Χμ…

Έχω πεισθεί ότι τα μεγάλα γεγονότα στη ζωή μας, έχουν κάποιο ηθικό αυτουργό.

Έτσι αυτός ο πίνακας, με τίτλο «Παράθυρο», υπήρξε ο «ηθικός» αυτουργός σε μια ενδιαφέρουσα ιστορία…αγάπης!

Πριν ασχοληθώ με την σκηνογραφία, είχα ένα εργαστήριο λιθογραφίας, πολύ κοντά στο τελεφερίκ του Λυκαβηττού. Η λιθογραφία είναι μια πολύ παλιά τεχνική, που κάποια μέρα θα σας την εξηγήσω, βασικά ζωγραφίζεις πάνω σε ογκόλιθους και τυπώνεις τα έργα σου χρησιμοποιώντας μια τεράστια χειροκίνητη πρέσα. Το καλό με την χαρακτική είναι ότι το ίδιο έργο μπορείς να το τυπώσεις αρκετές φορές, προσωπικά έκανα δέκα αντίτυπα. Εκείνες τις εποχές, έκανα και συχνά εκθέσεις. Αυτό το εργαστήρι βρισκόταν στο ισόγειο ενός ωραίου παλιού νεοκλασικού σπιτιού. Κάποια στιγμή αποφάσισα να κάνω και μια έκθεση εκεί, επισήμως. Τύπωσα λοιπόν προσκλήσεις και τις μοίρασα. Έριξα και μια στην είσοδο τής πολυκατοικίας που ήταν ακριβώς απέναντι από το εργαστήρι μου, στον Ν. Πιλάβιο που γνώριζα ελάχιστα, όχι ως Παραμυθά, αλλά παρακολουθούσαμε διαλέξεις φιλοσοφικού χαρακτήρα σε κάποιο όμιλο μελετών. Την παραμονή τής έκθεσης συνάντησα τον Νίκο που έμπαινε σπίτι του και τον ρώτησα αν θα ερχόταν στην έκθεση, δεν είχε πάρει την πρόσκληση… Χμ! Πρώτη… ένδειξη!

Την άλλη μέρα εμφανίστηκε στην έκθεση και έφυγε τελευταίος. Του άρεσε ο πίνακας με τίτλο «Παράθυρο» και τον αγόρασε, δεν είχε ξαναγοράσει πίνακα. Την επόμενη που συναντηθήκαμε στη διάλεξη, μου ζήτησε να έρθω σπίτι του για να του πω που να τον κρεμάσει… Χμ! Δεύτερη… ένδειξη. Εκεί έμαθα ότι μόλις είχε χωρίσει μετά από αρκετά χρόνια γάμου, είχε ένα κοριτσάκι οκτώ χρονών και ήταν πολύ χαρούμενος που επί τέλους θα ζούσε μόνος. Στη συνέχεια μου ζήτησε να πάμε μαζί να διαλέξουμε το τραπέζι του, καναπέ είχε παραγγείλει μόνος και τον περίμενε. Κάναμε λίγο καιρό «απλή» παρέα και συζητάγαμε φιλοσοφοψυχολογικά θέματα μια και παρακολουθούσαμε «αυτές» τις διαλέξεις. Εδώ θα κάνω μια παρένθεση, η ίδια μεγάλωνα μόνη για δώδεκα χρόνια ένα παιδί, είχα περάσει από ατυχείς σχέσεις και δεν είχα καμιά όρεξη για περιπέτειες ερωτικού χαρακτήρα, πολύ απλά αποζητούσα μια σχέση συντροφικότητας. Μετά από πολύ λίγο καιρό αποφασίσαμε να παντρευτούμε, ήρθε και ο άσπρος καναπές και με την πρώτη «πιστολιά», ήρθε και η… Χμ! Τρίτη… ένδειξη και συνέλαβα τον Κωνσταντίνο!

Μετακομίσαμε σ’ ένα μεγάλο σπίτι, φέραμε ο καθένας από ένα παιδί και παντρευτήκαμε όταν ήμουν επτά μηνών έγκυος, με τα παιδιά μας ως παρανυφάκια να κρατούν τις λαμπάδες! Εκτός από τα παιδιά, φέραμε ο καθένας και τα έπιπλα μας, ο άσπρος καναπές πήγε στο σαλόνι, το τραπέζι στη κουζίνα, γιατί είχε πλακάκια, αγοράσαμε και ένα πιο «άνετο» κρεββάτι και κρεμάσαμε τον πίνακα «Παράθυρο» στο υπνοδωμάτιο μας… ενθύμιο!

Χμ… Εχθές 4 Δεκεμβρίου, γιορτάσαμε 26 χρόνια συντροφικότητας, κατανόησης, σεβασμού ο ένας προς τον άλλο και πάνω απ’ όλα αμοιβαίας καλοσύνης. Δεν θα ισχυριστώ ότι δεν υπήρξαν δύσκολες στιγμές, αλλά πάντα βάζαμε τα πράγματα κάτω και τα συζητούσαμε.

Θέλω να κλείσω αυτή την ιστορία μ’ ένα κείμενο του Κρισναμούρτι, ο Κρισναμούρτι άλλαξε τη ζωή και στους δυο μας.

«Καλλιεργούμε καθετί το εξωτερικό δίνοντας πολύ λίγη προσοχή σε όσα βρίσκονται μέσα μας’ αλλά το μέσα είναι που τρώει το έξω. το σκουλήκι που καταστρέφει την φρεσκάδα του μήλου βρίσκεται μέσα του.
Χρειάζεται μεγάλη νοημοσύνη σ’ ένα άνδρα και μια γυναίκα για να ζήσουν μαζί, χωρίς να παραδοθεί ο ένας στον άλλο, χωρίς να κυριαρχηθεί ο ένας από τον άλλο. Οι σχέσεις είναι το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή».

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

84 Responses to Χμ…

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Οι σχέσεις είναι το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή

    ε ναι 🙂

    και είχα μια κουβέντα το μεσημέρι με μια κοινή μας φίλη -τίποτα δεν είναι τυχαίο, εγώ είμαι τόσο σίγουρη πια! Απλά δεν έχουμε πάντα τα μάτια και την καρδιά μας ανοιχτά, να πάρουμε χαμπάρι τις «ενδείξεις» 😉

    Ωραίος πίνακας!

    Φιλάκια πολλά -να είσαστε καλά, έτσι, μαζί 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      νατασσάκι, αγαπημένη μου νονά, χίλια ευχαριστώ για τις ευχές…χίλια ευχαριστώ που συντρέχεις στις δύσκολες διαδικτυακές στιγμές… χίλια ευχαριστώ που φροντίζεις το look του μπλο-γκούλι μας…χίλια ευχαριστώ για την φιλία σου!
      Αν δεν έχεις μάτια και καρδιά ανοιχτή, όπως λες…η συμβίωση γίνεται δεδομένη…τίποτα δεν είναι δεδομένο…οι σχέσεις θέλουν φροντίδα!
      Καλή Κυριακή με πολλά ΑΦ!

  2. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    να τα χιλιασετε να στε πάντα ευτυχισμένοι αν και μου βαζεις δύσκολα… η φεγγαρενια Ε-ΦΕΜ (FM) δεν κολλαει πουθενα… αυτό με πολλή αγαπη για τα χρόνια πολλα φιλάκια

  3. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    ε και επειδη το βαρυνα λίγο να και αυτό…. για τον ωραίο και την ωραία…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φεγγαρένια, ΦΕΜ των FM…ευχαριστούμε για τα τραγούδια!
      E, είπαμε…δεν είπαμε, τάπαμε και τα ξαναλέμε…Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ…και φυσικά δεν χρειάζεται να είσαι παντρεμένος, ο γάμος είναι κοινωνικό φαινόμενο, η συντροφικότητα όμως όχι.
      Σου εύχομαι να πάρεις μυρωδιά τις «ενδείξεις» και να αποκτήσεις ένα σύντροφο που θα σε κάνει ευτυχισμένη, όπως και ο Νεραιδοσύντροφος μου!

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        αχ μακαρι νεραιδούλα αλλά παραμυθούλης ένας είναι… κι οσων αφορα τη συντροφικότητα τα σερνικα στις μέρες μας πολύ δυσκολα το καταλαβαίνουν…

  4. Ο/Η αστάρτη λέει:

    … ας έχετε χαρά και γαλήνη…

    η ευτυχία δεν είναι στο να έχεις ό,τι θέλεις…
    είναι στο να θέλεις ό,τι έχεις…

    πάντα θα υπάρχει κάποιος καλύτερος, ομορφότερος, πλουσιότερος, νεότερος, ψηλότερος, υπομονετικότερος, χαριτομενότερος…
    όταν ο νους σου «δει» (όχι μόνο το μυαλό και/ή η καρδιά) ότι ΑΥΤΟΣ είναι…
    έρχονται όλα (και τα άσχημα και τα δυσκολα) τόσο φυσικά…
    σχεδόν… χωρίς σκέψη…
    τον δέχεσαι, λοιπόν, δέχεσαι και τον εαυτό σου… και το κάνει να δουλέψει…

    υ.γ.: Όταν ήμουν μικρούλα, στο δημοτικό, ήμουν πολύ ζωηρό παιδί και συνέχεια ερωτευμένο. Όλοι μου οι «έρωτες» έληγαν άδοξα (και συνήθως λίγο άγρια) διότι σύντομα βαριόμουν. Ο Παπούλης μου, λοιπόν, πάντα μου έλεγε, πως ο έρωτας περνάει, και μετά έρχεται η αγάπη, και μετά ο Έρωτας (την τόνιζε πάντα τόσο ανάλαφρα αυτή τη λέξη)…
    αλλά μέχρι τότε… είναι άγρια η θάλασσα και καλά θα κάνω να παντρευτώ ΜΟΝΟ αν βρω τον άνδρα με τον οποίο θα μπορώ να είμαι, μαζί του, μόνη μου…
    μου έλεγε και άλλα πολλά, ακαταλαβίστικα…

    25 χρόνια μετά…
    νέα στο γάμο και τη μητρότητα…
    έχω αρχίσει να παίρνω χαμπάρι…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ, ή μάλλον ευχαριστούμε, αστάρτη για τις ευχές!
      Ποτέ στη σχέση μου δεν ζήτησα τίποτα παραπάνω απ’ ότι είχα και έχω. Θεωρούμε τους εαυτούς μας τυχερούς που οι «ενδείξεις» μας οδήγησαν να μοιραστούμε αυτά τα 26 χρόνια μαζί και το ΜΑΖΙ με κεφαλαία. Ποτέ δεν επιθύμησα να αλλάξω τον σύντροφο μου και είναι μια μεγάλη παγίδα, όταν παντρεύεται κανείς, να λέει…Χμ! εγώ θα τον αλλάξω. Αν η καρδιά είναι ανοιχτή, πιάνει τις ενδείξεις που του στέλνει η ζωή!
      Με την σειρά μου θέλω να σου ευχηθώ, μια και είσαι νέα Κυρά και μητέρα, να έχεις μια χαρούμενη και γαλήνια συντροφικότητα με τον δικό σου Νίκο σου, και να τον χαίρεσαι!

  5. Ο/Η αστάρτη λέει:

    … και Χρόνια Πολλά τους (είμαι κι εγώ μία Νίκο-σύζυγος)!
    να τον χαίρεσαι και να τον αντέχεις!…

    είναι τόσο περίεργες οι ονομαστικές εορτές…
    Το Όνομα, από ανάγκη, από συνήθεια, από «ματαιότητα», από εγωισμό, κάτι που κουβαλάμε, με την ιστορία του, τη μνήμη του, τις συνθήκες του, τις ανοησίες του… και τις συνέπειές του…
    (κουβαλώ κι εγώ ένα τόσο αστείο όνομα!…)

    χωρίς ουσία… κι όμως…
    θα μπορούσε τώρα, ο Νίκος να ήταν ένας Όχι-Νίκος;!
    θα ήταν βέβαια το ίδιο πρόσωπο, ο ίδιος άνδρας…
    αλλά… είναι πια Νίκος, πώς να το κάνουμε;!….
    χααααααααααχαχαχα!

    ευκαιρία για γιορτή…

  6. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Να ευχηθώ κι εδώ, και για τη γιορτή
    (που έτσι κι αλλιώς έχω αδυναμία στους Νίκους)
    🙂

    Να είναι καλά, γερός, γλυκός,
    να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται
    και να σας χαιρόμαστε κι εμείς που σας αγαπάμε 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
    κι από τον Άκη, πολλά 🙂

  7. Ο/Η basnia λέει:

    χμ και πάλι χμ!
    και είναι αυτά τα χμ που σε κάνουν να χαμογελάς. χίλια χρόνια να είστε μαζί και ακόμα περισσότερα και πάντα με υγεία και την ευτυχία των κόσμων όλων!
    φιλιά πολλά αληθινά. χιλιόχρονοι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Basnia, όταν έγραφα αυτό το κείμενο, σε σκέφτηκα…ήξερα ότι το Xμ…θα σε έκανε να χαμογελάσεις. πολλά χμ η ζωή μας. λες σε χίλια χρόνια να ξαναβρεθώ πάλι με τον ίδιο σύντροφο; Χμ!
      φπα. ευχαριστώ!

  8. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    χρόνια πολλα κι εδώ να τον χαιρεσαι το τραγουδακι το βαλα στο blog του φιλάκια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Φεγγαρένια, πως τα καταφέρνεις…και συν-πνέεις και από δω και από κει…ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά, ναι, τον χαίρομαι και τον χαιρόμαστε!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

  9. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Σας εύχομαι πολλά χρόνια ακόμα μαζί γεμάτα συντροφικότητα και καλοσύνη !!!

  10. Ο/Η Selena λέει:

    Πρώτα από όλα να ΧΑΙΡΕΣΑΙ τον σύντροφο σου!!!
    Να είστε πάντα και οι δύο καλά και αγαπημένοι!!!
    Να χαίρεστε τα παιδιά σας που είμαι σίγουρη πως με τέτοιους γονείς είναι άριστοι άνθρωποι!

    Όσο για τα Χμ… αυτά τα ρημάδια έρχοντε.Αν έχεις μάτια ανοιχτά τα βλέπεις…Το θέμα όμως είναι αν έχεις και ανοιχτή καρδιά για να τα δει κι εκείνη!!!

    Το συγκεκριμένο απόσπασμα του Κρισναμούρτι με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη.Είναι μεγάλο πράγμα σε μία σχέση να μην χάνεις την προσωπικότητα σου!

    Αυτά τα λίγα από την ΦS…

    Πολλά ΑΦφεγγαρόσκονης να συνοδεύουν την ζωή σας και να της δίνουν χαμόγελα και λάμψη!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Selena, Χμ…μικρό ευαίσθητο κοριτσάκι, που νωρίς-νωρίς πήρε κατραπακιές ακόμα και στις σχέσεις της. Όταν λέμε σχέσεις, δεν εννοούμε μόνο τις ερωτικές ή συζυγικές, σχέσεις έχουν και οι φίλοι και εκεί χρειάζεται φροντίδα, κατανόηση, σεβασμός, καλοσύνη. Οι σχέσεις είναι όπως η φωτιά, πρέπει να την τροφοδοτούμε για να μη σβήσει, δεν είναι πάντα εύκολο! Όταν η καρδιά είναι ανοιχτή, όπως η δικιά σου, βλέπεις…βλέπεις και ξέρεις!
      Ευχαριστώ για τις ευχές…με συγκινούν, πολλά ΑΦ!

  11. κατ΄αρχήν ,γλυκιά μας Άιναφετς, σου εύχομαι χρόνια πολλά για την προχθεσινή επέτειο των 26 χρόνων συντροφικότητας με τον Π. να είστε και οι δυο ευτυχισμένοι, να χαίρεσε τον εορταζόμενο και να σας χαιρόμαστε και εμείς με τη σειρά μας που μας τιμάτε με τη φιλία σας!
    ΧΜ! «…Παρακολουθώντας τους εαυτούς μας και τις σχέσεις μας μέσα στην κοινωνία βλέπουμε ότι σ’ όλα τα επίπεδα ύπαρξής μας υπάρχουν συγκρούσεις ασήμαντες ή σημαντικές , συγκρούσεις που δημιουργούν πολύ επιφανειακές αντιδράσεις ή καταστρεπτικά αποτελέσματα…Η προσπάθεια να γίνεις ίδιος με κάποιον άλλο, ή με το ιδανικό σου είναι μια από τις βασικές αιτίες αντίφασης, σύγχυσης και σύγκρουσης.Ένα μυαλό που είναι μπερδεμένο, οτιδήποτε και να κάνει, σε οποιοδήποτε επίπεδο, θα παραμείνει μπερδεμένο.Κάθε πράξη που δημιουργείται από σύγχυση οδηγεί σε μεγαλύτερη συγχυση.Αυτό το βλέπω πολύ καθαρά, το βλέπω τόσο καθαρά όσο έναν άμεσο φυσικό κίνδυνο. Τί συμβαίνει τότε; Σταματώ να συμπεριφέρομαι με βάση τη σύγχυση από ‘δω και πέρα. Και άρα η απραξία είναι η απόλυτη πράξη.»
    …για μας τα γράφω 😉 για να μην ξενάμε…
    ΑΦ και ευχές μέσα από την καρδιά μου στους υπέροχους Παραμυθοσυντρόφους!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ…Νεράιδο Dimitri, όταν διάβασα το κείμενο σου, αυθόρμητα μου ήρθε το εξής: «Από το στόμα σου και στου θεού τ’ αυτί»…
      Δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι γύρω μας, που βρίσκονται σε σύγχυση και μας συγχύζουν. Το θέμα είναι γιατί συγχυζόμαστε…μήπως επειδή έχουμε μια εικόνα για τον εαυτό μας και αυτό που συγχύζεται είναι η εικόνα; Οπωσδήποτε στη προσπάθεια να γίνει κανείς αρεστός, κάνει και λέει ανοησίες, εν τέλη τον εαυτό του βλάπτει! Προσωπικά, ναι υπάρχουν στιγμές που μ’ εκνευρίζουν συμπεριφορές, ακόμα και σε αυτό το blog, αλλά αν καταφέρεις και διαβάσεις ανάμεσα από τις γραμμές, καταλαβαίνεις «τα κίνητρα», και ειλικρινά λυπάσαι.
      Χμ…ναι για μας τα γράφω, για να μη ξεχνάμε…
      Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές, γιατί ξέρω ότι έρχονται από την ανοιχτή και όλο καλοσύνη καρδιά του φίλου μου…μας!
      ΑΦ και καλό Κυριακόβραδο σε σένα και στην οικογένεια σου!

  12. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    ‘Οι σχέσεις είναι το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή’
    Oh merde, ας καταστέψουμε το σαράκι που μας τρώει, και ας βγάλουμε επιτέλους τις παρωπίδες… Δύσκολο, αλλά εφικτό… Δεν το έχω καταφέρει ακόμα, αλλά πού θα πάει!!!
    Με γειά το νέο theme! (Nατασσάκιον δώρο να υποθέσω?!!!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ…mon cher Jean Karapiperis! Μη μου πεις ότι από «αύριο» Θα βγάλεις τις παρωπίδες και Θα καταστρέψεις το σαράκι…δεν μου φαίνεσαι τέτοιος τύπος…απλά ως «βέρος» Δίδυμος, ακροβατείς ανάμεσα στο συναίσθημα και την λογική…δύσκολη ισορροπία δεν λέω!
      Οh, merde…καλά το πας!
      Merci de tout mon coeur pour tes voeux, ils vont tout droit dans mon coeur!
      Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise!

  13. Ο/Η Margo λέει:

    Πολλά πολλά χρόνια αμοιβαίας καλοσύνης, σεβασμού, αγάπης, κατανόησης, σας εύχομαι.. Υγεία και χαρά στο σπιτικό σας!
    Πήρα και εγώ μία ένδειξη σήμερα διαβάζοντας την ιστορία σας.. πολύ καλά τα λέει και ο Κρισναμούρτι. Οι σχέσεις είναι πράγματι το δυσκολότερο πράγμα στη ζωή και το μεγαλύτερο σχολείο.
    Να χαίρεσαι τον σύντροφό σου χρόνια πολλά για τη γιορτή του
    Να είσαστε πάντα καλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαγική Margo, σ’ ευχαριστώ για τις ευχές σου, ξέρω πως την κάθε σου λέξη, την υπαγορεύει η καρδιά σου και αυτό με συγκινεί…
      Ναι καλή μου, η σχέσεις είναι δύσκολες, θέλουν καθημερινή φροντίδα, αυτό το καταφέρνει κανείς όταν υπάρχει καλοσύνη, η καλοσύνη είναι αυτή που στηρίζει τις σχέσεις μας!
      Θα τα πούμε…πολύ σύντομα….
      ΑΦ σε σένα και στην οικογένεια σου!

  14. Αγάπημένη μας ΚΜΝΒ,καλή μου φίλη.Από τις πιο ωραίες αληθινές ιστορίες αγάπης που έχω διαβάσει.Από ότι κατάλαβα αγαπηθήκατε κεραυνοβόλα!!Σας περιμένουν ακόμα πολλά χρόνια για να τα περάσετε μονιασμένοι και αγαπημένοι.Οι ενδείξεις από την αρχή ήταν ολοφάνερο για το που θα οδηγούσαν.Ο πίνακας με το παράθυρο ήταν η καλύτερη ένδειξη.Άνοιξε ένα καινούριο παράθυρο στη ζωή και τον δύο σας.Και με πολύ ωραία θέα!

    Θα συμφωνήσω και με αυτό που είπε και ο φίλτατος βαφτησιμιός μου.Τιμή μας που μας τιμάτε με την αγάπη σας και τη φιλία σας.Εσύ και ο Π.

    Χρόνια πολλάx26 για την 26 επέτείο σας.

    Χρόνια πολλά και στον εορτάζοντα Νίκο.Να του δώσεις ένα φιλί από μένα μαζί με τις ευχές μου.

    ΦΑΣΜΑ ΚΜΝΒ μου και από ένα φιλί στα γλυκά σας εγγόνια!

    Καλή εβδομάδα σε όλους.Πολλά ΑΦ σε όλους τους ΑΦ!!!

    Πολλά συγχαρτήρια στην ΚΝΔ μας για την ανανέωση του blog!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦΓ, ναι το έπιασες…το ότι ο Ν. διάλεξε το «Παράθυρο» ανάμεσα από πάνω από είκοσι λιθογραφίες…ήταν μια ακόμα ένδειξη, για μια μακροχρόνια σχέση!
      Ξέρεις το να παντρευτείς έναν «επώνυμο» δεν είναι εύκολο…ο ίδιος αποτελεί «πόλο» έλξης διαφόρων «υπάρξεων»….χι χι χι! ακόμα και τώρα που είναι παππούς!
      Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές σου…σου εύχομαι ένα καλό Κυριακόβραδο και πολλά ΑΦ!
      Η νονά πάλι έκανε το θαύμα της…είμαστε πολύ τυχεροί, που μας φροντίζει και ας μας μαλώνει!

  15. ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ Η ΚΝΔ ΞΑΝΑΜΑΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΜΝΒ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!!!! Άντε μη νευριάσω!!! 🙂

  16. Τα φιλιά μου και στους δυο σας ΚΝΔ μας!!!!

  17. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!Πολύ νέκρα έπεσε βλέπω!!!ΑΦ σε ΑΦ κουκλιά και ΚΜΝΒ!!!!

  18. Ο/Η σταγόνα λέει:

    Απόλαυσα την αφήγησή σου μαγισσούλα..
    Χαίρομαι ειλικρινά για τον πίνακα «παράθυρο» που οδήγησε σε μια τόσο γλυκιά ιστορία αγάπης..
    Να ειστε πάντα καλα και αγαπημένοι εσυ και Παραμυθάς σου ως τα βαθιά γεράματα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      σταγόνα μας, δεν θεωρώ περίεργο, που πριν ανοίξω το pc, σκεφτόμουν, ‘μετά πάω να δω τι κάνει, αυτή η νεραιδούλα»…και τσουπ…νάσαι. Έχω βεβαιωθεί ότι η σκέψη είναι μια λεπτή μορφή ύλης, με τον ίδιο τρόπο που ένα δωμάτιο είναι γεμάτο, ήχους και ανοίγουμε το ραδιόφωνο και ακούμε Αφρική…έτσι όταν δυο άτομα εκπέμπουν στην ίδια συχνότητα, μπορούν και επικοινωνούν πολύ απλά…φτάνει να έχουν και οι δυο ανοιχτή καρδιά! Εκεί είναι η μαγεία!
      Επειδή τα βαθιά γεράματα, είναι πια πολύ κοντά μας…χι χι χι…έχω την αίσθηση, ότι μετά από 26 χρόνια και 4 μέρες, αυτή η αγάπη δύσκολα θα διαλυθεί!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

  19. Φίλτατε Γιάννη.Εγώ από άποψη μαγείας γέρνω πιο πολύ προς τον Harry Potter!Δεν είμαι τόσο φαν του Lord.Την ΚΝΔ δεν τη φοβάμαι.Είναι ΑΦ μου.

    ΦΑΣΜΑ και από ένα φιλί σε κουκλιά και όλους τους ΑΦ!!!!!

  20. Προς ΚΝΔ:τώρα που άρχισα να πιστεύουν ότι κάνεις παρέα με διάσημους επιμένεις ακόμα να αλλάξω τη φωτό στο F.B.;

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      ΦΓ, 😆 😆 😆 😆

      (μα… κάνω ήδη, Πραγματική Παρέα με διάσημους!!! 😉 )

      (και φυσικά κάνω πλάκα, μια και δεν είναι αυτό το θέμα μας -η παρέα με τους διάσημους δλδ..)

      Ναι, επιμένω να την αλλάξεις! Και είμαι ΚΜΔ!!! 😉

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε; Καλέ, τι γίνεται εδώ; Ποιά φωτό, σε πιο F.B., αν εννοείτε το face book…έχω μια φυσική…αντιπάθεια σε αυτό το βλακώδες, μέσο επικοινωνίας, προτιμώ το twitter! Πιο πλάκα, πιο άμεσο, παρόλο που δεν έχω συνδεθεί…το blogging όμως μου ταιριάζει καλύτερα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦΓ, να κάνεις ΟΤΙ ΛΕΕΙ Η ΚΜΔ…! για να σου το λέει κάτι ξέρει!
      Περιμένω νέα!

  21. Νέα περί πιου θέματος ΚΜΝΒ μου;

  22. Α εντάξει!Είχα βάλει στο προφίλ μου τη φωτό του Π.Τ. και την άλλαξα με της ΝΣΜΑ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦΓ, Α…κατάλαβα…καλά έπραξες και μπήκε η Μάρθα, αλλά δεν καταλαβαίνω, γιατί δεν έβαλες την φατσούλα σου, όπως τόσα άλλα αγοράκια! ΑΦ…

      • Φιλενάδα ΚΜΝΒ μου.Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.Απλά χθες είχα πάει στους γονείς μου στη Ν.Μάκρη και εκεί δυστυχώς δεν έχω PC.Απλά όπως και ΚΜΔ είπα να διαφοροποιηθώ.Όπως ξέρεις ο έρωτάς μου για τα σκυλιά απλώς δεν μετριέται.Και ειδικά για την Μάρθα που δε πρόλαβα να τη γνωρίσω.Αλλά μη σου φέρνω μνήμες τώρα και μολυ στεναχωριέσαι.Άμα ενδιαφέρεσαι τόσο για την φατσούλα μου πολύ ευχαρίστως να στην στείλω με mail.Όπως το Νατασσσ-Άκι μας έχει τις ωραίες πσχαλίτσες της να κόβουν βόλτες εντός,εκτός και επί τα αυτά του διαδικτύου(και καλά κάνει) έτσι και εγώ αποφάσισα να βάλω τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου.

        Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία για το πως γνωρίστηκαν οι γονείς μου.Όσο για την ανάρτηση είναι ωραία ιδέα και θα τη λάβω σοβαρά υπόψιν.Και σε περίπτωση που δε τσέκαρες το τελευταίο mail που σου έστειλα εσύ δε καάλαβες κάλα φίλτατη φιλενάδα μου.Για αυτό έγραψα 13+26.Επειδή ξέρω ότι ο νίκος είχε κάνει και άλλον γάμο.Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι μακάρι να είχε γνωρίσει εξαρχής εσένα.

        Μο΄λις παρακολούθησα,ΚΜΝΒ μου, τις «Μικρές Χαρές»Την απόψή μου για τις σκηνοθετικές δουλειές του υιού σου στην έχω πει και παλιότερα.Απλώς γμε κάθε του δουλειά γίνεται όλο και καλύτερος.Τα συγχαρτήριά μου.Το μήο έπεσε κάτω από τη μηλιά.

        @ΦJK:Αυτό στο 3:27 που λες ακόμα δε το έχει «συλλάβει» ο εγκέφαλος μου!!!

        ΦΑΣΜΑ και πολλά φιλιά σε Π. και εγγόνια καθώς και σε όλη την πάρε-ούλα.

        • Ο/Η Karapiperis John λέει:

          έλα ρε συ ΦΓ !!! Είναι η χρονική στιγμή της ‘αποκάλυψης’ στο video …

          • @ΦJK:Φίλε μου οι «νορμαλ» αποκαλύψεις δεν σε «σοκάρουν τόσο.Αυτό το ονομάζω αποκάλυψη γιατί κάπως πρέπει να το ονομάσω.Στη πραγματικότητα δεν υπάρχει λέξη να το περιγράψει.Τουλάχιστον στο δικό μου λεξιλόγιο.Είναι «απερίγραπτο».Με την καλή έννοια η χρήση της λέξης απερίγραπτο φυσικά!

            • Ο/Η Karapiperis John λέει:

              Εμ, αυτό είναι που σοκάρει… Ότι για σένα είναι νορμάλ και το θεωρείς de facto, για άλλους δεν είναι… π.χ. η όραση εν προκειμένω για να μείνουμε στο θέμα…
              Επειδή είχαμε οικογενειακό φίλο τυφλό εκ γεννετής, το πρόβλημα στην αρχή το είχαμε εμείς για το πως θα του φερθούμε… Επειδή ο άνθρωπος αυτός είχε φοβερή εσωτερική δύναμη και είχε αναπτύξει τις λοιπές του αισθήσεις στο έπακρον κάνοντας εμάς ‘τυφλούς’ πολλές φορές, αντικατέστησε το αρχικό μας συναίσθημα του ‘οίκτου’, σε θαυμασμό προς εκείνον…
              Τέλως πάντων, επειδή έχει πέσει πολύ ανάλυση επί του θέματος και εδώ και στον Π. , με δυο λόγια, σας άρεσε το video? Πείτε ένα μπράβο (όπως έκανα κι εγώ…) – δε σας άρεσε? (πείτε το γιατί τουλάχιστον)

  23. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Συγγνώμη για τη διακοπή περί ‘βιβλιόφατσας’ και Πασχάλη, και κάντε μια βόλτα από το http://www.cpil.info
    Πρόκειται για την πρόσφατη δουλεία του cpil με τίτλο ‘Μικρές Χαρές’.
    Δείτε το σχολαστικά… Η βόμβα σκάει στο 3:27
    Όπως έχω πει και στον ίδιο είναι ο μελλοντικός έλληνας Aronofsky…

    Αν και παίρνω το θάρρος και το κάνω embed εδώ, περάστε από το blog του για σχόλια…

    Small Pleasures (Μικρές Χαρές) 2008 from MovieTeller on Vimeo.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ…..ναι!
      Ήταν μια ακόμα φορά που ως art director, δούλεψα μαζί με τον γιό μου…μια πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα, γιατί υπάκουα στις εντολές του σκηνοθέτη-γιου μου!
      Ο Art director, φροντίζει το κάθε πλάνο, δλδ πχ, την ώρα που πίνει ο ηθοποιός καφέ, το σκηνικό, το φλυτζάνι, τα ρούχα, τα μαλλιά του ηθοποιού πρέπει να είναι σύμφωνα με την σκηνοθετική άποψη του σκηνοθέτη…ήμουν κάτω από τις εντολές του! Η πλάκα ήταν πως όταν κάτι ήθελε την ώρα του γυρίσματος…έλεγε: «Μαμά»…το ένα ή το άλλο! Φανταστείτε σε ένα συνεργείο πολλών ατόμων, ξαφνικά να ακούς, ΜΑΜΑ!
      Δεν χρειάζεται να σας πω, πως όταν πρωτοπαίχτηκε πέρσι, στις αίθουσες, πριν μια ταινία μεγάλου μήκους, την υπερηφάνεια μου!
      Ευχαριστώ, για το embed…xi xi xi, να κάνω και εγώ ότι κάτι καταλαβαίνω!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφφφφφιλάκια!

      • Ο/Η Selena λέει:

        Πω πω τι τέλεια αίσθηση!!! 😀 Να δουλεύεις με την οικογένεια σου και το παιδί σου να σε λέει «ΜΑΜΑ» χωρίς να βάζει την ψεύτικη μάσκα του επαγγελματία…Θα ήθελα να είμαι από μία πλευρά και να τραβάω βίντεο.
        Πολύ ζεστή εικόνα!!!

        ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
        Πολλά ΑΦφ μέσα από την καρδιά μου 🙂

  24. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Ax ΚμουΜΝΒ τι όμορφο θεματάκι, πόσες μέρες το διαβάζω και δεν το χόρτασα 🙂
    Αυτά τα σημάδια που λες πωπω, πόσα τέτοια στη ζωή μου..τα σκέφτομαι κι εγώ πολλές φορές, μα τίποτα να μην γίνεται τυχαία σ’αυτή την ζωή?….

    Οσο για την δυσκολία των ανθρώπινων σχέσεων… τα λόγια είναι περιτά…. Αυτές τις μέρες είμαι πολύ θυμωμένοι με κάποιους ανθρώπους που βάζουν τον εγωισμό τους πάνω από τα συναισθήματά τους… σχεδόν τους λυπάμαι
    ΑΦ ΚμουΜαγισσούλα!! Είσαι αστέρι!! 🙂 🙂

  25. Ο/Η Mika λέει:

    Αχ κυρία Παραμυθά μου…μου αποπνέετε μια γλυκειά, αληθινή αίσθηση…
    σας εύχομαι να είστε καλά, αγαπημένοι και μονιασμένοι με τον Παραμυθά μας!
    συμφωνώ πως ένα απο τα πιο σημαντικά συστατικά των σχέσεων είναι η καλοσύνη προς τον άλλο…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μika, καλώς όρισες, σ’ αυτό το'»μπλο-γκούλι», όπως το αποκάλεσε η μικρότερη της παρέας. Στους πέντε μήνες ύπαρξης του, έχει δημιουργηθεί μια καλή παρέα, που έχει σαν γνώρισμα, την ανοιχτή καρδιά και σαν συστατικό της, την καλοσύνη!
      Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές…να σε βλέπουμε!
      ΑΦ, Αληθινό Φιλί!

  26. @ΦJK:Σου έστειλα το link για το προφτερολ στην σελ’ιδα σου στο F.B.

  27. Ο/Η nelly λέει:

    το βρήκα τελικά, αλλά πολύ μαγικό πέφτει εδώ και θα ξαναπεράσω όταν θα έχω χρόνο
    καλημέρα σου με φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την nelly, όντως σ’ αυτό το μπλο-γκούλι, μας αρέσει και το παίζουμε, νεράιδοι (!), νεράιδες, μάγισσες, μαγισσούλες και διάφορα «σιωπηλά» ξωτικά, έτσι συνδεόμαστε με έναν κόσμο μαγικό που είμαι σίγουρη ότι είναι και αληθινός…και φυσικά αναλύουμε, αμπελοφυλοσοφούμε και το σπουδαιότερο αυτοσαρκαζόμαστε!
      Σε φιλώ, γλυκιά μανούλα και θα τα ξαναπούμε!

  28. Ο/Η glarenia λέει:

    Τη χάρηκα την ιστορία αγάπης σας που κρατάει χρόνια ΚΑΙ για το λόγο που χαρακτηριστικά αναφέρεις: «πάντα βάζαμε τα πράγματα κάτω και τα συζητούσαμε»

    Θεωρώντας πως
    «Τίποτε δε γίνεται τυχαία..», στην από 5/52008 ανάρτησή μου
    (ίσως δεν το γνωρίζεις, με το Γλάρο μου μας «έσμιξε» εδώ γελάς…μια …παρτίδα τάβλι) εύχομαι Να είστε πάντα έτσι γλυκά και τρυφερά αγαπημένοι και προ πάντων υγιείς./a>
    Να ζήσετε και να καμαρώνετε τα παιδιά σας

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την glarenia, με βρίσκεις σύμφωνη, στο «τίποτε δε γίνεται τυχαία»…και το ότι γράφει η μια στην άλλη…ούτε και αυτό…ούτε πως ¨Οι μικρές χαρές» μας έφεραν κοντά…ελπίζω να ξαναπετάξεις και κατά δώ!
    Ευχαριστώ για τις ευχές ΑΦ και καλό σου βράδυ!

  30. Ο/Η nefeli λέει:

    αλλα σε βρηκα!
    με τη βοηθεια της μαμας νελλης 🙂
    και βρηκα και τη σελιδα του γιου κωνσταντινου
    καλο σου βραδυ αιναφετς θα περιδιαβω τωρα εδω στα μερη σου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες, nefeli…τι σημαίνει να έχεις μαμά…blogger! O γιος μου K. το λέει στους φίλους του και…γελάνε, άσε που είμαι και γιαγιά, αλλά από τον μεγαλύτερο γιο μου! χι χι χι!
      Θα χαρώ, να περιδια-βάσεις και από εδώ, η πάρε-ούλα φιλοξενεί βασικά νέα παιδάκια!
      ΑΦ!

  31. Καλή εβδομάδα σε όλους!!ΦΑΣΜΑ σε ΚΜΝΒ και από ένα φιλί σε Ίρις,Αλέξανδρο και Νίκο.Καθώς και σε όλους τους ΑΦ!!!

    Για καλό ξημέρωμα…

  32. Παράθεμα: Αγκαλιά. « Άιναφετς

  33. Ο/Η Ginger λέει:

    Ποιος θα με πιστέψει αν πω ότι το γνωρίζω αυτό το είδος σχέσης; Κι όμως, εχω την τύχη ή όπως αλλιως λέγεται! Πάντα να βαδιζετε χέρι-χέρι με το ιδιο χαμόγελο. Σε φιλώ αγαπημένη μαγισσουλα μου!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Σε πιστεύω Ginger μου… σε πιστεύω, αυτές οι σχέσεις έχουν γερές βάσεις!
      Ευχαριστούμε για τις ευχές!
      Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου να είστε και εσείς Πάντα αγαπημένοι!

      ΑΦιλάκια καρδιάς! 🙂

  34. Παράθεμα: Ν’ αγαπάς…29 χρόνια! | Άιναφετς

  35. Ο/Η AnD λέει:

    Πολύ όμορφη ιστορία…
    Κάτι μου λέει οτι δε μπορεί κανείς να ξεφύγει από την ευτυχία. χιχιχι
    Δεν ξέρω για τη μοίρα, δεν πιστεύω ακριβώς στη μοίρα παρά μόνο σε αυτή που φτιάχνουμε εμείς. Πιστεύω όμως οτι μέσα μας λειτουργούν δυνάμεις που μας σπρώχνουν προς το καλύτερο. Οτι είμαστε φτιαγμένοι για να γκρεμίζουμε τις φυλακές μας και να βρίσκουμε την αγάπη όπου κι αν βρίσκεται αυτή. Αρκεί να είμαστε άξιοι…
    Ο Κρισναμούρτι πάντα όμορφα τα λέει. Οι σχέσεις είναι όντως το πιο δύσκολο πράγμα. Και το πιο ελκυστικό όμως. Όλοι το ξέρουμε κι όλοι δε διστάζουμε να δοκιμαστούμε ξανά και ξανά και να μάθουμε και να γίνουμε πιο έμπειροι και καλύτεροι. Υπάρχει κάτι που ν’αξίζει περισσότερο από την αγάπη; Ποιό είναι πιο ιδανικό πεδίο προπόνησης από τις σχέσεις;

    Το παράθυρο είναι σαν τη σχέση και σαν τη σχέση μας με τη σχέση. 🙂
    Ένα παράθυρο έχει μέσα και έξω, έχει αυτούς που κοιτούν από μέσα έξω και το αντίστροφο, έχει τζάμι που αντανακλά τα πρόσωπά τους. Έχει παντζούρια που μπορεί να κλείνουν και ν’ανοίγουν. Ανοιχτό καλωσορίζει το φως και τον αέρα, κλειστό κρατάει σφιχτά τη ζέστη και τη θαλπωρή. Το πιο ωραίο είναι οτι μπορεί κανείς να το ανοίξει και να το κλείσει όποτε θέλει, να σταθεί από όποια μεριά επιθυμεί, να μπαστακωθεί μπροστά στη θέα ή να τη μοιραστεί με κάποιον άλλο κάνοντάς του χώρο στο πλευρό του.
    Εσείς την ώρα που γνωριστήκατε φαίνεται οτι κοιτούσατε από το ίδιο παράθυρο τα μέσα και τα έξω…
    Φιλιά!

  36. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το ωραιότερο και το πιο «έτσι» σχόλιο που έχω λάβει ποτέ…Andoula μου!
    Γιατί από τα σχόλια-ευχές που γράφτηκαν εδώ πριν 2 χρόνια μερικά ήταν ψεύτικα… κάτι σαν στάχτη στα μάτια, αλλά η ζωή έχει γυρίσματα και κάποια στιγμή τη στάχτη την παίρνει ο αέρας! 😉
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου, γιατί ξέρω πως ότι γράφεις βγαίνει από την καρδιά σου!
    ΑΦιλάκια τρυφερά! 🙂

  37. Παράθεμα: Παράθυρα… | Άιναφετς

Σχολιάστε

