Φάτε μάτια…

downloadn
.

Στο ίδιο κλίμα με την προηγούμενη ανάρτηση, ήρθε η ώρα να «φάνε» τώρα και τα μάτια μας!!!

.

b

.

‘Οχι δεν θα φάμε ψάρια, θα «φάμε» κομψοτεχνήματα που δημιούργησαν καλλιτέχνες χρησιμοποιώντας τρόφιμα!
.

downloadl

.

Μπορεί να μην είναι «άψογου» γούστου, αλλά σίγουρα είναι εντυπωσιακά!

.

x

,

Το καρπούζι σίγουρη πηγή έμπνευσης!

.

download

.

Ακολουθεί η σειρά ζωάκια!

.

e

.

a

..

Και θα κλείσω μ’ ένα κείμενο, αφιερωμένο σε όσους δεν χορταίνουν με λόγια ούτε με εικόνες…

 

l

.

«Μην εξαρτάστε από κανένα. Εγώ ή κάποιος άλλος μπορεί να σας πούμε ότι υπάρχει μια κατάσταση πέρα από το χρόνο, αλλά τι αξία έχει αυτό για σας;
Όταν πεινάς θέλεις να φας και δεν χορταίνεις με τα λόγια. Είναι όπως όταν κάθεσαι έξω από ένα εστιατόριο και διαβάζεις το μενού: πρέπει να μπεις μέσα και να φας· με το να κάθεσαι έξω και να διαβάζεις το μενού δεν πρόκειται να χορτάσεις την πείνα σου.

Αυτό, λοιπόν, που είναι σημαντικό για σας είναι ν’ ανακαλύψετε από μόνοι σας. Μπορείτε να δείτε γύρω σας ότι όλα παρακμάζουν, καταστρέφονται.
Αυτόν τον δήθεν πολιτισμό δεν τον κρατάει πια η συλλογική θέληση και θα σκορπίσει σε κομμάτια. Η ζωή σε προκαλεί από τη μια στιγμή στην άλλη, κι αν ανταποκρίνεσαι στις προκλήσεις σύμφωνα με κάποια εδραιωμένη συνήθεια, που σημαίνει ότι ανταποκρίνεσαι σκύβοντας το κεφάλι, τότε αυτή η ανταπόκριση δεν έχει καμιά αξία.
Αν υπάρχει ή όχι μια κατάσταση πέρα από το χρόνο, μια κατάσταση στην οποία δεν υπάρχει η τάση για «όλο και πιο πολύ» ή για «έστω και πιο λίγο», μπορείς να το ανακαλύψεις μόνο όταν πεις:
«Δεν αποδέχομαι τίποτα, θα ψάξω, θα το ερευνήσω» — που σημαίνει ότι δεν φοβάσαι να σταθείς στα πόδια σου μόνος σου.

ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

46 Responses to Φάτε μάτια…

  1. Ο/Η fantra13 λέει:

    Όμορφες εικόνες κι όπως πάντα τα λόγια του Κρισναμούρτι μια όαση λογικής στον παράλογο μας κόσμο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γι αυτό και εμείς Φανή μου, απολαμβάνουμε τις όμορφες εικόνες, αλλά δεν αποδεχόμαστε τίποτα και ερευνώντας και ψάχνοντας βασικά μέσα μας, θα σταθούμε μόνοι στα πόδια μας! 😛
      Καλό μήνα να έχεις, όπου και να βρίσκεσαι! 😉

      ΑΦιλιά πολύ καλοκαιρινά σου στέλνω! 🙂

  2. Ο/Η geopela λέει:

    Πράγματι μπορούμε να θαυμάσουμε τις ωραίες εικόνες σου αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να τις απολαύσουμε γευστικά. Ετχόμαστε ένα δροσερό Σαββατοκύριακο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Πελαγία και Γιώργο μου, πως αν μας τα δίνανε να τα φάμε, δύσκολα θα χαλούσαμε αυτά τα κομψοτεχνήματα… γιατί είναι: «Φάτε μάτια ψάρια»! χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχετε μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  3. Ο/Η syros2js λέει:

    Αχ, όσες φορές και να δω τέτοιου είδους αριστουργήματα, ένα πελώριο χαμόγελο ζωγραφίζεται στο πρόσωπό μου!
    Η φράση: «Είναι όπως όταν κάθεσαι έξω από ένα εστιατόριο και διαβάζεις το μενού: πρέπει να μπεις μέσα και να φας· με το να κάθεσαι έξω και να διαβάζεις το μενού δεν πρόκειται να χορτάσεις την πείνα σου.» είναι ίσως το πιο απλό παράδειγμα που θα μπορούσε να μας κάνει να θέλουμε (να προσπαθήσουμε) να σταθούμε στα πόδια μας! Χωρίς φόβο, να το παλέψουμε να σταθούμε!!
    😉
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Μαγισσούλα! Καλό μήνα να έχουμε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γιατί Γιάννα μου, διαβάζοντας και τη δική σου ανάρτηση βρήκα κάτι κοινό; 😉
      Μάλλον είναι οι «έξυπνες» δημιουργίες! 😎

      Μας έχουν κουράσει τα λόγια και οι περισσότεροι θέλουμε δράση γιατί μόνο έτσι θα σταθούμε στα πόδια μας, χωρίς φόβο πάντα! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά σας στέλνω και να έχετε ένα μήνα γεμάτο επιτυχίες (προσωπικές και επαγγελματικές)! 🙂

  4. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    «Έμαθα να θέλω ότι εγώ μόνη μου μπορώ να αποκτήσω.»
    Τι τάχα να έλεγε πάνω σ’ αυτό ο Κ.???
    Παρούσα!!!

    • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

      Και κάτι για τα …gourmet πιάτα σου. Επιλέγω το δεύτερο. Όχι για να το ΄φαω. Για να μάθω να το φτιάχνω. Καμιά σελίδα που να παραπέμπει στη δημιουργία του????

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Το πιο δύσκολο «πιάτο» διάλεξες και εσύ Ζωή μου, νομίζω όμως πως αν πραγματικά δοκίμαζες να το φτιάξεις, κάτι μου λέει πως θα τα κατάφερνες τέλεια!!! 😛
        Όταν τα παιδιά μου, δεν θέλανε κάποιο φαγητό, έβρισκα τρόπους να το μεταμορφώνω σε παιχνίδι ή ζωάκι για να το φάνε και συνήθως τα κατάφερνα! 😎

        Καλή σου επιτυχία! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να είσαι πάνω απ΄όλα παρούσα στη ζωή, θ’ απαντούσε ο κάθε ορθά σκεπτόμενος άνθρωπος!!! 😉
      Τώρα αν νομίζει κανείς πως είναι ανίκανος ν’ αποκτήσει τ’ οτιδήποτε…πού είναι η δράση του; 😉
      «Δεν αποδέχομαι τίποτα, θα ψάξω, θα το ερευνήσω».
      Δεν αποδέχομαι τίποτα απ’ ότι λέει ο Κρισναμούρτι, αν δεν το ερευνήσω και δεν το κάνω πράξη! 😛
      «Είμαστε οι δάσκαλοι και οι μαθητές του εαυτού μας»… τόσο απλό! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς Ζωή μου και χαίρομαι να σ’ αισθάνομαι «παρούσα»! 🙂

  5. Ο/Η Memaria λέει:

    Από τη μια σου ανοίγουν την όρεξη, από την άλλη λυπάσαι και να τα φας!
    Και θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Γιάννα από πάνω…απλό το παράδειγμα, αλλά «to the point» που λέμε και στο χωριό μου!

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και όμως Memaria μου, το πώς παρουσιάζεις ένα πιάτο έχει τεράστια σημασία και πόσες φορές η «εξωτερική» εμφάνιση, μας έχει παραπλανήσει και έχει βγει, «μάπα το καρπούζι» γενικά και ειδικά! χαχαχα! 😛
      Μας αρέσει να είμαστε «to the point»… και είναι κάτι όχι πάντα και τόσο εύκολο! 😉

      Καλό μήνα και σε σένα με πολλά ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  6. Ο/Η dodo λέει:

    «Μη παίζεις με το φαγητό σου», λένε οι μεγάλοι στα παιδιά 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και τα παιδιά (και όχι μόνο!) μπορούν κάλλιστα ν’ απαντήσουν, μας αρέσει να παίζουμε με το φαγητό μας, γιατί έτσι μας ανοίγει η όρεξη και για πιο ουσιώδη θέματα (που εσείς οι μεγάλοι, μας στερείτε)!!! 😛

      Καλό μήνα με πολύ όρεξη θα ευχηθώ Dodoula μου! 🙂

  7. Πραγματικά εντυπωσιακά… καλλιτεχνήματα.
    Καλό μήνα!

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα και σε σένα ιχνηλάτη μου και εύχομαι να είναι γεμάτος με όμορφα καλλιτεχνήματα! 😉

    ΥΓ: Το Ινδιάνο καρπούζι, σου τον αφιερώνω, ειδικά! 😛

  9. Πρωτοβουλία και προσωπική ευθύνη λοιπόν.
    Και αρκετή φαντασία για να φτιάξουμε τέτοια «πιάτα» στο τραπέζι μας.
    Πώς τα καταφέρνεις πάντα και μέσα από εξαιρετικές επιλογές φωτογραφιών ή σκίτσων, καταλήγεις στα ουσιαστικά και θεμελιώδη αξιώματα της ζωής!
    Φιλιά πολλά καλοκαιρινά σου στέλνω Στεφανία μου!
    Εύχομαι να βρέχετε ήδη τα πόδια σας στην παραλία του νησιού;-)

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΄Όπως το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων, Μαρία Κ. μου, τα τελευταία χρόνια, η οικονομική μας κατάσταση δεν μας επιτρέπει να παίρνουμε διακοπές, μόνο μερικές μέρες τον Αύγουστο… δεν παραπονιέμαι όμως μια και έχουμε τη τύχη να ζούμε σε μια πανέμορφη φυσική ζούγκλα σε κάποιο βουνό της ΒΑ Αττικής και να έχουμε βρει την εσωτερική μας υγεία! 😉
    Ναι, πρωτοβουλία και προσωπική μας ευθύνη… και είναι κάτι που ακολουθεί όλες μου τις αναρτήσεις και τα σχόλια μου, στα blogs των φίλων μου! 😛
    «Αν υπάρχει ή όχι μια κατάσταση πέρα από το χρόνο, μια κατάσταση στην οποία δεν υπάρχει η τάση για «όλο και πιο πολύ» ή για «έστω και πιο λίγο», μπορείς να το ανακαλύψεις μόνο όταν πεις:
    «Δεν αποδέχομαι τίποτα, θα ψάξω, θα το ερευνήσω» — που σημαίνει ότι δεν φοβάσαι να σταθείς στα πόδια σου μόνος σου».

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και τρυφερά και Καλό καλοκαιρινό μήνα θα σου ευχηθώ! 🙂

  11. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Ο ινδιάνος όλα τα λεφτά!
    Το ζήτημα είναι πως μπαίνεις στο εστιατόριο χωρίς φράγκα….

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μήπως τελικά το «θέμα» είναι να μη χρειάζεται κανείς να «μπει» στο εστιατόριο γιατί μέσα του είναι χορτάτος; 😛
    Θα τον «έτρωγες» τον ινδιάνο αν σου τον προσφέρανε… δεν νομίζω!!! 😉

    Μεγάλη υπόθεση να μην εξαρτιέσαι από τίποτα, έτσι δεν είναι; 😉

    Πολλά καλοκαιρινά χαμογελαστά ΑΦιλιά σου στέλνω και Καλό μας μήνα! 🙂

  13. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Λατρεύω αυτήν την φαντασία των καλλιτεχνών !!!
    Και φυσικά την σοφία του κειμένου που είναι όμως σπόρος που πρέπει να φυτευτεί μέσα σου και σιγά σιγά θα δώσει καρπούς ……
    Δεν είναι manual δυστυχώς για άμεση λειτουργία …..
    Με κατανοείς ε 😉
    φιλιά γλυκά μαγισσούλα !!

  14. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Είναι εκπληκτικό τί μπορεί να φτιάξει ο άνθρωπος!!
    Εκείνα τα ζωάκια από μπρόκολο .. τί γέλιο!! 🙂

  15. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Και παλι εντυπωσιασμενη εμεινα με τις εικονες… καλα αυτοι ειναι καλιτεχτες φαγητού αλλα λυπασαι να τα φας αυτα . Μαγισσουλα μου …απλα τα απολασυαμε χαρη σε σενα !! στο τελος διαβασαμε και κραταμε αυτό που λεει ο Κρισναμουρτι…«Δεν αποδέχομαι τίποτα, θα ψάξω, θα το ερευνήσω» — που σημαίνει ότι δεν φοβάσαι να σταθείς στα πόδια σου μόνος σου. !!
    Να περνας ομορφα όπου και να είσαι φιλη μου βουνο η θαλασσα δεν έχεςι σημασια σημασια εχει να περνας καλα .. ναι; θαλασσινα φιλακιαααα..!! :):) <:D

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν αποδεχόμαστε τίποτα Ρούλα μου, που θα πει πως πριν καταπιούμε μασάμε πολύ καλά τη όποια τροφή μας!!! 😛

      ΑΦιλιά και ανταποδίδω τα θαλασσινά φιλιά με βουνίσια! 🙂

  16. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Καλή εβδομάδα, γλυκιά μαγισσούλα!!
    Εδώ και καιρό βρίσκομαι σε κατάσταση «αποσυμπίεσης». Το είχα ανάγκη, όσο τίποτα. Έμπαινα στη σελίδα σου, απολάμβανα τις αναρτήσεις σου, όταν όμως προσπαθούσα να γράψω το δικό μου σχόλιο, η σκέψη σταματούσε. Αυτή η αυθόρμητη σκέψη, που συγχρονίζεται με τα δάχτυλα στο πληκτρολόγιο. Και ούτε κατά διάνοια να γράψω το κάτιτις μου το επιτηδευμένο. Δεν το αξίζουμε άλλωστε.
    Σήμερα, διαβάζοντας το κείμενο του Κρισναμούρτι, μετά τις τούτι-φρούτι εκπληκτικές, πολύχρωμες δημιουργίες αισθάνθηκα τόσο όμορφα! Αν και το βιβλίο το έχω διαβάσει, όμως πως να θυμάται κάποιος τόσο συμπυκνωμένη γνώση και σοφία σε κάθε παράγραφο, σε κάθε ιστορία ..
    «Μην εξαρτάστε από κανέναν» .. αυτή είναι η κατάσταση αποσυμπίεσης και εσωτερικής απομόνωσης που διέρχομαι. Και που συνοδεύεται με -όσο γίνεται- ελάττωση του συναισθηματικού θορύβου.
    ΑΦιλιά και ΑΑΑγάπη 🙂 🙂
    Να περνάς όσο γίνεται πιο όμορφα την καθημερινότητα. Για το νησί πότε προβλέπεται???

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αγαπημένη μου Φρίντα χαίρομαι πολύ που σε ξαναδιαβάζω… δυστυχώς ελπίζω να μην είναι το τελευταίο μου σχόλιο… μια και κάτι έπαθε ξαφνικά το pc μου και δεν φορτώνει…
      Ελπίζω να τα πούμε σύντομα…
      Καλή δύναμη στην αποεξαρτοποίηση… θέλει επιμονή και υπομονή! 😉
      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  17. Ο/Η Εύη λέει:

    Άψογα κομψοτεχνήματα!!! Όταν είσαι καλλιτέχνης.. 🙂 μου άρεσε πολύ και το κείμενο του Κρις! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα μαγισσούλα μου..Φιλάκια πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό το υποκοριστικό του Κρισναμούρι πολύ μου άρεσε… φυσικό με τέτοιο όνομα! 😛
      Όσο για τους καλλιτέχνες, σου γράφω αυτό που άκουσα χθες σ’ ένα video- σεμηνάριο μιας Καναδέζας!

      «Είμαστε όλοι μας, οι καλλιτέχνες της Ζωής μας»!

      ΑΦιλιά με πολλά καλλιτεχνήματα ζωής! 🙂

      • Ο/Η Evi λέει:

        Ε ναι ο καλός μου, να έχει και αυτός ένα υποκοριστικό! Χαχαχα.. 🙂 πολύ σοφά τα λόγια της Καναδέζας! Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!!

  18. Ο/Η Margo λέει:

    Μην εξαρτάστε από κανένα… Χμμ εεεε σφφφφ(δήθεν ανέμελο σφύριγμα 😉
    Πάντα καλά τα λέει ο Κρισναμούρτι!
    Το καρπούζι μεταμορφώθηκε εντυπωσιακά!

    Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου 🙂

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι μας ανήκει πραγματικά Margo μου; ούτε τα παιδιά μας, έτσι δεν είναι; 😉
    «Δεν αποδέχομαι τίποτα, θα ψάξω, θα το ερευνήσω» — που σημαίνει ότι δεν φοβάσαι να σταθείς στα πόδια σου μόνος σου…
    Ούτε τον Κρισναμούρτι δεν αποδεχόμαστε… αποδεχόμαστε ότι έχουμε ερευνήσει και κάνει πράξη οι ίδιοι! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό καλοκαιράκι… «εντωμεταξύ»! 😎

  20. Ο/Η Astria a λέει:

    Έχω δει κάποια βίντεο για το πώς κόβουν και μεταμορφώνουν τα καρπούζια σε μικρά έργα τέχνης. Εκεί όμως που χαμογέλασα ήταν τα κανισάκια μπρόκολο και κουνουπίδι…:)
    Τόσος κόπος, όπως και άλλα κομψοτεχνήματα σε φαγητά και γλυκά και αν σκεφτεί κανείς το μικρό χρόνο της ζωής τους, όπως και τα γλυπτά από πάγο …όπως και οι πύργοι στην άμμο…
    Όμως χαλάλι στην οπτική απόλαυση που προσθέτει πολλά (τουλάχιστον υποσχετικά) στην γευστική και όπως σωστά έδωσες τον τίτλο «φάτε μάτια»…
    Και βέβαια από δίπλα, φιλοσοφώντας υπενθυμίζεται ότι δεν είναι όλα φαϊ ..Υπάρχουν πιο σημαντικές αξίες.

    Αφιλάκια πολλά μαγισσούλα !:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απίστευτα πράγματα μπορεί να φτιάξει κανείς και ειδικά όταν έχει και φαντασία! 😛
      Μόνο που δεν «χορταίνει» την ψυχή μας… έτσι:
      «Δεν αποδέχομαι τίποτα, θα ψάξω, θα το ερευνήσω»…

      ΑΦιλιά πάντα με πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

  21. Ξεχώρισα τα κανίς από μπρόκολο και κουνουπίδι!
    Όσο για την εξάρτηση, δυστυχώς, είμαι εξαρτημένη συναισθηματικά. Από τον κ. Μήτσο (το στεφάνι μου). Τώρα θα μου πεις, μπροστά στην εξάρτηση μιας χώρας για παράδειγμα, η δική μου είναι μάλλον πιο ανώδυνη! Λέω εγώ τώρα…
    Είναι αργά να ευχηθώ καλό μήνα;
    Κίσιζ μαγισσούλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και η ίδια ξεχώρισα το μπροκολοκάνισο αν και το πρώτο «πιάτο» σαφέστατα μου άνοιξε πιο πολύ την όρεξη! 😉

      Μεγάλη κουβέντα Αρτίστα μου, η «εξάρτηση»… και σίγουρα θέλει έρευνα, παρατήρηση και όλα τα σχετικά για να μπορέσουμε να σταθούμε στα πόδια μας μόνοι και ελεύθεροι… και αυτό καθόλου δεν αποκλείει την Αγάπη, αντιθέτως όταν αγαπάς αληθινά δεν εξαρτιέσαι…
      «Αυτό, λοιπόν, που είναι σημαντικό για σας είναι ν’ ανακαλύψετε από μόνοι σας. Μπορείτε να δείτε γύρω σας ότι όλα παρακμάζουν, καταστρέφονται.
      Αυτόν τον δήθεν πολιτισμό δεν τον κρατάει πια η συλλογική θέληση και θα σκορπίσει σε κομμάτια. Η ζωή σε προκαλεί από τη μια στιγμή στην άλλη, κι αν ανταποκρίνεσαι στις προκλήσεις σύμφωνα με κάποια εδραιωμένη συνήθεια, που σημαίνει ότι ανταποκρίνεσαι σκύβοντας το κεφάλι, τότε αυτή η ανταπόκριση δεν έχει καμιά αξία…
      Γι αυτό και «Δεν αποδέχομαι τίποτα, θα ψάξω, θα το ερευνήσω»… 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή δύναμη στην «έρευνα» σου! 🙂

  22. Ο/Η lefti λέει:

    Πω πω..
    Γράφω από το κινητό, μια και το pc μου κολλάει.( κι ελπίζω να δημοσιευτεί το σχόλιο αυτή τη φορά ). Κρατώ το θεληση κ πρωτοβουλία μαζί με το όρεξη για ζωή ( και ναι το προηγούμενο σχόλιο σεντόνι ήταν ).
    Οι φωτογραφίες καταπληκτικές.. Τα γλυκυτατα σκυλακια με κέρδισαν αμέσως..
    Εδώ ο καιρος όμορφος,μπάνιο, επισκέψεις καλών φίλων σπό μακριά, πολύ κουβέντα κι ο μικρός με ένα χαμόγελο ως τ’ αυτιά 🙂
    Καλό μήνα Μαγισσουλα μου 🙂
    Σήμερα το ηλιοβασίλεμα στην παραλία πολύ όμορφο ..Να μου είστε καλά και ΑΦιλια πολλά .Καλημέρα 🙂

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τα πάντα ξεκινούν απ΄ την «όρεξη» που έχει ο καθένας μας για ζωή… ζωή με επίγνωση, χωρίς ν’ αποδεχόμαστε τίποτα, ερευνούμε!!! 😉
    Μας ταΐζουν αιώνες τώρα λόγια και εμείς αποδεχόμαστε σκύβοντας το κεφάλι… η ευθύνη που φέρει ο καθένας μας είναι τεράστια και αυτό ξεκινώντας απ΄ τον εαυτό μας! 😀

    Χαίρομαι Ελευθερία μου, για το τεράστιο χαμόγελο του γιου σου, μια και «ευτυχισμένη μαμά = ευτυχισμένο παιδί»! 😉

    Να απολαμβάνεις τη ζωή και να προσέχεις την Ελευθερία! 🙂

    ΑΦιλιά πολλά σου/σας στέλνω με μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

  24. Ο/Η xristin λέει:

    Πολύ μου αρέσει η μαγειρική σου σήμερα Στεφανία!
    «Τουρλού» μαγείρεψες και έβαλες λίγο από όλα;
    Εγώ πάντως δεν θα πάρω σήμερα Κρισναμούρτι γιατί είμαι σε φάση που…..αποδέχομαι τα πάντα όπως έρχονται,δεν ψάχνω και δεν ερευνώ τίποτα μόνη μου, και έτσι πολύ απλά το μάτι μου έπεσε κατευθείαν στα γλυκύτατα πατατοποντικάκια με τις μουστάκες τους και τα αυτάκια τους τα οποία αγάπησα και μάλιστα το δεξί μου έκλεισε το μάτι!
    Θα έχει πλάκα να έχω κάνει λάθος και να μην είναι ποντικάκια αλλά……μικρά γατάκια!χα,χα,χα
    Γνωρίζοντας καλά την αφεντομουτσουνάρα μου την κρίνω ικανή να μπλέξει τα μουστάκια τους!
    Τις φιλούρες μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Επειδήςςςςςςςςςςςςςς, σε ψυχανεμίζομαι και αυτό έτσι «παίζει» με μένα, όσο και να μη θέλεις να το παραδεχτείς και επειδήςςςς κάτι χρονάκια τα λέμε, να ξέρεις Χριστίνα μου, πως το μικρόβιο της (εσωτερικής) έρευνας το έχεις κολλήσει… και δεν σηκώνει θεραπεία! 😛 χεχεχε! (σατανικό γέλιο) για να μη ξεχνάμε το μεγάλο μας όπλο που είναι το χιούμορ!!! 😉
      Πονηρά ποντικάκια είναι και για μουστάκια έχουν σπαγγέτι Νο 10! 😀

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και ξεκάθαραααααααααα! 🙂

  25. Παράθεμα: Έχει όρια η φαντασία; | Άιναφετς

  26. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Φαντασία, δημιουργικότητα και φρέσκια ματιά χαρακτηρίζει σίγουρα τούτα τα δημιουργήματα!Ακόμα και αυτά αποτελούν μια πράξη της θεωρίας think out of the box, δηλαδή του να στεκόμαστε στα πόδια μας και να χαράζουμε το δικό μας δρόμο, να βλέπουμε με τη δική μας οπτική τα πράγματα!!!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πόσο μου αρέσει που επέστρεψες δυναμικά Κατερίνα μου στους μπλογκόφιλους σου και αυτό όπως κάπου πολύ σωστά επισήμανες, σε λίγο καιρό θα φαντάζει γλυκιά ανάμνηση… και ίσως σε ώρες χαλάρωσης (γιατί θα υπάρξουν) θ’ αφήνεις τα όμορφα σου σχόλια! 😛

    «Δεν αποδέχομαι τίποτα, θα ψάξω, θα το ερευνήσω» — που σημαίνει ότι δεν φοβάσαι να σταθείς στα πόδια σου μόνος σου…

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.