Ένα διαφορετικό ταξίδι.

Στις 16 Ιουλίου πέταξα στην κυριολεξία πάνω από τα σύννεφα, αγκαλιά με την φωτογραφική μου μηχανή πανευτυχής που θα μπορούσα ίσως να μεταδώσω και φωτογραφικά μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία!



Δεξιά η λίμνη του Μαραθώνα και πιο δεξιά στο βάθος το Καπανδρίτι και το σπίτι μου!


Μερικές ώρες αργότερα ο Νεραιδοσύντροφος και εγώ φτάσαμε στο Krishnamurti Center στο Brockwood που βρίσκεται μερικά χιλιόμετρα πιο μακριά από το Winchester.


Κάθε δυο χρόνια συναντιούνται εδώ οι εκπρόσωποι από πολλές  χώρες του κόσμου. Οι εκπρόσωποι των επιτροπών  φροντίζουν τις μεταφράσεις και εκδόσεις των βιβλίων του Κρισναμούρτι όπως και τους υποτιτλισμούς των videos από τις ομιλίες.
Το International Committees Meetings κρατάει 4 μέρες και οι εκπρόσωποι μένουν στο Κέντρο.


Σε αυτή την αίθουσα που είναι και το σαλόνι του Κέντρου συναντιόμασταν καθημερινά και συζητούσαμε  τα πρακτικά θέματα που απασχολούν τις διάφορες χώρες.
Αυτή την φορά ακριβώς επειδή η χρήση του  internet έχει πάρει τεράστια έκταση, η συνάντηση είχε θέμα:
«Disseminating Krishnamurti’s Teachings in a digital age».


Στην βιβλιοθήκη συναντιόταν το απόγευμα μια από τις ομάδες και συζητούσε κάποιο θέμα που η ίδια διάλεγε.
Σε μια τέτοια ομάδα 12 ατόμων βρέθηκα και εγώ και για πρώτη φορά έλαβα μέρος σε μια ομαδική συζήτηση…με θέμα την…ζήλια…για να διαπιστώσω ότι είναι αδύνατο μια συζήτηση να πάει σε βάθος όταν τα άτομα που συμμετέχουν είναι πάνω από δυο!
Όλοι οι συμμετέχοντες είμασταν περίπου 35 άτομα από 14 διαφορετικές χώρες: Από Αραβικές χώρες, Βέλγιο, Καναδά, Κίνα, Δανία, Φιλανδία, Γαλλία, Ελλάδα, Ινδονησία, Ισραήλ, Ιταλία και Ολλανδία.


Η τραπεζαρία όπου παίρναμε το πρωινό μας. Εδώ αυθόρμητα έγιναν ωραίες συζητήσεις και γνωρίστηκαν πολλοί μεταξύ τους.


Η σέρα με μια υπέροχη θέα στα απέραντα Εγγλέζικα λιβάδια με τα τεράστια δένδρα που τόσο συχνά αναφέρει ο Κρισναμούρτι!



Και η εσωτερική αυλή  «Των Τεσσάρων Εποχών» με μια λιμνούλα…για το γνωστό τσαγάκι ευκαιρία για μια ωραία φιλική κουβεντούλα…μόνο που δεν πίνω ούτε τσάι, αλλά τρώω τα νόστιμα τους μπισκοτάκια βουτύρου…χμ +3 κιλά!


Τα δωμάτια μας από την δυτική μεριά του κτηρίου.


Με θέα την σέρα…οι διάφοροι «σύνεδροι» λιάζονται μια και είχαμε την τύχη να έχουμε καλό καιρό!

Τα μεσημέρια και τα βράδια τρώγαμε στο σχολείο που βρίσκεται στο ίδιο κτήμα, δεξιά ο πύργος όπου βρίσκεται το χημείο.



Και οι Εγγλέζικοι λαχανόκηποι…αφιερωμένο στους φίλους «καλλιεργητές»… Αυτοί βρίσκονται κοντά στο σχολείο…φυσικά από εδώ τρέφονται τα παιδιά του σχολείου…χορτοφαγικά!

Στις  20 Ιουλίου φύγαμε από το Κέντρο και πήγαμε να μείνουμε δυο μέρες στο Winchester…όπου ακολουθεί το επόμενο ποστ…άλλου είδους εμπειρία…of course!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

23 Responses to Ένα διαφορετικό ταξίδι.

  1. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Α, πολύ ωραία εμπειρία !

    περάσατε ένα πνευματικό 4ήμερο..

    οι συζητήσεις σε βάθος πάντως, γίνονται και με πολύ περισσότερα άτομα απο δύο..
    αρκεί ο ένας, να περιμένει να τελειώσει την άποψή του ο άλλος..
    κανόνας!

    και μάλιστα σε τέτοια «ομάδα» μου κάνει εντύπωση..

    πάντως περιμένω την συνέχεια..

    υγ: το κέντρο, είναι πολύ όμορφο όπως το βλέπω και σε καταπληκτικά κτίρια και σημείο..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα από Σκιάθο Τάσο!
      Χαίρομαι που έκανες ποδαρικό σ’ αυτή την special για μένα ανάρτηση!
      Πρέπει να διευκρινίσω τι εννοώ με την «εις βάθος συζήτηση»…
      Προσωπικά, για να γίνει μια συζήτηση προϋπόθεση είναι οι καρδιές να είναι ανοιχτές και ας μη έχουν ποτέ συναντηθεί οι συνομιλητές…είναι χαρακτηριστικό των περισσοτέρων ανθρώπων να βλέπουν τα πράγματα εγκεφαλικά (λογικά) ακόμα και όταν κάνουν την ίδια εσωτερική εργασία…Εκεί οι 15 συνομιλητές απόφευγαν να μιλήσουν προσωπικά ειδικά όταν η ίδια έβαλα το θέμα της ζήλιας (επίτηδες!)…όλοι λέγανε σωστά πράγματα, αλλά απέφευγαν να μιλήσουν προσωπικά…προφανώς για να μη χαλάσει η εικόνα τους…και φυσικά όλοι είχαν μάθει να ακροάζονται τον άλλο!
      Ενδιαφέρον είναι που μερικοί στο πρωινό όταν βρεθήκαμε μόνοι μίλησαν ανοιχτά και με αυτούς θα υπάρξει μελλοντική επικοινωνία.
      Νομίζω επίσης πως παίζει ρόλο και οι χώρες προέλευσης τους…»εμείς» ανοιγόμαστε πιο εύκολα!
      Τις σοβαρότερες συζητήσεις…σε βάθος…τις έχω κάνει τετ-α-τετ, που λένε και οι πατριώτες μου!

      ΑΦ και να περνάς όμορφα! 🙂

  2. Ο/Η Evi λέει:

    Τι ωραίες φωτογραφίες… Πολύ ωραίο το κέντρο του Κ. και πράγματι, πρέπει να ήταν πολύ ωραία εμπειρία! Μέσα στη φύση!
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Evi μου, αυτό το Κέντρο που είναι ανοιχτό σε όποιον το επιθυμεί, έχει όντως μια «άλλη» ατμόσφαιρα, εκεί ξεχνάς ή μάλλον αφήνεις πίσω τα προβλήματα σου και ανανεώνεσαι!
      Έχουμε παρευρεθεί σε πολλές τέτοιες συναντήσεις, αυτή προσωπικά μου άφησε μια διαφορετική γεύση!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν και οι φωτογραφίες μου!
      Ελπίζω να μην κουράζεσαι πολύ και σύντομα να φύγεις για διακοπές…σε περιμένει ζεστός χειμώνας!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά! 🙂

  3. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Στεφανία, ωραίο και για μας φωτογραφικά αυτό το ταξίδι.
    Σκεφτομαι αυτό που γραφεις, «είναι αδύνατο μια συζήτηση να πάει σε βάθος όταν τα άτομα που συμμετέχουν είναι πάνω από δυο!», δεν το ειχα σκεφτεί μεχρι τωρα, ωραίο θεμα για σκεψη και …συζήτηση.

    Καλώς ήρθες!

    Υ.Γ. Το πόσο μου αρεσουν τα εγγλεζικα λιβαδια, η εξοχες της αγγλίας, δε λεγεται. Λατρευω και το τσαι(αν και χωρίς γαλα, όπως συχνα το πινουν οι αγγλοι), για τα μπισκοτα ας μη μιλήσω καλύτερα, κοντευω να πιστεψω ότι σε προηγούμενη ζωή μου εκεί ειχα γεννηθεί

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Αναστασία μου! 🙂
      Α…πολύ χαίρομαι που οι φωτογραφίες μου κατάφεραν να μεταδώσουν λίγο από το άρωμα αυτού του ταξιδιού!
      Απαντώ στον Ευρύνοο για πιο λόγο πιστεύω ότι σοβαρές συζητήσεις γίνονται μόνο μεταξύ δυο ατόμων…Πάντως εσύ που τόσο συχνά συναντάς και παίρνεις συνέντευξη από διαφορετικά άτομα ίσως το έχεις αισθανθεί!
      Χα χα χα…ποιος ξέρει μπορεί να υπήρξες Αγγλίδα lady…που έπινε το cup of tea της τρώγοντας μπισκοτάκια και ατενίζοντας τα λιβάδια!!!

      Πότε παίρνεις άδεια;
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά!

  4. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Τα ταξίδια πάντα προσδίδουν, μα αυτό είμαι σίγουρη ότι ήταν μοναδικό. Ο λόγος, ο χώρος, οι συνομιλητές.
    Μάλλον φόρτωσες θετικά και ήρθες.
    Καλή συνέχεια, εδώ είμαστε και περιμένουμε.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Thalassenia μου…θυμάμαι τις υπέροχες φωτογραφίες σου από το τελευταίο σου ταξίδι και χαίρομαι που κατάφερα και εγώ να μεταδώσω έστω και κάτι από αυτή την εμπειρία! 🙂
      Τώρα εδώ στην Σκιάθο…το σκηνικό οικογενειακό-τατο ευχάριστο αλλά κουραστικό!

      ΑΦιλιά Θαλασσινά κάτω από τρομερή βροχή…και με τα παιδιά μέσα!

  5. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    Όμορφοι χώροι με επιδίωξη την πολυπόθητη ψυχοσωματική ισορροπία…Γοητευτικά ταξίδια να κάνεις στις γωνιές του κόσμου και της καρδιάς.
    Φιλιά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το ήξερα ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ πως θα καταλάβαινες την σημασία που έχουν αυτά τα «γοητευτικά» ταξίδια ειδικά γιατί αυτοί που συναντάς σε τέτοιο περιβάλλον μπορούν να γίνουν πιο εύκολα καθρέπτες του εαυτού σου!!!

      ΑΦ καρδιάς και χαίρομαι όταν περνάς! 🙂

  6. Ο/Η jokar λέει:

    Πολύ όμορφο και εποικοδομητικό το trip σας! Υπέροχο μέρος πραγματικά !
    Looking forward to reading your new post 🙂

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    E…Oui Jean…αυτά τα τριπάκια μόνο εποικοδομητικά μπορούν να είναι!
    Στο Winchester άλλη ατμόσφαιρα!
    Bisoux! 🙂

  8. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Απόλαυσε αυτό το κουραστικό οικογενειακό-τατο σκηνικό όσο μπορείς. Σου το λέω με γνώση λόγου και δόση πίκρας.
    Απόλαυσέ το και για όσους δεν έχουν την τύχη αυτή.

    Οι οικογενειακές στιγμές είναι ανεκτίμητος θησαυρός!!!
    Είμαι σίγουρη ότι το γνωρίζεις και το εκτιμάς.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα έχεις απόλυτα δίκιο Thalassenia μου…βλέπεις από 17 ετών ζω μόνη και έχω συνηθίσει από τότε που πέταξαν με τα ίδια τους φτερά και τα παιδιά μου…να έχω πολλές ώρες μοναχικότητας…όχι μοναξιάς για να γράψω ή να μεταφράσω βιβλία ή να κάνω υποτιτλισμό σε video ή να κάνω γιόγκα (!)ή να απαντήσω σε mail ή να ασχοληθώ με το κτήμα μου ή να κοιτάζω την φύση..ή..ή! Εδώ στη Σκιάθο πρέπει να κάνω ακροβατικά για το οτιδήποτε…πχ να σηκώνομαι στις 6 και να πηγαίνω σε μια μακρινή βεράντα πριν έρθει ο ήλιος γιατί αλλού δεν έχω σήμα για να γράψω ή το βράδυ να περιμένω να κοιμηθούν μωρά και υπερήλικες για να ανοίξω ένα βιβλίο!
      Φυσικά και οι οικογενειακές στιγμές είναι ανεκτίμητες αλλά και οι μοναχικές άλλο τόσο για μένα…Άσε που ο Νεραιδοσύντροφος έρχεται μόνο στις 6 Αυγούστου που είναι και η μοναδική μου Αληθινή παρέα!!!
      Πω πω σε ζάλισα…αλλά βλέπεις όλοι κοιμούνται και ευκαιρία βρήκα!

      ΑΦ…Φιλιά Αληθινά! 🙂

  9. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Πο-πο!!!Δεν έχω λόγια!Τί φανταστικές φωτογραφίες και τί υπέροχες περιγραφές!!!Σαν να ήμουν κι εγώ εκεί, τόσο ζωντανά μας τα είπες Καλή Μας Μάγισσα!!!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαρά μου Βάλια!!! Αυτό είχα στον νου μου όταν φωτογράφιζα ότι με άγγιζε βαθύτερα!!!Εξάλλου μαζί μου ήσουν!!!…εκεί διάβασα και το σχόλιο σου που τόσο με συγκίνησε…αλλά από το pc του Νεραιδοσύντροφου δεν μπορούσα να σου απαντήσω!!! Είχα αποφασίσει να μην πάρω το δικό μου για λόγους αποτοξίνωσης!!! Είδες και οι πυρκαγιά που ξέσπασε ήταν λίγα χιλιόμετρα πίσω από το σπίτι μου…το κινητό δεν έπιανε και η αγωνία μεγάλη…ευτυχώς ο αέρας την πήγε αλλού και ευτυχώς δεν κάηκαν σπίτια!!!
    Να περνάτε καλά Χαρταετοί μου…χμ! με κουβαδάκια…έχω γίνει ειδική πια…χα χα χα !!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  11. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Καλά έκανα και σε άφηνα να περνάς τα άλμπουρά μου.
    Με γοήτευσες για μια ακόμα φορά μάγισσα.
    σ΄ευχαριστώ.

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι αγαπητέ thalassokrator μου καλά έκανες κάποτε…γιατί κάποτε όμορφα τα λέγαμε…όλο και θυμάμαι τι γινόταν με τις πειρατίνες…πολύ πλάκα…ναι κάποτε!!!
    Περιμένω πρόσκληση για καλοκαιρινά ταξίδια…!

    ΑΦιλιά και καλά να περνάς στις εξορμήσεις σου…φιλάκια και στον κανακάρη σου!!! 🙂

  13. Ο/Η newagemama λέει:

    Υπέροχο! Το διάβασα και ήταν σαν να ήμουν εκεί! Δεν ξέρω τα καλά της Βρετανίας, αλλά σίγουρα έχει αυτή την καταπληκτική φύση που μιλάει στην καρδιά μας. Πάντα τέτοια!

    Μαγισούλα, σου άφησα ένα σχόλιο-ερωτησούλα στη σελίδα για τη φροντίδα των φυτών. Θα ρίξεις μια ματιά?

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλησπέρα μανουλίτσα!
      Δεν ξέρω αν έτυχε να διαβάσεις τον Κρισναμούρτι, αν όχι είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!
      Αν σου πω πως όταν ήμουν στην Αγγλία και δεν είχα μαζί μου το δικό μου pc κάποια στιγμή διάβασα το φυτό-ερώτημα σου…αλλά σήμερα δεν το βρήκα…πάντως θυμάμαι πάνω κάτω…καταρχάς η πικροδάφνη είναι το πιο δηλητηριώδες φυτό…άρα προσοχή να μην το αγγίξει το παιδάκι σου…
      1. Βάλε την γλάστρα σου μακριά από τις άλλες, να μην κολλήσουν.
      2. Ξέπλυνε την καλά-καλά με το λάστιχο ρίχνοντας νερό με πίεση.
      3. Δοκίμασε να την ψεκάσεις με σαπουνόνερο από πράσινο σαπούνι.
      4. Καλή επιτυχία και συγνώμη για την καθυστέρηση…εδώ στο νησί δεν έχω τα κιτάπια μου και ότι θυμάμαι!
      ΑΦιλάκι και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!

  14. Αφού είδες τον Μαραθώνα κατά πάσα πιθανότητα να πέρασες και κοντά από το εξοχικό μου!!

    Μαγευτική τοποθεσία και ακόμα πιο μαγευτικές οι εγκαταστάσεις διαμονής.Εγώ θα ξέχναγα να φύγω!! 🙂

    Και αφού συνδιαζόταν και με το έργο του Κ. δεν έχω καλύτερο!!!

    !!ΑΦΦ!!

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα και καλώς όρισες back…είμαι σίγουρη πως πέρασες όμορφα!!!
    Το καλοκαίρι ακόμα κρατεί…ζεστό και υγρό!

    Πολλά ΑΦ!!! 🙂

  16. Παράθεμα: Άτομο & κοινωνία | Άιναφετς

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.