΄ ότι έχουμε αποκτήσει έχει έρθει από μόνο του… Ναι, σίγουρα η τεχνολογία όταν γίνεται σωστή χρήση βοηθάει, αλλά αν εμείς οι ίδιοι δεν μπούμε στο κόπο να αναζητήσουμε συμμαθητές ή δεν φοβηθούμε ν’ ανοίξουμε τη καρδιά εκεί που το αισθανόμαστε, δεν νομίζω πως η ζωή θα είναι πολύ ευσπλαχνική μαζί μας…
      Δεν λένε, πως ότι δίνεις, παίρνεις, έτσι είναι και συνήθως παίρνεις τα τετραπλάσια και αυτό ισχύει και με αυτούς που βλάπτουν! 😛
      Εμείς και κανένας άλλος δεν είναι υπεύθυνος για τη ζωή μας και γι αυτό ας λέμε και ένα μπράβο στον εαυτό μας, όταν η ζωή μας, κιλά ομαλά! 🙂
      Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψες στη πράξη, πόσο σημαντικό είναι να ζει κανείς στο τώρα γιατί τώρα ζούμε και κανείς δεν μας εγγυάται πως αύριο θα είμαστε ακόμα εδώ! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και μ’ ένα τεράστιο ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις! ❤

  3. Ο/Η aswtos λέει:

    ευχαριστω που σε διαβαζω

  4. Ευχαριστώ όλους εκείνους που γελούν με τα όνειρά μου … εμπνέουν τη φαντασία μου … Ευχαριστώ όλους όσους με γεμίζουν ψέματα … μου δίνουν τη δύναμη της αλήθειας … Ευχαριστώ όλους εκείνους που δεν έχουν πιστέψει σε μένα … μου έμαθαν πως μετακινούνται τα βουνά. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πολεμούν… προκαλούν το θάρρος μου… Ευχαριστώ όλους εκείνους που ήθελαν να μου επιβάλουν περιορισμούς. μου δίδαξαν την αξία της ελευθερίας . Ευχαριστώ όλους όσους μου έχουν προκαλέσει σύγχυση… έχει γίνει σαφής η θέση μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν εγκαταλείψει… Μου έδωσαν χώρο για να δημιουργήσω. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν προδώσει, όσους καταχράστηκαν τα αισθήματα μου.μου επέτρεψαν να είμαι προσεκτικός. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν βλάψει. Με έμαθαν να αναπτύσσομαι μέσα από τον πόνο. Ευχαριστώ όλους εκείνους που διαταράσσουν την ηρεμία μου δημιουργώντας μου προβλήματα. Mου έδωσαν δύναμη να τα αντιμετωπίζω. Ευχαριστώ όλους εκείνους που με έριξαν στο έδαφος. Μου έδωσαν την ευκαιρία και τη δύναμη να μάθω να σηκώνομαι. Ευχαριστώ όλους εκείνους που έχουν κερδίσει εις βάρος μου…μου έδειξαν ότι όλοι είναι σε θέση να χάσουν. Το πιο σημαντικό. θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με αγαπούν όπως κι εγώ.

    Από το Εγχειρίδιο του Πολεμιστή του Φωτός του Paulo Coelho
    υπέροχο το τραγούδι!
    καλημέρες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Ένα άλλο μεγάλο ευχαριστώ που παρέθεσες τα «ευχαριστώ» του Coelho, είχα αποθηκεύσει το κείμενο αλλά δεν το έβαλα για να μη γίνει μεγάλη η ανάρτηση και κουράσει! 😛
      Αν προσέξεις όλα τα ευχαριστώ τα λέει ο Coelho γιατί μέσα από το πόνο, την απόρριψη, την απογοήτευση και την προδοσία πήρε μαθήματα Ζωής! 😉

      Το πιο σημαντικό: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με αγαπούν όπως κι εγώ»!

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά ακόμα ευχαριστώ! ❤

  5. Ο/Η Margo λέει:

    Λατρεμένο τραγούδι. Μου αρέσει πολύ στην εκτέλεση με την Mercedes Sosa https://www.youtube.com/watch?v=cIrGQD84F1g&index=5&list=PLB20AD483ECC00293
    Μάλιστα το έχω φυλαγμένο σε μια ανάρτηση που δεν έχω δημοσιεύσει ποτέ μαζί με μερικές ακόμη. Με λίγα λόγια γράφω αλλά δεν το λέω πουθενά 😉
    Πόσες φορές έχω συντονιστεί μαζί σου καλή μου Άινάφετς. Ευχαριστώ πάντα… κι όταν έμαθα να νιώθω ευχαριστώ σε όλα τα δύσκολα σαν να βάθυνε η ζωή μου. Λατρεύω αυτό το τραγούδι…

    Πολλά φιλιά με αγάπη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και σε μένα Margo μου, αρέσει πιο πολύ η Mercedes Sosa και σ’ ευχαριστώ που έβαλες το link, αλλά διάλεξα την Yasmin Levy γιατί έχει Ελληνικούς υπότιτλους και η αξία του τραγουδιού βρίσκεται στον υπέροχο στίχο! 😉

      Χμ! Τώρα δεν μπορώ να πω πως χαίρομαι που δεν δημοσιεύεις αυτά που γράφεις… αλλά για να το κάνεις σίγουρα έχεις τους λόγους σου, ελπίζω πως κάποια στιγμή αυτό θ’ αλλάξει μια και κανείς «παλιός» δεν ξεχνά τι γινόταν με τις αναρτήσεις σου! 😛

      Είναι αλήθεια πως όλα αυτά τα χρόνια είμαστε συντονισμένες στα ίδια μήκη κύματος και ας μην έχουμε ακόμα συναντηθεί από κοντά… αυτό είναι και ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ που μπορούμε να πούμε στη Ζωή! 😉

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά και στα μαγισσόπουλα σου! ❤ ❤ ❤

  6. Ο/Η dodo λέει:

    Προσθέτω τις δικές μου ευχαριστίες 😉

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν ξέρω dodoula μου, εδώ ποιος πρέπει να ευχαριστήσει ποιον… 😉
    Γι αυτό ας ευχαριστήσουμε τη Ζωή που μας έφερε κοντά… σχεδόν καθημερινά! 😀

    ΑΦιλιά καρδιάς και εκτίμησης! ❤

  8. Ο/Η geopela λέει:

    Είναι πολύ σημαντικό να νιώθουμε ευγνωμοσύνη και χαρά για όσα έχουμε. Να λέμε ευχαριστώ στους ανθρώπους που έχουμε στη ζωή μας. Συνεπώς…σε ευχαριστούμε που σε γνωρίσαμε και μας συγκινεις με τις ωραίες αναρτήσεις σου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το ενδιαφέρον και την εκτίμηση που νιώθω για τις αναρτήσεις σας, Πελαγία και Γιώργο είναι γεγονός! 😉
      Έτσι το «ευχαριστώ» είναι αμοιβαίο, όπως και η ευγνωμοσύνη στη Ζωή!
      Εύχομαι να συνεχίσετε με το ίδιο πάθος να μας ενημερώνετε για τόσα ενδιαφέροντα και διαφορετικά θέματα! 😀

      ΑΦιλιά καρδιάς και στους δυο σας! ❤ ❤

  9. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Πωπωωω τι μου’κανες !!!!
    Πολύ σ’ευχαριστώ που υπάρχεις και μου χαρίζεις τέτοιες στιγμές …στα καλά καθούμενα :-)))

    Λοιπόν αυτή η ερμηνεία τελικά είναι συγκλονιστική !!!!!!!
    Αναζήτησα κι εγώ παλιές αγαπημένες εκτελέσεις όπως κι αυτή της Μάργκω αλλά αφού είχα ακούσει αυτήν που έβαλες μου φάνηκαν…χμμ κάπως πιο λίγες . Σπανίως συμβαίνει αυτό !!!

    Μ’έφτιαξες σου λέωωωωωω πολύ πάρα πολύ (έπεσε και σε μια στιγμή θεϊκή ,απ’αυτά τα πολύ μαγικά που συμβαίνουν και σε κρατάνε για χρόνια….)

    Βαθύτατα ευγνωμονούσα φιλώ σε πολύ πολύ πολύυυυυυυυυυυυυυυυυ

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Ξωτικούλη, πώς τα φέρνει η Ζωή και σου στέλνει θεϊκές στιγμές που σου αλλάζουν τη Ζωή και σε κάνουν να αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη! 😉
    Χαίρομαι για σένα και εύχομαι πάντα τέτοια νέα ν’ ακούω! 😛

    Ευχαριστώ για την πολύχρονη φιλία σου, γιατί ούτε αυτή είναι δεδομένη! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά πολλά και με όλη μου την αγάπη! ❤

  11. Βάλε κι άλλο ένα «ευχαριστώ» από μένα Στεφανία μου. Για τα τραγούδια σου, τις διδαχές σου και τις στιγμές που μοιραζόμαστε εδώ μέσα.
    Να είσαι καλά♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με μεγάλη χαρά Μαρία Κ. μου, δέχομαι το «ευχαριστώ» σου αν και έχω την αίσθηση πως η ίδια θα έπρεπε να σου πω το μεγαλύτερο «ευχαριστώ» για τα κείμενα σου που όλα ανεξαιρέτως είναι εξαιρετικά και μ’ έχουν αγγίξει βαθιά! 🙂
      Τελικά χαίρομαι που διαπιστώνω πως η αύρα που πνέει στη μικρή μας μπλογκοκοινωνία είναι ζεστή, τρυφερή, θετική, ευγενική και έχει πολύ κατανόηση! 😛

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! ❤

  12. Ο/Η nikol λέει:

    Gracias a la vida!!!! Ο προσωπικός μου ύμνος στην ισπανική γλώσσα με την Mercades Sosa !!!
    Με στέλνεις μίλια μακρυά εκεί που μια παρέα παιδιών με απόλυτη ησυχία ακούγαμε μόνο ….
    Ευχαριστώ πολύ με βαθιά συγκίνηση !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και τώρα Νικόλ μου, απ΄ότι ίσως διάβασες στα σχόλια, όλοι μας έχουμε κρατήσει αυτή την παιδική καλοσύνη και χαρά και ευγνωμοσύνη στη ζωή και αυτό προσωπικά το βρίσκω υπέροχο! 🙂
      Όλα σας τα σχόλια με γέμισαν χαρά και το «ευχαριστώ» δικό μου!!! 😛

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα! ❤

  13. Ο/Η Evi λέει:

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από μένα!! Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου! ❤

  14. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Eυχαριστω…τι ομορφη λεξη Μαγισσουλα μου ..!!! και πόσο όμορφα νιώθουμε οταν την λεμε ..και για να την πουμε σίγουρα μονο καλο θα εχουμε νιωσει για κατι .. οπως οταν ερχομαστε εδώ (για μενα λέω) κανω ακομα ενα βημα στην αυτογνωσια.. σε πραγματα που μπορει να τα ξερω αλλα να τα βλεπω με αλλα ματια και να φευγω απο εδώ με κατι παραπανω παντα.. στην σκεψη μου και αυτό να με κανει να νιωθω ομορφα .. για αυτα τα συναισθηματα σε ευχαριστω.. και θα πω ενα μικρο που μου το ειπαν …
    Καποιος που έχει φυγει απο την ζωή ….στεκεται στου ουρανό εξω απο δυο πύλες που εχουν απο ενα αγγελο η καθε μια… στην πρωτη πύλη ο κοσμος πολύς, περιμενει την σειρα του ..ρωταει ο νεοφερμενος τον αγγελο.. τι περιμενουν τοσο πολλοι εδώ;… και ο Αγγελος . . να παρακαλεσουν για κατι που θέλουν τον Θεό.
    Στην αλλη πύλη δεν περιμενε κανενας εκει…ρωταειι τον αγγελο.. πια πυλη ειναι αυτή που δεν έχει κανενα να περιμενει στην ουρα;… και ο Αγγελος…ειναι η πύλη των ευχαριστιων..!!!
    Ας ευχαριστήσουμε την ζωή για την καθε μερα που ξημερωνει φιλενάδα και ειμαστε επάνω
    στην γη…
    να περνας ομορφα οτι και να κάνεις θα τα πουμε… φιλακια ευχαριστημενα…!! ❤ ❤ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι όμορφη ιστορία είναι αυτή που μας παραθέτεις και είναι πολύ πολύ διδακτική! 😀
      Και μήπως αν αρχίσουμε να λέμε πιο πολλά «ευχαριστώ» στη ζωή και γύρω μας, στη πύλη των παρακλήσεων μελλοντικά θα έχει και λιγότερο συνωστισμό και η καθημερινότητα μας θα κυλάει πιο όμορφα; 😉

      Θα επαναλάβω κάτι Ρούλα μου και ας γίνομαι κουραστική:
      Το ευχαριστώ το μεγάλο «ευχαριστώ» είναι και δικό μου, για τους υπέροχους ανθρώπους που βρίσκονται γύρω μου και έχουν ένα κοινό, την ευγνωμοσύνη στη Ζωή! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά σου στέλνω και είναι σίγουρα ευχαριστημένα! ❤

  15. Ο/Η womaneditor λέει:

    Θυμήθηκα τώρα τις πρώτες μέρες στο πανεπιστήμιο. Τα ευχαριστώ μου είχαν γίνει θέμα συζήτησης! Επειδή τα μοίραζα με το παραμικρό. Για λίγες μέρες μπήκα στη διαδικασία να τα περιορίσω…
    Κι ακόμα μέχρι σήμερα πιάνω τον εαυτό μου να αναρωτιέται μήπως είναι υπερβολικό κάποιο ευχαριστώ…
    Αλλά τα λέω όλα με την καρδιά μου, ακόμα κι όταν πρόκειται για κάτι πολύ μικρό.
    Απολαμβάνω να αναγνωρίζω τις καλές στιγμές που φτιάχνουν για μένα οι άλλοι.
    Καλό βράδυ! ❤🎵🐘

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αρχίζουμε να μαθαίνουμε στα παιδιά Αλεξάνδρα μου από πολύ μικρά, να λένε «ευχαριστώ» ακόμα και για κάτι πολύ μικρό, όπως πχ να τους φέρουμε ένα ποτήρι νερό ή ένα παιχνιδάκι όταν δεν μπορούν να σηκωθούν να το πάρουν μόνα τους, έτσι από μικρά αρχίζουν να καταλαβαίνουν πως οι άλλοι γύρω τους δεν είναι εκεί για να τους κάνουν όλα τα χατίρια ή να τα υπηρετούν χωρίς ένα «ευχαριστώ»! 😉
      Αν κάποιος απ΄το σπίτι του δεν έχει μάθει να λέει «ευχαριστώ», μεγαλώνοντας θα θεωρεί τα πάντα δεδομένα και προφανώς αυτό θα έβρισκαν και περίεργο οι συμφοιτητές σου! 😛
      Εξάλλου το τυπικό ευχαριστώ, σίγουρα ακούγεται διαφορετικά απ΄ένα ευχαριστώ καρδιάς! 🙂

      ΑΦιλιά καρδιάς Αλεξάνδρα μου! ❤

  16. Ο/Η Chris.Pinturicchio λέει:

    Πολύ ακριβή λέξη… και οι άνθρωποι σήμερα είναι πολύ φτωχοί να την ‘γοράσουν…

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τον Chris! 🙂
    Πόσο δίκιο έχεις!
    Ο εσωτερικός πλούτος είναι αυτός που φέρνει τους ανθρώπους να μη θεωρούν τα πάντα δεδομένα και τότε το «ευχαριστώ» τους, μόνο καρδιάς μπορεί να είναι! 😉

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου και για το σχόλιο σου! ❤

  18. Ο/Η Poupermina _ λέει:

    Ξέρω ακριβώς για τί μιλάτε, βιωματικά το ξέρω (όχι νοητικά) το ‘ευχαριστώ’.
    Σας ευχαριστώ.

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και ξέρω πολύ καλά Poupermina, πως το βιωματικό «ευχαριστώ», είναι καρδιάς!

    Γι αυτό και στέλνω πολλά τρυφερά ΑΦιλιά καρδιάς και εύχομαι να έχουμε ένα ήρεμο βραδάκι! ❤

  20. Ο/Η Βre Melaxrinaki λέει:

    Είναι τόσες λέξεις που θεωρούμε αυτονόητες, όμως καλό είναι να μη ξεχνάμε να τις λέμε.
    Το »ευχαριστώ», είναι μία από αυτές. Άλλη μία είναι το »συγνώμη». Και πολλές άλλες αν κάτσουμε να το αναλύσουμε. Αλλά συνήθως το »ευχαριστώ» και το »συγνώμη», είναι οι λέξεις που υπάρχουν άνθρωποι αλλεργικοί σε αυτές, με τη δεύτερη να κρατάει τα πρωτεία, χαχαχα.
    Φιλιά μαγισσούλα μου ❤

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ουπς! Ματίνα μου! 😉
    Θα ξεκινήσω μ’ ένα μεγάλο Ευχαριστώ που αναφέρθηκες στη «συγνώμη»!
    Εδώ παρόλο που σηκώνει πολύ πολύ κουβέντα θα μείνω μόνο στην εντελώς άγνωστη λέξη που είναι η «συγνώμη»!
    Συνήθως αυτοί που σπάνια λένε «ευχαριστώ» δεν λένε ποτέ «συγνώμη» και νομίζω πως σε πολλά αυτές οι δυο λεξούλες συγγενεύουν… 😛
    Σκέφτηκα κάποια στιγμή να γράψω για τη «συγνώμη» αλλά ακόμα είμαι στη φάση εσωτερικής έρευνας, έτσι προς το παρόν θα μεταφέρω αυτό που με αντιπροσωπεύει περισσότερο:
    «Συγχώρεσε τους άλλους, όχι γιατί οι άλλοι αξίζουν τη συγχώρεση σου, αλλά γιατί εσύ αξίζεις την ειρήνη και την γαλήνη». Βούδας.
    Και προσωπικά, πως αν δεν συγχωρέσεις δεν μπορείς ν’ αγαπήσεις!

    ΑΦιλιά πολλά και καρδιάς και καλή δύναμη για ότι έπεται… ❤

  22. Ο/Η kymatismoi λέει:

    Ευχαριστώ το blogoσύμπαν που με έφερε κοντά στο νεραιδόκοσμό σου Άιναφετς! ❤ Γλυκά φιλιά από καρδιάς! ❤

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το ευχαριστώ και δικό μου, στο blogσύμπαν που φέρνει κοντά τους συνοδοιπόρους για να γίνεται η «εργασία» πιο γλυκιά! 😀
    Καλή μας συνέχεια! 😛

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! ❤

Σχολιάστε

