Μαζεύοντας αστέρια!

.

asteries-14

.

Αυτός Που Πετούσε Αστέρια

.

«Ο Loren Eiseley ( ανθρωπολόγος, καθηγητής της ιστορίας της επιστήμης και συγγραφέας) μιλάει για τη μέρα που περπατούσε σε κάποια αμμουδερή παραλία, όπου χιλιάδες αστερίες είχαν ξεβραστεί στην όχθη.

.

090805020200_55

.

Πρόσεξε ένα αγόρι που σήκωνε τους αστερίες έναν – έναν και τους έριχνε πίσω στον ωκεανό. Ο Eiseley εξακολούθησε να παρατηρεί το αγόρι για λίγα λεπτά και μετά πλησίασε και το ρώτησε τι κάνει. Το αγόρι απάντησε ότι επέστρεφε τους αστερίες πίσω στη θάλασσα γιατί διαφορετικά αυτοί θα πέθαιναν.

Ο Eiseley ρώτησε τότε το αγόρι πως το να σώσει λίγους αστερίες θα έκανε κάποια διαφορά , τη στιγμή που οι περισσότεροι από αυτούς ήταν καταδικασμένοι;

.

imageso

.

Το αγόρι μάζεψε έναν αστερία και την ώρα που τον πετούσε στη θάλασσα, είπε :

«Θα κάνει διαφορά γι αυτόν εδώ.»

.

asteries-09

.

Ο Eiseley άφησε το αγόρι και πήγε στο σπίτι του για να συνεχίσει το γράψιμο,
χωρίς όμως να μπορέσει να δακτυλογραφήσει ούτε μια λέξη.

Επέστρεψε στην παραλία και πέρασε την υπόλοιπη μέρα του βοηθώντας το αγόρι
να πετάξει τους αστερίες στη θάλασσα».

.

images

.

Μήπως η λύση στο πρόβλημα του κενού και της έλλειψης νοήματος
που μαστίζει την εποχή μας, είναι απλώς το να καθιστούμε τον εαυτό μας χρήσιμο;

Θέλω να ευχηθώ σε όλους μας
εκείνη την αγάπη που θα δραπετεύσει από τις σκέψεις

και θα εκδηλωθεί «έξω» πλημμυρίζοντας ζωές,
εκείνη τη ματιά που μπορεί να αναγνωρίσει την ομορφιά παντού γύρω μας
κι εκείνη τη συνείδηση που μπορεί να πλουτίσει με σκοπό, εκτίμηση κι ευγνωμοσύνη την καθημερινότητά μας.

Να περάσετε υπέροχα όπου κι αν σας οδηγήσουν τα βήματά σας !!!

Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά !!!

.

Από εδώ! http://kryos-gr.blogspot.gr/2009_12_01_archive.html

 

.

asterias

.

ΥΓ: Διάλεξα την παραπάνω ανάρτηση που δημοσιεύτηκε τον Δεκέμβριο του 2009 για δυο λόγους, πρώτα για να τιμήσω τον Kryos που για προσωπικούς του λόγους έκλεισε το blog του όπως και για να προτείνω να ρίξετε μια ματιά στα σχόλια που ακολουθούν την ανάρτηση.
Πολλοί απ΄αυτούς έκλεισαν τα blogs τους και σαν γενική ομολογία των «παλιών», μπορώ να πω, πώς τότε έμπνεε ένας εντελώς διαφορετικό αέρας στο blogging και αυτό φαίνεται από τα σχόλια που άφηναν οι bloggers!

.

 

.

.

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
Σύνδεσμος | This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

55 Responses to Μαζεύοντας αστέρια!

  1. Ο/Η aristea k λέει:

    Αχ μαγισσούλα μου πόσο σε ευχαριστώ.. Την είχα διαβάσει παλιά την ιστορία, αλλά σε ευχαριστώ που μας ( μου ) τη θύμισες! Συγκινήθηκα (πάλι)!
    Να καθιστούμε τον εαυτό μας χρήσιμο είναι πρωτίστως λύση για πολλά εσωτερικά μας κενά, γιατί έτσι γεμίζουμε και δεν απαιτούμε από τους άλλους να μας γεμίσουν!
    Όσο για το blogging ναι, έχει αλλάξει πολύ ιδίως τον τελευταίο χρόνο…. Χαίρομαι πάντως που το προλάβαμε στις δόξες του!
    (σήμερα πάντως ήμουν ένα βήμα από το να κλείσω το δικό μου! Ας όψεται το Συμπόσιο !)
    Πολλά γλυκά φιλιά
    (δεν αφήνω ακόμα ευχές… Πάω και στην προηγούμενη που με αυτά και με εκείνα☺ την έχασα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Αριστέα, όσο το blogging μας δίνει χαρά, δεν βλέπω τον λόγο να κλείσουμε το blog μας. Επί πλέον όταν υπάρχουν άτομα (καλή ώρα όπως και εσύ!) που δίνουν στους άλλους την ευκαιρία να εκφραστούν, να δείξουν τα ταλέντα τους, να μοιραστούν προβληματισμούς ή ν’ ανταλλάξουν δωράκια, κάρτες ευχές όπως γίνεται στη μπλογκογειτονιά μας, γιατί να το σταματήσουμε; 😉
      Το face book που ποτέ δεν είχα και διαισθητικά αντιπαθώ, «κατάπιε» πολύ κόσμο, ευτυχώς μερικοί μερικοί το κατάλαβαν και έκλεισαν τα φατσοβιβλία τους! 😛

      Φυσικά θ’ ακολουθήσει ανάρτηση ευχών όπου εκεί θα μπορέσουμε να ευχηθούμε τα καλύτερα! 😉

      ΑΦιλιά ζεστά και ας έχει έξω -1! 🙂

      ΥΓ: Ελπίζω ν’ ανοίξεις τα σχόλια για να μπορέσω και να σε συγχαρώ για τις απίθανες δημιουργίες σου!

  2. Ο/Η aristea k λέει:

    (υπέροχη μουσική!!!!)

  3. Ο/Η syros2js λέει:

    Τί όμορφη ιστορία! Εγώ δεν την είχα ξαναδιαβάσει!
    Να είσαι καλά, Μαγισσούλα μου!
    Να περάσετε όπως ακριβώς το θέλετε! Να είστε γεροί και γελαστοί πάντα!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Προσωπικά Ιωάννα μου, είχα διαβάσει την ιστορία το 2009 και φυσικά δεν την είχα ξεχάσει, όπως δεν έχω ξεχάσει και τους ταλαντούχους bloggers εκείνης της εποχής! 😉
      Εύχομαι το 2017 να σε ξαναδιαβάσουμε!
      Εντωμεταξύ να περνάτε και εσείς όπως το επιθυμείτε, με υγεία, με ηρεμία και με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  4. Αχ βρε Στεφανία μου μέσα στο μυαλό μου είσαι! Τι ωραία μηνύματα περνάς μέσα απ’ την ιστορία αυτή! Η πιο ηχηρή απάντηση σ’ όλους όσους αρέσκονται να μένουν άπραγοι, αλλά και να έχουν άποψη «εσύ θα σώσεις τον κόσμο;»
    Η πιο ουσιώδης ευχή για τα Χριστούγεννα αυτή που κάνεις, μπράβο σου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν ο καθένας μας Μαρία Κ. μου, κάνει αυτό που του αναλογεί (όπως το πουλάκι που με το ράμφος του κουβαλούσε νερό για να σβήσει τη φωτιά!) ο κόσμος μας θα ήταν ήδη πολύ καλύτερος… και ΝΑΙ, εσύ και εγώ θα σώσουμε τον κόσμο!!! 😛

      Θα επανέλθω για ευχές γιατί όταν είναι καρδιάς πάντα «πιάνουν» ή τουλάχιστο ζεσταίνουν καρδιές! 😉

      ΑΦιλιά πολύ πολύ χαμογελαστά! 🙂

  5. Ο/Η dodo λέει:

    Εύχομαι όταν κάτι καλό κλείνει εδώ, κάπου να ανοίγει κάτι άλλο, καλύτερο!
    (Οι ευχές πιάνουν μερικές φορές, ξέρεις)… 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς dodoula μου, να κλείνουμε εκκρεμότητες που πάντα έχουν σχέση με βάρη που αδυνατούμε να ξεφορτωθούμε και να ξαναγεννιόμαστε σε ότι νέο και φρέσκο μας φέρει η Ζωή! 😉
      Οι ευχές όταν είναι καρδιάς ΠΑΝΤΑ πιάνουν! 😛

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω με μια ζεστή αγκαλιά! 🙂

  6. Ο/Η geopela λέει:

    Πολύ όμορφη ιστορία! Σ΄ ευχαριστούμε…
    Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το ευχαριστώ δικό μου Πελαγία και Γιώργο που μοιράζεστε μαζί μας τόσες ενδιαφέρουσες αναρτήσεις! 😉
      Θα επανέλθω για πιο προσωπικές ευχές, μια και οι πιο πάνω ήταν συνδεδεμένες με την ανάρτηση του Kryou… (που δεν έχει τίποτα μα τίποτα το «κρύο»!!!) 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό σας βραδάκι! 🙂

  7. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Στεφανία μου, πέρασα τα σχόλια πάρα πολύ γρήγορα. Τα διάβασα πλαγίως που λέμε,αλλά με την πρώτη τρεχάτη ματιά δεν κατάλαβα τι διαφορετικό υπάρχει σε εκείνα τα σχόλια με τα τωρινά που βλέπεις στα blogs. Μου φάνηκαν λίγο πιο αισιόδοξα εκείνα τα παλιά, αλλά αν σκεφτείς ότι ήταν του 2009, κάτι τέτοιο δικαιολογείται γιατί ζούσαμε σε άλλες συνθήκες τότε. Όμως κατά τα άλλα, σε επίπεδο συγκίνησης και «δεσίματος» (σε εισαγωγικά γιατί δεν ξέρεις τι πραγματικό δέσιμο έχουν δυο άνθρωποι που αφήνουν σχόλια ο ένας στον άλλον. Φαίνεται κάποιο δέσιμο, αλλά δεν μπορείς πάντα να ξέρεις σε τι βαθμό υπάρχει) μου φάνηκαν σαν όλα τα γνωστά σχόλια που αφήνουν κυρίως μαμάδες στα μαμαδοblogs. Εμένα προσωπικά αυτά τα σχόλια με κάνουν να προβληματίζομαι όταν τα διαβάζω (τα τωρινά γιατί για τα παλιά δεν ξέρω), γιατί ενώ αφήνονται σωρηδόν, ξέρεις ότι αυτοί που τα αφήνουν συχνά μπορεί να μην είναι τόσο καλοί όσο φαίνεται στα σχόλιά τους, στην πραγματική ζωή να ζουν απομονωμένοι από τους ανθρώπους (που αυτό μόνο αγάπη δεν είναι). Να μου επιτραπεί αυτή η σιγουριά με την οποία τα λέω αυτά, αλλά επειδή όταν έγραφα πατούσα κάλους και είχα λάβει διάφορα προσωπικά ή δημόσια μηνύματα, που οι άλλοι φανέρωναν τον πραγματικό εαυτό τους, έχω να πω ότι ουδεμία σχέση είχε αυτό που διάβαζα όταν τον έφερνα τον άλλον σε μια κατάσταση να μιλήσει αυθόρμητα, με αυτό το προσεκτικό, στημένο, γλυκό και μελωμένο από αγάπη που έβλεπα στα σχόλια που προσεκτικά άφηνε ή στα κείμενα που προσεκτικά αναρτούσε. Εγώ δε λειτουργώ έτσι. Λειτουργώ πάντα αυθόρμητα και πάντα όπως νιώθω (γιατί δεν μπορώ αλλιώς…αν μπορούσα μπορεί και να το έκανα για λόγους διπλωματίας) και στην αρχή είχα πέσει από τα σύννεφα. Μετά συνήθισα κι επειδή συνήθισα η πλειοψηφία των γλυκών και τρυφερών σχολίων που διαβάζω στο internet με αφήνει παγερά αδιάφορη. Είναι όμως κι εκείνα τα γλυκά και τρυφερά σχόλια που θα διαβάσεις σε μερικά (λίγα) blogs, όπως το δικό σου, που δείχνουν αληθινά και μου τραβούν την προσοχή. Έτσι ήταν τότε τα παλιά blogs? Αυτή είναι η διαφορά στην οποία αναφέρεσαι? Καλές γιορτές σε όλους!!!!! Με αγάπη, ηρεμία και να τις ευχαριστηθούμε με την ψυχή μας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχω καταλάβει πολύ καλά Ελίνα μου, τη στάση σου απέναντι στο blogging! 😛
      Το blogging είναι η αντανάκλαση της κοινωνίας μας (για μένα) όπου «κυκλοφορεί» κάθε καρυδιάς καρύδι όπως και έξω. Αυτό που έχει δει η «πείρα» μου είναι πως ένας blogger που έχει χρόνια ένα blog και κάνει σχετικά συχνές αναρτήσεις, σχολιάζει blogs που του κάνουν «κλικ», απαντά με σεβασμό στα σχόλια που του αφήνουν, δεν μπορεί να είναι για πολύ καιρό ψεύτικος ή δήθεν… γρήγορα «αποκαλύπτεται»! 😉
      Ναι τα παλιά blogs είχαν μια άλλη ποιότητα πιο εσωτερική θα έλεγα και αυτό φαίνεται καθαρά όταν διαβάσει κανείς και μπει στα blogs αυτών των παλιών, όπου ρέει μια άλλη ατμόσφαιρα, σίγουρα καλοσύνης, τρυφερότητας, ευγένειας και σεβασμού!
      Την περασμένη Πέμπτη συνάντησα στην Αθήνα για καφέ 4 από «αυτούς» τους παλιούς και όλοι επισήμαναν τη διαφορετικότητα που υπάρχει πια, ήταν ένα υπέροχο απόγευμα, ήταν σαν να συναντούσα αγαπημένα ξαδέλφια από μακριά, φυσικά με τους περισσότερους που μένουν μακριά ανταλλάσσουμε συχνά και mail! 😀

      Ελπίζω να μας δοθεί πάλι η ευκαιρία να ευχηθούμε και για τη νέα χρονιά!
      ΑΦ! 🙂

      • Ο/Η Ελίνα λέει:

        Άλλη η αίσθηση τότε. Ξέρεις, γίνονται και τώρα τέτοιες συναντήσεις μεταξύ bloggers και μάλιστα πολυπληθείς, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει αυτό το ουσιαστικό δέσιμο που περιγράφεις. Θα ξαναευχηθούμε σίγουρα.Καλό σου βράδυ, Άιναφετς!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Δεν μπορώ να ξέρω Ελίνα μου, πώς βιώνουν οι άλλοι τις εξω-διαδικτυακές τους συναντήσεις, πάντως τις επικροτώ γιατί αυτές δεν γίνονται ανώνυμα και παύει η εικονική πραγματικότητα, εκεί οι μάσκες πέφτουν, τουλάχιστο φατσικά…δεν μπορεί πχ κάποια που το «παίζει» μοιραία-κουκλάρα στο blog της να εμφανιστεί και να είναι «κάπως αλλιώς»! χαχαχαχα! 😉
          ΑΦ! 🙂

          • Ο/Η Ελίνα λέει:

            Άιναφετς, εμένα όποιος με γνωρίζει και πρώτα με βλέπει και μετά μέσα από την κουβέντα λέμε διάφορα, μου λέει πάντα «Εσύ? Αποκλείεται!» Στα μάτια των άλλων που δε με ξέρουν φαίνομαι πάντα καλή, ήσυχη, υπομονετική και εννοείται αγία και τέλεια μητέρα, που ουδέποτε έχει φωνάξει στα παιδιά της. Καμία σχέση! Οπότε η εικόνα κάποιου για εμένα δε λέει τίποτα, όταν ξέρω πως η δικιά μου κοροϊδεύει χωρίς καν να το επιδιώξω :-). Για άλλο πράγμα όμως σου αφήνω το σχόλιο…η «κάπως αλλιώς» μπορεί όντως να νιώθει μοιραία και κουκλάρα και να δείχνει έτσι στο blog της επειδή το πιστεύει βαθιά ότι είναι. Εμένα αυτό μου αρέσει. Κι έχω προσέξει πολλές φορές γυναίκες που ούτε όμορφες είναι, ούτε έχουν καμιά ωραία κορμοστασιά, να κινούνται σαν να είναι πανέμορφες και κουκλάρες και στο τέλος σε κάνουν κι εσένα να πιστέψεις ότι πράγματι έτσι είναι. Αυτό μου αρέσει πάρα πολύ όταν το συναντώ στους ανθρώπους. ΑΦ πολλά!

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Εμένα μου λένε:
              «Εσύ γιαγιά α π ο κ λ εί ε τ αι! 😎
              Όσο για τις ιντερνετικές «κουκλάρες» ούτε που τολμούν να εμφανιστούν σ’ αυτές τις συναντήσεις, έχουν πάντα τέλειες δικαιολογίες… το ίδιο και με τους άνδρες που το «παίζουν» και εξωτερικά ωραίοι! χαχαχαχα! 😀
              Φυσικά και δεν είναι ντροπή να είσαι όπως είσαι… αλλά μη παριστάνεις κάτι άλλο στο blogging! 😛
              ΑΦ! 🙂

              • Ο/Η Ελίνα λέει:

                χαχαχα. Κοίτα πόσα μαθαίνει κανείς. Ούτε που θα πήγαινε το μυαλό μου σε κάτι τέτοιο. Μη σου πω ότι μάλλον θα πίστευα και τις δικαιολογίες. :-))) Χαϊβάνι εντελώς

                • Ο/Η Άιναφετς λέει:

                  ΑΦ! στο αγαπημένο μου χαϊβάνι!!! 😉

                  • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

                    Με τράβηξε το σχόλιο της Ελίνας γιατί αναφερόταν στις διαφορές του σήμερα και του χθες που έχουν τα σχόλια στα bloogs. Θα συμφωνήσω με την Ελίνα η οποία στην αρχή λέει πως δεν βρίσκει κάποια διαφορά μεταξύ των σχολίων του τότε και του τώρα. Η ευγένεια, η ομορφιά και η κουλτούρα ενός ανθρώπου πηγάζει από μέσα του και δεν σταματά να βγαίνει προς τα έξω ακόμη κι όταν τρώει μόνος του σε ένα δωμάτιο. Οι δήθεν ευγενείς, όμορφοι και κουλτουριάρηδες αργά ή γρήγορα δεν μπορεί παρά να «ξεγυμνωθούν» γιατί η μάσκα που ηθελημένα φορούν για να αρέσουν ή για να κερδίσουν εντυπώσεις τους βαραίνει και δεν την αντέχουν. Συμφωνώ επίσης στο γεγονός (αν και δεν θα έπρεπε να πάρω θέση σαν πολύ πολύ καινούρια στο χώρο) πως είναι οι καιροί που ζούμε δύσκολοι σε όλους τους τομείς (προσωπικούς, επαγγελματικούς, κοινωνικούς, οικονομικούς κλπ) σε σχέση με το τότε στο οποίο αναφέρεσαι Στεφανία μου. Νομίζω πως όλα συμβάλλουν στην διαφοροποίηση που εντοπίζεις εσύ και που εγώ δεν είμαι σε θέση να εντοπίσω από τα σχόλια σε μία και μόνο ανάρτηση ενός παλιού blogger.
                    Όπως και να ΄χει, όλοι βιώνουμε και στην πραγματική ζωή τις διαφορές αυτές όπως επίσης και τους «μασκοφόρους» που τυχαίνουν στον διαδικτυακό μας δρόμο ή στο δρόμο της πραγματικής μας ζωής.
                    Τέλος θα ήθελα να πω, πως σαν πολύ πολύ παλιά στο fb με πολύ επιλεγμένους και μόνον γνωστούς φίλους (πλην τεσσάρων που από απερισκεψία αποδέχθηκα αιτήματα φιλίας), έχω απογοητευτεί από πολλούς τους οποίους νόμιζα πως ήξερα καθώς επίσης και έχω εκτιμήσει κάποιους άλλους οι οποίοι μου σχεδόν αδιάφοροι. Έχουν πολύ βάρος οι μάσκες Ελίνα και Στεφανία μου. Δεν αντέχονται για πολύ καιρό…
                    Συγχωρέστε με για την παρέμβαση στη συζήτησή σας μα μου ήταν αδύνατον να προσπεράσω τα σχόλιά σας.
                    Καλά Χριστούγεννα δεν θα πω, γιατί έχει τρεις μέρες που άλλαξε ο χρόνος, θα πω όμως και πάλι (ευχήθηκα στην προηγούμενη ανάρτηση) τις καλύτερες ευχές μου για το νέο έτος!!!
                    Μια αγκαλιά ζεστή από την παγωμένη πόλη μου!!!

  8. Ο/Η nasia λέει:

    Υπέροχη ιστορία ,πάντα μου δείχνεις κάτι που θέλω αμέσως να πω στα παιδιά μου! Τωρα δεν τα εχω μαζί μου ,αλλά τα Χριστούγεννα θα τη διηγηθώ σίγουρα!Θα τους αρέσει πάρα πολύ!
    Καλές γιορτές να έχεις Στεφανία και η ευχή σου να κάνει τη διαφορά σε όλους μας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου λείπουν Νάσια μου, τα παιδάκια σου, μου λείπουν οι αναρτήσεις σου, αλλά κατα-νοώ πολύ καλά την φάση της ζωής σου/σας… 😉
      Χαίρομαι που θα τους διαβάσεις την ιστορία και ξέρω πως θα πιάσουν το μήνυμα που μεταφέρει! 😛
      Καλώς ν’ ανταμώσετε και να έχετε όλοι μαζί, τις πιο ζεστές και τρυφερές γιορτές της ζωής σας και ο νέος χρόνος να σας βρει υγιείς και χαρούμενους! 😀

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και μη ξεχάσεις να τους πεις, πως η Άναφετς δεν τους ξεχνά! 🙂

  9. Ο/Η μαριελα λέει:

    Την έχω ξαναδιαβάσει την ιστορία, είναι πραγματικά υπέροχη!
    Ευχαριστούμε που μας την θύμισες ξανά… Είναι αλήθεια, πως έστω και κάτι μικρό μπορεί να κάνει τη διαφορά!

  10. Πολύ σοφά έπραξες και αναδημοσίευσες αυτό το ποστ. Δεν είχαμε συναντηθεί το 2009 και θα ήταν κρίμα να μην το διαβάσω.
    Και τελικά έτσι είναι. Κάνω κάτι πολύ μικρό, όσο μπορώ, κάνει ο άλλος λίγο πιο πολύ, ακολουθούνε κι άλλοι κι όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο.
    Καλό Σαββατοκύριακο κι ένα φιλί μεγάλο!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και… ξεκινώντας με τους εαυτούς μας Αρτίστα μου, αλλάζοντας ή καλύτερα πετώντας από πάνω μας, ότι μας είναι βαρύ, κάνουμε μικρά βηματάκια και μόνο έτσι μπορεί κάτι ν’ αλλάξει σ’ αυτό τον κόσμο… γιατί όλοι μας είμαστε αυτός ο κόσμος! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό μας Σαββατοκύριακο! 🙂

  12. Ο/Η aswtos λέει:

    το εχω κατσαλαβει εδω και καιρο και ειδικα τα τελευταια χρονια που η ζωη δυσκολεψε βοηθω και εγω οπου μπορω, γενικα ο καθενας απο το στασιδι του να δινει οτι εχει αποθεμα
    καλες γιορτες παραμυθενιες

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ξέρω πολύ καλά Ασωτούλη μου, πώς βοηθάς με τ’ αποθέματα σου όσους μπορείς και αν ο καθένας βοηθούσε έστω και έναν έτσι, ο κόσμος μας, σίγουρα θα ήταν πιο βιώσιμος και χαμογελαστός! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και αν δεν τα ξαναπούμε, εύχομαι να έχεις τις γιορτές που επιθυμείς! 🙂

  13. Ο/Η eleniplus λέει:

    Θα μπορούσε η ιστοριούλα αυτή να είναι μια μοναδική (κάποια;) λύση για όλους εμάς, για να ζήσουμε καλύτερα, για να γίνουμε καλύτεροι και για να παραδώσουμε έναν καλύτερο κόσμο στους επόμενους.
    Για άλλη μια φορά, το νόημα μιας ιστορίας που μοιράζεσαι μαζί μας είναι αντιστρόφως ανάλογο με το μέγεθός της.

    Πολλές ευχές χριστουγεννιάτικες
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έχεις απόλυτα δίκαιο Ελένη μου, όταν πολύ σωστά επισημαίνεις πως:
    «Το νόημα μιας ιστορίας που μοιράζεσαι μαζί μας είναι αντιστρόφως ανάλογο με το μέγεθός της»! 😉
    ‘Οπως και το σχόλιο του Kryos:
    «Μήπως η λύση στο πρόβλημα του κενού και της έλλειψης νοήματος
    που μαστίζει την εποχή μας, είναι απλώς το να καθιστούμε τον εαυτό μας χρήσιμο;»

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις τις γιορτές που εσύ επιθυμείς! 🙂

  15. Ο/Η Memaria λέει:

    «Θα κάνει διαφορά γι αυτόν εδώ.»
    Πόσο σοφό στα αλήθεια και πόσο πραγματικό…
    Ας κάνουμε ό, τι μπορούμε!
    Έστω κι έναν να βοηθήσουμε, αξίζει τον κόπο!!
    Έχεις τις θερμότερες ευχές μου για καλές γιορτές!
    Φιλιά πολλά!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και κάνοντας έτσι ο καθένας την διαφορά έστω για έναν Μαρία (me) μας, αλλάζει και ο περίγυρος μας! 😉
    Ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά τις ευχές αν και ετοιμάζω άλλη γιορτινή ανάρτηση!

    ΑΦιλιά απ΄ το παγωμένο μου βουνό (-2) με ζεστή καρδιά, όμως! 🙂

  17. Ο/Η Βre Melaxrinaki λέει:

    Όταν διαβάζω τις ιστορίες σου, είναι σα να μου μιλάει ένας σοφός γέροντας κι εγώ μικρό παιδί, τον ακούω με μάτια τεράστια από ενδιαφέρον!
    Όσο για το blogging, επειδή έκλεισα το παλιό μου μπλογκ πριν τρία χρόνια (για προσωπικούς λόγους υγείας δικών μου ανθρώπων και έπειτα πένθους, όχι για καπρίτσιο) και το 2009, πρόλαβα τη μπλογκογειτονιά στα φόρτε της, προσωπικά μου αρέσει περισσότερο τώρα εδώ μέσα, για πολλούς λόγους, που έχω αναφέρει στις αρχικές μου αναρτήσεις.
    Το μπλογκ του Kryos, δεν το είχα πετύχει κάπου τότε, ίσως λογω τρεξίματος και χρόνου. Κρίμα, γιατί θα το διάβαζα σίγουρα από το λίγο που είδα μέσα από σένα.
    Φιλιά πολλά πολλά Στεφανία μου και σου εύχομαι καλές γιορτές και να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται αυτές τις μέρες.
    Σμούτς

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ήξερα πως και εσύ Ματίνα μου, είσαι από αυτούς τους «παλιούς» και χαίρομαι που επέστρεψες με κέφι! 😉
      Εύχομαι να συνεχίσεις να μοιράζεσαι μαζί μας τους προβληματισμούς σου, με καλοσύνη, ευγένεια και με χιούμορ! 😛
      Καλές γιορτές να έχουμε όσο μπορεί ο καθένας!
      Θα επανέλθω με ευχές καρδιάς για ένα συνετό νέο χρόνο! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  18. Ο/Η womaneditor λέει:

    Υπάρχουν τόσοι εγωιστικοί λόγοι για να πάψουμε να είμαστε εγωιστές… Μόνο προσφέροντας στους άλλους φροντίζουμε τον εαυτό μας.
    Είχα διαβάδει αυτή την ιστορία, αλλά πάλι την απόλαυσα, την ευχαριστήθηκε η ψυχή μου.
    Καλή χριστουγεννιάτικη εβδομάδα, Στεφανία μου! ❤🎄❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συμφωνώ (και πάλι!) μαζί σου Αλεξάνδρα μου, ο εγωισμός είναι αυτός που έχει φέρει την ανθρωπότητα και τη φύση σ’ αυτά τα χάλια… έτσι είμαστε όλοι υπεύθυνοι! 😉
      Και η ανιδιοτελή φροντίδα είναι η μόνη λύση!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και να έχουμε μια όμορφη Χριστουγεννιάτικη βδομάδα! 🙂

  19. «Ν’ αγαπάς την ευθύνη
    να λες εγώ, εγώ μονάχος μου
    θα σώσω τον κόσμο.
    Αν χαθεί, εγώ θα φταίω.» Ν. Καζαντζάκης
    Αυτό μου ήρθε διαβάζοντας την ανάρτηση σου. Σε ευχαριστούμε που την αναδημοσίευσες… Καλημέρες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για κάθε «αστερία» ή για κάθε πλάσμα πάνω στη Γη που παραμελούμε, φέρουμε τεράστια ευθύνη… έτσι ακριβώς! 😉
      Υπέροχη η Χριστουγεννιάτικη δουλειά σου και πολύ σ΄ευχαριστώ! 😛

  20. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Μακαρι να μπορουμε να βοηθήσουμε και εμεις Μαγισσουλα μου εστω και εναν ( αστερία ) θα ηταν πραγματι ο κοσμος καλύτερος .. καπου διαβασα.. μια φραση.. δεν θυμαμαι που.. αν μπορείς να κανεις εστω και ενα παιδι που περνα δυκολα στον κόσμο .. να χαμογελασει κανε το.. μην περιμενεις να σου το πουν.. !!
    Κανε τον εαυτο σου χρήσιμο όπως λέει ο φιλος που μας παρεπεψες να διαβασουμε..!!
    Θα συμφωνήσω και με την ρύση του Καζαντζάκη .. που εγραψε το μυστήριο κοριτσι απο πανω !!οπως και μαζι σου για το μπλοκιν πραγματι ποσο μπορείς να κρυφτεις πισω απο τα γραφομενα σου;.. καπια στιγμή θα γει ο χαρακτηρας σου στην επιφανεις και εξ αλλου.. δεν νομιζω φιλεναδα πως χρωσταει κανεις σε κανεναν .. τα μπλοκ ειναι εκει ο καθενας γραφει αυτό που θελει και εσύ αν θελεις μπαινεις αν οχι το προσπερνας…το ιδιο συμβαινει και με τους φιλους σου στην πραγαματικοτητα… τους διαλεγεις.. απλα και τους κρατας στην ζωή σου…. ουπς παρασύρθηκα ..με το θέμα…!!
    Ας κάνουμε Στεφανια μου .. οτι μας ευχαριστεί και μας κανει να νιωθουμε ομορφα…οτι και να είναι αυτό.. !! ας έχουμε περισσοτερες ουσιατικες και προσωπικες επαφες στην ζωή μας.. οπως καναμε και πριν το καιρο του ιντερνετ..!!!
    Να περασεις χαρουμενες γιορτινες μερες μερες μαζι με τους αγαπημενους σου φιλη μου!!
    Θα τα πουμε ναι; φιλακιαααα!! 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πόσο μ’ αρέσει όταν «παρασύρονται» οι φίλοι μου στα σχόλια, γιατί για μένα αυτό είναι το blogging… Σχόλια!!! 😉
      Εξ άλλου ο καθένας μας Ρούλα μου, είναι υπεύθυνος για τη ζωή του όπως και για τις επιλογές του, έτσι δεν είναι; 😉
      Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί και το blogging και όπως λέω και πιο πάνω είναι η αντανάκλαση της κοινωνίας μας και με τους δήθεν όπως και με αυτούς που είναι ειλικρινής και δεν φοβούνται μα είναι ο εαυτός του! 😛

      Και εσύ να έχεις χαρούμενες γιορτές και καλές προετοιμασίες εύχομαι! 😀

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και φυσικά θα τα πούμε και τηλεφωνικά! 🙂

  21. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Διάβασα και τα σχόλια στην αρχική ανάρτηση, το κάνω αυτό λίγες φορές με άλλα blog που έχουνε κλείσει και νοσταλγώ τις παλιές καλές εποχές. Τέλος πάντων, τουλάχιστο αυτοί οι αστερίες επιπλέουν, και κατά τρόπο τινά παραμένουν ζωντανοί.

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που διάβασες τα σχόλια στον Kryo, νομίζω πως αντανακλούν πολύ καλά την ποιότητα που υπήρχε στο blogging στις αρχές του! 😉
    Έχω κρατήσει επαφή με μερικούς «παλιούς» και αυτό δείχνει πως ακόμα και οι διαδικτυακές γνωριμίες μπορούν να είναι όμορφες και να μη φθείρονται χρονικά… αυτό όμως θέλει φροντίδα και απ΄τις δυο πλευρές! 😛

    Δεν λένε: «Ότι αφήνεις, σε αφήνει;» 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά Ηλιογράφε μου και εύχομαι καλές γιορτές! 🙂

  23. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Εξαιρετική η ιστορία και πάντα επίκαιρη !!
    Είναι αυτή η δύναμη των σοφών ανθρώπων με λίγα λόγια και απαλά να λένε μεγάλες αλήθειες τεράστιας σημασίας .

    Οι φωτογραφίες σου ωραιότερες 😉
    Αλλά η δικαιολογημένη νοσταλγία σου νομίζω σε επηρεάζει κάπως .
    Κι εγώ μελαγχόλησα διαβάζοντας τα παλιά σχόλια και τους απόντες φίλους αλλά τα τωρινά (οχι μόνο σημερινά εννοώ )σχόλια στο μπλόγκ σου για παράδειγμα αλλά και αλλού είναι πολύ πιο ουσιαστικά ,μεστά και με βαθύτερη διάθεση αληθινής επικοινωνίας απ’όσο….διασκέδασης και ελαφράς παρεούλας ,νομίζω .

    Σε γλυκοφιλώ για την ώρα και θα επανέλθω να δώ αυτά που δεν πρόλαβα .

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έχεις δίκαιο Ξωτικούλη μου, με παρέσυραν τα σχόλια στου kryou που εξακολουθώ όμως και τα θεωρώ πολύ ποιοτικά, από την άλλη άλλες εποχές θα μου πεις, αν και η τωρινή κρίση ήταν «προ των πυλών» για όσους «έβλεπαν» πιο καθαρά και ο εγωκεντρισμός δεν είναι κάτι νέο… έτσι δεν είναι; 😉
    Ας κρατήσουμε το ανάλαφρο κλίμα των γιορτών και ας περάσουμε όσο πιο όμορφα μπορούμε!

    ΑΦιλιά πολλά και γλυκά! 🙂

  25. Ο/Η lefti λέει:

    Όχι μόνο διάβασα τα σχόλια του Κryos αλλά περιηγήθηκα στο σπιτικό του χθες..
    Τι να πω.. υπέροχο σπιτικό..
    Το 2011 γνώρισα δύο παλιούς μπλόγκερ..η Αρτίστα ξέρει.. κι από τότε ξεκίνησε μια όμορφη φιλία που κρατά ακόμη, το ίδιο λοιπόν μου έλεγαν κι αυτοί, άλλος αέρας στα μπλόγκ τότε.
    Κρατώ μέσα μου αυτό για την «αγάπη που θα δραπετεύσει από τις σκέψεις
    και θα εκδηλωθεί «έξω» πλημμυρίζοντας ζωές, τη ματιά που μπορεί να αναγνωρίσει την ομορφιά παντού γύρω μας και τη συνείδηση που μπορεί να πλουτίσει με σκοπό, εκτίμηση κι ευγνωμοσύνη την καθημερινότητά μας» γιατί έτσι αισθάνομαι πως είναι..
    Πανέμορφη η ιστορία..ο καθένας μπορεί με το τρόπο του να κάνει την διαφορά, ξεκινώντας απ το σπίτι του, τον εαυτό του..μικρές κινήσεις που όμως σημαίνουν κάτι γιατί ξεκινούν από την καλοσύνη, την ευγένεια ψυχής. Ο καθένας μπορεί να βάλει το λιθαράκι του..
    Ο Αριστοτέλης λάτρεψε το αγόρι που έσωσε τους αστερίες και σήμερα πριν πάει σχολείο μου είπε πως είδε στον ύπνο του την ιστορία και πως το βράδυ το αγόρι είδε τους αστερίες να λάμπουν μέσα στη θάλασσα και να τη φωτίζουν «όπως τα φωτάκια στο δέντρο μας μαμά» και «τα αστέρια της θάλασσας χαμογελούσαν στα αστέρια του ουρανού» και «η χαρά του αγοριού ήταν τόσο μεγάλη»..

    Όμορφα να περάσεις τις ημέρες που έρχονται με αγαπημένα σου πρόσωπα και να μου είστε όλοι καλά :))
    AΦιλιά πολλά πολλά Στεφανία μου

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Υπέροχος άνθρωπος και αγαπημένος φίλος ο Kryos από το 2009 και ας έκλεισε το blog του, η καρδιά του παραμένει ανοιχτή για όλους! 😉
    Ας είναι καλά λοιπόν το blogging που μας έφερε κοντά… και αυτό το «κοντά» είναι αυτό που χρειαζόμαστε τελικά, συνοδοιπόρους…

    Τώρα, ελπίζω να πιστέψεις Ελευθερία μου, πως πιο πολύ με συγκίνησε το όνειρο του γιου σου, (όντος Αριστοτέλη τον λένε;) απ΄τη ιστορία; 😛
    «Tα αστέρια της θάλασσας χαμογελούσαν στα αστέρια του ουρανού» και «η χαρά του αγοριού ήταν τόσο μεγάλη»… ΥΠΕΡΟΧΟ!
    Έχεις ένα υπέροχο πλάσμα κοντά σου και θα δεις πόσα πράγματα θα σου διδάξει! 😉

    Αν δεν «ξαναμιλήσουμε» θέλω να σου ευχηθώ τα καλύτερα και τα ομορφότερα για τις γιορτές και φυσικά για το νέο χρόνο! ❤

    ΑΦιλιά πολύ ζεστά και με πολύ Αγάπη και στα δυο σας! 🙂

  27. Ο/Η fantra13 λέει:

    Ευχαριστούμε για την υπέροχη ανάρτηση – πρόταση Στεφανία μου. Χωρίς να είναι «χριστουγεννιάτικη» είναι απολύτως κατάλληλη γι ‘αυτές τις μέρες που κάθε χρόνο αναρωτιόμαστε πως θα τις περάσουμε. Καλές γιορτές να έχεις! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χρόνια τώρα, δεν είμαι του πολύ Χριστουγεννιάτικου Φανή μου και από τότε που τα παιδιά μου έχουν τα σπιτικά τους, δεν στολίζω κλπ κλπ… Το μόνο της εποχής είναι το χιονάκι που πέφτει προγραμματισμένα στο blog μου (και τώρα και έξω με -2!) 😛
      Η ιστορία με τους αστερίες έχει πολλές αναγνώσεις και βασικά ήθελα να δείξω στους νέους bloggers πώς ήταν κάποτε το blogging! 😉
      Να έχετε όμορφες γιορτές όπου και να βρεθείτε και θα επανέλθω με γιορτινή ανάρτηση και με ευχές σύντομα! 😉

      ΑΦιλιά πολύ ζεστά και στα δυο σας! 🙂

  28. Εορταστικές ευχές για υγεία, ελπίδα, δημιουργικότητα!

Σχολιάστε

