Τι κάνω σωστά;

snoopy_and_heart_vector_by_hanadunk

.

«Έχω πάψει εδώ και πολύ καιρό να προσπαθώ να καταλάβω τους ανθρώπους.
Τώρα αφήνω τους ανθρώπους να προσπαθούν να καταλάβουν εμένα».
Snoopy

Την παραπάνω φράση διάβασα τυχαία σε κάποια ιστοσελίδα με αποφθέγματα και εντύπωση μου έκανε η υπογραφή, Snoopy. Θυμάμαι τον Σνούπι, ένα χαριτωμένο σκυλάκι καρτούν της μόδας που συναντούσα πριν από πολλά χρόνια σε περιοδικά, τυπωμένο σε κούπες, σε παιδικά μπλουζάκια και θυμάμαι ακόμα να το είχαν σε κουκλάκι και τα παιδιά μου, αλλά με τίποτα δεν μπορούσα να φανταστώ με τι χιούμορ ένα σκυλάκι έλεγε τα ποιο σοφά πράγματα!
Έτσι το έψαξα λίγο παραπάνω και έμεινα έκπληκτη απ΄τη ποιότητα, τη σοβαρότητα, τη σοφία και το χιούμορ αυτού του σκύλου και της παρέας του!

Ο Σνούπι είναι το δημιούργημα του σκιτσογράφου Τσαρλς Σουλτς.  (1922-2000)

.

Βίντεο κλιπ του Snoopy!

.

Ο Σνούπι έχει χιούμορ και μιλάει σοφά και
αναρωτιέται τι κάνει σωστά και είναι ευτυχισμένος!

.

12142471_534764173359229_945581521_n

«Κάποια μέρα όλοι θα πεθάνουμε Σνούπι!»
«Σωστό, αλλά όλες τις άλλες μέρες δεν θα είμαστε ζωντανοί.»

 

humour1

.

yourself

.

«Αγαπώ την ανθρωπότητα.
Είναι οι άνθρωποι που δεν μπορώ να υποφέρω».

.

less-you-want-more-you-love

.

original

«Η ζωή μου δεν έχει σκοπό, δεν έχει κατεύθυνση, δεν έχει στόχο, δεν έχει νόημα, και όμως είμαι ευτυχισμένος. Δεν μπορώ να το καταλάβω. Τι κάνω σωστά»;

.

57a2e8014cf1906a981077dc2991b38e

.

«Στο Βιβλίο της Ζωής,
οι απαντήσεις δεν είναι στις τελευταίες σελίδες».

.

snoopy-2173

snoopy-3174

.

Τελικά τι χρειαζόμαστε;

.

images.

«Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι αγάπη.
Αλλά και λίγη σοκολάτα κάπου-κάπου, δεν βλάπτει».
Snoopy

.

rest.

160261798-a5ff25c6b07f68936c02c4d201670485

.

Και τι αν σήμερα,
ήμασταν ευγνώμονες
Για τα πάντα;

Snoopy

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

34 απαντήσεις στο Τι κάνω σωστά;

  1. Ο/Η Memaria λέει:

    Σνούπι, ο πιο σοφός σκύλος του κόσμου, μετά τον Μπρίκι φυσικά…χαχα!
    Πολύ τη χάρηκα την ανάρτηση και σίγουρα ο Σνούπι είναι αγαπημένος πολλών!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά και ο Μπρίκι είναι πιο σοφός γιατί λένε: «Με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις!» χαχα! 😛
      Τι χαρά να μοιράζομαι παρόμοιες τρυφερές αναρτήσεις! 😉

      ΑΦιλιά και καλό και χαμογελαστό Σαββατοκύριακο να έχουμε! 🙂

  2. Φλας μπακ στα παιδικά μας χρόνια με τον πιο αγαπημένο μας ήρωα έβερ!
    Λατρεύω Σνούπι και μάλιστα θυμάμαι πως στα λευκώματα που γράφαμε τότε (δεν υπήρχε διαδίκτυο, αλλά χαρτί και μολύβι), υπέγραφα μ’ αυτό το ψευδώνυμο. Σνούπι!
    Αναμνήσεις και συγκίνηση Στεφανία μου. Ο δημιουργός του έκανε πολύ καλή δουλειά και πέρασε εξαιρετικά μηνύματα στα παιδιά (μικρά και μεγάλα) εκείνης της εποχής. Να’σαι καλά που τον θυμήθηκες και μοιράστηκες μαζί μας τα σοφά του λόγια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και αναρωτιέμαι Μαρία Κ. μου, τι περίμενα για να διαβάσω τις λεζάντες κάτω απ΄τα σκιτσάκια του Σνούπι… μήπως να γίνω πρώτα γιαγιά ή δεν μου φαινόντουσαν τότε και τόσο κουλτουριάρικα!!! 😉
      Γιατί νομίζεις πως και τώρα ξέρω τι κάνω σωστά; 😛

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  3. Ο/Η Poupermina _ λέει:

    Κι αίφνης σαββατιάτικα μπαίνω στης Στεφανίας και με υποδέχονται τα peanats!
    Γνωρίζω από πολύ-πολύ παλιά την παλιοπαρέα και τις απίθανες ισορροπίες της. Από την ηττοπάθεια του Charlie Brown στην φλεγματική αισιοδοξία του Snoopy, υπέροχοι χαρακτήρες και γνωμικά. Κι οι αδελφοί van Pelt, η κουβέρτα του Linus, όλα αξέχαστα.
    Οι τύποι με αφορούν alltogether!
    Αφήστε που ξανασυνάντησα αργότερα έναν Schroeder ως καθηγητή μου στη σχολή!
    Ευχαριστώ θερμά το ραβδάκι σας, που τους ξαναζωντάνεψε!
    Ευχαριστώ ιδιαίτερα και τον καλεσμένο σας, Snoopy!
    (…..μήπως με πρόδωσαν τα θαυμαστικά;)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα εσύ τώρα Πουπερμίνα, μου βάζεις «δουλειά στο σπίτι» να ψάξω να μάθω περισσότερα για όλους αυτούς τους χαρακτήρες που αναφέρεις!!! 😀
      Το ραβδάκι μάλλον θα βοηθήσει την κυρά του… στη μελέτη!

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά θαυμαστικά!!!

  4. Ο/Η dodo λέει:

    Μα τα «φυστίκια» είναι… θρησκεία! :-))

  5. Ο/Η Chris.Pinturicchio λέει:

    Όντως, τα κινούμενα σχέδια διδάσκουν τους ανθρώπους σημαντικά πράγματα… Για μένα, το αγαπημένο μου καρτούν ήταν πάντα ο Wile E. Coyote and the Road Runner… Γιατί έτσι είναι οι άνθρωποί ακριβώς, ποτέ δεν σταματούν να τρέχουν τα πάθη τους, αυτά που αγαπούν, τον στόχο τους και ότι άλλο έχουν στο τρελλό τους μυαλουδάκι…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Χρίστο για τους άλλους ήρωες των καρτούν που προτείνεις, τους έχω υπ΄όψι μου, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να τους μελετήσω, βασικά έχω δει βιντεάκια τους! 😉

      Απαπαπα τι έπαθα… έχω μείνει πολύ πίσω στο θέμα καρτούν και τώρα «τρέχω» και η ίδια να μορφωθώ…. πάντα χαλαρά όμως!!! 😛

      • Ο/Η Chris.Pinturicchio λέει:

        Πέραν τούτων, πολλά καρτούν έχουν και πολύ σπουδαίες ιστορίες πίσω από τις δημιουργιές τους.. Παλιότερα είχα γράψει για την Petty Poop και ήταν τρομερή η ιστορία της.. Ψάξε το…

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ένα ένα… ευχαριστώ! 😀

  7. Ο/Η Foteini λέει:

    Αγαπώ Σνούπι και Τσάρλι Μπράουν! Καμία φορά οι μεγαλύτερες αλήθειες βρίσκονται κρυμμένες στο χιούμορ, κι ας είναι και black 🙂

    Ευχαριστούμε που μας έβαλες σε όμορφες σκέψεις Στεφανία μου!
    πολλά πολλά φιλιά!

  8. Ο/Η Evi λέει:

    Κορυφαίος ο Snoopy, από τα αγαπημένα μου!! Τα λέει τόσο όμορφα!! Και αυθόρμητα! Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!!!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όντος κορυφαίος αυτός ο Snoopy Εύη μου και τι λεπτό που είναι το χιούμορ του και ο αυτοσαρκασμός του! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και ας μη ξεχνάμε να βάζουμε πιο συχνά το χιούμορ στη ζωή μας! 🙂

  10. πολύ την χάρηκα την ανάρτηση σου! 🙂
    υπέροχος και σοφός ο Snoopy πάντα!!! 🙂
    καλή σου νύχτα!
    υ.γ. άργησα λίγο εγώ αλλά έχω πάψει εδώ και πολύ καιρό να προσπαθώ να καταλάβω τους ανθρώπους, τώρα αφήνω τους ανθρώπους να προσπαθούν να καταλάβουν εμένα :):)

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα και καλή δημιουργική βδομάδα να έχουμε όλοι μας! 😉
    Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που μας καταλαβαίνουν και ας μη τους καταλαβαίνουμε πάντα εμείς πολύ καλά και αυτοί είναι οι πραγματικοί μας φίλοι! 😛

    ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  12. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Τι καλά που έκανες !!! Αγαπημένοοοοοος !!!!!!!!
    Και πολύ θα συμφωνήσω με τον Δήμου :
    «Έτσι δεν θα με παραξένευε καθόλου, αν ο μελλοντικός ιστορικός τέχνης του αιώνα μας καθόριζε σαν τις πιο ζωντανές τέχνες της εποχής μας τον κινηματογράφο, τα τηλεοπτικά σήριαλ και φήτσερ, τα μυθιστορήματα επιστημονικής φαντασίας, τη μουσική ροκ, τις αφίσες και τα κόμικς.»

    Εγώ τα ανακάλυψα μεγάλη βέβαια ,μια που ήμασταν πολύ «σοβαρή» οικογένεια 🙂 😉 ,και υποκλίνομαι στην σοφία του δημιουργού αλλά και την ευφυία του να τα λέει με τόσο λίγα λόγια.
    Το χιούμορ τελικά είναι μεγάαααλη τέχνη !!!!
    (Τελευταίως τα περισσότερα δώρα που έχω κάνει είναι βιβλία με γελοιογραφίες 😉 )

    Πολλέεεεεες ευχαριστίες και φιλιά χαμογελαστάαααααα

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ήμουν κάποτε τόσο κουλτουριάρα που δεν έδινα σημασία στις λεζάντες των κόμικς παρόλο που στο σπίτι τα παιδιά είχαν κουκλάκια Σνούπι κλπ!!! 😀
    Και η ίδια χαρίζω βιβλία με γελοιογραφίες και ειδικά του Αρκά, ο μεγάλος αγαπημένος μου! 😉

    «Κάθε φορά που βρίσκεις το χιούμορ
    σε μια δύσκολη κατάσταση,
    είσαι κερδισμένος»!
    Snoopy

    ΑΦιλιάαααααααααααααααααααα άπειρα και να έχουμε μια όμορφη βδομάδα! 🙂

  14. Ο/Η S For Summer λέει:

    Όσο λιγότερα ζητάς, τόσο περισσότερο αγαπάς, αυτή η φράση ξεχώρισε στη σελίδα σου από μόνη της. Σε ευχαριστούμε που μάζεψες αυτά τα λουλουδάκια και μας τα προσέφερες για να μυρίσουμε λίγη έμπνευση, να θυμηθούμε την παιδική αθωότητα του Σνούπι και τα νοήματα που ξεφεύγουν πίσω από τις λέξεις ή τις γραμμές. Καλή συνέχεια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την! 😀
      Χαρακτηριστικό της Αγάπης, είναι να δίνεις χωρίς να περιμένεις τίποτα σε αντάλλαγμα και αυτό όταν το ακούς απ΄ένα καρτούν που βασικά απευθύνεται σε παιδιά, μόνο χαρά μπορεί να σου δώσει, γιατί προφανώς μέσα απ΄ το χιούμορ πολλά παιδιά έχουν πάρει αρκετά μαθήματα ζωής, χωρίς καλά καλά να το συνειδητοποιήσουν! 😉
      Καλή συνέχεια και σε σένα!

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  15. Ο/Η womaneditor λέει:

    Και ο Σνούπι και η παρέα του είναι ήρωες που κρατούν καλή συντροφιά, από μικρή τον είχα εκτιμήσει αυτόν το σκύλο! Αν και Μαφάλντα ήταν και παραμένει η κορυφαία!
    Καλή εβδομάδα, Στεφανία μου!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φαίνεται Αλεξάνδρα μου, πως όλοι μας, έχουμε το αγαπημένο μας καρτούν-ήρωα και συμφωνώ πως και η Μαφάλντα είναι όντος και αυτή στη κορυφή! 😛

    «Στο Βιβλίο της Ζωής,
    οι απαντήσεις δεν είναι στις τελευταίες σελίδες»… Snoopy
    Φαίνεται πως έχουμε ακόμα πολλά πολλά να διδαχτούμε και αυτό προσωπικά με γεμίζει χαρά! 😉

    Καλή βδομάδα να έχουμε και πολλά ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω! 🙂

  17. Ο/Η ΜαριαΚατς76 λέει:

    Καλησπέρα Στεφανία. Το άρθρο σου ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να διαβάσω κλείνοντας την μέρα μου. Και θα το κάνω χαμογελωντας εξαιτίας σου και φυσικά του Σνουπίδιου! 😊😊 να έχεις ένα υπέροχο βράδυ. Πολλά φιλιά ❤💋

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα στο τρυφερό Μαράκι μου! 🙂
    Ελπίζω η νύχτα να ήταν γαλήνια και τα όνειρα σου, χαμογελαστά! 😉
    Νομίζω πως είναι καλό να κλείνουμε και ν’ ανοίγουμε τη μέρα μας με κάτι που να μας αφήνει ένα χαμόγελο, όπως καλή ώρα το σχόλιο σου, μου έφτιαξε το δικό μου πρωινό! 😛

    Πολλά πολλά γλυκά ΑΦιλιά σου στέλνω! 🙂

  19. Ο/Η μαριελα λέει:

    Ε… είσαι άπαιχτη!!!! όλη η εφηβεία μου πέρασε μπροστά στα μάτια μου! και πόσο δίκιο έχεις….. πάω να ψάξω στα πατάρια μήπως και βρω κανένα ξεχασμένο βιβλίο… αλλιώς έτσι μου έρχεται να πάω Πολιτεία (το απόλυτο βιβλιοπωλείο) και να αναζητήσω μερικά!!!
    φιλάκια πολλά!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πόσο χαίρομαι για σένα Μαρία Ελπίδα μου, που ο Snoopy σου μίλησε απ΄τη παιδική σου ηλικία και είμαι σίγουρη πως με την ωριμότητα τώρα θα βρεις ακόμα πιο πολλά στοιχεία που θα σ’ ενθουσιάσουν! 😉
    Αν δεν βρεις βιβλία του σε βιβλιοπωλείο, το διαδίκτυο έχει σχεδόν τα πάντα! 😛

    ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂

  21. Και εσύ τί κάνεις σωστά, Στεφανία μας;
    Πολύ απλή η απάντηση: αγαπάς με ειλικρίνεια, και προσφέρεις, στους φίλους σου :]]]

    Πολλά πολλά φιλιά καλή μου ***

    *Βεβαίως έχω γράψει σχετικά πρόσφατα για τον Τσαρλς Σουλτς στο Dimart, και το αγάπησες και εκείνο το ποστ :]]]

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ καλά θυμάμαι Ειρήνη μου, πως είχες γράψει ένα εξαιρετικό άρθρο για τον Τσαρλς Σουλτς, αλλά αυτή τη φορά ήθελα η ανάρτηση να είναι αφιερωμένη καθαρά στον Snoopy, γι αυτό και δεν αναφέρθηκα διεξοδικά στον δημιουργό του! 😛
    Πολλά σωστά «κάνουμε» και αρκετοί συνειδητά και αυτό φαίνεται στα γραπτά μας και στους φίλους που έχουμε γύρω μας! 😉

    ΑΦιλιά με μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που άρεσε αυτή η ανάρτηση και αυτό ίσως θέλει να πει πως «το τι κάνω σωστά΄;» ήταν «σωστή» απόφαση! 😛

  24. Ο/Η lefti λέει:

    Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου..με πήγες όμορφα πίσω
    Tην καλημέρα μου και τις ευχές μου για μια όμορφη Κυριακή
    ΑΦιλιά πολλά πολλά Στεφανία 🙂

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Φαντάζομαι» Ελευθερία μου, πως ο Αριστοτέλης θα κατάλαβε τι πήγε όμορφα πίσω την μανούλα του! 😉

    «Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι αγάπη.
    Αλλά και λίγη σοκολάτα κάπου-κάπου, δεν βλάπτει». 😀
    Snoopy

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και στα δυο σας και να έχετε μια Κυριακή όπως εσείς την επιθυμείτε! 🙂

Σχολιάστε

