Επανάσταση στο κέντρο.

 

fr2-foret

 

«Βλέπει κανείς ότι μια ριζική επανάσταση πρέπει να γίνει στο κέντρο, όχι στην επιφάνεια. Η αλλαγή στην επιφάνεια δεν έχει κανένα νόημα.
Το να γίνει κανείς καλύτερος, πιο ευγενής, ν’ αποκτήσει περισσότερη αρετή, να έχει μεγαλύτερη ή μικρότερη περιουσία, είναι όλα επιφανειακές δραστηριότητες ενός πολύ επιφανειακού νου.
Δεν μιλάω για τέτοιες αλλαγές, μ’ ενδιαφέρει μόνο μια αλλαγή στο κέντρο».

 

3ec5a32e

 

«Βλέπω ότι το «εγώ» πρέπει να διαλυθεί εντελώς.
Ερευνώ, λοιπόν τι είναι το «εγώ», όχι σαν κάποια φιλοσοφική αφηρημένη έννοια, αλλά στη πράξη, καθημερινά.
Βλέπω λεπτό προς λεπτό τι είναι το «εγώ»- το «εγώ» που πάντα παρακολουθεί, συσσωρεύει, αποκτά, απορρίπτει, κρίνει, μισεί, αποκόπτεται ή εντάσσεται κάπου για να έχει περισσότερη ασφάλεια.
Η αλλαγή λοιπόν, πρέπει να συμβεί εκεί, αυτό είναι το κέντρο που πρέπει να ξεριζωθεί εντελώς.» (…)

 

z1pk0rh0

 

«Επομένως το πρόβλημα μου είναι το εξής:
Μπορεί ο νους να φέρει μια θεμελιώδη επανάσταση με τη διαλεκτική μέθοδο ή με μια υλιστική γνώση της ιστορικής εξέλιξης;
Αυτό είναι σημαντικό ερώτημα, δεν είναι;
Γιατί αν γίνει μια ριζική αλλαγή στο κέντρο, τότε όλη η μου η ζωή θα έχει άλλο νόημα, τότε θα υπάρχει ομορφιά, τότε θα υπάρχει ευτυχία». (…)

 

1436867-comme-dans-un-tableau

 

«Τι μπορεί, λοιπόν, να κάνει κανείς;
Δεν σας είναι πρόβλημα αυτό;
Κοιτάζοντας όλο αυτό το περίπλοκο πρόβλημα του «εγώ» με όλο του το σκοτάδι, τις σκιές και το φως του, τις εντάσεις και τα άγχη του, μπορώ εγώ, ο παρατηρητής να επηρεάσω αυτό που παρατηρώ;»

 

Συντακτ_130921233602

 

«Σας παρακαλώ, απλώς ακούστε το πρόβλημα, μην ψάχνετε για απάντηση, μην προσπαθείτε να το λύσετε, αφήστε το να σας διαποτίσει, σαν την απαλή βροχή που κάνει εύφορη τη γη». (…)

 

264411_524618027600750_1825577226_n

 

«Αυτό, λοιπόν, που σίγουρα πρέπει να κάνουμε είναι να έχουμε επίγνωση του συνόλου του προβλήματος, όχι μόνο στο συνειδητό, αλλά κυρίως στο υποσυνείδητο, πρέπει να έχουμε επίγνωση του εσωτερικά, βαθιά.
Ο επιφανειακός νους μπορεί να δώσει αιτίες, εξηγήσεις, μπορεί λογικά να ξεδιαλύνει ορισμένα προβλήματα, αλλά όταν ενδιαφερόμαστε για ένα βαθύ πρόβλημα, η επιφανειακή προσέγγιση έχει πολύ μικρή αξία».

 

beautiful-planet-earth-13

 

«Κι εμείς νοιαζόμαστε για ένα πολύ βαθύ πρόβλημα, που είναι πώς να φέρουμε μια αλλαγή, μια επανάσταση στο κέντρο.
Χωρίς αυτή τη θεμελιώδη μεταμόρφωση, οι αλλαγές απλώς στην επιφάνεια δεν έχουν νόημα και οι μεταμορφώσεις χρειάζονται αναμόρφωση.
Αν μπορούμε να κοιτάξουμε το πρόβλημα στο σύνολο του, να το γευτούμε, να το μυρίσουμε, να το απορροφήσουμε υποσυνείδητα, τότε θα εξοικειωθούμε με τις δραστηριότητες και τα κόλπα του «εγώ».

ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ
«ΕΓΩ χωρίς ΕΓΩ»

Μετάφραση Νίκος Πιλάβιος
Εκδόσεις Καστανιώτης

.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

48 Responses to Επανάσταση στο κέντρο.

  1. Ο/Η xristin λέει:

    Στεφανία ψάχνω εναγωνίως το…..κέντρο μου για να του αλλάξω τα φώτα (sorry ,να του κάνω ριζική επανάσταση) αλλά δεν το βρίσκω ,δεν το βρίσκω!
    Που ακριβώς βρίσκεται;
    Δίπλα στην σπλήνα η δίπλα στο συκώτι;
    Τις φιλούρες μου με πολύ κέφι και αγάπη

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τρομερό ερώτημα Χριστίνα μου, για όποιον πραγματικά θελήσει να ψάξει… και όποιος βάλει όλη του την ενέργεια και τη ΚΑΡΔΙΑ, σ’ αυτό, θα «το» βρει… και φυσικά, το χιούμορ δεν πρέπει ποτέ να λείπει από καμιά έρευνα!!! 😉

    ΑΦιλιά με πολλά χαμόγελα… πάντα! 🙂

  3. Ο/Η Hengeo λέει:

    Όμορφα λόγια, ακόμα πιο όμορφες όμως οι φωτογραφίες που επέλεξες για να το συνοδέψουν 😉
    Πολλά ΑΦ!

  4. Ο/Η Margo λέει:

    Μια διαφορετική επανάσταση που γίνεται από τον καθένα ξεχωριστά και δεν εμπεριέχει βία. Ο πιο ειρηνικός τρόπος να βρούμε την ειρήνη μέσα μας.
    Το καλύτερο για τηνσημερινή ημέρα και για κάθε μέρα!

    Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ‘Ετσι Margo μου… έτσι! 😉
      Είναι μάταιο να προσπαθούμε να καλυτερέψουμε το «εγώ» μας, δες το και λογικά, μια και το «εγώ» μας ευθύνεται για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο καθένας μας και ότι και να κάνουμε, το «εγώ» θα παραμείνει… ίσως με άλλα χρώματα (!)… γι αυτό και πρέπει να γίνει ριζική επανάσταση στο κέντρο που είναι το «εγώ»!

      ΑΦιλιά ελπίζω και βροχερά σε σας! 🙂

  5. Πόσο ευτυχισμένοι και γαλήνιοι θα ειναι αυτοι που έχουν καταφέρει να κάνουν την επανάστασή τους στο κεντρικό τους εγώ ..!!αλλά και πόσοι πολλοί που κανουν την προσπάθεια χωρίς να τα καταφέρουν Μαγγισούλα μου..!!! δύσκολο μονοπάτι θέλει κότσια … και πολύ δύναμη να φτασεις το ποθούμενο…στο εγώ χωρίς το εγώ σου…!!! οι φωτογραφίες σου απλά συναρπαστικές.. υπέροχες φίλη μου!!!! να έχεις μια όμορφη μερα Μαγισσουλα μου.. φιλακιααααααα!! 🙂 +3

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν έχω γνωρίσει κανένα πραγματικά γαλήνιο και ευτυχισμένο άνθρωπο Ρούλα μου, εκτός απ΄τον Κρισναμούρτι… όλοι παιδευόμαστε απ΄το εγώ μας, άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο… είναι δουλειά ζωής το να καταφέρουμε να το διαλύσουμε! 😉
      Και το πιο σημαντικό, δεν χρειάζεται προσπάθεια, μόνο να παρακολουθείς πώς αντιδράς εσύ ο ίδιος καθημερινά στις προκλήσεις της ζωής… αυτό λέγεται: «επίγνωση»!!!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και στην όμορφη μας Κρήτη! 🙂

  6. Πήγα να κανω καρδούλα με το +3 …και δεν μου βγηκε..χι.χιχ.

  7. Ο/Η Η Blogger της διπλανής πόρτας λέει:

    Ναι αλλά αφού για να κάνεις επανάσταση πρέπει να σπάσεις το «εγώ»¨τι γίνεται όταν βλέπεις πως το σύνολο, εμμένει στο «εγώ» για την ηρεμία και τα πλεονεκτήματα; Πως θα γίνει έτσι η επανάσταση.
    Ή μάλλον μιας και παλιά, γίνονταν συνέχεια επαναστάσεις και μιας και η επανάσταση ξεκινά από το κέντρο ας βρούμε γιατί το κέντρο μετατοπίσθηκε και πως θα ξαναπάει πίσω.
    Καλή σου μαγισσούλα μου! Σε γλυκοφιλώ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η παγίδα Μαρινάκι μου νομίζω ότι είναι πως συχνά πιστεύουμε πως οι άλλοι φταίνε για τα προβλήτα μας και όσο πιο γρήγορα συνειδητοποιήσουμε βαθιά, πως ο κάθε υγιής ενήλικας ευθύνεται για τη ζωή του, τόσο πιο εύκολο θα μας είναι να παρατηρήσουμε το δικό μας «εγώ» και τα κόλπα που κάνει για να βρίσκει δικαιολογίες και να ξεφεύγει! 😉
      Όλες σχεδόν οι κοινωνικές επαναστάσεις απέτυχαν και η απόδειξη είναι τα χάλια της ανθρωπότητας στις μέρες μας!
      Το «κέντρο» κάθε κοινωνίας αποτελείται απ΄όλα τα «εγώ» των πολιτών που την απαρτίζουν, έτσι δεν είναι; Γι αυτό και εδώ μιλάμε για επανάσταση στο κέντρο ( στο εγώ) κάθε πολίτη, ας το δούμε έστω λογικά! 🙂

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

  8. Ο/Η aristea k λέει:

    «Απλώς ακούστε το πρόβλημα, μην ψάχνετε για απάντηση»
    Νομίζω ότι από κει ξεκινούν όλα!
    Καλημέρα μαγισσούλα μου ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! έτσι Αριστέα μου..
      «Μη προσπαθείτε να το λύσετε (το πρόβλημα), μην ψάχνετε για λύση, αφήστε το να σας διαποτίσει σαν την απαλή βροχή»…

      Δεν ακούμε, δεν γευόμαστε, δεν αισθανόμαστε, δεν βλέπουμε… βαθιά μέσα μας!

      Ξέρεις, πως το να μη προσπαθείς να λύσεις κάποιο πρόβλημα (ψυχολογικό), ισχύει για όλα τα εσωτερικά καθημερινά μας προβλήματα;
      Προσωπικά έχω δει, πως η λύση έρχεται μόνη της, εκεί που δεν το περιμένεις! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  9. Ο/Η dodo λέει:

    Ευχαριστώ για τα σοφά λόγια, που τροφοδοτούν την σκέψη!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω dodo μου, πως είναι όμορφο, ν’ αφήνουμε τα σοφά λόγια να μας διαποτίσουν απαλά όπως κάνει η βροχή στην εύφορη γη! 😉

    ΑΦιλιά και καλή μας μέρα και ας είναι βροχερή! 🙂

  11. Ο/Η Αθηνά... λέει:

    Ουπς! Δύσκολα μου βάζεις σήμερα! Πολύ δύσκολα! Θέλει πολλή δουλειά αυτή η ιστορία. Άσε που δεν ξέρω πώς θα φτάσω στο κέντρο μου!
    Μάλλον πρέπει να διαβάσω το “ΕΓΩ χωρίς ΕΓΩ”!
    Καλό απόγευμα Άιναφετς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν Αθηνά μου, θεωρείς πολύ δουλειά την συνειδητοποίηση της εσωτερικής μας κατάστασης, ναι, τότε θέλει δουλειά… προσωπικά θα έλεγα πως θέλει να έχεις αυτό το σαράκι μέσα σου, που σε τρώει και σε σπρώχνει να δεις τι γίνεται μέσα σου… γιατί αυτό το κέντρο, αυτό το εγώ, δλδ ο εαυτούλης μας, είναι που θέλει πολύ ξεσκαρτάρισμα και αυτή είναι η πραγματική επανάσταση!!! 😉

      ΑΦιλιά και καλή ηλιόλουστη μας μέρα! 🙂

  12. Ο/Η Σούλη λέει:

    … γιατί εμείς προσπαθούμε να ξεπεράσουμε το κάθε θέμα, το κάθε ζήτημα, το κάθε πρόβλημα. Να ξεπεράσουμε, να περάσουμε, δηλαδή, απ’ έξω. Το σημαντικό όμως είναι να διαπεράσουμε. Να διαπεράσουμε (να περάσουμε από μέσα) με θάρρος, με ειλικρίνεια, με ανιδιοτέλεια .. έτσι απλά. Τότε, πιστεύω θα συναντήσουμε τον πυρήνα μας και τότε όλα θα φανερωθούν και θα λάμψουν.
    Πόσο έτοιμοι είμαστε, άραγε, για μια τέτοια αλήθεια?
    Να είσαι πάντα καλά και να σου δίνεται η δυνατότητα να «γαργαλάς» και να «τσιγκλίζεις» συνειδήσεις με τις αποκαλυπτικές αναρτήσεις σου.
    ΑΦιλιά ταξιδεμένα,
    Φρίντα:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι όμορφες δι-εξόδους που μας δίνει η Ελληνική γλώσσα για να μπορέσουμε να εκφράσουμε τις σκέψεις μας, έτσι δεν είναι Φρίντα μου!
      Για να δια-περάσει όμως κανείς το πρόβλημα του, μήπως πρέπει πρώτα να το εν-τοπίσει, (να έχει επί-γνωση του) στη συνέχεια να εισ-χωρήσει σ’ αυτό παρακολουθώντας τις αντι-δράσεις του καθημερινά, από στιγμή σε στιγμή;
      Νομίζω πως είναι στο χέρι του καθενός αν το «γαργαλάει» πραγματικά και βαθιά το θέμα της εσωτερικής αλλαγής του και όχι του επιφανειακού «καλυτερέματος» του, να πέσει στα βαθιά νερά και να το ερευνήσει! 😉

      ΑΦιλιά πολύ ταξιδιάρικα Φρίντα μου! 🙂

  13. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Η επανάσταση «στο κέντρο» μπορεί να βγάλει και θύματα
    σαν τρομοκρατική οργάνωση…
    Κάποιες φορές όμως αξίζει τον κόπο να αλλάξουν όλα εκ βαθέων….
    κι ας θρηνήσουμε πράγματα του εαυτού μας που θυσιάσαμε στο βωμό
    της επανάστασης στο κέντρο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Φλώρα μου, πως μια πραγματικά εσωτερική επανάσταση δεν έχει τίποτα το τρομακτικό, επώδυνο σίγουρα… και μόνο νικητής μπορεί κανείς να βγει απ΄αυτή!
      Όσοι την τολμούν στη πράξη, μόνο χαρά μπορεί να τους δώσει!
      Βασικά πετάμε σκουπίδια που κουβαλάμε και αυτό δεν θα πει ότι γινόμαστε αναίσθητοι αλλά αντιθέτως εξαιρετικά ευαίσθητοι! 😉

      ΑΦιλιά και καλώς όρισες «στη μικρή μας κοινωνία» ! 🙂

  14. Ο/Η Zeta λέει:

    Ομολογώ πως με αιφνιδίασες για λίγο Στεφανία μου… διαβάζω ‘Επανάσταση στο Κέντρο’, βλέπω τις εικόνες της φύσης, είμαι και λίγο επηρεασμένη από τον πρόσφατο σεισμό, λέω «ώπα… θα βράζει η γης εσωτερικά – θα ‘χουμε κι άλλα»! Χαχαχα!
    Με τα εντατικά μαθήματα Κρισναμούρτι που μας παρέχεις, νιώθω πλέον πως όλα αυτά είναι αυτονόητα!!! Είναι μια εξέλιξη, έτσι?

    Φιλάκιαααα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! ομολογώ Ζέτα μου, πως βάζοντας αυτό τον τίτλο, κατά βάθος είχα μια ελπίδα να «τσακώσω» αυτούς που τις επαναστάσεις τις βλέπουν μόνο κοινωνικά και μάλλον δεν τους έχει περάσει απ΄το μυαλό, πως για να πετύχει μια επανάσταση οι πολίτες πρέπει μέσα τους να έχουν κάνει πρώτα την δική τους επανάσταση… αλλιώς μάταια κινητοποιούνται! 😉
      Δεν είχα όμως καθόλου κατά νου τις φυσικές καταστροφές που και γι αυτές πολλές φορές ευθύνεται η ανθρώπινη πλεονεξία (πχ όταν κτίζεις σε ρεματιές), φυσικά εξαιρούνται οι σεισμοί και οι κατολισθήσεις… αν και εκεί ακόμα…Χμ!

      Υπάρχουν όμως και μερικοί που κατα-νοούν χωρίς να έχουν διαβάσει Κρισναμούρτι, απλά ο Κρ. τους επιβεβαιώνει αυτά που ήδη γνωρίζουν μέσα τους! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και από αύριο καλό μας μήνα! 🙂

  15. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Αν ζούσαμε σε τέτοιους τόπους, θα είχαμε κάνει την επανάσταση του κέντρου, της περιφέρειας και των περιχώρων μη σου πω. Αλλά Στεφανία μου το περιβάλλον παίζει καθοριστικό ρόλο στο πώς αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα και σ’ ένα εχθρικό τοπίο, με περιρρέουσα την αρνητική αύρα, άντε να τα κάνεις πράξη όλα αυτά!… Το πολύ να κατέβεις στο κέντρο για μια διαδήλωση. Κι αυτό δηλαδή παίζεται…
    Καλό βραδάκι, υπέροχες φωτογραφίες!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαρία μου, αυτό το κέντρο, αυτή η περιφέρεια, αυτά τα περίχωρα για τα οποία μιλάς, είναι η κοινωνία μας και είναι φτιαγμένη από άτομα, δεν είναι αφηρημένη έννοια και όλα αυτά τα άτομα, δλδ εμείς είμαστε αυτοί που φτιάχνουμε την κοινωνία και όταν τα περισσότερα άτομα που απαρτίζουν μια κοινωνία σκέφτονται εγωκεντρικά (όπως και γίνεται) ποτέ καμιά επανάσταση δεν πρόκειται να πετύχει, όπως εξάλλου μας το έχει αποδείξει η ιστορία… γι αυτό αν δεν ξεκινήσουμε στη πράξη βάζοντας τάξη πρώτα μέσα μας, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να μπει και τάξη γύρω μας και το γύρω δεν είναι μόνο η οικογένεια μας αλλά και όλη η πολιτεία! 😉
      Ποιος είναι ο «κατασκευαστής» του περιβάλλοντος, της αρνητικής αύρας; όλοι μας, έτσι δεν είναι; Όλοι έχουμε ευθύνη γι αυτό το χάλι που ζούμε καθημερινά, γιατί στο βάθος λίγοι είναι αυτοί που πιστεύουν πως η εσωτερική επανάσταση μπορεί να έχει αντίκτυπο και γύρω τους, αν το πίστευαν δεν θα περίμεναν έναν Κρισναμούρτι να τους το πει, θα το είχαν κάνει πράξη! 😉

      ΑΦιλιά Μαρία μου και καλό μας βραδάκι! 🙂

  16. Ο/Η magikifoni λέει:

    Αγαπητή Μαγισσούλα!Η έννοια της επανάστασης είναι κάτι που με απασχόλησε και μέσα στην εφηβεία είτε λίγο-είτε πολύ. Γιατί, όπως ξέρεις σε αυτές τις ηλικίες »φοριέται» πολύ, αλλά φοριέται επιπόλαια και ρηχά… Τώρα στην είσοδό μου στην ενηλικίωση(ακόμα κι εδώ υπάρχουν τεράστιες παρανοήσεις ως προς το θέμα πιστεύω) το θέμα της επανάστασης είναι κάτι που εξακολουθεί να με απογοητεύει. Έχουν γίνει, όπως είπες, πολλές επαναστάσεις, πολλές απόπειρες! Αλλά ποτέ δεν είχαν αποτέλεσμα. Ακριβώς επειδή ήταν επιφανειακές. Κανείς δεν είχε στραφεί ποτέ στο κέντρο του. Ξέρω, συμφωνώ σε αυτό. Είναι η άποψή μου μέχρι σήμερα, τουλάχιστον! Η επανάσταση είναι καθαρά προσωπική.
    Όμως, καταρχήν πού βρίσκεται αυτό το κέντρο κι έπειτα είναι σταθερό (αυτό δυσκολεύει τα πράματα)?
    Μαγισσούλα καληνύχτες, υπέροχες φωτογραφίες και μου δίνεις αφορμή να γράψω τις σκέψεις μου πάνω σε αυτόο.. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το να καταλάβει ένας νέος άνθρωπος πως η επανάσταση πρέπει να ξεκινήσει από μέσα του, είναι ότι πιο αισιόδοξο, πρώτα για τον ίδιο και φυσικά για το αύριο όλης της κοινωνίας και ευτυχώς υπάρχουν αυτά τα άτομα, λίγα μεν, αλλά αυτά είναι που με την ίδια τους τη στάση επηρεάζουν ασυνείδητα και τους γύρω τους! 😉
      Τώρα, καταλαβαίνω πολύ καλά το ερώτημα σου, «Που είναι αυτό το κέντρο»;
      Το κέντρο δλδ ο εαυτούλης μας, είναι όλα αυτά που κουβαλάμε μέσα μας και σίγουρα δεν είναι κάτι σταθερό, κινείται και αλλάζει μορφές συνεχώς, άσε που είναι και πολύ πονηρό και έχει βρει χίλιους τρόπους και κολπάκια για να ξεφεύγει ή να δικαιολογεί και το κάνει πολύ καλά ρίχνοντας την ευθύνη της όποιας στάσης του, στο περιβάλλον του ή στη κοινωνία!

      ΑΦιλιά αγαπημένη Αλεξάνδρα και καλό μας μήνα, σε λίγες πια ώρες! 🙂

  17. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Εγω παλι…δεν εχω απαντηση… Δεν ξερω…
    Δεν ξερω ακομα που βρίσκεται αυτο το εγω… Ολο αναθεωρω απόψεις κ οι απόψεις αναθεωρουν εμενα…
    Χμμμμ…και νομίζω οτι θα συμφωνήσω με τη Ρούλα σμαραγδενια…ποσο ευτυχισμένοι κ γαληνιοι θα ειναι αυτοί που εχουν καταφέρει να κανουν την επανάσταση τους στο κεντρο τους….
    Φιλια πολλα!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τη ξενιτεμένη, Αντριάνα μου!
      Το πιο σωστό που μπορεί να πει κανείς, ειδικά ένας νέος άνθρωπος, είναι «δεν ξέρω» αυτό το «δεν ξέρω» θα σε οδηγήσει στην έρευνα σου και άσε τι νομίζεις για όσους πιστεύεις πως ξέρουν… αυτός που θα σου πει «ξέρω» είναι από χέρι τελειωμένος! 😉
      Το «εγώ» σου, είσαι εσύ, ο εαυτούλης σου, με όλα όσα του έχει φορέσει το περιβάλλον του!
      Η εσωτερική επανάσταση, είναι δουλειά ζωής και όλοι μας μπορούμε να την κάνουμε, πετώντας κατ’ αρχάς όσο σκουπίδια κουβαλάμε (ιδέες, πιστεύω, απόψεις κλπ) και έτσι αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις της ζωής, φρέσκα…
      Θ’ ανακαλύψεις ή θα αποκαλύψεις το «εγώ» σου, όχι μέσα από τι λέει ο ένας ή ο άλλος ή από βιβλία, αλλά ερευνώντας εσύ η ίδια! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  18. Ο/Η Eva Saga λέει:

    Όταν για απαντήσεις ψάχνουμε, συνήθως ποτέ δεν τις βρίσκουμε. Έρχονται μόνες τους και μας βρίσκουν όταν ηρεμούμε, όταν αφηνόμαστε. Για να γίνει όμως η επανάσταση στο κέντρο μας, καμιά φορά χρειάζεται να ξεκινήσουν άλλες, μικρές επαναστάσεις (ή και μεγάλες) γύρω από αυτό. Δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά, μα έτσι το νιώθω. Κι ύστερα όλα γίνονται στο δικό τους χρόνο, ταιριασμένα, σα να ήταν η ώρα τους να γίνουν, αβίαστα.
    Καλή του ώρα εκεί που είναι ο Κρισναμούρτι, μας έβαλε σκέψεις στο νου με όσα μας άφησε και σίγουρα μας έκανε και μας κάνει λίγο (ή πολύ) καλύτερους ανθρώπους…
    Φιλί!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δουλειά ζωής Ευαγγελία, έτσι ακριβώς!
      Και τι ωραιότερο, απ΄το να ακούσουμε τα λόγια του Κρισναμούρτι και να τα αφήσουμε να μας διαποτίσουν σαν την απαλή βροχή στο έφορο έδαφος!

      ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  19. Ο/Η mariela λέει:

    Νομίζω πως αυτός ο δρόμος είναι πνευματικός και δεν σταματά ποτέ το ταξίδι.
    Ο καθένας μπορεί πάντα να τον προσεγγίσει βέβαια διαφορετικά.
    Ο νους παίζει συχνά άτιμα παιχνίδια… πως να τον εξουδετερώσεις ή έστω απλά να τον ακούς χωρίς να επηρεάζεσαι;; αυτό για μένα θα ήταν ένα μεγάλο βήμα…..
    Ευχαριστούμε για αυτή την πολύτιμη τροφή!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σωστά Μαριέλα μου, αυτό το ταξίδι δεν έχει τέλος και είναι μεν πνευματικός ο δρόμος αλλά αν δεν το δουλέψουμε και πρακτικά, ο δρόμος θα παραμείνει θεωρητικός!
      Άτιμο το «εγώ»μας, αλλά όταν έχουμε επίγνωση των παιχνιδιών του, δεν μασάμε και προχωράμε… είναι πολύ σημαντικό να έχουμε αυτή την επίγνωση, είναι ένα τεράστιο βήμα για να «το» διαλύσουμε!!! 😉

      ΑΦιλιά και ανυπομονώ να συναντηθούμε και ζωντανά! 🙂

  20. Ο/Η evrynoos λέει:

    Αλήθεια, αν γινόταν μια τέτοια επανάσταση δεν θα είχε θύματα παρά μόνο το. .. εγώ!
    Καλησπέρα σας. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Υπέροχο αυτό που είπες Τάσο!

      Έτσι, να πέσουν στη μάχη τα «εγώ» μας… είθε! 😉

      ΑΦιλιά και καλή μας επανάσταση! 🙂

      ΥΓ: Πάλι είχα μπερδέψει τ’ όνομα σου… συγνώμη!

  21. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Σήμερα όπου πήγα σε βρήκα μπροστά μου να εύχεσαι καλό μήνα μαγισσούλα μου
    ήρθα λοιπόν κι εγώ τρέχοντας εδώ να σου ευχηθώ ολόψυχα !!

    «…είναι όμορφο, ν’ αφήνουμε τα σοφά λόγια να μας διαποτίσουν απαλά όπως κάνει η βροχή στην εύφορη γη! »
    αυτό ακριβώς ένοιωσα διαβάζοντας το βιβλίο που σου είπα……..
    αυτό και με την ανάρτησή σου…..

    Καλό μήνα (σε μισή ώρα ) 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν είναι και πολύ δύσκολο Ξωτικούλι να φανταστώ που πήγες και με βρήκες, το παρεάκι δεν διαλύεται και τόσο εύκολα, έτσι δεν είναι; 😉
      Εξάλλου και η ίδια είμαι σε φάση «διαποτίσματος» , μεταφορικά και μη… με τέτοιες βροχές, έχω μουλιάσει κανονικά!

      ΑΦιλιά να έχουμε έναν καλό διαποτιστικό μήνα! 🙂

  22. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Καλησπέρα! Υπέροχο θέμα αυτό που θίγεις! Βασικά πιστεύω ότι για να καταφέρει, κάποιος να κάνει σωστή επανάσταση είναι να κατανοήσει σε βάθος τα δικά, του προβλήματα και λάθη, και για να το κάνει αυτό πρέπει πρώτα να λάβει ο ίδιος τις ευθύνες του και να σταματήσει να τις επιρρίπτει στους άλλους. Αυτό από μόνο του είναι ένα σημαντικό βήμα και μια καλή αρχή! Καλό μηνα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Σίγουρα, έτσι είναι, και το πρώτο βασικό βήμα είναι η συνειδητοποίηση των προβλημάτων μας!
      Εξάλλου μη ξεχνάμε πως ένα ταξίδι εκατοντάδων χιλιομέτρων αρχίζει μ’ ένα βήμα! 😉

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα δημιουργικό μήνα! 🙂

  23. Καλό μήνα καλή μου Μαγισσούλα!!! Με πολλά ΦΑΣΜΑ από καρδιάς!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χίλια ευχαριστώ ΑΦΓιάννη μου για τις βροχερές ευχές!
      Έχει πλάκα που όλη η ανάρτηση βασίζεται στα λόγια που πέφτουν απαλά μέσα μας όπως η βροχή στην εύφορη γη… έπεσες διάνα!!! 😉

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις και εσύ έναν καλό μήνα! 🙂

  24. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Καλημερα Στεφανια μου!
    Ευλογος ο προβληματισμος σου.
    Για να δουμε στην πραξη ποσο ευκολο ειναι το Εγω χωρις Εγω.
    Το προσπαθω παντως!

    Να εισαι καλα καλη μου!
    Φιλακια πολλα!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Κική μου, που σε προβλημάτισε η ανάρτηση μου… εξάλλου αυτός ήταν και ο σκοπός μου! 😉
    Δε σε ξεχνώ, σε διαβάζω, απλά τελευταία δεν έχω πολύ χρόνο ν’ αφήσω σχόλιο, στα blogs των φίλων μου…

    ΑΦιλιά πολλά και πάντα τρυφερά! 🙂

  26. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Χμ, λέξη επανάσταση μια ημερομηνία σαν την 28/10. Νομίζω το πρόβλημά μας ως πολίτες σε τούτο τον τόπο καθώς και στις μικροκοινωνίες μας (δουλειά/οικογένεια) είναι η απόλυτη καλλιέργεια του εγώ με το φυτό του να συναγωνίζεται αυτό του διπλανού μας για το πιο είναι πιο ψηλό, πιο όμορφο και πιο θα λάβει τον περισσότερο ήλιο!Η αλήθεια είναι ότι κανένα δεν είναι αρκετά ψηλό, μια θέση στον ήλιο μπορούν να έχουν όλα, εξάλλου ένα καταπράσινο λιβάδι δεν είναι λιβάδι χωρίς τα επιμέρους φυτά του που όλα μαζί απορροφούν την διάσπαρτη ηλιακή ενέργεια, έτσι δεν είναι; (βλέπε και παραμυθάκι του Α. Χιόνη).Κρίμα που μας παίρνει τόοοοσο πολύ να το κατανοήσουμε. Που η αυτοπαρατήρηση είναι τόσο δύσκολη….που δεν έχουμε χρόνο, ή δεν μας επιτρέπουμε τον χρόνο να αφουγκραστούμε (αλλά χα, εμείς τον ξεκλέβουμε και προσπαθούμε να το κάνουμε έστω για λίγη ώρα σε τούτη τη μπλογκογειτονιά). Επίσης υπέροχες οι φθινοπωρινές εικόνες σου μαγισσούλι μου, λατρέυω το φθινόπωρο (είναι εξάλλου η εποχή που όλη μου η οικογένεια έχει γενέθλια και γω και το λιονταράκι μου γιορτή), αυτή η μεταβατική εποχή δίνει το έναυσμα για πολλή παρατήρηση καινούργιες ιδέες και νέα ξεκινήματα… Σου στέλνω αφιλι γλυκό!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω πως αρκετοί από μας, έχουν καταλάβει πια, πως αν μέσα μας δεν γίνει μια ριζική επανάσταση, δεν πρόκειται ν’ αλλάξει και τίποτα γύρω μας… ο καθένας θα κοιτάζει το δικό του κήπο- μπαλκόνι- εαυτούλη…!!! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά και να έχεις ένα δημιουργικό φθινόπωρο! 🙂

Σχολιάστε

