Παράπονο – Complain

The ego loves to complain
and feel resentful not only about other people
but also about situations.

****************

Το εγώ αγαπά να παραπονιέται
και αισθάνεται αγανάκτηση όχι μόνο για άλλους ανθρώπους
αλλά επίσης και για καταστάσεις
.

.

«Όταν είσαι παρόν
μπορείς να αισθανθείς το πνεύμα
– τη μοναδική συνείδηση
σε κάθε πλάσμα-
και αγάπησε το όπως τον εαυτό σου.»

*****************

What you can do to a person,
you can also do to a situation:
make it into an enemy.

The implication is always:
this should not be happening;
I don’t want to be here;
I don’t want to be doing this;
I’m being treated unfairly.
And the ego’s greatest enemy of all is,
of course, the present moment,
which is to say, life itself.

Eckhart Tolle

*********************

Ότι μπορείς να κάνεις σε έναν άνθρωπο,
μπορείς να το κάνεις επίσης και σε μια κατάσταση:
να το κάνεις εχθρό.

Το συμπέρασμα πάντα είναι:
Αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει,
δεν θέλω να είμαι εδώ,
δεν θέλω να το κάνω αυτό,
μου φέρονται άδικα.
Και απ΄ όλο αυτό ο μεγαλύτερος εχθρός του εγώ,
φυσικά, είναι η παρούσα στιγμή,
δηλαδή, η ίδια η ζωή.

Εκχαρτ Τόλλε

.

«Για να έχεις επίγνωση
των μικρών, ήσυχων πραγμάτων,
χρειάζεται να είσαι εσωτερικά ήσυχος.
Μια υψηλή αίσθηση επίγνωσης χρειάζεται.
Να είσαι σιωπηλός. Κοίταζε. Άκου.
Να είσαι παρόν.»

‘Εκχαρτ Τόλλε

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

19 Responses to Παράπονο – Complain

  1. Ο/Η Ευρυτάνας ιχνηλάτης λέει:

    Παρόν στο τώρα, παρόν στη ζωή!

    Μακάρι να αποκτήσουμε συνείδηση σε αυτή τη μεγαλειώδη αλήθεια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τη συνείδηση της αλήθειας Ευρυτάνα μου, τη φέρουμε όλοι μέσα μας, φτάνει να μάθουμε να ακούμε τη καρδιά μας! 🙂

      Προχωράμε δίνοντας παρόν στο τώρα, αφού στο τώρα ζούμε! ❤

  2. Ο/Η Giannis Pit λέει:

    Το «εγώ» πάντα παραπονιέται. Γκρινιάζει αλλά και επιβουλεύεται μερικές φορές. Διαταράσσοντας την αρμονία και προκαλώντας αναταραχές. Πρέπει να κρατήσουμε ισορροπίες.

    Στεφανία μου, στέλνω φιλιά και μια αγκαλιά, καλή μου φίλη.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σημασία έχει Γιάννη μου, να καταλάβουμε όταν λέμε, «εγώ», τι εννοούμε! 🙂
      Εγώ, είναι ο εαυτούλης μας, αυτό το εγωκεντρικό κέντρο που κουβαλά το παρελθόν, γκρινιάζει και δεν χαίρεται το παρόν! 😉

      Ξεχνά πως δεν είμαστε αυτό το «εγώ» αλλά πνευματικά άτομα που καλούμαστε να διδαχτούμε! 🙂

      Παίρνω αγκαλιές και φιλιά και στέλνω φωτεινά και γλυκά ΑΦιλιά αγάπης! ❤

  3. Ο/Η Πουπερμίνα λέει:

    Σε ωραία ανάρτηση «έπεσα». Θα χρειαστεί να κάνω ανακεφαλαίωση, μαγισσούλα (μ’).

  4. «Να είσαι σιωπηλός. Κοίταζε. Άκου.» Ακούγεται τόσο απλό, μα είναι τόσο δύσκολο στις μέρες μας. Παρόν στο τώρα, σημαίνει την ύψιστη επίγνωση της ύπαρξής μας. Μαγευτική κι αυτή η ανάρτησή σου, Μαγισσούλα μας ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις απόλυτο δίκιο Μαρία Κ. μου, είναι όντος εξαιρετικά δύσκολο να μένεις σιωπηλός όταν τα πάντα γύρω σου, φωνάζουν! 🙂

      Μπορούμε όμως έχοντας επίγνωση της κατάστασης και παίρνοντας και μερικές αναπνοές να έρθουμε στο παρόν και να διαχειριστούμε ότι μας εκνευρίζει ή θυμώνει! 🙂

      Ο Τόλλε που εκτιμά πολύ και τον Κρισναμούρτι, για μένα είναι ένας εξαιρετικός δάσκαλος και αξίζει να τον μελετήσει κανείς σε βάθος! 🙂

      Η μαγισσούλα στέλει πολλά πολλά τρυφερά ΑΦιλιά αγάπης! ❤

  5. Ο/Η Marina Tsardakli λέει:

    Νομίζω πως ο σύγχρονος άνθρωπος μαγισσούλα μου, μπορεί να είναι παντού παρών, αλλά όχι στη στιγμή.

    Και αυτό, γιατί δε ζούμε με επίγνωση και ουσία. Οπότε πάνω στη φούρια της καθημερινότητας, όλα μας προσπερνούν.

    Ας κάνει ο καθένας μας την προσπάθεια του, στο ταξίδι της ζωής να είναι παρών και να απολαμβάνει κάθε στιγμή-τοπίο!

    Σε φιλώ γλυκά. Καλό απόγευμα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο σύγχρονος άνθρωπος Μαρινάκι μου, απουσιάζει πνευματικά από το παρόν. Ναι μπορεί να περιφέρει το σώμα του χωρίς όμως να έχει επίγνωση ψυχολογικά του τι πραγματικά συμβαίνει γύρω του και μέσα του! 🙂

      Ας ακολουθήσουμε τη προτροπή και όλα θα γίνουν πιο ήρεμα! 🙂

      «Ας κάνει ο καθένας μας την προσπάθεια του, στο ταξίδι της ζωής να είναι παρών και να απολαμβάνει κάθε στιγμή-τοπίο!»

      Στέλνω ΑΦιλιά επίγνωσης, χαράς και αγάπης για μια ζωή ουσίας! ❤

  6. Ο/Η ANNA Flo λέει:

    Ναι αυτό, επίγνωση και ζωή στο τώρα. Στο παρόν. Και το εγώ ας γίνει εμείς. Θα ζούμε καλύτερα.

    Καλησπέρα Στεφανία μου γλυκιά

    Φιλάκια πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Άννα μου, ας γίνει βίωμα η συνειδητότητα και τότε όλα θα λειτουργούν πιο γαλήνια! :)

      Κρατώ τη πολύτιμη προτροπή σου:
      ...»επίγνωση και ζωή στο τώρα. Στο παρόν. Και το εγώ ας γίνει εμείς.»

      Καλό μας βραδάκι με πολλά ΑΦιλιά αγάπης! <3

  7. Ο/Η aristea k λέει:

    Τώρα αν σου πω ότι έμεινα με το στόμα ανοιχτό, όχι από όσα (πολύ σοφά) διάβασα, αλλά από το ποιος τα υπογράφει! Μείνε τώρα και εσύ: Διαβάζω σήμερα Τόλλε και βρίσκω ένα υπέροχο απόσπασμα, που συμπλήρωνε (ή τόνιζε) πράγματα που συζητάμε ιδιωτικά μαγισσούλα μου και πήγα στο μέιλ, ωραιότατα τα επικόλλησα, αλλά ως συνήθως έμπλεξα και δεν σου έστειλα ποτέ το μέιλ! Εντάξει! Άλλη μία επιβεβαίωση ότι το σύμπαν μας θέλει να επικοινωνούμε εσαή! Πάω στο μέιλ!

    Φιλί τεράστιο! ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα Ναι Αριστέα πριγκιπέσα μου, η επίγνωση «δουλεύει» σε πολλά επίπεδα! 🙂

      Πρώτα στο φυσικό επίπεδο που είναι στο σώμα μας, στη συνέχεια στη καρδιά στο αίσθημα αγάπης και τρίτο στο πνευματικό επίπεδο που μας ενώνει με τη συλλογική συνειδητότητα! :)

      Μην απορείς, ένας Θεός (μόνο) ξέρει τι κουβαλάει η ψυχή μας σε αυτή τη ζωή! :)

      Ενέργεια χρειαζόμαστε και αγάπη και όλα ακολουθούν το δρόμο τους! 🙂

      Ένα χαρούμενο, χαμογελαστό, φωτεινό Σ/Κ εύχομαι μέσα από τη καρδιά μου με πολλά ΑΦιλιά αγάπης! <3

  8. Ο/Η rennesense λέει:

    Πόσο όμορφη! η ανάρτησή σου Στεφανία μου! 🙂

    Ξέρεις, μπορεί να διαβάζω από διάφορους, σχετικά με το ΄΄ ζήσε στο παρόν’ , αλλά αγαπώ πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο μιλάει γι αυτό ο Τόλλε.

    και φτάνω στη τελευταία παράγραφο:

    «Για να έχεις επίγνωση
    των μικρών, ήσυχων πραγμάτων,
    χρειάζεται να είσαι εσωτερικά ήσυχος.
    Μια υψηλή αίσθηση επίγνωσης χρειάζεται.
    Να είσαι σιωπηλός. Κοίταζε. Άκου.
    Να είσαι παρόν.» ( η παράγραφος που τα λέει όλα )

    Η παρούσα στιγμή είναι η ίδια η ζωή. Ωστόσο, οι άνθρωποι ζουν σαν να ισχύει το αντίθετο και αντιμετωπίζουν την παρούσα στιγμή ως σκαλοπάτι για την επόμενη στιγμή – ένα μέσο για έναν σκοπό.

    Επίγνωση, πνευματική αφύπνιση, ησυχία στο νου και αγάπη στη καρδιά. Αυτά είναι όσα μας χρειάζονται, ώστε το τώρα μας να κυλά χωρίς κανένα παράπονο 🙂

    Να έχεις μια φωτεινή, ήρεμη και ξεκούραστη Κυριακή Στεφανία μου!! 🙂

    Φιλιά πολλά-πολλά! Την Αγάπη μου! ❤ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πώς να μη σου αρέσει ο Τόλλε Ειρήνη μου που όλη του η διδασκαλία βασίζεται στο παρόν! :)

      Στο παρόν ζούμε και όταν η σκέψη τρέχει αλλού, δεν ζούμε, επιβιώνουμε! 🙂

      Τι όμορφες ηλιόλουστες μέρες που φωνάζουν, ζήσε, χαμογέλα στη ζωή, γέμισε τη καρδιά σου, ευγνωμοσύνη, χαρά και αγάπη! :)

      Και πόσο σοφά συμπληρώνεις:

      «Επίγνωση, πνευματική αφύπνιση, ησυχία στο νου και αγάπη στη καρδιά. Αυτά είναι όσα μας χρειάζονται, ώστε το τώρα μας να κυλά χωρίς κανένα παράπονο.» :)

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά αγάπης και ευχές για μια πανέμορφη Άνοιξη! ❤

  9. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Δεν έχει σημασία πως ήδη αυτή αυτή η ανάρτηση να ανήκει στο παρελθόν Στεφανία μου, αλλά δεν ήθελα να την προσπεράσω αφού κάθε ανάρτησή σου όλο και κάτι μελετήσουμε μας προσφέρει, όπως…

    «Για να έχεις επίγνωση
    των μικρών, ήσυχων πραγμάτων,
    χρειάζεται να είσαι εσωτερικά ήσυχος.
    Μια υψηλή αίσθηση επίγνωσης χρειάζεται.
    Να είσαι σιωπηλός. Κοίταζε. Άκου…

    Ωραία προτροπή! ας την εμπεδώσουμε! Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις φίλη μου την αγάπη μου φιλιαααα 🧡😘

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και επειδή η ζωή είναι στο παρόν, τα όσα γράφεις Ρούλα μου, δεν «παλιώνουν» ποτέ! 🙂

    Μείνε σιωπηλή (εσωτερικά) και Άκου, η ζωή έχει πολλά να σου ψιθυρίσει! 🙂

    ΑΦιλιά πάντα φωτεινά, χαμογελαστά και αγάπης! ❤

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.