Η τελευταία του δουλειά.

Καιρό έχω να μιλήσω για τον μικρό μου γιο, Κωνσταντίνο Πιλάβιο που είναι σκηνοθέτης.
Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε στο youtube η τελευταία του δουλειά με τίτλο Δ+Α:

Είναι παραγωγή της εταιρίας Λουμίδη.
Η ταινία 7: 41 λεπτών βασίζεται στο διήγημά  με τον τίτλο “DNA”,  που υπάρχει στο βιβλίο,  «Ιστορίες της καρδιάς» του Νίκου Πιλάβιου, μπαμπά του Κωνσταντίνου και Παραμυθοσυντρόφου μου!

.

Δ + Α
.

 

Δημήτρης + Ανθή

Το παραπάνω ταινιάκι, είναι η τέταρτη κατά σειρά σκηνοθετική του δουλειά για το youtube και μπορείτε να δείτε και άλλες ταινίες του Κωνσταντίνου παρακάτω.

******************************

Η πρώτη σκηνοθετική δουλειά του, έχει τίτλο, «Τι είναι αυτό» είναι μια ταινία 5:5 λεπτών  παραγωγή του 2007.
«Μία αξιόλογη ταινία μικρού μήκους που σημείωσε τεράστια επιτυχία και σίγουρα θα κάνει πολλούς από εμάς να ξανασκεφτούμε πριν νευριάσουμε ή χάσουμε την υπομονή μας με κάποιον δικό μας άνθρωπο.
Συγκινητική, με μία λέξη».

Πατέρας: Νίκος Ζωγιόπουλος.
Γιος: Παναγιώτης Μπουγιούρης.

.

 

 

 

.

Η δεύτερη έχει τίτλο, «Μικρές Χαρές».
Αυτή υπήρξε και η τελευταία μου δουλειά, ως Art Director!

Δείτε λεπτομέρειες απ΄αυτή την παραγωγή σε μια παλιότερη μου ανάρτηση.

.

 

 

 

.

Ακολούθησε το Fatherly love, «Πατρική Αγάπη».
Η ταινία ταινία γυρίστηκε το 2011.
«Είναι η συγκινητική ιστορία μίας γυναίκας, η οποία πρέπει να ταξιδέψει στο Λονδίνο για το γάμο του γιου της, αλλά η κατάσταση της υγείας του πατέρα της, την βάζει σε δίλημμα αν πρέπει να τον αφήσει πίσω.
Στην ταινία 10 λεπτών ταινία, συμμετέχουν οι Γιώργος Μιχαλακόπουλος, Ανθή Ανδρεοπούλου, Μαρία Μαμούρη και Τία Μενούττη.
Απολαύστε την!»
.

.

Αυτά από την Άιναφετς ως μαμά κουκουβάγια*!

.

*Η μαμά κουκουβάγια αυτό που πρέπει να κάνει είναι να δώσει στα παιδιά της τα τεράστια μάτια της για να βλέπουν την αλήθεια και τα φτερά της για να πετάνε ελεύθερα, μακριά από τα κλουβιά του υπέρμετρου θαυμασμού.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

75 Responses to Η τελευταία του δουλειά.

  1. Ο/Η efge63 λέει:

    Mε έκανες να κλάψω ή μάλλον ο Κωνσταντίνος το έκανε….

    Υπέροχες, ανθρώπινες, από ψυχή οι ιστορίες του!! Τις 3 τις είχα δεί αλλά και αυτή η τελευταία έγινε αφορμή να τις ξαναδώ όλες!!!

    Δε θα μπορούσε ένα παιδί με δυο γονείς σαν εσάς να είναι κάπως αλλιώς!!

    Να τον καμαρώνετε και αυτόν και τα άλλα σας παιδιά και να σας καμαρώνουν!!!!!!!!!!!!!

    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ και ένα από ψυχή στον Κωνσταντίνο!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και που να έβλεπες Έφη μου, κλάμα που έριξε και η αφεντιά μου! 😉
      Όταν ο Λουμίδης (καφές), του παρήγγειλε το ταινιάκι, του είπε να φτιάξει κάτι που να συγκινεί όπως και το «Τι είναι αυτό», εννοούσε να κλαίνε το ίδιο!!! 😛

      Χαίρομαι … που σ’ έκανε και έκλαψες, άρα ο σκοπός επιτευχθεί!!! 😀

      Πολλά πολλά και τα ΑΦιλιά απ΄ όλους μας! 🙂

      • Ο/Η efge63 λέει:

        Όλες του οι ταινίες αγγίζουν ευαίσθητες χορδές …
        Και όσο κι αν παραγγέλνουν … αν δεν έχεις μέσα σου ευαισθησία για να αγγίξεις και τις ευαισθησίες των άλλων δεν το καταφέρνεις με τίποτε!!

        Σας αγαπώ οικογενειακώς και χαίρομαι που σας γνωρίζω έναν έναν!!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ έχεις δίκιο να ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ!!!!!!

  2. Ο/Η dodo λέει:

    Με συγκίνησε! Συγχαρητήρια, έχει το δικό του, χαρακτηριστικό ύφος ο σκηνοθέτης σου, με λεπτότητα και ευαισθησία!

  3. Ο/Η Μαρία Γ. λέει:

    Στεφανία μου, είμαι τόσο πολύ φορτισμένη συναισθηματικά από όσα είδα και διάβασα σήμερα εδώ που πραγματικά δεν ξέρω πώς θα βγει αυτό το σχόλιο. Δεν συγκινήθηκα απλά, έκλαψα, έκλαψα πολύ και μετά ενθουσιάστηκα (!) που ένας νέος άνθρωπος καταφέρνει με τόσο απλό και ήσυχο τρόπο να φτιάχνει μικρά αριστουργήματα ανθρωπιάς.
    Ένα κι ένα τα φιλμάκια του Κωνσταντίνου σας που είναι δομημένος με ταλέντο και ευαισθησία. Τα είδα και τα ξαναείδα. Όλα τα βρήκα συγκλονιστικά, με παρέσυραν, μου ξύπνησαν εικόνες και αισθήματα βαθιά, με δικαίωσαν κατά ένα πρωτοφανή τρόπο. Ναι, όταν βλέπεις κάποιος άλλος να απεικονίζει αυτό που εσύ δε έχεις καν αναγνωρίσει μέσα σου ακόμα, είναι σαν προσωπική σου λύτρωση να το βλέπεις, να το ακούς.
    Έχει πολύ ταλέντο και εύχομαι απ’ την καρδιά μου η τύχη να τον βοηθήσει να το απλώσει σε ακόμα περισσότερους.
    Έκανες άριστη δουλειά μαμά κουκουβάγια!! Και ο μπαμπάς βεβαίως έβαλε το χεράκι του.
    Να έχει υγεία και τύχη.
    Πολλά ολόζεστα και ολόγλυκα φιλιά και στους τρεις σας 🙂

    Υ.Γ. Δεν είχα ιδέα και για τη δική σου επαγγελματική απασχόληση. Εμ…σόι πάει το βασίλειο ή αλλιώς, το μήλο κάτω απ’ τη μηλιά θα πέσει 🙂 🙂

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η σειρά μου τώρα Μαρία Γ. μου, να κλάψω με το σχόλιο σου και να περιμένω να ξεθολώσει η οθόνη για να σου απαντήσω! 🙂
    Όντος αυτό το παιδί μας, με τη δουλειά του, ξέρει ν’ αγγίζει λεπτές εσωτερικές χορδές…
    Θα πρόσεξες πως όλα τα ταινιάκια του, τελειώνουν με μια ελπίδα, γι ανθρωπιά, κατανόηση και αγάπη!

    Θα του στείλω το σχόλιο σου, γιατί ξέρω πως γι αυτόν, θα μετρήσει πιο πολύ από ένα μπράβο! 😉

    «Αισθήματα βαθιά, με δικαίωσαν κατά ένα πρωτοφανή τρόπο. Ναι, όταν βλέπεις κάποιος άλλος να απεικονίζει αυτό που εσύ δε έχεις καν αναγνωρίσει μέσα σου ακόμα, είναι σαν προσωπική σου λύτρωση να το βλέπεις, να το ακούς…» εδώ βούρκωσα πάλι!

    ΑΦιλιά με πολλά πολλά ευχαριστώ από μια ακόμη μαμά κουκουβάγια! 🙂

    ΥΓ: Ναι, για πολλά χρόνια, έχω δουλέψει σε πολλά σίριαλ, ως σκηνογράφος- ενδυματολόγος και καλλιτεχνικός διευθυντής και ο Κ. «μεγάλωσε» σε γραφείο παραγωγής που είχε ο μπαμπάς!

  5. Ο/Η Giannis Pit λέει:

    Στεφανία μου !!!!!!!!!!!!!!!!
    τι λες τώρα !!!!! ειλικρινά δεν ξέρεις πόσο με συγκινείς και εσύ και όλοι σας σε ένα σπιτικό που η προσφορά του στην τέχνη είναι μεγάλη και σημαντική.
    Λοιπόν τρέχω με τη μία στο κανάλι του Πιλάβιου junior για να γραφτώ και να βάλω σε λίστα παρακολούθησης τις ταινίες του.
    Βέβαια αυτήν με τον πατέρα την έχω δει και με έχει συγκλονίσει παλιά.
    Ειλικρινά να δώσεις στο γιο τις ευχές και τους χαιρετισμούς μου και εύχομαι το παλικάρι να απλώσει τα φτερά του εκεί που του πρέπει.
    Την αγάπη μου.

    • Ο/Η Giannis Pit λέει:

      Ναι την είδα την τελευταία του δουλειά !!! την είδα με μεγάλη φόρτιση και συγκίνηση !!! Στεφανία πολύ συγκίνηση σου λέω πανάθεμά με….!
      Δεν έχω λόγια να του πεις.
      Υ.Γ. Θα επανέλθω για τα άλλα.

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Με μικρές δόσεις απαντώ στα σχόλια σας, Γιάννη μου… γιατί η συγκίνηση των σχολίων σας, είναι τεράστια… και τα χαρτομάντιλα τελειώνουν γρήγορα!!! 😉
        Πριν επανέλθω στα σχόλια, σου απάντησα με mail, σ’ αυτό που ρωτούσες και ελπίζω να έγινα κατανοητή! 🙂
        Τώρα, θέλω με όλη μου την καρδιά να σου ευχηθώ, μια από τις αστυνομικές σου ιστορίες να γίνουν ταινία γιατί το κινηματογραφικό το έχεις και ελπίζω να βρεθεί και ένας σκηνοθέτης που θα καταφέρει να αξιοποιήσει το σενάριο σου! 😛

        Μεταβιβάζω τα συγχαρητήρια στον γιόκα… μια και δεν είναι του blogging, μάλιστα λέει γελώντας, «η μαμά μου, είναι blogger» !!! 😀

        ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι και ευχαριστώ για τα τρυφερά σου λόγια! 🙂

        • Ο/Η Giannis Pit λέει:

          Στεφανία μου ! ευχαριστώ για τα λόγια και τις ευχές σου. Πολύ καλά έκανες και μεταβίβασες στο δημιουργό τα εύσημά μου.
          Όσον αφορά τις ευχές σου για μένα, ας μην το συζητάμε καλύτερα. Μην δίνουμε βαρύτητα σε όνειρα, μην τα αφήνουμε. Ξέρω καλά ότι δεν είμαι τίποτα στον κόσμο αυτό, ξέρω ότι αυτό που κάνω αφορά εμένα, ότι για να έχεις τέτοιες ελπίδες οφείλεις να κινείσαι σε χώρους ανάλογους.
          Ένας λοιπόν συνταξιούχος τραπεζικός δεν έχει δικαίωμα σε τέτοια όνειρα και καλό είναι να τα κρατώ για τις σκοτεινές ώρες των ονείρων μου.
          Τα φιλιά μου.

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            Καλημέρα μας! 🙂
            Απαπαπαααααα Γιάννη μου, τι είναι αυτό που διαβάζω; 😉
            Δεν υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη που δεν του επιτρέπεται να ονειρεύεται και να πραγματοποιεί τα όνειρα του, ειδικά όταν έχει ανακαλύψει πόσα ταλέντα διαθέτει και αυτό μπορεί και το μοιράζεται με όλους, όπως ακριβώς κάνεις εσύ!
            Το ότι έχεις blog, δεν είναι τυχαίο, είναι ολόδικο σου δημιούργημα, και τι δημιούργημα!!! 😛
            Όταν ανοίγει κανείς την καρδιά του και αφήνει την πόρτα ανοιχτή, η ζωή του παρουσιάζει ευκαιρίες… τόσος κόσμος σε/μας διαβάζει και κανείς δεν γνωρίζει πού αυτό θα τον οδηγήσει… γι αυτό παρακαλώ χαμογέλα στη ζωή και αυτή θα σου το ανταποδώσει! 🙂

            Πολλά ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

  6. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Μαγισσούλα μου, να τον χαίρεστε και να καμαρώνετε τη δουλειά του, γιατί είναι εξαιρετική.
    Προσωπικά, πάντα καμάρωνα τους ανθρώπους που σε λίγο χρόνο ή λίγες λέξεις μπορούν να μεταδώσουν μηνύματα και συναισθήματα. Το θεωρώ αξιοζήλευτο ταλέντο κι ο Κωνσταντίνος δείχνει πως το έχει. Φυσικό βέβαια, αν σκεφτεί κανείς τους γονείς του!
    Εύχομαι τα καλύτερα και να είστε πάντα καλά να τον καμαρώνετε 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ξέρεις Μαρινάκι μου, πόση χαρά μου δίνουν οι νέοι που έχουν ευαισθησία και κατανοούν τόσες αλήθειες; 😉
      Ο καθένας μας, έχει χαρίσματα, το θέμα είναι, να μη φοβάται να τα αναδείξει! 😛

      Ευχαριστώ για τις ευχές, να ξέρεις πως πιάνουν γιατί είναι καρδιάς!

      Πολλά τα ανεμοδαρμένα αλλά γλυκά ΑΦιλιά μου! 🙂

  7. Ο/Η ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ λέει:

    το βίντεο με τον Μπουγιούρη το εξαναείδα παλιά και εσυγκινήθηκα πάρα πολλά
    τωρά το πάτησα δε μου ανοίγει ,δε ξέρω γιατί
    δεν ήξερα [που να το ξέρω να μου πεις;] ότι είναι του γιου σου και ότι είναι σκηνοθέτης

    να τον χαίρεσαι και να απολαμβάνεις τις δουλειές του

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς το Δελφινάκι μας!
      Αν πατήσεις youtube θα μπορέσεις να ξαναδείς, το, «Τι είναι αυτό»! 😉

      Χαίρομαι που απόλαυσες και τη νέα του δουλειά!

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και χαμογελαστά!

  8. Ο/Η Αρτίστα του βωβού λέει:

    Από τα πιο συγκινητικά φιλμάκια που έχω δει ποτέ!
    Με την τρυφερότητα και την ευαισθησία να ξεχειλίζουν!
    Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε τον γιο σας!
    Μα κι εσύ Άιναφετς, σαν κουκουβάγια-μάνα έκανες σωστή δουλειά!
    Τα σέβη μου σε όλη την οικογένεια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ συγκίνηση έχει πέσει Αρτίστα μου… πού να το φανταστώ, είχα την αίσθηση πως μόνο η ίδια είχα το κλάμα στο τσεπάκι… 😛

      Να τους χαιρόμαστε τους γιούς μας, γιατί είμαστε άξιες μανάδες κουκουβάγιες! 😉

      Μεταβιβάζω τα σέβη μου και αποστέλνω ΑΦιλιά καρδιάς!

  9. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Μα τι πλάσμα είναι αυτό !!!!
    Πόση ομορφιά κρύβει σε μικρές λεπτομέρειες που λένε πιο πολλά απ’τα λόγια .
    Πόση ενσυναίσθηση .
    Ξαναείδα κι αυτά που ήξερα αφήνοντας πάντα τελευταίο το «τι είναι αυτό» γιατί ήθελα να απολαύσω ένα γερό κλάμα 😉
    Υπέροχο πλάσμα ,ανυπομονώ για όσα έχει να δώσει .
    Να καμαρώνεις με το δίκιο σου και να τον χαίρεστε μαγισσούλα μου .
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ να του πείς γιατί αυτή η συγκίνηση είναι μεγάλο δώρο !!!
    💛🧡💛💜💗💚🧡💗💛
    υγ. Κουράγιο με το κρύο(σε σκέφτομαι συνέχεια) και πολλά ζεστά φιλιά και χουχουλιάρικες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το απογευματάκι Ξωτικούλι μου, «είπα» να τα ξαναδώ και τα τέσσερα, (ως γνωστή μαζόχα!) για να κάνω ένα κρασ- τεστ, με ποιο θα κλάψω πιο πολύ, γιατί κάθε φορά που τα βλέπω, κλαίω σαν να ήταν η πρώτη φορά, αυτή τη φορά, πρώτο ήρθε το νέο, Δ+Α, δεύτερο το «Μικρές χαρές», τρίτο ο πατέρας και τελευταίο το «Τι είναι αυτό» και ξέρεις γιατί; Γιατί όταν γύρω σου έχει κτυπήσει η άνοια, είσαι πολύ πιο θωρακισμένος και δείχνεις μεγαλύτερη κατανόηση! 😉

      Ευχαριστώ για το κουράγιο, ευτυχώς ο λυσσασμένος αέρας δεν αφήνει το χιόνι να το στρώσει! 😛

      ΑΦιλιά με μια γλυκιά καλή νύχτα! 🙂

  10. Ο/Η Mia λέει:

    Αχ τι φταίμε και μας βάζεις να κλαίμε? Ευχαριστούμε που μας συγκίνησες τόσο όμορφα, φίλη μου.

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τα δάκρυα Μία μου, είναι το σαπούνι της καρδιάς, έτσι και εμείς σήμερα ξεπλύναμε καλά καλά τις καρδούλες μας! 😉

    Χαίρομαι που και εσύ βρίσκεις την συγκίνηση όμορφη, γιατί έτσι είναι! 😛

    Πολλά πολλά και τα τρυφερά ΑΦιλιά, φίλη μου! 🙂

  12. Ο/Η Μαρίνα Μόσχα λέει:

    Δύο γονείς με περιεχόμενο! Λογικό και ο γιος να ακολουθήσει…
    Είχα ξεχάσει πως το «Τι είναι αυτό;» είναι δικό του. Όση ώρα λοιπόν έβλεπα το τελευταίο βιντεάκι, μου ερχόταν στο μυαλό το «Τι είναι αυτό» Προφανώς έχει το δικό του χρώμα και τη δική του υπογραφή πλέον!
    Μπράβο συγχαρητήρια Στεφάνια μου! Να τον χαίρεστε!!!♥️

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σ΄ ευχαριστώ Μαρίνα μου, για τα ζεστά σου λόγια!
    Είναι γεγονός πως η δουλειά του γιόκα, έχει το χρώμα της καλοσύνης και της κατανόησης γι αυτό και συγκινεί! 😉
    Καλή δύναμη σε όλους μας και πάνω απ΄όλα αγάπη και πίστη στον εαυτό μας! ❤

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχουμε μια συνετή μέρα! 🙂

  14. Ο/Η διονύσης μάνεσης λέει:

    Ωωωωωω! Τι ωραία έκπληξη! Δεν το ήξερα για τις ταινίες και το γιο. Κάποια στιγμή είχα συγκινηθεί, όταν «έπεσα πάνω» στο «τι είναι αυτό», μάλιστα το είχα προτείνει όπου μπορούσα και δεν μπορούσα, εξαιρετικό, συγκινητικότατο, αλλά τα άλλα δεν τα ξέρω.
    Στέλνω παρορμητικά το σχόλιο και επανέρχομαι, αφού χαρίσω μια ήρεμη στιγμή, ώρα, να τα παρακολουθήσω όλα, που τα φυλάω για να τα δω όπως θα τους αξίζουν. Τα ξαναλέμε, λοιπόν.

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Διονύση μου! 🙂
    Περιμένω να δεις και τα υπόλοιπα (με την ησυχία σου!) και να μου γράψεις τις εντυπώσεις σου! 😉
    Pour le moment, χαμογελαστά ΑΦιλιά! 🙂

  16. Ο/Η ANNA Flo λέει:

    Τι να πω!!! Σκουπίζω δάκρυα και χαμογελώ συγχρόνως, αν γίνεται κάτι τέτοιο, με τόση συγκίνηση που μου χάρισες δείχνοντας δουλειά του γιου σου και χαμογελώ γιατί ένα νέο παιδί αγγίζει τις ευαίσθητε χορδές της καρδιάς μας και στέλνει μηνύματα ανθρωπιάς.
    Είστε φοβερή οικογένεια. Πραγματικά δεν το λέω μόνο γιατί είστε πολύ καλοί σε ό,τι κάνετε αλλά γιατί σκορπάτε αξίες γύρω σας αφειδώς.
    Είναι υπέροχος ο γιος σου και μου άρεσε επίσης η δουλειά του ως σκηνοθέτη. Όλες τις είδα. Είχα δει βέβαια και παλιότερα αλλά τώρα ξαναθυμήθηκα τι βλαστάρι δημιούργησες.
    Να είστε όλοι σας καλά
    Σε φιλώ πολύ και να είσαι περήφανη δικαίως .

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εσύ Άννα μου, σκουπίζεις δάκρυα συγκίνησης και η ίδια δάκρυα χαράς! 🙂
    Από χθες, σε κάθε σας σχόλιο δακρύζω για την τύχη που έχω να περιτριγυρίζομαι από άτομα ευαίσθητα στην καλοσύνη και στην ομορφιά!
    Είναι υπέροχο να μπορείς να μοιράζεσαι και να ξέρεις πως ο άλλος ανταποκρίνεται! 😉
    Ευχαριστώ για τα τρυφερά σου σχόλια!

    ΑΦιλιά από μια πολύ συγκινημένη μαμά κουκουβάγια! 🙂

  18. Ο/Η Χαρά Θ. λέει:

    Στεφανία μου αγαπημένη,αυτό το «κάτι» που εχετε οικογενειακώς κι αγγίζετε τις καρδιές μας είναι μοναδικό και διαχρονικό!ΣΟυ εχω καταθέσει πολλές φορές την αποψή μου και το θαυμασμό μου για τον Κωνσταντίνο σου,ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ,για αλλη μι αφορά ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ!
    Αφιλάκια πολλά με όλη μου την αγάπη,την εκτίμηση και το θαυμασμό προς όλους σας

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Χαρά μου, δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι να διαβάζω σχόλιο σου και ειδικά όταν είναι και τόσο ενθαρρυντικό! 😉
      Δεν ξεχνώ πως είσαι απ΄τις πρώτες που μέσα από το blog σου, μου έδωσες τη ζεστασιά και την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου που τόσο χρειαζόμουν μια δύσκολη για μένα εποχή… 😛

      ΑΦιλιά με πολλά ευχαριστώ καρδιάς! 🙂

      • Ο/Η ΧΑΡΑ Θ. λέει:

        Ειμαι ΠΑΝΤΑ θαυμάστρια της Παραμυθοοικογένειας και με τον Κωνσταντίνο είμαστε και στο φβ. Το κοινοποίησα για νάχω κι άλλους να μοιραζόμαστε χαρτομάνδηλα και χαίρομαι που τον έμαθαν κι άλλοι φίλοι για την υπέροχη όλο ευαισθησία δουλειά του και για τις σημαντικές καταβολές του,μη ξεχνιόμαστε.Η ρίζα παίζει μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη του φυτού,δεν αρκεί να μεγαλώσει και νάναι ενα ασθενικό φυτό μεταξύ φθοράς κι αφθαρσίας,νομίζω;;;
        Οπως και νάχει αυτά κι άλλα πολλά που ελπίζω κάποτε να στα πω απο κοντά,τα συναισθήματα μου ειναι βαθειάς εκτίμησης και θαυμασμού για κάθε τι δικό σας,πόσο μάλλον οταν το αξίζει εξ ιδίων! Φιλάκια πολλά όμορφη

  19. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Στεφανια μου εχεις καθε δικιο να είσαι μαμα κουκουβαγια χα.χα..οι ταινιες του Κωνσταντινου οχι μονο μιλανε στην καρδια μας αλλα μιλανε περισσοτερο με την εικονα και την σιωπη τους τοσο δυνατα..γιατι απευθηνονται στο συναισθημα που κρυβουμε πολλοι μεσα μας και που ειναι η αγαπη για τους δικους μας ανθρωπους δοσμενο με ενα μοναδικο τροπο !!
    Και στις Κάνες η ευχή μου Στεφανια μου..να του πεις..!!!
    Σε ευχαριστουμε για τις ομορφες στιγμες που απολαυσαμε ..χαρη στον Κωνσταντινο σας..την αγαπη μου ❤ με βροχερά φιλακιααααα!!! :k

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σοφή μου φίλη, αγαπημένη μου φίλη και μαμά και γιαγιά κουκουβάγια, ευχαριστώ για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια! 🙂
    Ο γιόκας με τη δουλειά του, αγγίζει το συναίσθημα ανθρωπιάς που έχουμε όλοι μέσα μας και χαίρομαι γιατί αυτό έχει ανταπόκριση κάτι αισιόδοξο για τις ανθρώπινες αξίες της εποχής μας! 😉
    Μπορεί να είμαι μαμά κουκουβάγια αλλά είμαι και αυστηρή μαμά κουκουβάγια και δεν αφήνω τα παιδιά μου, να επαναπαύονται στις δάφνες τους! 😛

    ΑΦιλιά Ρούλα μου, τρυφερά και ας είναι ανεμοδαρμένα! 🙂

  21. Ο/Η διονύσης μάνεσης λέει:

    Επανήλθα. Και δεν είναι καθόλου κρίμα που μετά από τα τόσα όμορφα σχόλια δε θα πρωτοτυπήσω καθόλου. Λίγα μικρά φιλμάκια, μικρά σε διάρκεια, και να σου κιόλας ένας κόσμος ολόκληρος, ένα στίγμα κινηματογραφικό, μια φωνή, μια ματιά τρυφερή πάνω στον άνθρωπο, στους ανθρώπους, στις σχέσεις τους. Τόσο κινηματογραφικά, κατά τα άλλα. Τόση πύκνωση, τόσα πλάνα, τέτοια φωτογραφία και τέτοιο δέσιμο η μουσική.. Δεν τον είδα τον Κωνσταντίνο σαν ένα ταλέντο, αλλά σαν ένα ολοκληρωμένο, ικανό, ευαίσθητο δημιουργό, κάτοχο της τέχνης του, με πολύ πολύ ανοιχτό ορίζοντα μπροστά του. Να σας χαίρεσθε, μαγισσούλα – είστε το επόμενο ταινιάκι, μου φαίνεται! (Γιατί μόνο ο Κωσταντίνος θα μπορέσει τόσα όμορφα πράγματα, πρόσωπα, συναισθήματα να τα χωρέσει ικανοποιητικά σε λίγα λεπτά μέσα!!) 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τον back που λένε και οι «ξένοι»! 🙂
      Τι να πρωτοτυπήσεις Διονύση μου, εδώ γίνεται διαγωνισμός ποιος θα ξοδέψει πιο πολλά χαρτομάντιλα (η αφεντιά μου μέσα!) 😉 και ας τα έχω δει όλα δεκάδες φορές! 😛
      Ο γιόκας έχει «φτιάξει» και αρκετά διαφημιστικά, βασικά για το internet που αφήνουν όλα την ίδια γλύκα και ας διαφημίζουν σαλάτες (Φρεσκούλης) ή κρέμες (Νιβέα) κλπ! 😉
      Χαίρομαι που «μέσα» σε ότι σου άρεσε, παρατήρησες πόσο σημαντικό ρόλο παίζει και η μουσική, βλέπεις έχει καταφέρει να έχει γύρω του, τους καλύτερους νέους κινηματογραφιστές (μουσικούς, φωτογράφους κλπ) που λόγω δύσκολης εποχής, αρκούνται στα διαφημιστικά και στα ταινιάκια, ενώ όλοι ονειρεύονται να βρουν λεφτά να φτιάξουν μια ταινία μεγάλου μήκους!!! 😛

      Πολλά πολλά τα ευχαριστώ μας και τα πάλι συγκινημένα ΑΦιλιά μου και ας έχουμε έξω χιονοθύελλα! 🙂

  22. Ο/Η rennesense λέει:

    Όταν είδα την ανάρτηση, την έπιασα ανάποδα (διαβάζοντας πρώτα στα σχόλια)
    Μα γιατί τόση συγκίνηση??? (σκέφτηκα)
    Κάνω τον καφέ μου κι ανοίγω το βίντεο του Λουμίδη,Κι ο καφές μου έχει ήδη θαφτεί απο μια στίβα χαρτομάντηλα… κι ακόμα κλαίω να σου πω.
    (είναι που είδα και τα υπόλοιπα)
    Το «μικρές χαρές» το ήξερα από παλιά, και που να το φανταζόμουν τότε, οτι στη πορεία θα γνώριζα εδώ τη μαμά – κουκουβάγια του δημιουργού.
    Εύχομαι ότι καλύτερο στο καμάρι σου Στεφανία μου γιατί εκτός απο ταλέντο,έχει μια τέτοια ευαισθησία ψυχής, που στις μέρες μας σπανίζει!
    Απο που έμοιασε άραγε??? ( το μήλο κατω από τη μηλιά) 🙂 🙂
    Να χαίρεσαι και να καμαρώνεις, και μαζι σου κι εμείς που σας γνωρίσαμε!!
    συγκινητικά.. καλό βράδυ και φιλάκια πολλά !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπορεί να σπανίζει στην εποχή μας, η ευαισθησία Ειρήνη μου, αλλά προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο γιατί έχω βρεθεί να περιτριγυρίζομαι από πολλά ευαίσθητα στην ομορφιά και στην καλοσύνη άτομα, εδώ… έτσι κλαίμε παρέα, αλλά γελάμε και παρέα! 😛
      Για το «μικρές χαρές» μου είχε γράψει μια κοπέλα πως είναι καλό να το βλέπουμε κάθε πρωί, για να πάψουμε να γκρινιάζουμε και ν’ αρχίσουμε να νιώθουμε ευγνωμοσύνη για τα τόσα «μικρά» που μας προσφέρει καθημερινά, η Ζωή! 😉
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ας ευχηθούμε να καταφέρει να φτιάξει και μια ταινία μεγάλου μήκους… όπου στην είσοδο, να μοιράζουν χαρτομάντιλα! (χιουμοράκι!) 😛

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά και τώρα ήρθε πραγματικά η ώρα να φάω ένα μήλο! 🙂

  23. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Τι μου έκανες βραδιάτικα!!! Ο γιος σου εχει καταπληκτική «ματια» και καταφέρνει να αγγιξει τον θεατή!!! Είναι παρα πολύ δυνατα ολα τα βιντεο του (τα δυο τα ειχα ξαναδει) το τελευταίο με έκανε κι εκλαψα πολύ, ειδικά εκει που βρίσκει το ημερολόγιο της….
    Δυνατο πολύ!!!
    Στεφανία μου την αγαπη μου στο ταλαντουχο αγορι σου
    Σε φιλώ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαράκι αγαπημένο, πολύ σ’ ευχαριστώ για τα τρυφερά σου λόγια! 🙂
      Του στέλνω με mail τα σχόλια σας και πολύ σας ευχαριστεί! 😉

      Είμαι σίγουρη πως πέρασες μια όμορφη βραδιά, γιατί και εσύ είσαι ένα πολύ τρυφερό και σοφό κορίτσι, (πρέπει να έχετε και την ίδια ηλικία!) 😛

      Πολλά πολλά και τα ζεστά ΑΦιλιά μου και ας δυνάμωσε έξω η χιονοθύελλα! 🙂

      • Ο/Η mariakat80 λέει:

        Να του πεις σε παρακαλώ πολύ ότι ήμουν φαν του στο σπίτι για 5!!! 😛
        Σου στελνω πολλά φιλιά, χάθηκα πάλι γιατι έχω μπλεξει με τη δουλειά! Άγχος πολύ και πιεση αλλα οκ! την παλεύουμε!!!! 🙂
        Σε ευχαριστώ πολύ για μια ακομα φορα για τα όμορφα λόγια σου. Πρέπει να τον περνάω λίγο. του 1980 είμαι εγώ

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Ξέρεις Μαράκι μου, πως το «Σπίτι για πέντε» είναι σχεδόν η δική μας ιστορία και γυρίστηκε στο σπίτι όπου μέναμε όλοι μαζί αφού γεννήθηκε ο Κωνσταντίνος; 😛

          Δεν σε φοβάμαι, θα τα καταφέρεις μια χαρά, εδώ «άλλα» κατάφερες και δεν κόλλησες! 😉

          ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

          • Ο/Η mariakat80 λέει:

            Αγαπημένη μου ήξερα ότι γυριστηκε στο σπίτι σας , μου το ειχες πει αλλα δεν ήξερα οτι είναι σχεδόν η δική σας ιστορία!!! Ελα μ’εστειλες τωρα! Α εχεις πολλά να μου πεις κάποια στιγμή !!! χααχαχαχ
            Σε φιλώ αγαπημένη μου μαγισσούλα :*

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Μα ναι Μαράκι μου, παντρευτήκαμε και σ’ αυτό τον γάμο, φέραμε ο καθένας από ένα παιδί από άλλο γάμο… στην συνέχεια γεννήθηκε ο Κωνσταντίνος! 😛

              ΑΦιλιά πάντα πολύ τρυφερά! 🙂

  24. Ο/Η Mariela λέει:

    Υπέροχες όλες…. το «Τι είναι αυτό» το έχω ξαναδεί πολλές φορές, τα άλλα όχι. Μου έφτιαξες τη μέρα με τόσα όμορφα συναισθήματα αλλά και «μαθήματα» που πήρα…. και στο Λουμίδη, η τελευταία σκηνή είναι μοναδική!! Φιλάκια Στεφανία μου, μικρή μου κουκουβάγια να είσαι πάντα καλά να χαίρεσαι το αγόρι σου!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Κατά την γνώμη μου, Μαριέλα μου, το Δ + Α «συναγωνίζεται» στην συγκίνηση, το «Τι είναι αυτό», δεν ξέρω μάλλον έχω αποδεχτεί την άνοια των ηλικιωμένων μας πιο πολύ απ΄ το να μεγαλώνει ένας μπαμπάς ένα παιδί μόνος και ν’ ανακαλύπτει στο τέλος πως δεν είναι και δικό μου… 😉
    Και στα τέσσερα ταινιάκια πάντως, η ανθρωπιά και η κατανόηση, έρχονται πρώτα!

    ΑΦιλιά καρδιάς με πολλά ευχαριστώ και ναι, το χαίρομαι το αγόρι μου! 🙂

  26. Ο/Η nikol λέει:

    Στεφανία μου όταν είχα δει το πρώτο φιλμάκι του Κ. ΄΄τι είναι αυτό΄΄ σκέφτηκα πόσο κοντά στην άνοια πήγε ο σκηνοθέτης ,άρα είναι καλός στη δουλειά του !!
    Βλέποντας τα επόμενα άρχισα να σκέφτομαι ότι αυτό το παιδί σας είναι ένα ανσυναίσθητο άτομο ,ε γερές βάσεις και δομημένες αξίες !! Εχω δει το βιντεάκι πριν μέρες στο φβ και ένιωσα την ανθρωπιά που τόσο εκτιμώ !! Συγχαρητήρια σε κείνον , παιδί δυο ανθρώπων με αξίες και τεράστιες ευαισθησίες!! Την αγάπη μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλά το σκέφτηκες Νικόλ μου, με το «Τι είναι αυτό;» γιατί από τότε ο Κ. κατανοεί και συμπονά όσους έχουν άνοια και όσους ζουν κοντά τους…
      Το τελευταίο που και μένα άγγιξε επίσης πολύ, είναι ένα γερό μάθημα ανθρωπιάς και βασικά Αγάπης» ! 😉

      Πολλά τα ΑΦιλιά αγάπης και από μένα! 🙂

  27. Ο/Η aristea k λέει:

    Γεια σου μαμά-κουκουβάγια!
    Δίκαια καμαρώνεις!
    Έχω δει όλες τις δουλειές του Κωνσταντίνου και μου αρέσουν.
    Στην τελευταία δε ( την έχω δει εδώ και καιρό) συγκινήθηκα όπως και στην πρώτη του το ίδιο.
    Είναι απίστευτο πώς κάτι τόσο μικρό σε κερδίζει τόσο πολύ!
    Με μια κίνηση ο ήρωας (στην πιο πρόσφατη δουλειά του)
    λέει τα πιο σημαντικά λόγια που έχουν ειπωθεί για το ποιος είναι γονιός!
    Χωρίς να πει σχεδόν τίποτα!
    Μπράβο στο εξαιρετικό ταλέντο του Κωνσταντίνου σας!
    Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Οκ! Αριστέα μου, καμαρώνω, αλλά καμαρώνω πιο πολύ για τις εδώ φίλες μου που τα τελευταία χρόνια κάνουν εξαιρετική δουλειά με τον εαυτό τους, γιατί αν δεν το κάνανε, δεν θα ήταν στη θέση να νιώσουν τώρα κατανόηση και συγκίνηση! 😛

    Το Δ + Α, είναι ένα γερό μάθημα για τα «μου» μας, το παιδί μου, η γυναίκα μου, το σπίτι μου, τα πραγματάκια μου… έτσι δεν είναι; 😉

    Ευχαριστώ για τα μπράβο και καλή μας δύναμη, γενικώς και ειδικώς! 🙂

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και λίγο πιο ηλιόλουστα σήμερα! 🙂

    • Ο/Η aristea k λέει:

      Γερό μάθημα, δεν λες τίποτα!’Όπως και η πρώτη ταινία με την οποία μας συστήθηκε μαγισσούλα μου.
      Και οι δύο ταινίες είναι μαθήματα προς γονείς.
      Σκέφτομαι μελλοντικά σχολές γονέων που προβάλλουν τις ταινίες του Κων/νου κι ακολουθεί η συζήτηση….
      Στους στέλνω μια τεράστια αγκαλιά!

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και γονείς να μην είμαστε Αριστέα μου, όταν συνειδητοποιούμε πόσο σημαντικό είναι να μην είμαστε κτητικοί, αυτό το μεταδίδουμε γύρω μας, μόνο με τον τρόπο ύπαρξης μας και με την αγάπη του εαυτού μας! ❤

    Πολλά συν-οδοιπορικά ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  30. Τώρα συνειδητοποιώ ότι αυτά τα βίντεο (κυρίως αυτό με τον πατέρα) που τα είχα δει στο διαδίκτυο, είναι του Κωνσταντίνου. Πόσο δύσκολο να χωρέσει σ’ ένα ολιγόλεπτο βίντεο τόσα μηνύματα! Ο γιος σου είναι αξία μεγάλη! Το σεβασμό μου και τα συγχαρητήριά μου για τον ίδιο, αλλά και για σας. Επιβεβαιώθηκε η παροιμία «Το μήλο κάτω απ’ τη μηλιά…»
    Μπράβο σας!

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τελικά το διαδίκτυο είναι μεγάλη υπόθεση! 😉
    Ποιος θα είχε δει τη δουλειά του γιόκα, αν δεν υπήρχε το youtube και μερικοί γενναιόδωροι σπόνσορες όπως πχ ο Λουμίδης στην τελευταία του δουλειά; 😛
    Ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια ή καλύτερα, ευχαριστούμε πολύ!!!
    ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά!

    ΥΓ: Της αρέσουν άραγε της μαμάς κουκουβάγιας τα μήλα! 😉

  32. Ο/Η lefti λέει:

    Έκλαψα…σε πολλά σημεία…με συγκίνησε πολύ…να τον χαίρεστε κι εύχομαι να δημιουργήσει πολλές ακόμη ταινίες…
    και ματαείδα και τις άλλες και ουφ…δεν έχει πολλά λόγια σήμερα…
    Ένα μεγάλο Μπράβο του για μία ακόμη όμορφη και πολύ προσεγμένη δουλειά…
    ΑΦιλάκια πολλά Στεφανία και καλή εβδομάδα εύχομαι

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν ο Λουμίδης του παράγγειλε το ταινιάκι, του είπε, «να κλάψει ο κόσμος» όπως στο «Τι είναι αυτό;» και σαν να τα κατάφερε… με μας πάντως τις μαμάδες κουκουβάγιες, σίγουρα! 😉

    Ευχαριστώ για τα μπράβο Ελευθερία μου, του στέλνω τα σχόλια σας! 😛

    Καλή βδομάδα να έχετε και τα δυο σας και πολλά πολλά ΑΦιλιά καρδιάς!

  34. Ο/Η maria mytripsonblog λέει:

    Πόσο συγκινητικό΄και πόσο υπέροχο!
    Συγχαρητήρια πολλά στον Κωνσταντίνο! Αυτό που έχει μέσα του και βγάζει προς τα έξω με τις ταινίες του είναι φωτεινό και όμορφο πολύ!
    Λογικό, μια και είναι παιδί σας!
    Του εύχομαι τα καλύτερα γιατί του αξίζουν!
    Να τον χαίρεστε!!
    Φιλιά πολλά!

  35. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Θα συμφωνήσω και μαζί σου, Μαρία (me) μου και αυτό όχι γιατί είμαι μαμά κουκουβάγια, αλλά γιατί τα μηνύματα που μεταφέρουν τα ταινιάκια του, αγγίζουν πολλές ευαίσθητες ψυχές! 😉

    ΑΦιλιά με πολλά πολλά ευχαριστώ για τα μπράβο και τις ευχές! 🙂

  36. Ο/Η Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου λέει:

    Στεφανία μου, καλή σου μέρα.
    Ακολουθώντας τα βήματα των φίλων έφτασα ως το σπιτικό σου. Πόση ομορφιά και ταλέντο αντάμωσα. Τι δυο ταινίες του γιου σου τις είχα δει, τις άλλες δυο τις ειδα τώρα.
    Δηλωνω απίστευτα συγκινημένη και περήφανη που νέοι άνθρωποι στις μέρες μας δημιουργούν τέτοια αριστουργήματα.
    Για να γίνουν όμως όλα αυτά, χρειάζονται και οι σωστές καταβολές και γι’ αυτό φίλη μου τα συγχαρητήριά μου και σε σένα για όσα πολύτιμα μεταλαμπάδευσες στα παιδιά σου.
    Ευχαριστώ για το όμορφο αντάμωμα, και πιο πλούσια μετά από όσα είδα εδώ φεύγω να προλάβω το φως της μέρας.
    Με εκτίμηση και θαυμασμό,

    Σταυρούλα

  37. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι ωραία Σταυρούλα, ν’ ανταμώνουμε σε μια ανάρτηση που μας συγκινεί και μας ενώνει η ευαισθησία και η ανθρωπιά! 😉
    Δεν βρίσκω το blog σου, για να σε γνωρίσω καλύτερα μια και διάβασα μόνο το 25λεκτο σου που άξια ήρθε πρώτο στο δρώμενο της Μαρίας μας!

    Ευχαριστώ για τις ευχές και τα ζεστά σου λόγια!

    ΑΦιλιά ηλιόλουστα και χαμογελαστά! (Α=Αληθινά) 🙂

  38. Θερμά και ειλικρινή ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
    Αυτοί οι νέοι με τους ευαίσθητους δέκτες και τα ευγενή αισθήματα είναι το ΠΑΡΟΝ και το ΜΕΛΛΟΝ της χώρας μας.

  39. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Ευρυτάνα μου για τα θερμά και ειλικρινή συγχαρητήρια! 🙂
    Και οι δυο μου γιοί, το παλεύουν με όλες τους τις δυνάμεις εδώ… δεν δέχτηκαν να φύγουν απ΄την Ελλάδα παρόλο που έχουν και οι δυο και Γαλλική υπηκοότητα, αισθάνονται Έλληνες! 😉

    ΑΦιλιά και ας ελπίσουμε πως τα νέα παιδιά θα γυρίσουν πίσω γιατί είναι το μέλλον όλης της χώρας! 🙂

  40. Ο/Η maniaspirit λέει:

    !!!!!! πρώτα από όλα εβαλα αυτή την εγραφή στα αγαπημένα μου για να δω τις ταινίες με την άνεση μου.
    Δεύτερον !!!!! γοητευμένη … την ταινία τι είναι αυτό την λάτρεψα χωρίς να ξέρω τον σκηνοθέτη και φυσικά χωρίς να έχω ιδέα πως είναι ο μικρός σου γιος. Αυτό έχει μια ξεχωριστή αξία για μένα γιατί λάτρεψα το ταλέντο του Κωνσταντίνου και μου άγγιξε την καρδιά … Πολύ χάρηκα !!
    Σε φιλώ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μια ακόμη «απόδειξη» Μάνια μου, πως η ξανθιά θεά και η μαγισσούλα, δεν βρέθηκαν τυχαία! 😉
      Θα χαιρόμουν όταν δεις την τελευταία του δουλειά, να μου γράψεις εδώ, δυο λογάκια! 😛

      Ηλιόλουστα ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  41. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    «Έκλεψα» χρόνο – μάλιστα έκλεισα και την πόρτα του γραφείου μου για να απολαύσω ακριβώς τούτη την ανάρτηση και να συγκινηθώ (‘όπως ήμουν και σίγουρη ότι θα έκανα) με την ησυχία μου…
    Στη ζωή βέβαια, δεν έχω μάθει να κλείνω την πόρτα ούτε στην Αλήθεια, ούτε στην Αγάπη, είναι δυο έννοιες πολύ σημαντικές αλλά το σίγουρο είναι πως η Αληθινή Αγάπη νικά πάντα, ακόμη και την πιο Δυνατή Αλήθεια!

    Αφιλάκια γλυκά και τρυφερά και ένα μπράβο στο Γιόκα (αχ, και μου έχουν τελειώσει τα χαρτομάντηλα καθώς και γω και η μικρή είμαστε με ίωση….) (άσχετο, έχω αναφέρει ποτέ ότι στην εγκυμοσύνη επειδή οι ορμόνες με έκαναν να σιχαίνομαι τους άλλους καφέδες και μπορούσα να πιω μόνο ελληνικό, ξεκίνησα να πίνω το πρωί ελληνικό και από τότε ο πρωινός διπλός ελληνικός Λουμίδης έγινε καθημερινή συνήθεια – μέχρι σήμερα; Τώρα κάθε φορά που θα τον πίνω θα σας σκέφτομαι!! ;))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! Ναι Κατερίνα μου, πολύ κλάμα και αυτό το ταινιάκι του γιόκα! 😉
      Το «δράμα» είναι πως κάθε φορά που το βλέπω βουρκώνω, φαίνεται πως εμείς οι μανούλες το έχουμε το δάκρυ πιο εύκολο! 😛
      Δεν μου αρέσει ο καφές και έχω πιει μόνο μια φορά κοπελίτσα και αυτό σε καφετζού, αλλά μπράβο στον Λουμίδη που χρηματοδότησε το ταινιάκι! 🙂
      Περαστικά με τις ιώσεις… θα τα έχετε αυτά μέχρι να πάει πρώτη Δημοτικού! 😉

      ΑΦιλιά γλυκά και με τις υγείες μας! 🙂

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.