Αγάπη είναι…


Καθισμένη τα πρωινά σ΄αυτή την πανέμορφη γωνίτσα, επικοινωνώ…


Και όταν μπροστά σου ξετυλίγεται αυτό το τοπίο, καθαρίζει ο νους, ανοίγει η καρδιά…


Και θέλεις να μεταδόσεις στιγμές της καθημερινότητας σου, στιγμές από τις καλοκαιρινές σου διακοπές στην Σκιάθο…


Και πρώτος στον νου σου και μέσ’ την καρδιά σου έρχεται το χαμόγελο του Αλέξανδρου…


Που θα κλείσει τα τρία στις 27 Αυγούστου…


Και βλέπεις καθαρά πως τα αισθήματα σου γι΄αυτό το παιδί είναι καθαρά…


Δεν απαιτείς…δεν διεκδικείς…δεν ανταγωνίζεσαι…


Νοιάζεσαι βαθιά… επικοινωνείς χωρίς πολλές κουβέντες…και σε τέτοιες στιγμές  λες,  Αγάπη είναι…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

55 Responses to Αγάπη είναι…

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Ψυχή μου!
    όσο μεγαλώνει γίνεται πιο γλυκός!

    Ε ναι, αγάπη είναι…
    😉

    Φιλιά πολλά, και στους δυο σας
    κι ένα μεγάλο στον Αλέξανδρο!
    (καλά, και στην Ίριδα 🙂 )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καρδούλα μου…ξέρω πως και εσύ έτσι Αγαπάς τον Άκη!!! 🙂
      Κάποια στιγμή όταν και η Ίριδα θα σταματήσει να τσιρίζει σαν σειρήνα θα κάνω και γι’ αυτή ανάρτηση…μάλλον μετά τα βαπτίσια στις 21 του μήνα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  2. Ο/Η Παραμυθάς λέει:

    Ε, συγνώμη, αλλά παρόλο που αυτό το post τελειώνει με αποσιωπητικά, δεν αντέχω να μην το συμπληρώσω με το … τι είναι αγάπη. Και μια κι ένα μήνα τώρα (και παλιότερα) έχει πέσει πολύ… «Κρισναμούρτικο» εδώ,θα γράψω κι εγώ έναν τέλειο ορισμό της αγάπης που έχει δώσει ο Κρισναμούρτι: «Αγάπη είναι ό,τι ΔΕΝ είναι». Χα, χα, χα… Σαφέστατο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εδώ δεν σηκώνει σχόλιο…χα χα χα…Σαφέστατο! 🙂

    • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

      κι όλο επαναλαμβανω παραμυθούλη μες στο μυαλό μου αυτό που είχες γραψει καποτε αγαπη είναι να μην ζητας… ετσι να τον θυμαμαι και ότι η αγαπη θέλει υπομονη νεραιδούλα ετσι να το θυμαμαι κι αυτο γιατι είμαι ξεχασιαρα και παραπονιαρα… φιλακια νεραιδουλα ελπίζω το τραγουδακι να σ αρεσει…

  3. Ο/Η Evi λέει:

    Ωραίο χαμόγελο! Πολύ γλυκό αγοράκι ο Αλέξανδρος!
    Φιλιά καλοκαιρινά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα και από εδώ Evi!!! 🙂
      Έχει πλάκα…είναι σαν να κάνεις διακοπές μαζί μας!!!
      Να περνάς όμορφα…!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια συννεφιασμένα σήμερα! 🙂

  4. Καλέ αυτό είναι κουκλί!

    Ότι η Σκιάθος είναι πανέμορφη δε το συζητάμε.

    Και όσο σκέφτομαι ότι η Σοφία,α αδερφή μου,θα έρθει εκεί διακοπές.

    Φαντάζομαι τι κούκλα θα έχει γίνει και η Ίρις.

    Κοίτα σύμπτωση πάντως.Μόλις ανέβασα και εγώ αγαπησιάρικη ανάρτηση.

    !!ΦΑΣΜΑ!! ΚΜΝΒ μας και καλή σου εβδομάδα.

    Πολλά !!ΑΦΦΦΦΦ!! σε όλους εκεί πέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα ΑΦΓ από την επιτέλους υποφερτή ζέστη!
      Χαίρομαι που η Σοφία διάλεξε την Σκιάθο για διακοπές, ελπίζω να περάσει όμορφα!
      Ευχαριστώ για τα φιλιά και θα διαβάσω την αγαπησιάρικη σου ανάρτηση!

      ΑΦ από ΚΜΝΒ!!! 🙂

  5. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Ασφαλώς Αγάπη είναι ένα βλέμμα του πιτσιρικά!

    ανιδιοτελής και αγνή Αγάπη..

    καλή του τύχη 🙂

    και καλή συνέχεια διακοπών!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Τάσο, ξέρω πολύ καλά πως και εσύ έχεις νοιώσει την αγνή ανιδιοτελή Αγάπη μέσα από το βλέμμα του παιδιού σου!
      Οι διακοπές συνεχίζονται…την έχω ανάγκη την ευχή σου…ευχαριστώ…βλέπεις και ξέρεις…πως δεν είναι πάντα εύκολο στους μοναχικούς ανθρώπους να μοιράζονται την καθημερινότητα τους με τόσο κόσμο και ειδικά όταν είναι οικογένεια σου!!!

      ΑΦιλιά!!! 🙂

  6. Ο/Η Thalassenia λέει:

    …να δίνεις χωρίς να ζητάς, χωρίς να απαιτείς, χωρίς να περιμένεις τίποτα.
    Αγάπη είναι βαθύ αίσθημα και αγνό.
    Όποιος το αισθάνεται είναι όμορφος.

    Αααα, γι αυτό είσαι τόσο ωραία!!!

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α ναι Thalassenia μου…οι άνθρωποι που είναι Ερωτευμένοι με την Ζωή έχουν την αίσθηση της Αγάπης!!! 🙂

      Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! χα χα χα…λες γι΄αυτό να είμαστε τόσο ωραίες!!!

      ΑΦ από Σκιάθο!!! 🙂

  7. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Αυτό θαλασσενια αυτό είναι αγαπη και μαθένεται μερα τη μερα σκέψη στη σκέψη. Κι όπως λέει ο Ι. Ρίτσος εκει που σμίγει η αγάπη…

    αφιερωμενο σε όλους σας και στο μικρο ξεχωριστά…

  8. Ο/Η jokar λέει:

    Aγάπη είναι ότι δεν περιγράφεται με λέξεις, με εικόνες, με συναισθήματα. Είναι απλώς κατάσταση στην οποία βρίσκεται κανείς…
    Γλύκας ο Αλέξανδρος!

  9. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    ‘Ενα κουκλάκι……να τον χαίρεστε!!…και τί υπέροχη γωνία είναι αυτή, στο μπαλκόνι, με τη θέα και το πισι ;;

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστούμε Ειρήνη…
      Ναι αυτό το σπίτι έχει υπέροχες γωνιές…για λίγη ηρεμία…!
      Χα χα χα δες τι σου γράφω σήμερα στο blog σου!!!
      Λίγα- λίγα τα ξεφουρνίζω!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά… σαν το χαμόγελο του Αλέξανδρου! 🙂

  10. Ο/Η newagemama λέει:

    Αγάπη είναι να κοιτάς τον άλλο στα μάτια και να γλυκαίνεται το μέσα σου…
    Τι όμορφο σημείο για networking στη βεράντα σου! Εγώ κλείνω τον υπολογιστή, κατεβάζω ρολά, φέυγω διακοπές, πλησίον σου, στο Πήλιο! Φιλιά1

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν κοιτώ τον Αλέξανδρο γλυκαίνεται το μέσα μου!!!
      Τι καλά μπράβο γλυκιά μανούλα…βλέπεις εγώ κουβάλησα το pc μου…ευτυχώς για να έχω έστω και μερικές ιντερνετικές στιγμές με τους φίλους μου!!!
      Ναι newagemama το Πήλιο απέχει μια ανάσα από εδώ…εύχομαι να περάσεις υπέροχα με τους αγαπημένους σου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά! 🙂

  11. Ο/Η φεγγαρενια λέει:
    κομμένο φτερό

    αν είναι σωστο εδω εχω κατι φωτογραφίες νεραιδούλα αν θες ριξε μια ματια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πανέμορφες φωτογραφίες Μαρία μου! Μόνο δεν καταλαβαίνω είναι δικές σου???
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι ! 🙂

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        ναι καλέ αλλουνου φωτογραφίες θα πόσταρα χαιρομαι που σου αρεσουν θα ανεβαζω συχνα να μπαινεις να τις βλέπεις να μου λες τη γνωμη σου φιλάκια

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Καλημέρα Μαρία μου!!!
          Έχω μια πρόταση να σου κάνω: Αφού σου αρέσει καταρχάς η μουσική και είσαι πάντα μέσα στο θέμα και αφού οι φωτογραφικές σου επιλογές είναι τόσο καλές…γιατί δεν ανοίγεις ένα blog…χωρίς λόγια μόνο φωτογραφία και μουσική… να ερχόμαστε όλη η πάρε-ούλα να σε απολαμβάνουμε και να σχολιάζουμε τις επιλογές σου;
          Πριν απαντήσεις θέλω πρώτα να σκεφτείς πολύ καλά την πρόταση μου!

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

          • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

            νεραιδουλα μου απ οτι βλεπεις δεν μπαινω συνεχεια υπάρχουν πολλες περιοδοι που χανομαι για διαφορους λόγους και δεν θα θελα να εχω ενα μπλογκ που να ανανεωνεται μια φορα το μήνα κι αν ευχαριστω πάντως… αλλα…φιλακια

  12. Ο/Η dimitrisp λέει:

    «Aγάπη είναι ότι ΔΕΝ είναι»…σαφέστατο και κατανοητό μόνο από «σημαδεμένους»

    μετά από καιρό στο δίκτυο της αγάπης και πάλι…από Ακράτα μεριά σας στέλνω Φιλιά πολλά Αληθινά (σε χρόνο ενεστώτα όπως πάντα) 🙂

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! Τι χαρά επέστρεψε ο Νεράιδος μου!!! 🙂
    Πολλά έχουμε να πούμε τα δυό μας…για στείλε mail…να τα ακούσεις χα χα!
    Και σε χρόνο ενεστώτα όπως πάντα…Αγάπη είναι ότι ΔΕΝ είναι…
    Χαίρομαι που η καλοκαιρινή σου εργασία σε γέμισε σοφία!
    Να περνάς καλά Δημήτρη μου με την οικογένεια σου στην Ακράτα μας (…) και να προσέχεις το ποδήλατο!
    Ευχαριστώ για το «σημαδεμένος»…
    ΑΦ από μια σημαδεμένη ΚΜΝΒ!!!

  14. Ο/Η basnia λέει:

    αγάπη είναι (και) όλα αυτά. στιγμές. απτές. αληθινές.
    πολύ καλό σου απόγευμα! 🙂 αφ!

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    αφ…από Σκιάθο Βασίλη…με ήχους τζιτζικιών την μέρα και κουνουπιών την νύχτα…σκότωσα 3 κουνουπάκια την ώρα που έκανα ντους μεσημεριάτικα!!! 🙂

  16. Ο/Η xartaetoi λέει:

    αχ!!!Υπέροχα, καθαρά πρόσωπα, καθαρά τοπία, αγάπη-αγάπη-αγάπη!!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Βάσια μου!!! 🙂
    Είδες πόσο αναγνωρίσιμα είναι τα καθαρά πρόσωπα, τα καθαρά αισθήματα, τα καθαρά τοπία!
    Και δεν αναγνωρίζεις κάτι που δεν έχεις μέσα σου!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!! 🙂

  18. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Αγάπη είναι ό,τι σε κάνει να γίνεσαι ο καλύτερος εαυτός σου. Με τους ανθρώπους που αγαπαμε γινόμαστε ό,τι καλύτερο είμαστε.
    Ακόμα και στα απλα πραγματα φαίνεται, έτσι νομίζω. Τις καλύτερες φωτογραφίες, ας πούμε, μου τις εχουν τραβηξει ανθρωποι που με αγαπούν και τους αγαπώ, τα βλεμματα μας γλυκαίνουν και αυτό βγαίνει και στις φωτογραφίες. Μπορεί να είναι υπερβολικό αλλα ετσι νομίζω.
    Πολλά πολλά ΑΦ Στεφανία μου!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Αναστασία μου!!!
    Τίποτα που έχει σχέση με Αγάπη είναι υπερβολικό…είναι η κινητήριος δύναμη της ύπαρξης μας…και είναι πάντα εκεί!
    Να περάσεις καλά στις «μικρές» διακοπές σου!!! 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  20. Ο/Η ELGRECO λέει:

    Τεράστιο μήνυμα από μια σύντομη ανάρτηση. 🙂
    Καλά να περνάς στη Σκιάθο!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλησπέρα και από εδώ EL GRECO!!! 🙂
      Τα πράγματα είναι πολύ πιεστικά εδώ…όοοοοοοοοοοοοοολη η οικογένεια έχει μαζευτεί για τα βαφτίσια της Ίριδος στις 21 και δεν μου μένει καιρός για μια μπλογκοανάσα!
      ΑΦ…ανάρτηση με φωτό!

  21. Ο/Η trelokomeio λέει:

    ευχομαι να είστε όλοι καλά και η Παναγία να σας προσέχει όλους μικρούς μεγάλους. πολλά φιλιά και χρόνια πολλά

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλησπέρα στην Τρελοκομίτσα μου! 🙂
      Ευχαριστώ για τις ευχές, χρόνια πολλά και σε σένα και να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

  22. Ο/Η καλημέρα λέει:

    Εχεις αφιερωση στο καλημεροblogόσπιτο,
    φιλιάααα, πολλά ΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλημέρα και χρόνια πολλά αν «γιορτάζεις» γενικά ή ειδικά!
      Ευχαριστώ και από εδώ για την από καρδιάς αφιέρωση σου και για το link του φίλου σου Dimos…εξαιρετικός και πολύ ενδιαφέρον μου φάνηκε από το λίγο που πρόλαβα να διαβάσω στο blog του!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  23. Χρονια της Πολλά Στεφανία μου.

    Αύριο θα σου στείλω με mail τον Κουασιμόδο!!!

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    Υ.Γ.:Σχόλιο για την πρώτη φώτο.Με τόση υπέροχη θέα πώς μπορείς και κοιτάς το laptop?

  24. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Χαχα, το χαβά μου εγώ…
    Αγάπη είναι, να δίνεις και να αισθάνεσαι χαρά.
    Σήμερα έτσι ένιωσα και… να το απόφθεγμα, χαχα.

    Καλή επιτυχία στις ετοιμασίες σας, να περάσετε καλά και να σας ζήσει η Ίριδα.

    Φιλιά θαλασσένια και ζεστά ρε γμτ.
    1.30 πμ. και δεν λέει να δροσίσει.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χα χα χα εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Θαλασσένια έτσι να νιώθεις από εδώ και στο εξής σε όλη σου την ζωή!
      Όσο δίνεις τόσο παίρνεις ή μάλλον παίρνεις το τριπλάσιο!!!
      Οι προετοιμασίες έχουν ηλεκτρίσει ακόμα πιο πολύ την ατμοσφαίρα…κάποια στιγμή θα σου στείλω mail για να καταλάβεις…γιατί τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως θα «όφειλαν» να είναι!

      ΑΦ και όλη μου την Αγάπη…ρε γμτ!!! 🙂 🙂

  25. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    Σε παραλίες της Σκιάθου να τρώτε τα φρούτα σας με την οικογένειά σας…ευλογία ‘Αιναφετς μας!!….Χρόνια Πολλά για τον Δεκαπενταύγουστο και καλόν υπόλοιπο Αύγουστο!!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ Ειρήνη μου!
      Λόγω ζέστης ακόμα και το να περπατήσεις μέχρι την παραλία σε παραλύει…χα χα!
      Θαυμάζω πως με τόση ζέστη καταφέρνεις και γράφεις τέτοια κείμενα!!!
      Ωχ..έπεσε μια σφίγγα στο ξινόγαλο μου!
      Καλό υπόλοιπο Αύγουστο και σε σένα!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια…hot! 🙂

  26. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    αχ νεραιδούλα τι επαθε πάλι το μπλογκ του παραμυθούλη μας;

  27. Ο/Η ainafets λέει:

    Όλα μια χαρά εκεί ΦΕΜ…μόλις κάτι έγραψα εκεί στον φίλο Jean, που θα σου αρέσει πολύ!
    ΑΦιλάκι! 🙂

  28. Καιρό είχα να αφιερώσω τραγουδάκι!

    Με την αξιόλογη φωνή του Κ.Χ.

    !!ΦΑΣΜΑ!!

  29. Ο/Η Evi λέει:

    Μιας και δεν θα υπάρξει ποστ βάφτισης -εφόσον καλύφθηκε από έναν… φίλο του Π. – και δεν τα πάω καθόλου καλά με τα μαμούνια, Θα ευχηθώ από δω με πολλή αγάπη στην Ιριδούλα να είναι ο εαυτός της και να πραγματοποιήσει όλα τα όνειρά της…
    Να τη χαίρεστε!!
    Αφιλιά 😉
    Y.Γ. Η τούρτα μου άρεσε πολύ!

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ… Evi μου για τις ευχές…χα χα είδες πως την γλίτωσα νάναι καλά ο Φίλος ΜΑΣ!!! 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι από Σκιάθο…για λίγες ώρες ακόμα!!! 🙂

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.