Ο Μύλος των Ξωτικών!

30112013137

Στις 30 Νοεμβρίου ο Παραμυθάς και η Άιναφετς βρεθήκαν στα Τρίκαλα, καλεσμένοι επισήμως από τον Δήμο Τρικάλων για να ψυχαγωγήσει ο Παραμυθάς τα παιδιά, στο πλαίσιο των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στον «Μύλο των Ξωτικών».

.

30112013139.

Στη δεξιά πλευρά του Μύλου, υπάρχει μια μεγάλη σκηνή, όπου ο Παραμυθάς παρουσίασε το πρόγραμμα του, δυο video με τις περιπέτειες του και στη συνέχεια συνομίλησε και έπαιξε με τα παιδιά.
Τώρα πολύ σωστά θα με ρωτήσετε που είναι οι φωτογραφίες τής εκδήλωσης, γιατί η παραπάνω είναι πολύ πριν την παρουσίαση…
Χμ! αν προσέξετε καλύτερα τις φωτογραφίες θα δείτε ομπρέλες…
Απ’ την ώρα που φύγαμε απ’ την Αθήνα μέχρι την εκδήλωση που ήταν στις 6 το απόγευμα, δεν σταμάτησε να βρέχει καταρρακτωδώς και παρόλα αυτό είχε πολύ κόσμο που την παρακολούθησε κάτω απ΄τις ομπρέλες, είχε μάλιστα έρθει και πούλμαν απ΄τη Καβάλα ειδικά για να παρακολουθήσουν τον Παραμυθά!

Αργότερα μας είπαν, πως οι κάτοικοι στα Τρίκαλα έχουν συνηθίσει να παρακολουθούν έξω τις εκδηλώσεις και ας βρέχει… η ίδια κάτω απ΄την ομπρέλα μου ήταν δύσκολο να φωτογραφίζω… άσε που είχε 5 βαθμούς!

.

xartis_milosxotikon2012

.

Ο «Μύλος των Ξωτικών»που είναι ένας πραγματικός μύλος βρίσκεται σ’ ένα τεράστιο χώρο και γύρω του έχει στηθεί ολόκληρο ένα χωριό, όπου μικροί και μεγάλοι μπορούν να βρουν ότι Χριστουγεννιάτικο επιθυμεί η καρδιάς τους, σε πολλά μικρά περίπτερα!

.

30112013141.

Μέσα στον μύλο, ξωτικά και νεράιδες, έδειχναν στα παιδιά πώς φτιάχνονται τα σοκολατάκια και οι καραμέλες!

Στο παρακάτω video, μια βόλτα στο παραμυθένιο χωριό και αυτό κάποια στιγμή που σταμάτησε να βρέχει!

.

.

.

Τελικά η επαρχία βάζει στα σίγουρα τα γυαλιά στην Αθήνα!

Υπάρχει και ένα site του «Μύλου των Ξωτικών» όπου θα έχετε όλες τις λεπτομέρειες, αυτής την εκπληκτικής Χριστουγεννιάτικης γιορτής και μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε ζωντανά τι γίνεται εκεί αυτή τη στιγμή!

http://www.milosxotikon.gr/home/

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

61 Responses to Ο Μύλος των Ξωτικών!

  1. Ο/Η Χαρά λέει:

    Καλή μου Νεράϊδα
    τι ωραία που μας μετέφερες στον Ξωτικό Κόσμο και σε μία Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα που δυστυχώς η λοιπή επαρχία στερείται.
    ΑΑΑΦιλάκια πολλά και γιορτινά!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Χαρά μου, είναι η πρώτη φορά που βρέθηκα σ’ ένα παραμυθένιο περιβάλλον και παρόλη την κακοκαιρία αυτή η εμπειρία θα μου μείνει αξέχαστη!
      Εσύ μπορεί να μην έχεις τη τύχη να ζήσεις κάτι παρόμοιο, αλλά ξέρω πως το σπίτι σου θα έχει την πιο αξιοζήλευτη γιορτινή ατμόσφαιρα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή συνέχεια στις προετοιμασίες! 🙂

  2. Ο/Η koufetarios λέει:

    Τι υπέροχος κόσμος είναι αυτός. Ζήλεψα. Ένας κόσμος μαγικός που, φυσικά χωρίς τον Παραμυθά και τη μάγισσά του, δεν γίνεται! Άν και κάποιος θα πει πως μεροληπτώ μιας και οι κάτοικοι των Τρικάλων έβαλαν τις δικές τους μαγικές δυνάμεις και κατάφεραν κάτι πραγματικά τόσο όμορφο..

    Ελπίζω να περάσατε τόσο υπέροχα όσο φαίνεται!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μ’ εντυπωσίασαν Μαβιέ μου, οι κάτοικοι των Τρικάλων, δεν είναι μόνο ο Δήμαρχος τους άξιος, μια και αυτός ξεκίνησε αυτό το έθιμο, αλλά και οι ίδιοι που ανταποκρίνονται τόσο όμορφα κάθε χρόνο! 😉
      Τώρα που σε ξαναβλέπω, θυμάμαι και να τρέξω στο σπιτικό σου, για τη συνέχεια του θρίλερ!

      ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι, γιορτινό! 🙂

  3. Ο/Η Stella Vardaki λέει:

    τι ωραια!!!
    αραγε θα γεμισει κι η δικη μας πλατεια με παιχνιδια και ξωτικα φετος;
    αγαπω πολυ αυτη την περιοδο μαγισσουλα μου
    εχουμε τοση αναγκη να ταιζουμε αυτο το μικρο παιδακι μεσα μας που κ που 🙂

    φιλια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εύχομαι Στέλλα μου και στα δικά σου μέρη, να γεμίσει με λίγη χαρά η όμορφη πλατεία, γιατί το έχουμε όλη μας πολύ πολύ ανάγκη! 😉

      ΑΦιλιά και αν το προσέχεις το μικρό αυτό παιδάκι, όχι μόνο που και που! 🙂

  4. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Μαγισσούλα μου, τι ωραία ατμόσφαιρα, γιορτινή, γιορτινή.
    Είμαι σίγουρη πως θα περάσατε τέλεια, παρόλο το κρύο.
    Κάνε ένα μαγικό με το ραβδάκι σου να κάνουν κάτι εξίσου όμορφο και στην Αθήνα! Και για μας τα δόλια τα μικρά πολύ μικρά παιδάκια που θέλουμε να ζήσουμε αυτή την εμπειρία αλλά δεν μπορούμε να πάμε στα Τρίκαλα.
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι να χαμογελάς και να ομορφοπερνάς!!!!!!!
    ΥΓ: Καλέ σας είπα πόσο ζήλεψα?

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Περάσαμε όντος τέλεια και ένας επιπλέον λόγος Μαρίνα μου, ήταν που μας πήγε και μας έφερε στα Τρίκαλα ο μικρός μας γιος, λάτρης των Τρικάλων για προσωπικούς του λόγους! 😉

      ΑΦιλιά Μαρινάκι και πάντα να μου χαμογελάς! 🙂

  5. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Πολυ όμορφη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα μαγισσούλα μου!Αφιλακια πολλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι καλή μου Παραμυθού, ζήσαμε για λίγες μέρες ένα παραμύθι… και αυτό είναι ότι καλύτερο μπορούσε να μας συμβεί αυτούς τους ζόρικους καιρούς!

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  6. Ο/Η VaD λέει:

    Eσεις φάγατε βροχή,εμεις στα δυο πρωτα χρόνια της λειτουργίας του Μύλου των Ξωτικών..ειχαμε φάει το κρυο του Βορειου Πόλου 🙂 Και στις δυο επισκεψεις που κάναμε,παγωνιά απιστευτη!!!Πάντως εξελίσσεται σ’εναν ωραιο θεσμό,που για ενα μήνα ζωντανευει χειμωνιάτικα την όμορφη πόλη των Τρικάλων.και την Αγορά της… Κρίμα,που δεν μπόρεσαν οι δικοί μου να σας δούνε…
    http://apouro.blogspot.gr/2012/01/blog-post_10.html

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ, μα πάρα πολύ μου άρεσε αυτή η σύντομη επίσκεψη στα Τρίκαλα, να είναι καλά ο δήμαρχος που έχει όλη την ευθύνη του Μύλου των Ξωτικών και έχει επίσης γύρω του άξιους συνεργάτες!
      Ευχαριστώ και για το link, φυσικά διαπίστωσα πως φέτος, σίγουρα λόγω κρίσης, έλλειπαν διάφορες εκδηλώσεις όπως πχ το παγοδρόμιο, κρίμα γιατί είμαι λάτρης του πατινάζ! 😉
      Τώρα ελπίζω του χρόνου να καταφέρουμε να συναντηθούμε εκεί!
      ΑΦιλιά και καλή μας συνέχεια! 🙂

  7. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Το ακούω καιρό τώρα και το λιγουρεύομαι ,ελπίζω κάποτε να το καταφέρω (έχω και καθήκον άλλωστε :-))

    Αφιλιάααααα παραμυθένια !!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αλίμονο, Ξωτικούλι… αν δεν λιγουρευόσουν ως ξωτικό, μια τόσο άψογα διοργανωμένη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση… ας ευχηθούμε να μπορέσουμε του χρόνου να συναντηθούμε εκεί! 😉

      ΑΦιλιά ποιητικά Χμ! και φυσικά παραμυθένια! 🙂

  8. Ο/Η Levina λέει:

    Χρόνια Πολλά
    γεμάτα υγεία και χαρά για τον Παραμυθοσύντροφό σου γλυκιά μου φίλη
    Να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται κι εκείνος….
    Σας φιλώ πολύ και τους δυο σας
    και εύχομαι να περάσετε μια ξεχωριστή ημέρα σήμερα 🙂

  9. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Μαγισσούλα μου, να χαίρεσαι τον Παραμυθοσύντροφό σου. Να είστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι και να χαίρεστε την όμορφη οικογένεια σας. Εύχομαι υγεία, αγάπη, ηρεμία και ότι άλλο εσείς επιθυμείτε!
    Να περάσετε όμορφα σήμερα! 🙂
    Φιλάκια.

  10. Ο/Η Φανη λέει:

    :D:D:D
    μιας κ ειναι ο φιλος μου απο κει τριγυρω, μου φαινεται δεν υπαρχει καλυτερη ευκαιρια να τον ψησω να παμε μια βολτουλα προς τα κει!
    φιλι μεγαλο κ γιορτινο!

  11. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Μια καλησπέρα και από μένα….. 🙂
    Είναι πράγματι πολύ όμορφα στο μύλο και οφείλω να ομολογήσω οτι κάθε χρόνο κάνουν και κάτι διαφορετικό..φέτος το γλειφιτζούρι (αυτό που φαίνεται στο τέλος στο βίντεο) ήταν και παγκόσμιο ρεκόρ, 15μέρες το φτιάχναν λέει.
    Χαχαχα! αυτό το έχουμε συνηθίσει έξω τις εκδηλώσεις υπό βροχή με τόσο ψύχος τι είμαστε Εσκιμώοι χαχαχα 🙂 🙂
    Ελπίζω του χρόνου να μας ξανάρθετε και να μην βρέχει θα ναι ακόμα πιο υπέροχα..και φυσικά να καταφέρω να ρθω και γω την επόμενη φορά. 😉

    Εδώ ( http://www.livestream.com/etrikala ) υποτίθεται ότι δείχνει τώρα ζωντανά το μύλο.

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλακια σ όλους!

    Υ.Γ. να χαίρεσαι και τον Παραμυθοσύντροφo 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς το κορίτσι! 🙂
      Το είδαμε Αστεράκι μου το τεράστιο γλειφιτζούρι μες τη βροχή, ευτυχώς καλά προφυλαγμένο να μη λιώσει… εσένα δεν καταφέραμε να δούμε! 😉
      Του χρόνου, είπανε πως θα μας ξανακαλέσουν, καλά να είμαστε να συναντηθούμε εκεί!

      Ευχαριστώ για το link ναι δείχνει ζωντανά τον Μύλο… πάω να πάρω μια γεύση! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! Και στους δικούς σου! 🙂

      ΥΓ: Τον χαίρομαι… τον χαίρομαι τον άτιμο…χιχιχι! προχθές κλείσαμε και τα 30 χρόνια γάμου!

  12. Ο/Η Zeta λέει:

    Δεν είναι πανέμορφα σ’ αυτό το Χριστουγεννιάτικο χωριουδάκι; Λατρεύω το πώς φαίνεται δίπλα στο νερό το δεντρόσπιτο του Αϊ Βασίλη! Βρέθηκα κι εγώ εκεί (όπως και τα προηγούμενα 2 χρόνια http://noexcus.blogspot.gr/2012/12/blog-post_13.html). Αν το ήξερα νωρίτερα, μπορεί και να βρισκόμασταν… δε πειράζει όμως, ίσως κάποια άλλη φορά!
    Υ.Γ. Χρόνια πολλά στον Παραμυθά μας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πω πω, τι μου λες Ζέτα μου, δηλαδή μπορεί να τσούγκρισαν οι ομπρέλες μας χωρίς να ξέρουμε η μια την άλλη, απίστευτο! 😉
      Α! του χρόνου, θα οργανωθούμε σίγουρα καλύτερα, καλά να είμαστε πρώτα!

      Ευχαριστώ και για το χρόνια πολλά του Παραμυθοσυντρόφου μου!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα χαμογελαστά! 🙂

  13. Ο/Η Margo λέει:

    Ζήλεψα.. πολύ όμως! Φαντάσου πως εδώ στο νησί δεν κάνουν τίποτε απολύτως. Μόνο κάτι φώτα ανάβουν στο γιαλό. Καμία εκδήλωση καμία γιορτινή ατμόσφαιρα. Είναι που οι περισσότεροι φεύγουν. Όσοι μένουμε όμως; Αχ και βαχ θέλω ταξίδι ΤΩΡΑ!!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα Margo μου, τι να πω, σ’ αυτό το πανέμορφο νησί που ζεις, τέτοιες εκδηλώσεις δεν ταιριάζουν… χμ! απόλυτα! 😉
      Πάντως χαίρομαι που κατάφερες να σχολιάσεις και ελπίζω να τακτοποιήθηκε το πρόβλημα που είχες με το κομπιούτερ σου… (η δεύτερη φορά και τελευταία, εύχομαι!)

      Το ταξίδι να το κάνεις και να έρθεις όμως στην Αθήνα, αν και στα παιδάκια θα άρεσε πολύ ο Μύλος των Ξωτικών! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! σε όλους σας! 🙂

  14. Σκόρπισες αισιοδοξία μέσα μου με τις εικόνες που μας έδωσες. Να είστε πάντα καλά. Σας χρειαζόμαστε.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, Χριστόφορε μου, τέτοιες εκδηλώσεις γεμίζουν χαρά τις καρδιές μικρών και μεγάλων!

      Τώρα ετοιμαζόμουν ν’ αρχίσω να διαβάζω και το α’ μέρος του θρίλερ σου… όταν φυσικά τελειώσω και με τις ευχές, εδώ! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς… το ξέρεις πια! 🙂

  15. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Φέτος πάνω που είχα πείσει τον καλό μου να με πάει, κάποιοι φίλοι μας είπαν ότι πήγαν και απογοητεύτηκαν, γιατί είδαν τον Μύλο πολύ παραμελημένο.
    Εγώ όμως μια χαρά τα βλέπω όλα μαγισσούλα μου!
    Είναι σίγουρα ένα μέρος που θέλω να επισκεφτώ!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο Μύλος ήταν υπέροχος, η εκδήλωση άψογη, γνωρίσαμε και τους διοργανωτές που έκαναν έξοχη δουλειά!

      Μπες στο Link που σας βάζω και δες ζωντανά τι γίνετε!

      Του χρόνου Έλενα μου, καλά να είμαστε και θα κανονίσουμε στον Μύλο, μπλογκοσυνάντηση! 😉

      ΑΦιλιά και καλό γιορτινό μας βραδάκι! 🙂

  16. Ο/Η melita λέει:

    Αχ πρέπει να περάσατε υπέροχα, φαίνεται εξάλλου. Ζήλεψα τώρα 😦 .
    Σε φιλώ γλυκά.

    PS.Να χαίρεσαι τον Παραμυθά σου , μαγισσούλα μου.

  17. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    Το είχα δει στην τηλεόραση,φαίνεται υπέροχα!
    πολύ το ζήλεψα..και ας είχε βροχή! 🙂
    Τα χρόνια μου πολλά τα είπα:!
    Να τον αγαπάς,και να σε αγαπάει πάντα Στεφανία μου!
    να ναι γερός και να μοιράζει όμορφα χαμόγελα σε μικρούς και μεγάλους!
    σε φιλώ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κάποια στιγμή περνώντας απ’ τα μέρη σου σε σκέφτηκα, σκέφτηκα μάλιστα να σε πάρω τηλ. αλλά πάλι δεν έβρισκα το νούμερο σου, στείλε το με mail! 😉
      Να πας Νικολέτα μου στον Μύλο, είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει!

      Να ζήσουν οι Νικολέτες και οι Νίκοι πάντα με χαμόγελο και υγεία! 🙂

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλά να περάσεις το βραδάκι (αφού ξεμπερδέψεις με τις ευχές!) 🙂

  18. Ο/Η joan petra λέει:

    Πόσο πολύ ζήλεψα! Πόσο θα ήθελα να ήμουν κι εγώ μαζί σας!! Μια άλλη φορά, ναι; Να νιώσουμε και πάλι παιδάκια! Φιλάκια πολλά! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σίγουρα Joanna, το βρεθεί κανείς σ’ ένα τέτοιο μαγευτικό και πάνω απ΄ όλα καλόγουστο περιβάλλον, αφήνει μια όμορφη αίσθηση και θα ήταν επίσης μια καλή ευκαιρία να μπορούσαμε να συναντήσουμε εκεί και αγαπημένους φίλους και ειδικά αν είναι και μπλογκόφιλοι! 😉
      Του χρόνου με το καλό, θα τ’ οργανώσουμε πολύ καλύτερα!

      ΑΦιλιά μ’ ένα χαλαρό Σ/Κ για όλους μας! 🙂

  19. Ο/Η vikoparea λέει:

    τι ώραία!!!! έλεγα να πάω και εγώ με τη λουλού αυτές τις μέρες αλλά η δουλειά δε με αφήνει να πάρω καθόλου άδεια … πολύ όμορφα πάντως!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είμαι σίγουρη πως η λουλού, θα ενθουσιαζόταν με όλη την εκδήλωση και ας έτρεχε η μαμά της από πίσω με την ομπρέλα! 😉
      Του χρόνου Βίκυ μου καλά να είμαστε και θα βρεθούμε όλοι εκεί!

      ΑΦιλιά στα δυο σας, (ακολουθεί mail!) 🙂

  20. Ο/Η astria λέει:

    Μα τι όμορφο και καλόγουστο! δεν ήξερα ότι υπήρχε!
    Μπράβο σε όσους το σκέφτηκαν και το πραγματοποίησαν!
    Αυτές τις μέρες, η γιορτινή ατμόσφαιρα είναι τόσο απαραίτητη στα παιδιά που ζούνε μέσα στην κατήφεια της τριβής με την καθημερινή πραγματικότητα. Και βέβαια δεν θα μπορούσαν να λείψουν τα παραμύθια και τα μαγικά σας:)
    Είμαι εντελώς σίγουρη ότι το καταχάρηκες πέρα από όσα έγραψες!
    Αλλά κι εγώ συγκινήθηκα με την ανάρτηση αυτή, πάντα τα Χριστούγεννα για μένα ήταν και είναι η Μαγεία!

    Θυμήθηκα, στην Κοπεγχάγη πριν λίγα χρόνια, στο πάρκο του Τίβολι, μια τεράστια σπηλιά σε ύψος και μέγεθος, ευρύχωρη και πανέμορφα φωτισμένη, είχε γύρω γύρω σκηνές από όλα τα γνωστά παραμύθια (λόγω και του Κρίστιαν Άντερσεν βεβαίως) και στο κέντρο όλο το εργαστήρι του άη Βασίλη με τα ξωτικά στο έργο τους… Ήταν μία πανέμορφη εμπειρία.

    φιλάκια πολλά πολλά, σήμερα γιορτινά και παραμυθένια!:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εξαιρετικά καλόγουστη όλη η εκδήλωση Αστεράκι μου, ξεκινώντας από το πραγματικό καρουζέλ, (μεγάλη μου αδυναμία λόγω Γαλλίας) την αναπαλαίωση του μύλου, μέχρι το σπίτι του Αη Βασίλη, τα περίπτερα και ότι έχει στηθεί εκεί γύρω!
      Για να είμαι ειλικρινής και η ίδια, δεν ξέρω γιατί, αλλά είχα μια εντελώς άλλη εικόνα στο νου μου, ίσως επηρεασμένη από το κιτς των λούνα-παρκ! 😉
      Και η εμπειρία σου από το παραμυθένιο πάρκο στη Κοπεγχάγη, υπήρξε σίγουρα μοναδική για να σου αφήσει αυτή την όμορφη αίσθηση!

      ΑΦιλιά και σε σένα και στο χέρι μας είναι να περάσουμε αυτές τις μέρες όσο μπορούμε πιο ανώδυνα…(βλέπεις από έφηβη δεν τα πάω πολύ καλά με τους εορτασμούς!) 🙂

  21. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Στα Τρίκαλα, στα δυό στενά, στην πατρίδα του Κατσαπλιά;;!!!

    Απ’ότι βλέπω περάσατε ωραιότατα!!

    Ωραίες καταστάσεις!!

  22. Ο/Η Hengeo λέει:

    Από ό,τι βλέπω τέλεια πρέπει να περάσατε! Να χαίρεσαι τον παραμυθοσύντροφο που ήταν και εορτάζοντας!

    ΑΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλές μαζεμένες χαρές Γιώργο μου!
      (Επέτειος, εκδήλωση, γιορτή) … 😉
      Και όταν μπορείς και τις μοιράζεσαι, αυτές αποκτούν τεράστια αξία!!!

      ΑΦ! και ευχαριστώ για τις ευχές! 🙂

  23. Ο/Η katinaki λέει:

    Πόσο όμορφα ειναι μαγισσουλα μου. Αλήθεια ο παραμυθάς διηγείται ιστορίες και σε σένα;
    Πρεπει να ειναι πολυ παραμυθένια η ζωη σας… 🙂

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Κατινάκι μου, ο Παραμυθάς διηγείται πραγματικές ιστορίες σε μένα, μου λέει τα πάντα και ας φαίνονται και λίγο παραμύθια, πάντως την ώρα που τα λέει, γι αυτόν είναι αλήθεια!
    Ρώτα τον Jojo και αυτός «ξέρει» να σου εξηγήσει! 😉

    ΑΦιλιά και να σε προσέχεις εκεί στα πραγματικά κρύα! 🙂

  25. Ο/Η dodo λέει:

    Δεν το εγνώριζα, ευχαριστώ- ευτυχώς, δεν υπάρχει μονάχα η Αθήνα 😉

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Κάτι τέτοιες όμορφες εκδηλώσεις, μας λένε: «Πως υπάρχουν άτομα σ’ αυτή τη χώρα που νοιάζονται πραγματικά»!

    ΑΦιλιά ποιητικά και χαμογελαστά! 😉

  27. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Πήγε και η μαμά μου πέρυσι! έχει παρόμοιο στη Δράμα και στη Θεςς πριν μερικά χρόνια. Εγώ πάλι δεν πήγα και το ζήλεψα λίγο μέσα από τις φωτογραφίες.. Τι ωραία εκδρομή Άιναφετς… 🙂 Όσο για την επαρχία και την Αθήνα, μου δίνεις αφορμή να γράψω σελιιιιιδες αλλά οι εικόνες με κερδίζουν και μένω στο κριστμας μουντ….

    *φαντάζομαι πόσο αφοσιωμένα θα άκουγαν τον παραμυθά τα παιδάκια…

    Καλημέρααααααα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν σου πω Αντριάνα μου. πως πιο πολύ άκουγαν οι μαμάδες και οι μπαμπάδες τον Παραμυθά, αφού αυτοί μεγάλωσαν με τα παραμύθια του και αυτό κρατώντας μ’ ένα χέρι την ομπρέλα και το άλλο το παιδάκι τους, βλέπεις δεν σταμάτησε ούτε ένα λεπτό να βρέχει! 😉

      ΑΦιλιά και πάλι μπράβο για την ορκωμοσία! 🙂

  28. Ο/Η xristin λέει:

    Αιναφετς. κρίμα που δεν βρισκόμουν εκείνες τις μέρες στα Τρίκαλα.
    Θα ήταν μια ευκαιρία να δω εσάς και την δουλειά σας από κοντά.
    Πάντως εγώ θα βρίσκομαι στα Τρίκαλα για τις γιορτές και ο Μύλος των Ξωτικών δεν μου γλυτώνει με τίποτα.
    Είναι καθιερωμένη πια η βόλτα στον Μύλο.
    Τα φιλιά μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Tragic…Να διασταυρωθούμε έτσι με λίγες μέρες διαφορά…
      Α! του χρόνου, αν μας (ξανακαλέσουν) θα βάλω ανακοίνωση μια βδομάδα πριν, βλέπεις δεν έχω fb για να ενημερώνω τους φίλους μου!!! 😉
      Ελπίζω μόνο να έχετε υποφερτό καιρό!

      ΑΦιλιά και καλές βόλτες! 🙂

  29. Ο/Η me (maria) λέει:

    Πανέμορφα!!
    Μας έφερες λίγο από παραμύθι και πολύ γιορτινή ατμόσφαιρα!
    Θέλω να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για τον σύντροφό σου έστω και καθυστερημένα…να τον χαίρεσαι, να σε χαίρεται και να χαίρεστε την οικογένειά σας!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Μαρία μου για τις ευχές!
      Αν πας από το blog του Παραμυθά έχει βάλει και την δικιά του παρουσίαση στο Μύλο των Ξωτικών!
      paramithas.gr

      ΑΦιλιά και καλές προετοιμασίες! 🙂

  30. Ο/Η 55fm λέει:

    Πανέμορφα και πολύ τρυφερά !Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου!

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Την χρειαζόμαστε τέτοιες μέρες, την τρυφερότητα και ο Μύλος την προσφέρει απλόχερα!
    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

Σχολιάστε

