48 καλοκαίρια και «θάλασσα μοίρα»!

 

Όχι… Δεν γιορτάζω τα γενέθλια μου… πάει καιρός που τα 48 πέρασαν!

Γιορτάζω την σαρακοστή-όγδοη φορά που πηγαίνω για διακοπές στη Σκιάθο και αυτό μ’ ένα όμορφο τραγούδι και μερικές φωτογραφίες!

.

.

Παράμ παράμ παράμ γυρνάω χορεύω
στην άμμο του χειμώνα με τα φύκια
τη θάλασσα που αρρώστησε γιατρεύω
και κάνω με τα αστέρια σκουλαρίκια

Παράμ παράμ παράμ παραμονεύει
στο πέλαγο του χρόνου το καράβι
μιαν άγκυρα η ζωή μου ζητιανεύει
το βάθος του έρωτα της να συλλάβει

Θάλασσα μάνα αρμύρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
πάρ’ την καρδιά μου και κάν’ την νησί
του ανέμου αγρίμι

Θάλασσα μάνα αρμύρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
πάρ’ την καρδιά μου και κάν’ την νησί
του ανέμου αγρίμι

Παράμ παράμ παράμ παραμυθένιο
ναυάγιο μες στα σύννεφα η σελήνη
κορμί του Ποσειδώνα σιδερένιο
ποιο πέτρινο μουσείο να σε κλείνει

Θάλασσα μάνα αρμύρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
πάρ’ την καρδιά μου και κάν’ την νησί
του ανέμου αγρίμι.

Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος

.
Η πρώτη φορά που πήγα στη Σκιάθο, ήταν για διακοπές με τους γονείς μου.
Τον επόμενο χρόνο ο πατέρας μου, αγόρασε ένα πανέμορφο σπίτι σ’ ένα βράχο και έχτισε για την αφεντιά μου, ένα δεύτερο σπίτι λίγο πιο πάνω.  (Τα σπίτια δεξιά στην πρώτη φωτογραφία).  Στο κτήμα υπάρχει μια πλαγιά που καταλήγει σε μια πανέμορφη αμμουδιά.
Εκεί τα καλοκαίρια μεγάλωσα τα παιδιά μου και τώρα εκεί κάνουν τις διακοπές τους και τα δυο μου εγγονάκια!

 

 

Η αμμουδιά.

.Το pc μου, με θέα  απ’ τη δεξιά πλευρά του κτήματος.

.

Η θέα από μπροστά.

.Πανσέληνος, στο βάθος αριστερά, η Σκόπελος.

.

Ποιο πολλές φωτογραφίες από μια ανάρτηση του 2015 με τίτλο, «Όμορφη Σκιάθος».

Εδώ και άλλες φωτό από το καλοκαίρι του 2014!

.

Και με μια

«Θάλασσα μάνα αρμύρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα»…

Σας εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού όπου και να βρίσκεστε!

.

.

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

50 Responses to 48 καλοκαίρια και «θάλασσα μοίρα»!

  1. Ο/Η Анастасия λέει:

    Ονειρεμένος τόπος!
    Μαγεία! Όπως, άλλωστε, ταιριάζει σε μια μαγισσούλα!

    Να περάσετε υπέροχα, Στεφανία μου❣☀🏖

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Επειδή θα είμαστε στο νησί στις 11/8, ομολογώ πως περιμένω να δω αν τίποτε έχει αλλάξει (εκτός απ΄την αφεντιά μου, φυσικά!) γιατί χρόνο με το χρόνο, η θάλασσα και η αλμύρα τρώνε λίγη παραλία, λίγα βραχάκια όπου έκαναν βουτιές τα παιδιά, τα σπίτια παρόλο που τα φροντίζει γιατί τα εκμεταλλεύεται επαγγελματικά ο γιος μου, παλιώνουν σαν και μας! 😉
      Αλλά ότι και να έχει γίνει πάντα παίρνουμε όμορφα και ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! 😀

      ΑΦιλιά ανεμοδαρμένα και βουνίσια! 🙂

  2. Ο/Η sweet jane eyre λέει:

    Τι όμορφα που είναι όταν συνδέεσαι και μεγαλώνεις με έναν τόπο! Είμαι πραγματικά μοναδικό συναίσθημα! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, να περάσετε τέλεια!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις δίκιο Ιωάννα μου, το συναίσθημα είναι μοναδικό και αυτό επειδή έχεις ζήσει εκεί μοναδικές διακοπές… τώρα πια οι διακοπές είναι ολιγοήμερες, παλιά έμενα δυο μήνες και φρόντιζα ένα τσούρμο παιδιά! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σε σένα! 🙂

  3. ωωω, ευλογημένοι προορισμοί διακοπών στην ελληνική περιφέρεια! Να περάσετε καλά, να αφήσετε το τοπίο να σας οδηγήσει…

  4. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Τι καλός μπαμπάς! Καλύτερο δώρο δε θα μπορούσε να σου κάνει Στεφανία μου! Εύχομαι λοιπόν και σ’ άλλα πολλά γενέθλια στο πανέμορφο νησί των Σποράδων και η αμμουδερή παραλία σας να φιλοξενήσει και δισέγγονα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο πατέρας μου, όντος φρόντισε εξ’ ίσου καλά και τα τρία του παιδιά! 😉
      Και εσύ Μαρία Κ. μου, φρόντισε να περνάς καλά παρ όλη τη ζέστη (που μάλλον θα είναι και η τελευταία!) και ν’ απολαμβάνεις το υπόλοιπο καλοκαίρι όσο πιο καλά μπορείς! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και απ’ τον Παραμυθοσύντροφο! 🙂

  5. Ο/Η Giannis Pit. λέει:

    Σκιάθο Στεφανία πήγα μία και μοναδική φορά το 1980 τις πρώτες μου διακοπές. Υπέροχα πραγματικά….! Λατρεμένο νησί γεμάτο πράσινο και μεγάλη ομορφιά.
    Να χαίρεστε το σπιτικό σας κορίτσι μου, να περνάτε όμορφες μέρες. Είναι ευλογία μια τέτοια διαμονή να το ξέρεις. Το να ζεις σε τέτοια τοπία είναι σαν να κάνεις ψυχοθεραπεία συνεχώς. Εμείς οι θαμώνες της ελεεινής πόλης άστα να πάνε.
    Ευχαριστούμε για το μοίρασμα των στιγμών.
    Υπέροχο το τραγούδι.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχω πλήρη επίγνωση Γιάννη μου, πόσο σημαντικό είναι να διαθέτει μια οικογένεια ένα εξοχικό και αυτό στην εποχή μας, όπου οι διακοπές είναι μεγάλη πολυτέλεια! 😉
      Αυτά τα σπίτια τα νοικιάζει απ΄ τον Μάη- Οκτώβρη ο γιος μου, και με αυτά τα χρήματα ζει τον χειμώνα την οικογένεια του και ευτυχώς που υπάρχουν γιατί ο ίδιος είναι άνεργος τα τελευταία χρόνια… μόνο έτσι να το δεις, οι 13 μέρες που θα μείνουμε, είναι όντος και ευλογία και ψυχοθεραπεία! 😛

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  6. Ο/Η dodo λέει:

    Θα την περιμένω αυτή την ανάρτησή σου από την Σκιάθο καί τού χρόνου καί στα πενήντα καλοκαίρια καί βάλε… 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι είναι δυο ακόμα χρονάκια, Dodoula μου;
      καλά να είμαστε και εύχομαι να έχω ακόμα ένα blog για να γιορτάσουμε μαζί τα 50 χρόνια Σκιάθου! 😉

      ΑΦιλιά ανεμοδαρμένα αλλά δροσερά! 🙂

  7. Ο/Η serenata λέει:

    Πανέμορφο σπίτι μα υπέροχη θέα!
    Να περάσεις πολλά πολλά καλοκαίρια εκεί με εγγόνια και δισέγγονα και πολύ αγάπη.

    Πολλά φιλάκια:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι όντος υπέροχα τα σπίτια και η τοποθεσία είναι μοναδική! 😀
      Το μεγάλο σπίτι είναι το πρώτο σπίτι που χτίστηκε στη Σκιάθο εκτός χωριού, δεν υπήρχε τότε δρόμος και το κτίζανε με καΐκια! 😉
      Τώρα το νησί βουλιάζει από τουρισμό, αλλά εμείς εκεί μπορούμε εύκολα να απομονωθούμε!
      😛 (πάνω από 20 αεροπλάνα προσγειώνονται κάθε μέρα!)
      Η μητέρα μου (91) έχει απολαύσει και δισέγγονα στη Σκιάθο, τώρα αν η ίδια θα τα καταφέρω, μόνο ένας θεός (σίγουρα) ξέρει, ευχαριστώ πάντως για τις ευχές! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά και όλη μου την αγάπη Σοφία μου! 🙂

  8. Ο/Η Mia λέει:

    Στεφανία μου, αγαπώ τη Σκιάθο. Πέρασα μια βδομάδα διακοπές στις Κουκουναριές πριν από λίγα χρόνια. Όμορφες παραλίες, δέντρα, χαμογελαστοί άνθρωποι. Να περνάς καλά στο εξοχικό σου με την πανέμορφη θέα. Σε φιλώ, φίλη μου.

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εσύ καλή μου φίλη, να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιριού με πολλές πολλές όμορφες δημιουργίες! 😉

    ΑΦιλιά ήρεμα… αφού φαίνεται να κόπασαν οι αέρηδες! 🙂

  10. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Η θέα ηταν παντα αυτό που γυρευα όπου κι αν ήμουν.. και σταθηκα τυχερή.. τωρα που βλεπω τι βλέπεις και εσύ απο το σπιτι σου μαγισσούλα μου βλεπω ότι ο μπαμπας σου ήξερε τι έκανε..
    Μαγεμενα μέρη έχει ό τόπος μας και εσύ τυχερή που καθε καλοκαιρι που απολαμβανεις ένα απο αυτά.. ειμαι ανθρωπος που λατρευει τα ταξιδια .. δεν έχω κανε πολλα … ομως κανω παρα πολλα αφήνοντας να ταξιδεψει η φαντασία μου ….!!!!:)
    Να περνας όμορφα στην πανεμορφη Σκιάθο.. με τα εγγονακια σου και ευχομαι να απολαυσεις εκει και με δισέγγονα . !! 🙂
    Καλές διακοπες να περασετε.. φιλεναδα καιλό υπόλοιπο καλοκαιρακι.. δροσερα ..φιλακιαααα 🙂 ❤

    • Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

      Το τραγούδι ξεχασα να σου πω ότι είναι απο τα αγαπημενα μου..με την Μίλβα..

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Απ’ τη Σκιάθο Ρούλα μου πια… η πρώτη απάντηση στο σχολιασμό! 😀
        Φτάσαμε χθες το μεσημέρι με αφόρητη ζέστη και υγρασία… με χαρτομάντιλα κυκλοφορούσαμε γιατί στάζαμε… αλλά όλα ξεχνιούνται όταν αγκαλιάζεις τα μαυρισμένα κορμάκια των μωρών μου, έτσι δεν είναι! 😛
        Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι, εκτός από στίχο και μουσική, η Μίλβα δίνει τα ρέστα της!
        Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, να φροντίσουμε να το απολαύσουμε για να έχουμε ενέργεια για το φθινόπωρο! 😎

        ΑΦιλιά ακόμα πολύ ζεστά! 🙂

  11. Ωωωωω! Υπέροχα είναι!
    Καλές διακοπές μαγισσούλα!
    💜

  12. Ο/Η aristea k λέει:

    Α. βρε τυχερούλα μαγισσούλα!
    Και θέλω να έρθω Σκιάθο γιατί είσθε και δύο οι φιλενάδες από κει! Δεν απελπίζομαι… λέω του χρόνου! Και θα δείξει!
    Πολλά φιλιά μαγισσούλα μου ( κι αν δεν είναι η Σκιάθος θα ‘ναι η Αθήνα…. Εμείς μία μέρα θα κάνουμε μια αγκαλιά, δεν μπορεί! Παίζει όμως να έθετε κι εσείς; Ε; Το σπίτι μου ανοιχτό και φιλόξενο πάντα, να το ξέρεις! ♥)
    ♥♥♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαζεύω ενέργεια και για σένα Αριστέα μου! 😀
      Πώς θα στηρίζουμε η μια την άλλη τον χειμώνα; 😉
      Ευχαριστώ για την πρόσκληση, μακάρι να γινόταν να ερχόσουν στη Σκιάθο, αλλά κανείς δεν ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον, έτσι δεν είναι;… για να δούμε!!! 😛

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς (από αυτά που ξέρεις!) 🙂

  13. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Έχω φτιάξει ήδη εικόνες μέσα στο μυαλό μου. Τις ημέρες κολυμπάτε με τα εγγόνια σας σ’ αυτά τα υπέροχα γαλάζια νερά του νησιού, παίζετε και πλατσουρίζετε με φωνές που τις σκορπά το απαλό αγέρι σε ξηρά και θάλασσα. Τα απογεύματα κάνετε καθημερινές εξορμήσεις στη γύρω περιοχή και μαζεύετε βατόμουρα για να κάνετε τις χειμωνιάτικές σας μαρμελάδες. Όταν δε πέφτει το βραδάκι, μια γαβάθα με καρπούζι σας περιμένει εκεί όπου βρίσκεται τώρα το pc σου και τα παραμύθια ξεπηδούν αυθόρμητα κάτω από τον έναστρο ουρανό!
    Τέλεια περνάτε τελιικά!!!
    Αγκαλιές δροσερές σε όλους για να δροσιστείτε!!!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Οι εικόνες που έφτιαξες στο μυαλό σου, Ζωή μου, δεν απέχουν και πολύ απ΄ τη πραγματικότητα! 😉
    Θα αφαιρέσω τις μαρμελάδες και τις απογευματινές βόλτες και θα τις αντικαταστήσω με μαγειρέματα, γιατί όπως σου έγραψα, τα εγγονάκια μου είναι μόνα τους με τον μπαμπά τους εδώ και ένα μήνα και ένα μαγειρευτό φαγητό είναι εξ΄ίσου πολύτιμο! 😛
    Να φροντίσεις να περνάς και εσύ καλά και να χαίρεσαι την αγκαλιά των δικών σου! 😀

    Οι δροσερές σου αγκαλίες έπιασαν τόπο, μια και ήδη σήμερα δρόσισε (λίγο) !!! 🙂

  15. Να περνάτε πολύ όμορφα Στεφανία μας, να μαζεύετε αναμνήσεις!

    Ανησύχησα σήμερα, επειδή καίγεται η βόρεια Αττική και το Καπανδρίτι. ‘Εχετε νέα από το σπίτι, όλα καλά; Τα φιλιά και την αγάπη μου στέλνω πάντα, αγαπημένη!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ξέρεις Ειρήνη μου, πόσο χαίρομαι όταν βλέπω σχόλιο σου!
      Με το δίκιο σου ανησυχείς γιατί η περιοχή Μετόχι-PH που καίγεται αυτή τη στιγμή, είναι μια ανάσα απ΄το σπίτι μου… ας ελπίσουμε τη νύχτα να μην έχουμε αναζωπύρωση…

      ΑΦιλιά με την αγάπη μου… πάντα! 🙂

  16. «θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
    πάρ’ την καρδιά μου και κάν’ την νησί
    του ανέμου αγρίμι.»
    ===========
    !!!

  17. να περάσετε όμορφες μέρες https://www.youtube.com/watch?v=pWmiIH6M0us
    ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα με το σπίτι σου με τη φωτιά
    ΑΦιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τη χαρούμενη νότα που ήρθε να γλυκάνει τη μαυρίλα…
      Είμαστε ακόμα στη Σκιάθο μια και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για το κτήμα μας (7 στρεμ.) που κάηκε ολοσχερώς, το σπίτι σώθηκε χάρη στην εκπληκτική βοήθεια των πυροσβεστών και αυτό έχει σημασία…

      Πάντα ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

      • Ο/Η Ελινα λέει:

        Στεφανια μου, πολύ λυπάμαι για τα δέντρα και τα φυτά σας. Είχα αποσυνδεθει αυτές τις μέρες λόγω διακοπων. Χτες βράδυ παρακολουθησα το τι συνεβη στην περιοχη. Πόσο στεναχωρο. Λυπαμαι τόσο πολύ για ολη αυτή την καταστροφή. ΑΦ κι αγάπη σου στελνω

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Ευχαριστώ Ελίνα μου… ειδικά σε τέτοιες συμφορές «βλέπει» κανείς πως η Αγάπη θεραπεύει…

          ΑΦ! πάντα με αγάπη! 🙂

          • Στεφανία μου τώρα είδα αυτό το σχόλιο!!! Είχα μείνει σε άλλο σου σχόλιο που έλεγες ότι όλα είναι καλά! Σε είχα πολλή έγνοια όλες αυτές τις μέρες και τώρα βλέπω ότι τελικά κάηκε ο κήπος σας. Πάρα πολύ λυπάμαι καλή μου, πολύ, πολύ. Τουλάχιστον σώθηκε το σπίτι σας όπως λες. Αχ βρε Στεφανία μου……….την αγάπη μου στέλνω και τη σκέψη μου😯

      • Στεφανία μου τώρα είδα αυτό το σχόλιο!!! Είχα μείνει σε άλλο σου σχόλιο που έλεγες ότι όλα είναι καλά! Σε είχα πολλή έγνοια όλες αυτές τις μέρες και τώρα βλέπω ότι τελικά κάηκε ο κήπος σας. Πάρα πολύ λυπάμαι καλή μου, πολύ, πολύ. Τουλάχιστον σώθηκε το σπίτι σας όπως λες. Αχ βρε Στεφανία μου……….την αγάπη μου στέλνω και τη σκέψη μου😯

  18. μόλις είδα τις φωτογραφίες σου μου ήρθε αυτό το τραγούδι 🙂
    εύχομαι να πάνε όλα καλά!

  19. Ο/Η Mia λέει:

    Στεφανία μου, είδα στο blog της Αναστασίας ότι κινδύνεψε το σπίτι σου στο Καπανδρίτι. Τελικά όλα καλά με την πυρκαγιά; Και να σου πω ότι συμφωνώ με τον προβληματισμό σου. Ποιος άραγε ωφελείται από τις πυρκαγιές; Σε φιλώ, φίλη μου.

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αφού σώθηκε το σπίτι, όλα καλά Mia… τώρα δεν κινδυνεύουμε γιατί δεν μένει τίποτα να καεί…
    Ο προβληματισμός ελπίζω να παραμείνει για να καταλάβουν μερικοί μερικοί ποιοι έχουν συμφέρον να καεί η χώρα και ν’ αναλάβουν τα «ηνία»…

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! 🙂

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ αγαπημένη μου Ειρήνη… το σπίτι όρθιο, τα 7 στρεμ. στάχτη…
    Η φύση για μια ακόμα φορά θα μεριμνήσει και το κτήμα θα πρασινίσει γιατί εμείς δεν έχουμε πια ούτε τη δύναμη ούτε τα οικονομικά μέσα για να το ξαναφυτέψουμε…

    ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  22. Ο/Η dodo λέει:

    Θλίβομαι ειλικρινά γιά τις στάχτες… Γιά τις ανάσες που χάθηκαν: ζώα, πουλιά, φυτά.
    Παρηγοριά τουλάχιστον ότι δεν ξεσπιτωθήκατε.

  23. Ο/Η stimenilemonokoupa λέει:

    Αγαπημένηηη μου. Τι όμορφοοο 🙂 Σαν τα καλοκαίρια δεν έχει, μας κάνουν πιο «ανθρώπους» …

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι αγαπημένη μου Δάφνη, αυτό το καλοκαίρι έδειξε πολύ καθαρά ποιοι είναι οι Άνθρωποι…
    Όσο γι αυτούς που εκμεταλλεύονται τις πυρκαγιές,φυσικά και δεν ανήκουν στο ανθρώπινο είδος…

    ΑΦιλιά και καλή δύναμη σε όλους! 🙂

Σχολιάστε

