Μελωδικοί μελωδοί!

.

Μελωδοί ή ανεμοκρούστες,
ή ονειροπαγίδες!

Η παρακάτω ανάρτηση επιφυλάσσει κάτι διαφορετικό για το τέλος!

.

Οι μελωδοί ή οι ανεμοκρούστες υπήρχαν αιώνες τώρα. Οι αρχαιολόγοι τους ανακάλυψαν στην Ασία, στην Ελλάδα και στην Αίγυπτο και ήταν φτιαγμένοι από κόκαλα, κοχύλια και πέτρες. Γύρω στο 11οο π. Χ ο μελωδός απέκτησε πιο μοντέρνο σχήμα απ΄τους Κινέζους που τον κατασκεύαζαν με μεταλλικούς σωλήνες και ήταν μέρος της θρησκευτικής τελετής τους.
Μελωδούς επίσης συναντάμε και στη Βουδιστική ιστορία, πάντα για θρησκευτικούς λόγους.
Απ΄τη Κίνα μετακινήθηκαν στην Ιαπωνία και στη συνέχεια στον Δυτικό πολιτισμό γύρω στο 1800 μ. Χ όπου οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι επηρεάστηκαν απ΄την Ασιατική φιλοσοφία και τέχνη.
Η πρακτική του Φενκγ Σούι είναι που έφερε στα σπίτια πολλών τον μελωδό.

.

.

Μελωδούς συναντάμε επίσης και στη Ρωμαϊκή εποχή. Τους κρεμούσαν έξω απ΄τα σπίτια τους για ν’ αποφύγουν το κακό μάτι και να φέρουν τύχη στο σπίτι.
Το φαλλικό σύμβολο του μελωδού είχε επίσης σκοπό να ελκύσει στο σπίτι την καλή τύχη.

.

Οι μελωδοί ή οι ανεμοκρούστες μου!

*

Ο ένας μελωδός χρόνια τώρα βρίσκεται στην είσοδο του σπιτιού μου.

.

Ο δεύτερος βρίσκεται έξω απ΄το παράθυρο του γραφείου- ησυχαστήριο του συζύγου.

.

Τον τρίτο μελωδό κατασκεύασα απ΄ τους κρυστάλλους που «έπεσαν»
απ΄τον πολυέλαιο της γιαγιάς μου!

.

Οι μελωδοί είναι μελωδίες αρμονίας:
Οι μελωδοί και τα καμπανάκια φέρνουν καλή τύχη κι αρμονία στο σπίτι, καθώς ο ήχος τους διώχνει την αρνητική ενέργεια.
Κρέμασε ένα μελωδό κοντά στην πόρτα της εισόδου, ώστε να κινείται κάθε φορά που την ανοιγοκλείνεις.
.
.

Και το διαφορετικό που ανακοίνωσα στην αρχή της ανάρτησης:

.

Πριν περίπου ένα μήνα, αποφάσισα να πάρω μέρος σ’ ένα παιχνίδι που οργάνωσε η Αλεξάνδρα (womaninblog). Έδινες με mail στην Αλεξάνδρα μια μόνο λέξη που σου θυμίζει άνοιξη, στη συνέχεια χωρίς να το ξέρεις, η Αλεξάνδρα, σου έβρισκε ένα μυστικό ταίρι που με τη δική του λέξη θα μπορούσες να φτιάξεις μια ανάρτηση… έτσι «ήρθε» η λέξη «μελωδός» και το μυστικό μου ταίρι είναι μια ευγενική και ευαίσθητη κοπέλα με το blog Onirokοsmos

Η λέξη που έδωσα η ίδια για το παιχνίδι είναι: «κηπουρική» και με την λέξη μου, «έπαιξε» και την χρησιμοποίησε η Μαρία ( mytripsonblog) με μια εκπληκτική ανάρτηση που μπορείτε να δείτε εδώ!

*

**

***

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

44 Responses to Μελωδικοί μελωδοί!

  1. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Ω ! Ηρεμιστική η σημερινή ανάρτηση !
    (Βέβαια σε εξωτερικούς χώρους που τους πιάνει πολύ ο αέρας και δεν κάνει διαλείμματα ο ήχος δεν το αντέχω για πολύ ώρα 😉 Φαντάσου το στη Νάξο με 7 μποφόρ ε 🙂 🙂

    Το παιχνίδι σας μου θύμισε τις τρείς λέξεις της Πουπερμίνας .
    Χαίρομαι πολύ που παίζεις . Αυτό ήταν το σπουδαιότερο της ανάρτησης νομίζω 🙂 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπορείς και να την πεις και ηρεμιστική την σημερινή ανάρτηση Ξωτικούλι μου! 😉
      Αν και εδώ, οι συνεχιζόμενες βροντές και αστραπές των τελευταίων ημερών σκεπάζουν τον ήχο των μελωδών και δεν τους αφήνουν να «τραγουδήσουν» γλυκά! 😛

      Στα επτάμισι χρόνια blogging είναι η δεύτερη φορά παίρνω μέρος σε διαδικτυακό παιχνίδι… η πρώτη ήταν όταν έπρεπε κανείς να γράψει haikou εμπνευσμένος από μια φωτό και η δεύτερη τώρα, φαίνεται πως δεν είμαι και πολύ παιχνιδιάρα!!! χιχιχι! 😀

      Όσο για τις «τρεις λέξεις» της Πουπερμίνας, νομίζω πως πολύ πολύ δύσκολα μπορεί κανείς να την ανταγωνιστεί! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά με στιγμιαία εμφάνιση ήλιου! 🙂

      Εδώ η πρώτη μου συμμετοχή σε παιχνίδι με χαϊκού!
      https://ainafetst.wordpress.com/2016/11/10/%CF%87%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%AE%CF%82/

  2. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Καλέεεε ξέχασα τα φιλιά η ζουρλή .
    Πααπαπαα Αλτσχάιμερ συγκρατήσου .
    Φιλούδιαααα παιχνιδιάρικα πολλά 🙂

  3. Ο/Η Woman in blogs λέει:

    Όταν μου έστειλε η Μαριάννα τη λέξη, ευχήθηκα να μου τύχει, αλλά δεν…
    Αγαπημένα αντικείμενα τα γκλιν γκλαν!!! Το απαλό αεράκι της Άνοιξης τα χαϊδεύει κι αυτά του τραγουδούν τόσο γλυκά!!!
    Παρ’ όλα αυτά δεν γνώριζα την ιστορία τους (ούτε καν το όνομά τους!) και χάρηκα πολύ που την έμαθα από σένα! Το παιχνίδι βρήκε μια φιλόξενη γωνιά εδώ και σε ευχαριστώ! ❤❤❤
    Εύχομαι οι μελωδοί σου να φέρνουν πάντα τύχη καλή στο σπιτικό σου.
    Καλό βράδυ, Μαγισσούλα μου. 😊✨

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το ευχαριστώ δικό μου Αλεξάνδρα μου, που μου έδωσες την ευκαιρία πρώτα να παίξω γιατί είναι κάτι που δεν πολυσυνηθίζω και δεύτερο η έρευνα μελωδών σε Γαλλικά και Αγγλικά sites μου έμαθε πολλά… πριν ανεβάσω το παραπάνω video είχα ακούσει δεκάδες γκλιν γκλαν!!! 😛
      Ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά τις ευχές για καλή τύχη γιατί είναι κάτι που όλοι μας χρειαζόμαστε! ❤ 😉

      ΑΦιλιά πολύ μελωδικά να συνοδέψουν τη μέρα σου! 🙂

  4. Ο/Η Πουπερμίνα λέει:

    Ανεμοκρούστες, προσωρινά αγγελοκρούσματα και α-λεξο-κωλιές για το παιδί μέσα μας.
    (Το σχόλιο περιμένει την έγκριση της διαχειρίστριας για το αν θα δημοσιευθεί ή θα ΑΦανιστεί).

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μένω στα ανεμοκρούσματα, στα αγγελοκρούσματα, στις παιδικές α-λεξο-κωλιές και προσθέτω τις ονειροπαγίδες γιατί:
      Εδώ Πουπερμίνα μου, τίποτα δεν περιμένει έγκριση και ελπίζω η wordpress να μην σου έβγαλε αυτό το αντιπαθητικό «Το σχόλιο περιμένει την έγκριση της διαχειρίστριας» γιατί πρώτο δεν θα ξέρω να το καταργήσω και δεύτερο θα βγάλω αφρούς και ξέρεις τι λένε για τους αφρούς των μαθητευόμενων μαγισσών! χεχεχε! 😀

      ΑΦιλιά αγγελοκρουσμένα και ας βροντάει και ας αστράφτει έξω! 🙂

  5. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Λατρεύω τους μελωδούς Στεφανία μου. Τι ωραία λέξη διάλεξε το ταίρι σου και σου ταιριάζει γάντι! Με τόσους που έχω σπίτι, ελπίζω να έχει αρκετή θετική ενέργεια γιατί θα μας χρειαστεί 😉
    Φιλιά μελωδικά ♪♫♪

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να είναι καλά η Μαριάννα-ταίρι μου που με αυτή την όμορφη λέξη μ’ έβαλε σε μελωδικές αναζητήσεις! 😉
      Μ’ αρέσει που έχεις στο σπίτι σου μελωδούς… τώρα πολλά μου εξηγούνται!!! 😛
      Ας ελπίσουμε πως η μελωδία τους θα γλυκάνει τη καρδιά μας και θα εμποδίσει την αρνητική ενέργεια να μας βραχυκυκλώσει! 😉

      Πολλά μελωδικά ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω Μαρία Κ. μου!

  6. Ο/Η dodo λέει:

    Ωραία είναι αυτά τα δημιουργικά, διαδικτυακά παιχνίδια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Dodoula μου, μας αρέσουν τα διαδικτυακά παιχνίδια γιατί είναι δημιουργικά και ενίοτε και χαλαρωτικά! 😉
      Ευτυχώς που υπάρχουν και μερικοί μερικοί στο παρεάκι που δεν σταματούν να μας προκαλούν ευχάριστα! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά απ΄την Κιβωτό του Νόε!!! (ούτε απ΄το σπίτι δεν μπορούμε να βγούμε)!!! 🙂

  7. Ο/Η Μαρία Νικολάου λέει:

    Λατρεύω τους μελωδούς. Έχει έναν ο γείτονας και όταν φυσά είναι τόσο χαλαρωτικός ο ήχος του.
    Έχω και έναν κρεμασμένο στην εξώπορτα και κάθε είσοδος κάποιου συνοδεύεται με ένα πολύ ωραίο ήχο.
    Πολύ ωραία λέξη!
    Καλημέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σε «μελετούσα» απ΄το πρωί Μαρία Ν. μου, θυμόμουνα τα δρώμενα σου πριν καιρό και πόσο μου έλειψε ο διαγωνισμός χαϊκού σου, με την τεράστια του επιτυχία… 😉

      Εύχομαι ο γλυκός ήχος των μελωδών να σε συντροφεύει, να σ’ εμπνέει και να σου φέρνει καλή ενέργεια! 😛

      ΑΦιλιά με μια μελωδική καλημέρα καρδιάς! 🙂

  8. Το θρόισμα του αέρα μέσα από το μελωδό-αποδέκτη, αποτελεί ένα ευχάριστο καλωσόρισμα για κάθε σπιτικό. Πρωτότυπη και ωραία ανάρτηση.

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τα πρωτότυπα παιχνίδια που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο Ιχνηλάτη μου, είναι αυτά που διεγείρουν τη φαντασία και μας δίνουν την ευκαιρία να παίξουμε και να χαλαρώσουμε έστω για λίγο! 😉

    Ευχαριστώ για το πέρασμα σου και εύχομαι τα καλύτερα και στο δικό σου σπιτικό! 🙂

  10. Ονειροπαγίδες και charms και ανεμοπαγίδες και καμπανάκια
    τα ήξερα,
    μα Μελωδό δεν είχα ξανακούσει.

    Πολλά και στο δικό μου σπίτι
    και θαυμάσια ιδέα αυτά τα κείμενα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες τελικά Δάφνη μου, απ΄ αυτά τα διαδικτυακά παιχνιδάκια πόσα πράγματα μαθαίνεις; 😉
      Ούτε και η ίδια ήξερα πως τα λέγανε charms… και είναι όντος γοητευτικά!

      ΑΦιλιά πολλά και charment απ΄το βροχερό βουνό μου! 🙂

  11. Ο/Η Giannis Pit. λέει:

    Στεφανία είσαι απίστευτη για την ποιότητα της αισθητικής σου….! να που έμαθα εδώ πολλά περισσότερα για τους «Μελωδούς» και σε ευχαριστώ από καρδιάς γιατί μου αρέσουν και τους αγαπώ. Δυστυχώς σε ένα φτηνό διαμέρισμα δεν σου δίνεται η δυνατότητα να ζήσεις την ομορφιά τους. Αλλά όπου μπορούμε ας τους χαρούμε. Εξαίρετη η αισθητική σου.
    Καλή συνέχεια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι μελωδοί Γιάννη μου, μπορούν να μπουν έξω απ΄ένα παράθυρο ή στην εξώπορτα διαμερίσματος σε οποιοδήποτε σπιτικό (όπως πχ στης αδελφής μου!) ή όπως «έφτιαξα» και μόνη μου δυο με κρυστάλλους για μέσα… φαντασία και διάθεση να έχει κανείς και μπορεί να προσφέρει στην οικογένεια του, μελωδικούς ήχους για αρμονία! 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά και σ’ ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια! 🙂

  12. Ο/Η Ariadni St. λέει:

    Τι ωραίο δρωμενο!
    Και οι ονειροπαγίδες σε χαλαρωνουν!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μήπως θέλεις να πεις Αριάδνη μου, πως σου αρέσουν οι ονειροπαγίδες που μπορούν να μας στήσουν οι μελωδοί; χμ!!! 😛
      Έλαβες και εσύ μέρος στο δρώμενο της Αλεξάνδρας γιατί μπορεί να θεωρηθεί και σαν ευχάριστη ονειροπαγίδα! 😉

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και χαλαρά! 🙂

  13. Ο/Η rena christodoulou λέει:

    Αγαπημένοι μελωδοί, πόσο ,ου αρέσει ο ήχος τους!
    Στο κάμπιγκ έχω κρεμασμένους στα δέντρα, αλλά όταν φυσάει πολύ, οι γείτονες διαμαρτύρονται!!!!
    Πολύ ωραία λέξη σου έτυχε κι έτσι έγινε αιτία να μάθουμε λίγα πράγματα για τος σαματατζίδες μελωδούς!!!
    Να είσαι καλά , σε φιλώ!!!!!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τη Ρένα! 🙂
    Χαίρομαι που και εσύ είσαι φαν των μελωδών και μου φαίνεται αδιανόητο πώς μπορεί κανείς να ενοχληθεί απ΄την μελωδία τους… τα τζιτζίκια στην εξοχή κάνουν πολύ πιο πολύ θόρυβο και ώρες ώρες μπορούν να σου σπάσουν τα νεύρα!!! 😉

    Κάτι μου λέει πως τα χεράκια σου έχουν κατασκευάσει υπέροχους μελωδούς ή κάνω λάθος; 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! 🙂

  15. Ο/Η serenata λέει:

    Λατρεύω τους μελωδούς!
    Δεν ήξερα την ιστορία τους!!
    Είχα στο δωμάτιο μου αλλά κάποια στιγμή με τους αέρηδες άρχισαν να με εκνευρίζουν.
    Θα ξαναδοκιμάσω..
    Φαντάζομαι πως παίζει ρόλο με τι και πως είναι φτιαγμένο.

    Φιλάκια πολλά:))

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να αλλάξεις θέση τον μελωδό σου Σοφία μου! 😉
    Οι μελωδοί είναι αγωγοί καλής ενέργειας και ο λεπτός τους ήχος δεν είναι τυχαίος… δονείται σε συχνότητες χαλαρωτικές, έτσι λένε οι ειδικοί και το Φεγκ Σούι!!! 😛
    Είχα διαβάσει παλιά πως οι μελωδοί από μπαμπού ή αυτοί που έχουν λεπτούς μεταλλικούς σωλήνες είναι η πιο «σωστοί» ! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και εύχομαι ένα χαλαρωτικό Σ/Κ! 🙂

  17. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Μα τι όμορφη λέξη σού έτυχε Μαγισσουλα μου… δεν ήξερα οτι αυτα τα λένε μελωδούς!!! πόσα μάθαμε για αυτό το μελωδικό όμορφο κρεμαστό…χαρη σε σένα φιλεναδα!!!και μόνο η λεξη αυτή σε χαλαρώνει..και περισσότερο ο ήχος τους … !!! εχω και εγω ενα τετοιο μελωδό.. στο σπίτι μου Χαίρομαι που πήρες μέρος στο παιχνίδι.. έτσι βγαζουμε το παιδί που κρύβεται μέσα μας.. ❤
    Πάω να βγάλω και εγώ το παιδικό μου…χα..χα.. πολλά μελωδικα φιλακιααααα!! ❤

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Ρούλα μου, πως δεν είμαι όσο τολμηρή όσο είσαι εσύ και δεν παίρνω εύκολα μέρος σε δρώμενα και ιντερνετικά παιχνίδια… μεγαλώνοντας ίσως αλλάξω και βάλω μυαλό!!! 😛

    Ελπίζω να έπαιξες και εσύ και σύντομα να δούμε και το δικό σου κείμενο! 😉
    Σήμερα πέρασα τη μέρα μου, διαβάζοντας ποιήματα απ΄το συμπόσιο της Αριστέας μας και θα συνεχίσω και αύριο, γιατί είναι όλα εξαιρετικά! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και πολύ χαμογελαστά! 🙂

  19. Ο/Η Memaria λέει:

    Μαγισσούλα μου!
    Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και να σου πω πως χάρηκα πάρα πολύ όταν είδα πως είσαι το μυστικό μου ταίρι! Το ευχαριστήθηκα πολύ το παιχνίδι!
    Και παίρνεις τώρα μια άλλη μου αδυναμία τους μελωδούς και με ξετρελαίνεις!
    Κι άρχισα να μετρώ τους δικούς μου…κι έφτασα μέχρι το έξι!
    Φιλιά πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαρία (me) μου και ταίρι μου,
      Η απάντηση στο σχόλιο σου «πήδηξε» μελωδικά κάτω απ΄το σχόλιο της Αριστέας… Βλέπεις είναι πολλά που δεν μπορεί να ελέγξει μια μαθητευόμενη μαγισσούλα! 😛

  20. Ο/Η aristea k λέει:

    Ξέρεις τι σκεφτόμουν μαγισσούλα μου όσο διάβαζα την ανάρτησή σου; Ενώ τους λατρεύω τους μελωδούς, έχω αγοράσει και έχω κάνει δώρο, επίσης έχω φτιάξει και έχω χαρίσει, δεν έχω ούτε έναν δικό μου στο σπίτι μου!
    αχαχαχαχα! Ευκαιρία να κάνω το καλοκαίρι με κοχύλια και τα απαραίτητα μέταλλα για να βγάζουν τους ήχους :))
    Υπέροχο το παιχνίδι μας ε;
    Κι εγώ λάβει τη λέξη μου, αλλά με βλέπω να αργώ λίγο, αφού σκέφτομαι πρώτα να φτιάξω κάτι σχετικό.
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα εύχομαι 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα έγραφα στη Μαρία(me) μας, (πιο πάνω), για τα «πηδηματάκια» στα σχόλια της wordpress που δεν μπορώ και να ελέγξω… λυπάμαι για τα ακροβατικά!!! 😉

      Που λες, είναι χαρακτηριστικό των δοτικών ατόμων να βάζουν δεύτερο τον εαυτό τους, αλλά και αυτό Αριστέα μου, έχει τα όρια του, σίγουρα να φτιάξεις ένα μελωδό με κοχύλια γιατί ο ήχος του είναι και αυτός υπέροχος! 😀
      Το παιχνίδι όντος διασκεδαστικό, περιμένουμε τώρα και το δικό σου κείμενο… αρκετά νομίζω πως ασχολήθηκες και με τα «άλλα», των «άλλων», παρ’ όλη την τεράστια επιτυχία και ΜΠΡΑΒΟ σου!!! 😛

      ΑΦιλιά και να έχεις μια χαλαρή και όμορφη βδομάδα! 🙂

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αγαπημένο μου ταίρι! 😉
    Πώς είναι δυνατό να μην αναφερθώ στο μυστικό (για λίγο!) ταίρι μου, ειδικά όταν έδωσα σαν ανοιξιάτικη λέξη στο παιχνίδι της Αλεξάνδρας μας, κάτι τόσο άχαρο και καθόλου ποιητικό όπως «εργαλεία κηπουρικής» και αν σου πω και τι πράγμα μου ήρθε πρώτο στο νου, θα φρίξεις… 😦
    Τη βενζινοκίνητη κουρευτική μου μηχανή… που (ευτυχώς) κατέληξε να γίνει, απλά εργαλεία κηπουρικής!!! 😛
    Και εσύ πήρες το λάστιχο ποτίσματος και με τις φωτογραφίες σου, μεταμόρφωσες τα «εργαλεία» σε πανδαισία αισθητικής!!! 😀

    Και… είναι πλέον φυσικό, ένα ταίρι να έχει και ν΄ αγαπά τους μελωδούς!!! 😉

    Πολλά πολλά ταιριαστά ΑΦιλιά σου στέλνω και ας είναι κάτω απ΄ τη βροχή! 🙂

    • Ο/Η Memaria λέει:

      Χαχα…ξέρω και για την κουρευτική, αλλά δεν είχα πρόχειρη καμιά για τη φωτογράφιση. ενώ τα λάστιχα είναι «πανταχού παρόντα»!
      Να είσαι καλά μαγικό μου ταίρι!!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Συμπεθέρα και ταιριαστό μου ταίρι, ευτυχώς που δεν είχες φωτό κουρευτικής γιατί μόλις επέστρεψα από αναγνωριστική βόλτα στα πρώην γκαζόν και νυν άγρια χωράφια και με περιμένει πολύ πολύ δουλειά με την κουρευτική… άρα μου φτάνει και μου περισσεύει!!! 😛

        ΑΦ! μαγικά! 🙂

  22. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Μαγισσούλα μου, νομίζω η λέξη σου ήρθε κουτί. Σου ταίριαζε πολύ! Να σου πω το πιο τρελό; Δεν τα έχω πει ποτέ στη ζωή μου μελωδούς, πάντα τα λέω καμπανάκια, γιατί όταν ήμουν μικρούλα, σαν καμπανάκια μου ακούγονταν, οπότε δεν σταμάτησα ποτέ να τα αποκαλώ έτσι. Σε ευχαριστώ λοιπόν, που μου έφερες στο μυαλό τόσο ωραίες αναμνήσεις με την ανάρτηση σου.
    Σε γλυκοφιλώ μαγισσούλα μου και σε καλοβδομαδίζω 🙂

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι Μαρινάκι μου, η λέξη «μελωδός», μου ήρθε κουτί, πρώτα γιατί τους αγαπώ και δεύτερο γιατί έχω τρεις και ξέρω για τι μιλάω! 😉
    (Ειδικά αυτόν τον κρυστάλλινο που είναι και στο υπνοδωμάτιο μου!) 😛
    Μήπως ήρθε η ώρα να χαρίσεις στη μανούλα σου, αυτά τα μελωδικά καμπανάκια;
    Είμαι σίγουρη πως θα τις αρέσουν! 😀

    ΑΦιλιά πάντα γλυκά και μελωδικά! 🙂

  24. Ο/Η onirokosmos λέει:

    Μαγισσούλα αγαπημένη, παρακολουθώ πολύ καιρό τώρα τις αναρτήσεις σου! Και… ω!! Τι χαρά! Ανακαλύπτω ότι είσαι το μυστικό μου ταίρι!
    Δεν έχω προλάβει ακόμα να διαβάσω άλλες σχετικές δημοσιεύσεις με το παιχνίδι, δεν ξέρω τι λέξεις έχουν δοθεί, όμως η δική σου είναι μια… μελωδία από μόνη της! Λατρεύω τους μελωδούς και είχα την κρυφή επιθυμία το μυστικό μου ταίρι να τους αγαπά εξίσου. Δεν σου κρύβω τη χαρά μου που η λέξη ήρθε «κουτί» σε σένα!
    Μέσα από τις πληροφορίες σου και τα σχόλια των φίλων έμαθα κι άλλες ονομασίες τους που δεν γνώριζα. Ανακάλυψα, επίσης, ότι αυτά τ΄αγαπημένα στοιχεία αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς σου και του μαγικού κόσμου σου!
    Υπέροχο το παιχνίδι της Αλεξάνδρας μας κι εξίσου υπέροχη η δική σου συμμετοχή!! Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ από καρδιάς!
    Φιλιά μαγικά μελωδικά!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Μαριάννα μου, πώς τα φέρνει η ζωή και δυο άτομα συναντιόνται κάτω από τόσο όμορφες συνθήκες! 😉
    Έχω την αίσθηση πως η λέξη «μελωδός» που έδωσες, είναι απ΄τις ομορφότερες του παιχνιδιού (και πολλοί, την ζήλεψαν!) και είναι γεγονός πως μόνο η λέξη, ξυπνά γλυκά τις αισθήσεις μας… και δεν αναφέρομαι στην γαλήνη που δημιουργεί αλλά και στη θετική ενέργεια που μας φέρνει! 😛
    Έτσι το ευχαριστώ, το τεράστιο ευχαριστώ, είναι πρώτα δικό μου και στην Αλεξάνδρα που οργάνωσε αυτό το ανοιξιάτικο παιχνίδι και σε σένα που έλαβες μέρος με μια πανέμορφη λέξη! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς και πολύ μελωδικά απ΄το διαδικτυακό σου «ταίρι»!!! 🙂

  26. Τρελαίνομαι για τους μελωδούς!
    Και εάν είναι από μπαμπού αυτός που βρίσκεται στην είσοδο του σπιτιού σου, τότε έχουμε τον ίδιο. Φυσικά εμένα βρίσκεται στο μπαλκόνι, καθώς η πόρτα εισόδου της οικίας που κατοικώ, είναι σε διάδρομο πολυκατοικίας και δεν φυσάει!
    🙂

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν είναι μπαμπουδένιος ο δικός μου, αλλά ξέρω πως οι μπαμπουδένιοι δημιουργούν μια πιο εσωτερική μελωδία… άρα μεταφυσικά και πιο αποτελεσματικοί!!! ουάουυυυυυυυυ! 😉

    ΑΦιλιά πολύ μα πολύ χαρούμενα που είσαι και πάλι κοντά μας! 🙂

  28. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Δηλαδή? Τα «γκλιν-γκλον» έχουν τόσο όμορφο όνομα? «Μελωδοί» ! Εύηχο όνομα ! Ε, ναι. Απόλυτα συνυφασμένο δεν θα ‘πρεπε να είναι το όνομα με τον ήχο τους? Έχω κι εγώ έναν μελωδό μέσα στο σπίτι μου. Κι αφήνω επίτηδες ένα συγκεκριμένο παράθυρο ανοιχτό ή ανακλινόμενο ακόμη κι όταν κάνει κρύο (εκτός χειμώνα εννοείται) προκειμένου να χαϊδεύει ο ήχος του τ’ αφτιά μου!!!
    Να πω ότι ζήλεψα με το παιχνίδι? Θα το πω!!! Αλλά, καλά να πάθω αφού επέλεξα να αφιερώνω πολύ λίγο χρόνο στην όμορφη αυτή γειτονιά όπου βρέθηκα…!!!
    Σταμάτησε η βροχή, οι φωτεινές γρατζουνιές στον ουρανό έσβησαν και τον άφησαν και πάλι στα σκοτάδια του.
    Δεν μπορείς να πεις! Λεπτό προς λεπτό η αναφορά του καιρού στην πόλη μου!!! 🙂

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Βλέπω» τα σχόλια σου παντού εδώ και χαίρομαι να σε διαβάζω, ειδικά όταν «ξέρω» πως τελευταία το blogging δεν είναι απ΄τα καλύτερα σου… κρίμα γιατί νομίζω πως όλοι παν χαμένοι! 😉

    Μελωδική αγκαλιά σου στέλνω, πριν αρχίσουν οι βροντές! 🙂

Σχολιάστε

