Για τα μάτια μόνο;

.

Η Dinara Kasko χρησιμοποιείσαι της επαγγελματικές της γνώσεις και το πάθος της για το μαγείρεμα για να φτιάξει αυτά τα τέλεια, γεωμετρικά, επιδόρπια.
Η Ουκρανίδα Dinara Kasko, σεφ ζαχαροπλαστικής έχει ανακαλύψει αυτή την ενδιαφέρουσα σύνδεση μεταξύ της τροφής και της γεωμετρίας, έχοντας πειραματιστεί αρκετά ως τώρα για να φτιάξει μια συλλογή με μερικά από τα πιο απίστευτα γλυκά που έχουμε δει.
Η ίδια αναφέρει: «Έχω πολλές απραγματοποίητες ιδέες και μεγάλη επιθυμία για να πειραματιστώ. Δεν θέλω να μιμηθώ άλλους. Θέλω να δημιουργήσω κάτι καινούργιο.». Αυτά τα επιδόρπια φαίνονται τόσο καταπληκτικά που είναι κρίμα να τα φάει κανείς. Ρίξτε μια ματιά.

.

.

.

.

.

Για όσα μάτια δεν χόρτασαν… μπορείτε να δείτε και άλλα γλυκάκια, εδώ!

.

 

**

 

***

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

30 απαντήσεις στο Για τα μάτια μόνο;

  1. Ο/Η F. λέει:

    Εξωγήινα μοιάζουν! 🙂

  2. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Πώς να χαλάσεις τέτοια ομορφιά και να τη ρίξεις μέσα σου; Ιεροσυλία.
    Προσωπικά δεν θα τα άγγιζα Στεφανία μου, είναι αριστουργηματικά όλα!
    Δεν είμαι και γλυκατζού, οπότε τα θαυμάζω οπτικά μα όχι γευστικά 🙂
    Την καλησπέρα μου, γλυκιά σαν τις δημιουργίες που μας χάρισες απόψε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ούτε και η ίδια θα τ’ άγγιζα Μαρία Κ. μου, παρόλο που είμαι ελαφρώς γλυκατζού, αν και αυτές οι άψογες γλυκές τομές, είναι πολύ λαχταριστές!!! 😉
      Είπα να σας γλυκάνω οπτικά λόγω του Πάσχα και χαίρομαι αν τα κατάφερα έστω και λιγάκι! 😛

      ΑΦιλιά πολύ γλυκά και καλή σου ξεκούραση! 🙂

  3. Ο/Η nasia λέει:

    εγω σαν γλυκατζού και μαλιστα φαν της σοκολάτας μπορω να πω πως δεν μου έκαναν εντύπωση ,περισσότερο με απώθησαν παρά τα επιθύμησα. Την τελευταία εβδομάδα πριν το Πάσχα κάναμε μια εργασία με τους μαθητές μου για το τι θεωρείται ωραίο και τι άσχημο στην τέχνη και με ποια κριτήρια αποφασίζουμε γι αυτο (στο μαθημα της φιλοσοφίας -Δημιουργική Εβδομαδα λέγεται στο Λύκειο και παρουσιαζουμε την εργασια μετα στο σχολειο…) .Να μην πολυλογώ τα κριτηρια είναι περισσότερο υποκειμενικά ,(αλλά υπάρχουν και αντικειμενικά) και η ανάρτησή σου μου θύμισε όλη την εργασία μας. Δεν λιμπίστηκα τα γλυκά αυτά ,εκτός από το μικρούλι στρογγυλό,αλλά θαύμασα τη δουλειά της!
    Πολλά φιλιά σου στέλνουμε Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πω πω! Νάσια μου, πόσο θα ήθελα να μπορούσα να παρακολουθήσω μια παρόμοια φιλοσοφική συζήτηση ειδικά ανάμεσα σε νέους! 😉
      Δύσκολο να ορίσει κανείς αντικειμενικά στη τέχνη, τι είναι ωραίο ή τι άσχημο…και εδώ ειδικά, προσωπικά, βρίσκω αισθητικά άψογη τη δουλειά της σεφ- γλύπτριας Kasko!
      Για μένα αληθινή ομορφιά, υπάρχει μόνο στη φύση! 😛

      Να μου φιλήσεις τα διδυμάκια μου και εύχομαι να έχετε μαζί με τον δρακούλη και τον μεγάλο γιο σου, ένα υπέροχο Πάσχα! 🙂

  4. Ο/Η dodo λέει:

    Τελειότητα! στην εμφάνιση, γιατί στην γεύση ή στο άρωμα, άγνωστον 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν έχω την αίσθηση, Dodoula μου, πως την σεφ Kasko την ενδιέφερε και η τέλεια γεύση, γιατί μάλλον θα χρησιμοποίησε υλικά που «πλάθονται» εύκολα, άσε πόσα θα κατέστρεψε μέχρι να φτάσει σ’ αυτό το αισθητικά άψογο αποτέλεσμα!!! 😛

      Καλό χαρούμενο Πάσχα να έχεις και γαστρονομικά νόστιμο και όμορφο! 😉

      ΑΦιλιά πολύ πολύ γλυκά! 🙂

  5. Ο/Η Giannis Pit λέει:

    Ε δεν περίμενα και απίστευτη Γεωμετρία στην ζαχαροπλαστική Στεφανία, ειλικρινά. Εκπληκτικά σχέδια, έμπνευση μοναδική. Ντρέπεσαι να τα αγγίξεις πραγματικά.
    Ευχαριστούμε για την αισθητική που ανέδειξες.
    Καλό σου απόγευμα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η γαστρονομία στην εποχή μας Γιάννη μου, για πολλούς έχει γίνει τέχνη! 😀
      Προσωπικά θεωρώ απαραίτητο το πώς κανείς εμφανίζει το φαγητό που φτιάχνει! 😉

      Πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω μαζί με τις Πασχαλινές μου ευχές! 🙂

  6. Ο/Η Πουπερμίνα λέει:

    Και σε αρχιτεκτονικά περιοδικά παρούσα αυτή η ζαχαροπλαστική!
    http://www.archdaily.com/tag/dinara-kasko
    Ωραίο, με κάποιο σοκολατένιο τρόπο πασχαλιάτικο!
    Τις ευχές μου..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! μα τι καλά Πουπερμίνα μου που αυτά τα αισθητικώς άψογα γλυκοδημιουργήματα δεν πέρασαν απαρατήρητα απ΄τα αρχιτεκτονικά περιοδικά! 😉
      Πολύ σ’ ευχαριστώ για το link!
      Ναι, ίσως είναι και αυτός ένας γλυκός τρόπος να εύχεται κανείς στους φίλους του, Καλό Πάσχα! 😀

      ΑΦιλιά με πολλές πολλές ευχές καρδιάς! 🙂

  7. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Καλλιτέχνης πραγματικά η κυρία !!!!
    Νομίζω οτι καμία υποκειμενικότητα δεν θα αντισταθεί στον θαυμασμό για την αισθητική του αποτελέσματος αλλά και για την σκέψη την φαντασία και την τεχνική !!!
    Πολύ σ’ευχαριστώ που μας την γνώρισες .
    Πολλές ευχές να περάσεις όμορφα ,ανοιξιάτικα και αγαπησιάρικα μαγισούλα μου .
    Γλυκύτατα φιλιά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με άψογα γλυκά δημιουργήματα Ξωτικούλι μου, σκέφτηκα να ευχηθώ σε όλους, ένα όμορφο και γλυκό Πάσχα! 😛
      Να περάσεις όμορφα με την μεγάλη και όμορφη σου οικογένεια, να χαλαρώσεις και να απολαύσεις την άνοιξη! 😀

      ΑΦιλιά πολλά και πάντα γλυκύτατα! 🙂

  8. Η τέχνη της ζαχαρο-πλαστικής
    ή
    η ζαχαρο-πλαστική της τέχνης;

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ή η τέχνη της γλυκιάς προσδοκίας; 😀
    Καλό φωτεινό Πάσχα, ιχνηλάτη μου! 🙂

  10. Με ξετρέλαναν
    και παραξενεύομαι που πολλά σχόλια δε μοιράζονται τον ενθουσιασμό μου.

    Καλές γιορτές
    για όλα τα γούστα!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φυσικό είναι Δάφνη μου, ο καθένας ν’ αντιδρά διαφορετικά ως προς την αισθητική, γενικώς…
    Πάντως όλοι συμφωνούμε πως η σεφ έχει κάνει άψογη δουλειά! 😛

    ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις το Πάσχα όπως εσύ το «γουστάρεις»!

  12. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Πωωωωωωω. Τι μου κάνεις και νηστεύω το δόλιο 😝😝😝
    Γέμισε το στοματάκι μου!!!!
    ΚΑΛΌ Πάσχα αγαπημένη μου

  13. Ο/Η Mεταξια Νικολοπούλου λέει:

    Μεγάλη καλλιτέχνης η κυρία, και με πολύ φαντασία !!
    Εύχομαι Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση Στεφανία μου με υγεία και γλυκές στιγμές !!!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ για τις ευχές Μεταξία μου!
    Εύχομαι να έχεις και εσύ ένα όμορφο και γλυκό Πάσχα, όπως το επιθυμεί η καρδιά σου! 😀

    Πολλά πολλά ΑΦιλιά! 🙂

  15. Προτιμώ για τα μάτια μόνο άλλωστε πως να τα καταστρέψεις είναι έργα τέχνης!!!
    Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια πολλά!
    Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!
    Καλημέρα!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χρόνια πολλά και σε σένα, μυστήριο κορίτσι! 😀
    Εύχομαι όλα τα πηγαίνουν και κατ’ ευχήν στη ζωή σου!

    ΑΦιλιά με τρυφερές καλημέρες! 🙂

  17. Ο/Η fantra13 λέει:

    Ε όχι και για τα μάτια μόνο! Τα σάλια μου τρέξανε!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις Φανή μου, αν τα παραπάνω αισθητικά αριστουργήματα έχουν και αριστουργηματική γεύση και «μάλλον» δεν θα το μάθουμε ποτέ!!! 😛
    Πάω τώρα να «τσακίσω» στα σίγουρα ένα δικό μας γαλατομπούρεκο! χαχαχα! 😀

    ΑΦ! γλυκύτατα! 🙂

Σχολιάστε

