Το τραγούδι της άνοιξης.

Μετά μουσικής…σας προσκαλώ για μια βόλτα στον κήπο μου!

Το  άρωμα των λουλουδιών έρχεται με τ’ αεράκι…

Μη βρίσκεις καταφύγιο
στην αγκαλιά της αυθεντίας
που γεννάει παρηγοριά και μαρασμό.

Ξέφυγε, ξέφυγε από κει…

Για να πας μακριά,
πρέπει να ξεκινήσεις από κοντά.

Για να σκαρφαλώσεις στα ψηλά,
πρέπει να ξεκινήσεις από χαμηλά.

Ω, φίλε,
όπως στις μέρες της άνοιξης,
όταν ο κάθε σπόρος σκάει
προς δόξαν της ολοκλήρωσης του…


Έτσι και στις μέρες
της μεγάλης σου αγαλλίασης,
κάθε έργο κρυφό μέσα στη σκέψη σου,
κάθε πράξη κρυφή μέσα στη καρδιά σου…


Θα φανερωθεί
στη πλήρη άνθηση του
και το βάρος του από τότε
δεν θα κουβαλάς.


Είμαι σαν το πέταλο στο τριαντάφυλλο.
Είμαι σαν το άρωμα για το γιασεμί.


Για να κατανοήσει κανείς την ομορφιά πρέπει να έχει έναν εκπληκτικά απλό νου- δηλαδή, απλός είναι ένας νους που δεν είναι φορτωμένος σκέψεις, που μπορεί να δει τα πράγματα έτσι όπως είναι, που μπορεί να δει το ηλιοβασίλεμα με όλα του τα χρώματα, με όλη του την γλυκύτητα, απλά…
Ομορφιά δεν είναι σκέψη. Αυτό που κατασκευάζει η σκέψη, δεν είναι ομορφιά.

Το παραπάνω κείμενο είναι από:
ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
Τζίντου Κρισναμούρτι

Μετάφραση
Νίκος Πιλάβιος

Και οι φωτογραφίες από τον ανοιξιάτικο κήπο μου!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

47 Responses to Το τραγούδι της άνοιξης.

  1. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Περίεργο πράγμα η γνώση και η σοφία…είναι αστείο αλλά συνήθως πάντα έρχετε μετά……για αυτό και λέμε στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα..

    Είδα φως και δω..ωραία μουσικούλα …υπέροχες φωτό..και γνώση..να την ρουφάς και να μην τελείωνει με τίποτα..τεσπα ας μην το φιλοσοφίσω άλλο μάλλον μου βγαίνει λιγάκι βαρία η όλη φάση σήμερα..

    Όπως λεω τα πιο απλά πράγματα είναι τα πιο σύνθετα…και τα πιο σύνθετα τα πιο απλά….σήμερα!

    Καλή νυχτα και όνειρα γλυκά σε όλους!
    Φιλάκιααααααα πολλά και αγκαλίτθεθ! 😀

    Υ.Γ. Αν και από σχολή σχετική με το περιβάλλον..μετά φυτά είμαι λιγάκι άσχετη..(όχι οτι τα άλλα περιβαλλοντικοτετοια τα ξέρω αλλά λέμε..)..οπότε θα ρωτήσω στη 2 και 5 φωτό τι ακριβώς βλέπουμε?

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Αστεράκι, που πέρασες όμορφα στον κήπο μου-μας (να μη ξεχνάμε τον Παραμυθούλη!) 🙂
      Μου αρέσει και η νυχτερινή φιλοσοφική σου διάθεση…πάντα τέτοια!

      Τώρα: Η φωτό. 2, είναι ένα κλαδί από το έλατο μας…και αυτά τα κοκκινάκια…είναι μελλοντικά κλαδάκια, που όταν βγαίνουν, είναι πολύ πολύ απαλά!
      Η φωτό, 5, είναι τα λουλούδια της καρυδιάς!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και της στιγμές «αγαλλίασης», να είσαι πολύ πολύ συνειδητή…Λέει η αμπελοφιλοσοφώντας η μαγισσούλα…χιχι! 😉

      • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

        Είναι λιγάκι σαν το μικρό σπίτι στο λιβάδι..:D Πολύ μ άρεσε παλιά αυτό το παιδικο..
        Ωραία η φιλοσοφική διάθεση απλά ξεκινάς από εδώ και βγαίνεις Γαλλία! 😛

        2)Το φαντάστηκα οτι είναι έλατο αυτό αλλά στο δικό μας δεν βγάζει ποτέ τέτοια στο χωρίο κι ας είναι 26-27χρονών τώρα…μπορεί βέβαια να είναι η ποικιλία του τέτοια..

        5) Κάπου θα χω ξαναδει λελούδια καρυδιάς αλλά δεν τα συγκράτησα..αλλά σίγουρα το γλυκό καρυδάκι δεν το ξεχνάω εύκολα! 😛

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦτρελοπαλαβομακια! 😛 Ναι πάντα φυσικά! 😀

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Και εγώ γλυκό μου Αστεράκι, έχω αδυναμία στο γλυκό καρυδάκι…που έχει και ειδική ανάρτηση, εξ’ αιτίας τής Νατάσσας που με τα καρυδάκια Μου, Μού έφτιαξε γλυκό…που ευτυχώς δεν αρέσει στον Νεραιδοσύντροφο μου…και το τσακίζω μόνη!

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι πολύ, πολύ τρυφερό! 🙂 🙂 🙂

          • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

            Καλημερααααααααααααααα(καλησπέραααααααα σσσςς!)

            Δεν αρέσει στον Π.? απαπαπαπαπα! δεν τον έχεις μάθει σωστά! 😛 εμένα πάλι είναι κάτι που μου θυμίζει πολύ πολύ παιδικά χρόνια..σε κάποιο εξοχικό…που κάποτε έιχαμε.. 😉
            Χμμμ δεν ξέρω αλλά ίσως θα ήταν ωραία ιδέα για ανάρτησούλα μιας και έχω καιρό να γράψω..ίσως αργοτερούλια! 😉

            ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια γλυκό γλυκό και ένα καρυδάκι απ μένα! 😉 😛

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Από τον Απρίλη έχεις να βάλεις…»αγαπησιάρικο» ποστ!
              Καιρός είναι να γράψεις για τα πολύ πολύ παιδικά σου χρόνια…όμορφη ιδέα…για γράψε!

              ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! Γλυκά, γλυκάααααααααααα! 😉

  2. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Πήρα τα αρώματα σου μαγισσούλα, της πασχαλιάς, του έλατου…
    κι αν είχε θάλασσα εκεί δα θα σε ζήλευα.

    Η Άνοιξη τραγουδά από μόνη της, με χρώματα, με μυρωδιές, με τη ζωή που απλά αναγεννάται.
    Αυτό είναι ομορφιά και δεν θέλει καθόλου σκέψη.

    Καλό βράδυ σε σας.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όμορφα αισθάνομαι Θαλασσένια μου…ειδικά όταν, αφού έχω εργαστεί στον κήπο, κάθομαι ν’ απαντήσω στα σχόλια!!!

      ΑΦ! και καλό Ανοιξιάτικα μυρωδάτο βραδάκι, εύχομαι! 🙂

  3. Ο/Η newagemama λέει:

    Μας ξεμυάλισες με τα ωραία σου! Τι υπέροχος κήπος, πόσο όμορφα κυλάει ο χρόνος μες στην ομορφιά!

  4. Ο/Η Thalassenia λέει:

    ….βρήκα τον σωστό όρο,
    «φιλική ερωτικά διακείμενη σχέση»

    φιλιά μάγισσα.

  5. Ο/Η marilia λέει:

    Ένα βιβλίο του διάβασα και τον αναγνώρισα αμέσως στις γραμμές σου! τς τς τς! Με… κατέστρεψε αυτός ο Ιπτάμενος Κολλητός απ’ το Νηπιαγωγείο! :mrgreen:
    Τα φυτούλια σου εξαιρετικά, αλλά σε τόσο πράσινο, βρε παιδί μου, δεν υπάρχουν και αυτά τα σιχαμερά γκριζοπράσινα πλάσματα με τα μακριά πόδια που χοροπηδάνε; (δε λέω όνομα, θερίζουν τα εμφράγματα στους 30ρηδες!)

    Φιλί, καλέ! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χα..χα…Μαριλίτσα! Το διάβασες το βιβλίο…μπράβο, καλή μαθήτρια…πολύ θα χαρεί ο Ιπτάμενος Κολλητός σου!!! :))

      Έχω ειδική ανάρτηση γι’ αυτά τα πράσινα…ας πούμε πλασματάκια ή σατανάδες…που σου ορμούν στη μούρηηηηηηηηηηηηηηηηηηη…φρίκη! 😦
      Αυτά στη Σκιάθο…ευδοκιμούν…εδώ δεν είδα ακόμα!

      Ναι καλέ! ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι στις 30άρες!

  6. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mοσχοβόλησε η πασχαλιά σου !!!!!!
    αλλά έμεινα άναυδη με τα κόκκινα…κουκουνάρια(;;;)
    έκανα όρεξη για φραουλίτσες ,αγαλλίασα στη θέα του..ζαχαρόσπιτου ,ζήλεψα…ωραιότατα την απλωσιά και την ησυχία σου ,φαντάστηκα πόσα πουλιά θα κελαηδούνε την ώρα του ηλιοβασιλέματος ,πήρα και λόγια σοφά και φεύγω ανάλαφρη και…αρκετά απλόνοη ελπίζω….
    Να τα χαίρεστε παραμυθάνθρωποι !!!!!!!!!
    Φιλάκια ζουζουνιστάααα και κελαηδιστά !!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα να δεις Ξωτικούλι μου…αν μεγαλώσεις την φωτό μου, θα δεις πως «αυτά» μοιάζουν με κουκουναράκια αλλά δεν είναι…κάποια στιγμή το κάθε μικρούλι πέφτει και εκεί εμφανίζεται μια ελατοβελόνα που είναι απαλή και πολύ τρυφερή…έτσι μεγαλώνουν τα κλαδιά του έλατου…που είναι και το καμάρι μας! 🙂

      Την ώρα που κρύβετε ο ήλιος…επικρατεί σιωπή…είναι η ώρα που διαλογίζεται η Φύση…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά…απλόνοα…(όμορφη λέξη, ταιριαστή σε Ξωτικό)!!! 😉

      • Ο/Η Ξωτικό λέει:

        Aαα εμάς εδώ την ώρα που δύει ο ήλιος τρελλαίνονται στο τραγούδι τα πουλάκια …λίγο πριν πάνε για ύπνο δηλαδή ,για πρόσεξε λίγο καλύτερα (τώρα δηλ 7.40 ο κότσυφας της γειτονιάς έχει ξελαρυγγιαστεί…..)

        πόσο χαίρομαι που μαγεύομαι κάθε μέρα σα….χαζούλι

        Φιλί κελαηδιστόοοοοοοοο !!!!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Εδώ στα 550μ υψόμετρο, ο ήλιος δεν έχει δύσει ακόμα…και δεν ακούγετε κανένα πουλάκι…τσίου τσίου!!!
          Φαίνεται πως στην πόλη…επικρατούν άλλα γούστα! 😉

          Μα…είναι πασίγνωστο πια, πως ξωτικά, νεράιδες, αερικά, νύμφες και μάγισσες…είναι μαγευτικά χαζούλικα, χιχι!

          ΑΦιλάκι…σιωπηλά χαμογελαστό! :))

  7. Έφτασε ο Μάιος.Άντε να έρθει και η Άνοιξη σιγά-σιγά…σήμερα είχε ψύχρα πάντως!!!

    Ο κήπος σου πανέφοροφος.αφού περνάει από τα χεράκια σου δε γινόταν αλλιώς.

    Χρώματα κι αρώματα στο Καπανδρίτι…

    Φιλιά Νεραιδούλα μου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό το τραγούδι…ΑΦΓιάννη μου με συγκλονίζει…και το video πολύ όμορφο…σ’ ευχαριστώ πολύ! :))

      Ναι…χρώματα και αρώματα, έχει έρθει η άνοιξη… μάλλον δεν την αισθανόμαστε ακόμα, λόγο καιρού…αλλά είναι ΕΔΩ! πανέμορφη και ευωδιαστή!

      Καλό μας Ανοιξιάτικο απόγευμα!

      ΥΓ…Πώς πάει η μελέτη; 😉

  8. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς,ο κήπος σου είναι ΤΕΛΕΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο σου Αιναφετς!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Makis!

      Η άνοιξη είναι τέλεια (αν ξεχάσουμε τα χιόνια που έρχονται!)
      Ο κήπος μου, μοιάζει με ζούγκλα, μου αρέσουν οι «άγριοι» κήποι, οι πολύ περιποιημένοι, κάτι μου κάνουν, να φανταστείς υπάρχουν μέρη στο κτήμα που δεν περπατιούνται (είναι 7 στρέμματα)!!!

      Ευχαριστώ πάντως για τα συγχαρητήρια! 🙂

  9. Ο/Η mixalis KARLIS λέει:

    Mας έκανες μια μικρή ξενάγηση στο κήπο σου,η βερυκοκιά σου έχει βερύκοκα?Η δικιά μας έχει πέντε.
    Αυτό που λέει ο Κρισναμούρτι το λέω με διφορετικό τρόπο.Αν θελήσεις να αναλύσεις με σκέψεις πως δημιουργείται το Ουράνιο τόξο έχασες την ομορφιά του.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λοιπόν Μιχάλη…ενημέρωση Αγροτών, Φυσικών και λιπών Κηπουρών:
      Η βερικοκιά Μου φέτος άργησε να βγάλει άνθη και ακόμα βγάζει φύλλα…δεν πήγα να της μιλήσω, έτσι δεν ξέρω αν έχει βερίκοκα…μάλλον δεν έχει κανένα φέτος, βλέπεις πέρσι είχε πιο πολλά βερίκοκα από φύλλα!
      Να χαίρεστε τα πέντε σας βερίκοκα και του χρόνου να τα εκατοστήσετε! 😉

      Πολύ όμορφη…Φυσικέ μου, η φιλοσοφική προσέγγιση του Ουράνιου τόξου!

  10. το γκαζον εντάξει;…καλά ,τί νεραιδοαποτέτοιος είμαι αν δε με καλείς να σε βοηθήσω στην κηπουρική; 🙂
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Άκου να σου πω Νεραϊδοκηπουρέ…χθες που κούρευα το χόρτο…ή γκαζόν (ένα κομμάτι φαίνεται κάτω από το έλατο) είναι αλήθεια ότι σε σκέφτηκα…όχι σαν βοηθό αλλά όπως λέει ο φίλος μας:

      «Ας περπατήσουμε σαν δυο φίλοι, κάτω από την σκιά των δένδρων»… και…όπου μας πάει! Το όπου μας πάει, δική μου προτροπή και πρόσκληση, για ένα περίπατο!!!

      ΑΦ! 🙂

  11. Ο/Η Side21 λέει:

    Λογικό ν’ ανθίζει η Άνοιξη στην καρδιά σου !!!
    Σε τέτοιο περιβάλλον, με τέτοια μουσική και τέτοιους στίχους …
    Φιλιά απ’ την Ανοιξιάτικη Σάμο …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι όμορφο Σιδερή μου, ν΄αφήνουμε την άνοιξη να μπει στη καρδιά μας και εκείνη να κάνει τη δουλειά της…

      Χαίρομαι να μοιράζομαι την Ομορφιά!

      ΑΦιλιά στη πανέμορφη ανοιξιάτικη Σάμο! 🙂

  12. Ο/Η basnia λέει:

    αυτός είναι παράδεισος!
    πολύ όμορφες φωτογραφίες! και επιτέλους άνοιξη!
    ο καλύτερος μήνας είναι ο μάιος!
    πολύ καλό σου μήνα! ολάνθιστο. χαμογελαστό. αφ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Βασίλη μου…πριν λίγο είχα κάνει και την ανοιξιάτικη μου «βίζιτα» στον κήπο σου και απόλαυσα το πανέμορφο σου «τσιμπιχτερό» μετά μουσικής!!!

      Καλή μας άνοιξη πάντα χαμογελαστή με πολλά αφ! :))

  13. Ο/Η Μixalis Karlis λέει:

    Στα περισσότερα φυλοβόλα πρώτα βγαίνουν οι ταξιανθίες των ανθέων και μετά τα φύλλα.
    Φέτος δεν θα έχεις παραγωγή!!!
    Δυστυχώς δεν έχουμε και μεις να σε φιλέψουμε .Πέντε έχουμε και είμαστε 10 οικογένειες.
    Υπομονή μέχρι του Χρόνου!

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Sorry που μπαίνω στη «μέση» αλλά έχει πλάκα…Είναι αστείο το «σύστημα» που σου ερχονται με μαιλ τα σχόλια που προσθέτονται..

      Είδα αυτό το «Στα περισσότερα φυλοβόλα πρώτα βγαίνουν οι ταξιανθίες των ανθέων και μετά τα φύλλα» και παραλίγο να αρχίσω να τρέχωωωω… Το χρωστάω και αυτό το μάθημα στην σχολή γμτ! χαχαχαχαχα!

      Καληνυχτα σε όλη την παρεούλα!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι κατακόκκινο απ ντροπούλα! 😀

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Χαχαχα…Αστεράκι…ΕΔΩ ΟΛΑ ΠΛΗΡΏΝΟΝΤΑΙ…είδες αν δεν χρωστούσες το μάθημα…θα ήξερες!!!!!!!!!!!!!!!
        Έτσι είναι…για δες στο ελατάκι που δεν είναι φυλλοβόλο…αλλιώς λειτουργεί το σύστημα…Ενώ στην καρυδιά και στην βερικοκιά μου…πρώτα τα λουλουδάκια!!!!!!!!!!!
        Άσε τα γμτ…και τις αγκαλίτθες, τα αχ..και αχαχά και στρώσου…γιατί δεν έχεις δει…θυμωμένη μαγισσούλα!

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι…θυμωμένο! 😉

        • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

          Καλημέρααααα!

          Όλα εδώ πληρώνονται δεν λες τίποτα μαγεισούλα μου…Αλλά και να μην το χρωστούσα ούτε πάλι θα το ξέρα… Είμαι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο εγώ! 😛

          Αλλά είδες ε…μορφώνομαι και εκτός σχολής σχετικός! 😉

          Καλά τυχαίο είναι που μαζί με αυτό χτες ανακοινώθηκε και το πρόγραμμα τις εξεταστικής;;;; Δεν νομίζω! χαχαχαχαχα! 😀 😛 😀

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι σοβαρό και έτοιμο να πέσει με τα μούτρα στο διάβασμα! 😀 λέμεεεεεεεεεε τώρα! 😛

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            Σίγουρα, Αστεράκι…είσαι αλλουνού παπά…Ευαγγελίτσα…χαχα! 😉
            ΤΙΠΟΤΑ Δεν είναι τυχαίο…ΟΛΑ κάποια στιγμή φανερώνονται!!! 😉

            Σαν πολύ το μάτι σου κλείνω… 😉

            Άρα…για να δούμε, για να δούμε…πόσο σοβαρό κοριτσάκι μπορείς να γίνεις! 😉

            ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι…τέλος τα λόγια…ήρθε η ώρα για έργα! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Μιχάλη μου!
      Πολύ μου αρέσει που έρχεσαι και με τις γνώσεις σου…ταράζεις τα νερά..(και εδώ!) αυτό για τους «τεμπέληδες» φοιτητές…Χμ!
      Έτσι θέλουν δεν θέλουν…να παίρνουν το πρακτικό και φιλοσοφημένο μάθημα τους! 😉

      Α! και εγώ που νόμιζα πως τα βερίκοκα σας είναι τρία…αφού είναι πέντε, θα έρθω να με φιλέψεις…χαχα!
      Φέτος οι μηλιές είναι γεμάτες λουλούδια…άρα θα σε φιλέψω μήλα!

      ΑΦ! βροχερά! :))

  14. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! Φεγγαρένια μου…που να ήξερες τι είναι ή μάλλον τι ήταν αυτό το πολύ όμορφο τραγούδι…ήταν Το τραγούδι του Α’ συζύγου μου…του Γάλλου!!!

    «Χθες ήταν έρωτας…θάλασσα κλπ! και ήρθε ο χωρισμός κλπ κλπ!»

    Αλλά η Αγάπη δεν χάνεται…έτσι δεν είναι;

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! Και ναι, να μιλάμε μόνο για Αγάπη! :))

  16. Ο/Η jokar λέει:

    Ευωδιαστή και πολύχρωμη η ανάρτησή σου ΚΜΝΒ μου!
    Αγαλίασε η καρδιά μου!
    Ανοιξιάτικα μπιζούδια!!!

  17. Ο/Η trelokomeio λέει:

    ειναι πάρα πολύ ωραίος ο κήπος σας και μπράβο εγώ ολο σκέφτομαι να βγάλω φωτό το μποστάνι μου αλλά ολο και κάτι συμβαίναι.. καλή ανοιξη!!!

  18. Παράθεμα: Γέλιο, πολύ γέλιο! | Άιναφετς

Σχολιάστε

