Αιχμηρές αντιθέσεις.

.

Δυο γεγονότα συνέβαλαν για να δημοσιεύσω την παρακάτω ανάρτηση.
Το πρώτο ήταν ένα mail μιας πολύ καλής μου φίλης στις 27 Αυγούστου με απίστευτα σκίτσα χωρίς όμως να μου γράφει ποιος τα ζωγράφισε, κάτι που με υποχρέωσε να ψάχνω για αρκετή ώρα στο google να βρω τ’ όνομα του ζωγράφου.
Τ’ όνομα του ζωγράφου είναι, Pawel Kuczynski, στη συνέχεια σκέφτηκα πως ήταν καλή ιδέα να λάβω μέρος στο «Woman’ s Magazine» στο, «Άνθρωποι του αγώνα χτες και σήμερα» με τα σκίτσα του Kuczynski γι αυτό και ξαναπήγα στο site της Αλεξάνδρας όπου έκπληκτη διαπίστωσα πως η εικόνα που χρησιμοποίησε στις 4 Σεπτεμβρίου ήταν του Kuczynski!
Σύμπτωση το δεύτερο αυτό γεγονός; Εσείς θα κρίνετε!!!

.

Με αυτό το σκίτσο του Kuczynski το «Woman’ s Magazine» μας προτρέπει να γράψουμε για έναν αγωνιστή του χτες και του σήμερα…

.

.

Ο Pawel Kuczynski γεννήθηκε το 1976 στο Στσέτσιν (ή αλλιώς Στετίνο)της Πολωνίας. Αποφοίτησε από την Ακαδημία Καλών Τεχνών του πανεπιστημίου του Πόζναν, με ειδίκευση στην γραφιστική, και την τελευταία δεκαετία καταπιάνεται με την σατυρική εικονογράφηση. Και το κάνει με τεράστια επιτυχία.
Τα.. «βουβά» καυστικά, όσο και εύστοχα, σχέδια του Pawel δεν μπορούν παρά να σε κάνουν να σκεφτείς, ενώ το ιδιαίτερο του στυλ ζωγραφικής είναι πλέον αναγνωρίσιμο σε ολόκληρο τον κόσμο.
.

.

.

Συνέντευξη στο lifo.gr

Πώς ξεκίνησες να ζωγραφίζεις;
Κάποια στιγμή ένας φίλος μου μίλησε για έναν διαγωνισμό καρτούν εικονογράφησης. Έτσι, το 2004 ξεκίνησα την περιπέτεια μου. Ήταν μία νέα πρόκληση για μένα το να ζωγραφίζω για συγκεκριμένα θέματα, που απευθύνονταν σε ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο.
.
Οπότε δεν ήταν η σατυρική εικονογράφηση η πρώτη σου απόπειρα να δημιουργήσεις τέχνη.
Όχι, μετά τις σπουδές μου ήμουν λίγο ζωγράφος, λίγο γλύπτης, λίγο γραφίστας… Λίγο απ’ όλα! Έψαχνα τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα να εκφραστώ, και τώρα νομίζω ότι τον έχω πια βρει…
.

.

.

Ποια είναι η κύρια έμπνευση σου γι’ αυτά τα καυστικά σχέδια;
Η πραγματικότητα είναι τόσο τρελή, διεστραμμένη και παράλογη που είναι αδύνατον να την συναγωνιστείς. Αυτή η πραγματικότητα μου δίνει έμπνευση με το παραπάνω. Απλά, προσπαθώ να ζωγραφίζω ό,τι παρατηρώ.
.
Θα περιέγραφες, δηλαδή, την δουλειά σου ως ένα είδος σχόλιου πάνω σε ό,τι παρατηρείς γύρω σου;
Είμαι παρατηρητής, ναι. Παρατηρώ τους ανθρώπους και τις σχέσεις των ανθρώπων. Ζούμε όλοι μαζί σε αυτόν τον κόσμο τόσα μα τόσα πολλά χρόνια κι ακόμη κάνουμε τα ίδια λάθη: Πόλεμος, φτώχεια, πείνα, ρατσισμός, οικολογία, χρήμα. Μου αρέσει, λοιπόν, να ζωγραφίζω για όλα αυτά τα ζητήματα γιατί τα ζητήματα αυτά είναι τόσο ‘αθάνατα’ και διαχρονικά όσο και η ίδια η τέχνη.
.
.
.

 .

Άρα πρώτα έρχεται η ιδέα για ένα αιχμηρό κοινωνικό σχόλιο, και μετά ξεκινάει η ζωγραφική. Δεν γίνεται ποτέ το αντίστροφο. Να ξεκινήσεις δηλαδή να ζωγραφίζεις και στην πορεία να σου έρθει η συγκεκριμένη ιδέα;
Όχι, πρώτα στην αρχή πρέπει να υπάρχει ήδη μία ολοκληρωμένη ιδέα. Έπειτα αρχίζω να σχεδιάζω, και εφόσον προϋπάρχει η ιδέα η ζωγραφική γίνεται απόλαυση.

 .

Πώς νιώθεις για τα κοινωνικά δίκτυα;
Είναι πραγματικά παράξενο το πόσο πολύ χρόνο ξοδεύουν οι άνθρωποι στον εικονικό αυτό κόσμο. Οι άνθρωποι δεν θέλουν πια να πολυμιλάνε ο ένας στον άλλο στον πραγματικό κόσμο. Από την άλλη, με το ίντερνετ και όλα αυτά τα δίκτυα επικοινωνίας ο κόσμος μπορεί εύκολα να ανακαλύψει το έργο μου.

.

.
.
Τι ακούς για την Ελλάδα και για όλη αυτή την κρίση και την κατάσταση στη χώρα;
Είχα κάνει πριν κάποιο καιρό ένα έργο ακριβώς γι’ αυτήν την κατάσταση που λες στη χώρα σας.
Σου απαντώ, λοιπόν, με αυτό:
.
.
Μέρος της παραπάνω συνέντευξης δόθηκε στο lifo.gr   
 Για πολύ περισσότερα σκίτσα του Kucznski με αιχμηρές αντιθέσεις μπορείτε να δείτε και εδώ.
*
**
***
About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

51 Responses to Αιχμηρές αντιθέσεις.

  1. Ο/Η F. λέει:

    «Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται, «τίποτα δεν είναι τυχαίο» κι άλλα διάφορα που λέμε σε τέτοιες περιπτώσεις. Ό,τι κι αν είναι αυτό που φέρνει ανθρώπους κοντά, καλό κι ευλογημένο! Είναι πολύ όμορφα, όταν συμβαίνει αυτός ο συντονισμός. Όσο για τον Pawel Kuczynski, συμφωνώ απόλυτα για τα «αθάνατα» και διαχρονικά λάθη που λέει, μου αρέσει ο τρόπος που τα αναδεικνύει και κατά συνέπεια μου αρέσουν πολύ οι εικονογραφήσεις του. Ε και φυσικά με το έναυσμά σου, θα τον ψάξω περισσότερο! ΑΦιλιά πολλά! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις απόλυτα δίκιο Κατερίνα μου,» Ό,τι κι αν είναι αυτό που φέρνει ανθρώπους κοντά, καλό κι ευλογημένο!» 😉
      Προσωπικά μου αρέσει όταν καταφέρνω με μια εικόνα ή έστω με λίγα λόγια να μεταδώσω μηνύματα που σκιαγραφούν τον κόσμο μας!
      Μου έκανε πολύ εντύπωση πόσα εκατοντάδες σκίτσα του κυκλοφορούν σε όλο το κόσμο και επειδή δεν έχουν λόγια μπορούν να «διαβαστούν» απ΄όλους παντού! 😛

      ΑΦιλιά χαρούμενα για τη πρωτιά σ’ αυτή την ανάρτηση! 🙂

  2. Ο/Η Giannis Pit. λέει:

    Πραγματικά τα θέματά του είναι εξαιρετικά με σαφέστατα μηνύματα για τη φύση και την ειρήνη. Οξυδερκής αντίληψη και εξαίρετη και η δική σου έμπνευση Στεφανία να μας παρουσιάσεις μέρος του έργου του.
    Καλή σου συνέχεια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η οξυδέρκεια είναι χαρακτηριστικό των αφυπνισμένων ατόμων, των αφυπνισμένων στα παγκόσμια προβλήματα του πλανήτη μας και ευτυχώς που υπάρχουν τέτοια άτομα που μόνο μ’ ένα σκίτσο λένε πολλά! 😉

      ΑΦιλιά πολλά Γιάννη μου και τώρα περιμένουμε και τη δική σου συμμετοχή! 🙂

  3. Ο/Η dodo λέει:

    Eξαιρετικός- ευχαριστώ πολύ!

  4. Ο/Η Bαρβάρα λέει:

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΌ ΑΡΘΡΟ!
    Καλή συνέχεια….καλοκαιριού Στεφανία μου, όχι δεν κάνω..λάθος!
    Φιλιά

  5. Ο/Η Woman in blogs λέει:

    Τα λάτρεψα τα έργα του από την πρώτη στιγμή που τα είδα. Μου αρέσει η οπτική γωνία του, αναδεικνύει τις αντιθέσεις από μια πλευρά που δεν τη συναντούμε συχνά.
    Συναντιούνται τα μεγάλα πνεύματα! 😄😄😄
    Καλό απογευματάκι! 😘🐝

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πώς να μη τα λατρέψεις Αλεξάνδρα μου, δεν αφήνει τίποτα και κανένα παραπονεμένο! 😉
      Αυτή η συγκυρία είναι μια ακόμη απόδειξη πως τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!
      Αποφάσισα να «μιλήσω» για κάποιον που είναι στρατευμένος στην αφύπνιση όσων κοιμούνται τον ύπνο τον μακάριο και το κάνει έξυπνα σχεδιάζοντας τα κακώς κείμενα! 😛

      Καλή μας δύναμη και καλό μας βραδάκι με πολλά ΑΦιλιά! 🙂

  6. Ο/Η Анастасия н. λέει:

    Αρκετά παλαιότερα, είχα αναρτήσει τους γύπες με το περιστέρι στο fb!

    Τα σχέδια του Kuczynski είναι εμπνευσμένα, ρεαλιστικά, ζωντανά. Σκληρή θεματολογία, απόδοση στα όρια της τρυφερότητας (γραμμές και χρώματα).

    Σε φιλώ, Στεφανία μου! Θαυμάσιο το αφιέρωμα και η συλλογή! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι… οι γύπες, έχει γεμίσει η ανθρωπότητα από όρνεα και με τη πρώτη ευκαιρία είναι έτοιμα να κατασπαράξουν τα ειρηνικά περιστέρια! 😛
      Και όντος τα κοκκινωπά χρώματα προσθέτουν τρυφερές πινελιές στα αιχμηρά νοήματα! 😉

      ΑΦιλιά πάντα πολύ τρυφερά! 🙂

  7. Ο/Η geopela λέει:

    Εξαιρετικά θέματα γεμάτα με μηνύματα για την ειρήνη και την φύση

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και επειδή ζούμε την εποχή της εικόνας ο Kuczynski έχει καταφέρει να περάσει με αυτό τον τρόπο εξαιρετική μηνύματα που αφορούν όλους μας! 😉

    ΑΦιλιά Πελαγία και Γιώργο και καλό σας βραδάκι! 🙂 🙂

  9. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Το σκίτσο αυτό με τον ήλιο.. μεσα στον μαυρο καπνο και τον ανθρωπο με την σκάλα .. το είχα ξαναδεί δεν θυμαμαι που ..και μου είχε κανει φοβερή εντύπωση το θεμα του … τωρα έμαθα χαρη σε σένα Στεφανία μου.. γι αυτόν τον πολύ εξυπνο για τις ιδεες των σκιτσων του..Kuczynski πραγματι κανοντας μια επίσκεψη στο μπλοκ του βλέπεις πόσο πολύ τον έχει υπερεασει η παγκόσμια κατασταση.. και ποσα μηνύματα δινει με τα σκιτσα του… περισσοτερο τάχει με την τεχνολογία… βλεπεις πόση αλήθεια κρυβουν !!!! 😉
    Μηπως πρεπει να αφυπνιστούμε; η είναι πια αργά φιλεναδα;
    Ελπιζω πως όχι..:)
    Να περνας Όμορφα.. φιλεναδα κρατα ακομα το καλοκαιρακι….κι ας τελειώνει ο Σεμπεμβρης!!!
    φιλακιααααα!!! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κάθε σκίτσο του και μια ανάρτηση!
      Δύσκολα έκανα ένα ξεδιάλεγμα μια και όλα είχαν ένα μήνυμα! 😉
      Μου αρέσει επίσης που ζωγραφίζει παιδάκια αυτό για μένα δείχνει μεγάλη ευαισθησία!

      Και εσύ να περνάς όμορφα Ρούλα μου και να χαίρεσαι τις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού!

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂

  10. Ο/Η Ariadni St. λέει:

    Τρομερα σκιτσα, που δεν ειχα ξαναδει!
    Περιγραφουν τη ζοφερη πραγματικοτητα…..

  11. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Έχω δει τη δουλειά του κατά καιρούς στο Αντικλείδι. Πανέξυπνα, αιχμηρά και τόσο φλύαρα, αν και χωρίς λεζάντες! Το θεωρώ ως απόλυτη τέχνη να περνάς τόσα μηνύματα, με μία μόνο εικόνα. Αισθητικά είναι άψογα και οι αλήθειες του σοκάρουν, προβληματίζουν και ξεσηκώνουν συνειδήσεις. Αξιέπαινος άνθρωπος. Δεν ήξερα περισσότερα, τώρα τα διαβάζω στην ανάρτησή σου. Μπράβο του και μπράβο σου που μας το σύστησες!
    Τα φιλιά μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό που δεν μπορεί να μην εντυπωσιάσει, εκτός από τα αιχμηρά μηνύματα των σκίτσων, είναι που ζωγραφικά είναι άψογα, σαν φωτογραφίες μιας επίκαιρης πραγματικότητας!
      Σκέφτηκα να λάβω μέρος στο μαγκαζίνο της Αλεξάνδρας με κάποιο «εν ζωή» άτομο γιατί είναι όντος «άνθρωπος του αγώνα»! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά Μαρία Κ. μου! 🙂

  12. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Απίστευτος…
    Κάθε πίνακας όχι απλά ένα μήνυμα αλλά μια ιστορία με πολλά μηνύματα….
    Είχα δει κάποια στο διαδίκτυο αλλά τώρα είχα την ευκαιρία να τα προσέξω περισσότερο.
    Στεφανία μου φιλάκια πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και έχει ζωγραφίσει τόσα πολλά και ακόμα συνεχίζει να ζωγραφίζει, είναι πραγματικά απίστευτος!
      Το σχέδιο που απεικονίζει την κατάσταση της Ελλάδος, με τα συρραπτικά που την κρατούν όρθια είναι γροθιά στο στομάχι! 😉

      Μια πολύ πολύ καλή και πιο δροσερή μέρα σου εύχομαι!

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  13. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Αν και τα έχω ξαναδεί δεν μπορούσα να ξεκολλήσω απ’την σελίδα του !
    Εξαιρετική η ματιά του . Πεντακάθαρη σαν μικρού παιδιού αλλά με πολύ γνώση και σοφία ξαναλέει τα πράγματα με τ’όνομά τους !!!
    Πολύ σ’ευχαριστώ που μου τον θύμησες .
    Φιλάκια πολλάαα λίγο νυσταλέα 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν Ξωτικούλη μου!
    Πριν σου απαντήσω τα ξανακοίταξα και παρατήρησα και άλλες μικρές λεπτομέρειες που έλεγαν πολλά! 😉
    Ελπίζω να είχες μια όμορφη νύχτα και σήμερα που είναι και πιο δροσερά να έχεις μια δυναμική και χαμογελαστή μέρα!

    ΑΦιλιά πολλά και πολύ γλυκά! 🙂

  15. Σπουδαία έργα- με βαθείς συμβολισμούς!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αναρωτιέμαι Ευρυτάνα μου, μήπως τελικά μας αγγίζουν πιο βαθιά οι συμβολισμοί από κάποιο κείμενο όσο καλογραμμένο και αν είναι! 😉

    ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  17. Ο/Η Πουπερμίνα λέει:

    Ωραίος!

  18. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Μια εικόνα χίλιες λέξεις και ο καλλιτέχνης επικοινωνεί την οπτική του με έναν ιδιαίτερο και σαφή τρόπο.
    Πολύ ωραίο το αφιέρωμα σου μαγισσούλα μου. Λατρεύω να μαθαίνω για καλλιτέχνες που είτε δεν γνωρίζω, είτε δεν γνωρίζω πολλά.
    Σε έναν κόσμο που για πολλούς θεωρείτε «κενός», πιστεύω ακράδαντα πως η τέχνη μας «γεμίζει».
    Να έχεις ένα πανέμορφο βράδυ! 🙂

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Η ομορφιά θα σώσει το κόσμο»… Ντοστογιέφσκι 😉

    ΑΦιλιά Μαρινάκι μου και καλό μας φθινόπωρο και επισήμως από σήμερα! 🙂

  20. Ο/Η syros2js λέει:

    Είναι από τις φορές που «χώνομαι» στην ανάρτηση και είτε διαβάζω, είτε θαυμάζω τα έργα, κουνώ το κεφάλι μου και λέω «Πόσο δίκιο! Σε όλα!»
    Αποθηκεύω το link με τα υπόλοιπα έργα του για αύριο γιατί δεν θέλω να τα ξεπετάξω… Δεν του/τους αξίζει…
    Να είσαι καλά, Μαγισσούλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και μένα μου αρέσουν αυτά τα «χωσίματα» Γιάννα μου και μπορώ να τα κοιτώ βουβά για ώρες γιατί πολλές φορές τα λόγια είναι περισσεύουν! 😉

      ΑΦιλιά και καλό Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  21. Ο/Η Mia λέει:

    Στεφανία μου, πρόκειται για έναν εκπληκτικό καλλιτέχνη. Υπέροχο το αφιέρωμά σου. Επισκέφθηκα την ιστοσελίδα που προτείνεις και έμεινα άφωνη με το έργο του Perfect Garden, το οποίο δεν γνώριζα, παρότι είμαι φαν των έργων του:
    http://www.pictorem.com/106761/perfect%20garden.html
    Σκυφτά κεφάλια που δεν ενοχλούν κανένα, είναι στο δικό τους κόσμο και η μηχανή περνά ανενόχλητη και τα κουρεύει. Όποια όμως κεφάλια τολμούν να σηκωθούν, να ξεμυτίσουν, τα κοιτάξουν ψηλά, απλά τα κόβει η μηχανή που περνά. Γιατί ο κήπος πρέπει να είναι τέλειος. Χωρίς προβλήματα, χωρίς τίποτε να εξέχει!
    Σ’ ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να δω και να προβληματιστώ με το θαυμάσιο αυτό έργο. Σε φιλώ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τρομερή η εικόνα της κουρευτικής μηχανής που μου έστειλες Μαρία μου, δεν την είχα δει και πώς να μη σε βάλει σε σκέψεις… μαύρες σκέψεις, είναι όμως λύση να μένεις μια ζωή με το κεφάλι σκυφτό για να μη σε «πάρει» ο κόφτης; 😉
      Τα προσεχτικά και συνειδητοποιημένα όμως κεφάλια, ξέρουν πότε να σηκωθούν!!! 😛

      Πολύ σ’ ευχαριστώ για τον προβληματισμό!

      ΑΦιλιά με χαλαρό Σαββατοκύριακο! 🙂

  22. Μπορεί τα σχέδια του Kucznski να είναι «βουβά», όπως αναφέρεις, αλλά λένε τόσα, μα τόσα πολλά!
    Δεν τον ήξερα, αλλά τώρα θα τον ψάξω περαιτέρω!
    Εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Στέλνω κι ένα φιλί, έτσι, να βρίσκεται!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μαζεύω ζεστά φιλιά γιατί η νύχτα θα είναι δροσερούλα! 😉
    Ψάχνοντας τον πιο πολύ Αρτίστα μου, κινδυνεύεις να βουβαθείς ακόμα πιο πολύ! 😛

    ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  24. Ο/Η aristea k λέει:

    Σαν το κανελλάκι μου γνώρισα τον Kuczynski μέσω των αναρτήσεων στο Αντικλείδι, όπου συχνά πυκνά βρίσκεις πίνακες από σύγχρονους ζωγράφους!
    Μια ζωγράφος έκανε αφιέρωμα σε έναν ζωγράφο! Πόσο ταιριαστό!
    Καλημέρα μαγισσούλα μου!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Πολλά, γλυκά φιλιά ♥

  25. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Θα συμφωνήσω με την Αριστέα!
    Μια ζωγφάφος έκανε αφιέρωμα σ’ έναν ζωγράφο! Πόσο ταιριαστό! Και πόσο σπάνιο, θα συμπληρώσω.
    Κατά καιρούς, δίχως να ψάξω να μάθω περισσότερα για τον καλλιτέχνη, έκανα αναρτήσεις διάφορα έργα του στο προφίλ μου στο fb. Κι αυτό γιατί συνήθως «τα πολλά λόγια είναι φτώχια» που έλεγε και η γιαγιά. Και κάθε έργο του είναι δίχως λόγια, άρα πλούσιο σε ερμηνείες, ουσία και αλήθειες!
    Μια ζεστή αγκαλιά από βόρεια! ❤

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Συνήθως οι ζωγράφοι δεν είναι φλύαροι, αν και μερικών τα έργα σε σπρώχνουν να «μιλήσεις» όπως και σχεδόν όλα του Kuczynski! 😉
    Και πώς σιωπάς μπροστά στο σχέδιο που αφιερώνει στην Ελλάδα;

    Οι αγκαλιές από τα Ανατολικά υπόσχονται βροχές για να δούμε! 🙂

  27. Ο/Η Evi λέει:

    Πολύ ιδιαίτερα τα έργα του και χαίρομαι που τον γνώρισα λιγάκι μέσα από την ανάρτησή σου μαγισσούλα μου.. περιγράφει κατά καποιο τρόπο τη σκληρή πραγματικότητα! Φιλάκια πολλά!!

  28. Ο/Η ANNA Flo λέει:

    Μου αρέσει πολύ ο Pawel Kuczynski, Και μ’αρέσουν οι καλλιτέχνες που έχουν την ικανότητα να λένε τόσα πολλά χωρίς λόγια!! Υπέροχος!!!
    Και σαν μεγάλο πνεύμα συνάντησες την Αλεξάνδρα και μας μάγεψες με το αφιέρωμά σου στην προσπάθεια του Kuczynski να μας προβληματίσει!
    Καλησπέρα Στεφανία
    Χαίρομαι που είμαι στο χώρο σου
    Φιλιά πολλά

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και δικιά μου η χαρά Άννα μου, να σε συναντώ και στο μπλογκόσπιτο μου! 😉
    Σκέφτηκα να αναφερθώ σε νέο άτομο που ζει ακόμα μαζί μας και με τη ζωγραφική του προβληματίζει και θίγει τα κακώς κείμενα!
    Εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! (Α=Αληθινά) 🙂

  30. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    είναι εικόνες που ήθελα να διακοσμούν τα εξώφυλλα των τετραδίων μου..ή να τα έχω σαν πόστερ κολλημένα στο τοίχο της κουζίνας.

    Έχω καιρό να σανταμώσω ιντερνετικά! μου έλειψες και συχνά σε φέρνω στο νου μου..
    πάω να συνεχίσω την περιήγηση.
    Σε φιλώ!!

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς το κορίτσι! 😀
    Χαίρομαι Antriana μου που συναντιόμαστε και χάρη στις εικόνες του Kuckzynski!
    Και εσύ είσαι συχνά στο νου μου και μια και δεν έχω fb, σε παρακολουθώ νοερά! 😉
    Εύχομαι να μη ξαναχαθείς απ΄την όμορφη μας μικρή κοινωνία! 😛

    ΑΦιλιά (απ΄τα γνωστά) και πάντα τρυφερά! 🙂

  32. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Εξαιρετικός, τρελάθηκα βεβαίως περισσότερο με αυτά με το περιστέρι της ειρήνης. Ιδιαίτερα αυτή με το μωρό, όπως καταλαβαίνεις!

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Συχνά στα σκίτσα του, υπάρχουν παιδιά, γιατί εκεί φαίνονται πιο εύκολα οι αιχμηρές αντιθέσεις! 😉
    Μου αρέσει που πήρες σβάρνα τα ποστ μου και απαντάς σε όλα… το συνηθίζω και η ίδια όταν έχω καιρό να επισκεφτώ ένα blog! 😀

    ΑΦ! και από εδώ! 🙂

Σχολιάστε

