Γνωρίζοντας τον Πυθαγόρα.

f0e23-pitagoras

Είναι απίστευτο τι ανακαλύπτει κανείς ψάχνοντας να μάθει ακόμα πιο πολλά για τον Πυθαγόρα!

ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Το πρόσωπο και η διδασκαλία του Πυθαγόρα είναι θέματα μάλλον σκοτεινά. Από το έργο του τίποτε δεν σώθηκε, οι αρχαίες, βιογραφικές κυρίως ειδήσεις (από το Διογένη το Λαέρτιο, τον Ιάμβλιχο, τον Πορφύριο), είναι γεμάτες ανεκδοτολογικά στοιχεία.

Οι παλαιότερες μαρτυρίες για το πρόσωπο του Πυθαγόρα προέρχονται από τον Ηράκλειτο (“ο Πυθαγόρας, ο γιος του Μνησάρχου, άσκησε την έρευνα περισσότερο από όλους τους ανθρώπους και, διαλέγοντας αυτές τις ιδιότητες, οικειοποιήθηκε τη σοφία, την ΐ πολυμάθεια και τη δολιοτεχνία”), τον Ηρόδοτο (“…ο Ζάλμοξης είχε συναναστραφεί με Έλληνες και ανάμεσα τους με τον Πυθαγόρα, που δεν ήταν κατώτερος από τους σοφούς…”), αλλά και από τον Εμπεδοκλή, τον Ίωνα τον Χίο και τον Ξενοφάνη.

O Αριστοτέλης κάνει λόγο για Πυθαγόρειους. Πρόκειται για τους μαθητές ή για μεταγενέστερους οπαδούς του Πυθαγόρα. Ελάχιστα αποσπάσματα τους σώθηκαν από το Φιλόλαο, ο οποίος ήταν σύγχρονος του Σωκράτη, και από τον Αρχύτα, που ήταν σύγχρονος του Πλάτωνα.

Στα τέλη του 6ου αιώνα π.Χ. ιδρύεται στον Κρότωνα, στην κάτω Ιταλία, η πρώτη σχολή φιλοσοφίας του κλασικού κόσμου, το Ομακοείο. Είναι μια προσπάθεια να γεφυρωθεί το χάσμα ανάμεσα στον κόσμο των μυστηρίων και στον κόσμο των ανθρώπων. Αποτελεί την αρχή μιας πλειάδας σχολών φιλοσοφίας που θα δημιουργηθούν αργότερα στην Ελλάδα και στην Ρώμη. Δημιουργός της είναι ο Πυθαγόρας από την Σάμο.

.

school_of_pythagoras

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Ο Πυθαγόρας γεννήθηκε στην Σάμο, ανάμεσα στο 592 και το 572 π.Χ. Από μικρός εμφάνισε ιδιαίτερα χαρίσματα που θα προκαλέσουν αργότερα την δημιουργία ενός θρύλου που τον θέλει γιο του Απόλλωνα. Το ίδιο το όνομά του σημαίνει «αυτός που αναγγέλθηκε από την Πυθία».

Παίρνει μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες και στέφεται ολυμπιονίκης στην πάλη.

Ταξιδεύει στην Αίγυπτο και μυείτε στα μυστήρια της Μέμφιδος και της Ηλιούπολης. Μετά στην Φοινίκη και στην Χαλδαία όπου διδάσκεται αστρονομία και γεωμετρία. Τέλος φαίνεται ότι ήλθε σε επαφή με τους δρυΐδες στη Γαλατία. Επιστρέφει στην Σάμο και ιδρύει μια σχολή καταφέρνοντας να κάνει πάνω από 3000 μαθητές.

Η αίγλη του προκαλεί τις αντιδράσεις της εξουσίας της Σάμου και έτσι αναγκάζεται να φύγει, όπου μετά από ένα αρκετά μακρύ ταξίδι φτάνει στον Κρότωνα και ιδρύει την πασίγνωστη σχολή του γύρο στο 520 π.Χ.

Σε όλη του την ζωή φρόντισε να είναι παράδειγμα για τους άλλους ανθρώπους, κάτι που αποτελεί την βάση του τρόπου διδασκαλίας του.

.

raphael_school_of_athens«Η σχολή της Αθήνας».
Raffaello (1510-1411)
(Vatican)

Η Πυθαγορική διδασκαλία

Η διδασκαλία του είναι μια «φόρμουλα» που θα οδηγήσει τον άνθρωπο στο να κατανοήσει τους νόμους της φύσης και να βελτιώσει και να αναπτύξει τις ικανότητές του.

Η αρχή αυτής της «φόρμουλας» είναι τα Μαθηματικά. Όχι όμως με την σημερινή αντιμετώπιση αλλά με μία θεώρηση που μπορεί να μας οδηγήσει στην πρώτη αιτία των πραγμάτων. Οι αριθμοί είναι Θεοί θα πει αργότερα ο Πλάτωνας, που για πολλούς είναι ο τελευταίος μεγάλος πυθαγόρειος, παρόλο που δεν γνώρισε ποτέ τον Πυθαγόρα. Από τους αριθμούς είναι που αρχίζει το στάδιο της εκδήλωσης του κόσμου.

Ο Πυθαγόρας εκφράζει την δημιουργία του κόσμου ως εξής:

Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Τα μαθηματικά είναι το σημείο όπου συναντιούνται και εναρμονίζονται η θρησκεία, η επιστήμη και η τέχνη. Γι’ αυτό η διδασκαλία του μπορεί να είναι ολιστική και να περιλάβει αρμονικά, την θρησκευτική αντίληψη, την επιστημονική έρευνα και το πείραμα. Και όλα αυτά διαποτισμένα από ένα σύνολο ηθικών κανόνων που και αυτοί σχετίζονται με μαθηματικά κλειδιά και αριθμούς.

Τα μαθηματικά σύμβολα έχουν μεγάλη σημασία για την Πυθαγορική διδασκαλία γιατί μέσα από αυτά κατάφερναν να «στερεώσουν» στον εκφρασμένο κόσμο οτιδήποτε είχαν καταφέρει να κατακτήσουν. Δηλαδή μπορούσαν να γράψουν, χρησιμοποιώντας τα μαθηματικά σύμβολα μία ψυχολογική κατάσταση ή μια έκφραση ομορφιάς. Όπως για παράδειγμα το αριθμός Φ (Φ = 1.62…) που είναι η έκφραση του κανόνα της ομορφιάς της φύσης.

Ο Πυθαγόρας είναι ο ιδρυτής της μουσικής επιστήμης, ο εφευρέτης των συμβόλων που σχετίζονται με τις νότες και τα μουσικά σύμβολα. Το μαθηματικά μέρος αυτής της επιστήμης ονομαζόταν «Αρμονική».

Είναι ο πρώτος που μιλάει για την σφαιρικότητα της γης και ότι αυτή αποτελεί μέρος ενός συνόλου ομόκεντρων σφαιρών όπου οι αποστάσεις μεταξύ τους ρυθμίζονται με μουσικά διαστήματα. Είναι η αρμονία των σφαιρών.

.

akad-10Λεπτομέρεια απ΄τη τοιχογραφία του Ραφαέλλο στο Βατικανό.
Ο Πυθαγόρας κρατάει σημειώσεις…

Η Πυθαγορική εκπαίδευση.

Παρόλο που το Ομακοείο λειτουργούσε με κοινοβιακό τρόπο υπήρχαν παράλληλα και δραστηριότητες που απευθύνονταν στο πλατύ κοινό. Αυτές ήταν κυρίως, δημόσιες ακροάσεις, πάνω σε ερωτήματα της καθημερινότητας και σε φιλοσοφικές λύσεις τους. Πόλοι ήταν αυτοί που απλά παρακολουθούσαν χωρίς να επιθυμούν την εφαρμογή των λύσεων στην πράξη. Άλλοι πάλι εμβάθυναν προχωρώντας στην είσοδό τους στην κοινότητα και γίνονταν μαθητές.

Για να γίνει δεκτός μαθητής κάποιος, έπρεπε να περάσει δοκιμασίες, κυρίως ψυχολογικού τύπου. Σκοπός των δοκιμασιών ήταν να μπορέσει να ενεργοποιήσει, την Διάνοια και Ηθική ικανότητα.

Την Διάνοια ώστε να μπορέσει να έχει δική του γνώμη. Και την Ηθική ικανότητα για να θέση αυτή την Διάνοια στο κοινό καλό, ελέγχοντας τις εγωιστικές τάσεις.

Ακόμα στόχος ήταν να σφυρηλατηθεί ο χαρακτήρας του ανθρώπου και να αναπτύξει την ανδρεία, την δύναμη, την ηρεμία και τον αυτοέλεγχο. Για παράδειγμα, τον έβαζαν για λίγες ημέρες μόνο του, σ’ ένα δωμάτιο, με λίγο φαγητό και λίγο νερό. Ακόμα του έδιναν μια πινακίδα με κάποιο γεωμετρικό σύμβολο χαραγμένο επάνω της. Αφού διαλογιζόταν τον έφερναν στο αμφιθέατρο, όπου μπροστά σε πολλούς παλιότερους μαθητές, θα έπρεπε να παρουσιάσει τι κατάλαβε.
Κατά την διάρκεια της παρουσίασης το ακροατήριο τον αποδοκίμαζε με διάφορους τρόπους. Με αυτή την δοκιμασία ο υποψήφιος μπορούσε να ελέγξει το ελάττωμα της ΥΠΕΡΟΨΊΑΣ.

Στα πλαίσια των μελών υπήρχαν τρεις βαθμοί. Ο Νεόφυτος, ο Ακουσματικός και ο Μαθηματικός.

Στον βαθμό του Νεόφυτου οι δοκιμασίες ήταν λεπτότερες και κυρίως πάνω στην φαντασία του. Αποσκοπούσαν στο να αναπτυχθεί η δημιουργική φαντασία απομονώνοντας και περιορίζοντας την φαντασιοπληξία. Η δημιουργική φαντασία διαφέρει από την φαντασιοπληξία στο ότι είναι ελεγχόμενη, έχει στόχο και δίνει πρακτικά αποτελέσματα. Αντίθετα η δεύτερη μας παρασύρει σε ουτοπικούς συνειρμούς που είναι εντελώς ανεφάρμοστοι.

Το επίπεδο αυτό ολοκληρωνόταν όταν ο μαθητής κατάφερνε να «στερεώσει τις συγκινήσεις και τα συναισθήματα του». Όταν μπορούσε να τα ελέγξει και να τα κατευθύνει.

Αφού είχε μάθει να υπερισχύει στις υπερβολικές και αρνητικές όψεις της προσωπικότητάς του πέρναγε στο επίπεδο του Ακουσματικού. Η διάρκεια αυτής της φάσης ήταν περίπου πέντε χρόνια και ήταν υποχρεωμένος να κρατάει σιωπή. Έτσι μάθαινε πως να βελτιώνει και να χειρίζεται τις δικές του δυνάμεις και αρετές.

Γεωμετρία θα άρχιζε να μαθαίνει από τα 28 χρόνια του και μετά. Μέχρι τότε, η εκπαίδευση στόχευε στην διαπαιδαγώγηση της προσωπικότητάς του.
Στα 28 χρόνια (7 Χ 4 = 28) συμπληρώνεται ένας σημαντικός κύκλος ζωής για τον άνθρωπο. Επτά χρόνια για κάθε ένα από τα σώματα της προσωπικότητας. Τα σώματα αυτά είναι α) το φυσικό, β) το ζωτικό, γ) το συναισθηματικό και δ) το συγκεκριμένο νοητικό.

Αφού είχε διαπαιδαγωγήσει την προσωπικότητα ο μαθητής τότε μπορούσε να εμβαθύνει, ελαχιστοποιώντας τις περιπτώσεις παρερμηνείας, σε θέματα της φύσης και του Θείου.

Μετά και από αυτό το στάδιο της εκπαίδευσης μπορούσε πάλι να ενταχθεί στην κοινωνία των ανθρώπων (δηλαδή να είναι πολιτικός ή πολίτης ή πολιτικό άτομο) για να μπορέσει να είναι περισσότερο χρήσιμος. Πολιτικός για τους πυθαγόρειους ήταν ο άνθρωπος που αφού είχε διδαχθεί την φιλοσοφία, επέστρεφε στον κόσμο για να είναι χρήσιμος στους άλλους. Δεν ενδιαφερόταν για αξιώματα και εξουσίες αλλά για την βελτίωση της κοινωνίας.

Αυτός που επέλεγε να γίνει πολιτικός δεν μπορούσε να περάσει στο στάδιο του Μαθηματικού. Δηλαδή αυτού που μπορεί να παραδίδει μαθήματα, να διδάσκει. Αυτοί που μπορούσαν είχαν και το πλεονέκτημα ότι μπορούσαν να ζουν κοντά στον Πυθαγόρα.

Ύψιστη σημασία για τους πυθαγόρειους είχαν η φιλία και η συντροφικότητα. Θεωρούσαν ότι σ’ αυτά τα στοιχεία καθρεπτιζόταν η παγκόσμια αγάπη.

Ήταν «δεμένοι» από τον όρκο του μυστικού πάνω στην ανώτερη διδασκαλία τις τελετές και τα ιερά σύμβολα.

Ο Πυθαγόρας πρόσφερε στην ανθρωπότητα ένα ‘‘επιτυχημένο πείραμα” γι’ αυτό που αργότερα ο Πλάτωνας θα ονομάσει: εκπαίδευση με Γυμναστική και Μουσική.

Παρόλο που η σχολή του Κρότωνα έπαυσε να λειτουργεί με βίαιο τρόπο, η φήμη των πυθαγορείων εξακολούθησε να υπάρχει και να επηρεάζει τον τότε κόσμο. Έτσι ενάμιση αιώνα αργότερα ένας άλλος μεγάλος άνθρωπος θα επηρεαστεί από τον πυθαγορισμό και θα συμβάλει και αυτός με την σειρά του στην εξέλιξη του ανθρώπου. Φυσικά δεν είναι άλλος από τον ιδρυτή της ακαδημίας, τον Πλάτωνα.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

1. ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ
του ΚΕΝΕΘ ΓΚΑΡΘΙ εκδόσεις ΠΥΡΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

2. ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ Ο ΣΑΜΙΟΣ
του J.S. Morrison εκδόσεις ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ

3. ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ
του J.S. ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΜΠΡΙΝ εκδόσεις ΚΑΚΤΟΣ ΚΛΑΣΙΚΑ

4. ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ
Η Ιστορία της Φιλοσοφίας

*********************************************************************

.

RRRRRRRRRRRRRR

Για τη μεταφυσική.

Ο Πυθαγόρας πίστευε ότι η πρώτη ασχολία των ανθρώπων, έπρεπε να είναι η προσπάθεια απελευθέρωσης της ψυχής τους από τα δεσμά της ύλης, μέσα από την αυτογνωσία, που επιτυγχάνεται με τη συνεχή άσκηση στη εγκράτεια και στη πνευματική ζωή. Μέσα από αυτήν την άσκηση μπορούν να ενεργοποιηθούν οι μνήμες των ανθρώπων, οι οποίες θα τους οδηγήσουν στη γνώση και στην επαφή τους με τον Θείο. Προς το σκοπό αυτό συνήθιζε να επαναφέρει στη μνήμη πολλών από τους μαθητές του την προηγούμενη ζωή, στην οποία έζησε η ψυχή τους πριν φυλακιστεί στο τελευταίο τους σώμα!

.

Για δείτε τι σκέφτηκε ο Πυθαγόρας για να μετριάσει το μεθύσι!

«Η δίκαιη κούπα»

.

.

Μερικά από τ’ αποφθέγματα του Πυθαγόρα.

«Πρέπει, πραγματικά, να θεωρείται ο πιο άτυχος των ανθρώπων εκείνος που δεν έχει μάθει πως να αντέχει τη δυστυχία».

«Κανένα ανθρώπινο ατύχημα δεν πρέπει να είναι απρόσμενο από εκείνους που είναι προικισμένοι με διάνοια. Να αντιμετωπίζεις τις ατυχίες σου με δύναμη και πολλή αξιοπρέπεια»…

«Σταμάτησε τα δάκρυά σου, διαφύλαξε την ηρεμία σου και κάνε ότι περνάει από το χέρι σου για να επανορθώσεις. Είναι μεγάλο πράγμα να είσαι σοφός εκεί όπου οφείλεις, σε καταστροφικές συνθήκες».

«Και ως τέτοιος, μη σκέφτεσαι με μικροπρέπεια ούτε με εκφυλισμό, σχετικά με τον εαυτό σου, ούτε να κρύβεις σκοτεινές σκέψεις. Εκείνος που έχει Φως μέσα του έχει μια λαμπρή μέρα, αν και περιβάλλεται από το σκοτάδι. Στον ευγενή όλα τα πράγματα είναι αγνά. Όλα τα σημεία του ανθρώπου, όπως εκείνα ενός αγάλματος, οφείλουν να είναι όμορφα».

«Να σκέφτεσαι όλα τα σημεία του σώματός σου ως ωραία και κανένα ως χαμηλό ή ταπεινό. Να φέρεσαι στον εαυτό σου σαν να είναι ελεύθερος άνθρωπος, με το να θυμάσαι ότι κανένας δεν είναι ελεύθερος αν δεν έχει κυριαρχία στον εαυτό του. Η ελευθερία είναι η ονομασία της Αρετής. Η σκλαβιά της κακίας. Είναι αναγκαίο να πολεμάμε πέντε πράγματα: τις αρρώστιες του σώματος, την άγνοια του πνεύματος, τα πάθη του σώματος, τα στραβά της πόλης και τη διχόνοια των οικογενειών».

«Διπλά βλέπουν όσοι έμαθαν γράμματα».

«Η αγραμματοσύνη είναι μάνα όλων των κακών.»

«Η παιδεία μοιάζει με χρυσό στεφάνι, γιατί και αξία μεγάλη έχει και ωφέλεια πολύ μεγάλη προσφέρει.»

«Καθώς φαίνεται, η δικαιοσύνη είναι τετράγωνη, σ’ όλα τα μέρη ίση και όμοια.»

«Μην προσπαθείς να καλύψεις τα λάθη σου με λόγια, αλλά προσπάθησε να τα διορθώσεις ελέγχοντας τον εαυτό σου.»

«Να χαίρεσαι απ’ αυτούς που σε ελέγχουν μάλλον, παρά απ’ αυτούς που σε κολακεύουν, και να θεωρείς σαν χειρότερους κι από εχθρούς τους κόλακες.»

«Τα λόγια είναι οι άνεμοι της ψυχής.»

«Το να αποασιωπάς την αλήθεια, όταν την ξέρεις, είναι σαν να θάβεις χρυσάφι.»

«Τόσο διαφέρουν οι μορφωμένοι απ’ τους αγράμματους, όσο το λογικό ζώο από το άλογο, κι εκείνος που έχει τα μάτια του απ’ τον τυφλό.»

.

1

.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή, ακόμα και το
ονοματεπώνυμό μας επηρεάζει την προσωπικότητά μας, τον τρόπο που σκεφτόμαστε, που αντιδρούμε και που προβάλουμε τον εαυτό μας. Η πανάρχαια τέχνη της αριθμολογίας, μας αποκαλύπτει τι σημαίνει το ονοματεπώνυμό μας και πώς επηρεάζει τη ζωή μας.

Βρείτε εδώ σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, τον προσωπικό σας λεξάριθμο, πολύ απλά!

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

57 Responses to Γνωρίζοντας τον Πυθαγόρα.

  1. Ο/Η Zeta λέει:

    Φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον κείμενο. Επειδή όμως έχει πολύ διάβασμα κι εγώ λίγο χρόνο, θα επιστρέψω να το διαβάσω κάποια στιγμή με την ησυχία μου! Γενικά όμως, ο Πυθαγόρας μου προκαλεί ένα δέος… χρησιμοποιούσα για χρόνια ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα που έχει πάρει το όνομά του (‘Pytha’) κι επιπλέον τον έβλεπα κάθε μέρα στο λιμάνι του Πυθαγορείου (Σάμος) όπου έζησα εκεί για ένα καλοκαίρι! Την δίκαιη κούπα την είχα δει και από κοντά (αντίγραφο βέβαια) στο ‘Μουσείο Αρχαίας Τεχνολογίας’ (www.kotsanas.gr). Το οποίο το συστήνω ανεπιφύλακτα, είναι τρομερό το τι είχαμε εφεύρει! Καλή σου μέρα Άιναφετς!

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όντως Ζέτα μου, έχει πολύ διάβασμα αυτή η ανάρτηση, προσπάθησα να τη συντομέψω και τελικά δεν βρήκα τίποτα περιττό… έτσι έμεινε σαν τη μεγαλύτερη ανάρτηση που έχω κάνει μέχρι σήμερα!
    Έχω δει και τις πανέξυπνες εφευρέσεις των προγόνων μας… το «είχαμε» τότε! 😉
    Αυτό που με διασκέδασε είναι ο λεξάριθμος, γιατί ο αριθμός μου το 7, είναι απίστευτα αντιπροσωπευτικός!
    ΑΦιλιά και εύχομαι να βρεις το χρόνο να διαβάσεις αυτή τη τεράααααααααααααααστια ανάρτηση! 🙂 🙂 🙂

  3. Eίναι απίστευτη η γοητεία που μου άσκησε τούτη σου η ανάρτηση. Δεν θέλω καν να φανταστώ πόσο κοπίασα για να την φτιάξεις. Σε βεβαιώνω πως φεύγοντας απ εδώ θα έχω μάθει ένα σωρό πράγματα για τα οποία δεν είχα την παραμικρή ιδέα. Η ‘Δίκαιη Κούπα» Για φαντάσου!
    Θέλω να σε ευχαριστήσω για σπουδαία απόλαυση που μου χάρισες μαζί με πολυτιμες γνώσεις. Δεν έκανα τον λεξάριθμο σε ένα όνομα όπως το: Χριστόφορος – Κωνσταντίνος Παπαχαραλάμπους! Θα τέλειωνα το πρωί.
    Και πάλι σε ευχαριστώ ολόκαρδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      χαχαχα! Χρ. Παπ….. υπόσχομαι αν βρω καιρό και κομπιουτεράκι θα σου βρω τον λεξάριθμο σου, ο δικός μου είναι το 7 και το βρήκα πολύ «έτσι»! 😉
      Και η «δίκαιη κούπα», τι έξυπνη ιδέα για να πίνουν οι μαθητές τού Πυθαγόρα με μέτρο!
      Χαίρομαι που απόλαυσες την ανάρτηση και βρήκες καιρό να τη διαβάσεις…(τα εγγονάκια είναι ακόμα μαζί σας;) 😉
      ΠΑΦ! 🙂

  4. «Κόπιασες» όχι κόπιασα! Συγγνώμη

  5. Για το «7» πώς με βλέπεις;… αυτό βγήκε σ’ εμένα! 🙂
    Εξαιρετικό το άρθρο και να σου πω πως για ένα φεγγάρι κάποτε έψαχνα να βρω τη συνέχεια της μυστικής σχολής του Πυθαγόρα…»ύστερα ήρθαν οι μέλισσες» που λένε 😉
    ΑΑΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και η ίδια είμαι το «7» και όχι μόνο σύμφωνα με τον Πυθαγόρα… είναι και ο αριθμός του πεπρωμένου μου! χμ! 😉
      χαχαχα! ευτυχώς που ήρθαν και οι μέλισσες και βρήκες «άλλο» μελίσσι να σου αλλάξει τα φώτα!
      ΑΑΑΦ! 🙂

  6. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Bρέεε μπέρδεμμα ,για άλλο μπήκα και ξαφνικά ανακάλυψα τον Πυθαγόρα ,προς στιγμήν νόμισα οτι ήταν παλιό και το είχα χάσει ….
    μετά διάβασα και τα σχόλια για το fb ,βρε λές να είναι σαμποτάζ :-)))
    εγώ πάντως σταθερά μαζί σου .Μου φαίνεται είμαστε οι τελευταίες χωρίς fb.
    Tον Πυθαγόρα τώρα βέβαια δεν προκάνω να τον διαβάσω .Γενικώς θα επανέλθω .Βάστα γερά εσύ 😉
    Αφφφφφφφφφφφφφ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ε! αλίμονο αν ξωτικά, αερικά, νεράιδες και μάγισσες είχαν fb… (αν έχεις λίγο χρόνο, διάβασε τι απαντώ στον Constantin «μας» στη προηγούμενη ανάρτηση!) χιχι! 😉
      Βρες και τον λεξάριθμο σου, δεν θέλει πολύ χρόνο και έχει ενδιαφέρον και άσε τη μελέτη για άλλη ώρα! 😉

      ΑΦιλιάααααααααααααααααα γερά πολύ γερά (αν μπορώ να κάνω κι αλλιώς) 🙂

      • ακομα μια τελευταία χωρίς φέης μπουκ.. δεν μου λείπει..!!!
        το σχόλιο μου για το πυθαγόρα στην θέση του .. θα πάει..χι.χιχ.να μην τρώω και την σειρα των άλλως φίλων Αιναφετς μου..

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Μη λες, μη λες… τώρα τελευταία πολλοί boggers κλείνουν το fb τους και μου γράφουν (με mail) πόσο τους απογοήτευσε το κουτσομπολιό που γίνεται εκεί μέσα… να, μου είπαν πχ για μια πολύ γνωστή μας blogger πως έχει δυο blogs και το «παίζει» σε δυο ταμπλό σαν να είναι δυο ξεχωριστά άτομα και οκ, γούστο της καπέλο της, αλλά αυτό αποκαλύφθηκε μέσα από το fb!!! Φυσικά και δεν θα το κάνω βούκινο… μισώ το κουτσομπολιό και την αδιακρισία! 😉
          Καλά καθόμαστε εκεί που καθόμαστε Ρουλίτσα μου!

          ΑΦιλιά και να έχεις μια όμορφα δημιουργική βδομάδα! 🙂

  7. Ο/Η Margo λέει:

    Αυτή η ανάρτηση θα μπορούσε να χωριστεί σε δύο ή και τρία μέρη. Πολλά σημεία που αξίζει κανείς να μείνει και να δουλέψει. Σαφώς και αξίζει να μελετηθεί!
    Γνώρισα τον Πυθαγόρα μέσω της μουσικής. Δική του ανακάλυψη το μονόχορδο πάνω στο οποίο έδειξε πως ο ήχος είναι ένα σύνολο αρμονικών. Αυτές οι αρμονικές είναι το οικοδόμημα του μουσικού μας συστήματος. Όπως και η αρμονία των σφαιρών που αναφέρεται κάπου. Ωραία πράγματα!!!!!!
    Τα όσα είπε για την παιδεία σπουδαία! Παρατήρησα στα αποφθέγματα πόσο πολύ επέμεινε στην δυστυχία και στον χειρισμό των συναισθημάτων. Ένα κι ένα όλα τα αποσπάσματα. Ζήλεψα και θα ψάξω να διαβάσω περισσότερα 🙂

    Ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου.
    Πολλά πολλά ΑΦάκια!

    υ.γ. Βλέποντας το φλιτζάνι θυμήθηκα μια άλλη ωραία ανακάλυψη για δίαιτα. Θυμήθηκα και την σχετική ανάρτησή σου. Είδα που λες μαγισσούλα μου κουταλομαχαιροπήρουνα, που για χέρι έχουν ξύλο τριανταφυλλιάς, μέσα στο αγκάθι δηλαδή 🙂 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για να είμαι ειλικρινής αυτή την ανάρτηση την ετοίμαζα σιγά-σιγά και ίσως θα ήταν καλή ιδέα να την ανεβάζω τμηματικά… για να έχω για κανένα μήνα το κεφάλι μου ήσυχο από νέες αναρτήσεις… χαχαχα! 😉

      Που πουλάνε αυτά τα αγκαθωτά κουταλο..κλπ να τα χαρίσω σε κάποιες/ κάποιους; 😉

      Ναι… και για να σοβαρευτούμε, τώρα πραγματικά εκτίμησα τον Πυθαγόρα, που ποτέ πριν δεν είχα μελετήσει σε βάθος!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά γοητευμένα! 🙂

  8. Ο/Η aristea λέει:

    Α με ενδιαφέρει αφάνταστα. Θα διαβάσω με την ησυχία μου μέσα στην ημέρα.
    Αφήνω την καλημέρα μου και την αγάπη μου! ♥
    Φιλάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και αν καταφέρεις και τη διαβάσεις όλη, είμαι σίγουρη πως θα σ΄ενδιαφέρει πολύ!
      Κάνε και τον λεξάριθμο σου αν θέλεις γράψε μου, αν σου ταιριάζει το αποτέλεσμα! 😉

      ΑΦιλιά Αριστέα μου τρυφερή! 🙂

      • Ο/Η aristea k λέει:

        Σε διάβασα και στη δουλειά κι ήρθα και στο σπίτι κι ολοκλήρωσα. Τη δίκαι η κούπα τη γνώριζα.
        Το 8 έβγαλα. Ναι νομίζω ότι δεν έπεσε έξω πολύ.
        Φιλάκια!

        • Ο/Η aristea k λέει:

          Πάντως δε με χαρακτηρίζει η ύλη ούτε επεδίωξα ποτέ την οικονομική άνεση, Την οποία και δεν έχω :)))
          Χαίρομαι που έβγαλε ότι μου αρέσει να προσφέρω. Δηλαδή από το όνομα μου προέρχονται όλα; :)))

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            Χαχαχα! Αριστέα δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή, είσαι νέα και η οικονομική άνεση μπορεί να «εμφανιστεί» εκεί που δεν το περιμένεις! 😉
            Σύμφωνα με τον Πυθαγόρα (και την μαγισσούλα Άιναφετς) τίποτα δεν είναι τυχαίο…υπομονή!!!

            ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  9. Ο/Η Margo λέει:

    Ξέχασα να σημειώσω πως έκανα και το λεξάριθμο. Απίστευτη ταύτιση! Θα πιάσω δουλειά τώρα να βρω και το υπολοίπων γνωστών 😉
    Καλημέρα μαγισσούλα μου 🙂

  10. Ο/Η joan petra λέει:

    Μπράβο Στεφανία μου! Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση!
    «Τα λόγια είναι οι άνεμοι της ψυχής.»….απίθανο… Σε φιλώ γλυκά!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Joannoula μου που σου άρεσε!
    Τα λόγια μπορούν να είναι οι άνεμοι της ψυχής όπως και τα μαχαίρια της…

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂 🙂 🙂

  12. Ο/Η aswtosyios λέει:

    διαβαζωντας αναρτήσεις με τέτοιο θέμα σκέφτομαι πάντα ποιοι ήμασταν και σε τι παρακμή ζούμε τώρα

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι ασωτούλι μου, σωστά, έτσι είναι…. μια και η παρακμή ξεκινάει από το άτομο, εμείς πρέπει ν’ αντισταθούμε και να μεριμνήσουμε να μη μας πάρει η μπάλα! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  14. Ο/Η Hengeo λέει:

    Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση, μπράβο που συγκέντρωσες όλες αυτές τις πληροφορίες!
    ΑΦ!

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το μπράβο είναι για σένα Γιώργο μου, που βρήκες ενδιαφέρουσα την ανάρτηση και μπήκες στο κόπο να τη διαβάσεις! 😉
    ΑΦ! 🙂

  16. Ο/Η me (maria) λέει:

    Έκανες καταπληκτική δουλειά σε αυτή την ανάρτηση…μπράβο!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είναι απ΄τις αναρτήσεις που νομίζω πως μπορούν να καλύψουν πολλούς από μας!

    ΑΦιλιά Μαρία μου και χαίρομαι που σου άρεσε η αυτή η ανάρτηση! 🙂

  18. Ο/Η astria λέει:

    Ένα θέμα που δεν εξαντλείται ούτε με πάρα πολλά βιβλία, αυτή η μοναδική μορφή. Η αλήθεια είναι ότι οτιδήποτε έχει σχέση με τον Πυθαγόρα πάντα μου ασκούσε μία ιδιαίτερη έλξη, και κατά καιρούς είχα διαβάσει αρκετά σχετικά με αυτόν, τα ταξίδια και τις γνώσεις του από άλλους πολιτισμούς, τη διδασκαλία του, όπως και διάφορες δυνατότητες που λέγονταν γι’ αυτόν. Η σοφία πέρα και πολύ πάνω από τα ανθρώπινα…

    Διάβασα με προσοχή όσα έγραψες και σκέφτηκα ότι θα έκανες πολύ πολύ κόπο για να χωρέσεις όσα με επιμέλεια έγραψες στον χώρο μίας (έστω μεγάλης) ανάρτησης!

    Αφιλιά πολλά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο Πυθαγόρας για μένα είναι αυτό που λέμε ολοκληρωμένος Άνθρωπος, άσχετα αν η μέθοδος μάθησης- διδασκαλία του δεν μπορεί να ταιριάξει σε όλα τ’ άτομα, εξάλλου δεν σώζεται και τίποτα που να έχει γράψει ο ίδιος, (όπως και του Σωκράτη ή του Χριστού), για να έχουμε μια σφαιρική άποψη, του τι πραγματικά είπε ο ίδιος και όχι οι μαθητές του…
      Πάντως ο Πυθαγόρας (πρέπει) να ήταν ο πρώτος που προσπάθησε να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στον κόσμο των μυστηρίων και στον κόσμο των ανθρώπων.

      Όταν ανεβάζω παρόμοια ποστ Αστεράκι μου, μαθαίνω και η ίδια και αυτό είναι που με γοητεύει πάνω απ’ όλα! 😉

      ΑΦιλιά και να έχουμε ένα χαλαρό Σαββατοκύριακο! 🙂

  19. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα αγαπητή….

    Για να μην παιδευόμαστε με το διάβασμα….λολ…μπορούμε να παρακολουθήσουμε το διαμαντάκι της πάλαι ποτέ ΕΤ3 που μιλάει για τον Πυθαγόρα…..και πολλούς άλλους βεβαίως βεβαίως…..που κατά την γνώμη μου αξίζει να τα δεί κανείς όλα…..είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα, και μάλιστα πάρα πολλά πράγματα δεν μας τα έχει πει κανείς ποτέ πριν……

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δε «σνομπάρω» καθόλου την εκλαϊκευμένη παρουσίαση θεωριών ή ατόμων μέσα από παρόμοια videos και ειδικά όταν πρόκειται για φιλοσόφους ή για τα «μυστήρια» του σύμπαντος (πχ κβαντομηχανική κλπ) που η ΕΡΤ 3 παρουσίαζε κάποτε… είναι ένας ευχάριστος τρόπος πληροφόρησης που φυσικά και δεν συγκρίνεται με την εκ βάθους μελέτη, μέσα από βιβλία!
      Η τεχνολογία προσφέρει και τα δυο, (πχ η δική μου πληροφόρηση έγινε μέσα από το διαδίκτυο)…
      Καλημέρα αγαπητέ και ευχαριστώ για τη συμβολή! 🙂

  20. Ο/Η marron λέει:

    Milles bravos! Je reviendrais a bientot. Puisque c’ est trop tard pour lire tout ton effort…
    Une note seulement. Il y a quelque chose dont je doute. Je ne sais pas qui a influance qui. Les Druides Pythagoras Ou.. Pythagoras les Druides.
    Je t’ embrasse beaucoup, ma tres chere Ainafets ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ! ma Marron…πολύ εύστοχη απορία! 😉
      Δυσκολεύομαι να φανταστώ τους δρυΐδες να πολυεπηρεάζουν τον «δικό» μας!!!
      Βλέπεις τους «γνωρίζω» μόνο μέσα από τον Asterix-Obelix και μπορεί να γνώριζαν διάφορα μαγικά κόλπα, αλλά όλα τα υπόλοιπα τα διδάχτηκε απ’ τους Αιγύπτιους, τους Ινδούς κλπ! 😉
      Θέλει η άτιμη η ανάρτηση λίγο μελέτη και ελπίζω να σ’ αφήσουν τ’ αγόρια τον χρόνο!

      Milles bisous ma tres cher Marron! 🙂

  21. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    To απόλαυσα μαγισσούλα και πολύ σ’ευχαριστώ !!!
    Αφορμή για ατέλειωτες σκέψεις…..

    «Και την Ηθική ικανότητα για να θέση αυτή την Διάνοια στο κοινό καλό, ελέγχοντας τις εγωιστικές τάσεις.»

    πόσο διαχρονικά τα…βάσανα 😉

    Στάθηκα ιδιαιτέρως στην δοκιμασία της σιωπής !!!!
    αυτό και μόνο λέει πολλά για το σήμερα (να μη σου πώ και για το fb χαχααααα )
    Θα άξιζε ιδιαίτερης ανάρτησης αυτό το θέμα -πληγή……

    υγ.Ο λεξάριθμος λέει 6 ,αλλά τι να σου πώ πάντα χαμογελώ λίγο μ’αυτά ,δυσκολεύομαι να τα πάρω και πολύ σοβαρά 🙂

    Αφφφφφφφφφφφφ …φιλοσοφημένα και……αμέτρητα αλλά…ελεγχόμενα 🙂 😉

    γυ. ααα την κούπα την έχω !!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ένα μετρημένο Ξωτικούλι, τι να τη κάνει τη κούπα, ανθοδοχείο; 😉

      Αχ! αυτή η σιωπή… πόσα λόγια του αέρα εκσφενδονίζονται μέσα από το fb;… όπως μαθαίνω, αλλά εμείς οι «κατσικούλες», απέχουμε, ακόμα! 🙂 🙂

      Οι αριθμοί και τα γράμματα σύμφωνα τον Πυθαγόρα δεν είναι τυχαίοι… και τελικά τι νομίζεις πως είναι τυχαίο τώρα που σου απαντώ;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά χωρίς έλεγχο… λέω να πρωτοτυπήσω! 🙂

  22. Το ότι θα μαθαινα για τον Πυθαγόρα ΄τόσα πράγματα ..χι.χι. Μαγισσούλα μου δεν το περίμενα ..οχι οτι δεν έχω (ακούσει) μονο για τους αρχαίους ελληνες φιλόσοφους.. αλλά απλα αυτό μονο.. πολύ ενδιαφερων μάθημα για μενα .. και μονο ότι είπε αυτή την φράση ….ο Πυθαγόρας….(Ύψιστη σημασία για τους πυθαγόρειους είχαν η φιλία και η συντροφικότητα. Θεωρούσαν ότι σ’ αυτά τα στοιχεία καθρεπτιζόταν η παγκόσμια αγάπη.) έγινε ο αγαπημενος μου .. και με έβελε σε σκέψεις πόσους ιώνες πρίν.. είχανε οι έλληνες πολιτσμό…και ύστερα σου λένε οι άλλοι λαοί… εχουνε φάει την σκόνη μας…χι.χιχ. για τότε λέω….γιατί τωρα άαααστα κορίτσι μου……..αααααα ο λεξαριθμός μου είναι το 2…..καλά μεσα έχει πέσει ό άνθρωπος στην κυριολεξία ..!!!! παντως χαίρομαι κάθε φορα που έρχομε στο σπιτικό σου… μου αφήνει οταν φευγω μια γευση…μμμμ δεν ξερω πως να την πώ….ικανοποίησης..!!! φιλάκιααααααααα!!!!. 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες και το video που έστειλε ο Χρηχα, τι απλά και όμορφα μας μιλάει για τον Πυθαγόρα;
      Η μάθηση δεν έχει τέλος… ευτυχώς!
      Χαίρομαι που έφυγες από εδώ με μια γεύση ικανοποίησης… δυστυχώς λίγα είναι τα blogs (και το δικό σου είναι από αυτά) που δεν σου μαυρίζουν τη καρδιά όταν τα επισκέπτεσαι, ειδικά τώρα τελευταία…
      Φροντίζω μέσα από εδώ, όσο μπορώ, να δίνω λίγο χαρά και όχι μαυρίλα! 🙂

      «Πρέπει πραγματικά, να θεωρείται ο πιο άτυχος των ανθρώπων εκείνος που δεν έχει μάθει πως ν’ αντέχει τη δυστυχία»…. Πυθαγόρας!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  23. Ο/Η dodo λέει:

    Και έμπνευση για τους εικαστικούς: http://www.flickriver.com/photos/michaelpaukner/4328160920/ 😉

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ε, όχι παίζουμε…. 😉
    Ευχαριστώ dodoula!

    Αληθινά Φιλιά! 🙂

  25. Ο/Η mariela λέει:

    Είναι λίγο μεγάλη η ανάρτηση για το χρόνο που έχω αυτή τη στιγμή, όμως από μια γρήγορη ματιά είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και φυσικά θα επανέλθω…. (βράδυ με ένα ποτήρι κρασάκι….)
    Έκανα όμως τον λεξάριθμό και ….. «κουφάθηκα»!!!!!!
    φιλάκια

  26. Εκτενέστατη και προσεγμένη ανάρτηση!1 Ευχαριστούμε για τον κόπο και την προσφορά Στεφανία μας, φιλιά!!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Ειρήνη μου, που μπήκες στο κόπο να τη διαβάσεις… ναι όντος είναι μεγάλη ανάρτηση και να φανταστείς «έκοψα» όλα τα μαθηματικά (θεωρήματα κλπ!)… 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  28. Ο/Η xristin λέει:

    <>
    Αχ τι ωραία που τα λέτε κύριε Πυθαγόρα μου!
    Αλλά πείτε μου σας παρακαλώ για τους πολιτικούς του δικού μας πλανήτη μιλούσατε η για του…..Άρη;
    Τις φιλούρες μου Στεφανία

    Υ.γ
    Μου έδωσες και μια ιδέα για ανάρτηση.χα,χα,χα,χα

  29. Ο/Η xristin λέει:

    Τι έγινε και εμφανίστηκε το μισό σχόλιο;
    Πάμε πάλι!
    <>
    Αχ τι ωραία που τα λέτε κύριε Πυθαγόρα μου!
    Αλλά πείτε μου σας παρακαλώ για τους πολιτικούς του δικού μας πλανήτη μιλούσατε η για του…..Άρη;
    Τις φιλούρες μου Στεφανία

    Υ.γ
    Μου έδωσες και μια ιδέα για ανάρτηση.χα,χα,χα,χα

  30. Ο/Η xristin λέει:

    sorry,Στεφανία αλλά επιμένει να μου βγάζει το μισό σχόλιο!
    Δεν πειράζει!
    Ο blogger θα χάσει!χα,χα,χα,χα

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Γιατί καλέ Χριστίνα, ακόμα αμφιβάλεις πως οι πρόγονοι μας ήξεραν πολύ καλύτερα τι έκαναν; πάντως σίγουρα δεν θα την πάθαιναν από τη wordpress!!! 😉
    Για κάνε καμιά μεταφυσική ανάρτηση, έχεις μπόλικο υλικό!
    Τον αριθμό σου τον βρήκες;

    ΑΦιλιά μετά κατανοήσεως!!! 🙂

  32. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Θα γελάσεις Στεφανία! Ήξερα πως είμαι το 9 με το ονοματεπώνυμό μου στη ζωή από παλιότερα που αυτά τα έψαχνα. Το αστείο είναι πως με το ψευδώνυμό μου στο ίντερνετ είμαι το 1…και φαίνομαι! Χαχα!
    Λοιπόν σου φέρνω κι εγώ ένα τεστάκι να κάνεις για να διασκεδάσεις!
    http://games.usvsth3m.com/internet-proficiency-test/
    Φιλιά σου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λοιπόν madame 9!
      Μου αρέσουν πολύ τα τεστάκια και σ’ ευχαριστώ γι αυτό, αλλά μου δίνει αποτέλεσμα μέσα από το fb που δεν έχω και δεν πρόκειται να έχω! 😉
      Τελικά τι σημαίνει LOL?

      ΑΦιλιά στο 1, καλό μας μήνα και καλό μας Σ/Κ! 🙂

      • Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

        laughing out loud σημαίνει το lol Στεφανία μου!
        Το φατσοβιβλίο μια χαρά είναι για ‘μενα. Το χρησιμοποιώ ως «δημόσιο πρόσωπο» και προωθώ φυσικά την όποια δουλειά μου εδώ. Δεν θεωρώ πως εξυπηρετεί σε τίποτα παραπάνω από αυτό και δε με νοιάζει πως το χρησιμοποιούν άλλοι. Εκτός κι αν είναι ακαλαίσθητοι οπότε φροντίζω να μην παίρνω ενημερώσεις τους.
        Τους επικίνδυνους και όσους τέλος πάντων σου χαλούν διάθεση και δημόσιο κούτελο, τα γνωστά τρολλ, μπορείς πάντα να τους μπλοκάρεις.Έχω μπλοκάρει μόνο μια λαίκιά ακαλαίσθητη που αντιλήφθηκα πρόσφατα πως τρεφόταν από την κλειδαρότρυπα που κοιτούσε τον φατσοτοίχο μου, με το μάτι κολλημένο στη ζωή μου άρρωστα πραγμα που της δημιούργησε μάλλον παραισθήσεις, σαν να παρακολουθεί κανένα σήριαλ και να θέλει να τιμωρηθεί «η κακιά» ηρωίδα της σαπουνόπερας παραδειγματικά.
        Έπρεπε να την κρατήσω και να γελώ σε βάρος της τώρα που το σκέφτομαι. Αυτό συνιστά καλές PR. Δηλαδή να εμφανίζομαι στα προφιλ της και να της κάνω την άνετη και την φιλενάδα και να την αναγκάζω να με κάνει και like όπως κάνει η ίδια! Αχαχα! Λάθος το χειρίστηκα! Καλά μιλάμε για το άκρον άωτον του καταναγκασμού, της υποκρισίας και της εξάρτησης που χρειάζεται απλά πολλές ποσότητες θράσους (τις οποίες διαθέτει) για να μας κάνει μαθήματα ζωής.
        Αυτά για να μαθαίνεις Στεφη μου κι εσύ τι γίνεται, όταν οι μπαστουνόβλαχες (με την κακή την έννοια και να σημειώσω εδώ πως είμαι βλάχα κατα το 1/8 ) παίρνουν ένα λαπτοπ και μπαίνουν στο «ιντερνέτ»
        Καλό υπόλοιπο Κυριακής Στεφανία μου. Χαίρομαι που δεν έχεις τέτοια θέματα εσύ να λύσεις,και είναι χώρος έκφρασης και έρευνας μόνο το μπλογκ σου. Εγώ θέλω να ασχοληθώ διαφορετικά με το blogging και θα το επιδιώξω μελλοντικά όταν βρω το χρόνο. Γιατί όπως λέει μια παροιμία «τα πολλά λόγια είναι φτώχεια»

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι αγαπημένη Georgina… «Λίγα λόγια και καλά» έλεγε ο Σεφέρης… αλλά «ενίοτε» για να γίνει κάποιος κατανοητός πρέπει να γράψει λίγα λογάκια παραπάνω! 😉
    Πάντως εξακολουθώ και δέχομαι αρνητικά κύματα απ’ το fb και αυτό επιβεβαιώνεται με όλα τα τέρατα που μου μεταφέρουν οι ιντερνετικά παθόντες!!!

    ΑΦιλιά και καλή Κυριακή, οικογενειακώς! 🙂

  34. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Στη βιβλιοθήκη του σπιτιού μας, έχουμε άπειρα βιβλία που αναφέρονται στο Πυθαγόρα. Κι αυτό γιατί ο δεύτερος σύζυγος της μητέρας μου είναι μαθηματικός και κάθε λίγο και λιγάκι, μας λέει κι ένα καινούργιο φασούλι που βρίσκει στα βιβλία του. Μαζί με τον Πυθαγόρα, ισάξια αγάπη έχουμε και στον Ευκλίδη, που η γεωμετρία του είναι το δεύτερο πολυδιαβασμένο βιβλίο στον κόσμο μετά την Αγία Γραφή. Βέβαια, συχνά πυκνά αναφερόμαστε και στο Φερμά με διάφορα διακοσμητικά επίθετα, διότι, για σχεδόν 300 χρόνια, παίδεψε τη μαθηματική κοινότητα με ένα πρόβλημα που στην πραγματικότητα ήταν άλυτο.
    Τι να πεις…το κάθε σπίτι έχει τα δικά του θέματα..
    Καλημέρα μάγισσα 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ’ αρχάς μου αρέσει (πολύ) που όταν αποφασίζεις να μ’ επισκεφτείς το κάνεις «επιμελώς» δλδ αφήνεις ένα ενδιαφέρον (πολύ) σχόλιο και αυτό το κάνεις και σε όλες τις αναρτήσεις που δεν είδες! 😉
      Ωχ! για τον μαθηματικό πατριό… προσωπικά τα μαθηματικά ποτέ δεν υπήρξαν η αδυναμία μου, μόνο ότι σχέση έχουν με τη φιλοσοφία… και έχουν (πολύ)! 😉
      Έβγαλες τον προσωπικό σου αριθμό; έχει «πλάκα» πόσο μέσα πέφτει!

      ΑΦιλιά τρυφερή μου Αντριάνα! 🙂

  35. Παράθεμα: Άθληση- Exercise | Άιναφετς

Αφήστε απάντηση στον/στην xristin Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.