Οκτώ!

Να και που ήρθε και το ΟΚΤΩ!
Α
πίστευτο μου φαίνεται πως ΟΚΤΩ χρόνια ανελλιπώς αναρτώ «διάφορα» σ’ αυτό το blog… ή μπλογκούλι όπως το είχαμε ονομάσει στις αρχές του, πριν ΟΚΤΩ χρόνια!

Τώρα, τι συμβολίζει στην αριθμολογία το ΟΚΤΩ;

Το 8 θεωρείται ο τέλειος αριθμός.
Συμβολίζει τη Θεία Δύναμη αλλά επίσης θυμίζει και το σύμβολο του απείρου.
Αυτή η διπλή καμπύλη που δεν έχει αρχή και τέλος, συνδέει τον ουρανό, δηλαδή τον πνευματικό κόσμο, με τη Γη, δηλαδή τον υλικό κόσμο.
Δείχνει ακόμα ότι η Θεία Δύναμη είναι απεριόριστη.

Οι Πυθαγόρειοι θεωρούσαν τον αριθμό 8, ως το σύμβολο της αγάπης και της φιλίας, της σύνεσης και της σκέψης και τον ονόμαζαν «μικρό ιερό αριθμό».

Για τους Έλληνες, ο αριθμός 8 ήταν αφιερωμένος στον Διόνυσο επειδή γεννήθηκε τον όγδοο μήνα του έτους.

Είναι ο αριθμός, που σχετίζεται με την ευημερία και τη ξεκούραση αφού είναι μετά την 7η ημέρα της δημιουργίας.

.

Αριθμός της Ψυχής

Το 8 επίσης για πολλούς είναι ο «Αριθμός της Ψυχής» μας και είναι ένας από τους πιο σημαντικούς αριθμούς του αριθμολογικού μας προφίλ.
Δείχνει τι λαχταράει η ψυχή για να εκφραστεί σε αυτή τη ζωή.

 Τα άτομα με «Αριθμό Ψυχής » 8, έχουν τα μάτια τους καρφωμένα στην κορυφή του βουνού και κανένα εμπόδιο δεν είναι ικανό να τους εμποδίσει να την φτάσουν.

Με όπλα τους το πείσμα και την αντοχή φέρνουν σε πέρας ότι κι αν αναλάβουν.
Έχουν εξαιρετικές ικανότητες να χειρίζονται καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης και βρίσκονται σε θέσεις κλειδιά με σκοπό να επαναφέρουν την τάξη όταν κινδυνεύει να χαθεί.

 

Μερικές απ΄τις παραπάνω πληροφορίες σχετικά με το 8, είναι από εδώ και εδώ!
.

8 – Είσαι εξαιρετικά προσεκτικός/η.

Δεν σου αρέσει να ψεύδεσαι και θα προσπαθήσεις να εκθέσεις τους απατεώνες ή τους ψεύτες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η μοίρα σου, σε έχει προικίσει με το ταλέντο του να είναι σε θέση να διακρίνεις τα ψέματα από την αλήθεια.
Το μάθημά σου σε αυτή τη ζωή είναι ότι για να κατακτήσεις τις επιθυμίες σου πρέπει να κάνεις θυσίες!

Για να μάθετε τον «Αριθμό» σας, δείτε μια παλιότερη λεπτομερέστατη ανάρτηση!

Για τα 7 που πέρασαν ανέλπιστα καλά, μπορείτε να δείτε τη περσινή μου γενέθλια αφιέρωση, εδώ.

Και γενέθλια χωρίς τουρτίτσα δεν λέει!!!

.

Αλλά και επετειακή ανάρτηση που σέβεται τον εαυτό της  χωρίς μια προτροπή καρδιάς, δεν γίνεται…

Και να θυμάσαι:
πριν συζητήσεις, ανέπνευσε
πριν μιλήσεις, άκου
πριν κριτικάρεις, αναλογίσου
πριν γράψεις, σκέψου
πριν βλάψεις, αισθάνσου
πριν παραδοθείς, δοκίμασε
πριν πεθάνεις, ζήσε.
William Shakespeare

Να είστε όλοι σας καλά και σας ευχαριστώ πολύ που τόσα χρόνια μοιραστήκατε μαζί μου, όλες τις εκάστοτε ψυχοφιλοσοφικοδιασκεδαστικές μου αναρτήσεις!

.

 

..

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

46 Responses to Οκτώ!

  1. Ο/Η Giannis Pit λέει:

    Οκτώ χρόνια….! Είναι πολλά….! αυτό σημαίνει διάρκεια, έμπνευση, συνέπεια, αποδοχή, δημιουργία, διάθεση και πολλά άλλα.
    Να καταθέσω Στεφανία μου τις ζεστές μου ευχές στο όμορφο σπιτικό σου γεμάτο δροσιά και ανάσα. Να είσαι πάντα καλά να το γεμίζεις.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Γιάννη μου, 8 χρόνια είναι πολλά και ειδικά αν σκεφτείς πόσοι bloggers έχουν περάσει απ΄τα σχόλια, (πάρα πολλοί!) 👫 👭 πόσοι έχουν κλείσει τα blogs τους (πάρα πολλοί!), πόσοι έχουν ξανανοίξει τα blogs τους (πολύ λίγοι) και πόσοι εξακολουθούν ανελλιπώς να κάνουν αναρτήσεις (λίγοι!) 😛 🤝
      Τι σημαίνει να κρατάς ένα blog ποικίλης ύλης που βασικά δίνει έμφαση στα ψυχολοφιλοσοφικά θέματα που μας απασχολούν; ⁉️
      Θ’ απαντήσω ΧΑΡΑ, γι αυτό και έχω ρίξει όλο το βάρος στα σχόλια! 😊

      Ευχαριστώ για τις ευχές γιατί μου δίνουν την κατάλληλη ενέργεια να συνεχίσω! 🏋🏼‍

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή δύναμη και σε σένα! 🙂

  2. Ο/Η Анастасия λέει:

    Τέλεια! 8 χρόνια έμπνευσης και δημιουργίας (και όλων αυτών που γράφει, πιο πάνω, ο Γιάννης).
    8 θα έκλεινα κι εγώ το Νοέμβρη που έρχεται, αν είχα κρατήσει το πρώτο μου ιστολόγιο και αν έγραφα και αν δεν άνοιγα άλλο και μετά άλλο… κι άλλο!
    Αλλά επειδή εσύ είσαι σταθερή και συνεπής, μοιράζεσαι μαζί μας δημοσιεύσεις, 8 χρόνων… γνώσεις και σκέψεις μιας πλούσιας ζωής!
    Να είσαι και να περνάς καλά, Στεφανία μου❣
    Χρόνια γεμάτα εμπνεύσεις!💕

    ΥΓ. Μα, καθόλου; Πουθενά 8 πάνω μου;! 2 είμαι!
    ΥΓ.2 Στην παλαιότερη ανάρτησή σου, βρήκα «Like» button. Εδώ, γιατί δεν βρίσκω;!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για μένα Αναστασία αυτό που έχει η σημασία είναι η παρουσία σου ξανά εδώ και αυτό σχεδόν μετά από 8 χρόνια! 🎡 👩🏻‍🚀
      Σημαίνει πως και εσύ ως «παλιά» στη «πιάτσα» έχεις γευτεί τι ήταν το blogging στα ξεκινήματα του, στη συνέχεια για δικούς σου λόγους έκανες διάφορες μετακομίσεις, το έκλεισες και πριν λίγο καιρό το ξανάνοιξες! 🚪 🏞
      Μήπως όλο αυτό σημαίνει πως το blogging παρ’ όλη τη μόδα του fb, twitter, instagram etc, εξακολουθεί και είναι ένα πιο ποιοτικό μέσω δικτύωσης ή καλύτερα επικοινωνίας; 😛
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχέςκαι θέλω να σου ευχηθώ επίσης καλές εμπνεύσεις, καλή παραμονή και καλή σου δύναμη στη μπλογκοπαρέα! 💏 👩‍

      Το 2 είναι εξαιρετικός προσωπικός αριθμός, εξάλλου το 8 δεν είναι ο δικός μου προσωπικός μου αριθμός (είναι το 7) αλλά τα χρόνια που έκλεισε το μπλογκούλι μου! 😜
      Και μη μου κάνετε ιντερνετικές ερωτήσεις γιατί παρόλα τα 8 χρόνια blogging, εξακολουθώ και είμαι ασχετούλα!!! 🤐 🖥

      ΑΦιλιά πολύ χαρούμενα για την παρουσία σου! 💋 👭

  3. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Xρονια σου πολλά! Καταπληκτικά το λόγια του Shakespeare! Aν και δεν ξέρω αν είναι ικανά να βάλουν μυαλό σε ανθρώπους περισσότερο παρορμητικούς σαν εμένα. Σήμερα είχα μια κουβέντα με μια φίλη μου σχετικά με το πόσο πρέπει να σκεφτόμαστε πριν αντιδράσουμε ή μιλήσουμε κι οι δυο μας είπαμε πως μας τρομάζουν περισσότερο οι άνθρωποι που δείχνουν να σκέφτονται τις αντιδράσεις τους, παρά εκείνοι που λειτουργούν ενστικτωδώς και ο λόγος τους πάει κατευθείαν από το συναίσθημά τους στην άκρη της γλώσσας τους. Παρόλα αυτά μου άρεσε πάρα πολύ το κειμενάκι-προτροπή κι είπα να στο πω. Φιλιά και στους δυο σας!

    • Ο/Η Ελίνα λέει:

      χαχαχα! Στεφανία μου, πριν νόμιζα πως σχολιάζω στο blog του Παραμυθά και ότι εκείνος έχει 8 χρόνια επέτειο. Μέχρι που σκέφτηκα πως πριν δυο μερες ο άνθρωπος έγραφε ότι θα λείψει για λίγο, άρα δεν μπορεί τώρα να βάζει post και κατάλαβα την γκάφα. Γελάω! Χρόνια σου πολλά και καλά! Να μας συντροφεύεις για χρόνια!!!!! Όλη μου την αγάπη!!!! ❤ ❤ ❤
      (Δες διαφορά στο ύφος, ε? Μεταξύ γυναικών – κοριτσιών καλύτερα – τα σχόλια έχουν φιλάκια, καρδούλες και άλλες χαριτωμενιές….γελάω ακόμη που μπερδεύτηκα!)

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Α! πόσο μου αρέσουν αυτά τα μπερδέματα- γκαφούλες Ελίνα μου, γιατί έτσι εισπράττω μ΄ένα «σπάρο» δυο σχόλια!!! 🐟 🐦 🐦 😝
        Άσε που εμείς τα κορίτσια το ευχαριστιόμαστε τον σχολιασμό χωρίς αυτό να μας στερεί τη σοβαρότητα βεβαίως βεβαίως! 👭
        Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και εύχομαι να σ’ εμπνεύσει η ζωή και να ξανανοίξεις το blog σου! 😛

        Πολλά ΑΦ και στους τέσσερεις σας! 👨‍👩‍👧‍👦 🙂

  4. Ο/Η Πουπερμίνα λέει:

    Εύχομαι αμείωτο κέφι και άριστη φυσική bloggeroκατάσταση! Ευχαριστούμε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ πολύ σ΄ευχαριστώ Πουπερμίνα για την ενθάρρυνση και μη νομίζεις πως δεν τη χρειάζομαι!!! 🤽‍ 🤗
      Και «είπαμε» το ευχαριστώ δικό μου! 😜

      ΑΦιλιά κεφάτα και λόγω μέρας! 😀

  5. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Ξαναέψαξα τον αριθμό μου στην παλιά σου ανάρτηση, βρήκα πως ανήκω στο 3, και η περιγραφή του μου ταιριάζει «γάντι». Στεφανία μου γλυκιά, εύχομαι να φτάσει στο άπειρο η παρουσία σου σ’ αυτό το χώρο και να συνεχίσεις απτόητη τις κατά συρροή ψυχοφιλοσοφοθεραπείες σου!
    Την αγάπη μου♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εξαιρετικός ο αριθμός 3 Μαρία Κ. μου και αν το ψάξεις και πιο σοβαρά θα βρεις πολλά «ενδιαφέροντα»! 😛
      Αυτό πάντως το «όργανο» της μοίρας του 3… τρομερό! όπως και το μάθημα που έχεις έρθει να πάρεις! 🎻
      «3- Το μάθημα που έχεις έρθει να πάρεις σε αυτή τη ζωή, είναι πως με τον διάλογο και την σωστή επικοινωνία, λύνονται τα μικρά αλλά και τα μεγάλα προβλήματα της ζωής». 😉
      Τώρα για τις ευχές περί απείρου, αν είναι να γράφω αμπελοψυχολοφιλοσοφίες μέχρι τα βαθιά μου γεράματα σ΄ένα blog, χαλάλι του! 🎯

      ΑΦιλιά χαρούμενα και πάντα με αγάπη! 😀 😍

  6. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Να ζήσεις blog της μαγισσούλας και χρόνια πολλά, υπέροχο να παραμένεις όσο ο χρόνος περνά, παντού να σκορπίζεις της σοφίας το φως και όλοι να λένε τι πανέμορφος χώρος είναι αυτός.
    Μαγισσούλα μου εύχομαι πάντα να είσαι κοντά μας, να μοιράζεσαι μαζί μας τις σοφές σου αναρτήσεις που μας προβληματίζουν γλυκά και να πασπαλίζεις με χρυσόσκονη την διαδικτυακή μας παρέα.
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί και μια σφιχτή εορταστική αγκαλιά! 🙂
    ΥΓ: Το 8 είναι το αγαπημένο μου νούμερο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι άλλο να ζητήσω Μαρινάκι μου; Και ποιηματάκι και τρυφερές ευχές!!! 😚 😋
      Πάντως όταν διαβάζω αυτό το μαγισσούλα, λιώνω! 😛
      Και το 8 να είναι και ο αγαπημένος σου αριθμός; 💞
      Τι χαρά, με όλη μου τη καρδιά πολύ σ’ ευχαριστώ! 💃

      ΑΦιλιά με τις άπειρες αγκαλίτσες του 8! 💋 😀

  7. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Γίουπιιιιιιι για το μπλογκούλι και τη μαγεισούλαα μας! 😀
    Χρόνια Πολλαααααααααααα να τα 108στήσει! 😀
    Καλησπέρα σε όλους! Πέρασα για ένα γεια και να σας στείλω την αγάπη μου! Πάντα μας ταξιδεύεις μαγεισούλα μου με τις αναρτήσεις σου κάθε μια και μια ξεχωριστή ιστορία!
    Ελπίζω να στε όλοι καλά!
    ΑΦΦΦΦΦΦιλάκια και πολλα ΠΑΦ ΠΑΦ! 😀 :* 😀 :* 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς και μια απ΄τις πρώτες πρώτες παρουσίες σ’ αυτό το μπλογκούλι! 😛
      Ευχαριστώ πολύ πολύ αστεράκι μου για τις ευχές και που δεν ξεχνάς τη μαγισσούλα! 🌟
      Ελπίζω να είσαι καλά και να μας στείλεις τα νέα σου! 💌

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά πάντα τρυφερά! 💋 💋 😀

  8. Ο/Η maria mytripsonblog λέει:

    Χρόνια πολλά στο μαγικό αυτό μπλογκ και στη μαγισσούλα που το κάνει να «πετά»!!
    Να είσαι πάντα καλά Στεφανία μου και να συνεχίσεις με το ίδιο κέφι και την ίδια συνέπεια για να φάμε πολλές πολλές τούρτες!!
    Είχα ξεχάσει φυσικά τον δικό μου αριθμό και μια επίσκεψη στην παλιά σου ανάρτηση μου τον θύμισε! Είναι 8 + 1 😛
    Φιλιά πολλά πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να και η Μαρία (me) που και αυτή νομίζω πως είναι πιο «παλιά» και απ΄την αφεντιά μου! 😛
      Χαίρομαι που φρεσκάρισες και τον προσωπικό σου αριθμό, αυτό το 9 είναι πολύ ενδιαφέρον! 😉
      «Το δώρο σου, είναι ότι μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποιον θανόντα και έστω και υποσυνείδητα να λαμβάνεις πληροφορίες από τον άλλο κόσμο. 🎁 🎂
      Το μάθημα σου είναι πως όσα περισσότερα δίνουμε στη ζωή, τόσα περισσότερα θα λάβουμε. Σε αυτή τη ζωή έχεις έρθει για να προσφέρεις στους γύρω σου»!!!. 🎉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά, ευχαριστώ για τις ιπτάμενες ευχές σου και δεν ξεχνώ ότι είσαι και το ταίρι μου! 👩‍🚀 😍

  9. Ο/Η dodo λέει:

    Τι ωραία!- συγχαρητήρια, ευχαριστίες και ευχές γιά καλή συνέχεια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! καλώς και την «παλιότερη» blogger (από 2007!) με πολλές πολλές αναρτήσεις που χωρίς λόγια, λένε πολλά!!! 🤹 😛

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά ευχαριστώ για τις ευχές! 💋 💞

  10. Ωωωωωωω!
    Να το χαίρεσαι το βλογ σου!
    Να τα εκατοστήσει!
    Να το δεις όπως επιθυμείς!
    Ας δοκιμάσω λίγη τούρτα τώρα!
    Δεν ήξερα τίποτα για το οκτώ! Γενικά για τους αριθμούς δεν ξέρω πολλά, αλλά δεν με νοιάζει, γιατί βάζεις εσύ πληροφορίες εδώ πέρα μέσα και μαθαίνω!
    Και πάλι χρόνια πολλά στο βλογ σου μαγισσούλα!
    Φιλιά γιορτινά!
    🎂

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αυτά τα γενέθλια (που θα τα γιορτάζω γι αρκετές μέρες!) Αρτίστα μου, με συγκίνησαν και μου έδωσαν με τις ευχές σας, μια ακόμη ώθηση για να συνεχίσω!!! 😘 🚵🏾‍
    Όλες οι τούρτες των γενεθλίων εδώ είναι μαγικές και όποιος τις δοκιμάζει δεν παίρνει κιλά, αλλά ανακαλύπτει πως όλες οι επιθυμίες του εκπληρώνονται! 🍰 🎂

    Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις γιορτινές ευχές! 🌈

    ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαρούμενα χαμόγελα! 💋 🙂 🙂

  12. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Αγαπημένη μου Στεφανία πολύ χαίρομαι που αυτός ο χώρος στάθηκε αφορμή να σε γνωρίσω διαδικτυακά!!!! Εύχομαι να μας κρατάς συντροφιά πολλά χρόνια ακόμα με τις μοναδικές αναρτήσεις σου
    Έψαξα τον αριθμό μου… Είναι το 6 και έπεσε μέσα!!!!! Σε γλυκοφιλω!!! Μου έπεσαν πολλά και χάθηκα πάλι λίγο
    Μαρία

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και η δικιά μου χαρά Μαράκι μου που σε γνώρισα έστω και διαδικτυακά είναι μεγάλη, γιατί είσαι ένα από τ’ άτομα που έχουν να δώσουν και θα δώσουν πάρα πολλά γύρω τους! 😊 😇
      Όταν κανείς σε γνωρίσει δεν μπορεί να μη δει:
      «6 – Είσαι βαθιά συναισθηματικός/η. Τα συναισθήματά σου είναι και το πιο ισχυρό όπλο σου. Έχεις μια ευκολία να αντιλαμβάνεσαι το τι αισθάνονται οι άλλοι και έτσι να μπορείς να τους κατανοείς ή να διαβάζεις τις σκέψεις τους, χωρίς πρόβλημα». 😍

      Γιατί αν δεν κατανοήσεις τον άλλο δεν μπορείς να τον αγαπήσεις! 😛

      Μη σε ανησυχεί που χάθηκες για λίγο, εδώ είμαστε και σε περιμένουμε! 😉

      ΑΦιλιά πάντα πολύ γλυκά! 😀 🍧 🍨

  13. χρόνια πολλά στο μπλόγκ σου!!!
    να είσαι πάντα καλά!
    να συνεχίσεις με καινούργιες αναρτήσεις το ίδιο εποικοδομητικές και ουσιαστικές!

    είναι το οκτώ για αυτό ελπίζω να σαρέσει!
    καλημέρα!
    ΑΦιλιά μελωδικά και αισιόδοξα :):)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Υπέροχο τραγούδι, υπέροχη μουσική, υπέροχος στίχος! 🎼
      Το τέλειο δώρο για τα γενέθλια του blog μου και πολύ πολύ σ’ ευχαριστώ… και δεν το είχα ξανακούσει!!! 🎁 🎧 😛

      «Οχτώ που είναι ακόμα η μέρα
      και βάζει τα παπούτσια του
      να πάει στο σινεμά.
      Κάποιο σημείωμα αφήνει για `κείνον
      που δεν φτάνει.

      Οχτώ που είναι ακόμα νύχτα
      και βάζει τα παπούτσια του
      να βγει απ’ το σινεμά.
      Τη μια βιτρίνα προσπερνά
      την άλλη κάνει πως βλέπει.

      Τί λες πάμε πιο κάτω»;

      Στίχοι: Γιώργος Χρονάς
      Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις

      ΝΑΙ μυστήριο κορίτσι πάμε πιο κάτω… ότι και να συμβαίνει! 😘 😗

      ΑΦιλιά πάντα αισιόδοξα και σήμερα και μελωδικά! 😍 👩‍🎤

  14. Ο/Η aristea k λέει:

    Μαγισσούλα μου είσαι παλιά τελικά!!!
    Χρόνια πολλά, πάντα με αναρτήσεις που προκαλούν τη σκέψη και πάντα φιλόξενη οικοδέσποινα , όπως εξάλλου σε έχουμε γνωρίσει! Με τη ευγένεια και το σεβασμό να ξεχειλίζουν!
    Είμαι χαρούμενη για τη φιλία μας, ΄κι ας μην έχουμε αξιωθεί ακόμα να συναντηθούμε!
    Είμαι το 5 και η διαίσθησή μου λέει ότι έχεις πολλά ακόμα σπουδαία να μοιραστείς στο μέλλον μαζί μας 😉
    Σε φιλώ γλυκά, από τον καυτό Πύργο ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      «Παλιώνει» και η αφεντιά μου, Αριστέα μου, μαζί με το μπλογκούλι μου!!! 👵 😜
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια που μ’ ενθαρρύνουν να προσθέσω και άλλα νούμερα, γενικώς και ειδικώς! 🤗 🤓
      Η φιλία μας, ακόμα και διαδικτυακή έχει γερές βάσεις και όταν συναντηθούμε θα είναι σαν να είχαμε συναντηθεί πριν μια ώρα! 👭

      «Γνωστή» η διαίσθηση του 5 και το μάθημα ζωής, εξαιρετικό! 😛
      5- «Το μάθημα σου είναι πως τα όρια είναι για να τα υπερβαίνουμε για να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι» ! 🙌🏻 👏🏻

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά απ΄το βουνό μου που εξακολουθεί και είναι υποφερτό! 💋 ⛰

  15. Ο/Η nikol λέει:

    Δεν πρόλαβα τις παλιές καλές εποχές του blogging Στεφανία μου αλλά και πάλι δεν πειράζει γιατί άνθρωποι περνούν, προσπερνούν, μένουν η φεύγουν !! Αλλά νιώθω τυχερή που γνωρίζω Αανθρώπους που τα λόγια τους με αγγίζουν και η μικρή συνάντηση μας μας με γέμισε απέραντη χαρά και γλύκα !!
    Α ο δικός μου αριθμός το 2 μου ταιριάζει απόλυτα
    Πολλά ακόμα έχει να μας δώσει το μπλογκάκι σου , γιατί η σκέψη σου είναι ανήσυχη και φροντίζεις τι θα μας παρουσιάσεις !! Σε φιλώ με αγάπη !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να είναι καλά το Κανελλάκι μας, Νικόλ μου που μας γνώρισε και από κοντά, ήταν μια υπέροχη βραδιά γεμάτη χαρά, συγκινήσεις και ποιότητα! 😍 😘
      Το blogging πριν καμιά δεκαριά χρόνια ήταν εντελώς διαφορετικό. Όπως και σε κάθε τι καινούργιο υπάρχει πολύ κέφι και ποιότητα, μετά οι περισσότεροι το βαρέθηκαν, βρήκαν το fb πιο εύκολο και έμειναν εκεί! Με πολλούς όμως εξακολουθώ και επικοινωνώ με mail! 😉 💌
      Βλέπεις δεν έχω fb και τα «ξαδελφάκια» του, γιατί κάτι σ’ αυτό εξ’ αρχής με απωθούσε! 😛

      Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές, να είσαι πάντα καλά και να φροντίζεις τη Νικόλ που έχει τόσο πολλά να δώσει σε όλους! 👪 👨‍👩‍👧

      ΑΦιλιά με πολύ αγάπη! 💋 💕

  16. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    8 χρόνια ε; πολύ σωστά τα έλεγαν ..Οι Πυθαγόρειοι που θεωρούσαν τον αριθμό 8, ως το σύμβολο της αγάπης και της φιλίας,συν όλα τα άλλα .. 🙂
    Ολα αυτά νομίζω ότι αντιπροσωπεύουν το μπλοκάκι σου …φιλενάδα.. είναι ένας χώρος που μόνο όμορφες σκέψεις και μαθήματα να γνωρίσουμε τον εαυτό μας.. να προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι βρίσκουμε εδώ σ αυτόν το χώρο .. σε ευχαριστούμε γι όλα αυτά και ελπίζουμε να βρίσκεσαι για πολλά χρόνια ακόμα εδώ να κάνεις τα μαγικά σου .. μαγισσούλα μας..!! 😍
    Κρατάμε τα καλύτερα .. για όσα έχουμε γνωρίσει μέσα από το blogging και ένα από αυτά είναι και το δικό σου μπλοκ Στεφανία μου ..!!!! ❤ ❤ ❤
    Ευχαριστούμε για το λάιτ κέρασμα ..!!! 😀 🍧 🍨
    Με αγάπη…πολλά πολλά γλυκά φιλακιαααααα!!! 💋 💕
    Υ.γ παίζω με τις φατσούλες ‘όπως βλέπεις..χα..χα…!!! 😀
    χα..χα.. ο αριθμός 5 είμαι .. και καμιά φορά μαντεύω.. ρώτα την Αριστέα μας..!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και τώρα τελευταία Ρούλα μου και λόγω καλοκαιριού η αφεντιά μου, χαλαρώνει και το διασκεδάζει με τις φατσούλες, πλάκα δεν έχει να ψάχνεις τις φατσούλες που ταιριάζουν με το κείμενο; 😛 🌯 🥗 (έχει και σουβλάκι πίτα + σαλατούλα το μενού!)
      Α! και εσύ είσαι του 5 και τις μαντικής, καλό και χρήσιμο αν φυσικά ξέρει κανείς πώς να το χρησιμοποιεί! ( αφεντιά μου είναι του 7!) 😉 🎪 🤹‍
      Οι ευχές σας μου έδωσαν πολύ χαρά και ενέργεια για να συνεχίσω το μπλογκάρισμα! 🤸‍
      Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου και που είσαι πάντα κοντά μου! 👭

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα χαμογελαστά! 💋 💋 🤗

  17. Ο/Η Foteini λέει:

    Mαγισσούλα μου γλυκιά σου εύχομαι να τα χιλιάσεις! Είναι ένα από τα πιο όμορφα το μπλογκ σου γεμάτο αισιοδοξία, όμορφες σκέψεις και πολλή έμπνευση! Εύχομαι να κάνεις πολλές πολλές ακόμα πτήσεις με τη μαγική σου σκούπα και να μας παίρνεις μαζί σου σε υπεροχα ταξίδια!!
    Φιλια πολλά!!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ πολύ σ’ ευχαριστώ Φωτεινή μου, για τις τρυφερές σου ευχές, όπως και για την παρουσία σου στο μπλογκούλι μου! 😊 🥂
    Φροντίζω να κάνω τακτικά σέρβις στη σκούπα μου και για τα μαγικά και για να ταξιδεύουμε μαζί! 🗺 🚀 🎪 🤹‍

    ΑΦιλιά καλοκαιρινά και πολύ χαρούμενα! 💋 ☀️ 💕

  19. Ο/Η ποιώ - ελένη λέει:

    Να είναι πολύχρονο το blog σου Στεφανία μου
    Μόλις έμαθα ότι είμαι ο αριθμός 2 και το βρίσκω πολύ ταιριαστό
    Τι μαθαίνει ο άνθρωπος!!!!

    φιλάκια πολλά

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μεταξύ σοβαρού και αστείου πάντα με διασκεδάζανε αυτά τα παιχνιδάκια, Ελένη μου! 😛
    Όπως να διαβάζω και για το νούμερο του καθενός όταν φυσικά μου το γράφει)! 😉
    Εξάλλου, η αριθμολογία είναι τέχνη που γνώριζαν καλά οι πρόγονοι μας! 😎

    «2-Το μάθημα που έχεις έρθει να πάρεις σε αυτή τη ζωή είναι ότι με την αγάπη και την ενότητα, όλα γύρω μας μπορούν να γίνουν πιο όμορφα!» ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! 😀

    Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! 🙂

    ΑΦιλιά πολλά και πάντα με όμορφα μαθήματα! 🙂

  21. Ο/Η F. λέει:

    8 ευχούλες θα σου πω:
    Έμπνευση και δημιουργικότητα
    Μοιρασιά και χαρά
    Χρόνο και διάθεση
    Επιτυχία και διάρκεια
    (ανά δύο σαν τους Χιώτες!)

    Ευχές γι’ αυτά τα οκτώ και για τα επόμενα, και τα επόμενα…
    Φιλιά πολλά, μαγισσούλα μας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις 2 Χ 8 ευχές σου!!! 😛
      Μαζί τη βρίσκουμε την έμπνευση και τη δημιουργικότητα Φακίδα μου! 👫 👭 😜

      Καλή δύναμη και καλή συνέχεια και σε σένα! 🏋️‍

      ΑΦιλιά πολλά και χαρούμενα! 💋 😀

  22. Ο/Η vasiliki λέει:

    Πολυγραφότατη μαγισσούλα σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά ,
    και να έχεις πάντα το κουράγιο να είσαι εδώ, (όλοI μας άλλωστε το χρειαζόμαστε όσοι έχουμε
    η προσπαθούμε να έχουμε blog), να μας εξιτάρειις με αναρτήσεις που μας εμπνέουν
    τον νού και την καρδιά.
    φιλί καρδιακό

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ σ’ ευχαριστώ Βασιλική μου, για τις εμψυχωτικές σου ευχές! 😛
    Όλες σας οι ευχές και με συγκίνησαν και μου έδωσαν πολύ ενέργεια για τα επόμενα… 🤹‍ 👯

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 💋 💕

  24. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Έχασα το πάρτι έχασα και το κέρασμα! 😦
    Ευτυχώς είμαι μέσα στο 40ημερο που οι ευχές είναι καλοδεχούμενες ακόμη κι έτσι μου δίνεται η ευκαιρία, εμένα, την μικρούλα και την τόσο ασήμαντη να σου ευχηθώ από καρδιάς να είσαι πάντοτε στο χώρο και να λάμπεις!!!
    Νιώθω χαρούμενη που από τα πρώτα βήματά μου που μετρούν μονάχα δύο χρόνια, συναντηθήκαμε σ’ αυτό το χάος. Καμιά φορά το σκέφτομαι και συλλογίζομαι πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Όλα και όλοι κάποιο ρόλο έρχονται για να παίξουν μέσα στη ζωή μας.
    Πολύχρωμη και με διάρκεια Στεφανία μου!!!
    Γιορταστική η αγκαλιά μου στην παρούσα ανάρτηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μια τεράστια αγκαλιά και από μένα Ζωή μου, γιατί όντος η «συνάντηση» μας δεν υπήρξε τυχαία! 😛
    Ευχαριστώ για τις πολύχρωμες και πολύχρονες ευχές, να είσαι σίγουρη πως θα με συνοδεύουν όσο καιρό θα βρίσκομαι σ’ αυτό το χώρο! 😉
    Και το πάρτι συνεχίζεται όσο αναρτώ! 😀

    Στην αγαπημένη φίλη από το Βορά εύχομαι τα καλύτερα και αυτό είναι ευχή καρδιάς! ❤

Σχολιάστε

