Τρία πουλάκια κι άλλα ακόμα…

Ένα κοράκι ζούσε σε ένα δάσος και ήταν πολύ ευτυχισμένο.
Κάποια μέρα είδε έναν κύκνο.
“Αυτός ο κύκνος είναι ολόλευκος,” σκέφτηκε, “και εγώ είμαι κατάμαυρο.”
«Ο κύκνος πρέπει να είναι το πιο ευτυχισμένο πουλί στον κόσμο.»

Είπε την σκέψη του στον κύκνο.
“Βασικά,” απάντησε ο κύκνος, “αισθανόμουν έτσι μέχρι που συνάντησα έναν παπαγάλο, ο οποίος είχε τρία χρώματα. Τώρα πιστεύω ότι ο παπαγάλος είναι το ομορφότερο πουλί στον κόσμο”.

Το κοράκι πήγε στον παπαγάλο και του είπε αυτό που σκεφτόταν.
Ο παπαγάλος είπε, “ήμουν πολύ χαρούμενος μέχρι που είδα το παγόνι.
Εγώ έχω μόνο τρία χρώματα ενώ το παγόνι έχει πολλά χρώματα.”

Τότε το κοράκι αποφάσισε να επισκεφτεί το παγόνι που ήταν στον ζωολογικό κήπο και είχε συγκεντρωμένους γύρω του εκατοντάδες ανθρώπους.
Όταν ο κόσμος έφυγε, τότε το κοράκι πλησίασε το παγόνι λέγοντας του:
“Εσύ παγόνι,” είπε το κοράκι, “είσαι τόσο όμορφο. Καθημερινά σε επισκέπτονται χιλιάδες άνθρωποι για να σε θαυμάσουν. Εμένα όταν με δουν οι άνθρωποι με διώχνουν μακριά. Νομίζω ότι είσαι το πιο ευτυχισμένο πουλί επάνω στον πλανήτη.”

Το παγόνι τότε απάντησε, “πάντα πίστευα ότι είμαι το πιο όμορφο και ευτυχισμένο πουλί στον πλανήτη. Όμως εξαιτίας της ομορφιάς μου, είμαι φυλακισμένο στον ζωολογικό κήπο. Διαπίστωσα ότι σε ολόκληρο τον ζωολογικό κήπο, το κοράκι είναι το μόνο πουλί που δεν είναι σε κλουβί. Οπότε τις τελευταίες μέρες σκεπτόμουν ότι αν ήμουν κοράκι, θα πετούσα ελεύθερα παντού.”

.

Αυτό είναι ένα βασικό πρόβλημα σε εμάς τους ανθρώπους. Συγκρίνουμε τον εαυτό μας χωρίς λόγο με άλλους ανθρώπους με αποτέλεσμα να είμαστε θλιμμένοι. Δεν είμαστε ευγνώμονες για όσα μας χάρισε η ύπαρξη. Όλο αυτό είναι ένας φαύλος κύκλος που οδηγεί σε λύπη και ανασφάλεια.
Να νιώθεις όμορφα και να ζεις την ζωή σου, για αυτό που είσαι και όπως είσαι.

Την παραπάνω διδακτική ιστορία την βρήκα ΕΔΩ!

.

Το 2015 είχα ξανά ασχοληθεί με τη σύγκριση και το πόσο ολέθρια είναι.
Ο τίτλος της ανάρτησης ήταν, «Ολέθρια σύγκριση» και μπορείτε να τη διαβάσετε ΕΔΩ.

 

*

 

**

 

 

***

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

41 Responses to Τρία πουλάκια κι άλλα ακόμα…

  1. Ο/Η Анастасия λέει:

    Πραγματικό μάθημα η ιστορία αυτή, Στεφανία μου!
    (Για τον «φαύλο» κύκλο που επισημαίνεις στο τέλος… έχω την αίσθηση ότι συμβαίνει ό,τι με το αιώνιο «ερώτημα» περί κότας και αυγού. Άραγε, η σύγκριση οδηγεί σε ανασφάλεια -και λύπη- ή η ανασφάλεια σε σύγκριση…; )
    Εξαιρετική και η παλαιότερη ανάρτησή σου!

    Φιλί και γλυκιά καληνύχτα❣

    • Ο/Η Анастасия λέει:

      Α! «Υστερόγραφο»: Η «Εναλλακτική Δράση» (το site όπου βρήκες την ιστορία αυτή), έχει πολύ καλή και προσεγμένη θεματολογία! Το παρακολουθώ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Αναστασία! 🙂
      Ως πρώτη σχολιάστρια, σου οφείλω αμπελοψυχοφιλοσοφίκη απάντηση! 😉 😱 😨
      Το αιώνιο ερώτημα έχει απάντηση με τη κβαντομηχανική: Όπου και τα δυο ισχύουν συγχρόνως… η κότα κάνει το αυγό που κάνει τη κότα! 🐔 🐣 🐔 🐤
      Στο θέμα «σύγκρισης» φταίει κατ’ αρχάς 100% η μανούλα (εκ πείρας!) που «μεγαλώνει» το παιδί, λέγοντας, «κοίτα το άλλο παιδάκι, τι φρόνιμο που είναι, τι καλός μαθητής, τι όμορφο, πόσο καλά τρώει, πόσο πετυχημένο κλπ κλπ»!!! (η συνέχεια στο σχολείο!) 😛
      Αυτή είναι η τέλεια συνταγή της ανασφάλειας που μόνο αν έχουμε επίγνωση της θα καταφέρουμε να σταθούμε μόνοι στα πόδια μας! 😦 🚶‍

      Η «άλλη» ανάρτηση είχε σοβαρότερο ύφος, απλά τώρα είπα λόγω καλοκαιριού να το ρίξουμε στα πουλάκια! 🐦 🐦 🐦

      ΑΦιλιά ασφαλέστατα! 💋 🤗

  2. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Απλά υπέροχο! Πάντα κρίνουμε συγκρίνουμε κοιτάμε αριστερά δεξιά και με τίποτα δεν είμαστε ευχαριστημένοι! Δύσκολο να πεις ναι έκανα αυτό και είμαι καλή/ος σ αυτό! και να το εννοείς όχι απλά να φανείς εγωιστής.
    ΑΦΦΦΦΦιλάκια μαγεισούλα μου!

    Καλό βράδυ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και λίγο εγωισμός είναι απαραίτητος αστεράκι μου ⭐️ … τι θα γίνει συνέχεια κριτική θα ακούμε, έρχεται μια στιγμή που λες στοπ! 😛 🏼 🤚🏼
      Το σημαντικό όμως είναι οι ίδιοι να μη συγκρίνουμε τα κάλοι μας με τα κάλοι των άλλων! 🤷🏽‍ 🤦🏽‍

      ΑΦιλιάααααααααααα πολλά πολλά και να έχεις ένα όμορφο και σίγουρο καλοκαιράκι! 💋 🌞 😜

  3. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Αχ αυτό που κάνουμε εμείς οι άνθρωποι στον εαυτό μας Μαγισσούλα μου είναι πολύ ψυχοφθόρο το να μην είμαστε ευχαριστημένοι με ότι έχουμε…:) νομίζω ότι όσο μεγαλώνουμε αναθεωρούμε πολλά πράγματα από την ζωή μας και χαιρόμαστε με πιο λίγα και ουσιαστικά φιλενάδα.. να περνάς όμορφα όπου και να είσαι ..φιλακιααααα!!! ❤ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Ρούλα μου, έτσι είναι! 😀
      Αλλά γιατί να πρέπει να περιμένουμε να μεγαλώσουμε για ν’ αρχίσουμε να βάζουμε μυαλό; 😛 👵
      Καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι που μας «κάνει» διάφορα αλλά εμείς ΔΕΝ θα το συγκρίνουμε με το περσινό! 😉 🌞 🌦

      ΑΦιλιά πολλά και πάντα χαμογελαστά! 🙂 🙂 💋 👄

      • Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

        Γιατί αγαπημένη μου δεν υπήρχε τότε το ιντερνερτ να μπλοκάρουμε και να μαθενουμε πραγματα και συναισθήματα .. μας ετρωγε η αναγκη της επιβιωσης τότε… μην πω και τωρα .. !! ομως εχουμε αυτό το μαραφέτι και μπορούμε να έρθουμε στο σπίτι σου .. να μας κανεις μαθηματα ε; αυτό δεν μπορουσαμε να το κανουμε τοτε και αν η μόρφωση μας (είδες δεν λέω η παιδεία.. γιατί αλλο το ένα και αλλο το αλλο ) .. δεν ηταν και πολύ.. εεεεε τοτε καναμε οτι νομιζαμε για να τα βγαλουμε πάρα..που σκέψεις για φιλοσοφίες !!!! 😛 👵 ομως τωρα που υπαρχουν τα μέσα που λεμε…ελπίζω οι νέοι ανθρωποι πια να αλλαξουν σιγιά σιγα αποψεις ..!! 🙂 🙂 💋 👄

  4. Ο/Η geopela λέει:

    Μια υπέροχη διδακτική ιστορία.

  5. Ο/Η Giannis Pit. λέει:

    Ζόρικη σκέψη Στεφανία….! πραγματικά είναι καταστάσεις που δεν φαίνονται και δεν ανιχνεύονται εύκολα. Και τα συμπεράσματα που βγαίνουν δεν οδηγούν πάντα σε ασφαλή διδάγματα. Πολύ ωραία ιστορία πραγματικά.
    Καλό βράδυ να έχεις εύχομαι.

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τουλάχιστο Γιάννη μου, να μη συνεχίσουμε να κάνουμε στα παιδιά-εγγόνια μας, αυτό που είχαν μάθει να κάνουν οι γονείς μας απ΄ τους δικούς του που και εκείνοι το είχαν μάθει απ΄ τους γονείς και πάει λέγοντας… αυτή την ολέθρια σύγκριση και να εκτιμήσουμε τα όσα έχουμε γιατί ο καθένας είναι όπως είναι!!! 😛

    ΑΦιλιά και καλό Σαββατοκύριακο από αύριο! 🙂

  7. Ο/Η serenata λέει:

    Νομίζω πως δεν υπάρχει χειρότερο από το να συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλους!
    Θα είσαι πάντα δυστυχισμένος.
    Κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός.
    Οι ατέλειες μας μας κάνουν να ξεχωρίζουμε.
    Πολύ ωραία η ιστορία σου μαγισσούλα μου.

    Πολλά πολλά φιλάκια:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπράβο, μπράβο, μπράβο Σοφία μου! 😀
      Αν τηρείς αυτή την αρχή, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα! 🤹🏼‍
      Είμαστε όπως είμαστε και σε όποιον αρέσουμε! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις ένα Σ/Κ όπως εσύ το επιθυμείς! 💋 💃 😍

  8. Αααααααααααα, προσωπικά δεν συγκρίνω με κανέναν εμένα!
    Το έκανε η μητέρα μου για πάρα πολλά χρόνια, με τεράστια επιτυχία, οπότε δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ η ίδια με τις συγκρίσεις! Όχι ότι την έπαιρνα στα σοβαρά, καθώς, κατά γενική ομολογία του σογιού, ήμουν το μαύρο πρόβατο της οικογένειας αλλά δεν μου ήταν κι ευχάριστο! (το οποίο μαύρο πρόβατο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να είναι κακό, το θεωρούσα πάντα τόσο ξεχωριστό)
    Εννοείται ότι δεν το έκανα ούτε μια φορά στο παιδί μου. Να τον συγκρίνω, εννοώ.
    Ξέρεις, πάνω στο σκεπτικό τού να μην κάνεις στον άλλον αυτό που δεν σου αρέσει να σου κάνουν εσένα. Μπακαλίστικη φιλοσοφία, θα μου πεις, αλλά το αποτέλεσμα μετράει!
    Είθε να είναι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο αυτό που έρχεται, για σένα μαγισσούλα μου!
    Φιλί.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αρτίστα μου! 😀
      Μην υποτιμάς την κατ’ εμέ μεγαλύτερη αρετή που είναι:
      «Μην κάνεις στον άλλο ότι δεν θέλεις να σου κάνουν»!!! 😛
      Με αυτή την αρχή πορεύτηκα και εξακολουθώ να πορεύομαι, στη συνέχεια «πρόσθεσα» και μια άλλη προτροπή που και οι δυο μαζί, με βοηθούν να ζω… 😉
      «Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ». Βούδας & Χριστός.

      Είπαμε όμως να το ρίξουμε στα πουλάκια… αλλά όποιος έχει το «μικρόβιο» δύσκολα το ρίχνει στη τρελή αν και χρήσιμη!!! 🐔 🐧 🐦

      Και εσύ να έχεις ένα χαλαρό Σ/Κ με πολλά πολλά ΑΦιλιά! 💄 💋 👄 👅

  9. Ο/Η Mia λέει:

    Στεφανία μου, υπέροχη και διδακτική ιστορία. Οι άνθρωποι δυστυχώς ποτέ δεν είναι ευτυχισμένοι με όσα έχουν.

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Mia μου, έχεις δίκιο, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να χαρούν αυτά που έχουν όσο λίγα και αν τους φαίνονται… 😉
    Αλλά, όσοι από μας, καταλαβαίνουμε πόσο βλαβερή είναι η σύγκριση, ας πάψουμε να συγκρίνουμε, είναι στο χέρι μας, έτσι δεν είναι; 😛

    ΑΦιλιά και να έχεις ένα χαμογελαστό Σαββατοκύριακο! 🙂

  11. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Δυστυχώς η σύγκριση είναι παγίδα στην οποία άθελά μου πέφτω καμια φορά….
    Μεγάλη παγίδα και αν δεν μπορείς να το ελέγξεις μπορεί να αποβεί και επικίνδυνη
    Άλλο συγκρίνω για να δω πως μπορώ να γινω σε κάτι καλύτερος και άλλο για να πέσω στα μαύρα
    Καλημέρααααα

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εύχομαι Μαράκι μου, να έχεις πάντα το νου σου, γιατί η παγίδα της σύγκρισης παίρνει πολλές μορφές, ακόμα και αν νομίσουμε πως αν συγκριθούμε με αυτό που θεωρούμε «καλύτερο» θα μας βοηθήσει…
    Όχι και αυτό μπορεί να αποβεί εξαιρετικά επικίνδυνο! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και σοφή μου φίλη, να έχεις ένα τρυφερό Σαββατοκύριακο! 🙂

  13. Ο/Η aristea k λέει:

    Αν και η ιστορία είπε τα πάντα θα σταθώ μαγισσούλα μου σε κάτι που έγραψες της Νατάσας, στο πρώτο σχόλιο: Για τις ανασφάλειες η αρχική αιτία 100% βρίσκεται στις συγκρίσεις της «καλής» μανούλας! Αχ και να καταλάβαιναν τι τεράστια ζημιά κάνουν! Και πόση προσπάθεια χρειάζεται έπειτα για το παιδί να βγει από το τούνελ με τις ανασφάλειες….

    Μεγαλώνοντας (πολύ) έμαθα να είμαι καλά με μένα. Όταν δεν τα καταφέρνω κάπου, χαμογελώ απλά και συνεχίζω τη ζωή μου. Δεν χρειάζεται να ξεπεράσω κανέναν! Τι ανακουφιστικό! Και φυσικά αντιμετωπίζοντας τον κοινωνικό ρατσισμό, γιατί εγώ δεν ακολούθησα την πεπατημένη, γιατί μένω μόνη, γιατί δεν απέκτησα παιδιά ήταν το μεγαλύτερο και καλύτερο σχολείο για μένα για να δουλέψω με τις περίφημες ανασφάλειες! Στα βαθιά!
    (Το καλύτερο απ’ όλα όμως η συγχώρεση για τις ζημιές από τη μανούλα! Από κει νομίζω κι έπειτα άρχισε η λύτρωση! Το ξέρω ότι με νιώθεις! ☺)
    Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλά ξεπεράσαμε Αριστέα μου και εξακολουθούμε να ξεπερνούμε, γιατί βλέπεις τη σοφία δεν τη βρίσκει κανείς στο τέλος αλλά στην πορεία! 😛
      Στη συνέχεια, αφού τους/τις κατανοήσουμε, έρχεται η συγχώρεση, με τη μητέρα μου, μου ήταν πιο εύκολο, με τους άλλους δυσκολεύτηκα, αλλά το δούλεψα μέχρι που δεν έπαιρνε άλλο και μια ευλογημένη μέρα, ανακάλυψα πως και «αυτό» πήγε στη θέση του! 😉

      «Όχι τι νομίζεις πως έχουμε έρθει εδώ να διασκεδάσουμε» λέει η 91 ετών μητέρα μου και πόσο δίκαιο έχει!!! 😀

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς Αριστέα μου! 🙂

  14. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Λοιπόν, πόσο χαίρομαι που μετά από τόόόόσο καιρό και αν και τόσο πηγμένη μπήκα στο σπιτικό σου να κάνω ένα μακροβούτι αποζητώντας μια λαχταριστή ανάσα, και το συγκεκριμένο ποστ ήταν ό,τι πρεγματικά είχα περισσότερο ανάγκη! Σου χρωστώ και μαιλ κάποια στιγμή, απλά όλο ΤΡΕΧΩ! Λέμε συλλαβούλες πλέον τώρα να ξέρεις και όλοι έχουν ξετρελαθεί. Ξέρεις αυτά τα γκα γκα γκα λαλαλα κτλ…Αφιλάκια πολλά πολλά πολλά μαγισσούλι μου!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτή και αν είναι χαρά! 😀
      Σας έχω στο νου μου και στη καρδιά μου! ❤ ❤ ❤
      Το τρέξιμο είναι το χαρακτηριστικό κάθε μανούλας! 😉
      Δεν ήθελα να ενοχλήσω μ' ερωτήματα όλο αυτόν καιρό γι αυτό και δεν σου έγραψα… φυσικά και ένα σύντομο mail, θα μου δώσει τεράστια χαρά! 😛

      Όταν ακούει κανείς τη καρδιά του, δεν έχει καμιά άλλη ανάγκη και αυτό είναι το μεγαλύτερο μάθημα, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλιά και στα τρία σας και να έχετε ένα όμορφο και χαρούμενο καλοκαίρι! 🙂

  15. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Με απωθούν όλα τα παράγωγα του «κρίνω», με το «συγκρίνω» να κυριαρχεί.
    Και μέσα απ’ την ευφυέστατη ιστορία με τα πετούμενα, διακρίνονται καθαρά οι λόγοι. Και η ματαιότητα του να πέφτουμε στην παγίδα της σύγκρισης ή -ακόμα χειρότερα- να ρίχνουμε τα παιδιά μας σ’ αυτήν.
    Την καλησπέρα μου γλυκιά Στεφανία!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η επίκριση πρώτη και καλύτερη Μαρία Κ. μου, περιέχει όλα τα αρνητικά συναισθήματα και πρώτα δηλητηριάζει αυτόν που την εκφράζει, έτσι και η σύγκριση έρχεται με τη σειρά της και μας αποκόβει απ΄την εσωτερική επικοινωνία με τον εαυτό μας! 😉
    Και επειδή ούτε η εκπαίδευση ούτε η κοινωνία δεν μας απαλλάσσουν απ΄την σύγκριση, το μόνο που μας μένει είναι οι ίδιοι να μη συγκρινόμαστε και φυσικά να μη συγκρίνουμε τα παιδιά μας με άλλα παιδιά! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή καλοκαιρινή βδομάδα θα ευχηθώ! 🙂

  17. πολύ διδακτική η ιστοριούλα!
    κάνουμε κακό στον εαυτό μας όταν πέφτουμε στην παγίδα να τον συγκρίνουμε με τους άλλους και όποιος μας βάζει σε αυτή την διαδικασία δεν μας αγαπάει…
    θυμήθηκα αυτό https://www.youtube.com/watch?v=syUtp0YQJlM
    καλημέρες 🙂

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πριν διαβάσω την μικρή ιστορία που μου έστειλες, ήρθε στο νου μου, ένα ερώτημα, συγκρίνουμε άραγε τα λουλούδια ή τ’ άλλα πλάσματα της γης μεταξύ τους;
    Φυσικό είναι να έχουμε τις προτιμήσεις μας, αλλά η σύγκριση είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό, έτσι δεν είναι; 😉
    Έτσι και το τριαντάφυλλο της ιστορίας, είχε «κολλήσει» απ΄τον άνθρωπο τη σύγκριση και έπαθε ότι έπαθε, μόνο που έχω την αίσθηση πως αν πραγματικά δούμε πόσο ολέθρια είναι η σύγκριση μπορούμε να την σταματήσουμε! 😛

    ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά και ευχαριστώ για τη διδακτική ιστορία! 🙂

  19. Ο/Η F. λέει:

    Διάβασα και τα δυο κείμενα, μαγισσούλα μου. Θα πω μόνο: «Καθώς άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου…» 😉
    Ευχαριστώ για τις σκέψεις, του προβληματισμούς, τα παράθυρα… 🙂

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και ξέρεις τι λένε για το πρώτο βήμα; 😉
    Πως ένα ταξίδι εκατοντάδων χιλιομέτρων αρχίζει μ’ ένα βήμα και πως αυτό το βήμα είναι και το τελευταίο…κάπως έτσι αρχίζουμε ν’ αγαπάμε τον εαυτό μας, δεν τον συγκρίνουμε και πάνω απ΄όλα, δεν τον επικρίνουμε! 😛

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και χαμογελαστά! 🙂

  21. Ο/Η maria mytripsonblog λέει:

    Και θα απαντήσω όπως είχα απαντήσει στην παλιά ανάρτηση, αντιγράφοντας από εκείνη πάντα την παρακάτω φράση: «Το να αρχίσω να καταλαβαίνω τι είμαι είναι πολύ πιο γοητευτικό, πολύ πιο ενδιαφέρον και πάει πέρα από κάθε σύγκριση»
    Μεγάλη παγίδα η σύγκριση, και το απέδειξε με τον καλύτερο τρόπο η ιστορία με τα πουλιά που πριν μπουν σε αυτή τη διαδικασία ήταν ευτυχισμένα!
    Φιλιά πολλά αγαπημένο ταίρι!! 🙂 🙂

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και έτσι, αρχίζοντας να καταλαβαίνουμε τι είμαστε (που δεν είναι και καθόλου εύκολο!) η σύγκριση και η επίκριση παύουν και έρχεται η επίγνωση να κάνει τη δουλειά! 😛

    Συμφωνώ πως η παραπάνω ιστορία «εξηγεί» πολύ απλά την παγίδα της σύγκρισης, γι αυτό και η επόμενη ανάρτηση πάλι ζωάκια έχει για πρωταγωνιστές! 😉

    Πολλά πολλά ΑΦιλιά πάντα ταιριαστά! 🙂

Σχολιάστε

