Το ν’ αγαπάς είναι πάνω απ’ τη ζωή…

49

«Σας αγαπώ φτωχέ μου άγγελε, το ξέρετε πολύ καλά και παρόλο αυτό, θέλετε να σας το γράψω. Έχετε δίκιο. Πρέπει ν’ αγαπιόμαστε και μετά πρέπει να το λέμε ο ένας στον άλλο και πρέπει να το γράφουμε και μετά χρειάζεται αυτό το φιλί στο στόμα, στα μάτια και παντού…
Έτσι αγαπημένη μου, όταν είμαι λυπημένος, σας σκέφτομαι με τον ίδιο τρόπο που τον χειμώνα σκεφτόμαστε τον ήλιο και όταν είμαι χαρούμενος, σας σκέφτομαι με τον ίδιο τρόπο που στον ήλιο σκεφτόμαστε τη σκιά. Βλέπετε, σας αγαπώ με όλη μου τη ψυχή.
Μοιάζετε μ’ ένα παιδί και έχετε τη σοβαρή όψη μιας μητέρας, έτσι μαζί με αυτά τα δυο, σας αγκαλιάζω και σας αγαπώ»…
Victor.

**********************
.

94966_1333551065_hugo.

«Όταν διαβάσεις αυτό το χαρτί, άγγελε μου, δεν θα βρίσκομαι κοντά σου:
Να με σκέφτεσαι! Θέλω αυτό το χαρτί να στο πει. Θέλω σ’ αυτές τις λέξεις που σου γράφω, να βρεις ότι υπάρχει στα μάτια μου, ότι υπάρχει στα χείλη μου, ότι υπάρχει στη καρδιά μου, ότι υπάρχει στη σκέψη μου, όταν σου λέω: Σ’ αγαπώ!
Θα ήθελα αυτό το γράμμα να μπει στη σκέψη σου όπως το βλέμμα μου, όπως η αναπνοή μου, όπως ο ήχος της φωνής μου, για να πω σ’ αυτή τη χαριτωμένη ψυχή που αγαπώ: Μη ξεχνάς!
Victor.

****************************************

.Louis Boulanger - Portrait of Victor Hugo 1833Victor Hugo (1802-1885)
Τον πίνακα ζωγράφισε ο Louis Boulanger το 1833.

2 Ιανουαρίου 1833

«Την ημέρα που για πρώτη φορά το βλέμμα σου συνάντησε το δικό μου, μια αχτίνα μπήκε από την καρδιά σου, στη δική μου, όπως η αυγή σ’ ένα ερείπιο»…
Victor.

«Θυμάσαι αγαπημένη μου τη πρώτη μας νύχτα;
Τίποτα ούτε ο θάνατος δε θα σβήσει αυτή την ανάμνηση».

Victor.

********************************

.

Maison_de_Victor_Hugo_Juliette_Drouet_Champmartin_27122012

Juliette Drouet (1806-1885)
Το πορτραίτο ζωγράφισε ο Charles Emile de Champmartin το 1837

7 Μαρτίου 1833

«Σας αγαπώ όπως ένα ηφαίστειο σκεπασμένο με χιόνι, καίγεται εσωτερικά και είναι παγωμένο απ’ έξω»…
Juliette.

24 Ιανουαρίου 1836

«Αγαπημένε μου, ήμουν πολύ ευτυχισμένη χθες, ήρθες λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο και δεν ξέρεις τι σημαίνει μια ώρα ευτυχίας παραπάνω μαζί σου. Είναι ολόκληρος ένας αιώνας ανυπομονησίας και λύπης που σβήστηκαν, ξεχάστηκαν, με μια ώρα μαζί σου»…
Juliette.

.

Victor-HugoVictor Hugo
Από τον Leon Bonnat το 1879

.

Ο Βικτόρ Ουγκώ αλληλογράφησε με την Ιουλιέττα Ντρουό για 50 χρόνια, ήταν μια βαθιά ερωτική σχέση, της έστειλε γύρω στα 300 γράμματα, ενώ εκείνη 23.000!

.

Victor Hugo / Gemaelde von Chifflard
Το πίνακα ζωγράφισε ο Francois Chifflart το 1868

.

Στις 17 Φεβρουάριου του 1883 που γιόρτασαν 40 χρόνια σχέσης, της γράφει:

«Ο Φεβρουάριος για μένα πάντα υπήρξε ένας μήνας σημαδιακός. Στις 26 Φεβρουαρίου γεννήθηκα στη ζωή, στις 17 Φεβρουαρίου γεννήθηκα στην ευτυχία μες την αγκαλιά σου. Η πρώτη ημερομηνία είναι μόνο ζωή, η δεύτερη είναι έρωτας.
Το ν’ αγαπάς είναι πάνω από τη ζωή»

«(…) 40 χρόνια αγαπημένη μου. Αυτό το βράδυ, πέρασαν 40 χρόνια, τι όμορφος που είναι αυτός ο μακρύς έρωτας αγάπη μου, μεγάλε μου έρωτα. Δεν έχουμε πια 40 χρόνια μπροστά μας στη γη, αλλά εκτός από τη γη, έχουμε την αιωνιότητα»…
Victor.

************************************
.

charles-voillemot-portrait-of-juliette-drouet-117504Julliette Drouet
Από τον, Charles Voillemont

«Βίκτορα μου, είσαι η χαρά μου, σ’ αγαπώ.
Σε βρίσκω όμορφο, σ’ αγαπώ.
Θέλω να μπω ολόκληρη σ΄αυτή τη λέξη. Σ’ αγαπώ»…
Juliette.
.

9715-1

«(…) Αισθάνομαι πως ο έρωτας μου πρέπει να επιβιώσει και σε σένα και σε μένα.
Αισθάνομαι πολύ καλά πως πρέπει να σε αγαπήσω κάπου αλλού παρά σ’ αυτή τη ζωή. Δεν ξέρω πολύ καλά που, αλλά είμαι σίγουρη πως η αγάπη μου φτάνει για μια ολόκληρη ζωή και για τις δυο μας ψυχές».
Juliette.

.

34

.

35«Η μοίρα μου»

Victor-Hugo-Zayas-Mar-Azul.

Ο Βίκτορας Ουγκώ γεννήθηκε το 1802, υπήρξε μυθιστοριογράφος, ποιητής και δραματουργός, πέθανε το 1885.

Ερευνώντας τη Γαλλική βιβλιογραφία για κείμενα και φωτογραφίες του ζεύγους, πληροφορήθηκα κάτι που λίγοι ίσως γνωρίζουν, ο Βίκτορας Ουγκώ, ζωγράφιζε και οι παραπάνω πίνακες είναι δικοί του, ζωγράφιζε για την προσωπική του ευχαρίστηση.
Ήταν φιλέλληνας και αναφορικά με Ελληνικό ζήτημα υπήρξε από τους πλέον όψιμους Ευρωπαίους διανοούμενους που πήραν φιλελληνική στάση εκείνη την εποχή, επίσης έδειξε ενδιαφέρον για την αρπαγή των μαρμάρων του Παρθενώνα, κατηγορώντας τον Έλγιν για την πράξη του.

.
Η πολύ γνωστή Γαλλίδα τραγουδίστρια Barbara, «τραγουδάει»  τον Β. Ουγκώ και μας δείχνει και τους πίνακες του.
.

1694296_6_7143_victor-hugo-le-burg-a-l-a

.

Ίσως η άνοιξη που μπήκε πια σήμερα επισήμως, ίσως τα παραπάνω ερωτικά γράμματα που έπεσαν «τυχαία» στα χέρια μου, δημιούργησαν μια ερωτική διάθεση που μ’ έσπρωξε να κάνω αυτή την ανάρτηση.
Μπορεί μερικοί να την βρουν ξεπερασμένη, μπορεί και όχι…
Η ερωτική διάθεση, είναι μια αίσθηση που δεν απευθύνεται αναγκαστικά σε συγκεκριμένο πρόσωπο…
Μήπως είναι μια διάχυτη αίσθηση πάθους για ζωή;

Το ν’ αγαπάς είναι πάνω από την ζωή…

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

59 Responses to Το ν’ αγαπάς είναι πάνω απ’ τη ζωή…

  1. Ο/Η Χαρά λέει:

    Θα σου επιβεβαιώσω,καλή μου Στεφανία,οτι είναι μια διάχυτη αίσθηση πάθους για ζωή και θα σου ευχηθώ,ΚΑΛΟ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ,ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ,ΕΡΩΤΙΚΟ ΜΗΝΑ!!!!
    Οτι ζωγράφιζε ο Ουγκώ,τόχα κάπου διαβάσει, όμως δεν είχα δει έργα του. Χαίρομαι που σήμερα βλέπω κι αυτή του τη διάσταση.
    Φιλιά ανοιξιάτικα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τη Χαρά!
      Πριν ακόμα σου απαντήσω, ψάχνοντας στα Γαλλικά site για πίνακες του Βίκτορα Ουγκώ, έπεσα πάνω σ’ ένα πανέμορφο τραγούδι που μας δείχνει και τους πίνακες, δυστυχώς τα λόγια είναι στα Γαλλικά και μπορούν να το απολαύσουν μόνο όσοι τα μιλούν…
      Για δες το και από δω!

      ΑΦιλιά ανοιξιάτικα και να έχουμε ένα πανέμορφο μήνα! 🙂

  2. Ο/Η GiP λέει:

    Πόσο όμορφα λόγια !!
    Δεν είναι το πάθος ούτε πάνω ούτε κάτω από τη Ζωή.
    ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ !!

    Καλό σου μήνα !

  3. Ο/Η Poseginamana λέει:

    Τελικά ο καλλιτέχνης δημιουργεί με ότι βρει μπροστά του: μπορεί να είναι καμβάς, μπορεί να είναι ένα λευκό φύλλο χαρτί ή τέλος ένα πλαστικό πληκτρολόγιο μπροστά από μια οθόνη. Η δημιουργικότητα ψάχνει διέξοδο σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής… από το πώς θα μαγειρέψεις ως το πώς θα φυτέψεις ένα όμορφο λουλούδι. Ο δημιουργικός άνθρωπος καταφέρνει να τα κάνει αυτά με ένα ξεχωριστό τρόπο όντας αιώνια ερωτευμένος με κάθε τι όμορφο σ’ αυτόν τον κόσμο. Και φυσικά, ως ον που προβάλλει το συναίσθημα του στην ύλη και την αναδημιουργεί, δεν γίνεται να μην ερωτευτεί πηγαία και αληθινά. Γλυκές καληνύχτες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς όρισες γλυκιά μανούλα!
      Το σχόλιο σου έφερε μια πνοή άνοιξης… και δεν αφήνει περιθώρια σχολιασμού!
      Νομίζω πως είναι ελάχιστοι αυτοί που μπορούν να ερωτευτούν πηγαία και αληθινά ότι όμορφο τους περιβάλει, οι περισσότεροι φοβούνται…

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα όμορφο οικογενειακό Σ/Κ! 🙂

  4. Ο/Η me (maria) λέει:

    Να είσαι καλά για αυτή την όμορφη ανάρτηση….23.000 γράμματα!!!
    Καλό μήνα..φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Μαρία, η Juliette του έγραφε κάθε μέρα για πενήντα χρόνια. Τα γράμματα τις καταχωρημένα σε μήνες και χρονιές, δεν είναι όλα ερωτικά, απλά του έγραφε πως κοιμήθηκε και πως κυλούσε η μέρα της, μέχρι να τον συναντήσει… έψαξα πολύ να βρω τα καθαρά ερωτικά, σε όλα πάντως εκφράζει την αγάπη και την αφοσίωση της!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι έναν όμορφο μήνα! 🙂

  5. Ο/Η Margo λέει:

    Είναι η εποχή; Μπορεί σήμερα να αγαπά κάποιος με πάθος για τόσα μα τόσα χρόνια, το ίδιο πρόσωπο; Η λεγόμενη φθορά δεν τους άγγιξε ποτέ;
    Μοιάζει με παραμύθι ή μπορεί να είναι από τους πολύ λίγους που βρήκαν το αληθινό άλλο τους μισό…
    Σίγουρα επηρεάζει θετικά αυτή η ιδανική σχέση και που εκφράζεται τόσο όμορφα μέσα από την τέχνη.
    Πολύ όμορφη ανάρτηση μαγισσούλα μου
    Καλό μήνα!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Margo μου, πως υπάρχουν αρκετοί που βρήκαν το άλλο τους μισό, αλλά λίγοι είναι αυτοί που φρόντισαν να κρατήσουν τη φλόγα ζωντανή μέχρι το τέλος της ζωής τους… πρέπει να το θέλει πολύ η καρδιά σου! 😉
      Ομολογώ, πως μου πήρε μέρες η έρευνα-μετάφραση από τα Γαλλικά sites… και μέχρι την τελευταία στιγμή ακόμα κάτι ανακάλυπτα… χαίρομαι που σου άρεσε!
      Καλό μας δημιουργικό μήνα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ανοιξιάτικα! 🙂

  6. Ο/Η melita λέει:

    Τι όμορφο να αγαπά κανείς με τόσο πάθος .Να μπορεί να το εκφράζει με όποιον τρόπο μπορεί , είτε δίνοντας λουλούδια, είτε φωνάζοντας την αγάπη του ανεβασμένος σ’ ένα λόφο , είτε γράφοντας αυτές τις υπέροχες επιστολές. Να αγαπά ένα μόνο πρόσωπο και αυτό το πρόσωπο να γίνεται ο κόσμος του .
    Υπέροχη πραγματικά η ανάρτηση σου μαγισσούλα μου. Καλό μήνα σου εύχομαι.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και μένα Μελιτάκι, αυτό που με συνεπαίρνει στη ζωή είναι να μπορείς και να μη φοβάσαι να εκφράσεις το πάθος σου, είτε αυτό απευθύνεται σε συγκεκριμένο πρόσωπο, είτε είναι αυτό το δημιουργικό πάθος για ζωή!
      Και εσύ να έχεις ένα όμορφο μήνα. έτσι όπως τον επιθυμείς… με πάθος;

      ΑΦιλιά καρδιάς! :))))))))))))))))

  7. 23000 γράμματα;;;το διαίρεσα με το 365 και βρήκα 63 χρόνια…όμως είχαν 42 χρόνια σχέση αφού το 1883 γιόρτασαν τα 40 χρόνια σχέσης και μετά από 2 χρόνια πέθαναν. Εγραφε λοιπόν περίπου 1,5 γράμμα την ημέρα…μπράβο της!είχε πάθος με το γράψιμο 🙂
    Το να αγαπάς είναι ζωή…και χρειάζεται να έχουμε το πάθος του ερωτευμένου!
    Φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι να σου πω Νεράιδε μου… δεν ξέρω τι σου έβγαλαν οι υπολογισμοί σου, που κάτι μου θύμισαν 😉 (όταν ο ΑΦΓιάννης μας, προσπαθούσε ν’ ανακαλύψει πόσο χρονών ήταν οι γονείς μου ή η ίδια!) αλλά ξέρω πως ο Βίκτορας αγάπησε με πάθος την Ιουλιέτα του για 50 χρόνια… πρώτα πέθανε η μούσα του και μετά από δυο χρόνια ο ίδιος…
      Πάντως οι κακές γλώσσες, είπαν πως, «ναι αφού δεν υπήρχε τηλεόραση δεν είχαν τίποτα καλύτερο να κάνουν»… με τέτοια μυαλά άντε να φτάσεις τα 50… εμείς πάντως είμαστε στα 30 και αντέχουμε χαχα! 😉

      ΑΦιλιά!

      ΥΓ: Η τελευταία σου ανάρτηση… εκπληκτική!

  8. Ο/Η xromatisti λέει:

    Ξεπερασμένη; Με τίποτα! Απλά νοσταλγική μιας εποχής που δεν τη ζήσαμε στην πράξη αλλά μέσα από βιβλία, ιστορία, βιογραφίες και ταινίες και που κάνει τα συναισθήματα του σήμερα να μοιάζουν ανέκφραστα.
    Ωραίο που η Άνοιξη σε «πείραξε» εκεί και μας έδωσες αυτή την υπέροχη ανάρτηση!
    Καλό μήνα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λες χρωματιστή μου, όλο αυτό να είναι απλά μια ιστορία άλλης εποχής ή βιβλίων ή βιογραφικής ταινίας; Δεν είμαι σίγουρη, νομίζω πως υπάρχουν και θα υπάρξουν σίγουρα λίγα, αλλά θα υπάρξουν ζευγάρια που θα αγαπηθούν με πάθος όλη τους τη ζωή… και απ’ ότι διάβασα, η σχέση του Ουγκώ και της Ιουλιέτας, είχε και δύσκολες στιγμές, μια και ήταν παντρεμένος, είχε παιδιά και κάτι «περαστικές» ερωμένες!!! 😉
      Αλλά το ν’ αγαπάς είναι ζωή! 😉

      ΑΦιλιά και καλό Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  9. Ο/Η kovovoltes λέει:

    δεν ξέρεις τι σημαίνει μια ώρα ευτυχίας παραπάνω μαζί σου….Λέξεις. Απλές λέξεις που κουβαλούν όμως χείμαρρο μέσα τους…Εξαιρετική ιστορία. Να’σαι καλά που την αποτύπωσες εδώ…;)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εγώ ξέρω για αυτή την παραπάνω ώρα και δεν είμαι η μόνη, έτσι δεν είναι βολτίτσα μου; 😉
      Ναι… όπως λες απλές λέξεις που κουβαλούν ένα χείμαρρο, πάθους!
      Χαίρομαι που αυτή η ιστορία σε άγγιξε!

      Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και καλό μας μήνα! :)))))))))))))

  10. Ο/Η misoagnosti λέει:

    Είχε μιαν εμμονή η Ιουλιέττα … τολμώ να πω! 23.000 γράμματα! Μόλις 300 ο Βίκτωρ.
    Να δεις που θα αλληλογραφούσε και με άλλες…
    :))

    Καλό μήνα γλυκιά Μαγισσούλα, με χαμόγελα και ζωογόνο πάθος!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Και δεν πάει να αλληλογραφούσε και με άλλες, που δεν νομίζω, γιατί λίγο είναι 300 γράμματα;
      Είχε και άλλες δουλειές (ως γνωστόν!), άφησε ένα τεράστιο συγγραφικό έργο, ζωγράφιζε, είχε και γυναίκα και παιδιά (!)… πάντως στην επέτειο των 40 χρόνων σχέσης, της έγραψε ένα γεμάτο πάθος γράμμα! 😉
      «Αυτή», αφού χάρη σ’ «αυτόν» άφησε την ηθοποιία, το μόνο που έκανε, ήταν να του γράφει… (το τι έχω διαβάσει, δεν περιγράφεται!) 🙂

      ΑΦιλιά, καλό ζωογόνο μήνα να έχουμε και με πάθος, βεβαίως βεβαίως! 🙂

  11. Ο/Η Levina λέει:

    Δημιουργία , αθεράπευτος ρομαντισμός, όλα μακριά από την φθορά του χρόνου …
    Είχαν βρει την χρυσή τομή, τα μη όρια της σχέσης που και σαράντα χρόνια ακόμα θα μπορούσε να κρατήσει ! Εκείνος πιστεύω είχε βρει στο πρόσωπό της εκτός από την μούσα του και την ηρεμία που χρειαζόταν στην πολυτάραχη ζωή του , στιγματισμένη από ατελείωτους θανάτους και δράματα.
    Υπέροχη ανάρτηση μαγισσούλα μου ! Χάρηκα που είδα και τους πίνακές του, δεν τους γνώριζα!
    Να είσαι καλά γειτονάκι μου
    σε φιλώ πολύ
    και εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Εύη μου, σίγουρα η δημιουργία είναι πάντα μακριά από τη φθορά του χρόνου!
      Τώρα δεν ξέρω αν «αυτή» η σχέση ή οποιαδήποτε σχέση που αντέχει στον χρόνο, μπορεί να θεωρηθεί ρομαντική… μήπως απλά αληθινή;
      Οι πίνακες του, θεωρήθηκαν σκοτεινοί, προσωπικά βρίσκω ότι είναι λίγο τρομαχτικοί.. πάντως βγάζουν πάθος!

      ΑΦιλιά γειτόνισσα και καλό μας βραδάκι! 🙂

  12. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Δεν ήξερα ότι ο Ουγκώ ζωγράφιζε και πίνακες…Σε ευχαριστούμε για την τόσο λεπτομερή ανάρτηση!
    Η μοίρα του ένα παθιασμένο κύμα;…
    Η αγάπη είναι η ίδια η ζωή…Ό,τι δεν έχει αγάπη μέσα του, ότι δεν καμώνεται με αγάπη, ξεθωριάζει και σβήνει με το πέρασμα του χρόνου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! ούτε κι εγώ ήξερα ότι ζωγράφιζε, ούτε πως αλληλογραφούσε με την J. Drouet με τέτοιο πάθος για 50 χρόνια, βασικά ήταν Αγάπη και αυτό προσωπικά μου έκανε κλικ! 😉
      Η ζωή του πάντως έχει πολύ ενδιαφέρον, όπως εξάλλου και η ζωγραφική του…
      Το πάθος είναι το ζητούμενο και όχι το ερωτικό που σβήνει σίγουρα, αλλά το πάθος για ζωή, να ζεις την κάθε στιγμή έντονα και αυτό δεν μπορείς να το κάνεις αν δεν έχεις αγάπη στη καρδιά σου…
      Και μένα κάτι μου έκανε ο πίνακας με το κύμα και η λεζάντα: «Η μοίρα μου»…

      ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  13. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Ax μαγισσούλα
    το πιο ανατριχιαστικό πράγμα που άκουσα απ’το εφηβάκι μου είναι το :
    «σήμερα ντρέπεσαι να πείς οτι είσαι ερωτευμένος»……….

    Καλό και…ρομαντικό και ανοιξιάτικο μήνα και πολλά ανθισμένα φιλιά.
    (και μεγάλο ευχαριστώ για τον κόπο σου !!!!!! )

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ! πες στο εφηβάκι σου: Πως μια μάγισσα (το μαγισσούλα δεν ακούγεται σοβαρό!) ότι στην εφηβεία μπορεί να ντρέπεσαι να το ομολογήσεις… αλλά όταν σε «κτυπήσει» πραγματικά, θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις και πως είναι σαν τον βήχα… δεν κρύβεται!
    Τι ακούς και εσύ ρομαντικό μου Ξωτικούλι… απαπα! 😉

    ΑΦιλάκια πολύ ανοιξιάτικα και πολύ ερωτικά! 🙂

  15. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Καλή μου μαμ-μάγισσα θέλω από εχτές να σχολιάσω την ανάρτησή σου, αλλά δεν ήξερα τι λόγια να γράψω. Η αγάπη είναι πράξη και συναίσθημα που γίνεται με πλήρη και σε πλήρη συνείδηση γι’ αυτό και όταν πλημμυρίζει τον άνθρωπο και τον βάζει στη σειρά δεύτερο, πίσω από το υποκείμενο της αγάπης του, αναδεικνύει το μεγαλείο της ψυχής του. Μαζί με το συναίσθημα εκείνο που νιώθει η μάνα για το παιδί, νομίζω πως είναι τα μοναδικά πράγματα τα οποία καταφέρνουν να κάνουν τον άνθρωπο που τα βιώνει να βάζει σε δεύτερη μοίρα τον εαυτό του! Γι’ αυτό και είναι τόσο σημαντική, γι’ αυτό και είναι τόσο μεγάλη η αγάπη!

    Κάτι παράξενο συμβαίνει όμως, μερικές φορές νομίζω πως είσαι στο μυαλό μου! Ναι, δεν το λέω γι’ αστείο… Μόλις προχτές είχα μια παρόμοια συζήτηση με τη σύζυγό μου γι’ αυτό το θέμα και να που έπεσα πάνω στην ανάρτησή σου! Την τη διάβασα χτες και συμφωνήσαμε και οι δύο πως πράγματι, η αγάπη είναι πάνω από τη ζωή! (Κάποια στιγμή πρέπει να βρεθούμε κι από κοντά!)

    Την καλησπέρα μου και πολλά ΑΦιλιά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλά «παράξενα» θα αρχίσουν να βιώνουν Κώστα μου, αυτοί που έχουν ανοίξει την καρδιά τους… φτάνει να έχουμε «επίγνωση»…
      Όσο για την Αγάπη, βλέπεις η Ελληνική γλώσσα, είναι η μόνη που έχει δυο διαφορετικές λέξεις… Έρωτας και Αγάπη…
      Μάλλον Έρωτας είναι η Αγάπη που έχασε το δρόμο της και έγινε εγωκεντρικό συν- αίσθημα. 😉
      Νομίζω πως θα συμφωνήσουμε πως η λέξη αγάπη- αγαπώ, έχει φθαρεί, άσε που εμείς την χρησιμοποιούμε αντί του «μου αρέσει» … έτσι λέμε, αγαπώ τα πουλιά, αγαπώ τα μήλα, ή δεν αγαπώ τα ραπανάκια….
      Πάντως πολύ βαθιά μέσα μας, «αισθανόμαστε» πως η αγάπη είναι πάνω από τη ζωή και σίγουρα όπως λες, όταν αγαπάς βάζεις τον εαυτό σου σε δεύτερη μοίρα!
      Όταν μιλάμε όμως για έρωτα, ξέρουμε όλοι πολύ καλά τι εννοούμε! 😉

      ΑΦιλιά και καλό μας βράδυ! 🙂

  16. Ο/Η astria λέει:

    Είναι κάποιες στιγμές αγάπης που της χαρίζουν την αιωνιότητα, πόσο μάλλον αν αυτές οι στιγμές έχουν διάρκεια δεκαετιών. Άλλως, αυτό είναι «μεγάλη αβάπη» που έλεγε ένας μικρός γνωστός μου μπόμπιρας:)
    Δεν ήξερα ότι ο Ουγκώ ζωγράφιζε, όμως και οι πίνακες αυτοί σαν να έχουν μία μυθιστορηματική υφή.
    Πολύ όμορφη ανάρτηση! Έκανες έξαιρετική και μαγική:) δουλειά μαγισσούλα!!
    Αφιλιά πολλά πολλά και καλό μήνα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είπα Αστεράκι μου, να δοκιμάσω να κάνω μια ανάρτηση- έρευνα, αλλά με θέμα τον Έρωτα…. (ως αιώνια ερωτευμένη!) και εκεί οδηγήθηκα από διαίσθηση… και καθώς προχωρούσε η έρευνα, όλο και ανακάλυπτα… και μυστικά που κάποτε αυτοί που τα έγραφαν είμαι σίγουρη πως ποτέ δεν θα φανταζόντουσαν ότι ένα blog το 2013, θα τα έβγαζε στον αέρα και στα Ελληνικά…
      Χαίρομαι πολύ πολύ που σου άρεσε η δουλεία μου!

      ΑΦιλιά και να έχουμε ένα υπέροχο… ερωτικό μήνα! 🙂

  17. Το εξαιρετικά ενδιαφέρον στην ανάρτησή σου είναι ότι βάζει σε συζήτηση, τα ύψιστα συναισθήματα, που καθορίζουν τη ζωή του ανθρώπου. Αποτελεί όμως λυπηρό γεγονός η μη διάκρισή τους. Θυμήθηκα Στεφανία, μία τηλεοπτική διαφήμιση της δεκαετίας του ’80-εποχή του AIDS πανικού-, όπου η Πέμυ Ζούνη κρατώντας ένα προφυλακτικό έλεγε: »Γιατί κι εγώ αγαπώ τον έρωτα όπως κι εσείς, βάλτε λίγο μυαλό στην τσέπη σας». Είναι ολοφάνερο ότι σεξ, Έρωτας και Αγάπη ταυτίζονταν και μάλιστα το σεξ να επικρατεί. Δείτε παρακαλώ την άποψή μου μήπως τη βρείτε ενδιαφέρουσα: Βιώνουμε το συναίσθημα του πάθους-πόθου, όταν ωθούμαστε σε συμπεριφορά απο-λαβής (απόλαυσης), της χαράς από την ηδονή που προέρχεται έξω από εμάς. Σκεφτείτε όλων των ειδών τις εξαρτήσεις-πάθη. Βιώνουμε Έρωτα, όταν ωθούμαστε να κατακτήσουμε ενάρετη συμπεριφορά, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η δημιουργικότητα σαν γέφυρα προς την Αγάπη. Η Αγάπη, αντιθέτως με τα δύο προηγούμενα συναισθήματα που έχουν να κάνουν με το παίρνω, είναι πράξη του δίνω ανυστερόβουλα και το μόνο που παίρνω, είναι χαρά από την πράξη αυτή. Προϋπόθεση για να μπορέσουμε να αγαπήσουμε, είναι να διαλύσουμε το εγώ μας στο εμείς. Συγχωρήστε με που θεωρώ ανόητη την έκφραση «Σαγαπώ», που πάντα έχει τη σημασία του σε θέλω, σε ποθώ, μου αρέσεις. Γιατί όπως είπα και πιο πάνω, η Αγάπη είναι πράξη και δεν έχει ανάγκη τη λέξη. Όταν φιλάμε κάποιον δεν του λέμε σε φιλώ. Το λέμε όταν είμαστε μακρυά και δεν μπορούμε να κάνουμε την πράξη του φιλιού. Στη σχέση Ουγκώ-Ιουλιέτας δεν βρήκα συμπεριφορά Αγάπης, αλλά πάθους και Έρωτα-μέχρι τον τρίτο αναβαθμό κατά Πλάτωνα (την ψυχή) και βεβαίως εκφραζόμενες με ωραίο ποιητικό τρόπο. Συγγνώμη για την πολυλογία μου αλλά για εκείνους που θα ήθελαν περισσότερα (http://gnothisafton.wordpress.com/%CF%83%CF%87%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CF%83%CF%87%CE%AD%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C/%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF%CE%B3%CE%BB%CF%89%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B8%CE%B5/)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν βρήκες Στρατή την ανάρτηση μου ενδιαφέρουσα, εγώ τι να πω για το σχόλιο σου; 😉

      Δεν νομίζω πως οι εδώ ήρωες δεν αγαπήθηκαν με τη βαθιά έννοια της Αγάπης… στην αρχή (όπως όλοι μας!) ο έρωτας υπερίσχυσε και με τα χρόνια μετατράπηκε σε Αγάπη. Η απόδειξη είναι ότι μετά από 50 χρόνια αλληλογραφίας, υπήρχε ακόμα αυτή η φλόγα… Βασικά η φλόγα τους, είναι που μ’ έσπρωξε να κάνω αυτή την ανάρτηση, απόλυτα συνυφασμένη με τη άνοιξη…

      Μου άρεσε εξαιρετικά η τοποθέτηση σου πάνω στις λέξεις: «Σε αγαπώ» και «σε φιλώ»!!!
      Και οι εδώ φίλοι μας είμαι σίγουρη πως θα βρουν πολύ ενδιαφέρον και το link σου.

      Και για να ελαφρύνω λίγο την ατμόσφαιρα, δες τι λέει ο Εμμανουήλ Ροίδης για τον Πλατωνικό έρωτα, που «ακμάζει» στις μέρες μας στο διαδίκτυο:
      «Μαλακόν παξιμάδιον δια τους μη έχοντας οδόντας»! 😉

      Καλό μας βράδυ και καλή βδομάδα! 🙂

      • Πόσο λυπάμαι Στεφανία, που ούτε με το παράδειγμα της διαφήμισης που ανέφερα δεν κατάφερα να ξεμπλέξω το μπέρδεμα αιώνων για τον τόσο παρεξηγημένο Πλατωνικό Έρωτα. Και φυσικά κάθε άλλο παρά ακμάζει στο διαδίκτυο. Ακμάζει η αυτοϊκανοποιητική σεξουαλικότητα. Αυτοί που δεν διάβασαν το ίδιο το «Περί Έρωτος» έργο του Πλάτωνα περισσότερο γνωστό ως Συμπόσιο ή κι αν το διάβασαν δεν το κατάλαβαν, είναι αυτοί που έχουν την ίδια άποψη με τον Ροίδη. Επειδή πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό που μας προσδιορίζει ως ανθρώπους, είναι ο Έρωτας και η Αγάπη, δηλαδή η ουσία του »Γνώθι Σαυτόν», έχω βάλει στόχο ζωής να αγωνιστώ για τη διάκρισή τους. Αγώνας βέβαια όπως φαίνεται εδώ, Δονκιχωτικός. Καλό μας βράδυ.

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Στην ουσία Στρατή, συμφωνούμε πως ο Έρωτας όπως τον περιέγραψε ο Πλάτωνας δεν θυμίζει σε τίποτα τον έρωτα της εποχής μας και πιο πολύ τον υποτιθέμενο πλατωνικό έρωτα του διαδικτύου…
          Αυτό που λείπει, κατά την γνώμη μου είναι το αίσθημα που πηγάζει κατ’ ευθεία από τη καρδιά και όχι το συν-αίσθημα…
          Τώρα πια, πάνω από το 50% των σχέσεων και των γάμων ξεκινούν από το διαδίκτυο, στη χώρα μας, είμαστε ακόμα πίσω… αλλά γρήγορα αναπληρώνουμε το «χαμένο» έδαφος! 😉
          Βλέπεις το διαδίκτυο με τη πληροφόρηση έχει αλλάξει πολύ την ηθική των πραγμάτων…και από την άλλη είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο!
          Θα είχαμε ποτέ αυτόν τον όμορφο διάλογο χωρίς το διαδίκτυο;
          Ειλικρινά Στρατή εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, να γίνεις κατα-νοητός…
          Καλό μας απόγευμα. 🙂

          • Στεφανία μου, είμαι αναγκασμένος να ανταπαντήσω και για τους αναγνώστες μας μέσω της επιστήμης μου, αφού πρώτα επισημάνω ότι είναι λάθος να αφορίζουμε την επιστήμη γιατί δεν μας κάλυψε όλες τις ανάγκες μας. Όντως δεν μπόρεσε. Ακόμη και την σπουδαιότερη αν δούμε, δεν χάρισε την αθανασία αλλά αύξησε το προσδόκιμο ζωής, το οποίο θα ήταν ακόμη μεγαλύτερο αν ο άνθρωπος τηρούσε τις οδηγίες της. Λέει ο λαός: «Το λένε τα χείλη σου και όχι η καρδιά σου» και εννοεί, με τη λογική και όχι με το συναίσθημα. Γνωρίζει όμως πλέον ότι όλα βρίσκονται στο μυαλό. Τα χείλη και η καρδιά δεν έχουν ούτε αισθήματα, ούτε συναισθήματα. Μάλιστα πιο ταπεινά όργανα όπως το γαστρεντερικό ή το ουροποιητικό, είναι πιο ευαίσθητα συναισθηματικά. Αίσθημα είναι η αντίληψη κάθε απλού ερεθίσματος ενός αισθητητρίου οργάνου (όραση, ακοή κλπ.). Ως προς αυτά τα ζώα είναι ανώτερα από τον άνθρωπο. Τα συναισθήματα προέρχονται από την επεξεργασία όλων των πληροφοριών των αισθήσεών μας, από τον εγκέφαλο και την ψυχή. Άρα στα συναισθήματα βρίσκεται η ουσία. Οι γάμοι με μέσο το διαδίκτυο ή έξω από αυτό, ελάχιστη σχέση έχουν με τον έρωτα, στην πρώτη βαθμίδα του Πλάτωνα-ως προς τη μορφή-και η οποία είναι υπό συζήτηση αν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται στην ερωτική διεργασία. Τέλος, πράγματι το διαδίκτυο είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο αλλά όπως με όλα τα εργαλεία, το αποτέλεσμα εξαρτάται από τον χρήστη. Το μαχαίρι στο χέρι του χειρουργού σώζει αλλά στου εγκληματία σκοτώνει. Ωραίοι διάλογοι υπήρχαν και υπάρχουν και εκτός διαδικτύου. Αμφιβάλλεις ότι υπάρχουν και καταστρεπτικοί; Σαφέστατα λόγω της ευκολίας, οι πιθανότητες και για τα δύο είδη είναι εξαιρετικά αυξημένες. Θα ξέρεις ότι οι εξαρτήσεις από το διαδίκτυο, είναι περισσότερες και πιο δυσίατες από αυτές των ναρκωτικών. Γι’ αυτό και θα αφιερώσω σχετικό κεφάλαιο στην ιστοσελίδα μου. Καλό βράδυ.

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Χαίρομαι που θα αφιερώσεις σχετικό κεφάλαιο στην ιστοσελίδα σου Στρατή και είμαι σίγουρη πως πολλοί θα ενδιαφερθούν να το διαβάσουν.
              Ευχαριστώ για το περιεκτικότατο σχόλιο σου.

              Καλό μας βραδάκι! 🙂

  18. Ο/Η lefti λέει:

    Υπέροχη ανάρτηση, υπέροχη…
    Το ν’αγαπάς είναι πάνω απ’ την ζωή….:)))
    Δεν ήξερα πως ζωγράφιζε! Με έβαλες να ψάχνω τώρα και σε ευχαριστώ…
    Ξεπερασμένη;;;Mε τίποτα…
    Δεν θα πω τίποτα άλλο παρά θα κλείσω λέγοντας πως…Η Αγάπη ποτέ δεν ζητά, μόνο δίνει…
    Σου στέλνω την καλημέρα μου και πολλά φιλιά.
    Καλό μήνα Μαγισσούλα μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για να είμαι ειλικρινής, κι εγώ την ευχαριστήθηκα! 😉
      Με «διασκέδασε» και ομολογώ και λίγο σατανικά που χωρίς να λέω ποιος λέει, τι, άρχισα την ανάρτηση, με το: «Σας αγαπώ, φτωχέ μου άγγελε»…
      Έπρεπε να δεις τα «μούτρα» του άνδρα μου όταν διάβαζε, «Ποιος είναι αυτός ο Victor»; Επίτηδες έβαλα αργότερα το πορτραίτο του Victor Hugo… και ξελάφρωσε!!! 🙂
      Βλέπεις έχουμε κλείσει 29 χρόνια γάμου… χαχα!

      Ναι η Αγάπη ποτέ δεν ζητά δίνει και είτε είσαι μέσα σ’ αυτή, είτε δεν είσαι!

      ΑΦιλιά και όλα καλά! :))))))))))))))))

  19. Ο/Η Χριστόφορος λέει:

    Εγώ ομολογώ ότι νιώθω τόσο μικρός, τόσο ρηχός, τόσο ελαφρύς μπροστά στο βάρος τέτοιων συναισθημάτων που ειλικρινά το μόνο που θα είχα να πω εδώ είναι να σε ευχαριστήσω θερμά που μας χάρισες τούτη την ανάρτηση και μάθαμε αλλά και νιώσαμε τόσα πολλά για την Αγάπη που δεν έχει μέγεθος ούτε εδώ ούτε πιο πέρα από την ζωή.

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα Χριστόφορε μου, αυτά τα συναισθήματα ανήκουν σε όλους μας… το ξέρεις τόσο καλά!
    Και τι ομορφότερο από το να είσαι ερωτευμένος με τη ζωή!
    Έχει ηλικία η Αγάπη;

    ΑΦιλιά και καλή μας ερωτική άνοιξη! 🙂

  21. Θα συνφωνήσω μαζί σου Μαγισσουλα μου…. και βέβαια δεν εχει ηλικία η αγαπη….και αν δεν μπορούμε να την εκφρασουμε με τα λογια του Ουγκώ….ισως να μπορουμε να την εκφρασουμε με πράξεις………που μιλανε περισσότερο απο τα λόγια.. για αλλους οπως εσύ…29 χρονια…και για αλλους 50.. αν δεν ειναι αυτο αγαπη τί είναι;; ακομα και περα απο τη ζωή…. σε ευχαριστουμε πολύ για την αναρτηση … μαθαμε πολλα για την αγαπη.. που ποτε δεν σταματά να υπάρχει… οσο υπαρχουν άνθρωποι…… φιλώ σε Ανοιξιάτικα…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Ρούλα μου, πράξεις… έχουμε χορτάσει λόγια και αναλύσεις και κόντρα αναλύσεις! 😉
      Οι γονείς μου πριν κάτι μήνες έκλεισαν 65 χρόνια γάμου!

      Οι άνθρωποι μπορεί να αμφισβητήσουν όσα λέγονται, αλλά θα πιστέψουν όσα γίνονται, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλιά πολλά πολλά, σμαραγδένια μου καρδιά! (Α=Αληθινά) 🙂

  22. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Έχω διαβάσει Βίκτωρ Ουγκώ και συγκεκριμένα την Παναγία των Παρισίων. Δεν έχω βρει σε άλλη βιβλίο τόσο καλή περιγραφή της ασχήμιας. Μπορεί να ακουστεί οξύμωρο αλλά ο τρόπος που περιέγραφε τον Κουασιμόδο ήταν τόσο όμορφος που παρά την υπεραναλυτική περιγραφή σου, απολάμβανες να τον διαβάζεις. Εντωμεταξύ, δεν ήξερα ότι ζωγράφιζε, πρώτη φορά είδα πίνακες του.

    *Είναι απλά ζωή:–)

    Καλημέρα μάγισσα χΧχ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μεγάλη τέχνη Αντριάνα μου, να μπορείς να περιγράφεις κάτι που εμείς ορίζουμε ως άσχημο και αυτό να μη σου προκαλεί αποστροφή, βλέπεις ο Κουασιμόδος ήταν άσχημος απ’ έξω και αυτό μας λέει πως η ομορφιά πρώτα βρίσκεται μέσα μας,…
      Εξάλλου είναι κάτι που εσύ ανα-γνωρίζεις πολύ καλά, έτσι δεν είναι; 😉
      Κατά τη γνώμη μου, η ασχήμια είναι δημιούργημα του ανθρώπου, η φύση είναι πανέμορφη σε όλες της τις εκδηλώσεις!

      ΑΦιλιά χαμογελαστά! :)))))))))))))))))

  23. Ο/Η side21 λέει:

    Δεν είναι ούτε πάνω … ούτε κάτω απ’ τη ζωή …
    Το «Να Αγαπάς» ΕΙΝΑΙ «Η ίδια η ζωή» !!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ …

  24. Ο/Η Mika λέει:

    Είναι πάνω απο τη ζωή, γιατί τι είναι η ζωη χωρίς αγάπη? Ετσι το βλέπω εγώ και συμφωνώ με την όμορφη Juliette. Απίθανος ερωτας, μαγικός, με συνεπήρε η γραφή τους. Τι όμορφα που ήταν τότε που εκφράζονταν με γράμματα, το βρίσκω πολύ γοητευτικό να προσπαθήσεις να βάλεις τα συναισθήματα σου σε λέξεις.
    Σε φιλώ μαγισσούλα!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και τότε Μίκα μου και τώρα…
    Φτάνει ν’ ανοίξεις την καρδιά σου και χωρίς αναστολές να εκφράζεις αυτό που αισθάνεσαι, εκεί βρίσκεται η Αγάπη!

    ΑΦιλιά και καλό μας απόγευμα… Ξωτικούλι! 🙂

  26. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    τι ομορφο ρε αιναφετς
    μου φτιαξες το πρωινό
    καλημέρα

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν αγαπάς με τη καρδιά σου, όλα τα πρωινά είναι όμορφα, έτσι δεν είναι;

    ΑΦιλιά και να έχεις μια πανέμορφη μέρα! 🙂

  28. Δεν είμαι σίγουρος αν η τέχνη της αγάπη διδάσκεται ή είναι έμφυτο ταλέντο. Γι’ αυτό που είμαι βέβαιος είναι πως η αγάπη αποτελεί τη λύση όλων των προβλημάτων μας.

    Εξαιρετική ανάρτηση.

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω Αντώνη πως κανένα πανεπιστήμιο ή σχολείο, δεν μπορεί να σου μάθει ν’ αγαπάς, για τον απλούστατο λόγο: Η Αγάπη, είναι άνοιγμα καρδιάς και δεν είναι εγκεφαλική λειτουργία! 😉

    Χαίρομαι που σου άρεσε, το «ν΄αγαπάς είναι πάνω απ’ τη ζωή»…

    Καλό μας βράδυ! 🙂

  30. Ο/Η xristin λέει:

    50 χρόνια βαθιάς ερωτικής σχέσης.
    Τι ρομαντικό και συνάμα βαθιά ερωτικό, με έναν έρωτα που οι σημερινοί άνθρωποι δεν διανοούνται καν ότι μπορεί να υπάρξει.
    Σίγουρα στην γέννηση της ερωτικής επιστολής σημαίνοντα ρόλο παίζει η απουσία του αντικειμένου του πόθου και του έρωτα.
    Είναι η κινητήρια δύναμη για να μπορέσουν να γραφτούν λέξεις και φράσεις που θα καταγράψουν τα συναισθήματα που δημιουργεί η απόσταση . όπως η θύμηση όμορφων στιγμών, ο πόνος, η αμφιβολία κλπ.
    Αυτή την παλιά και ξεχασμένη συνήθεια της αλληλογραφίας ευτυχώς την έχω προλάβει και εγώ.
    Τις επιστολές τις ρούφηξα,και ήταν σαν να κοίταζα από την κλειδαρότρυπα την πορεία αυτής της σχέσεις που άντεξε στον χρόνο.
    Εύγε Άιναφετς και πάλι εύγε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα να δεις Χριστίνα, η περίπτωση Hugo και Juliette είναι όντος ειδική.
      Φυσικά τότε αφού δεν υπήρχαν τηλέφωνα (με αναγνώριση κλίσης!), κινητά, mail, γράφανε γράμματα και σίγουρα οι αποστάσεις δεν τους διευκόλυναν.
      Τώρα το ειδικό στο ζεύγος των H. και J είναι που βλεπόντουσαν σχεδόν κάθε μέρα… η Juliette του έγραφε καθημερινά, του έστειλε 23000 γράμματα, έγραφε ότι θα του έλεγε αν είχε κινητό (ή με μηνύματα κινητού!), πχ. του έγραφε τι όνειρο είδε ή τι έφαγε, αν πονούσε το στομάχι της, κλπ! Όλα δεν ήταν ερωτικά! 😉
      Το θέμα εδώ, είναι ότι για 50 χρόνια αγαπήθηκαν, αυτό μου έκανε προσωπικά κλικ!
      Καταλαβαίνω πολύ καλά την τοποθέτηση σου (και περί κλειδαρότρυπας) και συμφωνώ απόλυτα! 😉

      ΑΦιλιά και ευχαριστώ για τα εύγε! 🙂

  31. Ο/Η V λέει:

    “Όταν διαβάσεις αυτό το χαρτί, άγγελε μου, δεν θα βρίσκομαι κοντά σου:
    Να με σκέφτεσαι! Θέλω αυτό το χαρτί να στο πει. Θέλω σ’ αυτές τις λέξεις που σου γράφω, να βρεις ότι υπάρχει στα μάτια μου, ότι υπάρχει στα χείλη μου, ότι υπάρχει στη καρδιά μου, ότι υπάρχει στη σκέψη μου, όταν σου λέω: Σ’ αγαπώ!
    Θα ήθελα αυτό το γράμμα να μπει στη σκέψη σου όπως το βλέμμα μου, όπως η αναπνοή μου, όπως ο ήχος της φωνής μου, για να πω σ’ αυτή τη χαριτωμένη ψυχή που αγαπώ: Μη ξεχνάς!
    Victor.

    Λατρεμένο!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! Βασίλη μου… το ήξερα (και ως μαγισσούλα) πόσο ευαίσθητος είσαι…
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως αυτό το γράμμα, εκφράζει υπέροχα, συναισθήματα βαθιάς αγάπης, που δεν αλιώθηκαν για 50 χρόνια!

      ΑΦιλιά και να έχεις μια όμορφη μέρα! 🙂

  32. Ο/Η agrimio λέει:

    Δεν την ήξερα αυτή την ιστορία, και κυρίως ότι Ουγκώ είχε ταλέντο και στην ζωγραφική! 🙂
    Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Χαιρετισμούς από την μακρινή Μελβούρνη 🙂

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την agrimio,
    Χαίρομαι που οι πληροφορίες μου έφτασαν μέχρι εσένα (η μαγεία του διαδικτύου!) και για μένα ήταν έκπληξη όταν ανακάλυψα πως ο Ουγκώ ζωγράφιζε! 😉
    Αν θέλεις στείλε μου το link του blog σου, για να ταξιδέψω μέχρι εσένα και ν΄ανταποδώσω την επίσκεψη!

    ΑΦιλιά από την μακρινή σου Ελλάδα! 🙂

    • Ο/Η agrimio λέει:

      Για κάποιο περίεργο λόγο, κάνοντας κλικ πάνω στο όνομά μου σε έβγαζε στο παλαιό μου ιστολόγιο. Τώρα είναι εν τάξει. Θα σε βγάλει στο κουτουκάκι μου στην wordpress.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.