Ζωική οργάνωση;

animaux-animaux-carnivores-74081-png

 

Σήμερα τα πρωί μια φίλη, μου έστειλε με mail μια ιστορία-παραμύθι που είχα ξαναδιαβάσει παλιά, μόνο που αυτή είναι λίγο διαφορετική γιατί πρωταγωνιστούν άλλα ζωάκια, αλλά η διδαχή και η επικαιρότητα παραμένει ίδια!

18265792-illustration-of-a-stripe-ant-on-a-white-background-stock-vector

«Κάθε μέρα, ένα μικρό μυρμήγκι πήγαινε στη δουλειά του πολύ νωρίς και ξεκίναγε αμέσως να δουλεύει.
Ήταν πολύ παραγωγικό και χαρούμενο.ecfc6729a682a01133e6f37e9175bace_lion-roar-lion-stock-photo-clipart-lion-roaring_1300-1160

Το αφεντικό, το λιοντάρι, παραξενεύτηκε που το μυρμήγκι δούλευε χωρίς εποπτεία, και σκέφτηκε… Αν το μυρμήγκι είναι τόσο παραγωγικό χωρίς εποπτεία, δεν θα ήταν ακόμη πιο παραγωγικό αν είχε κάποιον να τον επιβλέπει;

cafard10

Έτσι προσέλαβε μια κατσαρίδα, η οποία είχε μεγάλη πείρα σε αυτή τη θέση και μάλιστα έγραφε καταπληκτικές αναφορές.

Η πρώτη απόφαση που πήρε η κατσαρίδα ήταν η δημιουργία ενός συστήματος ελέγχου της προσέλευσης των εργαζομένων.

Επίσης χρειαζόταν έναν υπάλληλο για να τη βοηθάει στη συγγραφή και δακτυλογράφηση των αναφορών της.

images

Γι’ αυτό προσέλαβε μια αράχνη για να τη βοηθάει με τις αναφορές και για να απαντάει στα τηλεφωνήματα.
Το λιοντάρι ήταν πάρα πολύ ευχαριστημένο από τις αναφορές της κατσαρίδας και τις ζήτησε να δημιουργήσει γραφήματα που να δείχνουν το ρυθμό και τις τάσεις παραγωγής, ώστε να τα τις χρησιμοποιήσει στις συναντήσεις του Διοικητικού Συμβουλίου.

Έτσι η κατσαρίδα έπρεπε να αγοράσει έναν νέο ηλεκτρονικό υπολογιστή και εκτυπωτή laser.

%ce%bc%cf%8d%ce%b3%ce%b1-%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5%ce%bd%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%87%ce%b5-%ce%af%cf%89%ce%bd-9084404

…και γι’ αυτό προσέλαβε μια μύγα για να διευθύνει το τμήμα της τεχνολογίας (ΙΤ)

Το μυρμήγκι που ήταν τόσο παραγωγικό και ήρεμο, μισούσε την πληθώρα της γραφειοκρατίας και των συναντήσεων που έτρωγαν τον περισσότερο από το χρόνο του.

Το λιοντάρι κατέληξε στο συμπέρασμα ότι θα έπρεπε να ορίσει κάποιον υπεύθυνο στο τμήμα που εργαζόταν το μυρμήγκι.

images-37

Η θέση δόθηκε στον τζίτζικα, η πρώτη απόφαση του οποίου ήταν να αγοράσει καινούργια μοκέτα και καινούργια εργονομική πολυθρόνα για το γραφείο του.

Κάνοντας μια επισκόπηση των αναφορών σχετικά με το τμήμα όπου δούλευε το μυρμήγκι, το λιοντάρι παρατήρησε ότι η παραγωγικότητα είχε πέσει σε σχέση με παλιότερα. Έτσι προσέλαβε την κουκουβάγια, μια επιφανής και πεφωτισμένη σύμβουλος, για να κάνει λογιστικό έλεγχο και να προτείνει λύσεις.

 

7554202-eule-lehrer-die-sitzen-auf-vier-b-cher

Η κουκουβάγια πέρασε τρεις μήνες στο τμήμα και κατέληξε με μια αναφορά πολλών τόμων που κατέληγε στο εξής:
Το τμήμα έχει υπερβολικό αριθμό προσωπικού.

Μαντέψτε ποιον απέλυσε πρώτο το λιοντάρι…

Το μυρμήγκι φυσικά, γιατί «παρουσίαζε έλλειψη κινήτρων και είχε αρνητική συμπεριφορά».

 

Υ.Γ. Οι χαρακτήρες του παραμυθιού είναι φανταστικοί και ουδεμία σχέση έχουν με πραγματικά πρόσωπα. Οποιαδήποτε ομοιότητα είναι απλή σύμπτωση

*

 

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

36 απαντήσεις στο Ζωική οργάνωση;

  1. Ο/Η dodo λέει:

    Ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ό !

  2. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Μια σύγχρονη «Φάρμα των ζώων».

  3. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Μια χαρά οργανωμένη είναι η ιεραρχία και η ευταξία στο ζωικό βασίλειο. Η ιστορία πολύ διδακτική και φυσικά αντανακλά την ανθρώπινη ζούγκλα και την αδικία που τη διέπει. Και ξέρεις Στεφανία μου… έχω γνωρίσει πολλά τέτοια εργατικά μυρμήγκια που εκδιώχθηκαν ωστόσο ως «μη παραγωγικά», από κάτι «πεφωτισμένους» συμβούλους. Εδώ κολλάει η παροιμία:
    «Όποιος δεν ξέρει να γδάρει, χαλάει και κρέας και τομάρι».
    Την καλησπέρα μου Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! δεν την ήξερα τη παροιμία Μαρία Κ. μου, πόσα πράγματα έχεις ακόμα να μου μάθεις!!! 😉
      Προσωπικά απ΄τη μικρή μου παραμονή στην εταιρία του συζύγου, όπου έφτιαχνα σκηνικά για την TV, υπήρχαν πολλές θηλυκές κατσαρίδες, αράχνες, μύγες, τζιτζίκια, κουκουβάγιες, αλλά καμιά δεν κατάφερε να διώξει τα εργατικά μυρμήγκια γιατί στο Λιοντάρι λειτουργούσε (ενίοτε) η ενσυναίσθηση! χαχαχα! 😛

      ΑΦιλιά και καλό μας Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  4. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Ενα παραδειγμα το τι γινεται στον κόσμο των ανθρώπων Στεφανία μου στα ζωντανά δεν νομίζω πως γινεται ετσι… μπορεί η ιστορια αυτή να μοιαζει με παραμυθι …. μας βαζει όμως στην δικη μας πραγματικοτητα… και στην ζωή συμβαίνουν ακριβως έτσι τα πραγματα .. επιλέουν μονο όσοι ειναι φελλοί…..ααααιιιιι χάσου και εσύ μιρμηγκάκι.!!!!.μου θυμισες μια ατακα που έλεγε γνωστός ηθοποιος..!!!
    περασα και απο την ευτυχια που ζωγραφιζε… και ειδα οτι σε γνωριζω απο το 12…χα..χα.. ισως να ήταν και το προτο σχόλιο μου σε σενα…!!! τι μικρός που ειναι ο κόαμος!!! χα..χα..α φιλακια Ανοιξιατικα εδώωωω.. παρε τωρα μια καρδούλα ❤ Φιλακιααααα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και στο πραγματικό βασίλειο των ζώων δεν γίνονται τέτοιες πλεκτάνες, ότι υπάρχει όμως ιεραρχία, υπάρχει και είναι αποδεκτή απ΄ όλα τα ζώα! 😉

      Απ΄ το 12 γνωριζόμαστε Ρουλίτσα μου; Μήπως ήρθε η ώρα να γνωριστούμε και από κοντά; Δυστυχώς δεν θα συνοδέψω τον Παραμυθοσύντροφο στο Ηράκλειο όπου θα κάνει μια σειρά σεμιναρίων σε δασκάλους και κοινό… (απ΄ τις 8 μέχρι τις 12 Μαρτίου!) 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και ανοιξιάτικα και στο βουνό μου! 🙂

      • Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

        ααααααααα τι κριμα βρε Στεφανια μου !!!!δες μηπως του κανεις καμια εκπληξουλα!!!!! χα..χα.. θα τα πουμε.. φιλακιααα ❤

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Δυστυχώς Ρούλα μου, πληρώνουν μόνο γι αυτόν, αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχείο και φαγητό! 😉
          Πού θα πάει θα μας «κάτσει» και για μας κάποια στιγμή η ευκαιρία! 😛
          Snif+ Φιλάκια= 😀

  5. και όμως έχουν σχέση με πραγματικά πρόσωπα 🙂 😉
    εύστοχο πραγματικό διδακτικό!!!
    ευχαριστούμε για το μοίρασμα 🙂
    καλημέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Διδακτικό σίγουρα αλλά ελπίζω και διασκεδαστικό, φρόντισα τα ζωάκια να έχουν αστείες φατσούλες! 😛

      ΑΦιλιά πολλά και λουλουδιασμένα, ανθίζουν οι φρέζες μου!

  6. Ο/Η aristea k λέει:

    Θα συμφωνήσω με τον ηλιογράφο. Κι εγώ τη Φάρμα των ζώων σκέφτηκα, με την έννοια, ότι παραμύθια με ήρωες ζώα, που έχουν ανθρώπινη συμπεριφορά όμως, πετυχαίνουν να μας κάνουν να καταλάβουμε την αληθινή πραγματικότητα πολύ πιο εύστοχα !
    Στον εκτυπωτή laser έλιωσα!!! αχαχαχαχα!
    Μαγισσούλα μου καλό μήνα και πολλές αγκαλιές!
    Να σου πω επίσης που χάρηκα απίστευτα πριν λίγο που είδα συμμετοχή σου στο δρώμενο με τα Χαϊκού! Και ήταν πολύ καλή !!! Μπράβο σου!
    Πολλά γλυκά φιλιά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Αριστέα μου. χωρίς εκτυπωτή laser καμιά «φάρμα» δεν μπορεί να σταθεί! 😉
      Είδες και το Χαϊκού μου;
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Νομίζω πως ο διαγωνισμός είχε μεγάλη επιτυχία, μπράβο στη Μαρία Νικολάου μας! 😛
      Και για όσους δεν τα διάβασαν:

      http://tokeimeno.blogspot.gr/2017/03/1.html

      Σα μανταλάκι
      σε σύρμα ξεχασμένο
      συλλογίζεται:

      «Θα γίνω πουλί
      με πολύχρωμα φτερά
      και θα νικήσω!»

      Δεν νίκησα αλλά μαζί με άλλους πήρα 10 βαθμούς!!! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω! 🙂

  7. Ναι, καλή η ιστορία, αλλά δεν έχει κότες!
    Καλό μήνα σου έχω ευχηθεί;
    Όχι.
    Καλό μήνα, έστω και καθυστερημένα!
    Μπιζού!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ προβληματίστηκα Αρτίστα μου, πριν ανεβάσω την ιστορία… αλλά μετά «είδα» πως οι κότες (σου) έχουν δική τους οργάνωση με τον κόκορα αφεντικό και δεν χρειάζονται καμιά κατσαρίδα να τους βάλει τάξη! 😛
      Καλό μήνα μας!

      ΑΦιλιά διανθισμένα με Μπιζούδια! 🙂

  8. Ο/Η womaneditor λέει:

    Χι, χι!!! Τόσο πραγματικό!!! Δυστυχώς…
    Καλό μήνα εύχομαι, Στεφανία μου και σου στέλνω ανοιξιάτικα φιλιά!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα και σε σένα Αλεξάνδρα μου!
    Εμείς εδώ στην μπλογκογειτονιά μας, έχουμε δική μας τάξη και είναι η τάξη της καλοσύνης και της ευγένειας!!! 😀

    ΑΦιλιά μόνο ανοιξιάτικα και χαμογελαστά! 🙂

  10. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Πόσο αληθινό και αντιπροσωπευτικό της σημερινής κοινωνίας!!!
    Φιλάκια Στεφανία μου

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όσο και αληθινή και να φαντάζει η ιστορία Μαράκι μου, μακριά από μας!!! 😛

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και να έχεις ένα γαλήνιο Σ/Κ! 🙂

  12. Ο/Η Memaria λέει:

    Δεν το ήξερα και έπαθα πλάκα!
    Εξαιρετικό!
    Ένα μάτσο περιττοί, ηλίθιοι και απολύεται στο τέλος αυτός που πραγματικά εργάζονταν..μα γίνονται τέτοια πράγματα στην όμορφη κοινωνία μας την αγγελικά και δίκαιη πλασμένη?…χαχα!…γελάω για να μην κλάψω!
    Φιλιά πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και όμως Μαρία(me), είμαστε και για γέλια και για κλάματα… διάλεξε και πάρε!!! 😛
      Η Πουπερμίνα, μας έβαλε ένα Link που προσωπικά γέλασα πολύ… βλέπεις ότι και να συμβαίνει γύρω μας, δεν πρέπει να χάνουμε βασικά τον αυτοσαρκασμό μας! 😉
      Η παραπάνω ιστορία δεν είναι μόνο για τα Ελληνικά δεδομένα… έχω δουλέψει και στη Γαλλία όπου και εκεί οι κατσαρίδες είχαν και έχουν το πάνω χέρι! 😀

      Πολλά ηλιόλουστα και χαμογελαστά ΑΦιλιά σου στέλνω! 🙂

  13. Εξαιρετικό, πόσο βαθιά διδακτική η λαϊκή σοφία!

  14. Ο/Η rena christodoulou λέει:

    Πόσο κοντά στην πραγνατικότητα είναι αυτή η ιστορία Στεφανία μου!!!!
    Συνήθως ο εργατικός φεύγει και οι » τζίτζικες» μένουν!
    Να είσαι καλά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ακριβώς επειδή οι κατσαρίδες, τα τζιτζίκια, οι μύγες, οι αράχνες έχουν το πάνω χέρι, η ανθρωπότητα παρουσιάζει αυτή την εικόνα! 😛

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά Ρένα μου και να έχετε μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  15. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Το ξέρω το παραμυθάκι Στεφανία μου. Κυκλοφορούσε ένα διάστημα πολύ στο διαδίκτυο και έτυχε να το διαβάσω αρκετές φορές. Κάθε φορά ωστόσο το διαβάζω σα να είναι η πρώτη φορά και οι συνειρμοί πάντα οι ίδιοι.
    Μια ηλιοφώτιστη αγκαλιά σου στέλνω με τις ευχές μου για όμορφο Σ/Κ!!!!

    Υ.Γ. Ήρθε επιτέλους η Άνοιξη!!! Τα πάντα γύρω μου μαρτυρούν την άφιξή της!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δυστυχώς τίποτα δεν έχει αλλάξει Ζωή μου… οι ίδιες ιστορίες ανακυκλώνονται, τις διαβάζουμε τις ξαναδιαβάζουμε και απλά κουνάμε το κεφάλι μας! 😉

      Οι αγκαλιές όμως αλλάζουν τα πάντα!!! 😛

      Μια ηλιόλουστη Ανοιξιάτικη αγκαλιά και από μένα! 🙂

  16. Ο/Η Poupermina _ λέει:

    Δείτε σχετικά το αμερικάνικο παράδειγμα στο:
    http://tvxs.gr/news/skitsa/mathe-oroys-politikis-oikonomias-me-ti-boitheia-dyo-ageladon
    Καλημέρα!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εξαιρετικό «μάθημα» πολιτικής οικονομίας και χίλια ευχαριστώ!!! 😀
    Γέλασα με την καρδιά μου γιατί είναι απίστευτα «έτσι» και ας είναι αμερικάνικο! 😛

    ΑΦιλιά με τη χαμογελαστή μου καλή μέρα! 🙂

  18. Ο/Η serenata λέει:

    Κάπου το είχα διαβάσει, με διαφορετικούς χαρακτήρες κι εγώ.
    Πολύ διδακτικό Στεφανία μου.
    Πως χτίζεται η γραφειοκρατεία και πως χάνεται ο μοναδικός εργαζόμενος που αξίζει.
    Τόσο αληθινό και επίκαιρο!

    Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου:))

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Σοφία μου, πώς μας αρέσει να διαβάζουμε και να ξαναδιαβάζουμε αυτές τις διδακτικές ιστορίες… Φυσικά αν βρεθώ σε παρόμοιο περιβάλλον που είναι πια κάτι σύνηθες, ειλικρινά δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσα! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  20. Ο/Η Evi λέει:

    βρε το λιοντάρι το περήφανοοοο…δυστυχώς κάπως έτσι λειτουργούν τα πράγματα στην καθημερινότητα…οι αδικίες πάνε κι έρχονται!! φιλιά πολλά μαγισσούλα μου, καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν το λιοντάρι δεν το παίζει περήφανο και απλά είναι σωστό, αν φροντίζει την «καθαριότητα» της εταιρίας, τότε όλη η οργάνωση θα λειτουργήσει δίκαια και οι «έξυπνες» κατσαρίδες δεν θα έχουν έδαφος για βρομοδουλειές και θα «ψοφήσουν» μόνες τους! 😛
      Συνήθως οι άνθρωποι-ζώα βρίσκουν και κάνουν! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά Εύη μου και καλή μας βδομάδα! 🙂

  21. Ο/Η S For Summer λέει:

    Επίκαιρο, διαχρονικό και παιχνιδιάρικο!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όντος αυτή την επίκαιρη, διαχρονική ιστορία, κανείς μπορεί να τη δει και με παιχνιδιάρικη διάθεση, αν όπως ζει στη καθημερινότητα του, παρόμοια κατάσταση και είναι και εργατικός, δύσκολα δεν θα ταυτιστεί! 😛
    ‘Ομως, έχει συμβεί (σπάνια!) πολλά εργατικά μυρμήγκια να συσπειρωθούν και να καταφέρουν να απομακρύνουν το λιοντάρι που είναι βασικά υπεύθυνο για τη βρώμα-δυσλειτουργία μιας εταιρίας ή να «εξαφανίσουν» μερικές βρωμερές κατσαρίδες, αράχνες, μύγες κλπ! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και Ανοιξιάτικα σου στέλνω! 🙂

Σχολιάστε

