Παππούδες…blogger!

σεπ-2009)5μ

Από χθες το βράδυ με «περιτριγυρίζει» μια περίεργη αίσθηση και ως ΚΜΝΒ (Καλή Μάγισσα, Νεράιδα του Βοσπόρου) θα προσπαθήσω να σας την μεταβιβάσω.
Όπως έχω γράψει και στο βιογραφικό μου, από μικρό κοριτσάκι έχω υπάρξει μοναχικό άτομο, αυτό δεν θα πει ότι δεν μ’ αρέσει να συναντώ ανθρώπους και να συζητώ μαζί τους διάφορα θέματα, βασικά ψυχολογικά. Τον τελευταίο καιρό από τότε που ξεκίνησε αυτό το blog, έχω συνομιλήσει με αρκετούς blogger και σιγά-σιγά άρχισα ν’ ανεβάζω μόνη μου ποστ και φωτογραφίες, το επόμενο στάδιο είναι τα link και θα έρθει και η σειρά τους. Μέχρι εδώ όλα καλά, τώρα αυτή η περίεργη αίσθηση που με περιτριγυρίζει, έχει να κάνει με την ηλικία. Καθώς μου αρέσει να μπαίνω να διαβάζω διάφορα blogs και πολλές φορές να σχολιάζω, διαπίστωσα ότι τελικά παρόλο που είμαι γιαγιά, δεν δυσκολεύομαι να συνομιλώ με όλες τις ηλικίες, εξάλλου μου έχουν πει αρκετοί, ότι έχω ένα «φρέσκο νεανικό» τρόπο να επικοινωνώ. Άρα η περίεργη αίσθηση που έχω, έχει να κάνει με το ότι δεν έχω συνομιλήσει με άλλες γιαγιάδες ή με άλλους παππούδες blogger, εκτός από τον Παραμυθά- σύντροφο μου!
Υπάρχουν άραγε γιαγιάδες ή παππούδες blogger; Αν κάποιος που με διαβάζει έχει εντοπίσει κάποιον από «δαύτους», ας μου λύσει την απορία! Έχω σκάσει από την περιέργεια, θέλω να μου πουν, πως αισθάνονται σ’ αυτό τον κόσμο του internet, τι πιστεύουν για τις σχέσεις που δημιουργούνται έτσι, για τον εθησμό που σου δημιουργούν τα mail, τα blogs, facebook, twiter κλπ.
Τέλος πάντων εκδηλωθείτε, γιαγιάδες και παππούδες ή ακόμη εσείς που θα μπορούσατε λόγω ηλικίας να είστε παππούδες, μην φοβάστε και αν είστε και λίγο φευγάτοι ή νεραιδοπαρμένοι ή φεγγαρολούσμενοι, καλώς να ορίσετε!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

51 Responses to Παππούδες…blogger!

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Λοιπόν, εγώ δεν είμαι -ακόμα- γιαγιά, αλλά έχω συναντήσει «εδώ μέσα» ανθρώπους σε ηλικία που θα μπορούσαν να είναι παππούδες και γιαγιάδες. Μου έδωσαν ακριβώς την ίδια αίσθηση, γενικά: δεν έχει καμιά σχέση η γραφή τους με την ηλικία τους, και μια χαρά μιλούν με νεότερους. Ίσως είναι το μέσο, ίσως το γραπτό που δεν προδίδει. Μάλιστα, όταν άρχισα να διαβάζω κάποιους δεν ήξερα καν την ηλικία τους, και νόμιζα ότι ήταν σαν εμένα!
    🙂

    Θα σου στείλω μερικά λινκ, πάντως, να πας να τους «επισκεφτείς» μόνη σου και να καταλάβεις 🙂
    (και να ξέρεις, σχεδόν όλοι όσοι είναι στα blog είναι επίσης στο facebook, και αρκετοί είναι και στο tweeter και στα υπόλοιπα μέρη «κοινωνικής δικτύωσης»)

    Τα φιλιά μου στα 2 υπέροχα μικρά, όταν τα δεις!
    (και ναι, έχω ακόμα πρόβλημα στο σπίτι! Πότε έχω σύνδεση και πότε όχι, γκρουμφ!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι να πω; Μόνο μπράβο σου! Είμαι σίγουρη πως το συγγραφικό σου ταμπεραμέντο θα σαρώσει!
      ΑΦ από ΚΜΝΒ!
      ΥΓ: Περιμένω κείμενοοοοοο!

      • Ο/Η Παπαστρτής Ιωάννης λέει:

        ΚΝΒ σε ευχαριστώ.Θα βάλω τα δυνατά μου.Αυτό με το συγγραφικό πιστεύω το έχω (το πήρα πάνω μου!! 🙂 ).Απλά μερικές φορες χρειάζομαι το κατάλληλο ερέθισμα.Εξαιτίας σου με έπιασε λογοδιάροια στο «Διακοπές τέλος» και σε ευχαριστώ για αυτό.

        AΦx4 από ΑΦΓ

        ΑΦ σε όλους

        Είμαι ο Γιάννης και μόλις τελείωσα!!!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Στο βιβλίο μου, «Γιατροσόφια» για την διάρροια, μέσα σε πολλά άλλα, προτείνω νηστεία, δλδ μόνο νερό για μια μέρα! Τώρα για την λογοδιάρροια, πάλι νηστεία, δλδ σιωπή όσο αντέξεις! Μετά θα έχεις έμπνευση για να γράψεις στο blog σου ότι αισθάνεσαι! Καλή επιτυχία…στύλε μήνυμα, όταν αυτό γίνει…ΑΦ!

  2. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Καλησπέρες καλησπέρες! Τι τέλειο!!! Δεν μπορώ να μην ξεκινήσω απ την φωτό! Είναι απλά Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η !Πολυ γλυκόοοο.. Θα πω απλά μάκια γιατί αν συνεχίσω σε αυτό θα μιλάω ως το πρωί! 😳 😳

    Καταρχήν είμαστε όσο αισθανόμαστε..και όπως έλεγα σε κάποιον χτες εμείς οι γυναίκες είμαστε αλλιώς μην το ψάχνετε!

    Τώρα για το εδώ κάνουμε σαν παιδάκια(εγώ τουλάχιστον έτσι έκανα) «α τι ωραίο κουμπάκι αυτό! ας το πατήσουμε να δούμε τι είναι!» χιχιχιχι! και πάει λέγοντας! 😀

    Ε μιλώντας για όλα αυτά δεν μπορώ να μην βάλω το παρακάτω έχει πολύ γέλιο! Διαφήμιση μεν αλλά καλή δε! χιχι!

    Επι του θέματος και φυσικά υπάρχουν πολλοί παππούδες και γιαγιάδες στο διαδιακτιο..Είχα την τύχη να γνωρίσω αρκετούς νομίζω όλο αυτο τον καιρό που ήμουν εδώ..στην αρχή μου φάνηκε περίεργο αλλά στην συνέχεια καταλαβαίνεις πόσο καλοί ΦΙΛΟΙ είναι… Στο σημείο αυτό δεν μπορώ να μην σας ευχαριστήσω και τους δυο είστε υπέροχοι..Γενικότερα μπορείς να ρίξεις μια ματιά στα παρακάτω…
    1. http://cid-a29f9700ced11340.spaces.live.com/
    2. ξέρω και άλλους μα αν και μιλάω μαζί τους κλεισαν τις σελίδες τους όπως μόλις διαπίστωσα.. 😦
    3. όσο για αυτούς που θα μπορούσαν να είναι παππούδες αν ξεκινήσω να γράφω δεν τελειώνουν…
    Γενικότερα ένα πράγμα που νομίζω τα λέει όλα..Όταν πρωτοήρθα στο διαδίκτυο γενικότερα νόμιζα οτι οι πλειοψηφία ήταν τέτοιο άνθρωποι.. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      * Ευχαριστώ για το http κλπ συμπαθητικός μου φάνηκε ο Κυριούλης αλλά δεν μου επιτρέπεται η πρόσβαση…κάτι πιο απλό δεν υπάρχει; Μια καλή γιαγιάκα bloger, ένας γλυκούλης παππούλης να είναι και νοστιμούλης και φευγατούλης;
      ΥΓ: Μη μπερδευτείς, δεν θέλω προξενιά, απλά θέλω να δω πως σκέφτονται οι παππούδες blogers!
      *Κυκλοφορούν σοκολάτες ελληνικές που γράφουν απ΄έξω 70%! Όσο και να φας το αποτέλεσμα είναι ίδιο ως την διάθεση, αλλά όχι ως προς την σιλουέτα σου!
      ΑΦ από ΚΜΝΒ!

      • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

        Καλησπέρες και πάλι! 🙂

        Απλά είναι και δω σε μας(απ μσν πλευρά) τα πράγματα απλά δω οι περισσότεροι τρώγονται λιγάκι μεταξύ τους για αυτό και πολύ τα έχουν κάνει private τα μπλογκς τους τα βλέπουν δηλαδή μόνο οι «φίλοι» τους…Έτσι την πάτησα και γω στο http αυτό..εγώ το βλέπω κανονικά ..

        Δεν μπερδεύομαι κατάλαβα τι ψάχνουμε χιχι! 🙂

        Ναι αυτό είναι το κακό με τις σοκολάτες το τελευταίο χιχιχι!

        ΑΦ τώρα που τα μαθα και γω χιχι! 🙂

  3. …μια ΚΜΝΒ μπορεί να καταλάβει όλους τους ανθρώπους αλλά δεν ξέρουμε πόσοι άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν τη γλώσα που μιλάνε οι ΚΜκαι οι γλυκές νεράιδες;…ελπίζω σε 20 χρόνια από τώρα να μην ξεχάσουμε αυτή τη γλώσα και θυμόμαστε μόνο τις τιμές του ζάχαρου ΄και της χοληστερίνης μας!!! εσύ πάντως είμαι σίγουρος ότι και σε 100 χρόνια πάλι με τα παιδιά και τους νέους θα κουβεντιάζεις καλύτερα…
    να δώσεις από ένα φιλί και να κεράσεις ένα παραμυθάκι από εμένα τα γλυκά εγγονάκια!
    ΑΦ σε όλους τους ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      …και ένας ευγενικός και καλός νεράιδος, φαντάζομαι πως καταλαβαίνει την επιθυμία της ΚΜΝΒ, μια απλή περιέργεια έχω!
      Όσο για παραμυθάκια, μόλις με δει ο Αλέξανδρος τρέχει να του διαβάσω Γαλλικά παραμυθάκια!
      ΑΦ από ΚΜΝΒ!

  4. Ο/Η Θανασίτσα λέει:

    Τά μπεμπέκια ειναι υπέροχα, ο εγγονός σου κούκλος αλλά και η
    μικρή πολύ ενδιαφέρουσα, όσο μεγαλώνει ομορφαίνει.
    Στεφανίτσα αυτά γιά σήμερα, δέν έχω ορεξη γιά άλλα σχόλια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αθανασίτσα, είσαι το σχόλιο 13 σε αυτό το ποστ, γούρικο για μένα. Που να την βρεις την όρεξη με όσα συμβαίνουν γύρω σου…μας! Το ότι μπήκες στον κόπο να απαντήσεις μου…μας φτάνει!
      ΑΦ από ΚΜΝΒ!*
      *Έτσι χαιρετιέται η νεραιδοπαρέα!

  5. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Καλή σχολική χρονια

  6. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    και με περισσοτερα πιτσιρίκια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      …εννοείς εγγόνια;
      Ευχαριστώ για τα τραγούδια, άλλαξες διάθεση μετά το ταξιδάκι σου ή μου φάνηκε;
      Καλή σχολική χρονιά και σε σένα και σε όλα τα παιδάκια!
      ΑΦ από ΚΜΝΒ!

      • Ο/Η Παπαστρατής Ιωάννης λέει:

        Σε ευχαριστώ που ξανεπισκέφτηκες τη σελίδα μου και έγινες αναγνώστρια.Θα φροντίσω να γράψω κάτι σύντομα.Περιμένω την έμπνευση.

        ΑΦx4 Από ΑΦΓ

        ΑΦ σε όλους από ΑΦΓ

  7. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    το καρυδοτσουφλο καραβι και μια νεραιδα να ραβει αραχνουφαντο πανι…

    αυτ’ο οσον αφορα τη διαθεση νεραιδα…

    φιλια σε όλους!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπορούν…μπορούν… ν’ αντέξουν τα δυο σου χέρια τα κουπιά, για το ταξείδι το μεγάλο… κι ας είναι και σε καρυδότσουφλο… εξάλλου, μετά την τρικυμία πάντα έρχεται ηρεμία…έτσι το «βλέπει» η ΚΜΝΒ.
      Πάρε και ένα ΑΦ!

  8. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Μια γλυκιά καλησπέρα απ μένα και καλό Σαββατούλη σε όλους με πολλά χαμόγελα!

    Πολύ ωραία τα τραγουδάκι δεν τι είχα ξανακούσει(κατά το ημιση χιχι)
    Να πιάστε άλλο ένα που μου άρεσε

    Καλό απογευματάκι σε όλους!
    Μάκιαααααααααα και ΑΦ σε ολους! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν τα *** παίζουν με το φεγγάρι, σ’ ένα μαγευτικό κόσμο, ζωγραφισμένο από παιδιά, γίνονται θαύματα, γαληνεύει ο ουρανός και χαμογελάνε τα μαγισσάκια!
      Καλό απόγευμα και σε σένα *!
      *, ΑΦ από ΚΜΝΒ!

      ΥΓ: Σας ευχαριστώ και τις δυο, για τα τραγούδια σας, έδωσαν μια άλλη νότα, στην «αποτυχημένη» μου προσπάθεια να επικοινωνήσω «ανοιχτά» με κανένα παππού!

      • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

        Χαχαχα! Δεν το χα σκεφτεί-παρατηρήσει αυτό..Είναι πολύ οεο χιχι! Κάνει και για παραμύθι 😉

        Υ.Γ. Εμείς σε ευχαριστούμε,»αποτυχημένο» είναι κάτι όταν το παρατάς όχι όταν το αφήνεις στην άκρη για λίγο,νομίζω…

        Φιλιά και ΑΦ! 🙂

  9. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Ευχαριστω συμφωνω και επαυξάνω αστερακι

  10. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    χαχαχαχαχαχαχα! Τέλειο είναι και αυτό μπάς και με βλέπετε απ πουθενά? χιχιχι!

  11. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    οχι αλλα μακαρι να μπορούσαμε να σε δούμε !
    ενα είναι σιγουρο οτι έχουμε τα ίδια μουσικά γουστα
    φιλακια σε όλα τα νεραιδακια!

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Αστειάκι για το ελεφαντάκι ήταν Φίλη Φεγγαρένια το αν με βλέπετε μάλλον δεν εκφράστηκα καλά! χιχιχι! 😀

      Ναι για τα τραγουδάκια συμφωνώ και γω αυτό είναι σίγουρο! 🙂

      ΑΦ και καλό βραδάκι σε όλους! 🙂

  12. ε! είναι απίστευτο !σ’αυτή τη ζωή όλα μπορούν να συμβούν! εκει που καθόμουν και διάβαζα ξαφνικά…knock-knock-knocking on dimitris’s door …ανοίγω και να ΄σου ένας γνωστός παπούς!
    -τι γυρεύεις εδώ τέτοια ώρα ; του είπα.
    -έμαθα ,μου λέει, ότι μια καλή νεράιδα έχει μια περιέργεια αν υπάρχουν παπούδες στα μπλογκς και επειδή έχασα το δρόμο μπορείς να με πας;
    λοιπόν σας τον έφερα να ροκάρουμε παρέα με τον παπού στο νεραιδομπλογκ μας σάββατο κι απόβραδο…
    ΑΦ στους ΑΦ!

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      Δημήτρη, δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει, αλλά αυτό το τραγούδι άκουγα τώρα!!!
      Μόνο που ήταν με «γιαγιά» 😉

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Και θα συμβαίνει…και θα σου συμβαίνει…και θα μας συμβαίνει!
        Σου το έχω ξαναπεί, νονά μου, έχεις μπλέξει άσχημα…με Παραμυθάδες…νεράιδες…νεράιδους…αστεράκια…φεγγαρένιες και πολλά άλλα σιωπηλά ξωτικά…
        Ο Κρισναμούρτι, μέσα σε όλα είπε: «Ν’ αφήσουμε την ζωή να ζωγραφίσει τον πίνακα».
        ΑΦ από ΚΜΝΒ και ΧΜ! τστστστσ πιπέρι…

        • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

          Μάλλον με πρόλαβαν στα πλασματάκια χιχιχ!
          Πολύ όμορφο αυτό του Κρισναμούρτι δεν το χα ξανακούσει..

          Πιπέρι κόκκινο μαύρο πράσινο η άσπρο? χιχι!

          Φιλιά!

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            *Από χθες το βράδυ προσπαθώ να τελειώσω και ν’ ανεβάσω ένα καινούργιο «σοβαρό» ποστ, αλλά με το «μαγισσομπάχαλο» που επικρατεί εδώ ακόμα να τελειώσω και «υποτίθεται» ότι έχω θυμώσει, έχει τίτλο: «Όταν οι μάγισσες θυμώνουν»! ΧΜ!
            Πιπέρι πολύχρωμο, ταιριάζει στο κλήμα! χιχιχιχ…
            ουουουουουου, έχεις ν’ ακούσεις ακόμα!
            Φαντάσου τώρα, ένας σοβαρός παππούς να θέλει κάτι να σχολιάσει…πάει τον έχασα. ΧΜ!

            • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

              Να μαι και γω πάλι! 🙂

              Σοβαρό πόστ? σε μας? χαχαχαχαχαχαχα! καλόοοοο 😛
              Α είμαστε μαγισοπαραμυθοαγαπησιαρικά παιδάκια και όπου πάμε τους τρελαίνουμε όλους χιχι!

              Το σίγουρο σε αυτό το μπλοκ αλλά και το όμορφο είναι οτι για να «γράψεις» κάτι θέλεις χάρτη μάλλον…Γράφει ο ένας απ δω ο άλλος απ κει απαντάει ο άλλος παραπέρα…έχει πολύ πλάκα και είναι πολύ γλυκό..Και όπως έλεγε σε ένα παιδικό,(για τις σοκολάτες το λεγε γω το ανασκευάζω για δω) όλο αυτό το μπλέξιμο το χρώματα ο καθένας ονοτας μέρος τις κουβεντούλας μας εδώ δεν έχει κάποιο στόχο μα (να χρησιμοποιούμε και αυτά που μαθαίνουμε) έτσι χρωματίζετε η ζωή μας φτιάχνοντας ακόμα πιο υπέροχο τον πίνακα της! 😉 Έτσι σίγουρα και το πιπεράκι πολύχρωμο θα είναι αλλά μαζί με γλυκά γλυκά ΑΦ!

              Περιμένω περιμένω ν ακούσω και άλλα! 😀
              Μπαααααααα δεν πάει πουθενά ο παππούς όλοι όσοι είναι δω έχουν την ανάλογη τρέλα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μετά μου λένε ότι είμαι, ούτε ξέρω τι είμαι ή τι είμαστε… εδώ…(;) όσοι «παίζουμε» ανάλαφρα, σίγουρα δεν ανήκουμε σ’ αυτό τον κόσμο, απλά δεν ανήκουμε πουθενά…αυτά ως μεσημεριανό παραλήρημα μιας καλής μάγισσας στα παραμύθια του Παραμυθά-συντρόφου της, που είναι και γιαγιά, ΧΜ..χέ..μέσα!»
      Συγνώμη για το ΧΜ, μου βγήκε αυθόρμητα!
      Ναι, η απάντηση φίλε μου είναι: Ν’ αφήσουμε τον άνεμο να μας πάει εκεί που θέλει.
      ΑΦ από ΚΜΝΒ!

      • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

        Μια γλυκιά καλήσπεραααα σε όλους!

        Η ετοιμιγορία ενός τρελού-φαντασμένου..
        Αυτό ίσως είμαστε για τους «μεγάλους» γιατί μεις εκεί που προχωράμε βλέπουμε τον Παραμυθά να πετά ψηλά, Νεράιδες να τον βοηθάνε και να κάνουν τα δικά τους μαγευτικά κόλπα,Νεραίδους,ξωτικά,δράκους και ένα σορό άλλα μυθικά πλάσματα γύρο μας κοιτά με με μάτια γεμάτα ευτυχία και χαμογελάμε!!! Είναι κάτι πραγματικά υπέροχο μα οι μεγάλοι(αυτοί που δεν πιστεύουν) στην «μαγεία» δεν μπορούν να τα δουν…αρά???
        Ε και τι μας νοιάζει μας είμαστε ευτυχισμένα στον κόσμο μας! 🙂 Και νομίζω πως ανήκουμε δώ σ αυτό τον μαγικό κόσμο πούνε γεμάτος αγάπη και χαρά!Ανήκουμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου..στο χαμόγελό του…στην αγάπη του..
        Γιαγιάδες που βλέπουν παραμύθια και Παραμυθά δεν μπορούν να είναι τίποτα άλλο απ το πιο σημαντικό κομμάτι απόδειξης οτι η μαγεία υπάρχει και πως οι μεγάλοι είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο που λεν χιχιχι! 🙂

        Χαμογελάκια πολλά και άπειρα ΑΦ! 🙂
        Καλό μεσημεράκι σε όλους!

  13. ώστε και η νονά είναι μια ΚΜΝΔ(διαδικτυου) και συντονίζεται…
    (το ήξερα!)
    ΑΦ!

  14. …σε χρόνο ενεστώτα πάντα!
    ΑΚαλημέρα!

  15. «Ν’ αφήσουμε τη ζωή να ζωγραφίσει τον πίνακα!»
    τι ωραία μουσική ακούν τα αυτάκια μας!
    ΑΥπεροχο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Άρα, μετά από ένα απόγευμα «τρελό», ο πίνακας που ζωγραφίστηκε, είναι πολύχρωμος, χαρούμενος και άκρως φιλοσοφημένος για τους νεραιδοπαρμένους!
      Καλό βράδυ, με ΑΦ σε όλους από την ΚΜΝΒ!

  16. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    αααα, εγώ δεν τέλειωσα εδώ 🙂

    Σας χρωστώ από μέρες

    τον Τεμπέλη Δράκο που βρήκα να περιφέρεται
    (είναι από τα αγαπημένα του Άκη, να ξέρεις)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μμμμμμμμμμ! ο δράκος, πολύ τρομαχτικός, αλλά και πολύ γλυκός συγχρόνως!
      Ευχαριστώ τον Άκη που μου τον έστειλε…τα είπαμε λιγάκι του έδωσα και μια καραμέλα και ξανάπεσε για ύπνο…
      Καλή σχολική χρονιά «συνάδελφε»!
      Φιλιά σε όλη την οικογένεια και καλή σας βδομάδα!

  17. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    …και μια «Καραμέλα», για να κλείσει γλυκά η βδομάδα 🙂

    ΑΦ ξανά, σε όλους -καλή βδομάδα 🙂

  18. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    γυαλινη μικρή κουκλίτσα απο μένα μια που μου πρόλαβες την αγαπημένη καραμέλα…

    φιλάκια πολλά…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι γλυκά με παιδικά τραγουδάκια, έκλεισε μια βδομάδα και ξεκινά μια άλλη. Εύχομαι σε όλα τα νεραιδόπαιδα που είναι Παραμυθομεγαλωμένα καλή βδομάδα!
      Ευχαριστώ φεγγαρένια για την όμορφη ατμόσφαιρα που έδωσαν τα τραγούδια σου…ΑΦ από ΚΜΝΒ!

  19. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Μια γλυκιά καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα με πολλά πολλά χαμόγελα και αγάπη! 🙂

    Αχχχ τι γλυκά τραγουδάκια είναι αυτά…..Σε χαλαρώνουν και σε γλυκένουν αμέσως οτι και αν έχεις! 😀

    Καλό απόγευμα! 🙂

  20. Παράθεμα: Αγκαλιά. « Άιναφετς

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.