Καλώς τα!

Στη ζωή λένε πως καλό είναι να καλωσορίζουμε τα δυσάρεστα όπως και τα ευχάριστα, έτσι λοιπόν η αφεντιά μου, ακριβώς όπως έμαθε (και εξακολουθεί να μαθαίνει!), καλωσορίζει τα κουνούπια ως αναπόφευκτο κακό!

Τώρα, γιατί τα κουνούπια αποτελούν σίγουρα την εκνευριστικότερη παρέα του καλοκαιριού;
Γιατί εκεί που εσύ δεν σταματάς να ξύνεσαι κάποιος φίλος σου κάθεται ατάραχος δίπλα σου μην μπορώντας να καταλάβει την υστερία που σε έχει πιάσει και σου λέει:
«Σιγά μωρέ, πώς κάνεις έτσι, ένα κουνουπάκι είναι!».

Μπορεί τα αρσενικά κουνούπια να τρέφονται με νέκταρ ή γύρη που βρίσκουν στη φύση, όμως τα θηλυκά χρειάζονται και αίμα προκειμένου να μπορέσουν να ζήσουν και να κάνουν αβγά.
Το θηλυκό τρυπάει το δέρμα με 6 «καρφίτσες» που έχει στο στόμα του, βγάζει ένα αιμολυτικό και αντιισταμινικό σάλιο και με τη προβοσκίδα του ρουφά το αίμα που καταλήγει στην ελαστική κοιλιά του… Φρίκη!

Τα μικροσκοπικά, κατά τα άλλα, δίπτερα έντομα, φαίνεται πως επιλέγουν με πολύ συγκεκριμένα κριτήρια ποιους θα δαγκώσουν και ποιους όχι. Μάλιστα έρευνες έχουν δείξει ότι το 20% των ανθρώπων αποτελούν για τα κουνούπια μια… νοστιμότατη τροφή.

Ας ρίξουμε λοιπόν λίγο φως στους παράγοντες που παίζουν ρόλο στην επιλογή των ανθρώπων που θα τσιμπήσουν τα κουνούπια.

Ομάδα αίματος

Υπάρχουν ομάδες αίματος που ανοίγουν την όρεξη περισσότερο στα κουνούπια από κάποιες άλλες. Αυτό βέβαια δεν προκαλεί έκπληξη στους ερευνητές καθώς τα κουνούπια μάς τσιμπούν προκειμένου να κάνουν μια συγκομιδή πρωτεϊνών από το αίμα μας. Αγαπημένη ομάδα αίματος αποτελεί η 0 καθώς σε αυτούς τους ανθρώπους τα έντομα επιτίθενται διπλάσιες σχεδόν φορές από ότι σε όσους έχουν ομάδα Α. Η ομάδα Β βρίσκεται περίπου στη μέση της κλίμακας ξυσίματος.

Διοξείδιο του άνθρακος

Μία από τις μεθόδους που χρησιμοποιούν τα κουνούπια για να εντοπίσουν τους στόχους τους είναι να μυρίσουν το διοξείδιο του άνθρακα που αναδίδεται από την αναπνοή και αυτό μπορούν να το κάνουν από απόσταση σχεδόν 50 μέτρων. Το αποτέλεσμα είναι οι άνθρωποι που αποπνέουν περισσότερο αέριο -συνήθως οι μεγαλόσωμοι άνθρωποι- να έλκουν τα κουνούπια περισσότερο από τους άλλους.

Βακτήρια του δέρματος

Άλλος ένας καθοριστικός παράγοντας στην προτίμηση των κουνουπιών είναι τα βακτήρια που ζουν φυσιολογικά στο δέρμα μας.
Σε έρευνα του 2011 επιστήμονες βρήκαν ότι οι άνθρωποι που έχουν μεγάλες ποσότητες βακτηρίων γίνονται αμέσως η επιλογή των εντόμων. Απροσδόκητα βέβαια όσοι είχαν μεγάλες ποσότητες μεν, αλλά από διαφορετικά είδη βακτηρίων δε, τότε το δέρμα τους γινόταν λιγότερο ελκυστικό. Ίσως γι’ αυτό τα κουνούπια τσιμπάνε περισσότερο στα πόδια και τους αστραγάλους καθώς εκεί ζουν ισχυρότερες αποικίες βακτηρίων…

Έντονα χρώματα ρούχων

Συνήθως το καλοκαίρι πετάμε τα ρούχα με τα μουντά χρώματα και φοράμε χρώματα φωτεινά, που συχνά μας κάνουν να ξεχωρίζουμε στο πλήθος. Λάθος! Τα κουνούπια, εκτός από την όσφρηση χρησιμοποιούν και την όραση για να βρίσκουν τα θύματά τους. Σύμφωνα με όσα είχε πει στο NBC ο εντομολόγος του Πανεπιστημίου της Φλόριντα James Day τα έντονα χρώματα γίνονται αμέσως αντιληπτά και αγαπητά από τα κουνούπια.

Επίσης οι επιστήμονες ανακάλυψαν πως τα κουνούπια «αγαπούν» τις έγκυες όπως και όσους έχουν πιει μπύρα!

Τώρα τι μπορούμε να κάνουμε με φυσικό τρόπο για να αποφύγουμε τα τσιμπήματα τους;

  • Ο χυμός του σκόρδου αποτελεί φυσικό απωθητικό, όσο και αν η μυρωδιά του σας ενοχλεί. Μπορείτε να αναμείξετε ένα μέρος του σκόρδου με πέντε μέρη νερού σε ένα μικρό μπουκάλι, είτε να βουτήξετε λωρίδες βαμβακερού υφάσματος στο χυμό και να τις βάλετε σε διάφορα σημεία της βεράντας σας.
  • Κόψτε ένα λεμόνι και καρφώστε μέσα του μικρά γαρυφαλλάκια (το γνωστό μπαχαρικό)
  • Μέντα, λεβάντα, φασκόμηλο, δεντρολίβανο, βασιλικός είναι από μόνα τους εντομοαπωθητικά. Μπορείτε να τα βάλετε σε διάφορους χώρους του σπιτιού ή απλά να κουνήσετε τα φύλλα τους για να απελευθερώσουν το άρωμά τους.
  • Η βιταμίνη Β1 δρα κατά των τσιμπημάτων των κουνουπιών, άρα μπορείτε να επιλέξετε τρόφιμα που την περιέχουν και να ενισχύσετε την άμυνα του οργανισμού. Τέτοιες τροφές είναι το αναποφλοίωτο ρύζι, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα περισσότερα λαχανικά, το γάλα, το μαύρο ψωμί, το συκώτι, η μαγιά μπύρας, το ψάρι, τα καρύδια, το αυγό, τα φασόλια.

Οι παραπάνω πληροφορίες από εδώ.

 

Πώς ν’ ανακουφιστούμε απ΄τη φαγούρα;

Μια λίστα με απλά γιατροσόφια:

Βάλτε πάνω στο τσίμπημα ένα απ’ όλα αυτά:
Πάγο, αλάτι σε πολτό, ασπιρίνη πολτό με λίγο νεράκι, ακουμπήστε ένα ζεστό κουτάλι, μπανανόφλουδα, λεμόνι, αλόη, σαπουνίστε το τσίμπημα, οινόπνευμα, μαγειρική σόδα σε πολτό, ελαιόλαδο, κρεμμύδι, σκόρδο, φακελάκι βρασμένου μαύρου τσαγιού, μηλόξιδο…

Ελπίζω να βοήθησα τους ενδιαφερόμενους και εύχομαι σε όλους,

ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

*

 

**

***

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

34 Responses to Καλώς τα!

  1. Ο/Η F. λέει:

    Ανήκω στη μέση της κλίμακας ξυσίματος (!) κι έχω διαπιστώσει πως και το Vicks (ελπίζω να μην θεωρηθεί διαφήμιση) κάνει καλή δουλειά στα τσιμπήματα. Επίσης στα φαρμακεία κυκλοφορούν και φυτικά τζελ με πρόπολη, αιθέρια έλαια και άλλα ωραία που ανακουφίζουν.
    Μπζζζζζζ και καλές βεγγέρες! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την μέτριας κατηγορίας κουνουποφάν! 😉
      Όπως κατάλαβες εδώ το θέμα δεν είναι τόσο τι κάνουμε μετά… αλλά πώς θα προφυλαχτούμεεεεεεεεεεεεεε ΠΡΙΝ! 😛
      Έχω δοκιμάσει τα «μετά» των φαρμακείων και κανένα δεν συγκρίνεται με τα γιατροσόφια! Τα αγαπημένα και δοκιμασμένα μου γιατροσόφια είναι: Λεβάντα σε μπολάκια (απ΄το κήπο μου!), ελαιόλαδο και μηλόξιδο (δλδ σαλατούλα) για μετά, αλλά θα δοκιμάσω και το αλάτι! Και θα είμαι ο τέλειος απωθητικός μεζές! 😉

      ΑΦιλιά και καλή υπομονετική βδομάδα! 🙂

  2. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Μαγισσούλα μου, για εμένα δεν υπάρχει σωτηρία. Έχω αποδεχτεί πως ούτε τα κουνούπια μπορούν να μου αντισταθούν και περιμένω σεμνά και υπομονετικά να έρθει το φθινόπωρο να φύγουν.
    Όχι ότι δεν θα εκμεταλλευτώ τις ευκαιρίες, ώστε να ομορφοπεράσω το καλοκαίρι, απλά δεν το μπορώ. Ούτε τα κουνούπια.
    Σε διάβασα όμως πολύ προσεκτικά και θα δοκιμάσω τις συμβουλές που αναγράφονται στο κείμενο, μήπως και…
    Και ναι, ανήκω στους ανθρώπους με ομάδα αίματος Α!
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί, για καλό βράδυ! 🙂
    Εύχομαι να μας ξημερώσει, μια όμορφη εβδομάδα 💋

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ευτυχώς Μαρινάκι μου, που σου εμφανίστηκε η SOS αντικουνουπική μου ανάρτηση, γιατί ήξερα από τα πολλά τα χρόνια που μοιραζόμαστε τον κουνουποπόνο μας, πως το θέμα «κουνουπάκι» σε καίει… με καίει σε σημείο σχεδόν υστερίας… ουρλιάζω να μην ανάβουμε πολλά φώτα, να μην αφήνουμε τα παράθυρα ανοιχτά και για να μη μπουν και μύγες,(άλλη υστερία!) καταλαβαίνεις τώρα! 😛
      Ομολογώ πως πολύ σκέφτηκα να σου αφιερώσω αυτό το ποστ, αλλά είπα πως μπορεί να ζηλέψουν και άλλοι κουνουποφάν και συγκρατήθηκα!!! 😉

      Κατά τ’ άλλα λατρεύω το καλοκαίρι και προτιμώ να ψήνομαι παρά να κρυώνω! 😎

      ΑΦιλιά με ευχές για να ομορφοπερνάς! 🙂

  3. Ο/Η Анастасия λέει:

    Καλημέρα, καλή εβδομάδα, Στεφανία! 😊☀
    Ομάδα αίματος 0+ … και μάλλον αυτό τα λέει όλα!
    Ένα κουνούπι να κυκλοφορεί στην περιοχή κι εκατό νοματαίοι να ‘ναι τριγύρω, σ’ εμένα θα ‘ρθει! Στο σπίτι, μ’ ακολουθούν από δωμάτιο σε δωμάτιο! Πετ, το κουνούπι! Όπου πάω εγώ, απόκοντα αυτό!
    Ο «πλατύφυλλος και δροσερός», δεν μπορώ να πω ότι έχει δουλέψει στην περίπτωσή μου.
    Κάτι ψιλογίνεται με κεράκια σιτρονέλας.
    Πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου, θα δοκιμάσω τα φυσικά γιατροσόφια που προτείνεις!
    Σε φιλώ❣

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα και καλή βδομάδα να έχουμε Αναστασία μου (και γιατί έτσι θέλουμε) ! 😎 😉
    Και η αφεντιά μου είναι 0+ που θεωρείται η πιο μπανάλ ομάδα αίματος, δίνουμε και παίρνουμε απ΄όλους όχι μόνο αγάπη αλλά και αίμα… κάτι ξέρουν οι κουνουπομάνες και μας λατρεύουν!!! 😛
    Το θέμα είναι να βρεις να πασαλειφτείς με κάτι που να διώχνει μεν τα κουνούπια αλλά όχι και τον σύντροφο-φίλο ο οποίος συνήθως δεν γνωρίζει τι εστί να σε λατρεύουν τα κουνούπια και αυτό μέρα- νύχτα!!! 😉
    Ελπίζω να σε βοηθήσουν τα γιατροσόφια, σ’ εμένα πάντως δουλεύουν όλο το 24ωρω!
    Μέρες έχουν να με τσιμπήσουν και περιμένω τώρα να δοκιμάσω κανένα νέο γιατροσόφι όπως το ζεστό κουτάλι (αν έχει ο θερμοσίφωνας ζεστό νερό!) ή το σελοτέιπ πάνω στο τσίμπημα για να μη ξύνομαι, πάντως σκόρδο δεν βάζω! 😀

    ΑΦιλιά συναδελφικά και χαμογελαστά! 🙂

  5. Ο/Η Giannis Pit. λέει:

    Αχ βρε Στεφανία με έκανες και γέλασα χαχαχαχαχαχαχαχα. Μιλάμε πλήρης ιατρική ανάλυση για τα κουνούπια, τον τρόπο δράσης τους. Και συνάμα ολάκερη οργάνωση για την αντιμετώπισή τους.
    Άντε καλή μάχη λοιπόν να δούμε πως θα γλυτώσουμε.
    Καλή συνέχεια να σου ευχηθώ.

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δηλαδή Γιάννη μου, είσαι και εσύ κουνουπομαγνήτης και δεν τ’ ομολογείς; 😛
    Ευκαιρία λοιπόν να μην επισκεφτούμε φαρμακεία και να κάνουμε τα δικά μας γιατροσόφια! 😉

    ΑΦιλιά καλή συνέχεια και καλή μας δύναμη! 🙂

  7. Ανήκα στη μεσαία κατηγορία ξυσίματος, αλλά πλέον δεν με τσιμπάει τίποτα, διότι βάζω μία εντομοαπωθητική λοσιόν που με προστατεύει από τα τσιμπήματα εντόμων χάρη στα αιθέρια έλαια, τη σιτρονέλα, το γαρύφαλλο,τον ευκάλυπτο, τον βασιλικό, το γεράνι και στα φυσικά έλαια andiroba και neem που περιέχει.
    Μη με ρωτήσεις τι είναι το andiroba και το neem, δεν ξέρω να σου πω!
    Επίσης, αυτή η λοσιόν, ενυδατώνει και αφήνει απαλή την επιδερμίδα μου, χάρη στην αλλαντοίνη, την προβιταμίνη Β-5 και τη γλυκερίνη.
    Εν τω μεταξύ, μου χαρίζει μοναδική αίσθηση δροσιάς, διότι περιέχει και μέντα!
    Σημαντικό θεωρώ το γεγονός ότι δεν περιέχει χημικά συστατικά, που έχουν κατηγορηθεί για αρνητικές επιδράσεις στην υγεία ή το περιβάλλον.
    Άσε που είναι και από πιστοποιημένες βιολογικές καλλιέργειες!
    Να σημειωθεί δε, ότι είναι χωρίς parabens και δερματολογικά ελεγμένο!
    Από τότε, λοιπόν, που χρησιμοποιώ αυτή τη λοσιόν, σώθηκα!
    Δεν με πλησιάζει κανένα κουνούπι!
    Κίσιζ Άιναφετς!

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ ενημερωμένη σε βρίσκω Αρτίστα μου και χαίρομαι γι αυτό! 😛
    Από χθες «διασκεδάζω» μ’ ένα νέο κυνήγι κουνουπιού που είναι:
    Όταν είμαι μπροστά στην οθόνη του κομπιούτερ μου, παρελαύνουν μπροστά μου, πολλά κουνουπάκια και τότε, τα σκοτώνω κτυπώντας τα με παλαμάκια!!! (Όπως καλή ώρα τώρα!) 😉
    Πολύ χειροκρότημα πέφτει! 😀
    Τις άλλες ώρες της μέρας που με κυνηγούν, έχω φτιάξει μια λοσιόν απ’ τις λεβάντες του κήπου μου που κάνει τέλεια δουλειά! 😉
    Στη Σκιάθο που πάω κάθε καλοκαίρι, δεν καταλαβαίνουν τίποτα, με τσιμπούν και πάνω απ΄τα ρούχα, τότε έχω μια άλλη (πάντα φυσική) απ΄το φαρμακείο! 😎
    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου!

    ΑΦιλιά πολλά και ανακουφισμένα! 🙂

  9. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Χρήσιμες οι συμβουλές σου Στεφανία μου. Αν και νομίζω πως τα κουνούπια έχουν εξελιχθεί σε νέες γενιές, άτρωτες απ’ τα συμβατικά αντικουνουπικά. Μ’ έχουν τσιμπήσει ακόμα και πάνω απ’ τα ρούχα. Εν τω μεταξύ έχω κάνει το μπαλκόνι, φυτώριο από λεβάντες. Δεν ξέρω αν τα απωθούν, θα έλεγα ότι δεν τα σταματάει πλέον τίποτα.Ν’ αλλάξω ομάδα αίματος;

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τελικά Μαρία Κ. μου, καταλήγω και η ίδια, πως τα κουνούπια πλέον δεν καταλαβαίνουν από συμβατικά αντικουνουπικά, γιατί σαν οποιοδήποτε ζωντανό πλάσμα στον πλανήτη προσαρμόζεται στην ανθρώπινη «εξυπνάδα»! 😉
      Μήπως θυμάσαι κάτι ντι τι τι, κάτι φλιτ που χρησιμοποιούσαν οι γιαγιάδες μας που στη συνέχεια ήρθαν το σπρέι και ευτυχώς λόγω της βλάβης που προξενούν στο πλανήτη, περιορίστηκε η χρήση τους; 😛
      Άρα τι κάνουμε; Καθόμαστε να γίνουμε μεζές; Όχι φυσικά, δοκιμάζουμε διάφορα γιατροσόφια μέχρι να βρούμε αυτό που μας ταιριάζει… φοράμε μακριά άσπρα ρούχα, (κελεμπίες!) δεν ανάβουμε πολλά φώτα και περιμένουμε να φύγει το καλοκαιράκι που προσωπικά το αγαπώ πολύ πολύ! 😎
      Η λεβάντα είναι το αγαπημένο μου μυρωδικό και γιατροσόφι και τώρα που ανθίσανε, μάζεψε μερικά και βάλε τα σε μπολάκι εκεί που κάθεσαι… (Αν κάθεσαι!) 😉

      ΑΦιλιά στη πιο γλυκιά ομάδα αίματος την 0+ ! 🙂

  10. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Ααααα γι αυτό λέμε γλυκοαίματους όσους τσιμπούν περισσότερο.. (και αυτός είναι ο Σμαραγδάκης) όταν καθόμαστε μαζί πλάι πλάι… και αφού μόνο τα θηλυκά τσιμπάνε…… άκου εκεί τι μαθαίνουμε…εεεεε ναι…. είναι αυτονόητο να τσιμπάνε μόνο εκείνον…χα..χα…!!!

    ΤΟ ΜΙΣΌ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΌ ….ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟ. ΣΤΗΝ ΣΕΛΊΔΑ ΣΟΥ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΤΟ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΜΟΥ.. ΣΝΙΦΦΦΦΦΦ
    ΔΟΚΙΜΉ…….

    • Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

      ΧΑ..ΧΑ.. οταν κανω την δοκιμή ειναι ενταξει μου χανει το πρωτο.. σχόλιο που γραφω.. .
      δεν παίζω…!!
      Απο ότι διαβαζω.. δεν τα βγαζουμε πέρα μαζι τους… μαγισσούλα μου..χα..χα.. οποτε στον πόλεμο των κουνουπιων εναντίον ανθρώπων σημιώσατε 1-0..χα..χα.. !! 🙂
      προληπτικα βαζω εντομοαπθητικο…σιτρονέλα αιθεριο ελαιο φιλεναδα… 🙂
      Καλοκαιρινα φιλακια χωρίς κουνουπακια..!..χα..χα.:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Ρούλα μου, οι γλυκοαίματοι, έχουν τις επιτυχίες τους, τους αγαπούν ακόμα και τα κουνούπια…. να παρηγοριόμαστε; Τι άλλο να κάνουμε απ΄το να προσέχουμε! 😉
      Ο Σμαραγδάκης σου, όμως είναι τυχερός γιατί έχει σύντροφο που εκείνη βάζει σιτρονέλα και αυτή μυρίζει τόσο έντονα που τα διώχνει απ΄το δωμάτιο!!! 😛
      («Άλλοι» δεν ασχολούνται μόνο σχολιάζουν!) 😫
      Από χθες παίζω με φατσούλες και κάνω διάφορα δοκιμαστικά: 🍻 🥂

      ΑΦιλιά γλυκά και πολύ χαμογελαστά! 🍰 😊

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λυπάμαι Ρούλα μου που κάθε φορά που θέλεις να σχολιάσεις πρέπει να γράφεις τρεις φορές, μια στο mail μου και δυο στο blog μου… μπορεί να μη σ΄αγαπούν τα κουνούπια αλλά εδώ είσαι περιπτωσάρα γιατί κανείς άλλος δεν μου παραπονιέται… ακόμα!!! 😂 😛
      ΑΦ! με διάφορα… 😍 💋 αχ! μου τα βγάζει μικρά και θέλει γυαλιά! 👓 😎

  11. Ο/Η nikol λέει:

    Δεν με σώζει τίποτα Στεφανία μου , μάλιστα αυτό φταίει η ομάδα αίματος που είναι Ο και σαν λυσσασμένα έρχονται ομαδικά πάνω μου αλλά το συνήθισα πια και έχω πάθει ανοσία !! Μου απαγορεύω το ξύσιμο !!! ( Δεν θα τους δώσω τη χαρά!!) Τώρα αγκαλιά με το βασιλικό μου μπορεί να είμαι αλλά εκείνα τον προσπερνουν με θράσος!!
    Την αγάπη μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λέω Νικόλ μου, να κάνουμε ένα σύλλογο με οπαδούς της 0 ομάδας γιατί είμαστε πολλοί και όπου πολλοί εκεί και η κουνουποδύναμη! 👫 👭
      Πάντως, με το να μη ξυθείς χάνεις μεν τη μαζοχιστική σου απόλαυση αλλά είναι σοφή λύση, αν και εδώ λέει να βάλεις σελοτέιπ πάνω στο τσίμπημα για σιγουριά! 🙌 👏
      Πέρσι είχα τον βασιλικό αγκαλιά και δεν είδα κανένα αποτέλεσμα, φέτος τον κρατώ για τις μακαρονάδες μου! 🍝 🍜

      ΑΦιλιά μετά μεγάλης κατανόησης! 🌞 🤗 (Δεν βρήκα φατσούλα κατανόησης!) 🤓

  12. Ο/Η cortlinux λέει:

    Υπαρχει κι ενας πολυ ευκολος και δροσιστικος τροπος απώθησης τους. Ενας ανεμιστηρας να δουλευει. Το ρευμα που δημιουργει δεν τους επιτρεπει να πεταξουννπρος το μερος μας. Δοκιμασμενη πατεντα. 100%

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ πολύ σωστό… γι αυτούς που κάθονται κάπου… όμως! 🛋
    Γιατί αλλιώς η αφεντιά μου, θα πρέπει να κυκλοφορεί μέρα νύχτα με τον ανεμιστήρα αγκαλιά! 🌬
    Ο ανεμιστήρας οροφής είναι λύση φτάνει το ταβάνι να μην είναι στα 7μέτρα… Ζω στην εξοχή… 🏡

    Ευχαριστώ για την πατέντα και καλή μας δύναμη! 🏋🏼‍

  14. Ο/Η koulpa λέει:

    γεια σου μαγεισούλα μου αν και ζω στο κάτω σούλι μπροστά στο βάλτο του σχινιά δε με προτιμούν τα κουνούπια 🙂 🙂

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι κάνεις Κουλπάκο αγαπημένε; 🤗 🥁
    Μπορεί να μη σε αγαπούν τα κουνούπια (τυχερέ!) αλλά ξέρω πως σε αγαπούν πολλοί άλλοι που δεν θέλουν να πιουν το αίμα σου! 🍷

    Εύχομαι να είσαι καλά και να απολαμβάνεις τις όμορφες καλοκαιρινές μέρες! 🌞

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂 🙂

  16. Ο/Η dodo λέει:

    Από τότε που ξερίζωσα τον κισσό, έχω απαλλαγεί σχεδόν εντελώς από τις κουνουπίνες 😉

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και τώρα τι και πού θα τρώνε οι άμοιρες; 😛
    Πολύ καλά έκανες που τις ξερίζωσες και έτσι ούτε ποντικάκια θα έχεις! 😉

    ΑΦιλιά πολύ πολύ ζεστά και όχι μόνο εξ’ αιτίας του καύσωνα! 🙂 😎

  18. Ο/Η aristea k λέει:

    αχαχαχαχα! Ωραίο θέμα!
    Με τόσα τρόφιμα ολικής άλεσης που καταναλώνω λογικά δεν θα έπρεπε να με πλησιάζουν τα άτιμα! Άρα θα φταίει η ομάδα αίματος που έχω και δεν τη γνωρίζω (δυστυχώς!)
    Επίσης το αιθέριο έλαιο λεβάντας που καίω δεν δείχνει να δουλεύει και αναγκάζομαι να έχω απωθητικές πλακέτες στην πρίζα, που δεν μου αρέσει καθόλου όμως αυτό, γιατί προσπαθώ να μην έχω πολλά πολλά με επικίνδυνες για την υγεία ουσίες και φάρμακα.
    Αλλά τι να κάνουμε; Έτσι είναι το καλοκαίρι. Το έχω αποδεχτεί!
    Πολλά φιλιά μαγισσούλα μου :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αμάν αμάν Αριστέα μου, πρέπει να είσαι σούπερ γλυκοαίματη (που σίγουρα είσαι!) 😱
      γιατί και η ίδια τρώω μόνο ολικής άλεσης και σούπερ υγιεινά και + την αγαπημένη μου λεβάντα λοσιόν, έρχονται κοντά μου, κάνουν πιφφφφφφφφφφφφφ! και φεύγουν! 😷
      Τώρα τις νύχτες, βάζω πριν κοιμηθώ μόνο για 3 ώρες αντικουνουπικό υγρό (υποτίθεται κάπως υγιεινό) δεν ανοίγω κανένα φως στο υπνοδωμάτιο και κυνηγώ τον Παραμυθοσύντροφο (που δεν τον αγαπούν οι κουνουπίτσες!) να μην ανάψει φως και όλα μια χαρά! 😴
      Δοκίμασε λοσιόν αντικουνουπική από το φαρμακείο! 😲

      ΑΦιλιά υπομονετικά και χαλαράααααα! 💋 🙂

  19. Ο/Η Foteini λέει:

    aaaax καλώστα δε λες τίποτα τα χρυσούλια μου!!! Ελπίζω να φυσάει πολύ εδώ στο νησί φέτος για να μην μπορούν… να σταθούν 🙂 ΦΙλιά πολλά και καλό μας καλοκαίρι μαγισσούλα μου!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό καλοκαίρι να έχουμε Φωτεινή μου! 🌞 😎
    Αχ! δεν μου αρέσουν οι αέρηδες, ούτε τα κουνούπια και μ’ έβαλες σε σκέψεις, ευτυχώς που δεν έχω να διαλέξω!!! 🌬 😱

    ΑΦιλιά χαρούμενα, ηλιόλουστα και πάντα γλυκά! 😍 🏊 🍰

  21. Ο/Η maria mytripsonblog λέει:

    Το πιο εκνευριστικό είναι να κάνει ζέστη το βράδυ να μην μπορείς να κοιμηθείς και να σου ζουζουνίζει κι ένα κουνούπι που δε μένει στο ζουζούνισμα, αλλά τσιμπάει κιόλας το άτιμο!
    Γι’ αυτό κι επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, φρόντισα από χρόνια να εγκατασταθούν σίτες παντού και γλίτωσα τουλάχιστον απ’ αυτά, γιατί τη ζέστη δεν μπορώ να τη γλιτώσω!
    Το χειρότερο που μου έχει τύχει, ήταν πριν χρόνια που ένα, ή πολλά, κοιμόμουν πού να ξέρω; με είχε τσιμπήσει πολλές φορές στο ένα βλέφαρο…όταν ξύπνησα τρόμαξα γιατί το ένα μάτι δεν άνοιγε με τίποτα! Στον καθρέπτη τρόμαξα ακόμη περισσότερο και σαν τρελή έφυγα για το κοντινότερο φαρμακείο όπου ζήτησα κάτι για κριθαράκι, νομίζοντας πως είναι τέτοιο!
    Έδειξε τι ήταν, όταν κάποια στιγμή φάνηκαν καθαρά τα τσιμπήματα…κυκλοφορούσα δυο τρεις μέρες και νύχτες με γυαλιά ηλίου για να μην τρομάζει ο κόσμος να σκεφτείς…χαχα!
    Ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω, όπως δε θέλω να σκέφτομαι και την εβδομάδα που ήμουν στο Θριάσιο ως συνοδός ασθενή και το βράδυ οι σκνίπες της περιοχής έκαναν πάρτι στα πόδια μου με αποτέλεσμα να κυκλοφορώ σημαδεμένη και με αφόρητη φαγούρα για καιρό!
    Καλά αυτές οι σκνίπες θα μείνουν στην ιστορία…δεν καταλάβαιναν από τίποτα και σε έκαναν τρυπητήρι στο πι και φι….μάλλον η Ελευσίνα έχει μεγάλο πρόβλημα!
    Φεύγω για να μη θυμηθώ άλλα!
    Φιλιά πολλά!!

Σχολιάστε

