Οι γειτονικές μου…γειτονιές!

Στο κτήμα που ζω τα τελευταία είκοσι χρόνια επικρατεί η αναρχία… ότι θέλει φυτρώνει όπου θέλει και φυσικά όποτε θέλει, βασικά κάθε πράγμα εδώ πάνω έχει την ώρα του, την ώρα που θα ανθίσει και την ώρα που θα μαραθεί, εγώ απλά απολαμβάνω ότι μου προσφέρει η φύση… δεν κλαδεύω, δεν κόβω, δεν ποτίζω, δεν σκαλίζω, δεν φυτεύω, δεν ψεκάζω, δεν αγγίζω, είμαι θεατής και καμιά φορά, φωτογραφίζω τις εποχές έτσι όπως έρχονται και φεύγουν…
.

Η Νότια γωνιά του κτήματος αυτή την εποχή, είναι η γειτονιά της ανεμώνης.
.

.

.
Μη ρωτήσετε αυτή την ανεμώνη γιατί προτιμά να είναι μόνη, είμαι σίγουρη πως έχει τους λόγους της!

.

.
Ανατολικά, είναι η κίτρινη και γαλάζια γειτονιά, αυτά τα λουλούδια συνυπάρχουν αρμονικά και αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι πως καμιά ανεμώνη της Νότιας γειτονιάς δεν έχει τολμήσει να φυτρώσει κατά δω!
.

.
Στα Βόρια, μια αυστηρά κλειστή παρέα από περίεργα κίτρινα λουλούδια, ανενόχλητα ανθίζουν, είναι η πρώτη φορά που εμφανίζονται στο κτήμα, καλώς τα!
.

.

Στη Δύση βρίσκεται η πανέμορφη λευκή γειτονιά της μαργαρίτας… και εδώ είναι ενδιαφέρον που κανένα άλλο λουλουδάκι δεν έχει τολμήσει να κάνει την εμφάνιση του…
.


.
Κοντά στην είσοδο του σπιτιού, τα πράγματα δείχνουν πιο πολιτισμένα, το φλογερό κόκκινο επικρατεί και καλά κρατεί γιατί πριν λίγες ήταν μες τα χιόνια!
.
.

Κάποια στιγμή θα πρέπει να είχα αφήσει ένα βολβό σ’ αυτή τη ζαρντινιέρα για να εμφανιστεί αυτό το μυρωδάτο ζουμπούλι!
.

.
Το πρώτο λουλουδάκι της μικρής μου βερικοκιάς!
.
…………………………………………………………………………………………………………………………………

«Η γη είναι όλων μας, δεν ανήκει στους κομμουνιστές, στους σοσιαλιστές, στους καπιταλιστές, στους ινδουιστές, στους βουδιστές ή στους χριστιανούς είναι δική σας και δική μου, είναι για να ζει κανείς ευτυχισμένα, γεμάτος από τον πλούτο της ζωής μέσα του, χωρίς συγκρούσεις. Αλλά αυτή η αίσθηση, του πλούτου της ζωής, αυτή η αίσθηση ότι η γη ανήκει σε όλους μας δεν μπορεί να έρθει μ’ εξαναγκασμό, με νόμους. Πρέπει να έρθει από μέσα μας, επειδή αγαπάμε τη γη και όλα όσα βρίσκονται πάνω της και αυτή η αγάπη είναι κατάσταση μάθησης».

Κρισναμούρτι
«Η Αίσθηση της Ευτυχίας»
Εκδόσεις Καστανιώτη


About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

42 Responses to Οι γειτονικές μου…γειτονιές!

  1. Ο/Η evrynoos λέει:

    Έτσι.. οι γειτονιές της Φύσης..
    παρατηρητής λοιπόν κι εσύ 🙂

    τι ωραιότερο απο το να απο-λαμβάνεις?

    γιατί άραγε να μην είναι ατάκτως εδώ κι εκεί και να βρίσκονται όλα εν-τάξη..

    σημαντικό να Βλέπει κανείς και όχι απλά να… κοιτάζει..

    καλημέρα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απ’ ότι «βλέπω» Τάσο μου…όταν ξέρουμε να κοιτάξουμε μέσα και έξω από μας, ανακαλύπτουμε πως ζούμε σε πλήρη αταξία…κάτι που δεν υπάρχει στη φύση, έτσι δεν είναι;

      Καλό μας βραδάκι! :))

  2. Ο/Η Margo λέει:

    Περισσότερο ζήλεψα την γωνιά με τις ανεμώνες. Προσπάθησα να φυτέψω αλλά δεν έγιναν.
    Εκεί που έχει μαργαρίτες ποτέ δεν μπαίνει άλλο λουλούδι εκτός από τις παπαρούνες το έχω προσέξει κι εγώ. Ίσως δεν αφήνουν χώρο για άλλα λουλούδια. Κάπου διάβασα όμως πως το αγριολούλουδο δείχνει τη σύσταση του εδάφους. Άρα αν κάπου δούμε πχ πολλά ξυδάκια σημαίνει πως το χώμα έχει έλλειψη ασβεστίου.
    Δεν έχει φυσικά καμιά σημασία για το παρατηρητή που απολαμβάνει την φύση και την αναρχία της;-)

    Πολλά πολλά ΑΦάκια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πριν πολλά χρόνια, όταν αγοράσαμε το κτήμα…υπήρχε κηπουρός και η ίδια είχα φυτέψει ανεμώνες…με τα χρόνια πάει ο κηπουρός (για οικονομικούς λόγους) με τα χρόνια οι ανεμώνες άρχισαν να φυτρώνουν όπου ήθελαν…αυτές στον Νότο είναι όλες άγριες!
      Και προσωπικά μου αρέσει αυτή η φαινομενική αναρχία! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύχρωμα!

  3. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Πολύ όμορφες οι γειτονιές σου αλλά και οι κάτοικοί τους, οι «γείτονές» σας. Κι αφού εσύ τους σέβεσαι κι αυτοί θα σου χαρίζουν απλόχερα τα χρώματα, τα αρώματα και την αίσθηση της ηρεμίας και της γαλήνης. Και βεβαίως την ομορφιά τους ως σύνολα!

    🙂

    Υ.Γ. Μου έχεις κινήσει την περιέργεια με τον Κρισναμούρτι και προβλέπω σύντομα να αποκτήσω το βιβλίο που μου έχεις συστήσει…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Υπάρχει και ένας «πραγματικός» γείτονας Κώστα μου…μόνο ένας στα Δυτικά που σε αντίθεση με μας έχει έναν άψογο κήπο.και ειλικρινά δεν έχει τίποτα το αξιοζήλευτο….έχω φροντίσει να τον κρύψουν τεράστια δένδρα και οι θάμνοι μου χαχα! 😉

      Θα έρθει και η σειρά του Κρισναμούρτι είμαι σίγουρη…μπορείς εντωμεταξύ ν’ αρχίσεις να φλερτάρεις μαζί του μέσα από το internet !!!

      ΑΦιλιά! 😉

  4. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Περβόλι κι εσύ και το περβόλι σου Στεφανία! Καλημέρα!

  5. Χρώματα και αρώματα Στεφανία μου καλή μου φίλη!!!

    !!ΦΑΣΜΑ!!

  6. Ο/Η Ginger λέει:

    Ευλογημένη είσαι στο περιβάλον που ζεις. Μου αρέσει ο τρόπος που το αντιμετωπίζεις. Κι εγώ περιμένω τα κιτρινάκια μου να φανούν πρώτα για ν’αρχίσω τις λουλουδιασμένες αναρτήσεις. Μόνο που σε μας αν δεν κουρέψουμε το γρασιδι (όχι δεν ειναι σπαρμένο, ότι σποράκια φέρνουν τα πουλιά κάθισε και το εφτιαξε η φυση μόνη της). Θα κάνω τις ανακαλύψεις μου και τότε θ’αρχίσουν οι λουλουδομαχίες μας γλυκιά μου μαγισούλα. Φωτεινή μέρα σου εύχομαι.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα στην Gingeroula!
      Λοιπόν αυτό που μας μένει είναι να κάνουμε λουλουδομαχίες….τι ωραιότερο, άσε που μπορούμε να οργανώσουμε και διαγωνισμό με την ωραιότερη λουλουδιασμένη ανάρτηση…είσαι; (εσύ είσαι η ειδική των διαγωνισμών, παιχνιδιών και λοιπών ασχολιών!) 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια φωτεινότατα! :))

  7. Ο/Η kariatida62 λέει:

    Πάντα ο Νότος τόχει….ατάκτως ερριμένος!
    Και η ανεμώνα ανάδελφη…κι’αυτή 😉

    Eνα ξεχόρτιασμα ίσως όμως να το χρειάζεται μαγισσούλα μου το κτήμα!
    Η καλύτερη δε γυμναστική θάναι για την σκούπα σου την μαγική! χαχαα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Κάρυ μου ο Νότος τάχει… τα «ατάκτως» του!
      Η Δύση μπορεί στο κτήμα μου να είναι πανέμορφη…αλλά υπάρχει και η «άλλη» Δύση που ταλαιπωρεί όλους μας! 😉

      Η λέξη ξεχόρτιασμα είναι μια άγνωστη λέξη στο κτήμα μου!!!
      Και επαναλαμβάνω (για χιλιοστή φορά!) πως δεν κυκλοφορώ με σκουπόξυλο αλλά με ιπτάμενο ποδήλατο!

      ΑΦιλάκια σε πλήρη ανθισμένη αναρχία! :))

  8. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Μακάρι όλοι οι γείτονες να ήταν πάντα τόσο πολύτιμοι και χρωματιστοί.
    Καλή μας άνοιξη με χαμόγελα και θετικές σκέψεις 🙂
    Φιλάκια καλή μου μαγισσούλα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι δικοί μου γείτονες είναι καλά κρυμμένοι πίσω από τη ζούγκλα μου… έτσι ούτε που τους ακούω, ούτε που τους βλέπω! 😉

      ΑΦιλάκια και ανταποδίδω τα ανοιξιάτικα χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

  9. Ο/Η glarenia λέει:

    KAΛH ΣOY ANOIΞH!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  10. Ο/Η GiP λέει:

    Πανέμορφες φωτογραφίες ! Χαίρομαι την ανεμελιά του κτήματος σου !
    Να το χαίρεσαι και πάντα να ζεις καλά με τον καλό σου εκεί.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν «επιτρέπεις» την άνοιξη να μπει μέσα σου Gipako, αποκτάς τεράστια ενέργεια και μπορείς να χαρείς την ανεμελιά της φύσης και να αντέξεις τα κακώς κειμενα! 😉

      Ευχαριστώ για τις ανοιξιάτικες ευχές!

      ΑΦιλιά και καλημέρα μας! :))

  11. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Λες να ακολουθήσω την δική σου τακτική και να αφήσω τον κήπο μου στην ησυχία του; Α πα πα, ζούγκλα θα γίνει!!!
    Τώρα πια, που με χάνεις που με βρίσκεις, όλη μέρα εκεί έξω.
    Στον δικό σου μου αρέσει η άγρια φυσική ομορφιά και αυτή την εποχή είναι στα καλύτερά του!!!!!!!!!

    Φιλιά θαλασσένια μάγισσα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με τίποτα μην αποκτήσεις τη δική μου στάση Θαλασσένια μου, ο κήπος σου είναι πανέμορφος και δεν σηκώνει ανεμελιά!!! 😉

      Το κτήμα μου σε κάθε εποχή παραμένει πανέμορφο…εξ άλλου είναι δυνατό να μην είναι πανέμορφη η φύση;

      ΑΦιλιά βουνίσια! :))

  12. Ο/Η kitsosmitsos λέει:

    Χρώματα, άνοιξη! Ωραίες εικόνες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι για την επίσκεψη σου στο ανοιξιάτικο σπιτικό μου και χαίρομαι όταν απολαμβάνεις τα ανοιξιάτικα μου χρώματα!

      ΑΦιλιά και καλή μας συνέχεια! :))

  13. Ο/Η AnD λέει:

    Πανέμορφος ο κήπος σου.
    Όμως όντως δεν τον κάνεις τίποτα; Ούτε να ξεχορταριάσεις; Θα σας είχαν φάει τα τσάπουρνα καλέ! χιχιιχ
    Η φύση ξέρει να μας εκπλήσσει.

    Καλημέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι να ξεχορταριάσω Αντιγόνη μου…αν ήταν ν’ ασχοληθώ, θα εξαφανιζόντουσαν 7 στρέμματα…το μη άγριο ίσως είναι κάτι μέτρα και μερικά διάσπαρτα οπωροφόρα…χιχι! 😉

      Η φύση ξέρει να μας εκπλήσσει και εμείς όμως δεν πάμε πίσω…χμ!

      ΑΦιλάκια με τις καλησπέρες μου! :))

  14. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητή Άϊναφετς, καλησπέρα…

    κάποτε πριν πολλά χρόνια, υπήρξα πεζοπόρος… αυτό ήταν και το δικό μου απόσταγμα… η φύση είναι απείρως πιο όμορφη, όταν δεν παρεμβαίνεις… όταν απλά την επισκέπτεσαι, εμβαπτίζεσαι στα χρώματα και τ’ αρώματά της, ακούς τις αρχέγονες μελλωδίες της… αγγίζεις την πηγή…

    ΑΦΣ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα αγαπητέ Νίκιπλε,

      Προσωπικά «έκοψα» την πεζοπορία λόγο άγριων σκύλων, στα κτήματα γύρω μας βόσκουν πρόβατα και κατσίκια με βοσκούς με I pod και τζιπάρες και φριχτά αιμοβόρα σκυλιά που κάνουν όλη τη δουλειά…έτσι αρκούμαι στις βολτίτσες μες το κτήμα!

      Η πηγή είναι τόσο κοντά που πολλές φορές δεν αγγίζεται!

      ΑΦιλιά ΑΣ! :))

  15. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα μαγισσούλα μου.
    Οι εικόνες σου , με γέμισαν ηρεμία , χρώματα και αρώματα.
    Ευτυχώς βλέπω καθημερινά τέτοιες εικόνες ,το καλό του να είσαι σε χωριό .
    Να έχεις μια υπέροχη ανοιξιάτικη ημέρα 🙂 .
    Φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! και εσύ είσαι του χωριού… είμαστε τυχερές Melitaki μου, μια μικρή βολτίτσα και τα «πράγματα» παν στη θέση τους…έτσι δεν είναι;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά λουλουδιασμένα! :))

  16. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Ουυυφ τι να πρωτοζηλέψω !!!!!!!! πολύ δύσκολα μου έβαλες.
    Καλή άνοιξη μαγισσούλα και πάντα να αριστεύουμε στο σχολείο της αγάπης.
    Αγκαλίτσαααααααααααααα !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις Ξωτικούλι μου και το ξέρεις πολύ καλά…αλλά μάλλον θέλεις να το ακούσεις και από μένα… έτσι δεν είναι; 😉
      Καλή φωτεινή άνοιξη να έχουμε και θα δεις πως όλα κάποια στιγμή καταλαγιάζουν…

      ΑΦιλάκια και αγκαλίτσες και ότι άλλο ποθεί η καρδούλα σου! :)))

  17. Ο/Η Levina λέει:

    Αυτά τα μικρά κίτρινα λουλουδάκια ήρθαν φέτος και σε εμένα κοριτσάκι μου, γέμισε ο κήπος και ευτυχώς δεν τα πειράζουν τα σκυλιά μου!
    Λες να τα έπιασε το ρομαντικο τους?
    Πολύ μου αρέσει η αναρχία στο κτήμα σου μαγισσούλα μου, αρκετά με τους γειτόνους μας και τους στοιχισμένους κήπους τους, με τα γρασίδια και τα λουλούδια σε παράταξη σαν φαντάροι προς επιθεώρηση.

    Όσο για τον τσέλιγκα με τα προβατα και τα σκυλιά… διαθέτει και άλογα , ένα λευκό θα το έχεις προσέξει σίγουρα και την περασμένη Άνοιξη είχα εδώ διπλα μου την φοράδα μα το πουλαράκι της!!

    φιλάκια Στεφανία μου
    πόσο πιο όμορφα φαίνονται όλα την Άνοιξη!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τα κίτρινα και τα γαλάζια Levina μου, βγαίνουν στο ίδιο μέρος κάθε χρόνο, απλά φέτος μετά από τόσο κρύο και τόσο χιόνι όλα φαίνονται πιο ευτυχισμένα…πιο χαρούμενα!
      Πολύ γέλασα με την περιγραφή των γειτόνων…ευτυχώς εγώ έχω μόνο έναν και έχω φροντίσει να τον κρύψω τέλεια! 😉
      Ο δικός μου τσέλιγκας δεν έχει άλογα…αν είχε θα είχε ανέβει στην εκτίμηση μου…I pod έχει και πράσινα άλογα!!!

      Χαίρομαι που η διάθεση σου εναρμονίστηκε με την άνοιξη… δεν έχω ακόμα καταφέρει να διαβάσω τα θρίλερ στο blog σου… όσο περνάει ο καιρός τόσο και λιγοστεύει και ο χρόνος του blogging…επιφυλάσσομαι όμως!

      ΑΦιλιά επιτέλους ανοιξιάτικα! :))

  18. Ο/Η marilia λέει:

    Προσπαθώ από προχθές να σου αφήσω σχολιάκι για το ευωδιαστό ποστ, αλλά δεν τα καταφέρνω ούτε σ’ αυτό… Δεν ξέρω γιατί. 😦

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για το «ούτε σ’ αυτό»..Μαριλίτσα μου, το μόνο που μένει είναι να ξεσκονίσω την κρυστάλλινη μου σφαίρα και να μας πει η συνάδελφος μάγισσα Κλοκλό, ποιος ή ποια βάλθηκε να εμποδίσει την «ελεύθερη ροή γεγονότων»…. Χμμμμμμμμμμμμμμμμμ! 😉

      Πάντως ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά! :))

  19. Ο/Η koufetarios λέει:

    Ένα ολόκληρο φυτικό βασίλειο!! Οι περιγραφές σου δίνουν μορφή ανθρώπινη σε κάθε κυριολεκτικά ζωντανό οργανισμό που έχεις στο κτήμα σου. Ζώντας σε νησί έχω αίσθηση του τι είναι φύση και νιώθω πολύ τυχερός γι’ αυτό. Αυτή η ανεμώνη είναι πολύ μόνη φύτεψε γύρω της κι άλλες να χει παρέα..!!

    Καλησπέρες!!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Μαβιέ μου, μου αρέσει ν’ αντιμετωπίζω και να φροντίζω ότι ζωντανό σαν ένα σύνολο… είμαστε όντος τυχεροί που η φύση, μας συγκινεί και ξέρεις δεν είναι όλοι οι άνθρωποι έτσι! 😉
    Όσο για την ανεμώνη, πριν δύση ο ήλιος την επισκέφτηκα και μου φάνηκε ν’ απολαμβάνει την μοναχικότητα της, έτσι την άφησα στην ησυχία της!!!

    ΑΦιλιά και καλό μας Σαββατοκύριακο! :))

  21. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Πόσο όμορφες οι εικόνες από το κτήμα σου βρε Στεφανία μου!Υπέροχες πραγματικά..παράδεισος είναι με τόσα λουλούδια.. 🙂

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ξέρω Νικολέτα μου, έστω με το λίγο καιρό που επι- κοινωνούμε τόσο όμορφα…πως έχεις καταλάβει πολύ καλά, πως δεν χρειάζεται να έχουμε ένα λουλουδιασμένο κήπο για να συνδεθούμε με την ομορφιά, ο παράδεισος είναι στη γη καλά κρυμμένος από την ασχήμια που εμείς οι άνθρωποι έχουμε δημιουργήσει, έτσι δεν είναι;

    Χαίρομαι που σου άρεσαν οι εικόνες και σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά! :)))

  23. Παράθεμα: ΣΤΑ 1ΟΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ BLOGS ΤΟ NEA SMYRNI LIVE! | Nea Smyrni live

  24. Παράθεμα: Παραγωγή! | Άιναφετς

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.