Μα ναι…αλλά! (β’ μέρος)

«Εν μέσω ραγδαίων εξελίξεων»…έλαβα και αυτό!!!


Κάντε κλικ στην εικόνα…αξίζει τον κόπο να διαβάσετε πιο καθαρά (μικρό είναι!) τι είπε ο Ιωάννης Καποδίστριας, ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας στη Δ’ Εθνοσυνέλευση που έγινε στο Άργος από τις 11 Ιουλίου μέχρι τις 6 Αυγούστου το 1829…

Όταν έλαβα από τον ίδιο καλό μου φίλο το παραπάνω κείμενο, σκέφτηκα να το αναρτήσω ως Β’ μέρος στο  προηγούμενο «Μα ναι!», προσθέτοντας μόνο ένα… «αλλά»!
Και μην ανησυχείτε δεν πρόκειται αυτό το blog, να το «στρίψει» στην πολιτική…!!!

Γιατί…ούτως ή άλλως ότι είναι να γίνει θα γίνει και ο ήλιος θα συνεχίσει να βγαίνει χωρίς να τον νοιάζει αν θα τα καταφέρουμε…
Έτσι μας τραγουδά και η Χαρούλα Αλεξίου!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

18 Responses to Μα ναι…αλλά! (β’ μέρος)

  1. Ο/Η marilia λέει:

    Αχ, τι συγκρίνεις τώρα;;; Δε φαντάζομαι να περιμένεις παρόμοιες δηλώσεις από σημερινούς πολιτικούς, ε;

    Μ’ άρεσε και το προηγούμενο βίντεο, αλλά το είδα λίγα λεπτά αφότου είχα επιστρέψει από το ΙΚΑ, όπου έγινα αυτόπτης μάρτυρας σκηνών απείρου κάλλους! Άδεια γραφεία και ο κόσμος να ψάχνεται, αναμονή με το νούμερο ανά χείρας μπροστά από γκισέ όπου οι δύο… γειτόνισσες υπάλληλοι συνομιλούσαν για τις διακοπές τους κλπ κλπ. Και άντε μετά να ηρεμήσεις την εξαγριωμένη, απολυμένη αδερφή η οποία ωρυόταν: «ρε, αυτές εκεί πληρώνονται!!! Εμένα μου βγαίνει η Παναγία ανάποδα, κάνω ό,τι μπορώ στη δουλειά μου, έχω χιλιοσπουδάσει και… δες με τώρα!» … Όχι, δεν της το έδειξα το βίντεο… Το τραγικότερο είναι ότι εγώ δε θύμωσα, όπως, ίσως, όφειλα να κάνω. Απλά κούνησα το κεφάλι μου και είπα ότι δε θα καταντήσω έτσι. Συμβούλευσα δε τη μικρή «κάνε όσο καλύτερα μπορείς της δουλειά σου, ώστε να τα ‘χεις καλά με τον εαυτό σου και άστα τα άλλα να πάνε…»

    Σμακ δροσερό

  2. Ο/Η Levina λέει:

    μαγισσούλα μου θα σχολιάσω με μια φράση μόνο

    Αχ Ελλάδα σ΄ αγαπώ….

    και με ένα τραγούδι

  3. Ο/Η Vad λέει:

    Σιγά που θα τον χαρίζανε οι Μαυρομιχαλαιοι!!!

  4. Κάποιο άνθρωποι έρχονται στη ζωή μας και φεύγουν γρήγορα…
    Κάποιοι έρχονται για λίγο και αφήνουν τα αχνάρια τους στη καρδιά μας…
    Και ποτέ ξανά δεν είμαστε οι ίδιοι…

    Πόσο αληθινό Μαγισσούλα μου. Γιατί ,δυστηχώς, το έχω ζήσει. Λέω δυστηχώς γιατί όπως όλα τα καλά σε αυτή τη ζωή κράτησε λίγο…

    Σε γλυκοφιλώ Νεραιδούλα μου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι σε βαραίνει τόσο ΑΦΓιάννη θηρίο και τα λεγόμενα σου είναι όλο πόνο;

      Όλα λίγο κρατάνε να το θυμάσαι αυτό…και τα καλά και τα άσχημα!

      ΑΦ! καλή βδομάδα με χαμόγελο θα σου ευχηθώ… :)))

  5. Ο/Η Side21 λέει:

    Πάντα ο ήλιος θα λάμπει …
    Αλλά κάποιοι στη γη εδώ κάτω …
    δε μας αφήνουν να σηκώσουμε κεφάλι …
    για ν’ απολαύσουμε τη ζεστασιά του !!!
    Διαβάζεις εφημερίδες – ανοίγεις την TV …
    και σε πιάνειο μελαγχολία !!!
    Καλό (υπόλοιπο) καλοκαίρι εύχομαι …

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Με καπέλο, με γυαλιά, με αντιηλιακό με 50 δείκτη προστασίας…τον αντικρίζουμε τον ήλιο…φτάνει να μην ανοίγουμε ΤV !!!

    Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι και σε σένα Σιδερή! :)))

  7. Ο/Η astrria λέει:

    Μα ναι! (ακόμα και χωρίς «αλλά»!)

    Αυθόρμητοι να είμαστε! και γιατί να πρέπει να απολογούμαστε δηλαδή αν θα πούμε κάτι για την πολιτική αν αυτό εκείνη την ώρα νοιώθουμε;;;
    Και εδώ δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά μαγικά:)))

    το είχα ξαναδιαβάσει το κείμενο του Καποδίστρια, πού σήμερα τέτοια σκέψη από πολιτικό;;!!
    σε φιλώ πολύ δηλαδή με Α.ΑΦ

    (το πρώτο Α= αστρένια:)

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    A! Αστρένια μου ή όπως μου αρέσει να σε φωνάζω: Λαμπερό Αστεράκι!!!

    Μα ναι!!!
    Βρίσκω ανώφελες τις πολιτικές κουβέντες…γιατί ως υποτιθέμενη μαγισσούλα ξέρω πολύ καλά τι παιχνίδια παίζονται σε παγκόσμιο επίπεδο και εμείς σαν πιόνια μας αρέσει να…πολιτικολογούμε…ε, δεν θα πάρω!!!

    ΑΑΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! ακόμα ζεστά! 😉

  9. …Τον Καποδίστρια φροντίσανε να τον βγάλουνε σύντομα από τη μέση. Και όλοι όσοι συμμετείχαν στην Επανάσταση του 21 αλληλοφαγωνόντουσαν μετά……με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Βαθειά τα προβλήματα της φυλής αυτής, και όμως, έχουμε την ευφυία και τα ταλέντα μέσα μας……Αν δεν μας έτρωγε ο φθόνος και η αρχομανία, θα είμασταν πολύ καλύτερα στο χάρτη της Γης.

    καλησπέρα ‘Αιναφετς μου ;-)))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Ειρήνη μου, αυτό που πρέπει να επισημάνουμε είναι πως παντού στη γη αιώνες τώρα υπάρχουν «καλοθελητές» που φροντίζουν να βγάζουν από τη μέση οποιονδήποτε ή οτιδήποτε εμποδίζει το χρήμα (εξουσία) να βασιλεύσει…όλα για το χρήμα!

      Τις καλησπέρες μου με πολλά ΑΦ! :)))

  10. Ο/Η Vad λέει:

    Αναφέρομαι στη δολοφονία του απ’τους Μαυρομιχαλαίους,μόλις πήγε να κοντράρει το κατεστημένο των κοτζαμπάσηδων στο Μωριά…

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.