Τα πρέπει που πρέπει!

det_home_e

.

Η ζωή είναι περίεργη καθώς την ζεις μονάχα μία φορά και την πληρώνεις δέκα.

Έχεις μονάχα μία ευκαιρία για να βρεις την ιδανική συνταγή, μα αν την πετύχεις μία φορά σου είναι αρκετή.

Για να μπορείς λοιπόν να πεις πως έφτασες στο τέρμα, πως είδες όσα ήθελες και έχεις πια χορτάσει…

  1. Πρέπει τουλάχιστον μία φορά να καεί η γλώσσα και η καρδιά σου.

2. Πρέπει να γρατζουνιστούν τα γόνατα μα και τα σχέδιά σου.

3. Πρέπει να αποτύχεις για να επιτύχεις, γιατί όσοι δεν απέτυχαν είναι όσοι ποτέ δε ρίσκαραν.

.

Red, hot lips biting a sweet, brown chocolate

4. Πρέπει να γευτείς λεμόνι και αλάτι για να σε γλυκάνει μία σοκολάτα γάλακτος.

5. Πρέπει να γνωρίσεις τους λάθος ανθρώπους για να εκτιμήσεις την αξία της συντροφιάς όταν βρεις επιτέλους τους σωστούς.

6. Πρέπει να πληγωθείς μα πρέπει και να πληγώσεις.

.

danikaa

.

7. Πρέπει να ξυπνήσεις ένα πρωί και ν’ αναρωτηθείς αν αντέχεις να υπομείνεις την ημέρα που ξεκινάει.

8. Πρέπει να έρθει η στιγμή που δεν θα ξέρεις τη σωστή απάντηση ή ακόμη και η στιγμή που δεν θα έχεις καν απάντηση.

9. Να μην έχεις ούτε πίτα, ούτε σκύλο.

10. Οι αντοχές σου πρέπει να σε εγκαταλείψουν πριν φτάσεις στην γραμμή του τερματισμού.

.

lips_h_645_450

.

11. Πρέπει να δεις το τελευταίο λεωφορείο για την θάλασσα να απομακρύνεται το πιο ζεστό μεσημέρι του καλοκαιριού.

12. Πρέπει να συνειδητοποιήσεις πως η ζωή σου πήρε έναν δρόμο που δεν διάλεξες εσύ.

13. Πρέπει να συνειδητοποιήσεις πως κάποια όνειρά σου δε θα πραγματοποιηθούν ποτέ και ακόμη πως ποτέ δε θα καταφέρεις να τα έχεις όλα.

14. Πρέπει να αναγνωρίσεις, λόγω εμπειρίας και όχι θεωρίας, πως τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή δεν είναι πράγματα, αφού επιθυμήσεις κάτι που δεν μπορείς να αγοράσεις.

.

4-tips-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b1-%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%bb%ce%b7-%ce%bd%ce%b1-%cf%86%ce%b1%ce%af%ce%bd%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%ce%b5

.

15. Και πρέπει να πεθάνεις μερικές φορές πριν μπορέσεις πραγματικά να ζήσεις.

“You have to die a few times before you can really live” C. Bukowski

Bukowski
Μπουκόφσκι

 

Τα παραπάνω «πρέπει» είναι μια επιλογή από «πρέπει» και μπορείτε να δείτε και άλλα «πρέπει» παρόλο που τίποτα δεν «πρέπει», εδώ
 .
.

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

34 Responses to Τα πρέπει που πρέπει!

  1. Ο/Η Μαρία Νικολάου λέει:

    Πρέπει να ζήσουμε. Δεν έχουμε άλλη επιλογή!
    Καλό βράδυ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αφού βρισκόμαστε «εδώ» Μαρία Ν. μου, όντος πρέπει να ζήσουμε και μια και πρέπει να ζήσουμε, ας ζήσουμε συνειδητά! έτσι δεν είναι; 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  2. Ο/Η Βre Melaxrinaki λέει:

    Αν και ποτέ δε συμβάδιζα με τα πρέπει, ομολογώ πως τα πρέπει που αναφέρεις, είναι πολλές φορές απαραίτητα!
    Ο Bukowski, είναι ο αγαπημένος μου μακράν! Κι άλλο κοινό που βρίσκω με σένα και χαίρομαι ιδιαίτερα!
    Φιλάκια πολλά, καλό βραδάκι 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτά τα «πρέπει» και μένα από μικρή μ’ ενοχλούσαν Ματίνα μου, γιατί μεγαλώνοντας ανακάλυψα πως τα ενοχλητικά «πρέπει» είχαν να κάνουν με ηθικούς κανόνες συμπεριφοράς (πολλές φορές και θρησκευτικούς) που πήγαζαν από κοινωνικές τυπικότητες… όπως αυτά τα savoir vivre που αναφέρεις και εσύ με πολύ χιούμορ στο blog σου! 😉
      Τώρα, γιατί διάλεξα αυτά τα Μπουκόφσκι «πρέπει» γιατί μου φάνηκαν πιο πολύ ως «καλά θα ήταν να»… αντί από τα τυπικά «πρέπει»!!!

      Σίγουρα έχουμε πολλά κοινά όπως ο αυτοσαρκασμός και το χιούμορ, αλλά με μια διαφορά:
      Είσαι μελαχρινή και είμαι φυσική ξανθιά! χαχαχα! 😀

      ΑΦιλιά τρυφερά, με πολλά «για το καλό μας, καλό θα ήταν να…» 🙂

  3. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Πόσο μου άρεσε! 15 στα 15 τα έχουμε ζήσει σε κάποιο βαθμό μικρό ή μεγάλο. Ειδικά το 8 συνέχεια εμφανίζεται μπροστά μου. Πάω να διαβάσω την υπόλοιπη λίστα και μετά Παραμυθά. Έχω κουκουλωθεί, έχω κατάλληλη μουσική και σας απολαμβάνω. ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι Ελίνα μου, όλοι μας έχουμε ζήσει πάνω κάτω αυτά τα «πρέπει» που τελικά διδάσκουν σε όλα τα επίπεδα! 😛
      Τώρα για το 8.
      «Πρέπει να έρθει η στιγμή που δεν θα ξέρεις τη σωστή απάντηση ή ακόμη και η στιγμή που δεν θα έχεις καν απάντηση»…
      Έχω ένα ας πούμε κόλπο που λειτουργεί απίστευτα αν πειραματιστείς με αυτό:
      Θέτεις καθαρά το ερώτημα σου και αφήνεις τη ζωή να σου απαντήσει… και πάντα έρχεται η απάντηση, μόνο που δεν ξέρεις πότε θα έρθει!!! 😉

      Ελπίζω να είχες μια όμορφη βραδιά και εύχομαι να έχεις ένα εξ ίσου απολαυστικό Σαββατιάτικο βραδάκι!
      ΑΦ! 🙂

  4. Στεφανία μου δεν συμπαθώ πολύ την πρεπολογία, οπότε επιλέγω αυτά που μου ταιριάζουν καλύτερα. Κυρίως το #7, μου είναι το πιο οικείο. Καλά είναι όλα αυτά, μα ένας απλός άνθρωπος που θα γνωρίσει τόσες ματαιώσεις, θα βγει αλώβητος στο τέλος; Δύσκολο μου φαίνεται…
    Γόνιμοι προβληματισμοί απ’ την ανάρτησή σου Στεφανία μου γλυκιά. Καλό σου βραδάκι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να «συζητήσουμε» Μαρία Κ. μου, το 7; (καθόλου τυχαίος αριθμός!) 😉
      «7. Πρέπει να ξυπνήσεις ένα πρωί και ν’ αναρωτηθείς αν αντέχεις να υπομείνεις την ημέρα που ξεκινάει»…
      Ναι… και ποιος δεν έχει ξυπνήσει με αυτή την σκέψη, γιατί είναι σκέψη που προδιαθέτει δυσάρεστα την μέρα πριν καλά καλά τη ζήσουμε, έτσι δεν είναι; Και τι γίνεται, παρόλα αυτά σηκωνόμαστε απ΄το κρεββάτι θέλουμε δε θέλουμε και αντιμετωπίζουμε τη μέρα μας, όπως μπορούμε…έτσι είναι ένα «πρέπει» πολύ πολύ επιτακτικό που αντιμετωπίζεται μόνο με στωικότητα, κάτι σαν βλέποντας και κάνοντας! 😛

      Όσο το πώς θα βγει ο καθένας αλώβητος από τόσες ματαιώσεις μήπως το 3. απαντά:
      «3. Πρέπει να αποτύχεις για να επιτύχεις, γιατί όσοι δεν απέτυχαν είναι όσοι ποτέ δε ρίσκαραν»….

      Στο μελαχρινάκι πιο πάνω, εξηγώ πώς προσωπικά βλέπω τα «πρέπει»! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω και πάντα καρδιάς! 🙂

      • Ο/Η aristea k λέει:

        Απαντώ εδώ στη Μαρία γιατί εγώ μαγεύτηκα από όλες αυτές τις ματαιώσεις. Γιατί όποιος αντέξει πόσο κερδισμένος θ α έχει βγει!!! ε φανταστική μου μαγισσούλα;;;;;;;;;;
        Πολλά φιλιά και στις δύο! ♥

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Ξαφνικά, Αριστέα μου, είδα τί απαντάς στη Μαρία μας, βλέπεις δεν παίρνω πάντα είδηση τί λέτε μεταξύ σας… μετά όμως από τόσες προσωπικές μου ματαιώσεις, έχω γίνει πιο προσεχτική και ξαναδιαβάζω τα σχόλια!!! 😛

  5. Ο/Η dodo λέει:

    Νομίζω πως από όλες τις προτάσεις της παρούσας ανάρτησης προτιμώ την τελευταία: παρόλο που τίποτα δεν «πρέπει»! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και φυσικά και τίποτα δεν «πρέπει» dodoula» μου, ούτε και να ζούμε δεν πρέπει (!), αλλά εδώ το ζητούμενο είναι να ζήσουμε μια ζωή συνειδητά και με επίγνωση στο παρόν… 😉
      Όσο το 15:
      «15. Και πρέπει να πεθάνεις μερικές φορές πριν μπορέσεις πραγματικά να ζήσεις»…
      Για μένα αυτοί οι προσωπικοί θάνατοι, μου άλλαξαν τη ζωή!

      Και επίσης, όπως εξηγώ και πιο πάνω, αν ξαναδιαβάσουμε τα 15 «πρέπει» και αντί «πρέπει» βάλουμε το «καλό θα ήταν» όλα γίνονται προτροπή που είναι για το καλό της εσωτερικής μας ισορροπίας! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις μια πολύ όμορφη βραδιά! 🙂

  6. Στο 11, αντί για λεωφορείο, μπορεί να είναι φέρυ μπόουτ;
    Μη γελάς! Το έχω πάθει!
    Επίσης, όπως όλοι ξέρουμε, έχω σκύλο! Και μάλιστα χορτάτο!
    Να σημειωθεί δε ότι δεν μπορώ τα πρέπει!
    Είμαι του «θέλω»!
    Κατά τα λοιπά, μάλλον έχω κάνει παραπάνω από τα 15 πράγματα που προτείνει ο Μπουκόφσκι!
    Βλέπεις, τον διάβαζα από νεοτάτη και προφανώς, καλώς ή κακώς, έναν επηρεασμό τον έπαθα!
    Καλό Σαββατοκύριακο μαγισσούλα!
    Κίσιζ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν γελώ με το φέρυ Αρτίστα μου, για το έχω πάθει και με αεροπλάνο και το πιο συχνό σε όλους, με λεωφορείο ακόμα και με το σχολικό των παιδιών μου! 😉
      Για μένα όμως το πιο σοφό και «έτσι» είναι: «Ούτε την πίτα, ούτε το σκύλο», γιατί στη ζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας! 😛
      Χαίρομαι που είχες διαβάσει τον Μπουκόφσκι από μικρή, αυτό φαίνεται στο χιούμορ και στον αυτοσαρκασμό που έχεις έμφυτο και σε προφυλάσσει με το να μη ταυτίζεσαι με τα δυσάρεστα της ζωής… τεράστια ελευθερία! 😉

      ΑΦιλιά με πολλά χαμόγελα για ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  7. Ο/Η To love life for what it is λέει:

    Είμαστε οι ήττες μας, ε;
    Καλή συνέχεια, Μαγισσούλα! 🙂

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν με έχεις συνηθίσει σε λακωνικά σχόλια, ειδικά όταν το θέμα «πρέπει» σηκώνει πολύ κουβέντα! 😉
    Είμαστε αυτό που είμαστε και οι ήττες μας και οι επιτυχίες μας! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάω τώρα να σε μελετήσω! 🙂

  9. Ο/Η To love life for what it is λέει:

    Δεν είμαι του λακωνίζειν, όντως. 🙂
    Θα σου πω γιατί δεν ασχολήθηκα με τα «πρέπει» στην ανάρτηση, αλλά εστίασα στις ήττες. Επειδή, προσωπικά, τη λίστα του Μπουκόφσκι δεν τη θεωρώ μια απαρίθμηση τύπου «οφείλεις να» και «σου κουνάω το δάχτυλο», αλλά μια συλλογή ενός μέρους των αναρίθμητων ματαιώσεων που προσφέρει απλόχερα η ζωή και, τελικά, σε μαθαίνουν τι είναι σημαντικό.
    Και οι επιτυχίες και οι νίκες είναι δάσκαλοι, ναι. Ποιο από τα δύο να ισχύει, όμως, αναρωτιέμαι – για να διαχειριστείς την επιτυχία χρειάζεται πρώτα να έχεις χάσει, ή για να μάθεις να χάνεις πρέπει πρώτα να ξέρεις να κερδίζεις; Υποψιάζομαι ότι είναι καλύτερη δασκάλα η μία από τις δύο. Βέβαια, εδώ που τα λέμε, μια επιτυχία μπορεί να καταλήξει σε ήττα και μια ήττα σε επιτυχία…
    (Τώρα που σού γράφω, θυμήθηκα και το απόσπασμα από το If του Kipling: «If you can meet with Triumph and Disaster / and treat those two impostors just the same»…)
    Καλό ξημέρωμα να έχεις! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πόσο συμφωνώ μαζί σου, Ολυμπία μου!
      Και πόσο με προβληματίζει η διαπίστωση, πως μόνο μέσα απ΄ τον πόνο μαθαίνουμε! 😉
      Σίγουρα έχουμε όλοι μας τη τάση ν’ αποκοιμιόμαστε πάνω «στις δάφνες» μας και σε περιόδους φαινομενικής ηρεμίας να μη δίνουμε πολύ σημασία στην εσωτερική μας «εργασία», αλλά από την άλλη «πρέπει» δλδ καλό είναι, όταν είμαστε καλά να το αναγνωρίζουμε, να μη γκρινιάζουμε για ψιλοπράγματα… και να δείχνουμε ευγνωμοσύνη στη ζωή! 😛
      Σωστότατο το If του Kipling: «If you can meet with Triumph and Disaster / and treat those two impostors just the same»…)

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και μας εύχομαι μια όμορφη και συνειδητή βδομάδα! 🙂

  10. Ο/Η womaneditor λέει:

    Αν… πρέπει να ακολουθήσω με την καρδιά μου κάποια πρέπει, ας είναι αυτά!
    Γενικά τα μισώ, με αποσυντονίζουν… Αλλά αυτά είναι… γλυκούλικα, αν και κρύβουν τόσο δυνατά συναισθήματα και πόσο πόνο…
    Σε καληνυχτίζω, Στεφανία μου! ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το κλειδί στα πάντα Αλεξάνδρα μου, είναι ν’ ακούμε τη καρδιά μας, αυτή η μικρή φωνή που μας λέει τι «πρέπει» να κάνουμε και αυτό πάντα για το καλό μας! 😉
      Εξάλλου ο Μπουκόφσκι έχει ένα δικό του τρόπο, τρυφερό θα έλεγα να επισημαίνει τι είναι για το καλό μας! 😛
      Καλή βδομάδα να έχεις!

      ΑΦιλιά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  11. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Eγώ τώρα που βρήκα πως σχεδόν όλα τα πρέπει τα έχω βιώσει πώς να το εκλάβω;
    (τα περισσότερα όμως «πονάνε» τα άτιμα)..
    Φιλί ❤

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η αναγνώριση Τζίνα μου, πως τίποτα δεν γίνεται κτήμα μας, αν δεν μας «τσούξει» πρώτα είναι ένα μεγάλο βήμα στη ζωή μας! 😉

    Τελικά τίποτα δεν «πρέπει» αν δεν κατανοήσουμε πρώτα πως είναι για το καλό μας! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  13. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    13. Πρέπει να συνειδητοποιήσεις πως κάποια όνειρά σου δε θα πραγματοποιηθούν ποτέ και ακόμη πως ποτέ δε θα καταφέρεις να τα έχεις όλα.
    Το πρέπει δεν θα το ελεγα… Αν ομως πραγματοποιησεις τα περισοτερα από τα ονειρα σου τοτε να εισαι ευχαριστημενος… θα ελεγα εγω…. !!!!
    απο όλα τα πρεπει διαλεγω αυτο..!!
    Μαγισσουλα μου στην προηγουμενη ανάρτηση σου δεν μου αποθυκευει το σχολιο .. θα προσπαιησω και εδώ να δουμε..να περνας ομορφα είτε πρεπει είτε οχι….χι..χι…πολλα φιλακιαααααα

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ακόμα και με τα όνειρα Ρούλα μου, δεν μπορείς να ξέρεις εκ των προτέρων πια θα πραγματοποιηθούν και πια όχι… γι αυτό και λέγονται όνειρα! 😉
    Τίποτα τελικά δεν «πρέπει» απλά όπως λέω πιο πάνω στο μελαχρινάκι, «καλό είναι» να ζήσουμε όσο πιο συνειδητά μπορούμε, για το καλό όλων! 😛
    Τελευταία το internet κάνει κόλπα και πολλοί παραπονιούνται, βασικά νομίζω πως φταίει η wordpress που δεν τα πάει καλά με το blogger που έχουν οι περισσότεροι στη μπλογκοπαρεούλα μας! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με καλές γιορτινές προετοιμασίες! 🙂

  15. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Η ζωή ρέει Στεφανία μου.
    Και σε παρασέρνει σ’ όλα τα παραπάνω αναγραφόμενα.
    Τα μαθήματα πολλά, η επεξεργασία τους ελάχιστη.

    Αγαπημένος ο Μπουκόφσκι.

    Μια ονειρεμένη αγκαλιά από την Ονειρούπολη Δράμας!!! ❤

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το ότι η ζωή ρέει και χωρίς εμάς Ζωή μου, είναι γεγονός, το «θέμα» τώρα είναι αν ρέουμε μαζί της με επίγνωση και Αγάπη στις καρδιές μας! 😉
    Αναγνωρίζουμε άραγε μ’ ευγνωμοσύνη τα μαθήματα που μας δίνει; 😛

    Ζεστή, τρυφερή και τεράστια αγκαλιά απ’ το 0 βαθμών βουνό μου! 🙂

  17. Ο/Η ΜαρίαΚ76 λέει:

    Ολα τα πρέπει είναι σχετικά με το υποκείμενο που αναλαμβάνει το ρόλο να τα πραγματώσει ή να πραγματωθεί μέσα απο αυτά.Πάντως χωρίς να πρέπει τα τύπωσα για να τα έχω εύκαιρα να τα μελετώ!Καλό βραδάκι Στεφανία!και εσένα σε μελετώ!!!!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μαζί μελετάμε ΜαρίαΚ76… φαντάζομαι πως έχεις γεννηθεί το 76! 😉
    «Ολα τα πρέπει είναι σχετικά με το υποκείμενο που αναλαμβάνει το ρόλο να τα πραγματώσει ή να πραγματωθεί μέσα από αυτά» ….έτσι ακριβώς και χαίρομαι για την οπτική σου! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό Σαββατιάτικο βραδάκι και σε σένα! 🙂

  19. Ο/Η Memaria λέει:

    Μου άρεσε πολύ ο επίλογός σου….
    Πρέπει δεν πρέπει πάντως τα περισσότερα τα ζήσαμε, τα ζούμε, ή θα τα ζήσουμε…
    Και βρίσκω πολύ σωστό αυτό που έγραψε η Διονυσία παραπάνω…πως είναι δηλαδή «μια συλλογή ενός μέρους των αναρίθμητων ματαιώσεων που προσφέρει απλόχερα η ζωή και, τελικά, σε μαθαίνουν τι είναι σημαντικό.»
    Φιλιά κι από δω!!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φαίνεται καθαρά πια Μαρία (me) μου, πως αν μερικά «πρέπει» δεν βιωθούν δεν εκτιμηθούν όπως τους αρμόζει- όπως πρέπει, δεν παίρνουμε μαθήματα ζωής! 😛

    ΑΦιλιά και από.. παντού!!! 🙂

  21. Ο/Η lefti λέει:

    Χαμογέλασα με τα πρέπει του Μπουκόφσκι, περιγράφει το μεγαλείο της ζωής με τον δικό του μοναδικό τρόπο..Μετά σκέφτηκα τι γέλιο θα κάναμε αν βρισκόμασταν και συζητάγαμε συνοδεία καφέ ένα ένα αυτά τα πρέπει.
    Τα κανονικά πρέπει τα άδειασα εδώ και χρόνια πολλά στον σκουπιδοτενεκέ, αλάφρωσα, και συνέχισα, συνεχίζω να περπατώ σε αυτό το ταξίδι ζωής εκτιμώντας το παραμικρό που βρίσκεται στο δρόμο μου καλό ή άσχημο. Μαθαίνουμε συνέχεια με τον έναν ή άλλο τρόπο και μαθαίνοντας καλύτερα τον εαυτό μας προχωρούμε με πιο απαλά,όμορφα βήματα κι αυτό αντανακλάται στις σχέσεις μας, στην ηρεμία που μας διακατέχει και στην συνέπεια σε όσα λέμε και κάνουμε.
    Μου άρεσε πολύ η ανάρτηση σου Στεφανία :)) AΦιλιά πολλά..

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και το πρώτο που θα κάναμε Ελευθερία μου, όταν θα συναντιόμασταν και «ζωντανά», είναι μια τεράστια ζεστή αγκαλιά… και δεν θα χρειαζόταν να πούμε πολλά, μια και «λειτουργούμε» στα ίδια μήκη κύματος… στη συνέχεια θα γελάμε και θα κλαίγαμε, ο καλύτερος τρόπος να καθαρίσει το μέσα μας, από πίκρες, θυμούς και λοιπά σκουπίδια… «να μην έχεις ούτε πίτα, ούτε σκύλο» αυτοί είναι οι μικροί θάνατοι στη ζωή μας που μας πάνε μπροστά! ❤
    Γιατί: "Έχεις μονάχα μία ευκαιρία για να βρεις την ιδανική συνταγή, μα αν την πετύχεις μία φορά σου είναι αρκετή". 😛
    Μου αρέσει ο Μπουκόφσκι και για το χιούμορ του! 😉

    Απαλά, με Αγάπη, σεβασμό, έντιμα και υπεύθυνα απέναντι στον εαυτό μας και στους γύρω μας προχωρούμε…

    Πολλά ΑΦιλιά σε σένα και στον Αριστοτέλη και να έχετε όμορφες γιορτές! 🙂

  23. Ο/Η fantra13 λέει:

    Το είχα διαβάσει και στο παρελθόν το συγκεκριμένο κείμενο αλλά το λάτρεψα για μία ακόμη φορά!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι είναι Φανή μου, τα καλά, τα ευχάριστα και τα σοφά κείμενα διαβάζονται πολλές φορές και κάθε φορά μας αφήνουν και κάτι νέο, αυτό που σίγουρα αφήνουν είναι ένα χαμόγελο! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα τρυφερά! 🙂

Σχολιάστε

