Το σώμα- The body

The body doesn’ t lie, it never lies.
The body is the best tool you can have
because it is always there with you
.

***********************

Το σώμα δεν ψεύδεται, ποτέ δεν λέει ψέματα.
Το σώμα είναι το καλύτερο εργαλείο που έχεις
γιατί είναι πάντοτε εκεί μαζί σου.

.

.

Practising meditation morning and evening is very important
to help us to understand how our mind works.
We are then able to recognise that we need to be present.


Can we pay attention to the feeling, come back to the feeling
– how you feel in the body when you are standing,
talking to someone, or sitting, or walking?
This is mindfulness, awareness, attention
– bringing awareness back to the present.

****************************

Η πρακτική του διαλογισμού πρωί και απόγευμα είναι πολύ σημαντική
για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε πως δουλεύει το μυαλό μας.

Τότε είμαστε ικανοί να αναγνωρίσουμε ότι χρειάζεται να είμαστε παρόντες.

Μπορούμε να δώσουμε προσοχή στην αίσθηση,
να επιστρέψουμε στην αίσθηση
– πώς αισθάνεσαι στο σώμα σου όταν στέκεσαι,
μιλάς σε κάποιον ή κάθεσαι ή περπατάς;
Αυτό είναι νοημοσύνη, επίγνωση, προσοχή
– φέρνοντας την επίγνωση πίσω στο παρόν.

The body doesn’t lie; it never lies.
The body always tells you the truth about where you are.
But if you listen to your mind, that is where you go wrong. 
The body is the best tool you can have because
it is always there with you,
each moment you come back to the body
to see where you are, how you feel.
That is your support to stay present,
to be able to receive life without trying to control it.

**********************************

Το σώμα δεν ψεύδεται, ποτέ δεν λέει ψέματα.
Το σώμα πάντα σου λέει την αλήθεια για το πού βρίσκεσαι.
Αλλά αν ακούσεις το μυαλό σου, εκεί είναι που πας λάθος.
Το σώμα είναι το καλύτερο εργαλείο που μπορείς να έχεις
γιατί είναι πάντα μαζί σου,
κάθε στιγμή επιστρέφεις στο σώμα σου
να δεις πού βρίσκεσαι, πώς αισθάνεσαι.

Αυτό είναι το στήριγμα σου για να είσαι παρόν,
να είσαι ικανός να δεχτείς τη ζωή
χωρίς να προσπαθείς να την ελέγξεις.

 And if we forget, instead of getting upset
or being critical toward ourselves,
we just feel grateful to remember.

This is very important:
‘Thank you for remembering. I can start again….’


This is the beauty of the practice, of the teaching.
We can start again.
We can drop the past and start afresh.

***************************

Και αν ξεχάσουμε, αντί να συγχυστούμε
ή να είμαστε επικριτικοί απέναντι στους εαυτούς μας,
απλά να αισθανθούμε ευγνώμονες που θυμόμαστε.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό:
«Ευχαριστώ που θυμάμαι. Μπορώ να αρχίσω ξανά…
.«

Αυτή είναι η ομορφιά της πρακτικής.
Μπορούμε ξεκινήσουμε πάλι.
Μπορούμε να αφήσουμε το παρελθόν και να ξεκινήσουμε φρέσκα.

Ajahn Upekkha

«Το σώμα φωνάζει
αυτό που σωπαίνει το στόμα.»

Δείτε το 2012 μια ανάρτηση σχετικά με την θεραπεία του σώματος.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

30 Responses to Το σώμα- The body

  1. Ο/Η ANNA Flo λέει:

    Ωραιότατη ανάρτηση. »Ευχαριστώ που θυμάμαι…Μπορώ να αρχίσω ξανά…» Σπουδαία παρότρυνση. Και ναι το σώμα μας δε λέει ψέμματα.
    Καλημέρα Στεφανία μου
    Φιλάκια πολλά

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Άννα μου! 🙂
    Μεγάλη υπόθεση να μάθουμε να ακούμε το σώμα μας γιατί έχει την ικανότητα να μας «μιλά» και να μας ειδοποιεί για τυχόν προβλήματα!

    Τι καλά να έχουμε επίγνωση ότι ανά πάσα στιγμή αν ξεχαστούμε αυτό θα είναι πάντα εκεί! 😉

    Πολλά πολλά και τα χαμογελαστά ΑΦιλιά και από μένα! ❤

  3. Ο/Η Giannis Pit λέει:

    Μα, δεν μπορώ να αποκόψω το σώμα μου από την οποιαδήποτε σχέση του μαζί μου. Θέλω να πω, δεν μπορώ να το δω «ξεχωριστά» από μένα. Είναι αδιανόητο αυτό. Δεν πίστεψα ποτέ στον διαχωρισμό πνεύματος και σώματος. Το θεωρώ φιλοσοφικά άκυρο και δεν το πιστεύω. Η ζωή είναι ύλη, αισθήσεις, σώμα και μαζί και σκέψη και συναισθήματα. Όλα λειτουργούν συνθετικά. Όσοι πάνε να διαχωρίσουν αυτά τα δύο διαπράττουν ολίσθημα. Συνεπώς, θα συμφωνήσω ότι πρέπει να αφουγκραζόμαστε τι ακριβώς λέει το σώμα μας και να το σεβόμαστε γιατί η γλώσσα του είναι αυτή που θα μας κρατήσει εν ζωή.
    Καλησπέρα Στεφανία μου.

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Γιάννη μου, τα πράγματα έχουν όπως το περιγράφεις, σώμα και πνεύμα είναι ένα και μόνο όταν υπάρχει ανισορροπία μεταξύ τους εμφανίζονται οι αρρώστιες.
    Η σύγχρονη ψυχολογία, μας λέει πως η αρρώστια είναι μπλοκαρισμένα συναισθήματα, δλδ κάποια στιγμή δεν μπορέσαμε να εκφράσουμε τα συναισθήματα μας (θυμό, φόβο, άγχος, ανησυχία, θλίψη κλπ) και έτσι αυτά «βγήκαν» στο σώμα μας! 😉

    Ο καλύτερος τρόπος να διαφυλάξουμε την σωματική μας υγεία, είναι να ακούμε τι μας ψιθυρίζει η καρδούλα μας! ❤

    ΑΦιλιά καρδιάς και να έχουμε ένα δημιουργικό και χαλαρό βραδάκι! ❤

  5. Ο/Η Μαρίνα Μόσχα λέει:

    Υπέροχη ανάρτηση!!! Πως η υγεία μας εκφράζεται μέσα από το σώμα… πως η ψυχική μας υγεία το επηρεάζει;❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Μαρίνα μου! 🙂
      Πώς βιώνεις εσύ την κρίση που περνάει η ανθρωπότητα, μια και το επάγγελμα σου, σου προσφέρει πολλά εργαλεία που μοιράζεσαι γύρω σου; 😉

      Να την φροντίζουμε την ψυχούλα μας γιατί αυτή κρατά το σώμα μας, υγιές! 🙂

      ΑΦιλιά γλυκά, καλή μας δύναμη και όλα καλά! ❤

  6. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Υπέροχη ανάρτηση μαγισσούλα μου.
    Προσωπικά μετά τα όσα έπαθα πέρυσι, έχω δώσει τεράστια βαρύτητα στο self care και φροντίζω πάντα να ακούω το σώμα, αλλά και το μυαλό και τη ψυχή μου.
    Διαλογισμό προτιμώ να κάνω πριν κοιμηθώ. Το πρωί δε χωράει στη ρουτίνα μου, αν και έχω διαβάσει πόσο ευεργετικός είναι ο πρωινός διαλογισμός.
    Υπέροχη η μουσική διαλογισμού που μας χάρισες.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά και στέλνω ευχές για ήρεμη κι όμορφη νύχτα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      -Χαίρομαι Μαρινάκι μου, που αυτή η ανάρτηση βρήκε μέσα σου, ανταπόκριση! 🙂

      -Χαίρομαι που έχεις ανακαλύψει πόσο ευεργετικός είναι ο διαλογισμός, όσο για τον πρωινό που όντος είναι ενεργειακά πιο δυνατός, φτάνουν ακόμα και τρία λεπτά συνειδητού διαλογισμού! (Ο παραπάνω διαλογισμός κρατά 3 λεπτά!) 😉
      Διαλογισμός είναι και να κάθεσαι να γράφεις συνειδητά ή να σκουπίζεις ή οτιδήποτε κάνεις φτάνει να είσαι παρούσα! 😛

      -Χαίρομαι επίσης που ακούς τι σου ψιθυρίζει το σώμα σου, ειδικά αυτόν τον καιρό που όλη η ανθρωπότητα ζει έναν παραλογισμό με πολλές ψυχικές και σωματικές ασθένειες ή με σοβαρές καταθλίψεις…

      Ανταποδίδω τα γλυκά φιλιά σου και σου στέλνω ΑΦιλιά αγάπης! ❤

  7. Ο/Η Αννίκα λέει:

    Αγαστή ταύτιση πνεύματος και σώματος αν και ο ψυχισμός παλινωδεί ανάμεσά τους Στεφανία μου. Κάποιες φορές μάλιστα έχει τέτοιες συναισθηματικές διαταραχές που μια ήρεμη και κανονική ζωή δεν είναι καθόλου εύκολη. Και μια ορθολογική τακτική δεν ξέρω αν μπορεί να αντιμετωπίσει τον εχθρό που πλήττει το σώμα. Έχω τη γνώμη πως μια μαλθακή ζωή με όλα τα αγαθά και τις ανέσεις ούτε το σώμα προστατεύει, ούτε το πνεύμα καλλιεργεί. Και εδώ μπαίνουμε στο χρόνο, στη φθορά, στο πνεύμα ως καταφυγή στην στήριξη της ψυχής. Ίσως, λέω, μια σωστή ερμηνεία της πραγματικότητας οχυρώσει καλύτερα ένα σώμα.
    Φιλιά Στεφανία μου και μια όμορφη μέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Αννίκα μου! 🙂
      Πώς είσαι αυτές τις μέρες;

      Έχω τη γνώμη πως μια μαλθακή ζωή με όλα τα αγαθά και τις ανέσεις ούτε το σώμα προστατεύει, ούτε το πνεύμα καλλιεργεί…»
      Και όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, συνεχίζοντας:
      «Και εδώ μπαίνουμε στο χρόνο, στη φθορά, στο πνεύμα ως καταφυγή στην στήριξη της ψυχής.»

      Στο χέρι μας είναι να αξιοποιήσουμε δημιουργικά τον χρόνο μας (όντας παρόντες) ώστε να μην επιτρέψουμε στην φθορά να μας αρρωστήσει…

      Είμαστε πνευματικά άτομα που «κατοικούμε» σ’ ένα σώμα και για να ζήσουμε μια ισορροπημένη ζωή, η καρδιά και το μυαλό μας καλό είναι να συνεργάζονται αρμονικά! 😉

      «Το σώμα πάντα σου λέει την αλήθεια για το πού βρίσκεσαι.
      Αλλά αν ακούσεις το μυαλό σου, εκεί είναι που πας λάθος…»
      Δυστυχώς είμαστε εγκεφαλικά άτομα γι αυτό και τόσες αρρώστιες, μας ταλαιπωρούν…

      ΑΦιλιά καρδιάς και να έχουμε ένα όμορφο υπόλοιπο μέρας! ❤

  8. «Το σώμα φωνάζει
    αυτό που σωπαίνει το στόμα»
    Εντυπωσιακό! Πάντα παρατηρώ τη γλώσσα του σώματος σ’ έναν άνθρωπο. Όντως, το σώμα είναι πολύ φλύαρο κι αν ξέρεις να το αποκωδικοποιήσεις βγάζεις πολλά συμπεράσματα.
    Εδώ βέβαια μιλάμε για την ατομική ευθύνη μας να φροντίζουμε το σώμα μας και να μην αγνοούμε τα «καμπανάκια» που, ενίοτε, μας χτυπάει. Πιστεύω ακράδαντα πως όλες οι ασθένειες είναι ψυχοσωματικές και ταυτίζομαι απόλυτα με το κείμενό σου.
    Αφιλάκια από καρδιάς ♥

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Μαρία Κ. μου! 🙂
    Α! και η ίδια «διασκεδάζω» παρατηρώντας την γλώσσα του σώματος όχι μόνο των συνομιλητών (που λόγω internet, μεταπηδά στα γραφόμενα!) αλλά και της αφεντιάς μου. Πχ το σκυφτό περπάτημα με τους ώμους σηκωμένους πολλά «λέει», έτσι δεν είναι; 😉

    Στη φροντίδα του σώματος νομίζω πως πρώτη έρχεται, η διατροφή, είναι σίγουρα ένας τρόπος να δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα ειδικά αυτούς τους νοσηρούς καιρούς!
    Στη συνέχεια βάζω το χαμόγελο και πόσο δύσκολο είναι όταν όλα γύρω σου είναι γκρίζα, ακολουθεί φυσικά και η άσκηση! 😛

    ΑΦιλιά ενεργά και να προσέχουμε και να αγαπάμε το σώμα μας και τότε όλα καλά στην ψυχούλα μας! ❤

  10. Ο/Η By Joanna IK λέει:

    Μία ακόμη υπέροχη ανάρτηση. Και επίκαιρη. Το σώμα που το ξεχνάμε, το παραμελούμε, το ταλαιπωρούμε. Ξεχνάμε πως αυτό μας πάει μέρη. Πως μπορεί και μας δίνει χαρά, όταν για παράδειγμα κάνουμε τις βόλτες μας ή χορεύουμε. Οταν δεν το φροντίζουμε, νιώθουμε πόνο. Και όταν επιλέγουμε να το αγνοούμε μαζί με όσα μας προβληματίζουν, τότε φωνάζει με τον τρόπο του πως κάτι δεν πάει καλά. Κάποιες φορές το ακούμε, κάποιες όχι. Εκείνο δεν σταματάει να φωνάζει, ακόμη και χρόνια μετά.
    Να το προσέχουμε το σώμα μας, λοιπόν, το αξίζει

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Joanna μου! 🙂
    Πώς είσαι σήμερα;

    Το σώμα είναι πάντα επίκαιρο και ειδικά αυτό τον καιρό που έρχεται πρώτο στην ειδησιογραφία, με αποτέλεσμα να παραμελούμε την πνευματικότητα και ας έχει αποδειχτεί και από την σύγχρονη επιστήμη πως όλα τα σωματικά προβλήματα από το μυαλλουδάκι μας ξεκινούν! 😉

    Έχουμε ένα υπέροχο όχημα που το μόνο που ζητά είναι Αγάπη! ❤

    ΑΦιλιά επίγνωσης και αγάπης με ευχές για ένα συνειδητό Σαββατοκύριακο! ❤

  12. Ο/Η Μαρία Γ. λέει:

    Έγραψα το μήνυμα, πάτησα «αποστολή», ή μήπως δεν πάτησα τελικά, γιατί βλέπω να λείπει το τριανταφυλλάκι μου από τη λίστα των σχολίων. Να τι παθαίνει όποιος δεν ακούει το σώμα του και τρέχει αλλού ο νους του. 🙂
    Στεφανία μου, πόσο σπουδαίες συμβουλές μας δίνεις πάντα! Δεν έχω κάνει διαλογισμό ποτέ, συνειδητά τουλάχιστον. Υπάρχουν στιγμές που συγκεντρώνομαι στο σώμα μου ελέγχοντας συγχρόνως την αναπνοή μου κυρίως όταν νιώθω πολύ κουρασμένη, πονάω κάπου ή ασκούμαι. Καταλαβαίνω αυτό που λες.
    Μετά μου έκανε μεγάλη εντύπωση η ανάρτησή σου για την χρωματοθεραπεία. Πραγματικά μπορεί κανείς να θεραπευθεί κοιτώντας ένα χρώμα; Και πόσο χρόνο να παίρνει άραγε μέχρι να υποχωρήσουν τα συμπτώματα; Μου έδωσες δυνατό ερέθισμα για να παρακινηθώ να το ψάξω περισσότερο.
    Σ’ ευχαριστώ θερμά γι’ αυτό. Να είσαι καλά, που είσαι, το ξέρω με το μέλι, τη γύρη και την πρόπολη που συνηθίζεις να γεύεσαι.
    Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά μελένια φιλάκια από εμένα!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η γλυκύτητα του σχολίου σου, Μαρία Γ. έφερε γλυκά δάκρυα στα μάτια μου και όπως έχω δει, με τα δάκρυα ξεπλένουμε τα σκουπιδάκια που ενίοτε κολάν στο μυαλό μας! 😉

      Η συνειδητή αναπνοή είναι διαλογισμός μια και πάντα πριν διαλογιστούμε παίρνουμε βαθιές (διαφραγματικές) εισπνοές και με την εκπνοή «διώχνουμε» τοξίνες και έτσι χαλαρώνουμε! 😛

      Το συνειδητό περπάτημα, σκούπισμα, γράψιμο, τραγούδι, χορός, μαγείρεμα κλπ είναι και αυτά διαλογισμός! 😉

      Ναι, υπάρχει η χρωματοθεραπεία και μάλιστα θυμάμαι να το έχω δοκιμάσει μια φορά που είχα βαρυστομαχιάσει, έριξα νοητικά πορτοκαλί χρώμα στο στομάχι μου και συνήλθα! 🙂
      Θυμάμαι επίσης, πως από τότε που «μελέτησα» την χρωματοθεραπεία, διαλέγω το χρώμα που θα φορέσω σύμφωνα με την διάθεση μου, γι αυτό και ποτέ δεν φορώ κάτι μαύρο… άσε που δεν θεωρείται χρώμα!!! 😛

      Για να συνοψίσουμε, προσωπικά, η αναπνοή (διαφραγματική) είναι «Η» θεραπεία στα πάντα, σωματικά και ψυχολογικά, χωρίς να παραβλέψουμε πως η Αγάπη είναι η πρώτη θεραπεύτρια! ❤

      ΑΦιλιά, χαλαρά με ευχές για ένα πολύχρωμο Σαββατιάτικο απόγευμα! ❤

  13. Ο/Η rennesense λέει:

    Πώς είσαι Στεφανία μου? Τι όμορφη ανάρτηση? 🙂

    Το σώμα δεν ψεύδεται, ποτέ δεν λέει ψέματα!!!
    Δεν θα σκεφτόμουν ποτέ το σώμα σαν κάτι ξεχωριστό, αφού ο άνθρωπος δεν είναι ένα αθροιστικό σύνολο χωριστών μερών, αλλά μια ολότητα.
    Να προσέχουμε και να το φροντίζουμε λοιπόν , με την ίδια φροντίδα που δείχνουμε και για τη ψυχική και τη νοητική μας υγεία. ( αν και το ξεχνάμε συχνά)
    Γαλήνη και ισορροπία όμως, έρχονται στη ζωή μόνο όταν αυτές οι 3 πλευρές ( σώμα, νους, και πνεύμα) βρίσκονται σε αρμονία.
    Όταν ανανεώνονται ταυτόχρονα και καμία σε βάρος της άλλης. Όταν ένα από αυτά εξελίσσεται γρηγορότερα προκαλεί δυσαρμονία- δηλαδή ασθένεια στα άλλα.

    Ο διαλογισμός δε, είναι η πιο επωφελής πρακτική που βοηθάει να μας επαναφέρει στο τώρα μας και με τις 3 πλευρές μας ( σώμα- νους- πνεύμα)
    προσωπικά διαλογίζομαι μαγειρεύοντας 🙂

    «Ευχαριστώ που θυμάμαι. Μπορώ να αρχίσω ξανά….
    κρατώ αυτό!!!! ❤

    Πολύ όμορφος και ηρεμιστικός ο 3λεπτος μίνι-διαλογισμός ( video) 🙂

    Δωράκι ένας 15λεπτος 🙂

    alan watts – guided meditation (awakening the mind)

    Καλή και ήρεμη Κυριακή Στεφανία μου!
    Φιλιά πολλά!!! ❤ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Ειρήνη μου! 🙂
      Η αφεντιά μου είναι καλά, εσύ πώς είσαι;

      Χαίρομαι που ανακάλυψες τον διαλογισμό μαγειρεύοντας… είμαι σίγουρη πως ότι βγαίνει από τα χεράκια σου, όχι μόνο θα είναι νόστιμο αλλά και εύπεπτο για την ψυχή! 😉

      Έχουμε μάθει να δίνουμε περισσότερη βαρύτητα στην εγκεφαλική λειτουργία και να μη φροντίζουμε με το ίδιο ενδιαφέρον και το σώμα μας, γι αυτό και τόσες αρρώστιες ταλαιπωρούν όλους μας… η ισορροπία είναι το ζητούμενο! 😛

      Απ΄τα ωραιότερα που θυμάμαι:
      «Το σώμα είναι ο ναός της ψυχής μας»…

      Κάθε μόριο του σώματος μας, εκτελεί μια αποστολή μαγική-Θεία και ακόμη και οι ιοί είναι απαραίτητοι για την σωματική μας ισορροπία, αυτό σαν να μη το λαμβάνουν υπ’ όψι τους οι «ειδικοί» και δεν φροντίζουν να συμβουλέψουν πώς να ενδυναμώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα…

      Ευχαριστώ για τον διαλογισμό του Watts, θα τον εντάξω στον απογευματινό μου! 😉

      Καλή χαλαρή Κυριακή θα ευχηθώ με πολλά πολλά τρυφερά ΑΦιλιά καρδιάς! ❤

  14. Ο/Η ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ ΡΟΥΛΑ λέει:

    Το σώμα δεν ψεύδεται, ποτέ δεν λέει ψέματα.
    Ετσι θα ξεκινήσω το σχόλιο μου Στεφανία μου γιατί αυτόν τον καιρό το δικό μου σώμα μου χτυπά καμπανάκια με τον δικό τρόπο και εννοείτε ότι το ακούω και το ευχαριστώ που που το κάνει … γιατί με βάζει στην διαδικασία να το προσέξω περισσότερο…πιστεύω στην δύναμη του μυαλού απόλυτα και με έχει βοηθήσει πολύ αυτό να βγάζω μόνο την καλή μου ενέργεια που υπάρχει μέσα μας, σε όποια φάση βρίσκομαι στην μέρα…
    Αγαπώ το μπλε χρώμα, αλλά αυτό τον καιρό έχω ανάγκη το κίτρινο, οπότε αυτό θα κρατήσω για αποθεραπεία μαζί με την τύχη μου.😊
    Φιλενάδα, έκανες πάλι τα μαγικά σου, να είσαι καλά, να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα…🌙 καλή Κυριακή, την αγάπη μου 🧡 φιλιάαα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το σώμα σε κάθε ηλικία Ρούλα μου, έχει τους τρόπους του να κτυπά καμπανάκια, πότε ανεβάζοντας πυρετό, πότε με μια ασυνήθιστη κούραση αλλά συνήθως με πόνο…

      Παίξε με τα χρώματα και αν το κίτρινο σου έκανε «κλικ» θα πει πως μπορεί να κάνει δουλειά! 😉

      Συνήθως οι αρρώστιες από το μυαλό ξεκινούν, είναι τα γνωστά ψυχοσωματικά και τώρα πια η σύγχρονη ιατρική το παραδέχεται, πχ το στρες είναι που ευθύνεται για το 97% των παθήσεων…
      Η αγάπη για το σώμα όπως και για την ψυχή μας είναι το ζητούμενο! ❤

      Πολλά πολύχρωμα και θεραπευτικά ΑΦιλιά σου στέλνω! ❤

  15. Ο/Η ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ λέει:

    Καλώς σε βρήκα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μετά από ένα διάλειμμα 4 μηνών , επέστρεψα και στη blogoγειτονιά μας και στο blog μου , με νέα ανάρτηση .

    πόσα να αντέξει και τούτο το σώμα μας
    ειδικά με τούτα όλα που περνούμε ένα χρόνο τωρά , που μας έκαναν την ψυχολογία μας χάλια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς το Δελφινάκι! 🙂
      Χαίρομαι που είσαι πάλι κοντά μας και ελπίζω να είναι όλα καλά! 😉

      Στο χέρι μας είναι να αντέξει το σώμα μας, ειδικά αυτόν τον καιρό και επίσης στο χέρι μας είναι να ανεβάσουμε την ψυχολογία μας, με ομορφιά και προπαντός με αγάπη! 🙂

      ΑΦιλιά δυναμικά με ευχές για μια όμορφη Κυριακή! ❤

  16. Το σώμα φωνάζει αυτό που σωπαινει το στόμα.
    Εντυπωσιακό κι αληθινό.
    Πολύ ωραία η ανάρτηση σου, Στεφανια μου.
    Δυστυχώς δεν το ακούμε πάντα κι ας μας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.
    Τη στάση του σώματος την παρατηρώ κι εγώ.
    Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα.

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σοφό το σώμα Ρένα μου και αν μάθουμε να το ακούμε έχει πολλά να μας διδάξει! 😉

    Πολύ καλά κάνεις και προσέχεις τη στάση του σώματος σου, ειδικά εσύ που είσαι τόσο δημιουργικό άτομο και που σίγουρα περνάς αρκετή ώρα σκυμμένη στο εργόχειρο σου! 🙂

    Η επίγνωση πως το σώμα, μας στέλνει μηνύματα είναι ένα τεράστιο βήμα για τη θεραπεία του! 😉

    Καλή μέρα να έχεις με πολλά πολλά γλυκά ΑΦιλιά! ❤

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ καρδιάς! ❤

  19. Ο/Η aristea k λέει:

    Αχ μαγισσούλα μου! Πόσο ταυτιζόμαστε!
    Όταν κάτι δεν πάει καλά στη ζωή μου θα φανεί σίγουρα στο σώμα μου,
    είτε βάζοντας κιλάκια, είτε με κάποιο ψυχοσωματικό σύμπτωμα. Έχω
    μάθει λοιπόν να το ακούω και να το παρατηρώ, και εννοείται όταν θα
    ξεφύγω, γιατί άνθρωπος είμαι, όχι ρομπότ, θα το επαναφέρω σε σύντομο
    χρόνο. Έχω μάθει χρόνια τώρα να το σέβομαι και να προσέχω τι βάζω μέσα
    μου. Αυτό το γνώριζες έτσι κι αλλιώς. Απλά να πω εδώ ότι κοντεύω χρόνο
    που έκοψα το κρέας, έκοψα επίσης τον καφέ (έναν χρόνο περίπου και αυτόν)
    και πίνω μόνο τσάι και ροφήματα που κάνουν καλό στο ευερέθιστο εντεράκι μου
    (λουίζα και μέντα) και νιώθω σούπερ.
    Αν άρχιζα και πάλι γιόγκα όλα θα ήταν ιδανικά! (Τώρα που φτιάχνει ο καιρός
    ξεκίνησα το τρέξιμο στη φύση για αρχή!)

    Εμπρός, λοιπόν, στο δρόμο που χάραξε η μαγισσούλα!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Με τον καιρό και αφού ταλαιπωρήσουμε το σώμα όπως και τον νου μας, μαθαίνουμε να το προσέχουμε και να το ακούμε…

    Ξεκινώντας με τι τρέφουμε σώμα και νου, γιατί είναι η βάση της καλής υγείας! 😉

    Αν πραγματικά όμως αγαπούσαμε τον εαυτό μας, όλα τα παραπάνω θα ήταν αυτονόητα, αλλά «είπαμε», μαθαίνουμε παθαίνοντας, ευτυχώς ποτέ δεν είναι αργά να πειθαρχίσουμε και να βάλουμε ένα πρόγραμμα στη ζωή μας! 😛

    Μπράβο για το κρέας αφού μια διατροφή χωρίς τοξίνες και με φρέσκα λαχανικά εποχής, σίγουρα βοηθά το σώμα να είναι υγιές!
    Όσο για την άσκηση, με την σωστή αναπνοή (που μαθαίνεται) είναι ο δεύτερος πυλώνας για την υγεία μας! 😉

    ΑΦιλιά δυναμικά και με επίγνωση για μια σωστή συνέχεια στην προσπάθεια σου! ❤

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.